www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 22:09:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 ... 1105
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 10882186 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10015 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:49:02 »

ok,
de egy kicsit komolyabban gyurjá vazze..... Wink
 mert ez kevés volt.... Cheesy

délután megyek futómű állításra, mert nem szalad úgy a szekér ahogy szeretném  Wink

vissza néztem a felvételt, nem rajtoltam elöbb,de te egy picit elaludtál  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10014 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:47:02 »

azt meg is nyertük !
gondolom csak adminisztrációs hiba lehetett, hogy tbányai nyert  Evil Grin

kerály volt a találkozó, gratula a szervező bizottságnak 

Gumibá! jövőre revans !  Cool
ok,
de egy kicsit komolyabban gyurjá vazze..... Wink
 mert ez kevés volt.... Cheesy

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10013 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:40:40 »

Ha Csendőr kolléga kicibálna egy trafit, megmérhetnénk a célsebességet... :-))))

Ezek szerint volt ilyen...  Wink
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10012 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:38:55 »

Nagyon nagy ötlet volt a 2 emberes vezetés  Grin bár valamiért azt hittük benne voltunk az első háromban..

azt meg is nyertük !
gondolom csak adminisztrációs hiba lehetett, hogy tbányai nyert  Evil Grin

kerály volt a találkozó, gratula a szervező bizottságnak 

Gumibá! jövőre revans !  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #10011 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:38:07 »

Most őszintén, tegye fel a kezét, aki nem élvezte a gyorsulást, miközben tövig nyomta a gázt a gépnek!


Ezek szerint volt ilyen...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10010 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:36:28 »

Én már csak annyit akarok hozzátenni, hogy ha ténylewg csak ilyen ún. profi gyorsulásra lesz igény, akkor mi sajnos abból ki kell maradjunk.
Sajnos egy ilyen baráti társaság által szervezett találkozó költségvetése nem bír el egy ilyen profi mérési-dokumentálási lehetőséget... sem megszerelve, sem kibérelve!
Eddig túl sok vita nem volt a kategóriákkal.. legalábbis nálunk nem... (nem mondodm, hogy nem volt egy-két kifogás, se alapvető nem volt... most lett!)
Ha tényleg csak erre van igény egyesek szerint, akkor az illető mondja ki, hogy az, aki ezt nem tudja produkálni, az tegyen le róla!
Aztán majd a nagy többség eldönti....


Szerintem a gyorsulás akkor is jó volt, már csak az érzés miatt száguldani egyet mindenféle korlátozások nélkül!
Nekem fülig ért a szám gyorsulás közben! Grin
Persze sokan szeretnék tudni az időeredményt, és az elért sebességet, de ezek nélkül is megvan az ember, ha meg van az országban egy olyan találkozó, ahol ezeket az adatokat is megtudhatjuk, az csak hab a tortán!
Most őszintén, tegye fel a kezét, aki nem élvezte a gyorsulást, miközben tövig nyomta a gázt a gépnek!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #10009 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:34:35 »

Tavaly nyár óta új vezetője van a Porsche Tatabányának, Csengeri Imre személyében. Ő korábban pesten dolgozott a porschénál, onnan került oda...
lehet hogy tudtam volna kicsit segíteni Wink

Ez érdekes, mert nem őt mondták, az egy héttel előzőleg tartott Vértes Expon, amikor szót váltottam a VW-sekkel, a kiállításon. Nekem még a Lindát mondták...
Ő volt az, aki nagyon lelkesen mindent megígért, meg ötleteket mondott a díjakra, stb.. aztán, amikor 2 nappal a Tali előtt mentem volna a cuccokért, akkor a Szalonvezető hölgy pironkodva mondta, hogy a saját felelősségére rakta bele a csomagba amit rakott, mert a töredékére kapott engedélyt...
Szóval, No Comment...

De megnézheted a www.porschetatabanya.hu -n is, sehol nem találom az általad írt személyt...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 10, 12:37:22 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #10008 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:29:29 »


Idén már meg sem kerestem a VW helyi márkaképviseletét (nem tudom, hogy Lovász Imi, vagy aki Pécsen közel áll az ottani Autocíty Pécs-hez, mennyire van jó kapcsolatban), a Porsche Tatabányát, mert úgy gondoltam, hogy ha elvállalta a Tali Fővédnökségét, akkor ne hozza olyan kényelmetlen helyzetbe se magát, se engem, hogy annyira szerény díjat ajánljon fel, mint tette éveken át.
Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy a saját zsebemből, meg még jónéhány támogatónktól több került be a díjak közé, mint tőlük....
Ez van!
Tavaly nyár óta új vezetője van a Porsche Tatabányának, Csengeri Imre személyében. Ő korábban pesten dolgozott a porschénál, onnan került oda...
lehet hogy tudtam volna kicsit segíteni Wink
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #10007 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:23:51 »

Tökölön lehet. Csak több idő kell a megszervezéshez, mint tavaly volt. Most van. És eljöhetne a vörös laci is, meg a merki pista is. Nem csak a helybeli talikra.
Teszek egy olyan felelőtlen ígéretet is, hogy lesz teljesítmény mérés is, az már nem biztos, hogy ingyen is meg tudjuk oldani.
jogos a felvetés, tököl lehetne egy ilyen hely, a többiekre meg rá lenne bízva hogy erőlködnek-e gyorsulással.
Azt azért ne feledd hogy a vörös laci minden évben elmegy rajzásra, végigalázza az m7-esen a népet, a ringen szenzációsat gyorsult, örjöngött a tömeg...
neki nem kell kétszer mondani, és kiáll mindenki ellen, nem "válogatja össze" az ellenfeleket. fürstenfeldben is ott volt, biztos nem lenne neki gond tökölön is ott lenni.
sokan benne vannak a buliban, ha jövőre felvállalja tököl hogy ott a nr.1 gyorsulás, és ezt időben jól kommunikálják, biztos ott lesznek az erősek, talán még meg is lehetne hívni külön az érintetteket, de csak ha ez nem sérti az egyéni érdekeket Grin
ha valaki akar, OTT gyorsulhat egy egészségeset, aki meg nem gyorsul, az OTT oszthatná az észt a pályán kívül Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #10006 Dátum: 2007 Szeptember 10, 12:22:12 »

Én már csak annyit akarok hozzátenni, hogy ha ténylewg csak ilyen ún. profi gyorsulásra lesz igény, akkor mi sajnos abból ki kell maradjunk.
Sajnos egy ilyen baráti társaság által szervezett találkozó költségvetése nem bír el egy ilyen profi mérési-dokumentálási lehetőséget... sem megszerelve, sem kibérelve!
Eddig túl sok vita nem volt a kategóriákkal.. legalábbis nálunk nem... (nem mondodm, hogy nem volt egy-két kifogás, se alapvető nem volt... most lett!)
Ha tényleg csak erre van igény egyesek szerint, akkor az illető mondja ki, hogy az, aki ezt nem tudja produkálni, az tegyen le róla!
Aztán majd a nagy többség eldönti....

Az már más kérdés, hogy amikor egy ilyen találkozó, mint a miénk, aminek a költségvetése talán ha elérte a 200-250 ezer Ft-ot (!) ezzel eltűnik a süllyesztőben, az szolgál-e valamiféle érdeket....valakinek jobb lesz-e tőle...
Én atttól függetlenül büszke vagyok arra, hogy ugyan nincs közel sem olyan hátterünk, mint vélhetően Gyomának, vagy Gárdonynak, de a szerény lehetőségeinkhez képest szerintem korrekt és jó találkozót tudunk összehozni minden évben... és ez sajnos évről évre úgy néz ki, csak romlik... és egyre nehezebb...
Idén már meg sem kerestem a VW helyi márkaképviseletét (nem tudom, hogy Lovász Imi, vagy aki Pécsen közel áll az ottani Autocíty Pécs-hez, mennyire van jó kapcsolatban), a Porsche Tatabányát, mert úgy gondoltam, hogy ha elvállalta a Tali Fővédnökségét, akkor ne hozza olyan kényelmetlen helyzetbe se magát, se engem, hogy annyira szerény díjat ajánljon fel, mint tette éveken át.
Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy a saját zsebemből, meg még jónéhány támogatónktól több került be a díjak közé, mint tőlük....
Ez van!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10005 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:56:52 »

Tökölön lehet. Csak több idő kell a megszervezéshez, mint tavaly volt. Most van. És eljöhetne a vörös laci is, meg a merki pista is. Nem csak a helybeli talikra.
Teszek egy olyan felelőtlen ígéretet is, hogy lesz teljesítmény mérés is, az már nem biztos, hogy ingyen is meg tudjuk oldani.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #10004 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:52:35 »

le kell vonni a következtetéseket az elmúlt találkozók gyorsulási versenyeiből (amit inkább vetélkedőnek neveznék)
az a véleményem hogy látva az igényeket, és a helyzet komolyságát, csak szigorúan profi gyorsulást szabad szervezni, különben vita fajul.
pontos időmérés elengedhetetlen, az kiszűri a hibalehetőségeket, ha valaki-valakivel nem fut, akkor is lehet eredményt hirdetni, nehéz hibázni.
a párban gyorsulás emellett a nézőknek fontos, látványos.
a nevezéseket ki kell hirdetni előre, akár a verseny előtt közvetlenül, hogy mindenki tisztában legyen a kategóriákkal, indulókkal, így ha panasz van, azzal az indulásig élhet, utána sovány.
csak ilyen szabályok betartásával, komoly szervezéssel lehet elejét venni a vitáknak.
ha a szervezők fejében sem tiszta hogy miként akarják kategorizálni a versenyt, abból mindig ez lesz.
tudni kell megállapodni az autók besorolásában, csak teljes egyetértésben lehet jó versenyt tartani.
Akkor lesz talán mindenkinek öröme ebben az egészben, jöhetnek a milliós értékű motorokkal felszerelt kocsik, összemérheti erejét mindenki mindenkivel, megtudjuk kié az abszolut leggyorsabb vw, ki győzi le bogárral a vörös laci buszát, meg tud-e fogni egy kempingbusz egy bogarat, és van még sok megválaszolatlan kérdés.
engem ezek érdekelnek, az én gyorsulási versenyemen ilyen szempontok alapján lenne kiválasztva a díjazott.
az igazi teljesítményeket értékelném, akár legjobb tíz közé sorolva őket(nem szégyenlem, osztrák minta alapján), külön megemlítve miért gondoltam kiemelkedőnek a szereplését a versenyzőnek.

Óriási igény van gyorsulásra a bogarasok körében, mindenki szívesen kipróbálná magát ebben a műfajban, de nagyon nehéz ezt jól megszervezni, sokszor túl nagy feladat ez egy bogártalálkozónak.
és úgy tűnik tesco megoldás itt nem létezik, nem lehet jó gyorsulást szervezni egy hazai bogártalálkozó rendelkezésére álló lehetőségekből, ill. anyagi keretből.


Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10003 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:51:01 »

Szépen visszamentem a starthoz és megmondtam hogy visszalépek, indítsák helyettem akit legyőztem.
Nagyon sportszerű volt!!
Gratulálok!
Én sem hallottam hogy iyen volt ,de örülök neki.
Jó ilyet ilyet is hallani manapság..........
Üdvw

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #10002 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:31:22 »

Szépen visszamentem a starthoz és megmondtam hogy visszalépek, indítsák helyettem akit legyőztem.

 

Ezt en nem is tudtam, le a kalappal, de tenyleg! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #10001 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:28:09 »

Gyorsulást szervezni nem egy hálás feladat.

Nah igen...

Idézet
2. Mindig van olyan autó, ami gyorsabb a sajátunknál. Veszteni tudni kell, de ez sok embernek még nem megy tökéletesen.

En tokeletesen tudok veszteni (haha), orulok gumibogi ujabb gyozelmenek, jot nevettem szegeny Qzman, h megint nem sikerult neki a bizonyitas (a rendkivul aerodinamikus sarvedolakatolas ellenere) es kivancsian varom a jovo evet ... :-)

Idézet
Valaki leírhatná, hogy a buggy és a 411 melyik kategóriába kellet volna indítani! És miért abban.

Hat ha van:
- 1200 bogar
- 1300 bogar
- 1600 bogar
- 1600+ bogar
- egyeb brutal gepek
- busz

Akkor te hova tenned? En biztos nem a bogarba ... Lehet, h ez sem igazsagos, de ez jar a legkevesebb fajdalommal, szerintem. Volt ott 411, Carmann, Buggy ... toljak ok egymas ellen, a kozonseg is ujjongani fog! :-)

Idézet
Más gyorsulásnál sem nézik, hogy milyen a kocsiszekrény, csak a cm3 számit!

Nem hiszem, h azert, mert 6 literes motorja van a lamborghinimnek, siman indulhatok a TRAKTOROMMAL valahol ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Holló
« Hozzászólás #10000 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:27:06 »

na ja. pl. nem kaptam meg a fröccsömet Tongue

addig jó, amíg vitatkozunk a találkozón, mert az azt jelenti, hogy ott voltunk. tavaly (vagy előtte?!) unalmasabb volt "szűk családi körben" Smiley
jövő évig úgyis elfelejted ezeket, akkor megint újult erővel fogod szervezni!!
húú, én megkaptam
lehet, hogy a tied volt?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9999 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:26:23 »

na ja. pl. nem kaptam meg a fröccsömet Tongue

addig jó, amíg vitatkozunk a találkozón, mert az azt jelenti, hogy ott voltunk. tavaly (vagy előtte?!) unalmasabb volt "szűk családi körben" Smiley
jövő évig úgyis elfelejted ezeket, akkor megint újult erővel fogod szervezni!!

Sorry!! Meg AZS Zlatyját is otthon felejtettem... kicsit szészórt voltam...

Az 2 éve volt, akkor "csak" 80 egy-néhányan voltunk...

Jövőre? Még gondolkodom.... hátha valaki átveszi a stafétát... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #9998 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:26:10 »

Nem irígységről van itt szó Aircult! Hanem arról hogy saját magatokat ámítjátok.
Szeki indulása nem volt szabálytalan csak értelmetlen (széria 1.6-ban).
Én busz kategóriában indultam,typ4-el de az első futam után kiálltam, mert láttam hogy csak typ1-es motorú buszok vannak.
A srácot aki később megnyerte (doka busz)4 autó hosszal vertem úgy hogy félúttól nem is nyomtam neki csak gurultam.
Szépen visszamentem a starthoz és megmondtam hogy visszalépek, indítsák helyettem akit legyőztem.
Végigcsinálhattam volna, de a serleg vagy oklevél kb. annyit ért volna mint egy kalap szar.
Borzasztó inkorrekt lettem volna.
Az amit annó 2003-ban elértem az korrekt verseny volt, a mai napig büszke vagyok rá.

Ezt az apró pici külömséget kellene megérteni.

na, erről van szó nyuszómuszó!

Dühösnyúlnál a pont, így korrekt!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9997 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:24:09 »

Szépen visszamentem a starthoz és megmondtam hogy visszalépek, indítsák helyettem akit legyőztem.

Igen, meg is lepődtem egy picit, de végtelenül korrekt lépésnek vettem...
Külön köszönet érte...
Egy Fair Play díj járna érte!  

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #9996 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:23:06 »

Köszönöm szépen....
Attól még megvan bennem a kicsit rossz érzés, hogy valamit nem jól csináltunk, bár tudom, mindenki kedvére nem lehet tenni, de akkor is....


na ja. pl. nem kaptam meg a fröccsömet Tongue

addig jó, amíg vitatkozunk a találkozón, mert az azt jelenti, hogy ott voltunk. tavaly (vagy előtte?!) unalmasabb volt "szűk családi körben" Smiley
jövő évig úgyis elfelejted ezeket, akkor megint újult erővel fogod szervezni!!

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9995 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:21:23 »

igen, de ő vissza is lépet ha jól tudom Wink

kivéve a dühösnyulat, ugyebár
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 10, 11:24:09 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9994 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:20:50 »

értem én,és valahol meg is értem,csakhogy az a motor amelyik esélyes bármilyen gyorsuláson,az nem az a motor,amelyikkel a tatabányai gyorsuláson indult 1,6ban,mert ott 1,6ban egy széria 1,5-tel nyomult,de mondom,értem én,hogy mit akarsz mondani,csak persze nem 100%-an igaz a véleményem szerint...meghát valóban nincs kizárva,hogy elfogult vagyok.a legnagyobb gond itt a bogarasok között szerintem az az irigység,ami ilyenkor is érezhetően kimutatkozik.én ezt főként ennek tudom be,ez a tipikus magyar mentalitás...

Nem irígységről van itt szó Aircult! Hanem arról hogy saját magatokat ámítjátok.
Szeki indulása nem volt szabálytalan csak értelmetlen (széria 1.6-ban).
Én busz kategóriában indultam,typ4-el de az első futam után kiálltam, mert láttam hogy csak typ1-es motorú buszok vannak.
A srácot aki később megnyerte (doka busz)4 autó hosszal vertem úgy hogy félúttól nem is nyomtam neki csak gurultam.
Szépen visszamentem a starthoz és megmondtam hogy visszalépek, indítsák helyettem akit legyőztem.
Végigcsinálhattam volna, de a serleg vagy oklevél kb. annyit ért volna mint egy kalap szar.
Borzasztó inkorrekt lettem volna.
Az amit annó 2003-ban elértem az korrekt verseny volt, a mai napig büszke vagyok rá.

Ezt az apró pici külömséget kellene megérteni.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9993 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:20:00 »

Jáááj! Te iesmiken ne is gondolkodj! :-) En most voltam eloszor nalatok, most voltam eloszor gyorsulasi versenyen! Nekem nagyon tetszett, hogy minden ilyen jol szervezett, mindent lelkiismeretesen vezenyel a felelos ember, mindenhol zajlik valami, folyamatosan! Nagyon jok voltak a programok, sajnos a buglingen nem tudtam indulni (es igy ujra megnyerni se' ;-)), mert vegig a salakpalyan voltam a szuper programok miatt, a totot is elfelejtettem kitolteni es beadni, mert annyira lekotottek a programok! A gyorsulasi versenyen indultam, nekem tetszett, nekem semmi gondom nem volt azzal, h beneztek a gepteto ala (mert a typ4 motrot a hatso ules ala berheltem be, ott nem feltuno Wink), aztan megmerettettem es alul maradtam! Egy rossz szavam sincs, szerintem jo jatek, orulok, hogy legalabb egyet mehettem! :-)

Kell meg magyaraznom? :-) En koszonom a lehetoseget, mindannyian ugyesek vagytok, szerintem egy nagyon jo talalkozo a tatabanyai, raszolgalt a hirere! :-)

Köszönöm szépen....
Attól még megvan bennem a kicsit rossz érzés, hogy valamit nem jól csináltunk, bár tudom, mindenki kedvére nem lehet tenni, de akkor is....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9992 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:17:41 »

Hmmm... Őszinte legyek????
Elgondolkodtam a dolgon....

Jáááj! Te iesmiken ne is gondolkodj! :-) En most voltam eloszor nalatok, most voltam eloszor gyorsulasi versenyen! Nekem nagyon tetszett, hogy minden ilyen jol szervezett, mindent lelkiismeretesen vezenyel a felelos ember, mindenhol zajlik valami, folyamatosan! Nagyon jok voltak a programok, sajnos a buglingen nem tudtam indulni (es igy ujra megnyerni se' ;-)), mert vegig a salakpalyan voltam a szuper programok miatt, a totot is elfelejtettem kitolteni es beadni, mert annyira lekotottek a programok! A gyorsulasi versenyen indultam, nekem tetszett, nekem semmi gondom nem volt azzal, h beneztek a gepteto ala (mert a typ4 motrot a hatso ules ala berheltem be, ott nem feltuno Wink), aztan megmerettettem es alul maradtam! Egy rossz szavam sincs, szerintem jo jatek, orulok, hogy legalabb egyet mehettem! :-)

Idézet
Ennek ellenére azért halványan bízom abban, hogy a többség jóérzéssel ment el tőlünk...

Kell meg magyaraznom? :-) En koszonom a lehetoseget, mindannyian ugyesek vagytok, szerintem egy nagyon jo talalkozo a tatabanyai, raszolgalt a hirere! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9991 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:15:05 »

Füstenfeldben sikerült megoldani a díjkiosztót vita-sértődés-csalódottság nélkül.
volt legjobb 20, aztán abba beleválogatták mindenből a legszebbeket, legkülönlegesebbeket.
zseniális megoldás.
ez mondjuk a gyorsulásira nem működhet, de ott nem is volt gyorsulás (vajon miért)
Lehet hogy csak efajta díjazás működhet zökkenőmentesen egy baráti régiautós rendezvényen?
talán tanulni lehetne a sógoroktól.



Igazad van! Lehet, hogy nem is kellenének magyar Talik, kimegyünk osztrákékhoz, oszt jól érezzük magunkat ott, nincs fikázás, meg sértődés... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #9990 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:15:03 »

Füstenfeldben sikerült megoldani a díjkiosztót vita-sértődés-csalódottság nélkül.
volt legjobb 20, aztán abba beleválogatták mindenből a legszebbeket, legkülönlegesebbeket.
zseniális megoldás.
ez mondjuk a gyorsulásira nem működhet, de ott nem is volt gyorsulás (vajon miért)
Lehet hogy csak efajta díjazás működhet zökkenőmentesen egy baráti régiautós rendezvényen?
talán tanulni lehetne a sógoroktól.



4 éve (a repülőtéren) volt gyorsulás Fürstenfeldben. fotocellás. amúgy érdekesség képpen ott lenyomtam a felfelényílóajtós-labanc-kékdokát, utána oda is jött gratulálni Smiley

minden csak rajtunk múlik Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9989 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:11:11 »


Vagy azért miért nem sírt senki, hogy a Farkas Zsolti a priccsel megvert mindenkit?


kivéve a dühösnyulat, ugyebár
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #9988 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:06:32 »

Füstenfeldben sikerült megoldani a díjkiosztót vita-sértődés-csalódottság nélkül.
volt legjobb 20, aztán abba beleválogatták mindenből a legszebbeket, legkülönlegesebbeket.
zseniális megoldás.
ez mondjuk a gyorsulásira nem működhet, de ott nem is volt gyorsulás (vajon miért)
Lehet hogy csak efajta díjazás működhet zökkenőmentesen egy baráti régiautós rendezvényen?
talán tanulni lehetne a sógoroktól.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #9987 Dátum: 2007 Szeptember 10, 11:06:03 »

Más gyorsulásnál sem nézik, hogy milyen a kocsiszekrény, csak a cm3 számit!
ami valljuk be nem szép a többiekkel szemben, főleg azokkal, akik nem gyorsulásra építették a gépet. szerintem senki nem díjazná, ha egy nascar motorra és váltóra rakna valaki 4 kereket, egy ülést meg egy ejtőernyőt, amivel megáll, oszt alázna...

lehetne mondjuk "játék" és komoly kategória, ezen belül mehetnek a köbcentik, arányok, akármi, ha a gyári autók lementek, jöhet ráadásnak a profi gépek versenye

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9986 Dátum: 2007 Szeptember 10, 10:49:34 »

Nekem nagyon tetszett a gyorsulás. Hétköznapi autósnak ritkán adatik meg ilyen élmény, hogy kipróbálhatja, mit tud az autójával.
Igaz, hogy elvertek, de akkor is nagyszerű élmény volt gyorsulni.
Az külön öröm volt, hogy annak a közlekedési lámpának, amit a világon legjobban gyűlölök (még sose volt zöld, mikor én odaértem, pedig heti 4-5-ször biztos járok arra), most nem volt hatalma felettem, és 100 feletti tempóban sikerült elsuhannom alatta. Evil
Szóval, szerintem a gyorsulást mindenki élvezte, az is aki kikapott.
A találkozó nagyon tetszett, a szervezők dícsértetet érdemelnek!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9985 Dátum: 2007 Szeptember 10, 10:37:25 »

Gyorsulást szervezni nem egy hálás feladat.

Mindig a kategóriákkal van a cirkusz.
A busz kategóriát mindenki egy kalap alá veszi. Pedig ott van 1.6 (typ1) meg 1.8 és 2.0 (typ 4), abból érdekes nincs vita. (meg van a Vörös Laci )
Vagy azért miért nem sírt senki, hogy a Farkas Zsolti a priccsel megvert mindenkit? Az ő autója is könnyebb mint a többi busz. (és ezt nem bántásként írtam)

Tudomásul kell venni két dogot.

1. Nem lehet 20 kategóriát inditani, amikor van 25 induló.
2. Mindig van olyan autó, ami gyorsabb a sajátunknál. Veszteni tudni kell, de ez sok embernek még nem megy tökéletesen.



Valaki leírhatná, hogy a buggy és a 411 melyik kategóriába kellet volna indítani! És miért abban.

A súly/lóerő szerint csoportosítás felesleges, és kivitelezhetetlen.

Más gyorsulásnál sem nézik, hogy milyen a kocsiszekrény, csak a cm3 számit!


Bocs, hogy outsiderként beleböfögök.
Kár, hogy néhányan ennyire presztizskérdést csinálnak a gyorsulásiból. A kategorizálást meg tényleg jó lenne egységesíteni.  Széria 1200, 1300, 1600; tuning, busz, oszt kész. Vagy legyen épített gépeknek külön, de akkor valami súly/lóerő szorzóval az idő számolva, nem kieséses alapon. Ezt szerintem nálam okosabb gépész kollégák csuklóból nyomják. Bár ehhez meg igazolt fékpadi mérés kellene - de azt hiszem, aki komolyan gyúr ilyen gépekkel, az már csak a saját büszkesége miastt is rendelkezik ilyennel. Az az 1-2 db ezerötös hát igen...

Igazán jó ötletem arra nincs, hogy az E G É S Z S É G T E L E N  versenyszellemet mivel lehetne kiölni (hacsak az nem, hogy aki körül balhé volt a korábbiakban, annak köszönjük szépen az eddigi szereplést...)
De tényleg rossz dolog itt olvasni, hogy egy tali hangulatát utóleg ez húzza le.

Amit az eddigi tatabányai találkozókról olvastam a Depóban, azok alapján egy nagyon jól szervezett, jó hangulatú találkozóra számíthat az, aki tatabányára megy. Sajna nekem hosszú az út (adná a Jóisten,. hogy csak fizikai távolságról lenne szó, inkább lóvé...), de amint tehetem, egyszer elmegyek mindenképp.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9984 Dátum: 2007 Szeptember 10, 10:17:58 »

Igen, jó lenne egy ilyen, de mivel tényleg nem vérkomoly egy ilyen gyorsulósdi, ezért kérem minden évben, hogy mindenkinek a lelkiismeretére bízom, hogy abban a  kategóriában induljon, ahova tartozik...
Tudom, nem egyszerű a sok tuning ötlet miatt, de 20 kategóriát meg nem tudunk indítani, sajnos... Jó lenne, de nem megy..
Ott, a helyszínen is lehangzott, hogy miért nem "béreljük" ki egy fél napra a "pályát" és akkor mehetne mindenki-mindenkivel, meg akárhány kategóriában...
Sajna a Ságvári út egy fő közlekedési útja a városnak és ez is elég nagy gond, ennyi időre lezárni... időnként anyukám csuklik is, amikor nem lehet megértetni egy-két honpolgárral, hogy egy engedéllyel rendelkező verseny miatt kell kerülni kb 2 km-t....
Bocs, hogy outsiderként beleböfögök.
Kár, hogy néhányan ennyire presztizskérdést csinálnak a gyorsulásiból. A kategorizálást meg tényleg jó lenne egységesíteni.  Széria 1200, 1300, 1600; tuning, busz, oszt kész. Vagy legyen épített gépeknek külön, de akkor valami súly/lóerő szorzóval az idő számolva, nem kieséses alapon. Ezt szerintem nálam okosabb gépész kollégák csuklóból nyomják. Bár ehhez meg igazolt fékpadi mérés kellene - de azt hiszem, aki komolyan gyúr ilyen gépekkel, az már csak a saját büszkesége miastt is rendelkezik ilyennel. Az az 1-2 db ezerötös hát igen...

Igazán jó ötletem arra nincs, hogy az E G É S Z S É G T E L E N  versenyszellemet mivel lehetne kiölni (hacsak az nem, hogy aki körül balhé volt a korábbiakban, annak köszönjük szépen az eddigi szereplést...)
De tényleg rossz dolog itt olvasni, hogy egy tali hangulatát utóleg ez húzza le.

Amit az eddigi tatabányai találkozókról olvastam a Depóban, azok alapján egy nagyon jól szervezett, jó hangulatú találkozóra számíthat az, aki tatabányára megy. Sajna nekem hosszú az út (adná a Jóisten,. hogy csak fizikai távolságról lenne szó, inkább lóvé...), de amint tehetem, egyszer elmegyek mindenképp.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9983 Dátum: 2007 Szeptember 10, 10:14:14 »

nekünk is jobban esett volna ha privátban meg tudjuk beszélni az észrevételeket.
köszi!
félre a cinket, pár sorban leírom tapasztalomat a találkozóról. most voltam először tatabányán, az időpont idén megfelelt, az időjárás sajnos nem, ezért nem a busszal mentem...
de azért ott voltam, és nem bántam meg, tapasztalatot szereztem tatabányából.
a bogarasok pest közelsége miatt szép számban megtisztelték a rendezvényt, és jó ötlet hogy egynapos, ezen nem is szabad változtatni, ebben az időszakban ez egy jól eltalált döntés, kiváló napi programot jelent, erre mindenki ráérhet...
hibát mindenben lehet találni, írogathatnék bántó dolgokat a találkozóval kapcsolatban így utólag, válaszul a pécsi eseményekre, de azt gondolom tiszteletben kell tartani azt az erőfeszítést amit egy találkozó létrehozása igényel, ezt elvártam volna abaliget után is.
találkoztam ismerősökkel, néztem gyorsulási versenyt, láttam sok buszt amit eddig még élőben nem volt szerencsém látni, és jól éreztem magam.
mert én bogártalálkozóra mentem,és jól akartam érezni magam Wink
Jó is volt.


Köszönöm, megértettem....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #9982 Dátum: 2007 Szeptember 10, 10:05:05 »

Ezt majd légy szíves fejtsd ki nekem, ha lehet privátban, ne szítsunk felesleges vitát!
Csak szeretném tudni, miben hibáztam (-tunk)!
Köszi!

nekünk is jobban esett volna ha privátban meg tudjuk beszélni az észrevételeket.
köszi!
félre a cinket, pár sorban leírom tapasztalomat a találkozóról. most voltam először tatabányán, az időpont idén megfelelt, az időjárás sajnos nem, ezért nem a busszal mentem...
de azért ott voltam, és nem bántam meg, tapasztalatot szereztem tatabányából.
a bogarasok pest közelsége miatt szép számban megtisztelték a rendezvényt, és jó ötlet hogy egynapos, ezen nem is szabad változtatni, ebben az időszakban ez egy jól eltalált döntés, kiváló napi programot jelent, erre mindenki ráérhet...
hibát mindenben lehet találni, írogathatnék bántó dolgokat a találkozóval kapcsolatban így utólag, válaszul a pécsi eseményekre, de azt gondolom tiszteletben kell tartani azt az erőfeszítést amit egy találkozó létrehozása igényel, ezt elvártam volna abaliget után is.
találkoztam ismerősökkel, néztem gyorsulási versenyt, láttam sok buszt amit eddig még élőben nem volt szerencsém látni, és jól éreztem magam.
mert én bogártalálkozóra mentem,és jól akartam érezni magam Wink
Jó is volt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9981 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:46:43 »

hát előző este fél tízkor még a lelazult hengerfejet húztam meg, meg a váltóm is erősen szétesőfélben van, például végig 3-asban mentem-jöttem. úgyhogy értékeld, hogy egyáltalán leértem ;-)

de már készül az igazi motorom, meg már itt a másik váltó is (csak húzom-halasztom a dolgot, hátha bejön az automata-projekt)

Na így már érthető.... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9980 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:46:06 »

... apropó! Nem indutál az ügyességin sem, meg a gyorsulásin sem, pedig sokan hiányoltak.... Shocked

hát előző este fél tízkor még a lelazult hengerfejet húztam meg, meg a váltóm is erősen szétesőfélben van, például végig 3-asban mentem-jöttem. úgyhogy értékeld, hogy egyáltalán leértem ;-)

de már készül az igazi motorom, meg már itt a másik váltó is (csak húzom-halasztom a dolgot, hátha bejön az automata-projekt)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9979 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:42:15 »

Mostmébántaszmégteis??????  Grin

dehogy bántalak ;-))) sőőőt ;-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9978 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:40:33 »

Sziasztok!
Ez volt az első Tatabányai Bogár talim.  Roll Eyes
Köszönetet szeretnék mondani a szervezőknek, a nagyszerű rendezés miatt!
Mi nagyon jól éreztük magunkat! Felejthetetlen élmény volt számunkra! Smiley
Köszönet érte!

u.i.: a képeimet igyekszem minél hamarabb feltölteni, majd jelzem...

Örömünkre szolgál, ha jól éreztétek Magatokat! MI köszönjük, hogy vendégül láthattunk Benneteket! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9977 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:39:11 »

ha én aszondom, hogy kell az a gyorsulás, akkor kell,

... apropó! Nem indutál az ügyességin sem, meg a gyorsulásin sem, pedig sokan hiányoltak.... Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #9976 Dátum: 2007 Szeptember 10, 09:38:03 »

Sziasztok!
Ez volt az első Tatabányai Bogár talim.  Roll Eyes
Köszönetet szeretnék mondani a szervezőknek, a nagyszerű rendezés miatt!
Mi nagyon jól éreztük magunkat! Felejthetetlen élmény volt számunkra! Smiley
Köszönet érte!

u.i.: a képeimet igyekszem minél hamarabb feltölteni, majd jelzem...

VW 1302 (1972)
Oldalak: 1 ... 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 ... 1105
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.