www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:08:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 [927] 928 929 930 931 932 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6151544 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #371 Dátum: 2006 Március 04, 08:18:15 »

ja igen, köcce

1980-ig  gti-nek nem kromozott volt a lökháritó, hanem fekete.
Valamint végig megvolt az a két fekete csik az oldalán, a vékony és a vastag, amitől igazán GTI kinézetet kapott. De ezt elkezdte késöbb a vw alkalmazni a Jetta-nal is. Most néztem meg, tele vagyok 1-es golf prospektusokkal is, vagy ilyen gyári GTD prospektus is, megnéztem:

- az 5. ajtón ott a fekete MATRICA! mert nem festve volt
- fekete műa sárvédőivek
- GTD felirat elöl is

A gyári max sebesség 155

Kell még valami?

A szinkód Z4Z4 Diamantsilber-metallic
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #370 Dátum: 2006 Március 04, 07:45:33 »

Most lebuktál!! Grin Grin Grin

03-as fan!!  Grin Grin Grin

Szövegkörnyezetből kiragadott mondattöredék. Roll Eyes

legyen kerek, de ne legyen gnóm.
ezt nem tettem hozzá, de a szövegkörnyezetből kiderül  Tongue



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #369 Dátum: 2006 Március 04, 07:14:41 »

hááálóóóó!

egy autó legyen csupa kerekség

Most lebuktál!! Grin Grin Grin

03-as fan!!  Grin Grin Grin

Szövegkörnyezetből kiragadott mondattöredék. Roll Eyes
Süni
« Hozzászólás #368 Dátum: 2006 Március 03, 22:41:17 »

meg a szpójler a csomitértető tetején,ablak felett
Na az még nagy Flash ! Bontottam szét egy GTi-t és nem hittem a szememnek ! A hátsó üveg és a gumikeret közé vannak beszorítva fémlemezek amik kiállnak, és a kiálló részhez van csavarozva a spoiler !
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #367 Dátum: 2006 Március 03, 22:40:44 »

Tudtommal gyárilag is festve van... Huh Ez GTD, azért néz úgy ki mint a GTi !
nekem volt G1 GTI-m ezé mondom ily magabiztosan,

Süni
« Hozzászólás #366 Dátum: 2006 Március 03, 22:38:49 »

gyárilag nem föstve van
Tudtommal gyárilag is festve van... Huh Ez GTD, azért néz úgy ki mint a GTi !
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #365 Dátum: 2006 Március 03, 22:14:31 »

Ezt sajnos nekem is csinálja..  A legtöbb képet mutatja (remélem)
de pl azt a képet sose láttam.. Sad és nem is tudtam hogy ott kéne lenni.
géptől vagy böngészőtől függ. nemtudom
ez csak azért gáz, mert nem tudom hogy nem látom. semmi sem jelzi hogy ott kép lenne.
 Huh Huh
köszi, ez van.
üdvw

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #364 Dátum: 2006 Március 03, 22:09:44 »

#348 -ből a beszúrt képen eltünt Huh Huh Huh

nem volt szép kép de egy golf 1-est ábrázolt.

ez hogy lehet???

üdvw

Ezt sajnos nekem is csinálja..  A legtöbb képet mutatja (remélem)
de pl azt a képet sose láttam.. Sad és nem is tudtam hogy ott kéne lenni.
géptől vagy böngészőtől függ. nemtudom
ez csak azért gáz, mert nem tudom hogy nem látom. semmi sem jelzi hogy ott kép lenne.
 Huh Huh
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #363 Dátum: 2006 Március 03, 22:05:23 »

#348 -ből a beszúrt képen eltünt Huh Huh Huh

nem volt szép kép de egy golf 1-est ábrázolt.

ez hogy lehet???

üdvw

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #362 Dátum: 2006 Március 03, 22:02:23 »

Hát igen. A VW 2 jó személyautót gyártott: A bogár és a Golf2.
Szerintem is kinézetre a G1 szebb és fillingesebb mint a 2-es

igaz  vezetni és kényelemből a 2-es a jobb.

izlések és..........

vw mind kettő ez a lényeg!

ja de a bogi a legjobb...............

üdvw

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #361 Dátum: 2006 Március 03, 21:24:48 »

meg a szpójler a csomitértető tetején,ablak felett

ja igen, köcce



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #360 Dátum: 2006 Március 03, 21:07:03 »

ettől is.
- fekete keret a háccsóablak körül
- sárvédőívek fekete borítása
- elöl spoiler
- piros keret a hűtőrácson
- gétéji felirat a hűtőrácson

nagyjából ennyi a külső ismertetőjel.
meg a szpójler a csomitértető tetején,ablak felett

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #359 Dátum: 2006 Március 03, 20:58:24 »

ez aztán a tyuning! nem is tudtam, hogy ettől gti a gti....  Evil

ettől is.
- fekete keret a háccsóablak körül
- sárvédőívek fekete borítása
- elöl spoiler
- piros keret a hűtőrácson
- gétéji felirat a hűtőrácson

nagyjából ennyi a külső ismertetőjel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #358 Dátum: 2006 Március 03, 20:46:06 »



ez aztán a tyuning! nem is tudtam, hogy ettől gti a gti....  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #357 Dátum: 2006 Március 03, 19:51:32 »

matricázni nem vagyok hajlandó.
a parasztok meg úgysem tudják megkülönböztetni  Evil
pedig nem nehéz, lehet kapni olyan nevü matrincát hogy ORACALL ha nem is rücsis mint a gyári attol még kafán mutat és nagyon jó vele dógozni,pl az féloff Sirkám kézifékmarkolatát is bevontam ezzel,szép birozs szinüre,majd rámelegitettem és még a recézés mintáját is felvette,

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #356 Dátum: 2006 Március 03, 19:50:07 »

hááálóóóó!
a g1-et kihagytad, tehát 3.

nekem jobban teccik a formája, mint a g2-nek.
a végletek embere vagyok:
egy autó legyen csupa kerekség (bogár) vagy csupa szöglet (g1)

A G2 is szép, és ami lényeges nekem, nagyobb és kényelmesebb, meg jobb, mint a G1.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #355 Dátum: 2006 Március 03, 19:48:25 »

hááálóóóó!
a g1-et kihagytad, tehát 3.

nekem jobban teccik a formája, mint a g2-nek.
a végletek embere vagyok:
egy autó legyen csupa kerekség (bogár) vagy csupa szöglet (g1)
Akkor ugy irom, hogy a G2 volt az utolsó jó autó.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #354 Dátum: 2006 Március 03, 19:42:34 »

gyárilag nem föstve van

matricázni nem vagyok hajlandó.
a parasztok meg úgysem tudják megkülönböztetni  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #353 Dátum: 2006 Március 03, 19:35:43 »

ez a gti mintára fényezett csomitértető odaver Smiley
én is terveztem, hogy lefestem, de győzött a híres lustaságom
gyárilag nem föstve van

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #352 Dátum: 2006 Március 03, 19:33:27 »

<beszúrt kép törölve>

ez a gti mintára fényezett csomitértető odaver Smiley
én is terveztem, hogy lefestem, de győzött a híres lustaságom



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #351 Dátum: 2006 Március 03, 19:31:14 »

Hát igen. A VW 2 jó személyautót gyártott: A bogár és a Golf2.

hááálóóóó!
a g1-et kihagytad, tehát 3.

nekem jobban teccik a formája, mint a g2-nek.
a végletek embere vagyok:
egy autó legyen csupa kerekség (bogár) vagy csupa szöglet (g1)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #350 Dátum: 2006 Március 03, 18:43:09 »

ahogy emlekszem nekem a golf II 1.6 GTD nagyon jol ment... amikor hozzam kerulu (1992-ben) akkor garantalt 56ezer volt benne, jol gyorsult, ha nyomtam neki, akkor csak surun kellett valogatni, mert eleg remiszto erzes volt amikor leszabalyozott...
autopalyan ora szerint 180-at tepett Smiley ja es max 5.5-6 litert zabalt... 100ezernel adtam el, es akkor sem volt semmi baja...

Hát igen. A VW 2 jó személyautót gyártott: A bogár és a Golf2.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #349 Dátum: 2006 Március 03, 12:45:34 »

Tessék a kép :

Ma megvolt a próbaút (80km). Háááááááááát.....Nem tudom, hogyan kéne mennie egy 1.6 TD-nek, de ez harmatgyenge ! A gázpedál első 2 cm-erében történik vmi, aztán zéró !Az ajtók lógnak mint állat, az üléseket nem lehet dönteni előre, a váltás meg rémálom ! 10 esetből 8-szor nincs meg az 1-es, a kar meg úgy alapjában nehezen mozog, a kuplung meg már a padlólemeztől 1 cm-re fog. Az üzemanyagszinjelző nem működik, a fűtésnek egy állása van, a max ! Nem baj, majd csinálok belőle szépet-jót ! Wink

ahogy emlekszem nekem a golf II 1.6 GTD nagyon jol ment... amikor hozzam kerulu (1992-ben) akkor garantalt 56ezer volt benne, jol gyorsult, ha nyomtam neki, akkor csak surun kellett valogatni, mert eleg remiszto erzes volt amikor leszabalyozott...
autopalyan ora szerint 180-at tepett Smiley ja es max 5.5-6 litert zabalt... 100ezernel adtam el, es akkor sem volt semmi baja...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #348 Dátum: 2006 Március 03, 11:51:08 »

Tessék a kép :

Ma megvolt a próbaút (80km). Háááááááááát.....Nem tudom, hogyan kéne mennie egy 1.6 TD-nek, de ez harmatgyenge ........
A kollégámnak volt egy ilyen gépe és én is vezettem ,de az ővé nagyon jól ment,legalább úgy mint egy 1300-1400-es benzines gép.
Lehet hogy bekellene állitani az adagolodat és akkor megnézni hogy mit változott.

Nekem egy vizes G1 van,79-es és most fogok én is majd vele foglalkozni,mert van 1-2 hibája neki is.

Üdvw

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #347 Dátum: 2006 Március 03, 08:07:04 »

sok sikert Süni!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #346 Dátum: 2006 Március 02, 22:33:08 »

kép???
5 V3 AJTOS
Tessék a kép :


Ma megvolt a próbaút (80km). Háááááááááát.....Nem tudom, hogyan kéne mennie egy 1.6 TD-nek, de ez harmatgyenge ! A gázpedál első 2 cm-erében történik vmi, aztán zéró !Az ajtók lógnak mint állat, az üléseket nem lehet dönteni előre, a váltás meg rémálom ! 10 esetből 8-szor nincs meg az 1-es, a kar meg úgy alapjában nehezen mozog, a kuplung meg már a padlólemeztől 1 cm-re fog. Az üzemanyagszinjelző nem működik, a fűtésnek egy állása van, a max ! Nem baj, majd csinálok belőle szépet-jót !  Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #345 Dátum: 2006 Március 02, 20:34:20 »

egyszeruek ezek az oreg golfok, meg egeszen jo atlathato bennuk minden es tenyleg konnyen javithatok... amig nem szereltek agyon elektronikaval a kocsikat addig nem is volt gond... volt golfII 1.6D-m meg 1.6GTD-m es azok nagyon-nagyon jok voltak! Az 1.6-be amikor eladtam 460ezer volt es ment ment ment.... (es nem a bontoba)  Grin

kerek vasarlashoz az az otletem, hogy 14-esig egesz komfortos marad, a 15-os a GolfI alatt nekem mar nagynak tunt, es inkabb a kerek iranyitotta a kormanyt mint a kormany a kereket.... ilyen szep gyari AVUS-okat neha ki lehet fogni jo arban!

Az tény, hogy az 1,6-os dizel golf egy igen stapabiró autó. Nekem egy 2-es 1987-esem van, és hihetetlen, mit ki nem bir. Néha elgondolkodok, hogy lecserélem egy 1-es golfra, de azért a kettes már sokkal komfortosabb, és olcsóbb az alkatrész is hozzá. Sokáig gondolkoztam azon, hogy egy olyan retro-ra megcsinálom, mert drapp szine van, meg barna a belső, de akkor elkezdeném ezt is sajnálni télen. Egyenlőre koszos szegénykém, október ota nem lett lemosva.

Más:
A bogár belső mérete kisebb mint a Golf1, a hátsó ülés mérete azonos, de szélesebb, mivel a bogárnál ott a 2 fellépő, ami keskenyiti a kasznit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #344 Dátum: 2006 Március 02, 08:39:34 »

ültetés, szélesebb gumik, tárcsafék előre és máris jobb az úttartás, fékezés. nekem párnázott a műszerfalam Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #343 Dátum: 2006 Március 01, 22:39:54 »

http://www.vezess.hu/picture.php?src=mag&t=1141249554&idx=3061&nr=1



Mennyit fejlődött az autók biztonsága az elmúlt harminc évben? Az ADAC és az ÖAMTC ezt egy VW Bogár, egy Golf II és egy Golf IV példáján vizsgálta meg egy töréstesztben.

Érezhető javulást csak a négyes Golf töréstesztjénél tapasztaltak az ÖAMTC szakemberei, mivel a kettes Golfban és a Bogárban is életveszélyes sérüléseket szereznének az utasok egy ütközésben.

Oldalütközésnél meglepő módon a bogárhátú Volkswagen több pontot szerzett, mint a kettes Golf. Előbbi védelmi képessége 13, utóbbié 9 pontra volt elég. A karosszéria összenyomódása miatt az első ülés eredeti szélességének felére zsugorodik. A Bogár azért ért el jóval későbbi fejlesztésű utódjánál jobb eredményt, mert a magasabb üléshelyzet jobban óvja a vezetőt. Kitűnően szerepelt az idén kifutó Golf, amely a maximális 18-ból 17 pontot ért el.

Még rosszabb eredményt hozott a frontális ütközési teszt. A pontszámok: Golf IV - 10, Bogár - 3, Golf II - 2. Mindkét korábbi típus karosszériája erősen deformálódik, erősen csökkentve a túlélési teret. Mind a pedálsor, mind a kormány benyomul az utastérbe, ráadásul azok a felületek, amelyeknek a bent ülők nekiütődnek, nincsenek megfelelően párnázva.

Biztonságos futóművel esetleg megelőzhető egy baleset, ezért a vizsgálatok során a menettulajdonságokat is megvizsgálták. A hátul lengőtengelyes, ráadásul farmotoros Bogár úttartása a mai normák alapján erősen kifogásolható. A Golf II menetbiztonsága már a mai autókkal összehasonlítva is jó, a négyes Golfé pedig nagyon jó a tesztelők ítélete szerint.

Az aktív biztonságban elsődleges a jó lassulás. A mérések szerint a Bogár lemaradása ebben is nagy a modernebb utódokkal összehasonlítva. Míg a bogárhátú 55 méter alatt áll meg 100 km/órás sebességről vészfékezve, a 84-es évjáratú Golfnak 47, a 2002-es típusnak 42 méter kell ugyanehhez.

A hosszú fékút mellett a kanyarban fékezéskor mutatott instabilitás is a Bogár ellen szól. A kettes Golf kielégítő, a negyedik generációs jó minősítést kapott.

A vizsgálatokban egy 1983-as évjáratú VW Bogár, egy 1984-es Golf II és egy 2002-ben forgalomba helyezett Golf IV vett részt.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 01, 22:48:55 írta cdrw »
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #342 Dátum: 2006 Március 01, 22:37:41 »

akkor a bogarka akkora mint egy II v III as golf, es a biztonsaga kb. mint egy II-ese... valahol volt valami osszehasonlito toresteszt... ott a Golf II es a bogar volt parhuzamba vonva...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #341 Dátum: 2006 Március 01, 22:23:29 »

a célfotóban a mislen baba éppen leint a kockás zászlóval, közben a Palik ordítja, hogy hova tunt DémonGolf, hova tünt DémonGolf...

 kéne ragasztani a bogaradra zengős matrinyákat és meggazdagodnál, ha az arcodra ragasztanánk akkor meg te lennél a reklám arc  Grin  Grin Evil

ha csak ennyin múlna akkor már régen rajta lenne a matrica arzenál!!:-)))

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #340 Dátum: 2006 Március 01, 22:20:19 »

valami városi bogárverseny egyik ellenőrző pontjánál. benne volt egy túristakönyvben Wink Cheesy

ismered a helyet? Cheesy

a célfotóban a mislen baba éppen leint a kockás zászlóval, közben a Palik ordítja, hogy hova tunt DémonGolf, hova tünt DémonGolf...

 kéne ragasztani a bogaradra zengős matrinyákat és meggazdagodnál, ha az arcodra ragasztanánk akkor meg te lennél a reklám arc  Grin  Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #339 Dátum: 2006 Március 01, 22:17:28 »

valami városi bogárverseny egyik ellenőrző pontjánál. benne volt egy túristakönyvben Wink Cheesy

ismered a helyet? Cheesy
ja,mint ha ma is láttam volna......... Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #338 Dátum: 2006 Március 01, 22:07:56 »

hú de k***a jó kép!!
hol csináltad??? Grin Grin Grin

valami városi bogárverseny egyik ellenőrző pontjánál. benne volt egy túristakönyvben Wink Cheesy

ismered a helyet? Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #337 Dátum: 2006 Március 01, 22:02:33 »

hú de k***a jó kép!!
hol csináltad??? Grin Grin Grin
Mennyit csengettél a reklámért? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #336 Dátum: 2006 Március 01, 22:01:19 »

Milyen hosszú egy Golf 1? illetve milyen rövid? mert kisebbnek tűnik mint a bogár Tongue alig látszik ki mögüle  Grin
hú de k***a jó kép!!
hol csináltad??? Grin Grin Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #335 Dátum: 2006 Március 01, 21:45:32 »

halált megvető bátorsággal, testi épségemet kockáztattam a fotóért  Evil

bogár fotózás védőháló nélkül!  Cool bravúros vagy  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #334 Dátum: 2006 Március 01, 21:43:58 »

kiálltál a villanyos sinre? Cool

halált megvető bátorsággal, testi épségemet kockáztattam a fotóért  Evil
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #333 Dátum: 2006 Március 01, 21:38:11 »



kiálltál a villanyos sinre? Cool

na igen, a bogi 5 személyes családi autó.  Smiley

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #332 Dátum: 2006 Március 01, 21:34:23 »

a golf1 3,81 m hosszú.régen amúgy valami bogis dokumentumfilmben láttam,h a golf1 belső tere akkora mint a bogáré.nem mértem le,h igaz-e. Smiley

tudtam én Smiley köszi. a golf csak kisautó a bogi mellett Cheesy
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 [927] 928 929 930 931 932 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.