www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:26:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27880523 alkalommal)
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #137501 Dátum: 2017 Szeptember 14, 05:29:24 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html

A bevásárló cetlit küldjem? Wink

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #137500 Dátum: 2017 Szeptember 13, 21:22:15 »

asszem ebből a vastelepből eléldegélnék életem végéig.. Smiley

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #137499 Dátum: 2017 Szeptember 13, 21:19:34 »

 Grin

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #137498 Dátum: 2017 Szeptember 13, 15:21:16 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
1303LS
« Hozzászólás #137497 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:48:48 »

Az a kis orrmotoros közúton is közlekedhet?
Miért ne, ha átment a vizsgán.
1303LS
« Hozzászólás #137496 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:47:06 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban,
Már megint irigyellek.  Cheesy
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #137495 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:35:09 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
klassz Smiley
ismerősök szintén épp a 66os úton motoroznak. valahol a felénél járnak
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #137494 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:28:04 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Az a kis orrmotoros közúton is közlekedhet?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #137493 Dátum: 2017 Szeptember 13, 05:46:28 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #137492 Dátum: 2017 Szeptember 12, 09:28:16 »

Ezeket a csömöri vagy rákospalotai úti kereskedőnek csináljátok?
Milyen ezeknek a kasztnija? Lemez mennyit fog bírni? normális a felületkezelés?
Saját akkuval hozza franciából vagy üres kocsikat vesz és itt vagy még kint kerül bele akku?
www.colosseumauto.hu   késmárk utca 15ker kerskedés de még van nekik 2 telep
Minden kaszni elem lökös patentos
van mitshu,peugeot,citroen be tök egyforma mind
Nincs egyiken se nagy törés.....lökös fényzés,,,ajtó huzás stb....
lemez része normális nem szarabb mint 3gy c3 c4,clio
Aksi benne 8as tréleren jönnek....sima és gyorstöltövel
azt klima fütés nagyon jó benne nagyon jo vezetni én nagyon szeretem(amugy ajtok stb japán alapon vannak nem francián tehát jó szerelni)
ök is rohangálnak vele itt a környéken 80-120km tud attölk füg fütesz világit e stb.....


én ha  vennék magamnak belül kényelmes hátul is ,csomija nem tul nagy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #137491 Dátum: 2017 Szeptember 12, 07:22:06 »

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/hoppa_elkeszultek_a_byd_elso_elektromos_buszai_magyarorszagon.3.261883.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #137490 Dátum: 2017 Szeptember 11, 16:23:20 »

Regadót kérdeztél :-))
Csak beírtam, ha már tudom az aktuális árakat.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #137489 Dátum: 2017 Szeptember 11, 13:48:20 »

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/a_mercedes_nagyot_robbantana_az_elektromos_autozas_teruleten_50_uj_modellrol_beszeltek.3.261853.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
RNIE
« Hozzászólás #137488 Dátum: 2017 Szeptember 11, 10:09:28 »

Honosítás.
Eredetiségvizsgálat.
Rendszámok.
Forgalmi+törzskönyv.
Vagyonszerzési adó.

90-ből meg is áll.  Grin
Regadót kérdeztél :-))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #137487 Dátum: 2017 Szeptember 11, 10:02:30 »

Nem.
Honosítás.
Eredetiségvizsgálat.
Rendszámok.
Forgalmi+törzskönyv.
Vagyonszerzési adó.

90-ből meg is áll.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #137486 Dátum: 2017 Szeptember 11, 07:55:50 »

sok ion czerot javitunk kérdezz ha van valami
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ezeket a csömöri vagy rákospalotai úti kereskedőnek csináljátok?
Milyen ezeknek a kasztnija? Lemez mennyit fog bírni? normális a felületkezelés?
Saját akkuval hozza franciából vagy üres kocsikat vesz és itt vagy még kint kerül bele akku?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #137485 Dátum: 2017 Szeptember 10, 20:03:59 »

Amíg 400ezerkm-t elmegy egy 1. generációs LEAF (aminek az akkuját már vagy 3-4szer fejlesztették is azóta) én nem aggódok miatta. Aggódjanak a pesszimisták.
Ha annyira szar lenne, nem alapítanának 2-3-4éves LEAFre budapesti taxiscéget.  Cheesy Pesszimistáknak csak ajánlani tudom a beszélgetést velük.
Sajnos eladni eladják akkor mikor az állami kedvezmény eladási korlátozása lejár (nyugaton is 3 év körül van) csak annyira kevés van még belőlük, hogy azonnal helyben felszívják őket.
Model 3 sem véletlen 2 éves előjegyzéssel vehető, de már ez is optimista, mert megjelenéskori keresletbővüléssel állítólag simán fel fog menni 3 év fölé. Tiszta KGST/MERKUR.  Grin
sok ion czerot javitunk kérdezz ha van valami


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #137484 Dátum: 2017 Szeptember 10, 18:15:06 »


Újból be kell fizetni a regisztrációs adót?


Nem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #137483 Dátum: 2017 Szeptember 10, 17:59:53 »

Magyarországi első forgalomba helyezésű autó 2013-ban Ausztriába vándorolt és osztrák rendszámot kapott. Most ismét magyar rendszámot kapna.
Újból be kell fizetni a regisztrációs adót?

Tud valaki erről valami okosat és hivatalosat?
Mit és mennyit és hova kell fizetni?

Köszönöm.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #137482 Dátum: 2017 Szeptember 10, 17:21:15 »

Szervusztok...!

... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? ...

bogároldó   Grin Grin  (jómagam egy tatabányai tombolán nyertem egy palackkal  Wink  )
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #137481 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:43:39 »

Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
egyetértek..... :-)

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #137480 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:19:23 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #137479 Dátum: 2017 Szeptember 10, 15:18:03 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Bármely bioaktív mosogatószerrel.

Bácsi Győző
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #137478 Dátum: 2017 Szeptember 10, 14:40:54 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #137477 Dátum: 2017 Szeptember 09, 17:54:07 »

 Wink

1303LS
« Hozzászólás #137476 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:51:21 »

Végre egy jó cikk a TCtől:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/09/ha_ez_elromlik_hivhatod_a_trelert/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
RNIE
« Hozzászólás #137475 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:26:26 »

https://hu.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_hat%C3%A1s
1303LS
« Hozzászólás #137474 Dátum: 2017 Szeptember 08, 09:16:12 »

Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...
Villanyautónál a legnagyobb eretnekség belevágni egy motort ami tölti az akkut. Egy bármilyen benzines agregátorban van annyi alkatrész, mint 2 villanyautóban összesen. AZt mind karbantartani, javítani legyártani kell. Normális modellezéssel már rég kimutatott, hogy a villanyautózás sokkal környezetkímélőbb, mint a fosszilis üzemanyag kitermelése, finomítása, SZÁLLÍTÁSA, majd elégetése. Buta pesszimisták ebből általában az utóbbit szokták szembeállítani az akkuk gyártójának még a fingját is tartalmazó képlettel. Mintha a benzin a benzinkúton teremne.  Grin
Holott egy benzines kocsinál a karbantartási környezetterhelés, legalább akkora, mint amit eléget üzemanyagot. Villanyautóban gyakorlatilag a gumik és kormányalkatrészeken kívül semmit nem kell cserélni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #137473 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:35:58 »

álzöld hülyeség miatt........
Szépen fogalmaztál  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #137472 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:32:38 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis érdekesség autós témában:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137471 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:24:39 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137470 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:04:24 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Azt nem értem még, nem tudom hol van. Talán a nagy prémium kocsikban? Az a rendszer amiről volt cikk az NNGvel, hogy olyan szoftvereket fejlesztenek, amik már megbecsülik a hegymenetet és a lejtmeneti visszatáplálást és ezáltal pontosabb tippelést adnak a megtehető távra a tervezett útvonal függvényében. Mosdjuk azt sem tudom melyikben van NNG navi, mert sok gyártó még mindig a fos tomtomot favorizálja.
1303LS
« Hozzászólás #137469 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:01:15 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből
Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
1303LS
« Hozzászólás #137468 Dátum: 2017 Szeptember 08, 07:56:50 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből. Amit a fedélzeti rendszer szépen elkendőzve adagolja a felhasználónak. Tehát a tulaj örül, hogy az elején (1 évig) nulla kapacitás vesztése van.

Egy akku életét nem években hanem ciklusban mérik. Igen és a gyors töltés 2-3 normál ciklusnak felel meg.
Azt se felejtsük el, hogy minél több lesz az elektromos autó annál kisebb lesz az igény az üzemanyagra. Tehát olcsóbb lesz.
A használt elektromos autókat pedig pont akkor fogják eladni, amikor kezd tönkremenni az akkumulátor. Az pedig belátható időn belül nem lesz olcsóbb.

10 évig biztosan marad a benzin és dízel technológia. Lásd Continental, Bosch és Lucas gőzerővel fejleszti a rendszereit.
 
Amíg 400ezerkm-t elmegy egy 1. generációs LEAF (aminek az akkuját már vagy 3-4szer fejlesztették is azóta) én nem aggódok miatta. Aggódjanak a pesszimisták.
Ha annyira szar lenne, nem alapítanának 2-3-4éves LEAFre budapesti taxiscéget.  Cheesy Pesszimistáknak csak ajánlani tudom a beszélgetést velük.
Sajnos eladni eladják akkor mikor az állami kedvezmény eladási korlátozása lejár (nyugaton is 3 év körül van) csak annyira kevés van még belőlük, hogy azonnal helyben felszívják őket.
Model 3 sem véletlen 2 éves előjegyzéssel vehető, de már ez is optimista, mert megjelenéskori keresletbővüléssel állítólag simán fel fog menni 3 év fölé. Tiszta KGST/MERKUR.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #137467 Dátum: 2017 Szeptember 07, 21:11:08 »

4-5 éves akkuk 95% felett futnak a Leafekben. Tesla még egy fokkal jobban kezeli az akkut. Kicsi Ionban vízhűtéses, arról -asszem- nincs konkrét adatbázis, -mint a Leaf összes kocsijáról a világban a SPYban- csak a felhasználók akik szintén 4-5 év használat után sem észlelnek kapacitásvesztést.
Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből. Amit a fedélzeti rendszer szépen elkendőzve adagolja a felhasználónak. Tehát a tulaj örül, hogy az elején (1 évig) nulla kapacitás vesztése van.

Egy akku életét nem években hanem ciklusban mérik. Igen és a gyors töltés 2-3 normál ciklusnak felel meg.
Azt se felejtsük el, hogy minél több lesz az elektromos autó annál kisebb lesz az igény az üzemanyagra. Tehát olcsóbb lesz.
A használt elektromos autókat pedig pont akkor fogják eladni, amikor kezd tönkremenni az akkumulátor. Az pedig belátható időn belül nem lesz olcsóbb.

10 évig biztosan marad a benzin és dízel technológia. Lásd Continental, Bosch és Lucas gőzerővel fejleszti a rendszereit.
 
1303LS
« Hozzászólás #137466 Dátum: 2017 Szeptember 07, 13:00:40 »

Ne magadból indulj ki, a 20-30 perces töltést pedig gondold át, mi is történne (mondjuk egy 150km -es amúgy 1,5 órás út közben, mikor még vársz negyed órát a másikra a kúton, és még szerencséd volt). Inkább a vonat. Smiley
És akkor sem lesz "tele", csak mondjuk 50km hatótáv. De mindegy, várjátok csak a csodát, meg a Musk gyerek blöffjeit, egyelőre az akkuk öregszenek, karbantartásigényesek, drágák, környezetszennyezők, véges élettartammal. Igen, jobb lenne, ha nem így lenne.
Hát kiből induljak ki? Magamnak veszem nem a szomszédnak.
Mi történik egy 150km-es úton? Otthon megtankolom és meg sem állok odáig.
Miért is kellene negyed órát várnom? Most vagy senki nem veszi, mert szar, akkor nincs senki a kúton előttem ugyebár. Vagy ha tuti és sokan veszik akkorra lesz bőven töltőpont.
50km/fél óra? 30-40kW körül tölt, ez fél óra alatt 20kW. Autó normális fogyasztása 10-11kW/100km. Tehát fél óra alatt 200!!!km megy bele.
Nem szabad bezsopni a netes fröcsögők blöffjeit, tessék utánanézni, számolni, magadtól ítélni.

Leírok egy Velencei kirándulást, csak úgy fikcióként. Ehhez egyetlen kút kell, de asszem az még az ősszel meglesz a mostani pályázatból.
Budapest-Letenye. Itt szoktam minden esetben megállni, kávézni, tankolni még olcsó magyar benzint, pisi, matricavásárlás. Benzinessel simán 20-perc. Villannyal rá kell áldoznom plusz 10 percet.
Letenye-Szlovén pálya. Náluk már van type2-3-s töltő sok helyen a pályán. Meg is szoktam állni nyújtózkodni, tankolni még nem annyira drága szlovén benzint, pisilni, szinte mindig. Idők ugyanaz.
Szlovén pálya- Tronchetto, vagy Piazzale Roma parkolóház. Töltőre tesz és séta. Parkolósrác majd leveszi és félreáll vele.
Ennyi a rettenet egy Leaf-el.
« Utoljára szerkesztve: 2017 Szeptember 07, 13:03:56 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137465 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:47:09 »

Én pl. hetente egyszer töltenék itthoni használatra. Konnektorról, simán.
A jelenlegi akkukat (sőt már a 4-5 évvel ezelőttieket sem öli meg semmi. Lásd LeafSpy adatbázis, vagy Tesla.
Rémhírek mennek amit gyorsan terjesztenek az emberek.
8 év garancia az akkura, 70% alá nem csökkenő kapacitással. Mi ebben a gyors tönkremenés?
4-5 éves akkuk 95% felett futnak a Leafekben. Tesla még egy fokkal jobban kezeli az akkut. Kicsi Ionban vízhűtéses, arról -asszem- nincs konkrét adatbázis, -mint a Leaf összes kocsijáról a világban a SPYban- csak a felhasználók akik szintén 4-5 év használat után sem észlelnek kapacitásvesztést.
Ne magadból indulj ki, a 20-30 perces töltést pedig gondold át, mi is történne (mondjuk egy 150km -es amúgy 1,5 órás út közben, mikor még vársz negyed órát a másikra a kúton, és még szerencséd volt). Inkább a vonat. Smiley
És akkor sem lesz "tele", csak mondjuk 50km hatótáv. De mindegy, várjátok csak a csodát, meg a Musk gyerek blöffjeit, egyelőre az akkuk öregszenek, karbantartásigényesek, drágák, környezetszennyezők, véges élettartammal. Igen, jobb lenne, ha nem így lenne.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137464 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:39:25 »

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.
Bekarikáznád a képen melyik az az egység ami benzinnel megy? Csakhogy én tudatlan is tudjam, hol akarnak átverni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #137463 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:36:55 »

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.
Jééééézus.  Grin Grin Grin
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #137462 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:35:27 »

A használhatósághoz még sok mindennek kellene történnie, szvsz...
Nem tudom ugyan, hogy mennyit "fogyaszt" a tisztán elektromos autó egyhelyben állva, dugóban araszolgatva, de ha egy hagyományos autóból kifogy a nafta akár a Pesti belvárosban, akkor elbattyogsz egy benzinkútra a ki kannáddal és hozol bele. Ugyanezt, hogy teszed meg az elektromossal? Erre még nem láttam megoldást, vagy elkerülte a figyelmem.
Persze nem vagyok elektromos-autó ellenes, de amíg a benzines-diesel autóknál könnyedén beállok egy kútra megtankolni, ezt még nem tudom megtenni egy konnektorosnál. Vagy ahogy írtam, ha lemerül egy olyan helyen, ahol nincs konnektor, akkor ott elvileg az egész autót kell mozgatni, eljuttatni az első töltöhelyre... Tévedek???

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.318 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.