www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 13:23:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 563 564 565 566 567 [568] 569 570 571 572 573 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27710749 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #119101 Dátum: 2013 Január 20, 20:15:37 »

Itt válaszolók hátha másokat is érdekel.Nekem 1,6os megfáradt motorral gyorsulni ugy tudott mint egy jól beállitott ereje teljében lévő 1,2.Ez tököli tapasztalat.A végsebessége viszont 157 km /óra volt gpsszel mérve.Elöször 34 karbi volt fenn azzal 13-17 liter között evett.Majd kapott egy regiszter karbit azzel 9-10 literre csökkent.közben motort cseréltem ugy érezhetően agilissabbá vált.Mint irtam is három sebességi fokozat van egy hegymenet ami az egyes fokozatnak felel meg.Van egy városi kettes és egy országuti hármas.Ugy müködik mint egy tvingó izi itt sem kell kuplungolni de sebességi fokozatokat neked kell váltogatni.Mivel szinte mindenki kicserélte manuális váltora ezért elég ritka.Nem tudom mennyire igényel foglalkozást mert nekem eddig nem volt vele semmi bajom.(vettem még három váltot hátha de semmi nem kellet eddig még)Mikor hozzám került iszonyet nagyot rántott de ezt Vörös Lacinak sikerült beállitania.Nekem tetszik, nem is cserélném másikra.
Köszi az infót.
Mi az a regiszter karbi egyébként?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #119100 Dátum: 2013 Január 20, 18:58:37 »

És érzésre milyen használni, sokat elvesz a teljesítményből?
Hibák vannak vele?
Fokozott törődést, foglalkozást igényel? Van hozzá alkatrész?
Hogyan kell használni, ugyanolyan, mint egy sima automata?

Itt válaszolók hátha másokat is érdekel.Nekem 1,6os megfáradt motorral gyorsulni ugy tudott mint egy jól beállitott ereje teljében lévő 1,2.Ez tököli tapasztalat.A végsebessége viszont 157 km /óra volt gpsszel mérve.Elöször 34 karbi volt fenn azzal 13-17 liter között evett.Majd kapott egy regiszter karbit azzel 9-10 literre csökkent.közben motort cseréltem ugy érezhetően agilissabbá vált.Mint irtam is három sebességi fokozat van egy hegymenet ami az egyes fokozatnak felel meg.Van egy városi kettes és egy országuti hármas.Ugy müködik mint egy tvingó izi itt sem kell kuplungolni de sebességi fokozatokat neked kell váltogatni.Mivel szinte mindenki kicserélte manuális váltora ezért elég ritka.Nem tudom mennyire igényel foglalkozást mert nekem eddig nem volt vele semmi bajom.(vettem még három váltot hátha de semmi nem kellet eddig még)Mikor hozzám került iszonyet nagyot rántott de ezt Vörös Lacinak sikerült beállitania.Nekem tetszik, nem is cserélném másikra.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 20, 19:00:43 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #119099 Dátum: 2013 Január 20, 18:57:24 »

...
Ezek ellenére,mégis ebből adták el a legtöbbet a világon,mint egygenerációs modellt,több mint 21 millió darabot.Itt nagyban közrejátszott az olcsósága...
Meg az, hogy gyártottak belőle ennyit.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #119098 Dátum: 2013 Január 20, 18:14:37 »

Ez nekem egy kicsit soknak tűnik.
Valami lemaradt a képről?
Még több is lehet, nem mindegy, milyen minőséget veszel.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #119097 Dátum: 2013 Január 20, 18:13:52 »

ebben mi került 55ezerbe? Shocked
lehagytál egy komplett HD garnitúrát a képről?
Négy torzió szilent 4e, két fedél 11e, bowdenek darabja 1e, fékcsövek, szimmeringek, váltóbakok, összejön az...

Bácsi Győző
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #119096 Dátum: 2013 Január 20, 18:13:39 »

Napsugarast!

Ha már Afganisztán:

http://www.shutterstock.com/pic-16422535/stock-photo-volkswagen-beetle-afghanistan.html?src=cdb58d267f226041bc2c1ff720d4e586-1-69


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #119095 Dátum: 2013 Január 20, 18:10:45 »

Csaxólok, aki felújításba akar kezdeni, ennyi cucc 55 ezer forint volt.  Cool

<beszúrt kép törölve>
Ez nekem egy kicsit soknak tűnik.
Valami lemaradt a képről?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #119094 Dátum: 2013 Január 20, 18:05:20 »


A kép 1979. előtt készült, milyen típus lehet?



nagyon jó kép
főleg a felirat Grin
még a tükröt is leszedték, hogy jobban gyorsuljon Evil

szerintem '70 körüli bogár lehet. mert a műszerfalon már nincs díszléc ('69ben még volt) oldalt meg még nincs szellőző az ablak mögött ('72-től van azt hiszem)
1303LS
« Hozzászólás #119093 Dátum: 2013 Január 20, 18:02:39 »

Csaxólok, aki felújításba akar kezdeni, ennyi cucc 55 ezer forint volt.  Cool

<beszúrt kép törölve>
Nem semmi.
Melyik cég ez?
Máskülönben nem szabad összekeverni a felújítást az új alkatrészekből újraépítéssel és akkor nincs irgalmatlan költség.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #119092 Dátum: 2013 Január 20, 18:00:25 »

Napsugarast!

az a "highway patrol" felirat odaver.
egy interceptor :-)

A kép 1979. előtt készült, milyen típus lehet?

Amúgy nekem végtelenül szomorú, hogy innen oda jutott ez a gyönyörű ország, ahol ma van... Többször voltam kinn, nekem ez most nagyon szívfacsaró.



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #119091 Dátum: 2013 Január 20, 17:54:56 »

Csaxólok, aki felújításba akar kezdeni, ennyi cucc 55 ezer forint volt.  Cool

<beszúrt kép törölve>
ebben mi került 55ezerbe? Shocked
lehagytál egy komplett HD garnitúrát a képről?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #119090 Dátum: 2013 Január 20, 17:49:38 »

Napsugarast!

Rendőr Bogár Afganisztánban, még a boldog békeidőkben:

http://www.aan-afghanistan.org/beelden/Sp-o-dt%20Polizist%20KBL%2068-72%201%20afgh%20Pol.jpg



Üdv!

Trau

az a "highway patrol" felirat odaver.
egy interceptor :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #119089 Dátum: 2013 Január 20, 17:47:40 »

Napsugarast!

Rendőr Bogár Afganisztánban, még a boldog békeidőkben:

http://www.aan-afghanistan.org/beelden/Sp-o-dt%20Polizist%20KBL%2068-72%201%20afgh%20Pol.jpg



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #119088 Dátum: 2013 Január 20, 17:46:24 »

Csak szólok, hogy vasárnap van, igyekezz  Evil
a jövő hétre gondoltam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #119087 Dátum: 2013 Január 20, 17:10:08 »

Csaxólok, aki felújításba akar kezdeni, ennyi cucc 55 ezer forint volt.  Cool

<beszúrt kép törölve>
És ez mégcsak nem is felújítás, max egy kis karbantartás...
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #119086 Dátum: 2013 Január 20, 16:57:52 »

Hát igen....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #119085 Dátum: 2013 Január 20, 16:56:12 »

Csaxólok, aki felújításba akar kezdeni, ennyi cucc 55 ezer forint volt.  Cool


Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #119084 Dátum: 2013 Január 20, 15:06:15 »

talán mert egy barom Eisenstadtban összetörte, és nem vettem másikat napi használatra...
És ha annyira jó volt,akkor most miért GolfIII-assal jársz??

Talán azzal még el tudtál volna menni pizzáért is,nem kellett volna a hóviharban gyalogolnod!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #119083 Dátum: 2013 Január 20, 14:43:10 »

A bogárnak számtalan negatív tulajdonsága van,amit az utálkozók fel is szoktak emlegetni,lassú,lomha,hangos,büdös,kis utatér,kis csomagtartó,kipuffogó szagú fűtés ha van egyáltalán,kevés kényelem,nulla komfort,és lassan nyolcvan éves konstrukció.
Ezek ellenére,mégis ebből adták el a legtöbbet a világon,mint egygenerációs modellt,több mint 21 millió darabot.Itt nagyban közrejátszott az olcsósága,hiszen a nevében is benne van,a "Volksnak",a népnek,az "Arbeitereknek" a dologozó munkásoknak építettek,egy olcsó,puritán,járművet,hogy a világháború utáni években,az embereknek lehetősége legyen a mobilizációra,utazhassanak.Ezért tudtak belőle olyan sokat eladni,ergó mint az első szériás Suzuki Swift.Olcsó volt vették.A typ3 is jóval többet nyújtott már,még sem vitték úgy,mert az már árban egy komolyabb kategória volt.

És ezért voltak a hatalmas szolgálati autó flották is,használta a Volkswagen különböző változatait a rendőrség,tűzoltóság,mentők,katonaság,posta,légitársaságok,cégek,vállalatok...mert egyszerű,olcsó,és tartós autók voltak.
És szvsz a bogarat sem azért használhatták hókotrónak mert az volt a legideálisabb jármű erre a célra,meg a "legjobb téli autó",hanem mert szinte mindenhol a Volkswagen típusok voltak a szolgálati járművek a hatvanas és hetvenes években.Vettek pár T1-T2-est tűzoltóbusznak,meg vettek melléje pár bogarat is hókotrónak.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 20, 15:14:02 írta Narancs »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #119082 Dátum: 2013 Január 20, 14:34:47 »

VHS. ...tud valaki konvertálni?? Nekem már nincs VHS-em... Smiley

Tud.
Sompi
« Hozzászólás #119081 Dátum: 2013 Január 20, 14:30:24 »

Kerjuk, koszonjuk! Cheesy

VHS. ...tud valaki konvertálni?? Nekem már nincs VHS-em... Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #119080 Dátum: 2013 Január 20, 14:26:22 »

videó is van róla...  Grin Grin
Kerjuk, koszonjuk! Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #119079 Dátum: 2013 Január 20, 14:23:49 »

Haverjaimmal '99-ben kimentünk február elején öten bogárral (nyári gumik) Pestről a Csorba (aznap 90cm hó volt kinn) tóhoz Bungee Jumping-olni, A sísáncról lehetett ugrani 60-egynéhány méterről. Hajanlban indultunk, másnap hajnalban érkeztünk, volt havazás is rendesen, de nem volt szinte semmi gondunk, kivéve amikor a parkolóban állatkodtunk és beálltunk a hófalba orral. ...Németek segítettek kitolni, mosolyogva kérdezték hová megyünk? ...amikor megmondtuk kikerekedett a szemük és csak annyit kérdeztek: Ezzel az autóval??  Grin  videó is van róla...  Grin Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #119078 Dátum: 2013 Január 20, 14:12:22 »

Az elsö Bogaramat én is használtam, napi szinten, télen is és egyetlen egyszer ragadtam benn picit a hóban, mikor elözékenyen félrehúzódtam egy keskeny utcában és a mély hóban nem vettem észre egy gödröt. De onnan is ki tudtam szedni, némi küzdelem árán... De egyébként semmi gondom nem volt vele, soha... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #119077 Dátum: 2013 Január 20, 14:09:32 »


A LEGJOBB téli autó volt..

És ha annyira jó volt,akkor most miért GolfIII-assal jársz??

Talán azzal még el tudtál volna menni pizzáért is,nem kellett volna a hóviharban gyalogolnod!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #119076 Dátum: 2013 Január 20, 14:06:53 »

Valaki szereti hogyha kilinccsel előre közlekedik,valaki nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #119075 Dátum: 2013 Január 20, 14:04:50 »

Általában azt mondják,hogy a hátsókerék hajtásos autók pl BMW,Mercedes,Jaguár,Lada stb,nem éppen ideális téli járgánynak!

Jártam én napi szinten,télen-nyáron bogárral (mégpedig a Naranccsal),négy éven keresztül (1994-1997)!!Ebből kettőt úgy,hogy Hidegségen dolgoztam,és Sopronból jártam naponta,megjártam hóban jópárszor a kanyargós fertőparti útat!
Nekem csak negatív tapasztalataim voltak!A panzió parkolója felfelé lejtett.Már az elindulás is nehézségekbe ütközött,nem bírtam hátramenetben feltolatni a parkolóból,hogy kijárjak.Ilyenkor igyekeztem a szüleim Lada Samarájával menni,de ég és föld volt a két autó viselkedése a hóban,a Samara javára.
lehet nem hátramenetben kellett volna nekimenni az emelkedőnek
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #119074 Dátum: 2013 Január 20, 13:58:03 »

De ezek nem farmotoros autók. Nincs tömeg a hajtott kerék fölött. Egyébként tény, hogy a front hajtás jobb télen, de azért a bogár sem rossz.

Általában azt mondják,hogy a hátsókerék hajtásos autók pl BMW,Mercedes,Jaguár,Lada stb,nem éppen ideális téli járgánynak!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 20, 14:04:59 írta callook »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #119073 Dátum: 2013 Január 20, 13:55:20 »

én 7 évig télen nyáron bogárral jártam
A LEGJOBB téli autó volt..
gyanitom hogy egy métert sem mentél még bogárral hóban:-)

Általában azt mondják,hogy a hátsókerék hajtásos autók pl BMW,Mercedes,Jaguár,Lada stb,nem éppen ideális téli járgánynak!

Jártam én napi szinten,télen-nyáron bogárral (mégpedig a Naranccsal),négy éven keresztül (1994-1997)!!Ebből kettőt úgy,hogy Hidegségen dolgoztam,és Sopronból jártam naponta,megjártam hóban jópárszor a kanyargós fertőparti útat!
Nekem csak negatív tapasztalataim voltak!A panzió parkolója felfelé lejtett.Már az elindulás is nehézségekbe ütközött,nem bírtam hátramenetben feltolatni a parkolóból,hogy kijárjak.Ilyenkor igyekeztem a szüleim Lada Samarájával menni,de ég és föld volt a két autó viselkedése a hóban,a Samara javára.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #119072 Dátum: 2013 Január 20, 13:22:49 »

oké.
a héten szülök mintát, meg csinyázok neki topikot.
hisztis pöcsök! :-))
Csak szólok, hogy vasárnap van, igyekezz  Evil
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #119071 Dátum: 2013 Január 20, 13:00:40 »


én 7 évig télen nyáron bogárral jártam
A LEGJOBB téli autó volt..
gyanitom hogy egy métert sem mentél még bogárral hóban:-)


A bogár maga is alig tud elmenni a hóban,nem hogy még azzal tolni!!


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #119070 Dátum: 2013 Január 20, 12:04:51 »

én 7 évig télen nyáron bogárral jártam
A LEGJOBB téli autó volt..
gyanitom hogy egy métert sem mentél még bogárral hóban:-)


A bogár maga is alig tud elmenni a hóban,nem hogy még azzal tolni!!

1985-ben vidéken laktam, és hazalátogattam Budapestre. Közben leesett a hó és a rádió bemondta, hogy senki ne induljon útnak. Vissza kellett mennünk Gyulára, így elindultam. Szolnokon a lábamra nejlonzacskót húztam mert nagyon fázott, és az úton amin mentem nem volt keréknyom.Csak a két oldalt lévő műanyag oszlopokból tudtam, hogy hol az út. Nyomtam neki és hármasban amit bírt a kocsi lementem Gyulára. Senki nem jött velem szembe. A városba érve nem kanyarodott be a kocsi, mert nem tudtam kormányozni. Több tolatással ment csak a fordulás. Megérkezéskor láttam, hogy a kerékjáratba belefagyott a jeges hó. A hosszú egyenes út ezt eredményezte. Nagyon jól megy a bogár a hóban itt a bizonyíték, bár nagyon vakmerő voltam.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #119069 Dátum: 2013 Január 20, 11:57:23 »

Igen a másik, hogy nagyon jó bogárral menni télen a hóban. Pont aktuális, a napokban leesett nagy hó miatt a szomszédok nem bírtak kiállni a kocsikkal az udvarból. A bogárral simán kimentem pedig helyenként az elejével toltam a havat és nincs leültetve ha valaki arra gondolna  Grin
én 7 évig télen nyáron bogárral jártam
A LEGJOBB téli autó volt..
gyanitom hogy egy métert sem mentél még bogárral hóban:-)


A bogár maga is alig tud elmenni a hóban,nem hogy még azzal tolni!!

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #119068 Dátum: 2013 Január 20, 11:44:03 »

 én 7 évig télen nyáron bogárral jártam
A LEGJOBB téli autó volt..
gyanitom hogy egy métert sem mentél még bogárral hóban:-)


A bogár maga is alig tud elmenni a hóban,nem hogy még azzal tolni!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #119067 Dátum: 2013 Január 20, 11:32:47 »

És persze hajós, amiről stockholm felét fotózták. :-)

Ezt mar a kinti szerviztol fuggetlenul, csak ugy: eleg sok helyre elmegy a street view (Vilinek: holland kifejezes, "szent repedes kilatas"), neha nem mindig keszakarva :-))
Van belole egyebkent triciklis, biciklis es gyalogos valtozat is!
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #119066 Dátum: 2013 Január 20, 10:59:20 »

lehetne galléros verzióban....mondjuk...
lehet  hogy drágább,söt biztos, de jobban kihasználható,szerintem.
vélemények?
egy opciónak nem lenne rossz lehetőség, én mindenképp preferálom az ötletet  Wink
Rulezka
« Hozzászólás #119065 Dátum: 2013 Január 20, 10:56:22 »

oké.
a héten szülök mintát, meg csinyázok neki topikot.
hisztis pöcsök! :-))
Köszönjük Bácsi! Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #119064 Dátum: 2013 Január 20, 10:50:19 »

oké.
a héten szülök mintát, meg csinyázok neki topikot.
hisztis pöcsök! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #119063 Dátum: 2013 Január 20, 10:25:44 »

én mindenképpen támogatom
nekem elég a sima póló.
de gondolom a galléros úgyis csak opció lesz
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #119062 Dátum: 2013 Január 20, 10:18:00 »

lehetne galléros verzióban....mondjuk...
lehet  hogy drágább,söt biztos, de jobban kihasználható,szerintem.
vélemények?
én mindenképpen támogatom

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 563 564 565 566 567 [568] 569 570 571 572 573 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.246 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.