www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:46:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27952943 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109261 Dátum: 2012 Március 23, 22:22:50 »

195/65 és 155/60
a 155/60 egy picit sután néz ki, de legalább nem ér bele az ívbe.
elől 4.5"-os a felni?

nekem a téli garnitúrám ilyen jubi felnikből van, 2db 4.5-ös és 2db 5.5-ös.
a 4.5"-ösökön 145SR15 volt, tehát nem peres és egyszer hárman ültünk az autóba és egy rossz föld úton tolatva kanyarodtam, na akkor szépen bedarálta a jobb első sárvédő peremét (kifordította a peremet) ;(

a kérdés, hogy mivel váltsam ki a 145SR15-öt, hogy ne nézzen ki hülyén és ne is akadjon be a sárvédőbe? (az autó feljebb emelése nem opció.  Wink
Smart gumin gondolkodtam, de abból milyenek vannak? 145/65? az elég alacsony lenne...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109260 Dátum: 2012 Március 23, 22:01:48 »

Smiley
mekkorák a gumik rajta?
195/65 és 155/60

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #109259 Dátum: 2012 Március 23, 22:01:25 »

Na ez így azért kicsit túlzás amit írsz.
Voltál Ot vizsgán, vagy hallottál róla?
Én voltam OT-n, az ismerőseim között van min 5 különböző állapotú OT-s autó. Mindegyiket ismerem, tudom, hogy ment OT-ra, ismerem a hibáit és egyik sem bukott meg, pedig elhiheted, hogy nem 100 %-osak.
Az én bogaram teljesen felújított, sok csavart kicseréltem, akkor miért nem vágtrak ki OT-ról?
Honnan tudja a vizsgabiztos, hogy az eredeti csavar vagy nem? Ha azt mondja nem honnan tudja bizonyítani?

Beszélgethetünk róla nyugodtan. Én is hallottam mindenféle rémtörténeteket a témában, de a tapasztalatom nem ez.
Károgás helyett nem lehetne inkább építő jellegű javaslatokat tenni, amivel elő lehet segíteni, hogy a ritka typ34-es újra OT-s legyen?

Én ezt a vonalat követném inkább.  Wink

Az ismerősöm akit télen felrendeltek Győrből szigorított OT ellenőrzésre, mert valaki felnyomta hogy átalakította az MG-t, annyira felizgatta magát hogy majdnem az egészségébe került. Az autón a minősítés óta egy króm kipufogó vég felrakás változott...persze elnézést kértek tőle. Egyébként meg olyan drága az OT, hogy több ismerősöm nem vizsgáztatja le kocsit újra, főleg akinek több is van hanem P-t váltanak ki.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109258 Dátum: 2012 Március 23, 21:57:57 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #109257 Dátum: 2012 Március 23, 21:55:58 »

Wink
Smiley
mekkorák a gumik rajta?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109256 Dátum: 2012 Március 23, 21:54:51 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #109255 Dátum: 2012 Március 23, 21:44:44 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.
Ha valakinek netán nagyon megtetszett, akkor meg is veheti  Grin
Mai vonatozásom közben felfigyeltem egy bogárra Pécelen. Most nézegetem az eladó bogarakat és mit látok  Grin
Egy cseppet mintha széles lenne az a kerék rá  Evil
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-5626732
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109254 Dátum: 2012 Március 23, 21:39:31 »

Vizsgadíjak az autóklub honlapon:
http://www.autoklub.hu/muszaki-szolgaltatasok/muzealis-jellegu-jarmuvek

FIVA-t akkor kell szerintem honosítani, ha kintről hozol be olyan autót aminek már van.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109253 Dátum: 2012 Március 23, 21:28:23 »

Mind1, ez egy másik topic témája, térjünk vissza az eredetihez  Grin
OT - FIVA vizsga

Szerintem meg olvasd el a MAVAMSZ honlapján a feltételrendszert, nézd meg, hogy hogy viszonyul hozzá az autód, és mibe kerülhet megfelelővé tenni. Biztos tudsz találni olyan embert, aki egy kis protekcióval segít tisztázni a kérdéses pontokat.
Azt ne felejtsd el, hogy neked kell vinni, hozzá a dokumentációt, hogy ami úgy van az miért úgy van!

Ha kicsit utánaszámolsz, szerintem 5 év alatt visszajön az OT ára, de hosszútávon biztos, hogy megéri, és azt sem szabad elfelejteni, ha valami baleset éri az autót, akkor veteránértékre fizet a biztosító, nem 4x éves romra!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #109252 Dátum: 2012 Március 23, 21:25:13 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109251 Dátum: 2012 Március 23, 21:24:26 »

Az autóklub önhatalmúlag felemelte a minősítési díjat. 47000 forint Márciustól.
Link?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #109250 Dátum: 2012 Március 23, 21:18:06 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.
Grin
Már csak egy kis ültetés.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109249 Dátum: 2012 Március 23, 21:15:54 »

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.

Na ez így azért kicsit túlzás amit írsz.
Voltál Ot vizsgán, vagy hallottál róla?
Én voltam OT-n, az ismerőseim között van min 5 különböző állapotú OT-s autó. Mindegyiket ismerem, tudom, hogy ment OT-ra, ismerem a hibáit és egyik sem bukott meg, pedig elhiheted, hogy nem 100 %-osak.
Az én bogaram teljesen felújított, sok csavart kicseréltem, akkor miért nem vágtrak ki OT-ról?
Honnan tudja a vizsgabiztos, hogy az eredeti csavar vagy nem? Ha azt mondja nem honnan tudja bizonyítani?

Beszélgethetünk róla nyugodtan. Én is hallottam mindenféle rémtörténeteket a témában, de a tapasztalatom nem ez.
Károgás helyett nem lehetne inkább építő jellegű javaslatokat tenni, amivel elő lehet segíteni, hogy a ritka typ34-es újra OT-s legyen?

Én ezt a vonalat követném inkább.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #109248 Dátum: 2012 Március 23, 21:06:44 »




Aztakurva.
Ez dráma.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #109247 Dátum: 2012 Március 23, 20:19:22 »

Ennyi ami eddig 27eFt volt?  Shocked Vagy ez a FIVA? Mert az ennél még több, ha 5 éves MAVAMSZ tag is voltál/megváltottad előre.
Sima OT vizsga.
1303LS
« Hozzászólás #109246 Dátum: 2012 Március 23, 20:15:56 »

Az autóklub önhatalmúlag felemelte a minősítési díjat. 47000 forint Márciustól.
Ennyi ami eddig 27eFt volt?  Shocked Vagy ez a FIVA? Mert az ennél még több, ha 5 éves MAVAMSZ tag is voltál/megváltottad előre.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #109245 Dátum: 2012 Március 23, 19:08:23 »

10 évre nyugtod lesz, bár 5 év múlva azért vizsgára csak el kell vinni.
Az autóklub önhatalmúlag felemelte a minősítési díjat. 47000 forint Márciustól.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #109244 Dátum: 2012 Március 23, 19:04:16 »

MAVAMSZ tagdíj: 5eFt / év.

Mind1, ez egy másik topic témája, térjünk vissza az eredetihez  Grin
OT - FIVA vizsga
1303LS
« Hozzászólás #109243 Dátum: 2012 Március 23, 18:50:25 »


 felejtsék el azt az autót vagy 15 évre,
10 évre nyugtod lesz, bár 5 év múlva azért vizsgára csak el kell vinni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #109242 Dátum: 2012 Március 23, 18:48:52 »

Nem találom a topikot amibe be lehetne tenni. Eszméletlen jó játgányok vannak benne.

http://www.youtube.com/watch?v=ltLcXTLa2Fs&feature=related
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109241 Dátum: 2012 Március 23, 18:33:33 »

Mind1, ez egy másik topic témája, térjünk vissza az eredetihez  Grin
OT - FIVA vizsga

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #109240 Dátum: 2012 Március 23, 18:23:37 »


ha 150-et ráköltök, talán duplázom az értékét  +mellérakok egy kis gempát és talán akkor már olyan sokat ér mint egy 03-as, ami mint tudjuk ritkább az oválnál és egyre többet ér  Cool

...tökmindegy kerüljön 150-be, de ezt követően felejtsék el azt az autót vagy 15 évre, nem elég a nyomorultaknak a két db napi autóra becsengetett adóm, külön fizetek a garázsra és nem keveset  (2012-es találmány : a garázsomon tetőtér van irodával kialakítva, idén már 2 adót vetettek ki az épületre külön 1  agarázs részre, külön 1 az irodára    )
Az a baj hogy van. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109239 Dátum: 2012 Március 23, 18:21:39 »

Mire a FIVAt végigcsinálod 150-et ráköltesz. Az egész kocsid nem ér annyit még rigástól sem.  Evil

ha 150-et ráköltök, talán duplázom az értékét  +mellérakok egy kis gempát és talán akkor már olyan sokat ér mint egy 03-as, ami mint tudjuk ritkább az oválnál és egyre  értékesebb  Cool

...tökmindegy, kerüljön 150-be, de ezt követően felejtsék el azt az autót vagy 15 évre, nem elég a nyomorultaknak a két db napi autóra becsengetett adóm, külön fizetek a garázsra és nem keveset  (2012-es találmány : a garázsomon tetőtér van irodával kialakítva, idén már 2 adót vetettek ki az épületre külön 1  a garázs részre, külön 1 az irodára    )
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 23, 18:24:21 írta kipe »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #109238 Dátum: 2012 Március 23, 18:15:05 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!
nálam ugyanez. a bogárral gyakorlatilag nem közlekedek, csak pár találkozóra, a motorral ha jó idő van, de mindent fizetek egész évre a nagy semmiért 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #109237 Dátum: 2012 Március 23, 18:14:11 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!
Mire a FIVAt végigcsinálod 150-et ráköltesz. Az egész kocsid nem ér annyit még rigástól sem.  Evil
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109236 Dátum: 2012 Március 23, 18:09:53 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109235 Dátum: 2012 Március 23, 18:00:46 »

Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.


mondjuk ennyit nem ér az a papír...
bezony  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 23, 18:02:51 írta kipe »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #109234 Dátum: 2012 Március 23, 17:52:30 »

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.
mondjuk ennyit nem ér az a papír...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #109233 Dátum: 2012 Március 23, 17:21:38 »

Osztom SID véleményét, de kiegészíteném pár dologgal a saját tapasztalatomból:
-kifoghatsz olyat aki elég jól ismeri az adott járművet (nálam így volt) vagy ismeri azt aki ismeri a járművet Smiley
-ha szép az autó nem fognak belekötni, csak kicst szurkálkódni (előttem volt egy ámerikai merci másodszor, na ott jó sokáig nézegették és bele is kötöttek erősen)
-az elektronikus gyujtás és az átalakított (12V-os) elektromos rendszer szerintem a 2 legkritikusabb pont, ezért akár meg is húzhatják
-a korhű tuningcucc szerintem védhető, de ha kivehető/leszerelhető én bizony levenném
-úgy hallottam, hogy a FIVA esetében folyamatos szigorítások várhatóak és éves tagdíjat is kell fizetni
-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.
1303LS
« Hozzászólás #109232 Dátum: 2012 Március 23, 15:55:19 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
Szokott lenni FIVA-s csak állapotfelmérés. Ingyenes és mindent meg tudsz beszélni. Én is ilyenen voltam. Emlékszel, mikor pont ott hívtál.
Ha olyan a kocsi, akkor ott eldöntheted, hogy kéred-e a cuccot, akkor papírokat töltesz, fizetsz egy valag pénzt és meg is vagy. Ha nem OK valami akkor megbeszélitek és legközelebb már mint "ismerős" mehetsz élesre. Hívd a Lakatos Mikibácsit, vagy akár a Dedeót, hogy mikor hol van FIVA és beférsz-e csak nézelődésre. Vagy az Amerikai autósok klubbelnökét, nem tudom most a nevét, nekem is Ő erősködött, hogy menjek. Nem egy kivégzés ez, de FIVAhoz sok pénzzel indulj, OT-t honosítani is plusz lóvé, nem automatikus.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109231 Dátum: 2012 Március 23, 15:06:20 »

Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.
Köszi azt nem olvastam.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Süni
« Hozzászólás #109230 Dátum: 2012 Március 23, 14:57:34 »

-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.
Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109229 Dátum: 2012 Március 23, 14:52:44 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?

Osztom SID véleményét, de kiegészíteném pár dologgal a saját tapasztalatomból:
-kifoghatsz olyat aki elég jól ismeri az adott járművet (nálam így volt) vagy ismeri azt aki ismeri a járművet Smiley
-ha szép az autó nem fognak belekötni, csak kicst szurkálkódni (előttem volt egy ámerikai merci másodszor, na ott jó sokáig nézegették és bele is kötöttek erősen)
-az elektronikus gyujtás és az átalakított (12V-os) elektromos rendszer szerintem a 2 legkritikusabb pont, ezért akár meg is húzhatják
-a korhű tuningcucc szerintem védhető, de ha kivehető/leszerelhető én bizony levenném
-úgy hallottam, hogy a FIVA esetében folyamatos szigorítások várhatóak és éves tagdíjat is kell fizetni
-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109228 Dátum: 2012 Március 23, 14:41:07 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
az OT vizsgán az a lényeg, hogy ne legyen az autón égbekiáltó átalakítás (az öreg szakik sem ismernek minden autót és évjáratot 100%-osan, bizonyos dolgokat ezért nem is figyelnek).
a legfontosabb dolog, amin lovagolnak, hogy az autó alja legyen teljesen patika: nem lehet rozsdafolt, de enyhe felületi rozsda sem! a kipufogó dobot is le kell festeni gyári állapotra vizsga előtt. nem lehet feltűnő olajfolyás, olajsár stb-stb. alvázvédelem nem gond, de legyen minden tiszta és hibátlan állapotban!
ha ezek megvannak, akkor az apró dolgok (pl. automata bizti öv) szerintem elsikkadnak.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #109227 Dátum: 2012 Március 23, 13:44:40 »

Igen.

fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #109226 Dátum: 2012 Március 23, 12:48:25 »

ez nagyon jó ötlet.... ilyesmin én is filóztam..  Wink csak "hová tegyük azt a rengeteg fődet" (Béláim?)   Grin
mindig teszel egy kicsit a kukába.


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Rulezka
« Hozzászólás #109225 Dátum: 2012 Március 23, 12:45:43 »

Grin
persze. és alatta két szint mélygarázs, csak ne modd el senkinek  Evil
ez nagyon jó ötlet.... ilyesmin én is filóztam..  Wink csak "hová tegyük azt a rengeteg fődet" (Béláim?)   Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #109224 Dátum: 2012 Március 23, 12:32:22 »

Leomlottra? Grin :-P
Grin
persze. és alatta két szint mélygarázs, csak ne modd el senkinek  Evil
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #109223 Dátum: 2012 Március 23, 12:30:00 »

(vagy csináld vissza olyanra..)
Leomlottra? Grin :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #109222 Dátum: 2012 Március 23, 12:24:55 »

Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.