www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:14:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27894276 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132541 Dátum: 2015 Február 23, 13:28:40 »

Videót megnézted?
Ez az egyik extra amiért pénzt adnék.

Igen megnéztem Wink Azt viszont szívesebben megnézném mi lesz tíz év múlva Grin
ui.:örülök ,hogy neked bejön Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #132540 Dátum: 2015 Február 23, 13:21:22 »

Most biztos anyázni fogtok de bevállalom. Szerintem ez a LEDes világítás mán csak kínlódás ,zsákutca. Persze vannak előnyei de hátrányai is Wink Más irányba kell gondolkodni. SORRY Grin
Videót megnézted?
Ez az egyik extra amiért pénzt adnék.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132539 Dátum: 2015 Február 23, 12:50:44 »

Első sorrban a méret miatt érdekel, mert anno szétfaragták 1DIN-re... én telejsen biztos voltam benne, hogy sosem akarnék rádiót oda, ezért a lakatolásnál csak kb. lett visszacsinálva a luk eredetire. Most az olajnyomás műszerekkel játszom, de azok nem pont nem férnek be, a fém takarónál meg lehet mégis jobb lenne egy rádió + szabad hely a kesztyűtartóban (úgy látszik öregszem). Szóval állapot tök mindegy, bármeliyk megoldás jó lehet.

Gondolom nem számít, hogy fém műszerfal, vagy műanyag borításos, ugye?
Egyáltalán nem vagyok képbe a rádiókkal, a gugli elsőre a sapphire XIX-t hozza.

<beszúrt kép törölve>
nem tudom mi az eltérés a puha meg a fém műszarfal közt ilyen szempontból. nekem fém a műszerfal, ahhoz biztos jó, kb ilyen:
http://cdn04.trixum.de/upload2/b/z/bz2A91k4w5cM136450719573P176.jpg

itt pl van rengeteg, lehet évjárat szerint is sorbatenni:
http://www.radiomuseum.org/m/blaupunkt_d_en_11.html
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132538 Dátum: 2015 Február 23, 12:37:32 »

az milyen?
nekem talán van egy krómos előlapos, de az inkább '60as évek végi

Ha nem baj, hogy nem szép, akkor van egy Goslar.


Első sorrban a méret miatt érdekel, mert anno szétfaragták 1DIN-re... én telejsen biztos voltam benne, hogy sosem akarnék rádiót oda, ezért a lakatolásnál csak kb. lett visszacsinálva a luk eredetire. Most az olajnyomás műszerekkel játszom, de azok nem pont nem férnek be, a fém takarónál meg lehet mégis jobb lenne egy rádió + szabad hely a kesztyűtartóban (úgy látszik öregszem). Szóval állapot tök mindegy, bármeliyk megoldás jó lehet.

Gondolom nem számít, hogy fém műszerfal, vagy műanyag borításos, ugye?
Egyáltalán nem vagyok képbe a rádiókkal, a gugli elsőre a sapphire XIX-t hozza.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 23, 12:39:32 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132537 Dátum: 2015 Február 23, 12:33:18 »

Most biztos anyázni fogtok de bevállalom. Szerintem ez a LEDes világítás mán csak kínlódás ,zsákutca. Persze vannak előnyei de hátrányai is Wink Más irányba kell gondolkodni. SORRY Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132536 Dátum: 2015 Február 23, 12:10:31 »

Ez de k.jó lehet.
"A teszt során egyszer fordult elő, hogy nem kapcsolta le időben a távfényt, illetve nem maszkolta ki a kanyarból jobbról elénk kerülő autót. Neki ez a két tizedmásodperc nyilván nem volt kellemes, mert a fényerő hatalmas; erősebbnek tűnik, mint az általunk tesztelt xenon rendszerek. Persze a fényerőt nehéz megítélni, de az irányítottsága és az adaptivitása biztosan jobb."
1303LS
« Hozzászólás #132535 Dátum: 2015 Február 23, 10:41:50 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/02/23/led_multibeam_lampa_fenyszoro/
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132534 Dátum: 2015 Február 23, 10:01:00 »

Tudna adni valaki kolcson egy napra 72 kozeli gyari radiot? Csak be szeretnem probalni a muszerfalba, hogy hogy nez ki, szoval allapot tok mindegy. Fontos lenne. Kossz
az milyen?
nekem talán van egy krómos előlapos, de az inkább '60as évek végi
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #132533 Dátum: 2015 Február 23, 09:51:00 »

Ha nem baj, hogy nem szép, akkor van egy Goslar.

Tudna adni valaki kolcson egy napra 72 kozeli gyari radiot? Csak be szeretnem probalni a muszerfalba, hogy hogy nez ki, szoval allapot tok mindegy. Fontos lenne. Kossz
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132532 Dátum: 2015 Február 23, 09:33:48 »

Tudna adni valaki kolcson egy napra 72 kozeli gyari radiot? Csak be szeretnem probalni a muszerfalba, hogy hogy nez ki, szoval allapot tok mindegy. Fontos lenne. Kossz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #132531 Dátum: 2015 Február 22, 23:37:14 »

Üdv!
Valakiii, ha megnyitok a böngészőben egy új lapot a www.bing.com jön be, a startlap.hu, a kezdőlap, azzal nincs is gond, de ha rá kattintok valamira amit új lapon nyitna meg akkor megint ezt a sz@r tölti be, ha bemásolom a címsorba a linket akkor is...........ilyenkor mi van?
hogy tudnám ezt eltüntetni? vin7 és róka

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132530 Dátum: 2015 Február 22, 22:13:12 »

Használja valaki a ParkolóÓra alkalmazást?

Az lenne a kérdés, hogy a rendszámot milyen formátumban kell megadni?

ABC123 v. ABC 123 v, ABC-123 ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132529 Dátum: 2015 Február 22, 21:14:43 »

Nemrég lőttem, de ház kérdésben később okosodtam. Nem mintha nagy választék lenne vdo fordulatmérőkből... Cheesy
30-40e-t nem ér meg nekem az új.
Főnököm hajóján láttam 4e-ig skálázottat alul üzemóra számlálóval. Laza 300€ az ára.  Lips Sealed
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #132528 Dátum: 2015 Február 22, 20:46:05 »

Hú, hogy én hogy keresek ilyet... Nem ezek az új fajták amik 8-11e vannak skálázva.

Nemrég lőttem, de ház kérdésben később okosodtam. Nem mintha nagy választék lenne vdo fordulatmérőkből... Cheesy
30-40e-t nem ér meg nekem az új.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132527 Dátum: 2015 Február 22, 20:42:57 »

Látott már valaki ilyen nagyházas VDO fordulatszámmérőt?
Hú, hogy én hogy keresek ilyet... Nem ezek az új fajták amik 8-11e vannak skálázva.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #132526 Dátum: 2015 Február 22, 18:09:31 »

60mm gondolom

Szerintem egyről beszélünk, elvileg 52mm néven fut...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #132525 Dátum: 2015 Február 22, 18:02:46 »

Látott már valaki ilyen nagyházas VDO fordulatszámmérőt?  Shocked
<beszúrt kép törölve>

A bajom annyi, hogy nem fér be az ilyen 3-as konzolba:
<beszúrt kép törölve>

Esetleg cserélném kisházasra, hátha valakinek a műszerfalba van beépítve....
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
60mm gondolom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #132524 Dátum: 2015 Február 22, 18:00:49 »

Akkor most eladó?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #132523 Dátum: 2015 Február 22, 17:55:08 »

Látott már valaki ilyen nagyházas VDO fordulatszámmérőt?  Shocked
<beszúrt kép törölve>

A bajom annyi, hogy nem fér be az ilyen 3-as konzolba:
<beszúrt kép törölve>

Esetleg cserélném kisházasra, hátha valakinek a műszerfalba van beépítve....
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Akkor most eladó?

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #132522 Dátum: 2015 Február 22, 17:46:27 »

Látott már valaki ilyen nagyházas VDO fordulatszámmérőt?  Shocked


A bajom annyi, hogy nem fér be az ilyen 3-as konzolba:


Esetleg cserélném kisházasra, hátha valakinek a műszerfalba van beépítve....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132521 Dátum: 2015 Február 21, 09:15:45 »

Jópofa. A hátránya, hogy a nem túl nagy raktérből elég sokat elfoglal, meg ahogy látom ehhez az összes ülést ki kell pakolni az autóból.

ilyen valo a bogarba ezt erre gyartottak
de ritka  mint a feher Hollo

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #132520 Dátum: 2015 Február 21, 08:59:05 »

A régi marhavágóhíd bejáratánál elmész jobbra (nem,nem eszel a Bodegában dupla borzasztót és nekem sem hozol chilit  Grin ) és kb 50-60 méterre van egy plexis méretre vág és mindent meg tud csinálni plexiből.
Gondolom vastagsági méretek is nagyjából korlátlanok.
ez engem is érdekel
köszi az infot Zsolti

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #132519 Dátum: 2015 Február 21, 07:15:25 »

a többi

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #132518 Dátum: 2015 Február 21, 07:14:41 »

Bogárban én párszor aludtam, de a körülményekhez képest kényelmesnek és pihentetőnek csak az volt mondható amikor dél-Franciaországban voltam. Kipróbáltuk, hogy ha nincs beszerelve a hátsó ülés támlája és nincs útban az első ülés támlája, akkor pont befektethető az autóba egy 2 személyes felfújható matrac.

ilyen valo a bogarba ezt erre gyartottak
de ritka  mint a feher Hollo

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #132517 Dátum: 2015 Február 21, 06:56:59 »

Az nem baj.Köszi,veszek.
A régi marhavágóhíd bejáratánál elmész jobbra (nem,nem eszel a Bodegában dupla borzasztót és nekem sem hozol chilit  Grin ) és kb 50-60 méterre van egy plexis méretre vág és mindent meg tud csinálni plexiből.
Gondolom vastagsági méretek is nagyjából korlátlanok.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #132516 Dátum: 2015 Február 20, 23:14:56 »

Én a Praktikerben találtam 25x40 centiset, de plexi.
Az nem baj.Köszi,veszek.
http://www.praktikerwebshop.hu/kereses/?keresett=hobby%FCveg&x=0&y=0&op=kereses&k_talalat=
RNIE
« Hozzászólás #132515 Dátum: 2015 Február 20, 22:26:55 »

Én a Praktikerben találtam 25x40 centiset, de plexi.
Az nem baj.Köszi,veszek.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #132514 Dátum: 2015 Február 20, 22:21:59 »

Van valakinek ötlete,hol kapnék kb 25x20centis 2milli vastag műanyag lapot?Neten néztem,de táblásakat találtam csak.
Én a Praktikerben találtam 25x40 centiset, de plexi.

RNIE
« Hozzászólás #132513 Dátum: 2015 Február 20, 21:16:07 »

Van valakinek ötlete,hol kapnék kb 25x20centis 2milli vastag műanyag lapot?Neten néztem,de táblásakat találtam csak.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132512 Dátum: 2015 Február 20, 10:04:43 »

Ez azért a bogarazoo-nak nehezebben menne. :-)


Kiskifli Grin 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132511 Dátum: 2015 Február 20, 08:44:53 »

Lehet, h. praktikusabb lenne egy nejlonzsákba rakni és a kocsi alá betolni, amíg alszotok, nem?
esetleg az is lehet megoldás ha befér
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132510 Dátum: 2015 Február 20, 08:31:23 »

Ennél a matracos módszernél a befektetett matrac hossza pont 2méter volt, szóval 2 méteres magasságig nyújtott lábbal lehetett sík felületen aludni (úgy rémlik a kormány környéke volt a szűk keresztmetszet.)
A többi megoldás (hátsó ülésen felhúzott térddel alvás, első ülésen félig ülve alvás), pedig nekem is hasonlóan szar volt a 172 centimmel mint egy 180-190 magas embernek. (mert annyira azért nem vagyok apró, hogy kereszben a hátsó ülésen elférjek nyújtott lábbal :-P)

Ez azért a bogarazoo-nak nehezebben menne. :-)


Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #132509 Dátum: 2015 Február 20, 08:26:01 »

Ha legközelebb tudom, hogy esetleg a kocsiban kell aludni, lehet itthon hagyom a hátsó ülés alját.. majd letakarom valami pléddel. akkor legalább vízszintesbe lehetne hajtani az első üléseket
Lehet, h. praktikusabb lenne egy nejlonzsákba rakni és a kocsi alá betolni, amíg alszotok, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #132508 Dátum: 2015 Február 20, 08:06:16 »

Ez azért a bogarazoo-nak nehezebben menne. :-)

Bogárban én párszor aludtam,

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132507 Dátum: 2015 Február 20, 07:51:17 »

Bogárban én párszor aludtam, de a körülményekhez képest kényelmesnek és pihentetőnek csak az volt mondható amikor dél-Franciaországban voltam. Kipróbáltuk, hogy ha nincs beszerelve a hátsó ülés támlája és nincs útban az első ülés támlája, akkor pont befektethető az autóba egy 2 személyes felfújható matrac. Mivel mi ketten utaztunk, ezért itthon hagytuk a hátsó ülés támláját (így szinte egy síkban van az ülőlap és a hátsó csomagtartó felület. Gyári esetben macerás lehet az első ülések támláját leszerelgetni főleg ha rásötétedik az emberre, de nekem Cobra üléseim vannak, amiket ha lehúztunk a sínről és hasra fordítva befektettünk a padlólemezre, akkor a legmagasabb pontjai egy magasak voltak a hátsó, egybefüggő sík felülettel. A „lyukakba” pont elfért a hűtőtáskánk, a túrahátizsákunk. ezután a közepesre felfújt 2 személyes matrac ponc kiegyenlítette a fennmaradó egyenetlenségeket. Ez így elsőre macerásnak tűnhet, de a sínekről egy perc alatt lehúztuk az üléseket és hasra fordítottuk azokat. A hátsó ülésen lévő cuccokat be is szórtuk a „lyukakba”, aztán a beterített matracot felfújta a szivargyújtós pumpa amíg mi megvacsoráztunk. Nekem tényleg ez az egy megoldás volt olyan, hogy jól tudtam aludni, hogy nem ébredtem meg éjjel, hogy nem fájt a derekam vagy az összehúzott térdem. Majd teszek fel képet.

én aludtam már bogárban. az összes kemping tele volt (nem gondoltam, hogy létezik olyan hogy nem engednek be egy kempingbe), úgyhogy nem nagyon volt más választás. teljesen ránk sötétedett, épp elkezdődött a vihar, a sötétben meg az esőben alig lehetett a 70et is tartani városon kívül.. észak-olaszország, nem találtunk mellékutakat ami jó lett volna. először gondoltuk alszunk egy városban egy parkolóban, de nem volt szimpatikus. a külvárosban is mindenhol házak, kerítések, kevés hely.. két összeérő faluval arrébb aztán elmentünk egy almaföld mellett, nem volt kerítés, aszfaltút vezetett be, oda betolattam  Cheesy
Nekem nem gyáriak az üléseim, így amíg a hátsó pad engedte le lehetett tekerni őket, de azért messze volt a vízszintestől ha aludni kell rajta. oldalra vagy pláne hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk. reggel 6kor egy kocsi ment el mellettünk a bekötőúton, bekapcsolta az öntözőrendszert és már ment is tovább, gondolom a következő földre is bekapcsolni. minket szerencsére nem akart kirúgni, de azért inkább gyorsan tovább indultunk  Grin

jó pár éve meg hárman mentünk a bogárral Berlinbe, csak nekem volt jogsim. Hazafelé már későn indultunk, még akkor néztünk meg pár dolgot Drezdában. gondoltuk majd alszunk a szlovákoknál valami parkolóban ha nem bírom hazáig, de nem hogy benzinkutat még rendes parkolót sem találtunk amikor kellett volna. Majd elaludtam.. aztán csak átjutottunk a határon, az első kútnál megálltunk, de mivel hárman voltunk kevés volt a hely. a hátsó ülés tűnt legjobbnak, ott legalább kb vízszintesben lehettem, csak a lábamat kellett felhúzni. hát ez sem volt valami pihentető, de pár óra alvás már elég volt hogy hazáig újra vezessek

Ha legközelebb tudom, hogy esetleg a kocsiban kell aludni, lehet itthon hagyom a hátsó ülés alját.. majd letakarom valami pléddel. akkor legalább vízszintesbe lehetne hajtani az első üléseket

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #132506 Dátum: 2015 Február 19, 23:05:27 »

hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk.
Hahaha, szerintem nagyon jo :-) En meg orommel mennek ilyen "torturakra" ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132505 Dátum: 2015 Február 19, 21:25:32 »

Mostanában Haudekéknál csináltatott valaki műszert?

Masfel-ket eve. Az mostanaban?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132504 Dátum: 2015 Február 19, 21:03:34 »

próóóóóóóóóóóóóbáltad?
én aludtam már bogárban. az összes kemping tele volt (nem gondoltam, hogy létezik olyan hogy nem engednek be egy kempingbe), úgyhogy nem nagyon volt más választás. teljesen ránk sötétedett, épp elkezdődött a vihar, a sötétben meg az esőben alig lehetett a 70et is tartani városon kívül.. észak-olaszország, nem találtunk mellékutakat ami jó lett volna. először gondoltuk alszunk egy városban egy parkolóban, de nem volt szimpatikus. a külvárosban is mindenhol házak, kerítések, kevés hely.. két összeérő faluval arrébb aztán elmentünk egy almaföld mellett, nem volt kerítés, aszfaltút vezetett be, oda betolattam  Cheesy
Nekem nem gyáriak az üléseim, így amíg a hátsó pad engedte le lehetett tekerni őket, de azért messze volt a vízszintestől ha aludni kell rajta. oldalra vagy pláne hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk. reggel 6kor egy kocsi ment el mellettünk a bekötőúton, bekapcsolta az öntözőrendszert és már ment is tovább, gondolom a következő földre is bekapcsolni. minket szerencsére nem akart kirúgni, de azért inkább gyorsan tovább indultunk  Grin

jó pár éve meg hárman mentünk a bogárral Berlinbe, csak nekem volt jogsim. Hazafelé már későn indultunk, még akkor néztünk meg pár dolgot Drezdában. gondoltuk majd alszunk a szlovákoknál valami parkolóban ha nem bírom hazáig, de nem hogy benzinkutat még rendes parkolót sem találtunk amikor kellett volna. Majd elaludtam.. aztán csak átjutottunk a határon, az első kútnál megálltunk, de mivel hárman voltunk kevés volt a hely. a hátsó ülés tűnt legjobbnak, ott legalább kb vízszintesben lehettem, csak a lábamat kellett felhúzni. hát ez sem volt valami pihentető, de pár óra alvás már elég volt hogy hazáig újra vezessek

Ha legközelebb tudom, hogy esetleg a kocsiban kell aludni, lehet itthon hagyom a hátsó ülés alját.. majd letakarom valami pléddel. akkor legalább vízszintesbe lehetne hajtani az első üléseket
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132503 Dátum: 2015 Február 19, 20:34:18 »

És még kényelmetlen is...
próóóóóóóóóóóóóbáltad?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132502 Dátum: 2015 Február 19, 20:31:30 »

kössz a képeket. érdekességnek klassz Smiley
szívesen (van még egy-két dolog a tarsolyomban) Wink viszont amint lesz időm ,erőm és kedvem tuti átszerelem és kipróbálom. Akár még az alvást is ,hiszen puding próbája az evés Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.