www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:57:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 [532] 533 534 535 536 537 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27796420 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #120541 Dátum: 2013 Február 19, 19:20:38 »

húvazze,az egy új ára beszerelve  Shocked
Akkor barátkozz meg a régivel! Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #120540 Dátum: 2013 Február 19, 19:13:30 »

  lehet de draga...nekem bogarnal cesar riasztot....gyári bicskakulcsra vw 25.000 tanitották
húvazze,az egy új ára beszerelve  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #120539 Dátum: 2013 Február 19, 19:12:28 »

Ha van egy autóriasztó ami távos,oda lehet hozzátanítani egy új egységet ha teszemazt a régi távnak
 nem tetszik a formája?
  lehet de draga...nekem bogarnal cesar riasztot....gyári bicskakulcsra vw 25.000 tanitották

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #120538 Dátum: 2013 Február 19, 18:22:41 »

Ha van egy autóriasztó ami távos,oda lehet hozzátanítani egy új egységet ha teszemazt a régi távnak
 nem tetszik a formája?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #120537 Dátum: 2013 Február 19, 18:10:02 »

a typ1-ben és a typ2-ben typ1-es motor van
a typ3-ban átdolgozott typ1-es, amit typ3-nek neveznek
a typ4-ben meg a korai t3-as transporterekben meg typ4-es motor van.

ilyen ez a popszakma :-)


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120536 Dátum: 2013 Február 19, 18:07:57 »


Nekem most az 1303-as kabrióban,egy motorszám nélküli,gyári austausch motor van.Semmi egyedi azonosító.Akkor elvileg abban úgy lehet cserélgetni a motorokat ahogy akarom nem?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120535 Dátum: 2013 Február 19, 18:04:24 »

és akkor ott van még a frankenstein CT blokk.  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #120534 Dátum: 2013 Február 19, 17:59:11 »

kicsit túllihegtétek,annyi volt a kérdés hogy  4különböző motor mit jelent
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #120533 Dátum: 2013 Február 19, 17:56:42 »

Pista is.

a typ1-ben és a typ2-ben typ1-es motor van
a typ3-ban átdolgozott typ1-es, amit typ3-nek neveznek
a typ4-ben meg a korai t3-as transporterekben meg typ4-es motor van.

ilyen ez a popszakma :-)




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #120532 Dátum: 2013 Február 19, 17:50:48 »

Akkor bocs,elbeszéltem mellettetek! Wink

Ti motorokról beszéltetek,én meg típusokról! Grin Wink
Pista is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120531 Dátum: 2013 Február 19, 17:42:29 »

Nekem most az 1303-as kabrióban,egy motorszám nélküli,gyári austausch motor van.Semmi egyedi azonosító.Akkor elvileg abban úgy lehet cserélgetni a motorokat ahogy akarom nem?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120530 Dátum: 2013 Február 19, 17:36:12 »

Motorról van volt szó.Typ négy meg volt ugyi a t2 is.
Akkor bocs,elbeszéltem mellettetek! Wink

Ti motorokról beszéltetek,én meg típusokról! Grin Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #120529 Dátum: 2013 Február 19, 17:33:38 »

A typ3-at elvileg hivatalosan VW 1500-nak,később pedig VW 1600-asnak hívták.A korabeli osztrák és német öregek,nem is nagyon tüp dreinek ismerik,hanem "Fünfzehnhundert"-nek és "Sechszehnhundert"-nek.

A typ4-et meg hivatalosan VW 411-nek és VW 412-nek.
Motorról van volt szó.Typ négy meg volt ugyi a t2 is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120528 Dátum: 2013 Február 19, 17:32:25 »

attól még a modellt typ34-nek hívják.
a golfnak is van valami ilyesmi neve.
A typ34-es Ghia,az tulajdonképpen egy typ3-as.Alváz,technika minden azonos.

Ilyen alapon az exportos balkormányos bogár,az typ11.
A kabrió pl typ15.
A kis Karmann Ghia,a typ14.

És még lehetne folytatni.Minden típusnak van egy külön száma.De alapjában csak typ1,typ2,typ3,typ4 van.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120527 Dátum: 2013 Február 19, 17:27:54 »


a typ3 khmm.. izééé... az a típ3
a typ4 pedig a típ4 Grin

A typ3-at elvileg hivatalosan VW 1500-nak,később pedig VW 1600-asnak hívták.A korabeli osztrák és német öregek,nem is nagyon tüp dreinek ismerik,hanem "Fünfzehnhundert"-nek és "Sechszehnhundert"-nek.

A typ4-et meg hivatalosan VW 411-nek és VW 412-nek.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 19, 17:43:16 írta Narancs »
1303LS
« Hozzászólás #120526 Dátum: 2013 Február 19, 16:55:04 »

attól még a modellt typ34-nek hívják.
a golfnak is van valami ilyesmi neve.
Igen és egy csomó színben is gyártottak bogarakat.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #120525 Dátum: 2013 Február 19, 16:52:52 »

De abban typ 3 motor volt.

attól még a modellt typ34-nek hívják.
a golfnak is van valami ilyesmi neve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #120524 Dátum: 2013 Február 19, 16:33:04 »

Voltak Daihatsu motoros Trabantok, meg Dacia motoros Wareszok, az akkor hogyan volt? A sorrend nem biztos, hogy így volt, de volt...
És voltak hivatalos kasztnicserék és hivatalos motorcserék is. Ezt eltolva pár hónappal hivatalosan kicserélted a rendszámod között az autódat.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 19, 16:35:31 írta 1303LS »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #120523 Dátum: 2013 Február 19, 16:21:49 »

van utána is.
a typ34 például a bajszos karmann.
De abban typ 3 motor volt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #120522 Dátum: 2013 Február 19, 16:19:35 »

A pisztolyon a színt valami hülye reklámmal takarták el.
És egy nagy "D" betű nem volt esetleg felette? Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #120521 Dátum: 2013 Február 19, 16:19:35 »

Elég gagyi a kérdésem, de szégyenszemre tényleg nem tudom a választ:

Olvasgatom a fórumon, hogy Typ1 motor helyett Typ4 motort tettek bele, stb., stb.,
De mi az Typ1 - Typ2 - Typ3 - Typ4? Roll Eyes
Ha jól láttam, akkor csak 4-ig van a számozás.

van utána is.
a typ34 például a bajszos karmann.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #120520 Dátum: 2013 Február 19, 16:02:28 »

Elég gagyi a kérdésem, de szégyenszemre tényleg nem tudom a választ:

Olvasgatom a fórumon, hogy Typ1 motor helyett Typ4 motort tettek bele, stb., stb.,
De mi az Typ1 - Typ2 - Typ3 - Typ4? Roll Eyes
Ha jól láttam, akkor csak 4-ig van a számozás.
Typ1-2-3 motor lényegében ugyanolyan. Apróbb felhasználási helytől függő módosítgatások vannak csak. zok is inkább a díszekben.
Typ4 teljesen más.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #120519 Dátum: 2013 Február 19, 15:57:41 »

Elég gagyi a kérdésem, de szégyenszemre tényleg nem tudom a választ:

Olvasgatom a fórumon, hogy Typ1 motor helyett Typ4 motort tettek bele, stb., stb.,
De mi az Typ1 - Typ2 - Typ3 - Typ4? Roll Eyes
Ha jól láttam, akkor csak 4-ig van a számozás.
itt is láthatod a csoportokba rendezett dokumentumokat.
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/
a typ1 a bogár
a typ2 a busz
a typ3 khmm.. izééé... az a típ3
a typ4 pedig a típ4 Grin

ebben a sorrendben fejlesztette ki őket a VW
a linken találsz mindhez képet
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #120518 Dátum: 2013 Február 19, 15:55:01 »

Elég gagyi a kérdésem, de szégyenszemre tényleg nem tudom a választ:

Olvasgatom a fórumon, hogy Typ1 motor helyett Typ4 motort tettek bele, stb., stb.,
De mi az Typ1 - Typ2 - Typ3 - Typ4? Roll Eyes
Ha jól láttam, akkor csak 4-ig van a számozás.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #120517 Dátum: 2013 Február 19, 13:59:40 »

amerikában vigyázzatok, ha postáskocsit láttok, szerintük rájuk nem vonatkozik a kresz  Shocked
http://www.vezess.hu/hirek/posta_kresz/42102/
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #120516 Dátum: 2013 Február 19, 13:45:58 »

Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.

Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.
amint látsz egy kutat nyomd tele, had' híguljon...Smiley
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #120515 Dátum: 2013 Február 19, 13:42:16 »

Színek esetleg fekete vs zöld
a benzinesnek vékonyabb a csöve stb.
Grin
Evil
vékonyabb cső belemegy vastagabb furatba.
de a négyzet és kör alak megkülönböztetés működhet, és elég feltünő is
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #120514 Dátum: 2013 Február 19, 13:07:58 »

Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.

Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.
Semmi gond, mingyá jön Józsi és elmeséli hogy az Ikarusokba direkt raktak télen benzint Smiley

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #120513 Dátum: 2013 Február 19, 11:31:24 »

Vagy az történt, amit a Karotta írt legutóbbi Hangyász cikkében a totalcar-on.

Lehet, alpesi dízel volt az a lényed és hogy -30 fokig nem dermed meg. Ezt ígérték. 
Aznap nem tudtam dolgozni menni buktam rajtuk egy 10-est.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #120512 Dátum: 2013 Február 19, 10:46:10 »

Színek esetleg fekete vs zöld
a benzinesnek vékonyabb a csöve stb.
Grin

 Evil

A pisztolyon a színt valami hülye reklámmal takarták el.

Ati
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #120511 Dátum: 2013 Február 19, 09:52:43 »

Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.

Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.

Színek esetleg fekete vs zöld
a benzinesnek vékonyabb a csöve stb.
Grin

 Evil

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #120510 Dátum: 2013 Február 19, 08:54:11 »

Vagy az történt, amit a Karotta írt legutóbbi Hangyász cikkében a totalcar-on.

Ohh annak a prémium dízelje fagyott bele a berlingóba. -24-ben nem csak -12-ben volt hajlandó elindulni. 
1303LS
« Hozzászólás #120509 Dátum: 2013 Február 19, 07:50:00 »

Ohh annak a prémium dízelje fagyott bele a berlingóba. -24-ben nem csak -12-ben volt hajlandó elindulni. 
Biztos vizezte a kutas.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #120508 Dátum: 2013 Február 19, 07:48:49 »


Nálunk kb 7 éve volt sündisznó invázió... arra ébredtél éjjel hogy a kutya üvölt vonyít minden baja van. Kimentem és láttam hogy a szájába van a sün, vérzik a pofája, de az istenért se enegdné el.. Apa elvitte dunaharasztira, és utána még kb minden második nap eljátszották ezt, 8 darab sünt vitt igy el apa. Cheesy
elég lett volna a kutyát elvinni Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #120507 Dátum: 2013 Február 18, 23:25:00 »

ÖMV kút volt.
Ohh annak a prémium dízelje fagyott bele a berlingóba. -24-ben nem csak -12-ben volt hajlandó elindulni. 
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #120506 Dátum: 2013 Február 18, 23:23:37 »

Várj kitalálom Vili féle Shell.  Grin

ÖMV kút volt.

Ati
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #120505 Dátum: 2013 Február 18, 23:18:30 »

Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.

Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.
Várj kitalálom Vili féle Shell.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #120504 Dátum: 2013 Február 18, 23:06:42 »

aszondják 50 perc.
ezt nem hallgatom meg, de hátha valaki.
http://addigjomigkadarel.postr.hu/a-nap-amikor-a-bogar-lenyomta-a-t-modellt/
Én kocsim

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #120503 Dátum: 2013 Február 18, 21:49:50 »

Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.

Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.

Ati
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #120502 Dátum: 2013 Február 18, 21:24:18 »

DUC-571
Azóta már Domieveznél megszépült,csak régi képeim vannak.

 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 [532] 533 534 535 536 537 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.