www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 12:04:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30748842 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #114361 Dátum: 2012 Szeptember 23, 14:42:41 »

nagyot mondó versenyben hirdethetünk eredményt?
vagy van valakinek egy 1milliót futott golfja?  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #114360 Dátum: 2012 Szeptember 23, 14:24:02 »

1.6 d caddy 700e km -20ba 2x izzitas

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #114359 Dátum: 2012 Szeptember 23, 14:04:31 »

http://www.penzcentrum.hu/lakas/ingyen_felujitjak_a_tarsashazakat_budapesten.1034015.html


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #114358 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:59:04 »

Ha valamihez nem értesz, ne szólj hozzá.

 

 Evil

Süni
« Hozzászólás #114357 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:58:31 »

90-es ford fieszta, új izzító gyertyákkal, nagy-szerviz után +40 fokban sem indult  Grin Grin artikával sem  Grin
Ne keverd az 1.8D-t (orbitális fosch) az 1.6D-vel (fantasztikusan jó).  Wink
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #114356 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:58:06 »

Az aktualis szocpol felteteleket ismeri valakit?

Na ennyire rosszul megy?

 Evil

Süni
« Hozzászólás #114355 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:57:54 »

Remélem alkudtatok.  Roll Eyes
Természetesen.
Süni
« Hozzászólás #114354 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:57:18 »

hogy az oreg kolbasz fustolo benemindul -10fokban :-)
Marhára el vagy tájolva. Ez a Ford valaha volt legmegbízhatóbb és legtartósabb motorja. Ha valamihez nem értesz, ne szólj hozzá.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114353 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:17:55 »

Az aktualis szocpol felteteleket ismeri valakit?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #114352 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:13:59 »

90-es ford fieszta, új izzító gyertyákkal, nagy-szerviz után +40 fokban sem indult  Grin Grin artikával sem  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #114351 Dátum: 2012 Szeptember 23, 11:08:12 »

hogy az oreg kolbasz fustolo benemindul -10fokban :-)
94-es VW T4 -12fokban(nemgarázsbanparkol) Tongue
2x izzitás és indul,karbantartás és odafigyelés kérdése az egész
én sem vagyok(voltam)dizel imádó de megszoktam már a bringát Cool

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #114350 Dátum: 2012 Szeptember 23, 09:23:28 »

http://veteran.hu/hirek/1-hirek/1468-jarmtorteneti-eladasok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #114349 Dátum: 2012 Szeptember 23, 08:30:09 »

Az, Mókus utca. sztem nem messze tőletek. Karosszéria lakatosnál tanuló a kölök.
Remélem alkudtatok.  Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114348 Dátum: 2012 Szeptember 22, 21:23:34 »

Az, Mókus utca. sztem nem messze tőletek. Karosszéria lakatosnál tanuló a kölök.
ja, az tényleg nem messze.
egy kv-ra beugorhattok, ha gondolod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114347 Dátum: 2012 Szeptember 22, 21:20:50 »

Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629
Beszép.

hogy az oreg kolbasz fustolo benemindul -10fokban :-)
Szarrákopott motorral is -20 fokban is simán beröffent. Csak az izzítógyertyák, az adagoló, a gázolaj és az akkumulátor legyen rendbe. Bikázgattam eleget a modern dízeleket reggelente. Na akkor nem voltam lesajnálva a szarommal.  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #114346 Dátum: 2012 Szeptember 22, 21:02:30 »

Mire szeretnél ezzel célozni?
hogy az oreg kolbasz fustolo benemindul -10fokban :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #114345 Dátum: 2012 Szeptember 22, 20:48:45 »

Télen nem akar menni sehova?
Mire szeretnél ezzel célozni?
Süni
« Hozzászólás #114344 Dátum: 2012 Szeptember 22, 20:48:20 »

csepel city?
ismerős a jármű. szépnek tűnik és nem annyira szar a hangja.
Az, Mókus utca. sztem nem messze tőletek. Karosszéria lakatosnál tanuló a kölök.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #114343 Dátum: 2012 Szeptember 22, 20:40:08 »

Bírom, amikor úgy írsz, mintha Ausztriában nem lennének szabályok...
dede hogynelennenek, de ott kiismerem mgam, tudom hova allnak le, mozgo-mobil merővel, hol vannak stabil bebetonozott fem hazak, melyikben van kamera, melyikben nincs , nem sok meglepetes var ram
(palyan ) ha belemegyek, es lekapnak valahol,  lefotoznak, kijőn az anonym búntetes, altalaban 45 juro az ember kifizeti es nyomja tovabb, ha ellenkezel es kikered a fotot, ( a bizonyitekukat  akkor atmegy a jatek feljelentesesbe es megduplazodik a love.
egyebkent a 33 ev alatt ha 3 x megallitottak csak ugy minden ok nelkől ellenőrzesre akkor sokat mondok.
de ha 130-al mennel akkor te lennel a leglassubb, mindenki megelőzne  . .
főleg becs fele nyomatjak.
de ez amit itt lattam ennyire úres palyan, senki előtted, szinte hivogat a sebesseg  . elveztem baszottul. motoros kőcsőgők meg aszzem sarga mellenyt viselnek,majd-- messziről ki fogom szurn i .  aztan lassitok . . .
proba Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114342 Dátum: 2012 Szeptember 22, 20:04:51 »

Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629

csepel city?
ismerős a jármű. szépnek tűnik és nem annyira szar a hangja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #114341 Dátum: 2012 Szeptember 22, 19:47:36 »

Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629
Télen nem akar menni sehova?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #114340 Dátum: 2012 Szeptember 22, 19:39:48 »

Visszasírom a régi 1.6D Ford Oriont. Ha nem lett volna papír gondjai... 130-as utazó, 4,2-es fogyasztás. Viszont gyorsulás alig, klíma se és zaj sok.  Kiss
Ma voltunk ezt megnézni.Haver meg is veszi napi rohangálósnak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escort/ford_escort_1.6d_l-6089629
1303LS
« Hozzászólás #114339 Dátum: 2012 Szeptember 22, 18:16:23 »

Sajnálom, hogy neked kell magyarázni: alaktényező, homlokfelület.
Tehát nem a nagyság, inkább a magasság az átok. Lássuk be az SX4 város autó és telekjáró. Nem túraautó.
A 2 általad megjelölt szempontból egy meriva, hogy viszonyul az SX4hez? Csak, mert abból van két ugyancsak valós adatom összehasonlítani.
SX4 egy szar fos semmirekellő vakvágány, bár a meriva sem kellene.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114338 Dátum: 2012 Szeptember 22, 18:07:16 »

Ebből a válaszodból arra következtetek, hogy úgy gondolod a 8liter reális és az SX4 nagy kocsi. Erre meg én dobok egy  Jezusom ...-ot

Sajnálom, hogy neked kell magyarázni: alaktényező, homlokfelület.
Tehát nem a nagyság, inkább a magasság az átok. Lássuk be az SX4 város autó és telekjáró. Nem túraautó.
1303LS
« Hozzászólás #114337 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:56:04 »

Uramatyám... A fizika nem változik meg az idő előrehaladtával.  Jezusom ...
Ebből a válaszodból arra következtetek, hogy úgy gondolod a 8liter reális és az SX4 nagy kocsi. Erre meg én dobok egy  Jezusom ...-ot
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114336 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:53:42 »

Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.
Visszasírom a régi 1.6D Ford Oriont. Ha nem lett volna papír gondjai... 130-as utazó, 4,2-es fogyasztás. Viszont gyorsulás alig, klíma se és zaj sok.  Kiss
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114335 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:48:51 »

Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?

Uramatyám... A fizika nem változik meg az idő előrehaladtával.  Jezusom ...
1303LS
« Hozzászólás #114334 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:44:29 »

Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114333 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:35:11 »

Mindig elgondolkodom ezeken a dolgokon mikor ilyen adatokat hallok, mert meg-megingok egy-egy újabb kocsi felé, bár szükségem -hál Istennek- nincs napi autóra. Egy-egy dízel azért tud csodákat, csak az meg bajos. Már bánom, hogy a múltkor eladtam a hibátlan állapotú klímás asztrát.  Undecided Sógorom olyat hajt elég keményen és semmi baja szinte sose. 140-es pályázást is megteszi 6-6,5 literrel úgy, hogy 300ezer felett van már benne szerintem.
Azért még nem adtam fe, hogy -mivel viszont ha nem is napi, de heti többszöri  autózásra ítéltettünk- egy jóképű dízel Octaviát ne sikerüljön beújítani. Az a stabil 4-5 liter nagyon vonzó fogyasztás.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #114332 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:29:29 »

A technikai színvonalban, hihi.
Az előző autóm -Chevrolet Kalos- stabilan 7 liter körül jött ki, akár városban, akár pályán mentünk vele, illetve egyszer az életben 5,8-at evett, ami már csak 3 dl-el haladta meg a gyári adatot. A mostani -Fiat Bravo- tud menni 6 alatt, ha nem megyek száz fölé, sőt, Budapesten is tudok vele 6 körül gurulni, ha figyelek. Viszont a 130 feletti tempót 7,5 felett hálálja meg. Ha belegondolok, a Wartyogó anno durván egy literrel evett többet, mondjuk télen 8 alatt nem nagyon jött össze, az igaz, de hát az egy rémegyszerű, filléres ősmotor volt, ez meg valami EURO5, vagy ilyesmi. Összességében sehol nem vagyok nagy előnyben a valaha volt 1,5 Golfommal szemben...
Mindig elgondolkodom ezeken a dolgokon mikor ilyen adatokat hallok, mert meg-megingok egy-egy újabb kocsi felé, bár szükségem -hál Istennek- nincs napi autóra. Egy-egy dízel azért tud csodákat, csak az meg bajos. Már bánom, hogy a múltkor eladtam a hibátlan állapotú klímás asztrát.  Undecided Sógorom olyat hajt elég keményen és semmi baja szinte sose. 140-es pályázást is megteszi 6-6,5 literrel úgy, hogy 300ezer felett van már benne szerintem.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114331 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:22:54 »

Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?

A technikai színvonalban, hihi.
Az előző autóm -Chevrolet Kalos- stabilan 7 liter körül jött ki, akár városban, akár pályán mentünk vele, illetve egyszer az életben 5,8-at evett, ami már csak 3 dl-el haladta meg a gyári adatot. A mostani -Fiat Bravo- tud menni 6 alatt, ha nem megyek száz fölé, sőt, Budapesten is tudok vele 6 körül gurulni, ha figyelek. Viszont a 130 feletti tempót 7,5 felett hálálja meg. Ha belegondolok, a Wartyogó anno durván egy literrel evett többet, mondjuk télen 8 alatt nem nagyon jött össze, az igaz, de hát az egy rémegyszerű, filléres ősmotor volt, ez meg valami EURO5, vagy ilyesmi. Összességében sehol nem vagyok nagy előnyben a valaha volt 1,5 Golfommal szemben...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #114330 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:07:01 »

sx4. És akkor már nem is durva.
Tudom, de miért ne lenne durva? Ha én ennyi pénzért vennék új autót amennyibe az a szar kerül akkor elvárnám, hogy pályán 5liter körül fogyasszon a XXI. században. Ezt a fogyasztást bármelyik 10-15 éves hasonló méretű kocsi tudja, akkor hol a fejlődés? Csak az árakban?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114329 Dátum: 2012 Szeptember 22, 17:01:35 »

Azért ha ez az a szuzuki akkor a 8liter az nagyon durva.
sx4. És akkor már nem is durva.
1303LS
« Hozzászólás #114328 Dátum: 2012 Szeptember 22, 16:59:23 »

nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja
Azért ha ez az a szuzuki akkor a 8liter az nagyon durva.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #114327 Dátum: 2012 Szeptember 22, 16:40:55 »

szekszardon vagyok, es Keszthelyről tepettem szo szerint a az autopalyatokon, --semmi forgalom, --kb 10-15 autot előztem, vegig 170-220 al nyomatam, ilyet meg nem lattam, annyira űres volt a palya.
 B szentgyőrgytől a Siofoki elagazoig semmi perc alatt ertem, huzos balkanyarok, es jobbkanyarok voltak, meg volt egy hosszu hid is, asszem 130-as korlatozassal, de semmi forgalom leven ott is a duplajat mentem, allati jo volt  .
aztan szekszardig bebaszott a keskeny foltozott utacska, tele javitgatasokkal .
Szoval a palyat kell valasztani
ja es nem arultak sehol maricat es kapu se volt, igy nem ertem mink kerik a dijakat ???
hol kell fizetni es kinek ?? es ki ellenőrzi ?? stb stb  -
sok rejtely van nalatok .

Bírom, amikor úgy írsz, mintha Ausztriában nem lennének szabályok...

Bácsi Győző
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #114326 Dátum: 2012 Szeptember 22, 13:40:38 »

Eleve rossz a hasonlat. Pályán 100, országúton is 100 és máris pályán kevesebbet fogyaszt. 
így van
ha elég messzi van az uticél, akár a pályamatrica árát is behozza (főleg ha az időkülönbség is számít)

persze ha maga az utazás/kirándulás a cél, akkor inkább egy alsóbbrendű út
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #114325 Dátum: 2012 Szeptember 22, 13:29:52 »

nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja
Eleve rossz a hasonlat. Pályán 100, országúton is 100 és máris pályán kevesebbet fogyaszt. 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #114324 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:45:11 »

Nekem - ha nagy ritkán arra visz dolgom - autópályán kevesebbet kajol, de ha 120-130 fölé megyek, elkezd zabálni. 120-ig olyan 6-6,5, 130ig kb ennyi, utána exponenciálisan kb 150-ig(ez a vége) már lassan 8 felett.
De amennyit én autózok, ehetne akár 15-öt is, egyszerűen nem tétel az üzemanyag évi kb. 5ezer km-nél...
Ja, kőkemény 19 éves Escort 1.3i.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #114323 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:37:56 »

1 mercis kapaszkodott utanam egy darabig, de lemaradt smikor lasttam kopasz faszjancsi úl benne meg jobban megnyomtam ,
hogy hogy figyelik am kameraka matricat ??  semmi nincs kiragasztva akkor mit figyelnek ?
a rendszamomat hiaba nezik, annyira lennt van  -elől. szerintem egy 3 emelet madgassagu kamerarol nem latni Smiley))
na mindregy vas megyek vissza aztan utanam a vizőzőn,
hidd el, hogy látni a rendszámot. pénzbehajtásról van szó, semmilyen technika nem drága

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #114322 Dátum: 2012 Szeptember 22, 11:37:25 »

Ezzel nem egeszen ertek egyet.
Folyamatos, egyenletes sebessegnel kevesebbet eszik szerintem, mint allando telepules fek, bringas fek, jelzolampa fek, traktorkerules fek, lovaskocsikerules fek eseten
nekem a céges tapasztalat ez. pályán 140 és benyel 8 litert bőven. országúton 100 és elvan 6 literrel. pl pécs oda-vissza 1 tank, békés meg 3/4, pedig hosszabb út. ha privát ügyben jövök pécsre, akkor 3000 a max fordulat, amit engedek és picit több, mint fél tankból megfodulok. nyilván autója válogatja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.