www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 14:25:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30692084 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #129601 Dátum: 2014 Július 04, 14:58:02 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
1303LS
« Hozzászólás #129600 Dátum: 2014 Július 04, 14:57:26 »

Már ott bukik a gondolatsor, hogy nem annak a biztosítónak fizeted a díjadat aki majd össze fog törni. Lakásbiztosítással ellentétben.
Egyébként meg káresetkor mavamsz, klub, mindenki segít, de sose kerüljön rá sor.
RNIE
« Hozzászólás #129599 Dátum: 2014 Július 04, 14:48:13 »

Mi lett a végeredmény? Belealkudtál egy nagyon és elhoztad az inoxot?

Nem.Sok sikert kívántam az eladáshoz.Keresek máshol.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129598 Dátum: 2014 Július 04, 14:45:08 »

Mi lett a végeredmény? Belealkudtál egy nagyon és elhoztad az inoxot?

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
RNIE
« Hozzászólás #129597 Dátum: 2014 Július 04, 14:43:11 »

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129596 Dátum: 2014 Július 04, 14:39:56 »


Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #129595 Dátum: 2014 Július 04, 14:37:52 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)


Swacke ( remélem jól írom) katalógus OLTIMER kiadása. És bizony IGAZA van VETARt kollégának.
Minden szempontból. ( Már volt két OT autóm.  Azn Azn

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129594 Dátum: 2014 Július 04, 14:20:28 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)

azon ne sértődjünk már meg, hogy nem lehet csalni Wink


« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 14:25:19 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129593 Dátum: 2014 Július 04, 13:56:58 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?
Nem tudom koveted-e, de a Varosliget atalakitasaval kapcsolatban folyamatosan demonstraltak es szolaltak fel a szakertoi es civil szervezetek (varosfejlesztessel foglalkozo szakmai szervezetek, urbanisztikai tarsasag, tajepitok szovetsege, epiteszkamara, stb) folyamatosan mondjak, hogy ez egy elhibazott, alapjaiban szar "terv" (terv, haha), nincs hatastanulmany (se), stb. Elmentek az egyeztetesekre (amik nevetseges modon zajlottak, egyeztetesnek nem voltak nevezhetoek), sok-sok ezer munkaora van abban, amit a szakertok es a civilek letettek az asztalra, majd a legutobbi hir: "A közgyűlés végül elfogadta a városligeti építési szabályzatot."

A durva szajukat!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 13:58:29 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #129592 Dátum: 2014 Július 04, 12:36:41 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?


És mi akadályozza meg a "döntéshozókat", hogy ugyanazzal a lendülettel ne söpörjék le az asztalról ezeket a használható javaslatokat? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129591 Dátum: 2014 Július 04, 12:29:26 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?

jajj ne add már elő magad ,melyik országban élsz te ! szerinted érdekel bárkit is a politikában hogy mi az ésszerű használható, úgy baszzák be a kukába a javaslatot mint a szél ,egyik tárcánál sincsenek hozzáértő emberek mert azokat kinyírták ha voltak is futva sírva menekültek ... Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129590 Dátum: 2014 Július 04, 12:14:16 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)

Ez kétség kívül vonzó az OT-ban + az OT-s fazonok zöme nem nepperkedik, hanem saját használatra szánja az autót. Létezett(/zik?) olyan biztosítás, ahol nem piaci érték a mérvadó, hanem szemlével becsültetheted az értékét a szerződés megkötésekor. Nyilván a díja sem 5e/év, de szívesen választanék ilyet, majd utána járok, ha aktuális. Nagy félelmem, hogy egy figyelmes toyota megtámad hátulról, ha ügyes, a tűzfalig tud csinálni -2 millát Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129589 Dátum: 2014 Július 04, 12:07:53 »

Ez kétség kívül vonzó az OT-ban + az OT-s fazonok zöme nem nepperkedik, hanem saját használatra szánja az autót. Létezett(/zik?) olyan biztosítás, ahol nem piaci érték a mérvadó, hanem szemlével becsültetheted az értékét a szerződés megkötésekor. Nyilván a díja sem 5e/év, de szívesen választanék ilyet, majd utána járok, ha aktuális. Nagy félelmem, hogy egy figyelmes toyota megtámad hátulról, ha ügyes, a tűzfalig tud csinálni -2 millát Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #129588 Dátum: 2014 Július 04, 11:14:39 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?



pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #129587 Dátum: 2014 Július 04, 11:13:24 »

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?

és ki fogja eldönteni hogy kifizeti-e a NOS cuccot a biztosító és egyáltalán az volt-e a kocsin. mert simán átmehet utángyártott lökőssel is ha szép, gondolom
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129586 Dátum: 2014 Július 04, 11:08:44 »

A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?
1303LS
« Hozzászólás #129585 Dátum: 2014 Július 04, 10:51:53 »



pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided
A cikk is írja (meg tudjuk is), hogy amopedautómintára lesz megcsinálva. Valamint eddig DRÁGA volt, ezért húzták, majd most olcsósítják.
Kíváncsi leszek rá.
Egyébként meg örülök neki én is.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #129584 Dátum: 2014 Július 04, 10:49:12 »

alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.


pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129583 Dátum: 2014 Július 04, 10:20:01 »

Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.
Egy valóban OT minőségű autó simán át is megy az újbóli minősítésen. Az OT minősítés és az evvel járó előnyök a tulajdonoshoz kötődnek, ezért kell tulajdonosváltáskor újra elvinni az autót. Az okosság ebben nem az olcsó kötelező, meg a teljesítményadó hiánya, ahogy itt elhangzott, az nem tétel. Hanem az, hogy ha a sok léért felújított kocsidat rommá töri valaki, akkor a biztosító szépen avultatva a 30+-os autódat letotálozza, és ad 120 ezer forintot. A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és nem állítható helyre, ez pedig nagyon ritka.
Csak példaként:
A Karmannomhoz egy gyári NOS első sárvédő kb. 2-3 ezer Euró. Lökös 1 ezer. Doblemez, egyebek, még vagy 1-2 ezer. +lakatos munkadíj, fényezés, stb. Összejön 2-3 milla javítási ktség. Na, ez azért nem mindegy.
Köszönöm a lehetőséget, hogy ezt az itt, OT-s kocsit egyáltalán nem birtokló észt osztók tudtára adhattam. Ja, és ezt nem további viták generálása végett írtam le, hanem az igazság kedvéért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129582 Dátum: 2014 Július 04, 05:29:31 »

Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Rulezka
« Hozzászólás #129581 Dátum: 2014 Július 03, 20:24:41 »

szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.
inkább a cseh2 mint a bhátú fórum Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129580 Dátum: 2014 Július 03, 20:14:12 »

alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129579 Dátum: 2014 Július 03, 19:28:56 »

Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..  Azn
arról nem is beszélve hogy a porig ültetett fosgolf az egész menetet feltartotta még ki nem kerültük és otthagytuk a gecibe.... Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #129578 Dátum: 2014 Július 03, 19:08:13 »

valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak Undecided .... és valahogy minden más 

Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..  Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #129577 Dátum: 2014 Július 03, 18:26:02 »

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...

Igen,ez a megoldás,jól mondod Sanyi! Wink
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #129576 Dátum: 2014 Július 03, 18:25:26 »

Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj. 


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #129575 Dátum: 2014 Július 03, 16:54:39 »

http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129574 Dátum: 2014 Július 03, 15:45:01 »

én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #129573 Dátum: 2014 Július 03, 14:39:23 »

Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, ...
én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129572 Dátum: 2014 Július 03, 14:03:46 »

Meg lehet oldani ezt is, csak akarni kell:
igen, valahogy így :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129571 Dátum: 2014 Július 03, 12:53:09 »

Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"! Shocked
valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak Undecided .... és valahogy minden más 

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #129570 Dátum: 2014 Július 03, 10:53:29 »

Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"! Shocked
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #129569 Dátum: 2014 Július 03, 10:17:34 »

Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra. 
ez működik(műanyag pántoló szallagal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #129568 Dátum: 2014 Július 03, 10:05:52 »

Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.


Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, nem felújított autót nem is érdemes elvinni,mert úgyis mindenbe belekötnek, gyakorlatilag a csak 100%-ban felújítottakat nézik jó szemmel. Alkoss szobrot az autódból...

Az én esetemben: adott egy '83.szeptemberi gyártású Golf 2, 87 600 km-t futott, szinte teljesen gyári a fényezése (nem volt sérült, csak a tetőt, a csomagtérajtót és a motorháztetőt egy vékony rétegben átfújták,hogy miért azt nem tudom....), minimális felületi korrózió van az autón (osztrák volt, kavicspöttyök, parkolási karcolások a sárvédőíveken).
Ehhez az autóhoz még senki sem nyúlt, új szaga van a beltérnek (bár az ülés kicsit kopott,stb...), minden olyan,ahogy 30 éve kijött a gyárból.

Ha azt akarnám,hogy megfeleljen az OT elvárásoknak, pont elvesztené az eredeti mivoltát a szétszedéssel,fényezéssel,stb...
(Példa: a futómű elemek is felületi rozsdásak, de még látszik a lengőkaron a ráfestett cikkszám, jelölélek, ez számomra értékesebb mint egy full feketére újra szinterezett elem Smiley )

Miért jobb nekik egy olyan autó amit már valaki szétszedett, és ki tudja milyen alkatrészekkel, vagy mennyire az eredeti, gyártáskori állapotára állított vissza?

Igazából jobban megérné normál rendszámot váltani rá reg.adóval, mert az OT szintre felújítás sokszorosa lenne annak, illetve mint írtam is, semmi sem maradna az eredetiségből.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #129567 Dátum: 2014 Július 03, 09:51:25 »

nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

ilyen gondom a karmannal nem lesz.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129566 Dátum: 2014 Július 03, 09:44:45 »

csak úgy: http://www.youtube.com/watch?v=IOLnll9cBFk

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129565 Dátum: 2014 Július 03, 09:44:23 »

nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

kb illetve egy meghajlított dróttal lehet rásegíteni Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #129564 Dátum: 2014 Július 03, 09:29:46 »

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #129563 Dátum: 2014 Július 03, 07:50:48 »

Elég hülye helyzet, amolyan tipikusan pénz behajtos, magyar.  Tongue Pedig pont nem így kéne ennek lenni, de nincs választási lehetőség, fizess magyar mindenért jó sokat.  Undecided
Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129562 Dátum: 2014 Július 03, 07:49:55 »

Jó film, küldtem is tovább, köszönöm.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.