www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:21:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30672814 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #126159 Dátum: 2013 December 15, 18:37:57 »

Nos?
<beszúrt kép törölve>
Hát ez semmi extra,alap gép.Használtan nem adnék érte ennyit.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126158 Dátum: 2013 December 15, 16:52:09 »

Ernie! A Hervisben 120e-s bringa 70-ért az jó, vagy gagyi? Scirocco trekking star 28
Nos?

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #126157 Dátum: 2013 December 15, 15:31:20 »

azon is rakok ilyet (sarokvarratba)
elhiszem:)  nekem egy ősrégi 160 amperos magyar co-m van. A célnak megfelel, de nem várok tőle csodát, ha karosszériát csinálok, akkor általában élben nyomom , max alálapolok (igaz, hogy könnyebb, de nem szeretem, csak ha ív is van, hogy ne húzza el nagyon). Aztán levegős pisztollyal meg hűtöm , hogy ne vetemedjen el.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126156 Dátum: 2013 December 15, 15:23:15 »

szép varrat, de nem 0,5ös lemez  Tongue
azon is rakok ilyet (sarokvarratba)

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #126155 Dátum: 2013 December 15, 15:13:29 »

még annyit szolnék a témához hogy ha kicsit ráérzel és már menne a hagesztés akkor fog nagyon bosszantani hogy az olcsó gépnek elérted a határát és aztán nem azért nem tudsz szépen és jól dolgozni mert nem vagy elég ügyes hanem mert a rühes gép egy szarfos és miért nem vettem 20-50 ezerrel többért és akkor a munkád is többet érne . az én első gépem egy 130amperos einhel volt aztán egy 150 aztán egy 180 aztán egy ipari 160 -as mellé egy ipari 250  most a két ipari mellé  meg egy synergy  320amperos vízhűtéses  Grin
szép varrat, de nem 0,5ös lemez  Tongue

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126154 Dátum: 2013 December 15, 15:08:16 »

Köszönöm, akkor jegelem egyelőre.

még annyit szolnék a témához hogy ha kicsit ráérzel és már menne a hagesztés akkor fog nagyon bosszantani hogy az olcsó gépnek elérted a határát és aztán nem azért nem tudsz szépen és jól dolgozni mert nem vagy elég ügyes hanem mert a rühes gép egy szarfos és miért nem vettem 20-50 ezerrel többért és akkor a munkád is többet érne . az én első gépem egy 130amperos einhel volt aztán egy 150 aztán egy 180 aztán egy ipari 160 -as mellé egy ipari 250  most a két ipari mellé  meg egy synergy  320amperos vízhűtéses  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 15:10:14 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126153 Dátum: 2013 December 15, 15:02:19 »

gányolásnál szóba jöhet rendes munkánál nem. A beolvadás téma pedig gépbeállítás kérdése elvileg ugye porbelesnél  nem hűti a varratot a védőgáz  de a a félkilós porbeles drótok nem minőségi cuccok mert gagyi gépekhez gyártják nem professzionális célra és a gép sem komoly amiből meg eleve az fog kisülni hogy egy csúnya magas nembeolvadt varrat lesz ,ha megküldöd meg kilyukad aztán arra is rágányolsz és akkor aztán naphosszat flexelhetsz és eszed a mérget megy az idő és a végén az olcsó drága lesz és szar is....  Undecided
Köszönöm, akkor jegelem egyelőre.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126152 Dátum: 2013 December 15, 14:53:07 »

Összességében úgy nézem kb duplája az anyagár ha a gázt is beleszámolom.
Apróbb taknyolásokra használva sokat számítana, hogy nem kell a palackot vonszolni.
Mondjuk saját autó gányolásánál szóbajöhet? Varrat minőség? Azt mondják könnyebb vele dolgozni,  mint a COval a gyakorlatlan kezűnek. A nagyobb hő jobban elviszi a lemezt, ha bevadulok, vagy nem észrevehető?
Egyébként pálcával és COval is tűrhetően tudok hegeszteni, nekem tetszik.  Grin
gányolásnál szóba jöhet rendes munkánál nem. A beolvadás téma pedig gépbeállítás kérdése elvileg ugye porbelesnél  nem hűti a varratot a védőgáz  de a a félkilós porbeles drótok nem minőségi cuccok mert gagyi gépekhez gyártják nem professzionális célra és a gép sem komoly amiből meg eleve az fog kisülni hogy egy csúnya magas nembeolvadt varrat lesz ,ha megküldöd meg kilyukad aztán arra is rágányolsz és akkor aztán naphosszat flexelhetsz és eszed a mérget megy az idő és a végén az olcsó drága lesz és szar is....  Undecided 
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 15:01:57 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126151 Dátum: 2013 December 15, 14:38:19 »

az a hátránya hogy fél kiló porbeles dródot kapsz egy ötkilós árán, és  másfél tekercs ötkilós árán kapom a 15kilós co drótot.  persze ha nem naphosszat hegesztesz akkor  apróbb taknyolásokra jó a porbeles is de én őszintén szólva csak egy rossz tréfának tartom  . nincs salak amúgy  Undecided
(láttam már szépen hegesztő porbeles gépet  40millió forint volt + a forgató robot)

Összességében úgy nézem kb duplája az anyagár ha a gázt is beleszámolom.
Apróbb taknyolásokra használva sokat számítana, hogy nem kell a palackot vonszolni.
Mondjuk saját autó gányolásánál szóbajöhet? Varrat minőség? Azt mondják könnyebb vele dolgozni,  mint a COval a gyakorlatlan kezűnek. A nagyobb hő jobban elviszi a lemezt, ha bevadulok, vagy nem észrevehető?
Egyébként pálcával és COval is tűrhetően tudok hegeszteni, nekem tetszik.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126150 Dátum: 2013 December 15, 14:30:05 »

Sosem hegesztettem még porbeles dróttal, de még nem is láttam.
A drót árán kívül milyen hátránya van még a COval szemben? Nagyon salakol ha bénáskodok?
az a hátránya hogy fél kiló porbeles dródot kapsz egy ötkilós árán, és  másfél tekercs ötkilós árán kapom a 15kilós co drótot.  persze ha nem naphosszat hegesztesz akkor  apróbb taknyolásokra jó a porbeles is de én őszintén szólva csak egy rossz tréfának tartom  . nincs salak amúgy  Undecided
(láttam már szépen hegesztő porbeles gépet  40millió forint volt + a forgató robot)
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 15, 14:32:25 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #126149 Dátum: 2013 December 15, 13:50:45 »

Sosem hegesztettem még porbeles dróttal, de még nem is láttam.
A drót árán kívül milyen hátránya van még a COval szemben? Nagyon salakol ha bénáskodok?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126148 Dátum: 2013 December 14, 22:13:20 »

vágott kabrió ugye?
szerintem esélyes hogy ugyanaz. akarod hogy keresgéljek a régi fotók között? lehet hogy csináltam fotót. ha ez az akkor már 5+ éve is lepukkant volt, hónapokat állt a Bartók Béla út elején ugyanazon a helyen. aztán valaki ide is rakott fotót hogy valahol a Fehérvári út környékén tűnt fel

vágott és olyan speedster szerű bőrtető van rajta, a hátsó ülések felett nincs fejtér.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #126147 Dátum: 2013 December 14, 21:47:54 »

nem tűnt szélesnek, töredezett fehér perem van a felnin, van amelyikről hiányzik is.
olyan lepukkadt kinézete van és hetek óta egyhelyben áll szerintem.

arra gondoltam ha olcsón adják esetleg megvenném...
vágott kabrió ugye?
szerintem esélyes hogy ugyanaz. akarod hogy keresgéljek a régi fotók között? lehet hogy csináltam fotót. ha ez az akkor már 5+ éve is lepukkant volt, hónapokat állt a Bartók Béla út elején ugyanazon a helyen. aztán valaki ide is rakott fotót hogy valahol a Fehérvári út környékén tűnt fel
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126146 Dátum: 2013 December 14, 21:20:46 »

széles felnis? talán az amelyik már 5 éve is sokat állt a környéken, meg egy darabig a Fehérvári út környékén talán

nem tűnt szélesnek, töredezett fehér perem van a felnin, van amelyikről hiányzik is.
olyan lepukkadt kinézete van és hetek óta egyhelyben áll szerintem.

arra gondoltam ha olcsón adják esetleg megvenném...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #126145 Dátum: 2013 December 14, 21:10:19 »

A Műegyetem rakparton viszonylag stabilan áll egy közepesen lepukkadt piros kabrió bogár. Tudunk róla valamit?
széles felnis? talán az amelyik már 5 éve is sokat állt a környéken, meg egy darabig a Fehérvári út környékén talán
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #126144 Dátum: 2013 December 14, 20:21:37 »

A Műegyetem rakparton viszonylag stabilan áll egy közepesen lepukkadt piros kabrió bogár. Tudunk róla valamit?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126143 Dátum: 2013 December 14, 15:40:29 »

nem rá gondoltak, hanem volt egy kb ilyen nevű: g2tr5lktl
Bocs,akkor benéztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #126142 Dátum: 2013 December 14, 15:38:36 »

Remélem,simán csak visszajött!


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Rulezka
« Hozzászólás #126141 Dátum: 2013 December 14, 15:38:27 »

Remélem,simán csak visszajött!
nem rá gondoltak, hanem volt egy kb ilyen nevű: g2tr5lktl
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126140 Dátum: 2013 December 14, 15:27:04 »

Legújabb tagunkra lehet érdemes lenne ránézni az adminoknak, mert érdekes a neve, de lehet tévedek.
Remélem,simán csak visszajött!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126139 Dátum: 2013 December 14, 15:25:12 »

Ernie a Hervisben 120e-s bringa 70-ért az jó, vagy gagyi? Scirocco trekking star 28
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 14, 15:28:40 írta Zoli »

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #126138 Dátum: 2013 December 14, 10:36:04 »

Legújabb tagunkra lehet érdemes lenne ránézni az adminoknak, mert érdekes a neve, de lehet tévedek.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #126137 Dátum: 2013 December 13, 21:37:49 »

Tudom melyik autóról beszélsz,az egy nyíregyházi,vagy Nyíregyháza környéki autó.Sok a közös benne az enyémmel,pl mindkettő 1973-as évjáratú,1303-as,VW automatic felírat a gépháztetőn,metálkék,Mangels krómfelni,fejtámlás ülések,sárvédő alól kilógó felnik...

De csak hasonló autó.Az enyém rendszáma BYB-412.És mióta bekerült Magyarországra (első magyarországi forgalomba helyezés időpontja 1991.)azóta ezt a rendszámot viseli.
A nyíregyházi autó egy ügyvédé, akinél jobb helyen nem is lehetne. Rajongásig szereti. Pénzt nem kímélve ő hozatta rendbe patika szintre.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #126136 Dátum: 2013 December 13, 06:02:40 »

Pedig tökre ugyanaz.
2008.01. Depóban : Azúr a háznál címmel.
GVX - 030 a frsz-a.
1973-as automata azúrkék bogár, korábban sárga volt a cikk szerint.
Dr. Juhász Attila a tulajdonos.
Króm Mangels felnik.
Elöl lökhárítóban hatalmas Hella ködfényszórók.
Belseje gyári , fejtámlás ülések, benne van a műszerfalban bal odalon az a kis négyszögletes óra.
Félautomata váltó.
1998-ban lett felújítva.
Hátulján VW AUTOMATIC felirat.
Fekete goldlabda váltókar.
Tudom melyik autóról beszélsz,az egy nyíregyházi,vagy Nyíregyháza környéki autó.Sok a közös benne az enyémmel,pl mindkettő 1973-as évjáratú,1303-as,VW automatic felírat a gépháztetőn,metálkék,Mangels krómfelni,fejtámlás ülések,sárvédő alól kilógó felnik...

De csak hasonló autó.Az enyém rendszáma BYB-412.És mióta bekerült Magyarországra (első magyarországi forgalomba helyezés időpontja 1991.)azóta ezt a rendszámot viseli.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126135 Dátum: 2013 December 13, 00:47:05 »

és a végén egy kávét tejszínnel:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126134 Dátum: 2013 December 13, 00:46:08 »

Ihatunk rá almalevet:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126133 Dátum: 2013 December 13, 00:45:35 »

Desszertnek egy kis gyümölcskenyér:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126132 Dátum: 2013 December 13, 00:44:41 »

Leöblítjük citrusos üdítővel:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126131 Dátum: 2013 December 13, 00:43:41 »

Esetleg csinálunk rá paradicsommártást:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126130 Dátum: 2013 December 13, 00:42:47 »

Aztán főzünk hozzá tésztát:


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126129 Dátum: 2013 December 13, 00:41:57 »

Megfőzzük a virslit. Van vega is:



 Evil

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #126128 Dátum: 2013 December 12, 23:04:12 »

Valamivel kevered,az enyém biztosan nem!

Pedig tökre ugyanaz.
2008.01. Depóban : Azúr a háznál címmel.
GVX - 030 a frsz-a.
1973-as automata azúrkék bogár, korábban sárga volt a cikk szerint.
Dr. Juhász Attila a tulajdonos.
Króm Mangels felnik.
Elöl lökhárítóban hatalmas Hella ködfényszórók.
Belseje gyári , fejtámlás ülések, benne van a műszerfalban bal odalon az a kis négyszögletes óra.
Félautomata váltó.
1998-ban lett felújítva.
Hátulján VW AUTOMATIC felirat.
Fekete goldlabda váltókar.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #126127 Dátum: 2013 December 12, 22:32:40 »

Szerepelt a kocsi az egyik Depóban.
Ma olvastam.
1998-ban lett felújítva.
Valamivel kevered,az enyém biztosan nem!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #126126 Dátum: 2013 December 12, 22:21:26 »



 Evil

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #126125 Dátum: 2013 December 12, 21:40:37 »

Határozottan emlékszem arra,hogy a kilencvenes évek közepén,olyan 1994-96 környékén,már Mangels krómfelnikkel futott az 1303-as bogaram.A krómfelnik dátumozását néztem,és kettő 1993-as,kettő pedig 1999-es.
Valamiért 1999-ben,két 1993-as leugrott.Hogy miért azt nem tudom,de majd most kiderül.Üzent az eladó,hogy van még két krómfelni az autóhoz,tartozéka,jár hozzá,és majd ingyen elhozhatom.Tehát megkerült a két hiányolt 1993-as felni.Kíváncsi vagyok rá,hogy csak valami méretbeli különbség miatt kerültek le,vagy valami sérülés,patkázás,vagy kátyu miatt.

Szerepelt a kocsi az egyik Depóban.
Ma olvastam.
1998-ban lett felújítva.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #126124 Dátum: 2013 December 12, 21:33:20 »

Maszturbógenerátor!

Majdnem...
Bogár motoros hegesztőaparát.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #126123 Dátum: 2013 December 12, 21:15:07 »

Találós kérdés:
Ezt felismeri valaki, hogy mi ez?


Maszturbógenerátor!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #126122 Dátum: 2013 December 12, 21:10:42 »

Találós kérdés:
Ezt felismeri valaki, hogy mi ez?



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #126121 Dátum: 2013 December 11, 21:32:16 »

elsőre  nevettem ,aztán sírtam ,

http://www.youtube.com/watch?v=ZgYmZ-3iCIg
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #126120 Dátum: 2013 December 11, 18:40:38 »

keresnék a gyerköcömnek kölcsönbe subát.
karácsonyi müsorban fog szerepelni mint pásztor
hátha tud valaki segiteni ez ügyben

Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.