www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:33:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30677211 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #133359 Dátum: 2015 Május 21, 12:56:22 »

Kell még a szóróanyagnak is egy ilyesmi:
<beszúrt kép törölve>
4ezer körül van Tescoban bogrács fedővel-lábbal.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #133358 Dátum: 2015 Május 21, 12:50:13 »

30 körül láttam használt kamrát,amibe befér egy felni
Légtartálynak ott a gáztartály,gondolom kompresszor még meg csövek.Meg aki összerakja...
Alapból van 4 garnitúra felnim,ha elviszem valahová az már 35-40e

Kell még a szóróanyagnak is egy ilyesmi:

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #133357 Dátum: 2015 Május 21, 12:46:09 »

 
  Egy kis igénytelenség.

https://www.youtube.com/watch?v=HC0U7_KuKtQ
RNIE
« Hozzászólás #133356 Dátum: 2015 Május 21, 12:26:53 »

Vegyél egy kövér malacperselyt. Ha kamrában apró-cikket csinálsz, akkor a kamra sok, nagy cuccokhoz szabad térre meg legalább 600-800 l beszívott levegő kell.

30 körül láttam használt kamrát,amibe befér egy felni
Légtartálynak ott a gáztartály,gondolom kompresszor még meg csövek.Meg aki összerakja...
Alapból van 4 garnitúra felnim,ha elviszem valahová az már 35-40e
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 21, 12:47:22 írta RNIE »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #133355 Dátum: 2015 Május 21, 12:19:33 »

Vegyél egy kövér malacperselyt. Ha kamrában apró-cikket csinálsz, akkor a kamra sok, nagy cuccokhoz szabad térre meg legalább 600-800 l beszívott levegő kell.

Van valakinek homokszóró cucca?Gondolkodnék rajta,csak nem tudom merre induljak.

pecek
« Hozzászólás #133354 Dátum: 2015 Május 21, 12:13:48 »

 
  Egy kis igénytelenség.

https://www.youtube.com/watch?v=HC0U7_KuKtQ
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133353 Dátum: 2015 Május 21, 12:02:21 »

Elő kell venni nem is túl régi magyar filmeket, olyanokat, mint pl a Varázsló, Pesten is csak úgy nyüzsögtek.
Tisztában vagyok vele,feleségem állandóan az M3-at nézni.Minden régi magyar filmben látni bogarakat,szinte majdnem minden parkolóban,intézmény előtt,lakótelepen áldogált 1-2 db.Idehaza is gyakori autó volt,de közel nem ilyen arányban mint mondjuk Bécsben.

Sőt én gyűjtöm a régi bogaras képeslapokat is,van párezer darab.Rengeteg köztük a magyarországi is.
De a németországiakat és az ausztriaiakat szeretem a legjobban,azok között akadnak még olyanok is,mondjuk egy nagy pályaudvar,repülőtér,stadion parkolója úgy néz ki,mint pl most nálunk a tavaszi rajzás.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #133352 Dátum: 2015 Május 21, 11:49:23 »

Bogaras,veterán Volkswagenes szemmel,a régi Bécs egy kánaán volt!
Van olyan kép,amin lazán,10-15-20 db bogár is áll.A régi,ötvenes évek vége,hatvanas évek eleji fotókon,oválok tömkelege látható.Az 1967.előtti képeken,hemzsegnek a döntöttlámpások.És T1-es,T2-es buszok is szép számmal voltak.

https://www.facebook.com/VintageVienna/photos_stream
Elő kell venni nem is túl régi magyar filmeket, olyanokat, mint pl a Varázsló, Pesten is csak úgy nyüzsögtek.

Bácsi Győző
RNIE
« Hozzászólás #133351 Dátum: 2015 Május 21, 09:47:16 »

Van valakinek homokszóró cucca?Gondolkodnék rajta,csak nem tudom merre induljak.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #133350 Dátum: 2015 Május 21, 08:55:52 »

Cheesy
Kár hogy messze álltak egymástól és nem férnek egy képre.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133349 Dátum: 2015 Május 20, 22:42:58 »

Bogaras,veterán Volkswagenes szemmel,a régi Bécs egy kánaán volt!
Van olyan kép,amin lazán,10-15-20 db bogár is áll.A régi,ötvenes évek vége,hatvanas évek eleji fotókon,oválok tömkelege látható.Az 1967.előtti képeken,hemzsegnek a döntöttlámpások.És T1-es,T2-es buszok is szép számmal voltak.

https://www.facebook.com/VintageVienna/photos_stream
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133348 Dátum: 2015 Május 20, 22:14:15 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133347 Dátum: 2015 Május 20, 22:13:13 »

Ma kihoztam a hobbiautóim egy részéta Porsche és a kabrió már ki sem fért volna az udvarra.Aztán besötétedett,feltámadt a szél,elkezdtem baromi gyors ütemben visszahordozgatni őket.Az utolsó autónak már tök vízes lett az orra,mert már majdnem a helyén is volt,mikor leszakadt az eső.És az esővel együtt,mindjárt jött a jég is.Pár percen múlott,hogy nem csípte meg őket a jégeső.Mondom fasza,egy évben egyszer hozom ki őket,és akkor is pont jég jön.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133346 Dátum: 2015 Május 18, 22:44:46 »

Kis szilikonos paszta nem árt. A csúcsos vége van lefelé. A kenést el fogja intézni az a köd, ami a rúd mellett feljut. Az összerakáskor a belső csavarokat húzd meg mindkét esetben.
Köszönöm!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #133345 Dátum: 2015 Május 18, 17:45:29 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne.
AC-t és karbit cserélnék,az lenne a kérdésem,hogy csak szárazon az új tömítésekkel húzassam össze,vagy kenjem még be a tömítéseket csapágyzsírral,vagy olyan piros szilikonos tömítővel,vagy valami másfajta tömítővel?

Az AC-t ütögető kis nyomórúd,hogy van helyesen berakva?A csúcsos hegyes vége nyomkodja az AC-t,vagy az van lent a motorban?Melyik vége van fent a hegyes vagy a tompa?

Ahol az a rúd,nyomja a pumpát,tegyek be valami kenőanyagot?Pl bezsírozzam?Vagy teljesen felesleges,mert a motorolaj úgy is odajut és keni?Vagy,hogy van ez?

A válaszokat előre is köszönöm!
Kis szilikonos paszta nem árt. A csúcsos vége van lefelé. A kenést el fogja intézni az a köd, ami a rúd mellett feljut. Az összerakáskor a belső csavarokat húzd meg mindkét esetben.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133344 Dátum: 2015 Május 18, 13:59:30 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne.
AC-t és karbit cserélnék,az lenne a kérdésem,hogy csak szárazon az új tömítésekkel húzassam össze,vagy kenjem még be a tömítéseket csapágyzsírral,vagy olyan piros szilikonos tömítővel,vagy valami másfajta tömítővel?

Az AC-t ütögető kis nyomórúd,hogy van helyesen berakva?A csúcsos hegyes vége nyomkodja az AC-t,vagy az van lent a motorban?Melyik vége van fent a hegyes vagy a tompa?

Ahol az a rúd,nyomja a pumpát,tegyek be valami kenőanyagot?Pl bezsírozzam?Vagy teljesen felesleges,mert a motorolaj úgy is odajut és keni?Vagy,hogy van ez?

A válaszokat előre is köszönöm!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #133343 Dátum: 2015 Május 18, 09:56:07 »

excenter csiszolót szeretnék venni (elektromosat, újat
hobbi célra) kinek van tapasztalata milyet érdemes, milyet nem?
pl ez jó lehet?
http://www.olcsobbat.hu/termek/extol_rotacios_excentrikus_csiszologep_430w_atmero_125mm_rotacios_csiszolo-550300328e16d5c52800016c/
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133342 Dátum: 2015 Május 18, 09:52:21 »

talán az első nem olyan rossz, kössz
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #133341 Dátum: 2015 Május 18, 09:40:37 »

excenter csiszolót szeretnék venni (elektromosat, újat
hobbi célra) kinek van tapasztalata milyet érdemes, milyet nem?
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #133340 Dátum: 2015 Május 18, 09:32:30 »

az tényleg kicsi sajnos, olyan 10 centi körüli már jó lenne, de kössz
akkor inkább vennék ha van eladó valahol

...nem biztos, hogy segít, gugli nyilván neked is barátod.

..ez mondjuk inkább nyúpitli:
http://gasztroshop.hu/kiszurok_sutipecsetek_70/3d_kiszurok_71/3d_s_kiszuro_forma_auto_alaku_406

ez meg csa 5 centis:
http://fakopancs.hu/kiszuro-forma-auto.html

ez már 7,5cm! Cheesy
http://sutisdoboz.hu/termek/kitchen_craft_fem_kiszuro_1db_-_auto_75cm.html

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133339 Dátum: 2015 Május 18, 09:00:29 »

Kisméretű van... Kb 4-5 cm a hossza...
az tényleg kicsi sajnos, olyan 10 centi körüli már jó lenne, de kössz

2 hétig bogár formájú sütiket fogsz gyártani? Cheesy
(szerezz egy darab acél pántszalagot,hajtogasd meg,oszt má' készülhetnek is a sütik)
akkor inkább vennék ha van eladó valahol
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #133338 Dátum: 2015 Május 17, 19:06:41 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..

Kisméretű van... Kb 4-5 cm a hossza...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #133337 Dátum: 2015 Május 17, 18:19:14 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..
2 hétig bogár formájú sütiket fogsz gyártani? Cheesy
(szerezz egy darab acél pántszalagot,hajtogasd meg,oszt má' készülhetnek is a sütik)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133336 Dátum: 2015 Május 17, 17:54:05 »

van valakinek bogár formájú sütiszaggató formája? kölcsönkérném 2 hétre ha lehet..
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #133335 Dátum: 2015 Május 17, 16:44:55 »

rendelt már valaki TMI üléshuzatot?
mennyire közelíti az eredeti strukturát?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #133334 Dátum: 2015 Május 15, 19:54:58 »

Rendszám: CJH-452

leköteleztél!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #133333 Dátum: 2015 Május 15, 19:53:32 »

Tatabányai érintettségű cikk a 24. oldaltól valamint egy meghekkelt bogárhátús csoportkép a 13. oldalon.  Wink Cheesy Grin

Megvan!! Büszkék is vagyunk rá...  Bár még nem tudja, hogy el kell adnia...  Evil

De van még egy TBK érintettség: 46. oldal, jobb alsó sarokban...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #133332 Dátum: 2015 Május 15, 19:35:21 »

hi
Le tudna nekem kérdezni valaki egy rendszámot?
köszönöm
CJH-452
Rendszám: CJH-452
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1300
Szin: PIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #133331 Dátum: 2015 Május 15, 18:25:41 »

Tatabányai érintettségű cikk a 24. oldaltól valamint egy meghekkelt bogárhátús csoportkép a 13. oldalon.  Wink Cheesy Grin
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #133330 Dátum: 2015 Május 15, 18:03:05 »

hi
Le tudna nekem kérdezni valaki egy rendszámot?
köszönöm
CJH-452
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133329 Dátum: 2015 Május 15, 16:34:43 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Adminok a főoldalon majd javítsátok át,vagy ha még nem írtátok be,akkor ez lesz a helyes szám!

Bencze András:  06 30 376-8899
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133328 Dátum: 2015 Május 15, 16:32:05 »

ez nem az a telszám..vagy én vagyok hülye?

felhivtam de valaki más van a végén..

Persze mert elbasztam,nem hetvenes,hanem harmincas!

Bocs Robi!

A többi része jó!

Tehát ez a szám:
Bencze András:  06 30 376-8899
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133327 Dátum: 2015 Május 15, 09:38:41 »

részlet az 1968/1-es Autó-Motor újságból, a hazai motorizáció kezdetéről, a századforduló előttről Cheesy

"..Ezzel a motorbiciklivel akár húsz kilométert is lehetett egyhuzamban lefutni.

Mindenesetre némi bátorság kellett egy-egy ilyen túrához. Nemcsak azért, mert az akkori elhanyagolt útállapotok, a gödrök és a minden rést megtaláló por tették bizonytalanná a célba érést, hanem a gyenge műszaki felkészültség és a benzin beszerzésének gondja-baja is próbára tette a motorosok merészségét. Akkoriban még ritka volt a szerelő, vagy ahogyan mondták, a mechanikus, különösen vidéken. Ha ilyen helyen romlott el a motor, akkor – lehetőleg – gyógykovácshoz fordult a bajba jutott motoros. Úgy mondják, hogy a percíz szerszámok közé tartozott az előkelően hangzó franciakulcs, a kis-tüzifogó meg a srófhúzó. A benzint a jobb patikákban lehetett beszerezni, majd később egyes festékboltokban is árusították. (A benzinkút akkor még csak álom sem volt.)

Az indítópedált, a berúgókart természetesen nem ismerték motoros-eleink. Ezért volt a jó motoros egyben ügyes tornász, erős birkózó és kitartó futó is. Mert nézzük csak, miféle gondos előkészületet igényelt a motorbicikli elindítása, mi mindenre volt gondja a motorbiciklistának. A benzin, a gyertya, a gyújtás, a meghajtószíj, a gumik – mindmegannyi kérdőjel. A mindenre elszánt motoros mindkét keze tele volt munkával, és amikor minden klappolt, ősünk piszkos-olajos kezére húzta a glaszékesztyűt, szemére illesztette a tenyérnyi porszemüvegét, halk fohászt rebegett az egek és a technika urához, majd behúzva a dekompresszor favégű szektorát, beledőlt teljes súlyával az ökörszarv-kormányba. Ezzel kezdetét vetet a verejtékfürdővel végződő versenyfutás.

Ehhez az izom- és tüdőteljesítményhez szükséges erőtöbbletet a motor időnkénti fület sértő, de szívet bizsergető durrogása adta. (Aha – gondolta örömmel a „pakombartos” motorista – már éled a motor!) Végre, amikor a fejebúbjáról lefolyó izzadtság már csípte a szemét, elven rángással életre kelt a motor. Ezután következett a tetszetős tornamutatvány, a lendületes huszárugrás a nyeregbe. De ezt még akkor is délcegen illett csinálni, amikor bátor ősünk kimerült térde már remegett."


http://www.automotor.hu/extra/azok-a-bator-ferfiak-611091
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #133326 Dátum: 2015 Május 15, 08:48:07 »

ez nem az a telszám..vagy én vagyok hülye?

felhivtam de valaki más van a végén..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #133325 Dátum: 2015 Május 14, 19:19:05 »

Köszi, én is bejelentkezek nála.

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #133324 Dátum: 2015 Május 14, 17:24:03 »

Abszolut telitalálat az időzítés. Most akartam elkezdeni a vezetékek felkutatását, mert a 400 euro körüli árat nagyon túlzónak tartom. És tényleg nem mérethelyes.
Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133323 Dátum: 2015 Május 14, 16:53:18 »

Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
csak amit a google ismer. illetve annak is csak a könnyen megtalálható részét Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133322 Dátum: 2015 Május 14, 16:38:29 »

Köszi!

Hogy Te miket megtalálsz?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #133321 Dátum: 2015 Május 14, 16:03:34 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
http://rozsdakupac.blogspot.hu/2011/07/wires-inside.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #133320 Dátum: 2015 Május 14, 15:59:09 »

Az adminkat szeretném kérni,hogy a főoldalra a hasznos címekbe,írják be egy profi kábelköteges elérhetőségét.

Korhű,eredeti színekben,jó minőségben,autóvillamossági alkatrészekkel (mert van aki pl épületvillamossági dolgokat,sarukat használ),elkészíti a kábelköteget,plusz ha kell befűzi,és készre is köti.Ez a művelet manapság nála 55.000-Ft.Van olyan alkatrészkereskedő,aki 110.000-Forintért hírdet,gyári Volkswagen köteget,és minőségben még elmarad a Bencze András ötvenötezresétől,mert az is csak ilyen házilagcsináltatott,és semmi köze a gyári VW-hez.

Sok ismert és híres autót csinált már,tehát bogárban eleve profi (a Schlosser Zoliék által készített,Csermely-féle 1948-as perecet,a Brenner Tomi 1957-es oválját,ami később a Shauné lett,a Binci 1966-os Standardját,a Mihály Frenc oválját,az én két autómat (Narancs,Greeny),talán a Stigi kabrióját is azt hiszem,meg még rengeteg egyéb más autót,a Bristyán-Meresz párosnak is dolgozott...)

Tehát a kábelköteges elérhetősége:

Bencze András  06 70 376-8899
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.