www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 18:40:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27671294 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139421 Dátum: 2020 április 01, 19:46:07 »

Ez mi ez?
Izé ,hogyishíjják

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139420 Dátum: 2020 április 01, 19:40:45 »

A műszerfal (nem perec, de a km óra érdekes a fogaskerekes VW jel miatt).
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139419 Dátum: 2020 április 01, 19:38:41 »

Ez mi ez? Itt van az utca végén.
Van benne munka.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139418 Dátum: 2020 április 01, 07:19:30 »

Ú, beleülsz egybe?

Már ültem ,vezettem ,isteni!!  Jó is lenne de már nincs több hely garázsnak a portán Grin Szóval a haveromé és most újít fel (vagy két éve Grin )eggyett kompletten. Darabjaira volt szedve a motortól a karosszériáig + donor amiből dolgozott. Neki kellene doksi ,de mielőbb mert a család már nem bírja sokáig Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139417 Dátum: 2020 április 01, 06:11:52 »

Ú, beleülsz egybe?

Hátha...Keresek VR6 MK3 1992-93 elektromos kapcsolási rajzot ,vagy komplett könyvwet. Pdf is jó.
Köszöntem!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139416 Dátum: 2020 Március 31, 12:21:52 »

Hátha...Keresek VR6 MK3 1992-93 elektromos kapcsolási rajzot ,vagy komplett könyvwet. Pdf is jó.
Köszöntem!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139415 Dátum: 2020 Március 29, 10:14:08 »

okrasa, judson esélytelen..
csak a szet ha kapsz egymilla.....

igen, 64es a motor....  még nincs megbontva.. ha jó akkor megy ugysem lesz beleronditva....csak egykét paci elfért volna..



Erre pont jó lehet az 1385 -ös szett. Ha a gyári kinézet kell.
Egyébként, mivel kisolajfuratos (ha a motor is 64-es), sok mindent nem tudsz belőle csinálni, max. egy csere 1.6 -ra...
(Vagy egy historic duplakarbis szett! Smiley )
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139414 Dátum: 2020 Március 28, 21:01:52 »

ez pont aktuális téma...
64es 1,2es motor felujitás elótt,  kis költségvetésü pár lóerőt kéne kicsikarni.
1,6os motor 50 lóereje bőségesen elég volt a  kellemes autózáshoz,
Erre pont jó lehet az 1385 -ös szett. Ha a gyári kinézet kell.
Egyébként, mivel kisolajfuratos (ha a motor is 64-es), sok mindent nem tudsz belőle csinálni, max. egy csere 1.6 -ra...
(Vagy egy historic duplakarbis szett! Smiley )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139413 Dátum: 2020 Március 28, 15:27:06 »

ez pont aktuális téma...
64es 1,2es motor felujitás elótt,  kis költségvetésü pár lóerőt kéne kicsikarni.
1,6os motor 50 lóereje bőségesen elég volt a  kellemes autózáshoz,
Ha ragaszkodsz az 1.2 dizájnhoz akkor először azt kell tisztázni, hogy nem kis olajfuratos e a blokk, mert akkor lehet hogy melegszik a nagyobb hengerek miatt, de ha nagy olajfuratos és ebből a motorból akarsz többet kicsikarni akkor az 1.6 hengeres átéptéssel lehet a legtöbbet kihozni.

Én 1.3 F szimplát -1.6 szimplaszívóra szereltem, de a venti lapátot is kicseréltem a szélesebbre, és külső olajhűtősre alakítottam (mint a duplaszívósok) nem melegszik.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139412 Dátum: 2020 Március 26, 20:32:27 »

ez pont aktuális téma...
64es 1,2es motor felujitás elótt,  kis költségvetésü pár lóerőt kéne kicsikarni.
1,6os motor 50 lóereje bőségesen elég volt a  kellemes autózáshoz,
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139411 Dátum: 2020 Március 26, 19:06:47 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.
Hát azé nem csak átszerelgetés mint az 1.3-ról 1.6-ra, ki kell cserélni a hajtórudakat, mert nagyobb a dugattyú csapszeg átmérő (1.2-es 18 mm, 1.3-1.6 20 mm ) , a 64-es(1.2-es) lökethez lettek igazítva a hengerek( 1.3-1.6 ,69 löket), ill. a hengerfejeket is fel kell marni a megfelelő méretre

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139410 Dátum: 2020 Március 25, 20:59:22 »

Ez a régebbi 1.2 -esre cuppan fel szépen. Nem tudom, mikor volt a váltás, hogy a hengerek talpa és a blokk furatainak átmérője változott, de a későbbieknél ez nagyobb.
Onnan tudom, hogy nekem is ilyen van rajta, és plusz gyűrűket kellett esztergáltatni oda (Stunt intézte).
Amúgy jó, kis plusz nyomatékot ad (és át is kellett fúvókázni a karbit).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139409 Dátum: 2020 Március 25, 18:03:16 »

Tavaly csináltam egy kompressziómérést és olyan 7,5bar környékén vannak kis szórással.Akkor kapott gyűrűkészletet,de biztosan nem az igazi.
Valóban húzós ár,de ez már kiszolgálná a bogarat ja meg engem is.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139408 Dátum: 2020 Március 25, 17:58:59 »

Ezt nekem találták ki.Megjegyzem magamnak.Ezek szerint van rá kereslet is,mert raktáron található.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139407 Dátum: 2020 Március 25, 15:41:52 »



"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139406 Dátum: 2020 Március 25, 15:23:54 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139405 Dátum: 2020 Március 25, 12:56:23 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1715-070/hengerdugo-keszlet-d-1200-cc-motorhoz---83mm1385ccm-%2890-mm-felul---87mm-alul-a-blokknal%29-%284db%29---aa-performance

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139404 Dátum: 2020 Március 25, 10:45:40 »

Ja,meg egy tucat sör is elfogyott😃
Alakulgat! Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139403 Dátum: 2020 Március 25, 10:40:52 »

Huhh....  ,szóval azt kellene eldönteni mit is szeretnél valójában. Tuning motort (ahogy Sanyi írta sok píz) vagy a benne lévő motort rendbevágni. De addig is lehet ,hogy érdemes volna beszerezni egy komplett csere motort. Akkor már vwígan vagy Wink
Igen,meglesz a döntés hamarosan.Jó ötlet,ahogy olvasom többen így oldjátok meg és nincs várakozás.
Egyébként múlt hónapban amikor főtengely szimmeringet cseréltem nagyon nehezen álltam neki a motorkivételnek.Ennek ellenére két délután alatt megvolt a ki be szerelés mindennel együtt.Ja,meg egy tucat sör is elfogyott😃

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139402 Dátum: 2020 Március 25, 10:32:24 »

Mert szerintem nem is lehet. Én úgy tudom, a jó 30 éves Bogarazásom alapján, hogy az 1,2-re az 1,5-ös szett mehet fel. Vagy csináltatsz egy engedélyezett típusmódosítást, de akkor már lehet, sok mindenhez hozzá kell nyúlni.
Mindenki azt a műhelyt választja, amit szeretne... A tapasztaltakra, tapasztalatokra hagyatkozókra nem is kell hallgatni.  Tongue Undecided
Ha tuningot akarsz, akkor malacperselyre fel! Ha egy alap, de jól, megbízhatóan működő motorra van szükséged, akkor leírtam, ki lenne a legalkalmasabb szerelő, de a többit Te tudod...
Ennyi... (de majd gondolom páran úgy is leoltanak a fentiek miatt...)
Köszi.Én még zöldfülű vagyok a témában,szóval hallgatok rátok.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139401 Dátum: 2020 Március 25, 10:29:36 »

Én a százhalombattait választanám.
Köszi.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139400 Dátum: 2020 Március 25, 09:24:24 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.
Huhh....  ,szóval azt kellene eldönteni mit is szeretnél valójában. Tuning motort (ahogy Sanyi írta sok píz) vagy a benne lévő motort rendbevágni. De addig is lehet ,hogy érdemes volna beszerezni egy komplett csere motort. Akkor már vwígan vagy Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #139399 Dátum: 2020 Március 25, 09:09:30 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

Mert szerintem nem is lehet. Én úgy tudom, a jó 30 éves Bogarazásom alapján, hogy az 1,2-re az 1,5-ös szett mehet fel. Vagy csináltatsz egy engedélyezett típusmódosítást, de akkor már lehet, sok mindenhez hozzá kell nyúlni.
Mindenki azt a műhelyt választja, amit szeretne... A tapasztaltakra, tapasztalatokra hagyatkozókra nem is kell hallgatni.  Tongue Undecided
Ha tuningot akarsz, akkor malacperselyre fel! Ha egy alap, de jól, megbízhatóan működő motorra van szükséged, akkor leírtam, ki lenne a legalkalmasabb szerelő, de a többit Te tudod...
Ennyi... (de majd gondolom páran úgy is leoltanak a fentiek miatt...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139398 Dátum: 2020 Március 25, 05:53:54 »

Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.
Én a százhalombattait választanám.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139397 Dátum: 2020 Március 25, 05:52:57 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.
Semmi nagy komplikáció nincs a nagyobb henger-dugó készlet beépítésével még ebben a kategóriában. A miénk 1.3 F-es motorként született. Az átváltozás előtti életében Gyöngyös szélénél, Miskolc felé a 3. sz. főúton nekilendültünk a Szurdokpartnak (kb. 1.5 km jó kis emelkedő) és fent már csak 3.-ban gurultunk úgy 55-60-nal. Idővel megnőttünk 1.6-ra, most 4.-ben 100-as tempóval nekiiramodunk a Szurdokpartnak és a dombtetőn 4.-ben 100-at megy ugyanúgy a kis izomautó mint lent az aljban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139396 Dátum: 2020 Március 25, 05:43:43 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139395 Dátum: 2020 Március 25, 01:47:04 »

Üdv mindenkinek!
A motortémához ...egy jó állapotú gyári motor nagyon jó tud lenni bármien1.2-1.6 és 90-100-as tempóval használva nem melegszik, ha igen annak oka van.Valóban az 1.2 inkább csak elég az 1.3 dinamikusabb, az 1.6 jó, most egy 1.6 szimplaszívóst használok(elötte ugyan ez volt felújitott szimpla 1.3 Evil) eddig ez tűnik a legjobbnak jól illik a bogi karakteréhez, mondom ezt úgy hogy volt már 1.6 tyuning motoros bogaram, és volt szerencsém ülni-menni komolyabb tuningmotoros bogikkal.
Ami még szintén jó motor volt a gyárias mixből, haverom 1.6 hengereket rakott a felújításkor a D 1.2-re, a 30 helyett 31pict3-as karbit rakott. jól ment és jól is fogyasztott.
1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139394 Dátum: 2020 Március 25, 01:41:05 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
5letes

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139393 Dátum: 2020 Március 25, 01:40:07 »

Ugye ezen nagyobb a torok, ha jól emlékszem, mint a gyári. Volt hasonló gyáriban, az 1600-os 34 -essel. Ott is nagyon kicsi (talán 60-as) a féklevegő, mert a nagy torok miatt kevésbé szegényedik el fent.
Középen és fent már a főfúvóka dolgozik, és fent bejön a féklevegő (ami szegényít).
(Gondolom gyújtás, szelepek oké, azok ellenőrzése nélkül nem nyúlunk a karbihoz).
Igen,nagyobb a torok.Persze gyújtást szelepeket én állítottam.Megmondom őszíntén,hogy a féklevegő fúvóka 140 es volt ebben a karbiban.Fokozatosan 10 vagy20asável lementem 80 ig.Lejebb nem mertem.De a féklevegő csökkentése eddig pozitív volt,csak már 100 alatt nagyon kicsi változás volt.Aztán jött a tél,és most kezdem újra használni a kocsit.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139392 Dátum: 2020 Március 25, 01:34:58 »

Szia az enyém 1.3F szimplaszívós 28-as karbival asszem (1,2)
A kép extrém, lejtőn a nulláson.. Cheesy
90-100 között érzi jól magát, de egy többet is ha kell.
Szerintem érdemes valakivel megnézetned. Smiley Sajnos azon a környéken nem tudok senkit, de itt Érden van egy srác akit szívesen ajánlok ilyen téren.
Szuper!

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139391 Dátum: 2020 Március 24, 23:14:22 »

aki tudja ratro robi jelenlegi számát, küldje át privátban legyen szíves.
Köszi!

Senki?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139390 Dátum: 2020 Március 24, 21:48:02 »

Üdv mindenkinek!
A motortémához ...egy jó állapotú gyári motor nagyon jó tud lenni bármien1.2-1.6 és 90-100-as tempóval használva nem melegszik, ha igen annak oka van.Valóban az 1.2 inkább csak elég az 1.3 dinamikusabb, az 1.6 jó, most egy 1.6 szimplaszívóst használok(elötte ugyan ez volt felújitott szimpla 1.3 Evil) eddig ez tűnik a legjobbnak jól illik a bogi karakteréhez, mondom ezt úgy hogy volt már 1.6 tyuning motoros bogaram, és volt szerencsém ülni-menni komolyabb tuningmotoros bogikkal.
Ami még szintén jó motor volt a gyárias mixből, haverom 1.6 hengereket rakott a felújításkor a D 1.2-re, a 30 helyett 31pict3-as karbit rakott. jól ment és jól is fogyasztott.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139389 Dátum: 2020 Március 24, 20:45:49 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy

Ez nagyon jó  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139388 Dátum: 2020 Március 24, 20:45:42 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
csináld meg felnyithatóra és lehet mögötte egy eü csomag Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139387 Dátum: 2020 Március 24, 20:29:27 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139386 Dátum: 2020 Március 24, 20:13:47 »

Igen,játszottam,mert az eredeti karbival még gyengébb volt.Ez a pict30/31 ami rákerült most sokkal jobb,bár át kellett fúvókázni.Szóval a féklevegőt lecsökkentettem 80asra,mert a 120assal ,ha nyomtam padlógázt,akkor csak lassult.Főfúvóka 125 alapjárati 55 ös vagy 60as.
Ezt ki fogom próbálni.
Ugye ezen nagyobb a torok, ha jól emlékszem, mint a gyári. Volt hasonló gyáriban, az 1600-os 34 -essel. Ott is nagyon kicsi (talán 60-as) a féklevegő, mert a nagy torok miatt kevésbé szegényedik el fent.
Középen és fent már a főfúvóka dolgozik, és fent bejön a féklevegő (ami szegényít).
(Gondolom gyújtás, szelepek oké, azok ellenőrzése nélkül nem nyúlunk a karbihoz).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139385 Dátum: 2020 Március 24, 20:13:06 »

Nagyobb gumik vannak,kb.3%ot csal,tehát kevesebbet mutat,gps mérés szerint.

Szia az enyém 1.3F szimplaszívós 28-as karbival asszem (1,2)
A kép extrém, lejtőn a nulláson.. Cheesy
90-100 között érzi jól magát, de egy többet is ha kell.
Szerintem érdemes valakivel megnézetned. Smiley Sajnos azon a környéken nem tudok senkit, de itt Érden van egy srác akit szívesen ajánlok ilyen téren.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #139384 Dátum: 2020 Március 24, 17:36:09 »

Tatabányán lakik?A profilodból feltételezem.

Én igen, Miki pedig Budapesten. XI. Ker. Csorbai u. 20.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139383 Dátum: 2020 Március 24, 15:46:26 »

Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.Jó túra lehetett.
az 1.2-nek teli volt emlékeim szerint. nekem 1776 van teli motorháztetővel és nincs melegedési gondom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139382 Dátum: 2020 Március 24, 15:41:00 »

Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.
Az enyém bogaramnak is teli a motorház tetője. Gyári!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.