www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 14, 20:58:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31694942 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #141167 Dátum: 2023 Szeptember 27, 12:44:35 »

Hát fiúk,köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek................................................................................
Csak annyit ,hogy mindig a zelső döntés a jó Wink (na ,jó néha ritkán nem Grin )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #141166 Dátum: 2023 Szeptember 27, 12:40:57 »

Úgy látom elkéstem a buliból, de azért leírom: most SPA-ban is megállapítottam, hogy az ovál legfaszább színe ez a korallpiros. Mondtam is a többieknek, hogy sosem akartam ovált, de ebben a színben nagyon tudna tetszeni, bézs faltdach-al és belsővel, ahogy több képen is szerepel. Akár gyáriasan, akár szolid tuninggal, jó felnivel, ennek minden jól áll. Szerintem túlagyalod, hogy mennyit süt a nap Amerikában és mennyit itthon (egyre többet)..meg hát mi másról szólna egy faltdachos autó, mint a napsütés szeretetéről?...bevállalósnak se mondanám ezt a színt, asszem én ebben bátran nyilatkozhatok a typ3-mal Cheesy Vannak vadabb gyári színek, pl. a viper green vagy ruby red porsche. A veteránok egyik legszerethetőbb része szerintem a bohókás pasztell színük, ami mára teljesen kihalt az autóiparból. Ha egyáltalán nem tudsz vele megbarátkozni, az más kérdés, de szerintem vétek átfújni. Legalább lenne itthon egy ilyen színű... a hülye dubaiak milliárdokért vesznek rendszámot, hogy megismerjék őket két szélvihar között, pedig csak normális színű autóval kéne járni Grin

(.u.i.: ha nem tudsz dönteni, szívesen átveszem így ahogy van Cool)
Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141165 Dátum: 2023 Szeptember 27, 11:59:40 »

Ha mar stilus, ki ezet. Raszantam magam, hogy a gyari felniket rendbetegyem. Ma lecsiszoltam az elsot probakeppen, egesz jo lett. A szint viszont nem tudom, arra gondoltam, hogy a matt piros jo lenne, de talan vannak ennel kreativabb verziok is. 4 csavaros felnibol lehet szepet csinalni? Sok peldat nem talaltam.

A rulettkerék örök nyerő...de tartok tőle már kinőttünk belőle

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141164 Dátum: 2023 Szeptember 27, 11:57:14 »

Hát fiúk,köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek,és különösképpen typ117-nek,az alapos és részletes beszámolót,véleményt,tanácsot.

Úgy látom elkéstem a buliból, de azért leírom: most SPA-ban is megállapítottam, hogy az ovál legfaszább színe ez a korallpiros. Mondtam is a többieknek, hogy sosem akartam ovált, de ebben a színben nagyon tudna tetszeni, bézs faltdach-al és belsővel, ahogy több képen is szerepel. Akár gyáriasan, akár szolid tuninggal, jó felnivel, ennek minden jól áll. Szerintem túlagyalod, hogy mennyit süt a nap Amerikában és mennyit itthon (egyre többet)..meg hát mi másról szólna egy faltdachos autó, mint a napsütés szeretetéről?...bevállalósnak se mondanám ezt a színt, asszem én ebben bátran nyilatkozhatok a typ3-mal Cheesy Vannak vadabb gyári színek, pl. a viper green vagy ruby red porsche. A veteránok egyik legszerethetőbb része szerintem a bohókás pasztell színük, ami mára teljesen kihalt az autóiparból. Ha egyáltalán nem tudsz vele megbarátkozni, az más kérdés, de szerintem vétek átfújni. Legalább lenne itthon egy ilyen színű... a hülye dubaiak milliárdokért vesznek rendszámot, hogy megismerjék őket két szélvihar között, pedig csak normális színű autóval kéne járni Grin

(.u.i.: ha nem tudsz dönteni, szívesen átveszem így ahogy van Cool)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141163 Dátum: 2023 Szeptember 26, 22:53:44 »

szerintem jó döntés
Wink Cheesy

Köszönöm!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #141162 Dátum: 2023 Szeptember 26, 22:05:28 »

azt akarom,hogy tetszen saját magamnak az autó
szerintem jó döntés

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141161 Dátum: 2023 Szeptember 26, 21:47:55 »

Hát fiúk,köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek,és különösképpen typ117-nek,az alapos és részletes beszámolót,véleményt,tanácsot.

Igen,ahogy typ117 mondja,ugye a legtöbb szín,ahogy a fények játszanak vele,úgy több "arcát" mutatja.És igen,vannak olyan fényviszonyok,amik nem állnak jó neki,olyan fakó szerű,olyan semmilyen színű.És fakó rózsaszínnek is tud tűnni igen.

Amiért ritka ez a szín,az egyik,ahogy Donát is írta,hogy ez a szín,nem európai piacra készült/forgalmazták,hanem ezt a meleg lazac színt,az USA piacra gyártották,a napsütéses Kaliforniába,a napsütéses Miami-ba stb.És az amerikai piacra,ezek a coralred oválok,elől puskagolyós indexekkel,és már amerikai korlátos lökhárítókkal voltak szerelve.Szóval,nem mondom,hogy itt Európában,nem maradt pár példány belőle,de eleve nem európai piacra gyártott szín volt,így szinte teljesen elenyésző darabszám lehetett ezen a kontinensen belőle.Vagy nem is.
A másik,hogy ezt is jól írta,hogy már a manapság felújított autók,oválok között sem látni ezt a színt,mert ez amolyan bevállalós is.És senki,vagy csak nagyon kevesen vállalják be.Ezért nincsen.Pontosan ugyen ezt magyarázta a Szepes Gabi is.
Én megpróbáltam bevállalni,mert a színválasztás az én szabad döntésem volt,rá is rakattam,de nem tudok megbarátkozni vele.És nem az eredetiség miatt.Eleve évjáratazonos gyári szín.És ha nem tetszik,akkor ahogy írták,később sem szívesen foglalkozom vele,nem lesz olyan igazi az öröm,lehet,hogy eladom...A későbbi színváltás hülyeség,most még üres,nyers a bódé.Egy készre szerelt,kárpitozott,minden gumi,üveg,tömítés stb tartalmazó kész autót,ki bont,ki szed már szét festésre?Nagyon sok munka lenne,nagyon sok munkadíj lenne,biztos,hogy ilyent nem csinálna senki sem meg.
Szóval én akkor be akartam vállalni,de mai fejjel,ízléssel,már azt mondom,hogy örülni szeretnék neki,azt akarom,hogy tetszen saját magamnak az autó,és nem akarok hülyeséget csinálni.És utolsó lehetőség,most még meg lehet,utána már nem.

Coralpirosat szerettem volna,full polír Radarokkal.A felnik is meg vannak már.De mostani elképzelés,az Stratosilber lesz (metálkék),és Fuchs felnik.
Felvitetem Pestre,oda ahol fényezték,és már nem hozatom vissza,hanem lehet,hogy a Cseke Zoliékkal,fent Pesten,össze is rakatom.És úgy készen vissza Sopronba.

Legalábbis most úgy érzem.Elvileg idén már nem,majd csak tavasszal.Addig meg még elég víz lefolyik a Dunán,hosszú téli estéken,éjszakákon,aludhatok rá párat,érlelhetem,agyalhatok rajt,rágódhatok rajta.Elkapkodni nem kell,meg nem is szeretném.

Még egyszer srácok,köszi minden hozzászólást,minden véleményt,minden tanácsot,és segító hozzászólást! Wink Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 26, 21:55:46 írta Narancs »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #141160 Dátum: 2023 Szeptember 26, 20:35:58 »

Ha mar stilus, ki ezet. Raszantam magam, hogy a gyari felniket rendbetegyem. Ma lecsiszoltam az elsot probakeppen, egesz jo lett. A szint viszont nem tudom, arra gondoltam, hogy a matt piros jo lenne, de talan vannak ennel kreativabb verziok is. 4 csavaros felnibol lehet szepet csinalni? Sok peldat nem talaltam.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #141159 Dátum: 2023 Szeptember 26, 12:17:56 »

Full gyári kasznit,belsőt,és technikát akarok, a szériától eltérő módosítás,ültetés,full polír Radar felnik, extraként hattyúnyakas Albert tükrök,és nyitható,kibuktatható hátsó oldalablakok.És ugye gyári Faltdach az autó.

Ilyen kinézetet,bár ez kisablakos autó,és bár nem teljesen korall,de hasonló árnyalat.Valami ilyen kinézet az elképzelés,ha coralred marad,ha Stratosilber,ha más egyéb árnyalat.
Én nem vagyok eredetiség mániás. Mikor feltettem a kérdést a saját bogarammal kapcsolatban, hogy díszléccel, vagy anélkül, akkor igazat kellett adnom azoknak akik azt tanácsolták, hogy maradjon a díszléc a későbbi eladás miatt. Jobban megveszik, akik a gyári állapotot szeretik.
Nekem amúgyis jobban tetszik a kék, de én most hagynám így az autót, ha tökéletes a fényezés.
Ha megunod még mindig ott a lehetőség. Ez csak az én véleményem.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #141158 Dátum: 2023 Szeptember 25, 11:56:26 »

Nekem tetszik ez a szín, nagyon hozza a korszakot. És nem sok jön szembe, nagyon egyedi errefelé, gondolj bele, a sok szürke-fekete-fehér autó közt! És hogy nem metál, nekem az különösen bejön.
Ugyaneztgondolom! Tuti hagynám! De ez én vagyok..............  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #141157 Dátum: 2023 Szeptember 25, 10:00:10 »

Meg sok,gyári,széria,Dudu bogár verzió is van.
érdekes ez a korall szín. biztos hogy függ a fényképezőtől és egyáltalán a fénytől is hogy milyennek látod. Néha lazacosnak tűnik, néha mélyebb, sötétebb, néha rosszabb képeken mintha fakó rózsaszín volna.
Nekem a tuning kocsikhoz nem igazán passzol, viszont egy fehér peremes lemezfelnihez nagyon-nagyon jól áll, hoz egy amerikai film fílinget, meg régi pasztel T1 fílinget.

Viszont az a lényeg, hogy neked kell hogy tetszen különben nem fogod szívesen nézni, akkor meg se beleülni, de talán megtartani sem akarod. Azt hiszem kell egy bátorság ehhez a színhez. Nem tudom, hogy élőben láttam-e már ilyen kocsit. Nekem a legtöbb képen tetszik! ahol nem tetszik ott azt képzelem, hogy a fénykép(ező) miatt nem jó, de valójában nem tudom így számítógépen eldönteni. Lehet hogy élőben is ilyen kettős érzés ez és lehet hogy van olyan fényviszony, ami nem áll jól neki.

Én alapvetően a színek mellett vagyok. Az utakon alig vannak színek, mindig jó látni valamit, ami nem fekete / fehér / szürke. Ebből a szempontból a gyári Stratosilber az szerintem egy szürke -ahogy a neve is mutatja- még ha kékes beütése is van. Az egy konzervatív választás, viszont mellette szól, hogy úgy tűnik ez volt a gyári, mégha ezt nem is lehet papírral bizonyítani. De te talán a gyárira szeretnél törekedni és most már tudod a fényezőtől, hogy ez volt az eredeti. Ezt más nem tudja kideríteni ez az infó elvész ha te nem adod tovább.
Úgy képzelem Európában láthatatlanul kis százalékban rendeltek ilyen színt 1956-ban a választható 7 színből. Mennyi lehetett ilyen gyárilag? Mennyit gyárthattak '56-os bogárból európa számára, mondjuk 1 milliót? szerintem 1% alatti lehetett ez a korallszín.
A hozzászólásaidból úgy tűnik te magadtól a kékeset válsaztanád, de ez most éppen ilyen korall színű. A kérdés szerintem, hogy az '56-os bogarak 90+%-ához hasonlóan konzervatívot szeretnél belőle csinálni, vagy ha már ilyen bátor színe van, meg tudsz-e vele barátkozni és büszke leszel-e arra hogy a tiéd ennyire különleges?
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #141156 Dátum: 2023 Szeptember 25, 09:13:59 »

Ebben az esetben ha át lesz fújva akkor mindekép a metálkéket választanám, de így hogy többet nézegettem, abban egyet értek stonemennel és te_o val, hogy szép a kék de ha jó a fényezés hagyd így korallban, ez elég ritka és egyedi szín.
Én is így gondolom.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141155 Dátum: 2023 Szeptember 24, 14:24:39 »

Full gyári kasznit,belsőt,és technikát akarok, a szériától eltérő módosítás,ültetés,full polír Radar felnik, extraként hattyúnyakas Albert tükrök,és nyitható,kibuktatható hátsó oldalablakok.És ugye gyári Faltdach az autó.

Ilyen kinézetet,bár ez kisablakos autó,és bár nem teljesen korall,de hasonló árnyalat.Valami ilyen kinézet az elképzelés,ha coralred marad,ha Stratosilber,ha más egyéb árnyalat.
Ebben az esetben ha át lesz fújva akkor mindekép a metálkéket választanám, de így hogy többet nézegettem, abban egyet értek stonemennel és te_o val, hogy szép a kék de ha jó a fényezés hagyd így korallban, ez elég ritka és egyedi szín.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141154 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:59:13 »

Meg sok,gyári,széria,Dudu bogár verzió is van.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141153 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:57:10 »

Ez nem korall ovál,de tetszenek.

De olyan telt,színes,meleg színes.Meg piros árnyalatok.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141152 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:55:32 »

Sok ilyen tuningos van.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141151 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:53:10 »

Szia!

De vannak,kimodottan Coralred oválban is ,ilyen tuningolt,ültetett kasznis, képeim.
Egy időben,ami coralred oválnak láttam a képeit a neten,mindet mentettem.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141150 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:47:25 »

Szia!
A kék mind két estben jó szín, jól áll a bogárnak, az ezüst semmilyen árnyalata.
( valamiért nekem semelyik bogára nem passzol, még a nyúpilire sem)

Ha korallpiros verzióban nem azt látod amit szeretnél, akkor ez később sem fog változni, szerintem.

Lenne egy olyan kérdésem hogy a kész autó külsejével mi a terv?
Olyasmi, mint a minta képen is, Stratosilber , ültet, alufelni, vagy gyárias megjelenés?

Az ültetett verzió jobb szerintem a Stratosilber színben, a gyárias verzió esetében nem tudnám egyértelműen eldönteni, nekem a nem metál szín, valahogy jobban passzol az oválhoz, de pont KDF Józsié is, meg a Bitóféle ovál,( most asszem Szabóéknál van Marcaliban, aminek kékkockás kárpit volt az ülésein) is milyen jó lett.
Full gyári kasznit,belsőt,és technikát akarok, a szériától eltérő módosítás,ültetés,full polír Radar felnik, extraként hattyúnyakas Albert tükrök,és nyitható,kibuktatható hátsó oldalablakok.És ugye gyári Faltdach az autó.

Ilyen kinézetet,bár ez kisablakos autó,és bár nem teljesen korall,de hasonló árnyalat.Valami ilyen kinézet az elképzelés,ha coralred marad,ha Stratosilber,ha más egyéb árnyalat.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141149 Dátum: 2023 Szeptember 24, 13:41:31 »

a Bitóféle ovál,( most asszem Szabóéknál van Marcaliban, aminek kékkockás kárpit volt az ülésein) is milyen jó lett.
Az ezüst színnel így vagyok én is,de szerintem nem csak bogárban,de semmilyen autónak nem áll jól,nem mutat.Mintha nem is lenne rajta fény,a lecsiszolt,meztelen lemez is hasonló árnyalat.Olyan jellegtelen.
A grafit,a szürkemetál,antracit,az már tetszik,az szép szín szerintem.

A Mikrobi fórumtársunknak készül a Karman Ghiája pont a Szabóéknál Marcaliban,és említette a Robi,hogy most ott éppen áll egy Stratosilber (kékmetál) ovál,javítás alatt van,mert megtörték.De azt nem tudtam,hogy az a Bittó Gábor 1954-es Faltdachosa.

Ez az a kocsi.Egy jó húsz éve,fekvő turbinás,Richert hűtése volt a kocsinak,milyen nagy szám volt,hogy csodálták mindenhol.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 24, 13:59:59 írta Narancs »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141148 Dátum: 2023 Szeptember 24, 11:44:22 »


Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.


-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Szia!
A kék mind két estben jó szín, jól áll a bogárnak, az ezüst semmilyen árnyalata.
( valamiért nekem semelyik bogára nem passzol, még a nyúpilire sem)

Ha korallpiros verzióban nem azt látod amit szeretnél, akkor ez később sem fog változni, szerintem.

Lenne egy olyan kérdésem hogy a kész autó külsejével mi a terv?
Olyasmi, mint a minta képen is, Stratosilber , ültet, alufelni, vagy gyárias megjelenés?

Az ültetett verzió jobb szerintem a Stratosilber színben, a gyárias verzió esetében nem tudnám egyértelműen eldönteni, nekem a nem metál szín, valahogy jobban passzol az oválhoz, de pont KDF Józsié is, meg a Bitóféle ovál,( most asszem Szabóéknál van Marcaliban, aminek kékkockás kárpit volt az ülésein) is milyen jó lett.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141147 Dátum: 2023 Szeptember 24, 11:39:12 »

Jelenleg garázsban,félkészen,porosan.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #141146 Dátum: 2023 Szeptember 23, 21:11:23 »

Ez az autóm,maga.

És akkor szépen görgessetek lefelé.Ott vannak a többi színpéldák.
Nekem tetszik ez a szín, nagyon hozza a korszakot. És nem sok jön szembe, nagyon egyedi errefelé, gondolj bele, a sok szürke-fekete-fehér autó közt! És hogy nem metál, nekem az különösen bejön.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #141145 Dátum: 2023 Szeptember 23, 20:34:41 »

Én szeretem a kéket, de hagynám így, ahogy van (ha a fényezés olyan minőségű, ami Neked megfelel).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #141144 Dátum: 2023 Szeptember 23, 20:31:34 »

De tetszik a Horizotnblau is,az is nagyon szép,gyári 1956-os szín.
Ez nagyon adja.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #141143 Dátum: 2023 Szeptember 23, 17:43:29 »

De tetszik a Horizotnblau is,az is nagyon szép,gyári 1956-os szín.
talán a kék egy leheletnyivel jobban mutat a képek alapján, de úgyis az a lényeg, hogy te jól érezd magad benne, mindegy ki mit mond szebbnek, ha neked a másik tetszik.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141142 Dátum: 2023 Szeptember 23, 16:40:27 »

Sziasztok!

Bogárhoz keresnék,jobbos,tehát anyósülést,"L" vagy "T" sínes változatban.Ha a kárpit leharcolt az sem baj.

Ha valakinek van eladó,korrekt áron,segítsetek légyszi.

A marketplacon hirdettek nemrég egypár ülést
Piros de az egyik támla fekete

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141141 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:21:14 »

Elsüllyedt a lényeg,ebből indul az egész.

Kérlek,segítsetek! És köszönöm! Wink Huh

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirosat,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti" fényezte,aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáértő,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.

És akkor szépen görgessetek lefelé.Ott vannak a többi színpéldák.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:28:11 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141140 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:15:25 »

És a Diamand Green is nagyon tetszik,szintén szép évjárathelyes gyári szín,ilyen zöldes-aranyos metál,attól függ,hogy hogyan kapja a fényt.A KDF Józsié is ilyen.A Mihány Ferié is.Gonda úr,Mikrobi,Suhanórozsda...
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:18:26 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141139 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:14:03 »

De tetszik a Horizotnblau is,az is nagyon szép,gyári 1956-os szín.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141138 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:10:20 »

Ez a Stratosilber,ez volt a gyári színe.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:11:52 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141137 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:06:59 »

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirost,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti",aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáért,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.


Ezek ilyen netről mentett képek,példák a coralredre.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:24:16 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141136 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:03:42 »

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirost,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti",aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáért,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.

« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:24:38 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141135 Dátum: 2023 Szeptember 23, 13:11:16 »

Sziasztok!

Bogárhoz keresnék,jobbos,tehát anyósülést,"L" vagy "T" sínes változatban.Ha a kárpit leharcolt az sem baj.

Ha valakinek van eladó,korrekt áron,segítsetek légyszi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141134 Dátum: 2023 Szeptember 21, 17:32:06 »

Ő az akit NGA-ként ismertünk?

Nem ő.A balesetet szenvedett az állatorvos,állatklinikás bogaras ismerősünk.

Itt a fórumon Vetart néven futott.Rengeteg veterán autója közül,ami léghűtéses Volkswagen,az ezüstmetál,OT rendszámos 1303LS,és a szintén ezüstmetál és OT rendszámos,typ14 Karmann Ghia.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #141133 Dátum: 2023 Szeptember 21, 08:26:44 »

Ő az akit NGA-ként ismertünk?

Facen olvastam, hogy Nagy Gábor - akinek 1303-as Bogara is van - balesetezett egy porkéval és kórházba került.
Tud erről vki valamit?

Mod: most hívott egy haverom, hogy egy idősebb őszhajú sofőrt látott a balesetnél, ült a földön és vérzett a feje, de magánál volt. A porsénak gyakorlatilag eltűnt az eleje.  Remélem, minden ok. :-(
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #141132 Dátum: 2023 Szeptember 17, 19:49:33 »

javaslom a total commander beszerzését (ingyenes). Ott van két panel, az egyikben azt látod, hogy miket jelöltél ki másolásra, a másikon pedig azt, hogy hová akarod másolni. Így atévedés kizárt.

https://www.ghisler.com/download.htm

alapok (angolul)
https://www.ghisler.com/beginners.htm

https://www.youtube.com/watch?v=UU5Nv4sZFu0

Nem kell ehhez TC, csak bonyolítaná a dolgot. Megnyitod kétszer az intézőt és egymás mellé rendezed és úgy húzgálod át. A Shift+balegérgomb és a Ctrl+balegérgomb kijelölési kombókat már nem is említem, mert káoszhoz vezethet. Evil Sőt a nézetben a képek nagyságát is tudod állítani. Nagyon jó a TC, de alapra (és a másolás nem egy bonyolult dolog) az intéző is tökéletes.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #141131 Dátum: 2023 Szeptember 16, 20:11:54 »

Mivel nem vagyok egy informatikus,számítástechnikában csak ilyen kőkorszaki amatőr,a következőben szeretném a segítségeteket kérni.
Képeket szeretnék,a dokumentumokban,egyik mappából,egy másik mappába átmásolni.Átmásolni úgy,hogy az adott képek,vagy fájlok,minkét helyen megmaradjanak.Végül is a laptopomról,pendrivera.
Mivel rengeteg kép,sokszáz darab,nem szeretném őket,egyenként áthúzogatni.Tudom,hogy van valami Ctrl-C,Ctrl-V-s kijelölés és másolás,de volt már,hogy próbálkoztam vele,és nem jól sikerült.Csak helyben,szaporodtak,sokszorosodtak a fájlok,még törölni,takarítani sem tudtam őket,csak egyre több lett.Végén törölni,el kellett dobni,törölni a teljes mappát.

Kérésem lenne,hogy hogyan tudnék,egyszerűen,egyidejűleg,több képet kijelölni,átmásolni,úgy,hogy mindkét helyen megmaradjanak?

Segítségeteket,előre is köszönöm! Cheesy Wink

javaslom a total commander beszerzését (ingyenes). Ott van két panel, az egyikben azt látod, hogy miket jelöltél ki másolásra, a másikon pedig azt, hogy hová akarod másolni. Így atévedés kizárt.

https://www.ghisler.com/download.htm

alapok (angolul)
https://www.ghisler.com/beginners.htm

https://www.youtube.com/watch?v=UU5Nv4sZFu0

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #141130 Dátum: 2023 Szeptember 16, 19:23:49 »

Köszönöm Neked Abes!

Mint mindig.Te sokat segítesz nekem.

Ha a mappában nem az összes fált akarom kijelölni,akkor is "Ctrl+A" -val kezdem?Akkor is ugyan úgy kell csinálni?

Nem sajnos akkor a Ctrl+A nem jó.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #141129 Dátum: 2023 Szeptember 16, 16:24:14 »

Adott mappában összes fájl kijelölése: Ctrl+A. Aztán Ctrl+C, belépsz abba meghajtóba és mappába ahova szeretnél másolatot készíteni és ekkor Ctrl+V.
Köszönöm Neked Abes!

Mint mindig.Te sokat segítesz nekem.

Ha a mappában nem az összes fált akarom kijelölni,akkor is "Ctrl+A" -val kezdem?Akkor is ugyan úgy kell csinálni?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #141128 Dátum: 2023 Szeptember 16, 16:06:59 »

Mivel nem vagyok egy informatikus,számítástechnikában csak ilyen kőkorszaki amatőr,a következőben szeretném a segítségeteket kérni.
Képeket szeretnék,a dokumentumokban,egyik mappából,egy másik mappába átmásolni.Átmásolni úgy,hogy az adott képek,vagy fájlok,minkét helyen megmaradjanak.Végül is a laptopomról,pendrivera.
Mivel rengeteg kép,sokszáz darab,nem szeretném őket,egyenként áthúzogatni.Tudom,hogy van valami Ctrl-C,Ctrl-V-s kijelölés és másolás,de volt már,hogy próbálkoztam vele,és nem jól sikerült.Csak helyben,szaporodtak,sokszorosodtak a fájlok,még törölni,takarítani sem tudtam őket,csak egyre több lett.Végén törölni,el kellett dobni,törölni a teljes mappát.

Kérésem lenne,hogy hogyan tudnék,egyszerűen,egyidejűleg,több képet kijelölni,átmásolni,úgy,hogy mindkét helyen megmaradjanak?

Segítségeteket,előre is köszönöm! Cheesy Wink

Adott mappában összes fájl kijelölése: Ctrl+A. Aztán Ctrl+C, belépsz abba meghajtóba és mappába ahova szeretnél másolatot készíteni és ekkor Ctrl+V.
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.