www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:27:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3355932 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17804 Dátum: 2013 Február 24, 16:41:32 »

Ahogy gas mondja. A bogarak nemhiába voltak a megbízhatóságukról híresek. Mint ahogy egy tökéletesen gyártáskori állapotra hozott motor több százezer km után is megbízható, ez ugyanígy van a gyújtásával.

A kérdésed meg nem egyértelmű az elektronikus gyújtás oldaláról, mert nem tudjuk milyen elektronikus gyújtásra gondolsz? Az EMPI Kínában gyártott kis hall jeladós egységére, ami nálam kb. 7-8ezer km üzem után St. Tropez-ban adta meg magát, vagy a fiatalabb gyári VW gyújtásból készített elektronikusra, vagy a 123Ignition, esetleg az MSD termékére?

Általánosságban annyit lehet elmondani, hogy ha ugyanolyan minőségű megszakítós, illetve elektronikus gyújtásról beszélünk, hogy az elektronikus előnye, hogy nem kell megszakítóhézagot állítani, intenzívebb, viszont az elektronikus cuccok bármikor beszarhatnak. A megszakítóst ugyan néha ellenőrizni kell, viszont az egyik kezedet a seggedbe dugva is meg tudod javítani az út szélén. (Tati mindkét kezét és lábát a seggébe dugva a pöcsével meg tudja javítani az út szélén, bár Ő még az elektronikust is  Evil)

melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)

Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17803 Dátum: 2013 Február 24, 16:04:38 »

melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)

Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.
Gyári motorra találták ki a gyárit , rendbe kell rakni és nincs vele gond.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #17802 Dátum: 2013 Február 24, 15:37:17 »

melyikre esküsztök jobban? Gyári motornál (semmi tuning)

Elektronikus gyújtás,vagy az eredeti bosch.Itt a megbízhatóságra gondolok több 100 km esetére.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17801 Dátum: 2013 Február 23, 19:47:47 »

volt kis időm megsutultam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17800 Dátum: 2013 Február 22, 18:09:28 »

és ki az a Jerry?  Grin

 Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17799 Dátum: 2013 Február 22, 17:56:08 »

és ki az a Jerry?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17798 Dátum: 2013 Február 22, 17:22:33 »

Azt meg lehet tudni milyen  gyújtás van rajta?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17797 Dátum: 2013 Február 22, 12:41:14 »

Rancho váltó install
http://elitevwclub.blog.hu/2013/02/22/swing_axle_--_irs

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17796 Dátum: 2013 Február 22, 11:29:45 »


Mé' nem villog az irányjelző, karosindexes ? Az oltó lenne, ha egy olyan 170-el letol  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17795 Dátum: 2013 Február 22, 09:12:20 »

Van valami ötleted, hogy hogyan tudom egy kis +le kicsikarni a motoromból?
Leginkább megbontás nélkül?
http://www.youtube.com/watch?v=wfliscSPFEo

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17794 Dátum: 2013 Február 19, 16:55:02 »

Voltak Daihatsu motoros Trabantok, meg Dacia motoros Wareszok, az akkor hogyan volt? A sorrend nem biztos, hogy így volt, de volt...
igen, jól használod volt a múlt időt.
amikor csatlakoztunk az eu-hoz, akkor mindenki pápább akart lenni a pápánál és szénné lettek ezek szigorítva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17793 Dátum: 2013 Február 19, 16:39:02 »

húdesokat agyaltam ezen a subaru motoron anno mielőtt a typ1 mellett döntöttem.
subaru mellett szól, hogy egy sokkal korszerűbb konstrukció, amit a typ1-en lehet tuningolni ebben benne van ráadásul felülvezérelt, akár dupla vezérműtengelyes motort is lehet venni (turbósról nem is beszélve). árát tekintve pár typ1 tuning alkatrész árából komplett motort lehet venni.
ami ellene szól, hogy oda a léghűtés és az ebből eredő egyszerű konstrukció, a subaru motor beépítéséhez is jelentős tételt kell elkölteni: hűtés, kipufogó, közdarab és kasztni kialakításra. hivatalosan nem lehet megépíteni, bevállalósban pedig ott van a műszaki vizsgákra elszórandó plusz pénz két évente, ha még van kiskapu amin lehet járni. ami engem igazán eltántorított ettől az ötlettől, hogy mi van akkor ha békésen autózva a városban egy figyelmetlen gyalogos kivédhetetlenül kilép elém és elgyűröm? vagy másik autós okoz személyi sérüléssel járó balesetet? a vizsgálódás során tuti kiderül a nem legális motorcsere és úgy húznak seggbe szárazon érte, hogy nagyobb gyorsulással vágnak a kóterbe, mint amit a subaru motor tud. lehet parásabb lettem mióta családos ember vk. mindezt persze el lehet kerülni, ha pályaautónak építi az ember és tréleren hurcolja közúton, nekem ez sajnos nem fér bele a költségvetésbe, és nem is annyira mozgat. a technikai furfang persze érdekel - nagyonis Smiley és szívesen kipróbálnék egy subaru motoros bogarat

hogy ne csak ömlengést íveljek ide Smiley
2002-ben én is csináltam vizes motort a bogaramba, találtam pár képet róla

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17792 Dátum: 2013 Február 19, 16:24:07 »

egyszerűen körbe lehet járni:
ne vetkőzz, szopni fogsz.
középre letérdelsz és az összes kpm-est (vagy hogy hívják mostanság) lecummantod.

tudomásom szerint kis hazánkban épített járművet kábé lehetetlen forgalomba helyezni, ezért mindenki szlovákiában meg dójcslandban engedélyezteti a cuccot és így már az eu-n belül van, csak honosítani kell.
Voltak Daihatsu motoros Trabantok, meg Dacia motoros Wareszok, az akkor hogyan volt? A sorrend nem biztos, hogy így volt, de volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17791 Dátum: 2013 Február 19, 16:16:56 »

Ezt lehet, hogy érdemes volna jobban körüljárni....
egyszerűen körbe lehet járni:
ne vetkőzz, szopni fogsz.
középre letérdelsz és az összes kpm-est (vagy hogy hívják mostanság) lecummantod.

tudomásom szerint kis hazánkban épített járművet kábé lehetetlen forgalomba helyezni, ezért mindenki szlovákiában meg dójcslandban engedélyezteti a cuccot és így már az eu-n belül van, csak honosítani kell.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17790 Dátum: 2013 Február 19, 15:38:48 »

Ezt lehet, hogy érdemes volna jobban körüljárni....

hivatalosan nem lehet megépíteni,
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17789 Dátum: 2013 Február 19, 15:26:49 »

még kép

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17788 Dátum: 2013 Február 19, 15:25:57 »

Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?
Első sorban nem a 2000 (EJ20), hanem a 2200 (EJ22)vagy 2500ccm (EJ25) szívó motorokat szokták bogárba pakolni, amik 135-165LE-k, illetve a 2000 (dupla)turbót (EJ20T, EJ20TT). Mind közül a 2.2L a legnépszerűbb, mert olcsó ez fér el legjobban, maga a blokk szűkebb, mint a typ1. Karbisra alakítani is ezeket szokták.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine

Ez a kocsi pl. régi kedvencem, a további oldalakon van sok video&info (a képek törlődtek már sajnos)
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689

Itt elég sok vizesre alakítás megtalálható csokorba szedve:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
húdesokat agyaltam ezen a subaru motoron anno mielőtt a typ1 mellett döntöttem.
subaru mellett szól, hogy egy sokkal korszerűbb konstrukció, amit a typ1-en lehet tuningolni ebben benne van ráadásul felülvezérelt, akár dupla vezérműtengelyes motort is lehet venni (turbósról nem is beszélve). árát tekintve pár typ1 tuning alkatrész árából komplett motort lehet venni.
ami ellene szól, hogy oda a léghűtés és az ebből eredő egyszerű konstrukció, a subaru motor beépítéséhez is jelentős tételt kell elkölteni: hűtés, kipufogó, közdarab és kasztni kialakításra. hivatalosan nem lehet megépíteni, bevállalósban pedig ott van a műszaki vizsgákra elszórandó plusz pénz két évente, ha még van kiskapu amin lehet járni. ami engem igazán eltántorított ettől az ötlettől, hogy mi van akkor ha békésen autózva a városban egy figyelmetlen gyalogos kivédhetetlenül kilép elém és elgyűröm? vagy másik autós okoz személyi sérüléssel járó balesetet? a vizsgálódás során tuti kiderül a nem legális motorcsere és úgy húznak seggbe szárazon érte, hogy nagyobb gyorsulással vágnak a kóterbe, mint amit a subaru motor tud. lehet parásabb lettem mióta családos ember vk. mindezt persze el lehet kerülni, ha pályaautónak építi az ember és tréleren hurcolja közúton, nekem ez sajnos nem fér bele a költségvetésbe, és nem is annyira mozgat. a technikai furfang persze érdekel - nagyonis Smiley és szívesen kipróbálnék egy subaru motoros bogarat

hogy ne csak ömlengést íveljek ide Smiley
2002-ben én is csináltam vizes motort a bogaramba, találtam pár képet róla

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17787 Dátum: 2013 Február 17, 20:03:25 »

Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?



A szívóoldal és a kipufogó nem ideális kialakítása miatt akik mérték, azoknak nem tudott annyit sem, mint a széria autóban a nem piszkált motor. A TheSamban is van ezekről külön topik.

Engem nem érint, ha egy ekkora hülyeséget csinálnék, akkor már tényleg legyen értelme, tehát legyen 200 ló felett.
150 ló typ1-ből sem lehetetlen...persze az élettartam... stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #17786 Dátum: 2013 Február 17, 19:21:01 »

Nem tudok róla. Már nem emlékszem, merre forog. De egy Guzzi is jó lehet Smiley

Na, jól van, Téged is csíplek.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #17785 Dátum: 2013 Február 17, 19:19:41 »

perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?
Ez izgalmasabb.  Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17784 Dátum: 2013 Február 17, 19:17:07 »

Nem tudok róla. Már nem emlékszem, merre forog. De egy Guzzi is jó lehet Smiley

perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17783 Dátum: 2013 Február 17, 19:15:11 »

perverz gondolat:
olyan volt már, hogy bmw motorkerékpár boxermotort befaragtak bogárba?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17782 Dátum: 2013 Február 17, 18:16:08 »


Azért 150 LE nincs, hacsak nem a turbó változat.

Valahol írták, hogy nem tudják megcsinálni annyi lóerősre, mint a gyári Subaru...persze mondani mindent lehet.

Vajon miért? (csak kérdezem) Karbival többet szokott tudni adott motor, nem?
Első sorban nem a 2000 (EJ20), hanem a 2200 (EJ22)vagy 2500ccm (EJ25) szívó motorokat szokták bogárba pakolni, amik 135-165LE-k, illetve a 2000 (dupla)turbót (EJ20T, EJ20TT). Mind közül a 2.2L a legnépszerűbb, mert olcsó ez fér el legjobban, maga a blokk szűkebb, mint a typ1. Karbisra alakítani is ezeket szokták.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine

Ez a kocsi pl. régi kedvencem, a további oldalakon van sok video&info (a képek törlődtek már sajnos)
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689

Itt elég sok vizesre alakítás megtalálható csokorba szedve:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 17, 19:11:56 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17781 Dátum: 2013 Február 17, 17:31:53 »

Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE Undecided


Azért 150 LE nincs, hacsak nem a turbó változat.

Valahol írták, hogy nem tudják megcsinálni annyi lóerősre, mint a gyári Subaru...persze mondani mindent lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17780 Dátum: 2013 Február 17, 16:59:18 »

subaru
Miert, ez milyen motor ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17779 Dátum: 2013 Február 17, 16:24:12 »

Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE Undecided
Miert, ez milyen motor ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17778 Dátum: 2013 Február 17, 13:07:06 »

Igen, éreztem, hogy valami nem stimmel.  Wink Tongue


Leginkább az, hogy a csőkígyónk árából megvan a blokk és a 120-150LE Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17777 Dátum: 2013 Február 17, 13:05:03 »

A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8

Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.


Ezzel meg is válaszoltad a torzió VS McPherson kérdést..persze mindegyiket lehet feljleszteni. Ehhez szerintem sem nyúltak hozzá, a képek elég beszédesek. Viszont az a subaru motor karbisra alakítva nagyon izgi, 10 éve szeretnék ilyet Roll Eyes

Az ezüst autóról - és még pár top gépről - itt találsz több infót:
A videó óta 2600 ccm lett és faragtak a futóművén is. Érdekes, hogy 1303 de 1302 futómű van alatta!
http://www.boxergasse.com/html/street_race.html
 
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 17, 13:16:33 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17776 Dátum: 2013 Február 17, 13:00:49 »

Igen, éreztem, hogy valami nem stimmel.  Wink Tongue

De a motor sem VW.  Wink

Süni
« Hozzászólás #17775 Dátum: 2013 Február 17, 12:56:38 »

Shocked Ezen IDA-k vannak.

De a motor sem VW.  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17774 Dátum: 2013 Február 17, 12:54:36 »

 Shocked Ezen IDA-k vannak.

<beszúrt kép törölve>

Süni
« Hozzászólás #17773 Dátum: 2013 Február 17, 12:44:53 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17772 Dátum: 2013 Február 16, 21:25:10 »

Tudom, és már apu is hengerfejeket túrt velük a 70-es években.  Roll Eyes

tudod hogy ezek a marófejek fához valók Roll Eyes ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17771 Dátum: 2013 Február 16, 21:06:00 »

Egy kis égéstér piszkálás:

http://callook.freeblog.hu/
tudod hogy ezek a marófejek fához valók Roll Eyes ?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17770 Dátum: 2013 Február 16, 21:04:49 »

Egy kis égéstér piszkálás:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17769 Dátum: 2013 Február 16, 20:24:47 »

A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8

Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.

Ez az etalon GS. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17768 Dátum: 2013 Február 16, 20:23:17 »

http://www.vw1303rs.de

Nagyon szép autó élőben is.

A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8

Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17767 Dátum: 2013 Február 16, 20:19:40 »

A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8

Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.



Ne egy ilyen autóból induljunk ki.  Szerintem semmit sem csináltak a futóművével.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17766 Dátum: 2013 Február 16, 20:15:17 »

Subaru motoros bogár a Kakucsringen


A képek végképp meggyőztek, hogy a Bogár nem egy kifejezett pályagép.
Szerintem ez a képek alapján elég szarul viselkedett a pályán.
Van viszont a youtube - on egy video, amin egy bogár nagyon pöpecül driftel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBItDvznYP8

Ez alatt valami korrekt futómű lehet, és motorerőben sincs hiány.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17765 Dátum: 2013 Február 16, 19:50:36 »

Subaru motoros bogár a Kakucsringen

http://www.duen.hu/fotoalbum/subaruklub_a_kakucsringen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.