www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 00:10:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27753670 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126181 Dátum: 2013 December 16, 13:28:17 »

És ez alapján ítélik meg a magyarokat!  Grin Cry
amég 170 embernek tetszik 5-nek meg nem  akkor ez most rossz nekem? Huh

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #126180 Dátum: 2013 December 16, 13:17:42 »

Kifelé sikerült. Befelé már problémásabb.
Azt mondom én is, az utolsó milliméter volt a gond! .-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126179 Dátum: 2013 December 16, 13:11:39 »

De, az erővel volt. A tizenhat tonnás prést karikára hajtottam, és kevés volt. A hatvantonnással nem volt fél másodperc.
Kifelé sikerült. Befelé már problémásabb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #126178 Dátum: 2013 December 16, 13:04:28 »

Nem az erővel volt gond, szerintem, de passz. mindenképpen mennék.
De, az erővel volt. A tizenhat tonnás prést karikára hajtottam, és kevés volt. A hatvantonnással nem volt fél másodperc.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126177 Dátum: 2013 December 16, 13:03:04 »

Amúgy ha van arrafelé valamilyen gépműhely, érdemes bekéredzkedni arra a három másodpercre. Nekem eddig bejött.
errefelé gumibogi van.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126176 Dátum: 2013 December 16, 13:02:45 »

nekünk is csak 10 T-s van,de azért megpróbálnánk hátha,de ahogy gondolod
Nem az erővel volt gond, szerintem, de passz. mindenképpen mennék.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #126175 Dátum: 2013 December 16, 12:23:50 »

köszi, 10T préssel próbáltuk...
Amúgy ha van arrafelé valamilyen gépműhely, érdemes bekéredzkedni arra a három másodpercre. Nekem eddig bejött.

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #126174 Dátum: 2013 December 16, 12:21:56 »

köszi, 10T préssel próbáltuk...
nekünk is csak 10 T-s van,de azért megpróbálnánk hátha,de ahogy gondolod

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #126173 Dátum: 2013 December 16, 12:12:55 »

köszi, 10T préssel próbáltuk...
Akkor nagyobb kell. Magam is azt mondtam, nincs az a vas, ami nekem ellenáll, mégis fel kellett adnom a Luigi bogár gömbfejénél az elveimet. 60t-s préssel vettük ki, aztán egy tizenhat tonnással nem tudtuk rendesen berakni az újat.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126172 Dátum: 2013 December 16, 12:04:47 »

Igen, a Zsigabácsi a Tó utcában.
Otthon a satuban ne nagyon szenvedj vele.
köszi, 10T préssel próbáltuk...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126171 Dátum: 2013 December 16, 12:04:21 »

ha kint van a lengőkar hozd át megpróbáljuk megoldani
köszi, kint van mind a négy. a héten próbálok eljutni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #126170 Dátum: 2013 December 16, 11:54:37 »

első lengőkar gömbfej ki-be préselésre lenne valaki ötletetek?
ha kint van a lengőkar hozd át megpróbáljuk megoldani

1303LS
« Hozzászólás #126169 Dátum: 2013 December 16, 11:44:39 »

első lengőkar gömbfej ki-be préselésre lenne valaki ötletetek?
Igen, a Zsigabácsi a Tó utcában.
Otthon a satuban ne nagyon szenvedj vele.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #126168 Dátum: 2013 December 16, 11:36:52 »

első lengőkar gömbfej ki-be préselésre lenne valaki ötletetek?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Rulezka
« Hozzászólás #126167 Dátum: 2013 December 16, 11:27:41 »

És ez alapján ítélik meg a magyarokat!  Grin Cry
látják, hogy kreatív népség vagyunk  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126166 Dátum: 2013 December 16, 11:25:08 »

És ez alapján ítélik meg a magyarokat!  Grin Cry

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #126165 Dátum: 2013 December 16, 09:27:48 »

Pálmafákkal jobban nézne ki, mint kiszáradt csemetékkel...

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #126164 Dátum: 2013 December 15, 23:00:14 »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151940338568509&set=a.267080393508.141594.196277133508&type=1
Híresség Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #126163 Dátum: 2013 December 15, 20:21:55 »

pökhendiségből. az a vicc ,hogy ugyan ez a nap adott esetben egy kereskdelmi multikulti tesco auchannál kb 70-80millió..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #126162 Dátum: 2013 December 15, 20:17:14 »

a brand  Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #126161 Dátum: 2013 December 15, 20:12:03 »

Akkor mi kerül 120ba? Az új 70. Szezonvégi kiárusítá
a brand  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126160 Dátum: 2013 December 15, 19:25:51 »

Hát ez semmi extra,alap gép.Használtan nem adnék érte ennyit.
Akkor mi kerül 120ba? Az új 70. Szezonvégi kiárusítá

RNIE
« Hozzászólás #126159 Dátum: 2013 December 15, 18:37:57 »

Nos?
<beszúrt kép törölve>
Hát ez semmi extra,alap gép.Használtan nem adnék érte ennyit.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126158 Dátum: 2013 December 15, 16:52:09 »

Ernie! A Hervisben 120e-s bringa 70-ért az jó, vagy gagyi? Scirocco trekking star 28
Nos?

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #126157 Dátum: 2013 December 15, 15:31:20 »

azon is rakok ilyet (sarokvarratba)
elhiszem:)  nekem egy ősrégi 160 amperos magyar co-m van. A célnak megfelel, de nem várok tőle csodát, ha karosszériát csinálok, akkor általában élben nyomom , max alálapolok (igaz, hogy könnyebb, de nem szeretem, csak ha ív is van, hogy ne húzza el nagyon). Aztán levegős pisztollyal meg hűtöm , hogy ne vetemedjen el.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126156 Dátum: 2013 December 15, 15:23:15 »

szép varrat, de nem 0,5ös lemez  Tongue
azon is rakok ilyet (sarokvarratba)

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #126155 Dátum: 2013 December 15, 15:13:29 »

még annyit szolnék a témához hogy ha kicsit ráérzel és már menne a hagesztés akkor fog nagyon bosszantani hogy az olcsó gépnek elérted a határát és aztán nem azért nem tudsz szépen és jól dolgozni mert nem vagy elég ügyes hanem mert a rühes gép egy szarfos és miért nem vettem 20-50 ezerrel többért és akkor a munkád is többet érne . az én első gépem egy 130amperos einhel volt aztán egy 150 aztán egy 180 aztán egy ipari 160 -as mellé egy ipari 250  most a két ipari mellé  meg egy synergy  320amperos vízhűtéses  Grin
szép varrat, de nem 0,5ös lemez  Tongue

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126154 Dátum: 2013 December 15, 15:08:16 »

Köszönöm, akkor jegelem egyelőre.

még annyit szolnék a témához hogy ha kicsit ráérzel és már menne a hagesztés akkor fog nagyon bosszantani hogy az olcsó gépnek elérted a határát és aztán nem azért nem tudsz szépen és jól dolgozni mert nem vagy elég ügyes hanem mert a rühes gép egy szarfos és miért nem vettem 20-50 ezerrel többért és akkor a munkád is többet érne . az én első gépem egy 130amperos einhel volt aztán egy 150 aztán egy 180 aztán egy ipari 160 -as mellé egy ipari 250  most a két ipari mellé  meg egy synergy  320amperos vízhűtéses  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 15:10:14 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126153 Dátum: 2013 December 15, 15:02:19 »

gányolásnál szóba jöhet rendes munkánál nem. A beolvadás téma pedig gépbeállítás kérdése elvileg ugye porbelesnél  nem hűti a varratot a védőgáz  de a a félkilós porbeles drótok nem minőségi cuccok mert gagyi gépekhez gyártják nem professzionális célra és a gép sem komoly amiből meg eleve az fog kisülni hogy egy csúnya magas nembeolvadt varrat lesz ,ha megküldöd meg kilyukad aztán arra is rágányolsz és akkor aztán naphosszat flexelhetsz és eszed a mérget megy az idő és a végén az olcsó drága lesz és szar is....  Undecided
Köszönöm, akkor jegelem egyelőre.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126152 Dátum: 2013 December 15, 14:53:07 »

Összességében úgy nézem kb duplája az anyagár ha a gázt is beleszámolom.
Apróbb taknyolásokra használva sokat számítana, hogy nem kell a palackot vonszolni.
Mondjuk saját autó gányolásánál szóbajöhet? Varrat minőség? Azt mondják könnyebb vele dolgozni,  mint a COval a gyakorlatlan kezűnek. A nagyobb hő jobban elviszi a lemezt, ha bevadulok, vagy nem észrevehető?
Egyébként pálcával és COval is tűrhetően tudok hegeszteni, nekem tetszik.  Grin
gányolásnál szóba jöhet rendes munkánál nem. A beolvadás téma pedig gépbeállítás kérdése elvileg ugye porbelesnél  nem hűti a varratot a védőgáz  de a a félkilós porbeles drótok nem minőségi cuccok mert gagyi gépekhez gyártják nem professzionális célra és a gép sem komoly amiből meg eleve az fog kisülni hogy egy csúnya magas nembeolvadt varrat lesz ,ha megküldöd meg kilyukad aztán arra is rágányolsz és akkor aztán naphosszat flexelhetsz és eszed a mérget megy az idő és a végén az olcsó drága lesz és szar is....  Undecided 
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 15:01:57 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126151 Dátum: 2013 December 15, 14:38:19 »

az a hátránya hogy fél kiló porbeles dródot kapsz egy ötkilós árán, és  másfél tekercs ötkilós árán kapom a 15kilós co drótot.  persze ha nem naphosszat hegesztesz akkor  apróbb taknyolásokra jó a porbeles is de én őszintén szólva csak egy rossz tréfának tartom  . nincs salak amúgy  Undecided
(láttam már szépen hegesztő porbeles gépet  40millió forint volt + a forgató robot)

Összességében úgy nézem kb duplája az anyagár ha a gázt is beleszámolom.
Apróbb taknyolásokra használva sokat számítana, hogy nem kell a palackot vonszolni.
Mondjuk saját autó gányolásánál szóbajöhet? Varrat minőség? Azt mondják könnyebb vele dolgozni,  mint a COval a gyakorlatlan kezűnek. A nagyobb hő jobban elviszi a lemezt, ha bevadulok, vagy nem észrevehető?
Egyébként pálcával és COval is tűrhetően tudok hegeszteni, nekem tetszik.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126150 Dátum: 2013 December 15, 14:30:05 »

Sosem hegesztettem még porbeles dróttal, de még nem is láttam.
A drót árán kívül milyen hátránya van még a COval szemben? Nagyon salakol ha bénáskodok?
az a hátránya hogy fél kiló porbeles dródot kapsz egy ötkilós árán, és  másfél tekercs ötkilós árán kapom a 15kilós co drótot.  persze ha nem naphosszat hegesztesz akkor  apróbb taknyolásokra jó a porbeles is de én őszintén szólva csak egy rossz tréfának tartom  . nincs salak amúgy  Undecided
(láttam már szépen hegesztő porbeles gépet  40millió forint volt + a forgató robot)
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 14:32:25 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126149 Dátum: 2013 December 15, 13:50:45 »

Sosem hegesztettem még porbeles dróttal, de még nem is láttam.
A drót árán kívül milyen hátránya van még a COval szemben? Nagyon salakol ha bénáskodok?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126148 Dátum: 2013 December 14, 22:13:20 »

vágott kabrió ugye?
szerintem esélyes hogy ugyanaz. akarod hogy keresgéljek a régi fotók között? lehet hogy csináltam fotót. ha ez az akkor már 5+ éve is lepukkant volt, hónapokat állt a Bartók Béla út elején ugyanazon a helyen. aztán valaki ide is rakott fotót hogy valahol a Fehérvári út környékén tűnt fel

vágott és olyan speedster szerű bőrtető van rajta, a hátsó ülések felett nincs fejtér.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #126147 Dátum: 2013 December 14, 21:47:54 »

nem tűnt szélesnek, töredezett fehér perem van a felnin, van amelyikről hiányzik is.
olyan lepukkadt kinézete van és hetek óta egyhelyben áll szerintem.

arra gondoltam ha olcsón adják esetleg megvenném...
vágott kabrió ugye?
szerintem esélyes hogy ugyanaz. akarod hogy keresgéljek a régi fotók között? lehet hogy csináltam fotót. ha ez az akkor már 5+ éve is lepukkant volt, hónapokat állt a Bartók Béla út elején ugyanazon a helyen. aztán valaki ide is rakott fotót hogy valahol a Fehérvári út környékén tűnt fel
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126146 Dátum: 2013 December 14, 21:20:46 »

széles felnis? talán az amelyik már 5 éve is sokat állt a környéken, meg egy darabig a Fehérvári út környékén talán

nem tűnt szélesnek, töredezett fehér perem van a felnin, van amelyikről hiányzik is.
olyan lepukkadt kinézete van és hetek óta egyhelyben áll szerintem.

arra gondoltam ha olcsón adják esetleg megvenném...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #126145 Dátum: 2013 December 14, 21:10:19 »

A Műegyetem rakparton viszonylag stabilan áll egy közepesen lepukkadt piros kabrió bogár. Tudunk róla valamit?
széles felnis? talán az amelyik már 5 éve is sokat állt a környéken, meg egy darabig a Fehérvári út környékén talán
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126144 Dátum: 2013 December 14, 20:21:37 »

A Műegyetem rakparton viszonylag stabilan áll egy közepesen lepukkadt piros kabrió bogár. Tudunk róla valamit?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126143 Dátum: 2013 December 14, 15:40:29 »

nem rá gondoltak, hanem volt egy kb ilyen nevű: g2tr5lktl
Bocs,akkor benéztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #126142 Dátum: 2013 December 14, 15:38:36 »

Remélem,simán csak visszajött!


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.