www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 13:49:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27883863 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #133341 Dátum: 2015 Május 18, 09:40:37 »

excenter csiszolót szeretnék venni (elektromosat, újat
hobbi célra) kinek van tapasztalata milyet érdemes, milyet nem?
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #133340 Dátum: 2015 Május 18, 09:32:30 »

az tényleg kicsi sajnos, olyan 10 centi körüli már jó lenne, de kössz
akkor inkább vennék ha van eladó valahol

...nem biztos, hogy segít, gugli nyilván neked is barátod.

..ez mondjuk inkább nyúpitli:
http://gasztroshop.hu/kiszurok_sutipecsetek_70/3d_kiszurok_71/3d_s_kiszuro_forma_auto_alaku_406

ez meg csa 5 centis:
http://fakopancs.hu/kiszuro-forma-auto.html

ez már 7,5cm! Cheesy
http://sutisdoboz.hu/termek/kitchen_craft_fem_kiszuro_1db_-_auto_75cm.html

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #133339 Dátum: 2015 Május 18, 09:00:29 »

Kisméretű van... Kb 4-5 cm a hossza...
az tényleg kicsi sajnos, olyan 10 centi körüli már jó lenne, de kössz

2 hétig bogár formájú sütiket fogsz gyártani? Cheesy
(szerezz egy darab acél pántszalagot,hajtogasd meg,oszt má' készülhetnek is a sütik)
akkor inkább vennék ha van eladó valahol
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #133338 Dátum: 2015 Május 17, 19:06:41 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..

Kisméretű van... Kb 4-5 cm a hossza...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #133337 Dátum: 2015 Május 17, 18:19:14 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..
2 hétig bogár formájú sütiket fogsz gyártani? Cheesy
(szerezz egy darab acél pántszalagot,hajtogasd meg,oszt má' készülhetnek is a sütik)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #133336 Dátum: 2015 Május 17, 17:54:05 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #133335 Dátum: 2015 Május 17, 16:44:55 »

rendelt már valaki TMI üléshuzatot?
mennyire közelíti az eredeti strukturát?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #133334 Dátum: 2015 Május 15, 19:54:58 »

Rendszám: CJH-452

leköteleztél!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #133333 Dátum: 2015 Május 15, 19:53:32 »

Tatabányai érintettségű cikk a 24. oldaltól valamint egy meghekkelt bogárhátús csoportkép a 13. oldalon.  Wink Cheesy Grin

Megvan!! Büszkék is vagyunk rá...  Bár még nem tudja, hogy el kell adnia...  Evil

De van még egy TBK érintettség: 46. oldal, jobb alsó sarokban...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #133332 Dátum: 2015 Május 15, 19:35:21 »

hi
Le tudna nekem kérdezni valaki egy rendszámot?
köszönöm
CJH-452
Rendszám: CJH-452
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1300
Szin: PIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #133331 Dátum: 2015 Május 15, 18:25:41 »

Tatabányai érintettségű cikk a 24. oldaltól valamint egy meghekkelt bogárhátús csoportkép a 13. oldalon.  Wink Cheesy Grin
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #133330 Dátum: 2015 Május 15, 18:03:05 »

hi
Le tudna nekem kérdezni valaki egy rendszámot?
köszönöm
CJH-452
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #133329 Dátum: 2015 Május 15, 16:34:43 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Adminok a főoldalon majd javítsátok át,vagy ha még nem írtátok be,akkor ez lesz a helyes szám!

Bencze András:  06 30 376-8899
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #133328 Dátum: 2015 Május 15, 16:32:05 »

ez nem az a telszám..vagy én vagyok hülye?

felhivtam de valaki más van a végén..

Persze mert elbasztam,nem hetvenes,hanem harmincas!

Bocs Robi!

A többi része jó!

Tehát ez a szám:
Bencze András:  06 30 376-8899
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #133327 Dátum: 2015 Május 15, 09:38:41 »

részlet az 1968/1-es Autó-Motor újságból, a hazai motorizáció kezdetéről, a századforduló előttről Cheesy

"..Ezzel a motorbiciklivel akár húsz kilométert is lehetett egyhuzamban lefutni.

Mindenesetre némi bátorság kellett egy-egy ilyen túrához. Nemcsak azért, mert az akkori elhanyagolt útállapotok, a gödrök és a minden rést megtaláló por tették bizonytalanná a célba érést, hanem a gyenge műszaki felkészültség és a benzin beszerzésének gondja-baja is próbára tette a motorosok merészségét. Akkoriban még ritka volt a szerelő, vagy ahogyan mondták, a mechanikus, különösen vidéken. Ha ilyen helyen romlott el a motor, akkor – lehetőleg – gyógykovácshoz fordult a bajba jutott motoros. Úgy mondják, hogy a percíz szerszámok közé tartozott az előkelően hangzó franciakulcs, a kis-tüzifogó meg a srófhúzó. A benzint a jobb patikákban lehetett beszerezni, majd később egyes festékboltokban is árusították. (A benzinkút akkor még csak álom sem volt.)

Az indítópedált, a berúgókart természetesen nem ismerték motoros-eleink. Ezért volt a jó motoros egyben ügyes tornász, erős birkózó és kitartó futó is. Mert nézzük csak, miféle gondos előkészületet igényelt a motorbicikli elindítása, mi mindenre volt gondja a motorbiciklistának. A benzin, a gyertya, a gyújtás, a meghajtószíj, a gumik – mindmegannyi kérdőjel. A mindenre elszánt motoros mindkét keze tele volt munkával, és amikor minden klappolt, ősünk piszkos-olajos kezére húzta a glaszékesztyűt, szemére illesztette a tenyérnyi porszemüvegét, halk fohászt rebegett az egek és a technika urához, majd behúzva a dekompresszor favégű szektorát, beledőlt teljes súlyával az ökörszarv-kormányba. Ezzel kezdetét vetet a verejtékfürdővel végződő versenyfutás.

Ehhez az izom- és tüdőteljesítményhez szükséges erőtöbbletet a motor időnkénti fület sértő, de szívet bizsergető durrogása adta. (Aha – gondolta örömmel a „pakombartos” motorista – már éled a motor!) Végre, amikor a fejebúbjáról lefolyó izzadtság már csípte a szemét, elven rángással életre kelt a motor. Ezután következett a tetszetős tornamutatvány, a lendületes huszárugrás a nyeregbe. De ezt még akkor is délcegen illett csinálni, amikor bátor ősünk kimerült térde már remegett."


http://www.automotor.hu/extra/azok-a-bator-ferfiak-611091
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #133326 Dátum: 2015 Május 15, 08:48:07 »

ez nem az a telszám..vagy én vagyok hülye?

felhivtam de valaki más van a végén..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #133325 Dátum: 2015 Május 14, 19:19:05 »

Köszi, én is bejelentkezek nála.

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #133324 Dátum: 2015 Május 14, 17:24:03 »

Abszolut telitalálat az időzítés. Most akartam elkezdeni a vezetékek felkutatását, mert a 400 euro körüli árat nagyon túlzónak tartom. És tényleg nem mérethelyes.
Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #133323 Dátum: 2015 Május 14, 16:53:18 »

Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
csak amit a google ismer. illetve annak is csak a könnyen megtalálható részét Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #133322 Dátum: 2015 Május 14, 16:38:29 »

Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #133321 Dátum: 2015 Május 14, 16:03:34 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
http://rozsdakupac.blogspot.hu/2011/07/wires-inside.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #133320 Dátum: 2015 Május 14, 15:59:09 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #133319 Dátum: 2015 Május 13, 16:07:17 »

Jó ötlet, csak a bogár hamutartójába nem fér be egy mai méretű átlag telefon. Ui. már én is gondolkoztam rajta, valami okosság még kelleni fog.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #133318 Dátum: 2015 Május 13, 16:01:49 »

Merész...
'sztak..va
Na, van olcsóbban, 150-ért én is adom! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #133317 Dátum: 2015 Május 13, 15:01:29 »

 Grin
http://jalopnik.com/5940897/how-to-turn-your-cars-ashtray-into-a-smartphone-dock

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #133316 Dátum: 2015 Május 13, 10:36:25 »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #133315 Dátum: 2015 Május 12, 20:46:17 »

hm.... én kettőt is vennék csak hát sajnos 12V-os Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
RNIE
« Hozzászólás #133314 Dátum: 2015 Május 12, 19:50:18 »

Merész...
1303LS
« Hozzászólás #133313 Dátum: 2015 Május 12, 18:24:29 »

De ez kazettásmagnós. Ez tényleg durva. Kiváncsi lennék egy CD-s linkre.  Grin
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #133312 Dátum: 2015 Május 12, 18:06:52 »

Csak?Azt hittem több.
Megnéztem ebay-en,ott 250-350eur.


hát azért itthon is van 170.000.-ért
http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Becker_Monza_cassette_stereo_27012691.htm?first=1
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #133311 Dátum: 2015 Május 12, 17:47:03 »

Most alvázvédő ,rücsi,vagy micsoda?

Ha gyári müanyag alapú akkor hőlégfúvó,ha más akkor drótkorong.

Meg azt sem írtad ,hogy milyen autó.

Nem gyári, valaki úgy gondolta, hogy valamilyen kátrányos anyagot felprüsszent ide-oda a kasztnira...

1303LS
« Hozzászólás #133310 Dátum: 2015 Május 12, 15:38:57 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #133309 Dátum: 2015 Május 12, 08:52:05 »

30k HUF itthon, ha van.
Csak?Azt hittem több.
Megnéztem ebay-en,ott 250-350eur.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 12, 08:55:14 írta RNIE »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #133308 Dátum: 2015 Május 12, 08:48:42 »

Mennyiért mennek nagyjából mostanában az ilyesmi Becker-ek?
30k HUF itthon, ha van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #133307 Dátum: 2015 Május 12, 08:48:06 »

Meseszép,vagy álomszép,gyűjtői darab,ránézésre full original 1968-as,gyönyörű Chinchillagrau színben.Gyári kéderek,gyári matrica,diagonál gumi,még fel nem szerelt pótkerék,eredeti csomagtér karton,tök érintetlen autónak néz ki.És extrái is vannak,babás lökhárítók,beauty ring,tároló polc,rádió.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?204353


'68-as óra!!  Shocked Shocked Shocked  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #133306 Dátum: 2015 Május 12, 08:25:05 »

Az a Becker is volt vagy 1000 DM, mikor a kocsi 4000...
Mennyiért mennek nagyjából mostanában az ilyesmi Becker-ek?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #133305 Dátum: 2015 Május 12, 08:09:25 »

Meseszép,vagy álomszép,gyűjtői darab,ránézésre full original 1968-as,gyönyörű Chinchillagrau színben.Gyári kéderek,gyári matrica,diagonál gumi,még fel nem szerelt pótkerék,eredeti csomagtér karton,tök érintetlen autónak néz ki.És extrái is vannak,babás lökhárítók,beauty ring,tároló polc,rádió.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?204353


Az a Becker is volt vagy 1000 DM, mikor a kocsi 4000...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #133304 Dátum: 2015 Május 12, 01:06:22 »

Az alvázvédőt (rücsi), mivel tudom a leghatékonyabban leszedni?
Benzin+gyufa  Evil
V.f:

Ma épp ezt csináltam. 30 éves Olvikort a sík felületekről spaklival, ami nem jön le hidegen, azt óvatosan melegítve kell lehámozni, inkább csak langyosítva/lágyítva, mert ha megolvad, akkor újjászületik és csak leégetni lehet.
A rücsi az újkeletű dolog, nem ismerem igazán az eltávolítási módszereit, de a láng biztos jó lehet... Evil

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #133303 Dátum: 2015 Május 11, 23:17:00 »

Benzin, vagy féktisztító vagy valamilyen "királyvíz"?

Ezt nem tudom, de szerintem egy normál módon felhordott és megfelelő minőségű alvázvédő nem adja meg magát egykönnyen. Ilyen erővel tankoláskor ha két gyűszűnyi benzin véletlenül túlcsorog és lefolyik a cső külső oldalán a kocsi aljáig, akkor azonnal megenné az addig ott lévő alvázvédőt. Márpedig ilyen biztosan elő szokott fordulni, hogy kissé mellé tankolunk. Ha ez esetben a benzin leenné az alvázvédőt, akkor nagyon sok autót kéne évente legalább egyszer alvázvédelemre elvinni. Biztosan van benne valami igazság, miszerint a benzin oldja (valamennyire) az alvázvédőt (vagy valamely típusát), de nekem ez nem tűnik jó megoldásnak. Vélelmezem, hogy nem kevés benzin kellene hozzá, nem is szívesen álldogálnék a manőver ideje alatt a szerelőaknában, tűzveszély, stb. Ez megint csak az én véleményem, de a szakértő alvázvédő eltávolítók majd kiokosítanak bennünket úgyis. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #133302 Dátum: 2015 Május 11, 23:08:13 »

Régifajta erős kromofág.

Vagy hőfúvő és spakli.
Elméletben. Gyakorlatilag ha tisztességesen le volt tisztítva a védendő felület és normál módon megkapta a védőréteget, akkor az nem nagyon akar majd lejönni a helyéről. Ráadásul a spaklival csak a felület kisebb részét tudnánk elérni, a sok borda, behajlás, íves felületek, egyéb alkatrészek, lengőkarok, stb. közé be se férünk. Szóval ilyen módon szerintem lesz ott harc rendesen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.