www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:37:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27877945 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #114341 Dátum: 2012 Szeptember 22, 19:47:36 »

Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629
Télen nem akar menni sehova?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #114340 Dátum: 2012 Szeptember 22, 19:39:48 »

Visszasírom a régi 1.6D Ford Oriont. Ha nem lett volna papír gondjai... 130-as utazó, 4,2-es fogyasztás. Viszont gyorsulás alig, klíma se és zaj sok.  Kiss
Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629
1303LS
« Hozzászólás #114339 Dátum: 2012 Szeptember 22, 18:16:23 »

Sajnálom, hogy neked kell magyarázni: alaktényező, homlokfelület.
Tehát nem a nagyság, inkább a magasság az átok. Lássuk be az SX4 város autó és telekjáró. Nem túraautó.
A 2 általad megjelölt szempontból egy meriva, hogy viszonyul az SX4hez? Csak, mert abból van két ugyancsak valós adatom összehasonlítani.
SX4 egy szar fos semmirekellő vakvágány, bár a meriva sem kellene.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114338 Dátum: 2012 Szeptember 22, 18:07:16 »

Ebből a válaszodból arra következtetek, hogy úgy gondolod a 8liter reális és az SX4 nagy kocsi. Erre meg én dobok egy  Jezusom ...-ot

Sajnálom, hogy neked kell magyarázni: alaktényező, homlokfelület.
Tehát nem a nagyság, inkább a magasság az átok. Lássuk be az SX4 város autó és telekjáró. Nem túraautó.
1303LS
« Hozzászólás #114337 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:56:04 »

Uramatyám... A fizika nem változik meg az idő előrehaladtával.  Jezusom ...
Ebből a válaszodból arra következtetek, hogy úgy gondolod a 8liter reális és az SX4 nagy kocsi. Erre meg én dobok egy  Jezusom ...-ot
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114336 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:53:42 »

Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.
Visszasírom a régi 1.6D Ford Oriont. Ha nem lett volna papír gondjai... 130-as utazó, 4,2-es fogyasztás. Viszont gyorsulás alig, klíma se és zaj sok.  Kiss
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114335 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:48:51 »

Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?

Uramatyám... A fizika nem változik meg az idő előrehaladtával.  Jezusom ...
1303LS
« Hozzászólás #114334 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:44:29 »

Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114333 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:35:11 »

Mindig elgondolkodom ezeken a dolgokon mikor ilyen adatokat hallok, mert meg-megingok egy-egy újabb kocsi felé, bár szükségem -hál Istennek- nincs napi autóra. Egy-egy dízel azért tud csodákat, csak az meg bajos. Már bánom, hogy a múltkor eladtam a hibátlan állapotú klímás asztrát.  Undecided Sógorom olyat hajt elég keményen és semmi baja szinte sose. 140-es pályázást is megteszi 6-6,5 literrel úgy, hogy 300ezer felett van már benne szerintem.
Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #114332 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:29:29 »

A technikai színvonalban, hihi.
Az előző autóm -Chevrolet Kalos- stabilan 7 liter körül jött ki, akár városban, akár pályán mentünk vele, illetve egyszer az életben 5,8-at evett, ami már csak 3 dl-el haladta meg a gyári adatot. A mostani -Fiat Bravo- tud menni 6 alatt, ha nem megyek száz fölé, sőt, Budapesten is tudok vele 6 körül gurulni, ha figyelek. Viszont a 130 feletti tempót 7,5 felett hálálja meg. Ha belegondolok, a Wartyogó anno durván egy literrel evett többet, mondjuk télen 8 alatt nem nagyon jött össze, az igaz, de hát az egy rémegyszerű, filléres ősmotor volt, ez meg valami EURO5, vagy ilyesmi. Összességében sehol nem vagyok nagy előnyben a valaha volt 1,5 Golfommal szemben...
Mindig elgondolkodom ezeken a dolgokon mikor ilyen adatokat hallok, mert meg-megingok egy-egy újabb kocsi felé, bár szükségem -hál Istennek- nincs napi autóra. Egy-egy dízel azért tud csodákat, csak az meg bajos. Már bánom, hogy a múltkor eladtam a hibátlan állapotú klímás asztrát.  Undecided Sógorom olyat hajt elég keményen és semmi baja szinte sose. 140-es pályázást is megteszi 6-6,5 literrel úgy, hogy 300ezer felett van már benne szerintem.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114331 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:22:54 »

Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?

A technikai színvonalban, hihi.
Az előző autóm -Chevrolet Kalos- stabilan 7 liter körül jött ki, akár városban, akár pályán mentünk vele, illetve egyszer az életben 5,8-at evett, ami már csak 3 dl-el haladta meg a gyári adatot. A mostani -Fiat Bravo- tud menni 6 alatt, ha nem megyek száz fölé, sőt, Budapesten is tudok vele 6 körül gurulni, ha figyelek. Viszont a 130 feletti tempót 7,5 felett hálálja meg. Ha belegondolok, a Wartyogó anno durván egy literrel evett többet, mondjuk télen 8 alatt nem nagyon jött össze, az igaz, de hát az egy rémegyszerű, filléres ősmotor volt, ez meg valami EURO5, vagy ilyesmi. Összességében sehol nem vagyok nagy előnyben a valaha volt 1,5 Golfommal szemben...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #114330 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:07:01 »

sx4. És akkor már nem is durva.
Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114329 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:01:35 »

Azért ha ez az a szuzuki akkor a 8liter az nagyon durva.
sx4. És akkor már nem is durva.
1303LS
« Hozzászólás #114328 Dátum: 2012 Szeptember 22, 16:59:23 »

nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja
Azért ha ez az a szuzuki akkor a 8liter az nagyon durva.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114327 Dátum: 2012 Szeptember 22, 16:40:55 »

szekszardon vagyok, es Keszthelyről tepettem szo szerint a az autopalyatokon, --semmi forgalom, --kb 10-15 autot előztem, vegig 170-220 al nyomatam, ilyet meg nem lattam, annyira űres volt a palya.
 B szentgyőrgytől a Siofoki elagazoig semmi perc alatt ertem, huzos balkanyarok, es jobbkanyarok voltak, meg volt egy hosszu hid is, asszem 130-as korlatozassal, de semmi forgalom leven ott is a duplajat mentem, allati jo volt  .
aztan szekszardig bebaszott a keskeny foltozott utacska, tele javitgatasokkal .
Szoval a palyat kell valasztani
ja es nem arultak sehol maricat es kapu se volt, igy nem ertem mink kerik a dijakat ???
hol kell fizetni es kinek ?? es ki ellenőrzi ?? stb stb  -
sok rejtely van nalatok .

Bírom, amikor úgy írsz, mintha Ausztriában nem lennének szabályok...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #114326 Dátum: 2012 Szeptember 22, 13:40:38 »

Eleve rossz a hasonlat. Pályán 100, országúton is 100 és máris pályán kevesebbet fogyaszt. 
így van
ha elég messzi van az uticél, akár a pályamatrica árát is behozza (főleg ha az időkülönbség is számít)

persze ha maga az utazás/kirándulás a cél, akkor inkább egy alsóbbrendű út
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114325 Dátum: 2012 Szeptember 22, 13:29:52 »

nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja
Eleve rossz a hasonlat. Pályán 100, országúton is 100 és máris pályán kevesebbet fogyaszt. 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #114324 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:45:11 »

Nekem - ha nagy ritkán arra visz dolgom - autópályán kevesebbet kajol, de ha 120-130 fölé megyek, elkezd zabálni. 120-ig olyan 6-6,5, 130ig kb ennyi, utána exponenciálisan kb 150-ig(ez a vége) már lassan 8 felett.
De amennyit én autózok, ehetne akár 15-öt is, egyszerűen nem tétel az üzemanyag évi kb. 5ezer km-nél...
Ja, kőkemény 19 éves Escort 1.3i.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114323 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:37:56 »

1 mercis kapaszkodott utanam egy darabig, de lemaradt smikor lasttam kopasz faszjancsi úl benne meg jobban megnyomtam ,
hogy hogy figyelik am kameraka matricat ??  semmi nincs kiragasztva akkor mit figyelnek ?
a rendszamomat hiaba nezik, annyira lennt van  -elől. szerintem egy 3 emelet madgassagu kamerarol nem latni Smiley))
na mindregy vas megyek vissza aztan utanam a vizőzőn,
hidd el, hogy látni a rendszámot. pénzbehajtásról van szó, semmilyen technika nem drága

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114322 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:37:25 »

Ezzel nem egeszen ertek egyet.
Folyamatos, egyenletes sebessegnel kevesebbet eszik szerintem, mint allando telepules fek, bringas fek, jelzolampa fek, traktorkerules fek, lovaskocsikerules fek eseten
nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114321 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:30:00 »

1 mercis kapaszkodott utanam egy darabig, de lemaradt smikor lasttam kopasz faszjancsi úl benne meg jobban megnyomtam ,
hogy hogy figyelik am kameraka matricat ??  semmi nincs kiragasztva akkor mit figyelnek ?
a rendszamomat hiaba nezik, annyira lennt van  -elől. szerintem egy 3 emelet madgassagu kamerarol nem latni Smiley))
na mindregy vas megyek vissza aztan utanam a vizőzőn,


Nincs matrica nalunk

Elektronikus utdij van, amit rendszam alapjan lehet kifizetni a benzinkutakon
A kamerak a rendszamot nezik

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114320 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:27:55 »

akkor?  Grin ráadásul országúton kevesebbet is eszik a kocsi, mint pályán. dupla haszon, ha ráérsz

Ezzel nem egeszen ertek egyet.
Folyamatos, egyenletes sebessegnel kevesebbet eszik szerintem, mint allando telepules fek, bringas fek, jelzolampa fek, traktorkerules fek, lovaskocsikerules fek eseten

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #114319 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:11:38 »

múlt hét szombaton 3 trafi volt Érd és Fonyód közt az M7-en,az egyiknél motorosok, a másiknál egy RS Octavia volt pluszban...
1 mercis kapaszkodott utanam egy darabig, de lemaradt smikor lasttam kopasz faszjancsi úl benne meg jobban megnyomtam ,
hogy hogy figyelik am kameraka matricat ??  semmi nincs kiragasztva akkor mit figyelnek ?
a rendszamomat hiaba nezik, annyira lennt van  -elől. szerintem egy 3 emelet madgassagu kamerarol nem latni Smiley))
na mindregy vas megyek vissza aztan utanam a vizőzőn,

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Sompi
« Hozzászólás #114318 Dátum: 2012 Szeptember 22, 10:30:17 »

azért szoktam látni 3lábúkat felüljárón, alatta meg két motoros rendőr készenlétben

múlt hét szombaton 3 trafi volt Érd és Fonyód közt az M7-en,az egyiknél motorosok, a másiknál egy RS Octavia volt pluszban...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114317 Dátum: 2012 Szeptember 22, 10:24:52 »

nem.

ha egyszer elkapják, akkor fogják megszopatni.
de ez, tekintve a járőrautók számát, nem valószínű.
azért szoktam látni 3lábúkat felüljárón, alatta meg két motoros rendőr készenlétben

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114316 Dátum: 2012 Szeptember 22, 10:07:32 »

Osztrák rendszámra is kiküldik a büntit?
nem.

ha egyszer elkapják, akkor fogják megszopatni.
de ez, tekintve a járőrautók számát, nem valószínű.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114315 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:44:12 »

sok rejtely van nalatok .
Osztrák rendszámra is kiküldik a büntit?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114314 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:36:49 »

szekszardon vagyok, es Keszthelyről tepettem szo szerint a az autopalyatokon, --semmi forgalom, --kb 10-15 autot előztem, vegig 170-220 al nyomatam, ilyet meg nem lattam, annyira űres volt a palya.
 B szentgyőrgytől a Siofoki elagazoig semmi perc alatt ertem, huzos balkanyarok, es jobbkanyarok voltak, meg volt egy hosszu hid is, asszem 130-as korlatozassal, de semmi forgalom leven ott is a duplajat mentem, allati jo volt  .
aztan szekszardig bebaszott a keskeny foltozott utacska, tele javitgatasokkal .
Szoval a palyat kell valasztani
ja es nem arultak sehol maricat es kapu se volt, igy nem ertem mink kerik a dijakat ???
hol kell fizetni es kinek ?? es ki ellenőrzi ?? stb stb  -
sok rejtely van nalatok .

130 a megengedett maximum sebesség, a "hídon" 110 van

mod: kamerák nézik a matricát és bármelyik kúton vagy neten meg tudod venni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #114313 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:28:07 »

Aki szokott arra járni:Keszthelyre hogy járok jobban,M7 vagy északon a régi Balatoni?
szekszardon vagyok, es Keszthelyről tepettem szo szerint a az autopalyatokon, --semmi forgalom, --kb 10-15 autot előztem, vegig 170-220 al nyomatam, ilyet meg nem lattam, annyira űres volt a palya.
 B szentgyőrgytől a Siofoki elagazoig semmi perc alatt ertem, huzos balkanyarok, es jobbkanyarok voltak, meg volt egy hosszu hid is, asszem 130-as korlatozassal, de semmi forgalom leven ott is a duplajat mentem, allati jo volt  .
aztan szekszardig bebaszott a keskeny foltozott utacska, tele javitgatasokkal .
Szoval a palyat kell valasztani
ja es nem arultak sehol maricat es kapu se volt, igy nem ertem mink kerik a dijakat ???
hol kell fizetni es kinek ?? es ki ellenőrzi ?? stb stb  -
sok rejtely van nalatok .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114312 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:23:26 »

Zsidulok a 3ezren  Grin
akkor?  Grin ráadásul országúton kevesebbet is eszik a kocsi, mint pályán. dupla haszon, ha ráérsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #114311 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:23:09 »

Akkor legközelebb írd be a szempontjaidat. :-))))

Zsidulok a 3ezren  Grin
RNIE
« Hozzászólás #114310 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:15:13 »

M7 sokkal gyorsabb.

Zsidulok a 3ezren  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #114309 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:13:41 »

M7 sokkal gyorsabb.

Aki szokott arra járni:Keszthelyre hogy járok jobban,M7 vagy északon a régi Balatoni?
RNIE
« Hozzászólás #114308 Dátum: 2012 Szeptember 22, 09:12:49 »

Aki szokott arra járni:Keszthelyre hogy járok jobban,M7 vagy északon a régi Balatoni?
Süni
« Hozzászólás #114307 Dátum: 2012 Szeptember 21, 20:24:29 »

"a durt" ne fogjál a getárodon mert volt már .........
b@zmeg nenézd egésznap a monitort mert megvakulsz Wink
.....van aki nem minden nap olvassa  a hatalmas nagy okosságokat  itt ,lemarad hatalmas okos dolgokról!  Grin Grin Grin
Grin
OK, csak sajnáltam, hogy Bugi indított volna valami kezdeményezést, de süket fülekre talált.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #114306 Dátum: 2012 Szeptember 21, 20:23:34 »

Vili mit mondasz? Grin

http://lealkudtuk.teszvesz.hu/villanyoralassito-feszultseg-stabilizator-1646483300?utm_source=hirlevel&utm_medium=email&utm_campaign=120920_tunde&campaignsource=teszvesztunde&bs1=20120920&bs2=nl&bs3=lealkudtuk&tcampaignsource=14


 Evil

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #114305 Dátum: 2012 Szeptember 21, 20:18:24 »


"a durt" ne fogjál a getárodon mert volt már .........
b@zmeg nenézd egésznap a monitort mert megvakulsz Wink
.....van aki nem minden nap olvassa  a hatalmas nagy okosságokat  itt ,lemarad hatalmas okos dolgokról!  Grin Grin Grin
RNIE
« Hozzászólás #114304 Dátum: 2012 Szeptember 21, 20:00:24 »

Ha esetleg van valakinek óranagykerben ismerőse,szeretnék venni egy sima mezei divatórát,ha van rá lehetőség akkor olcsóbban
1303LS
« Hozzászólás #114303 Dátum: 2012 Szeptember 21, 19:09:08 »

http://www.youtube.com/watch?v=fQJWn7Cnrmk&feature=youtu.be
Süni
« Hozzászólás #114302 Dátum: 2012 Szeptember 21, 18:47:16 »


pont ezt akartam belinkelni!
és bár nem vagyok a helyzet magaslatán, de egy ezressel beszállnék !

ui: (már ha el tudjuk őket érni, ill erre jönnek!)

nem tudom miért, de szívesen olvasnám a sportgézán, hogy a www.bogarhatu.hu kis közössége, ott volt ahol kellett!
persze lehet, hogy csak én vagyok egy szentimentális pöcs, de talán ilyen az a "bogaras összetartás"


Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.