www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:27:48
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3355932 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17804 Dátum:
2013 Február 24, 16:41:32 »
Ahogy gas mondja. A bogarak nemhiába voltak a megbízhatóságukról híresek. Mint ahogy egy tökéletesen gyártáskori állapotra hozott motor több százezer km után is megbízható, ez ugyanígy van a gyújtásával.
A kérdésed meg nem egyértelmű az elektronikus gyújtás oldaláról, mert nem tudjuk milyen elektronikus gyújtásra gondolsz? Az EMPI Kínában gyártott kis hall jeladós egységére, ami nálam kb. 7-8ezer km üzem után St. Tropez-ban adta meg magát, vagy a fiatalabb gyári VW gyújtásból készített elektronikusra, vagy a 123Ignition, esetleg az MSD termékére?
Általánosságban annyit lehet elmondani, hogy ha ugyanolyan minőségű megszakítós, illetve elektronikus gyújtásról beszélünk, hogy az elektronikus előnye, hogy nem kell megszakítóhézagot állítani, intenzívebb, viszont az elektronikus cuccok bármikor beszarhatnak. A megszakítóst ugyan néha ellenőrizni kell, viszont az egyik kezedet a seggedbe dugva is meg tudod javítani az út szélén. (Tati mindkét kezét és lábát a seggébe dugva a pöcsével meg tudja javítani az út szélén, bár Ő még az elektronikust is
)
Idézetet írta: bruno - 2013 Február 24, 15:37:17
melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)
Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17803 Dátum:
2013 Február 24, 16:04:38 »
Idézetet írta: bruno - 2013 Február 24, 15:37:17
melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)
Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.
Gyári motorra találták ki a gyárit , rendbe kell rakni és nincs vele gond.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17802 Dátum:
2013 Február 24, 15:37:17 »
melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)
Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17801 Dátum:
2013 Február 23, 19:47:47 »
volt kis időm megsutultam
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17800 Dátum:
2013 Február 22, 18:09:28 »
Idézetet írta: SiD - 2013 Február 22, 17:56:08
és ki az a Jerry?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17799 Dátum:
2013 Február 22, 17:56:08 »
és ki az a Jerry?
1963 VW1200 DeLuxe
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17798 Dátum:
2013 Február 22, 17:22:33 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Február 22, 12:41:14
Rancho váltó install
http://elitevwclub.blog.hu/2013/02/22/swing_axle_--_irs
Azt meg lehet tudni milyen gyújtás van rajta?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17797 Dátum:
2013 Február 22, 12:41:14 »
Rancho váltó install
http://elitevwclub.blog.hu/2013/02/22/swing_axle_--_irs
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17796 Dátum:
2013 Február 22, 11:29:45 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Február 22, 09:12:20
http://www.youtube.com/watch?v=wfliscSPFEo
Mé' nem villog az irányjelző, karosindexes ? Az oltó lenne, ha egy olyan 170-el letol
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17795 Dátum:
2013 Február 22, 09:12:20 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Február 14, 09:16:32
Van valami ötleted, hogy hogyan tudom egy kis +le kicsikarni a motoromból?
Leginkább megbontás nélkül?
http://www.youtube.com/watch?v=wfliscSPFEo
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17794 Dátum:
2013 Február 19, 16:55:02 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Február 19, 16:24:07
Voltak Daihatsu motoros Trabantok, meg Dacia motoros Wareszok, az akkor hogyan volt? A sorrend nem biztos, hogy így volt, de volt...
igen, jól használod volt a múlt időt.
amikor csatlakoztunk az eu-hoz, akkor mindenki pápább akart lenni a pápánál és szénné lettek ezek szigorítva.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17793 Dátum:
2013 Február 19, 16:39:02 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Február 19, 15:25:57
húdesokat agyaltam ezen a subaru motoron anno mielőtt a typ1 mellett döntöttem.
subaru mellett szól, hogy egy sokkal korszerűbb konstrukció, amit a typ1-en lehet tuningolni ebben benne van ráadásul felülvezérelt, akár dupla vezérműtengelyes motort is lehet venni (turbósról nem is beszélve). árát tekintve pár typ1 tuning alkatrész árából komplett motort lehet venni.
ami ellene szól, hogy oda a léghűtés és az ebből eredő egyszerű konstrukció, a subaru motor beépítéséhez is jelentős tételt kell elkölteni: hűtés, kipufogó, közdarab és kasztni kialakításra. hivatalosan nem lehet megépíteni, bevállalósban pedig ott van a műszaki vizsgákra elszórandó plusz pénz két évente, ha még van kiskapu amin lehet járni. ami engem igazán eltántorított ettől az ötlettől, hogy mi van akkor ha békésen autózva a városban egy figyelmetlen gyalogos kivédhetetlenül kilép elém és elgyűröm? vagy másik autós okoz személyi sérüléssel járó balesetet? a vizsgálódás során tuti kiderül a nem legális motorcsere és úgy húznak seggbe szárazon érte, hogy nagyobb gyorsulással vágnak a kóterbe, mint amit a subaru motor tud. lehet parásabb lettem mióta családos ember vk. mindezt persze el lehet kerülni, ha pályaautónak építi az ember és tréleren hurcolja közúton, nekem ez sajnos nem fér bele a költségvetésbe, és nem is annyira mozgat. a technikai furfang persze érdekel - nagyonis
és szívesen kipróbálnék egy subaru motoros bogarat
hogy ne csak ömlengést íveljek ide
2002-ben én is csináltam vizes motort a bogaramba, találtam pár képet róla
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17792 Dátum:
2013 Február 19, 16:24:07 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Február 19, 16:16:56
egyszerűen körbe lehet járni:
ne vetkőzz, szopni fogsz.
középre letérdelsz és az összes kpm-est (vagy hogy hívják mostanság) lecummantod.
tudomásom szerint kis hazánkban épített járművet kábé lehetetlen forgalomba helyezni, ezért mindenki szlovákiában meg dójcslandban engedélyezteti a cuccot és így már az eu-n belül van, csak honosítani kell.
Voltak Daihatsu motoros Trabantok, meg Dacia motoros Wareszok, az akkor hogyan volt? A sorrend nem biztos, hogy így volt, de volt...
Bácsi Győző
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17791 Dátum:
2013 Február 19, 16:16:56 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Február 19, 15:38:48
Ezt lehet, hogy érdemes volna jobban körüljárni....
egyszerűen körbe lehet járni:
ne vetkőzz, szopni fogsz.
középre letérdelsz és az összes kpm-est (vagy hogy hívják mostanság) lecummantod.
tudomásom szerint kis hazánkban épített járművet kábé lehetetlen forgalomba helyezni, ezért mindenki szlovákiában meg dójcslandban engedélyezteti a cuccot és így már az eu-n belül van, csak honosítani kell.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17790 Dátum:
2013 Február 19, 15:38:48 »
Ezt lehet, hogy érdemes volna jobban körüljárni....
Idézetet írta: luftsick - 2013 Február 19, 15:25:57
hivatalosan nem lehet megépíteni,
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17789 Dátum:
2013 Február 19, 15:26:49 »
még kép
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17788 Dátum:
2013 Február 19, 15:25:57 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 17, 18:16:08
Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?
Első sorban nem a 2000 (EJ20), hanem a 2200 (EJ22)vagy 2500ccm (EJ25) szívó motorokat szokták bogárba pakolni, amik 135-165LE-k, illetve a 2000 (dupla)turbót (EJ20T, EJ20TT). Mind közül a 2.2L a legnépszerűbb, mert olcsó ez fér el legjobban, maga a blokk szűkebb, mint a typ1. Karbisra alakítani is ezeket szokták.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
Ez a kocsi pl. régi kedvencem, a további oldalakon van sok video&info (a képek törlődtek már sajnos)
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689
Itt elég sok vizesre alakítás megtalálható csokorba szedve:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
húdesokat agyaltam ezen a subaru motoron anno mielőtt a typ1 mellett döntöttem.
subaru mellett szól, hogy egy sokkal korszerűbb konstrukció, amit a typ1-en lehet tuningolni ebben benne van ráadásul felülvezérelt, akár dupla vezérműtengelyes motort is lehet venni (turbósról nem is beszélve). árát tekintve pár typ1 tuning alkatrész árából komplett motort lehet venni.
ami ellene szól, hogy oda a léghűtés és az ebből eredő egyszerű konstrukció, a subaru motor beépítéséhez is jelentős tételt kell elkölteni: hűtés, kipufogó, közdarab és kasztni kialakításra. hivatalosan nem lehet megépíteni, bevállalósban pedig ott van a műszaki vizsgákra elszórandó plusz pénz két évente, ha még van kiskapu amin lehet járni. ami engem igazán eltántorított ettől az ötlettől, hogy mi van akkor ha békésen autózva a városban egy figyelmetlen gyalogos kivédhetetlenül kilép elém és elgyűröm? vagy másik autós okoz személyi sérüléssel járó balesetet? a vizsgálódás során tuti kiderül a nem legális motorcsere és úgy húznak seggbe szárazon érte, hogy nagyobb gyorsulással vágnak a kóterbe, mint amit a subaru motor tud. lehet parásabb lettem mióta családos ember vk. mindezt persze el lehet kerülni, ha pályaautónak építi az ember és tréleren hurcolja közúton, nekem ez sajnos nem fér bele a költségvetésbe, és nem is annyira mozgat. a technikai furfang persze érdekel - nagyonis
és szívesen kipróbálnék egy subaru motoros bogarat
hogy ne csak ömlengést íveljek ide
2002-ben én is csináltam vizes motort a bogaramba, találtam pár képet róla
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17787 Dátum:
2013 Február 17, 20:03:25 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 17, 18:16:08
Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?
A szívóoldal és a kipufogó nem ideális kialakítása miatt akik mérték, azoknak nem tudott annyit sem, mint a széria autóban a nem piszkált motor. A TheSamban is van ezekről külön topik.
Engem nem érint, ha egy ekkora hülyeséget csinálnék, akkor már tényleg legyen értelme, tehát legyen 200 ló felett.
150 ló typ1-ből sem lehetetlen...persze az élettartam... stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17786 Dátum:
2013 Február 17, 19:21:01 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Február 17, 19:17:07
Nem tudok róla. Már nem emlékszem, merre forog. De egy Guzzi is jó lehet
Na, jól van, Téged is csíplek.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17785 Dátum:
2013 Február 17, 19:19:41 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Február 17, 19:15:11
perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?
Ez izgalmasabb.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17784 Dátum:
2013 Február 17, 19:17:07 »
Nem tudok róla. Már nem emlékszem, merre forog. De egy Guzzi is jó lehet
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Február 17, 19:15:11
perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17783 Dátum:
2013 Február 17, 19:15:11 »
perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17782 Dátum:
2013 Február 17, 18:16:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Február 17, 17:31:53
Azért 150 LE nincs, hacsak nem a turbó változat.
Valahol írták, hogy nem tudják megcsinálni annyi lóerősre, mint a gyári Subaru...persze mondani mindent lehet.
Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?
Első sorban nem a 2000 (EJ20), hanem a 2200 (EJ22)vagy 2500ccm (EJ25) szívó motorokat szokták bogárba pakolni, amik 135-165LE-k, illetve a 2000 (dupla)turbót (EJ20T, EJ20TT). Mind közül a 2.2L a legnépszerűbb, mert olcsó ez fér el legjobban, maga a blokk szűkebb, mint a typ1. Karbisra alakítani is ezeket szokták.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
Ez a kocsi pl. régi kedvencem, a további oldalakon van sok video&info (a képek törlődtek már sajnos)
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689
Itt elég sok vizesre alakítás megtalálható csokorba szedve:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 17, 19:11:56 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17781 Dátum:
2013 Február 17, 17:31:53 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 17, 13:07:06
Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE
Azért 150 LE nincs, hacsak nem a turbó változat.
Valahol írták, hogy nem tudják megcsinálni annyi lóerősre, mint a gyári Subaru...persze mondani mindent lehet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17780 Dátum:
2013 Február 17, 16:59:18 »
subaru
Idézetet írta: Protheus - 2013 Február 17, 16:24:12
Miert, ez milyen motor ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17779 Dátum:
2013 Február 17, 16:24:12 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 17, 13:07:06
Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE
Miert, ez milyen motor ?
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17778 Dátum:
2013 Február 17, 13:07:06 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 17, 13:00:49
Igen, éreztem, hogy valami nem stimmel.
Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17777 Dátum:
2013 Február 17, 13:05:03 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Február 16, 20:15:17
A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:
http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8
Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
Ezzel meg is válaszoltad a torzió VS McPherson kérdést..persze mindegyiket lehet feljleszteni. Ehhez szerintem sem nyúltak hozzá, a képek elég beszédesek. Viszont az a subaru motor karbisra alakítva nagyon izgi, 10 éve szeretnék ilyet
Az ezüst autóról - és még pár top gépről - itt találsz több infót:
A videó óta 2600 ccm lett és faragtak a futóművén is. Érdekes, hogy 1303 de 1302 futómű van alatta!
http://www.boxergasse.com/html/street_race.html
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 17, 13:16:33 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17776 Dátum:
2013 Február 17, 13:00:49 »
Igen, éreztem, hogy valami nem stimmel.
Idézetet írta: Süni - 2013 Február 17, 12:56:38
De a motor sem VW.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17775 Dátum:
2013 Február 17, 12:56:38 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 17, 12:54:36
Ezen IDA-k vannak.
De a motor sem VW.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17774 Dátum:
2013 Február 17, 12:54:36 »
Ezen IDA-k vannak.
Idézetet írta: Süni - 2013 Február 17, 12:44:53
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17773 Dátum:
2013 Február 17, 12:44:53 »
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17772 Dátum:
2013 Február 16, 21:25:10 »
Tudom, és már apu is hengerfejeket túrt velük a 70-es években.
Idézetet írta: tati - 2013 Február 16, 21:06:00
tudod hogy ezek a marófejek fához valók
?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17771 Dátum:
2013 Február 16, 21:06:00 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 16, 21:04:49
Egy kis égéstér piszkálás:
http://callook.freeblog.hu/
tudod hogy ezek a marófejek fához valók
?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17770 Dátum:
2013 Február 16, 21:04:49 »
Egy kis égéstér piszkálás:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17769 Dátum:
2013 Február 16, 20:24:47 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Február 16, 20:15:17
A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:
http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8
Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
Ez az etalon GS.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17768 Dátum:
2013 Február 16, 20:23:17 »
http://www.vw1303rs.de
Nagyon szép autó élőben is.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Február 16, 20:15:17
A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:
http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8
Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17767 Dátum:
2013 Február 16, 20:19:40 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Február 16, 20:15:17
A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:
http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8
Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
Ne egy ilyen autóból induljunk ki. Szerintem semmit sem csináltak a futóművével.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17766 Dátum:
2013 Február 16, 20:15:17 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Február 16, 19:50:36
Subaru motoros bogár a Kakucsringen
A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:
http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8
Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17765 Dátum:
2013 Február 16, 19:50:36 »
Subaru motoros bogár a Kakucsringen
http://www.duen.hu/fotoalbum/subaruklub_a_kakucsringen
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...