www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:31:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6206349 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3131 Dátum: 2006 December 28, 13:21:41 »

Az előző golfom -20 fokban 2x izzitásra pöccre indult.

Nem is panaszkodott Csendőr Kartárs eddig....
De azért a 3-as Gófom eddig nem nagyon csinált ilyet... és még nincs is nagy hideg....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3130 Dátum: 2006 December 28, 13:17:51 »

Hö! Nekem is csak 3-4 indításra röffent be a benzines Góf.... remélem, nem kezd el b@szakodni.... Undecided Tongue

Az előző golfom -20 fokban 2x izzitásra pöccre indult.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3129 Dátum: 2006 December 28, 12:38:18 »

Ma reggel kb -6-8 fok volt. 4x izzitottam igy kb 25-28 mp-re jött ki az izzitási idő, és azonnal indult az Polo. Azért nem olyan nagyon rossz, de nem merem elkiabálni, mert még hátra van a tél nagyja

Hö! Nekem is csak 3-4 indításra röffent be a benzines Góf.... remélem, nem kezd el b@szakodni.... Undecided Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3128 Dátum: 2006 December 28, 09:27:36 »

Ma reggel kb -6-8 fok volt. 4x izzitottam igy kb 25-28 mp-re jött ki az izzitási idő, és azonnal indult az Polo. Azért nem olyan nagyon rossz, de nem merem elkiabálni, mert még hátra van a tél nagyja
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3127 Dátum: 2006 December 28, 07:28:56 »

az valoban nagyon szep!
pityubacsinak:
<beszúrt kép törölve>
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323519.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323520.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323521.jpg
 Grin nagyon komoly caddy, gondolom a csodas fenyezes, pontosabban mattozas  Grin a szived csucske

jeeeee, finom  Cool

valami normális futóművet kéne alátenni, mert ez törött :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3126 Dátum: 2006 December 27, 22:58:09 »

Jut szmbe!
Lmair trabis kolléga az indexes fórumon írta, keres jó állapotú Caddyt. Invitáltam ide itt tőbben értenek ilyenhez, remélem idetalál.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3125 Dátum: 2006 December 27, 22:46:45 »

Az a narancssárga 1-es Golf álomszép!

az valoban nagyon szep!

pityubacsinak:

http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323519.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323520.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323521.jpg
 Grin nagyon komoly caddy, gondolom a csodas fenyezes, pontosabban mattozas  Grin a szived csucske
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3124 Dátum: 2006 December 27, 18:37:48 »

Smiley
Az a narancssárga 1-es Golf álomszép!
Rulezka
« Hozzászólás #3123 Dátum: 2006 December 27, 08:53:00 »

Na ez volt a spórolás netovábbja:

a felső hőfokot és az alsó tankvisszajelzőt kinyomták jobbra az óra / ford.szám mérő helyére?
ez azé' már kissé gáz Sad
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3122 Dátum: 2006 December 26, 23:23:26 »

ITT európában ezek a vasak ritkaságok. Meg kell becsűlni őket!    Kiss

haveromnak van ilyen golf kabrio piros USA 1.8i klimás eredeti állapot 86os
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #3121 Dátum: 2006 December 26, 22:13:14 »

ITT európában ezek a vasak ritkaságok. Meg kell becsűlni őket!    Kiss
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3120 Dátum: 2006 December 23, 18:36:40 »

oreg romos amerikas vasak




Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3119 Dátum: 2006 December 22, 22:14:58 »

Na ez volt a spórolás netovábbja:

eccerű, jól áttekinhető.
mikénemég?


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3118 Dátum: 2006 December 22, 22:13:20 »

az nem inkabb egy fekete fem tabla szokott lenni ott a motor terben?  Roll Eyes
a matrica amirol en beszeltem az gyarilag bekerul minden vw csomagtartojaba es azon fel van tuntetve az alvazszam, motorkod, extrak szamkodja, festek szama, stb, ugyanennek a matricanak a parja van a szervizkonyvbe
mondjuk az igaz, hogy ezek a matricak a serulesek, beazasok, es egyebb hatasok eredmenyekent eleg gyakran eltunnek  Sad 

Gtd-kbe amik még nem voltak törve ott volt elől egy matrica vonalkóddal ráirva hogy gtd egy párat láttam még nekem is megvan.

 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3117 Dátum: 2006 December 22, 21:52:51 »

Na ez volt a spórolás netovábbja:
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3116 Dátum: 2006 December 21, 16:31:00 »

Jobb elöl a motortérben van matricám a légszürő becsatlakozás mellett.

 Evil

az nem inkabb egy fekete fem tabla szokott lenni ott a motor terben?  Roll Eyes
a matrica amirol en beszeltem az gyarilag bekerul minden vw csomagtartojaba es azon fel van tuntetve az alvazszam, motorkod, extrak szamkodja, festek szama, stb, ugyanennek a matricanak a parja van a szervizkonyvbe

mondjuk az igaz, hogy ezek a matricak a serulesek, beazasok, es egyebb hatasok eredmenyekent eleg gyakran eltunnek  Sad 
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 21, 16:50:18 írta cdrw »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3115 Dátum: 2006 December 21, 15:57:23 »

szia, egy gyonyoruseges 89-es golf gtd special tulajdonosa voltam 93-94 kornyeken
imadtam azt az autot Smiley meg mindig jo emlekekkel gondolok vissza ra Smiley
amikor vettem garantalt 60ezer volt benne, es ugy nezett ki mint az uj
a sport ulesek tartottak,amugy ilyenek voltak:
<beszúrt kép törölve>
az gt futomu tette a dolgat, ott es ugy kanyarodott ahogy azt en akartam, nagyon durva dolgokat meg lehetett vele tenni  Smiley
a kis 1.6TD pedig a maga 70LE-vel repitette a vasat Smiley es ez nem vicc, valoben jol ment
15-os gyarilag BBS felnivel volt szerelve 185/55/15
<beszúrt kép törölve>
a motorhoz es a tobbi szerkezeti elemhez soha nem kellett nyulni, olajat csereltettem benne es annyi
a fogyasztasa 5-6 kozott volt, labtol fuggoen  Grin az autopalyan dobta a 180-at, igaz 150 volt a csendes utazoja
a turbot persze hogy lehetett benne tekergetni, es igeny szerint mar alacsonyabb fordulattol dolgozott  Grin
telen mindig garazsban allt, igy a hideg inditasrol 0 tapasztalatom van
utanna 1.6D- volt CL kivitel, na az egy gyenge libego futomuves, spartai szeker volt  Sad igaz azt is megszerettem  Sad csak az istenert nem ment  Grin
ha teheted telen vedd meg, es hideg motorral inditsd  Smiley ez sokmindent elarul egy oreg dieselrol! nezd meg a hutoviz kiegyenlito tartajt, ha olajos a viz, akkor hengerfej tomites szet van egve, ergo szarattak a vasat rendesen  Grin, a csomagtartoben keresd a gyari matricat, ott megnezheted a gyari specifikaciot, ja es nezd vegig az emelek hatoldalan a gyari VW-AUDI jeleket, ebbol kovetkeztetni tudsz hogy mi volt rajta torve cserelve, de a legjobb vegigmerni festek vastagsag merovel, tuti lehet belole szepet talalni, csak kitartas kell!
hat kb. ennyi jut eszembe, de ha van konkret keredes, akkor ird le! udv.

Jobb elöl a motortérben van matricám a légszürő becsatlakozás mellett.

 Evil

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3114 Dátum: 2006 December 21, 14:35:28 »

2006 Vintage Watercooled Gathering in San Dimas, California
http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_1895.shtml








 Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3113 Dátum: 2006 December 21, 14:27:46 »

http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_1894.shtml



Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3112 Dátum: 2006 December 21, 10:36:43 »

sziasztok!!

 A szakértelmetekre lenne szükségem.... Igazából ugy néz ki,h összeállt a pénzem és szeretnék venni egy Golf II GTD-t! Ha van köztetek,akinek személyes tapasztalata van a GTD-ről,szívesen venném,ha megosztaná velem...Igazából minden érdekel... A totalcar oldalon olvastam a népítélet rovatot,és szinte(1-2 kivételtől eltekintve) mindenki dícséri.És olyan 3-4 kilóért jobbat ugysem kapok....Smiley Köszi előre is Huh

szia, egy gyonyoruseges 89-es golf gtd special tulajdonosa voltam 93-94 kornyeken
imadtam azt az autot Smiley meg mindig jo emlekekkel gondolok vissza ra Smiley
amikor vettem garantalt 60ezer volt benne, es ugy nezett ki mint az uj
a sport ulesek tartottak,amugy ilyenek voltak:

az gt futomu tette a dolgat, ott es ugy kanyarodott ahogy azt en akartam, nagyon durva dolgokat meg lehetett vele tenni  Smiley
a kis 1.6TD pedig a maga 70LE-vel repitette a vasat Smiley es ez nem vicc, valoben jol ment
15-os gyarilag BBS felnivel volt szerelve 185/55/15

a motorhoz es a tobbi szerkezeti elemhez soha nem kellett nyulni, olajat csereltettem benne es annyi
a fogyasztasa 5-6 kozott volt, labtol fuggoen  Grin az autopalyan dobta a 180-at, igaz 150 volt a csendes utazoja
a turbot persze hogy lehetett benne tekergetni, es igeny szerint mar alacsonyabb fordulattol dolgozott  Grin
telen mindig garazsban allt, igy a hideg inditasrol 0 tapasztalatom van
utanna 1.6D- volt CL kivitel, na az egy gyenge libego futomuves, spartai szeker volt  Sad igaz azt is megszerettem  Sad csak az istenert nem ment  Grin

ha teheted telen vedd meg, es hideg motorral inditsd  Smiley ez sokmindent elarul egy oreg dieselrol! nezd meg a hutoviz kiegyenlito tartajt, ha olajos a viz, akkor hengerfej tomites szet van egve, ergo szarattak a vasat rendesen  Grin, a csomagtartoben keresd a gyari matricat, ott megnezheted a gyari specifikaciot, ja es nezd vegig az emelek hatoldalan a gyari VW-AUDI jeleket, ebbol kovetkeztetni tudsz hogy mi volt rajta torve cserelve, de a legjobb vegigmerni festek vastagsag merovel, tuti lehet belole szepet talalni, csak kitartas kell!

hat kb. ennyi jut eszembe, de ha van konkret keredes, akkor ird le! udv.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 21, 10:53:15 írta cdrw »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3111 Dátum: 2006 December 21, 09:36:08 »

Stuntmanusnak van valami ilyesmije.

neki g3-a van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #3110 Dátum: 2006 December 21, 09:06:41 »

Én meg tegnapelőtt 750 km után 39 liter gázolajat tudtam belepréselni a Golfba -> 5,2 l/100 km  Tongue
szia
én direkt megemlítettem, hogy NŐI vezetés mellett, szinte kizárólag városba használva! Gondolhatod... /ha nem én vezetem akkor az nem is jó:) csak barátnőm nehogy olvassa Smiley /
ellenpéldaként álljon: Bp-Wettingen-Bp (2300km) távon tavasszal sokkal kevesebbel beérte 140-es átlagsebesség mellette, 3 fővel cca 7 literke volt Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3109 Dátum: 2006 December 21, 08:52:23 »

Stuntmanusnak van valami ilyesmije.

sziasztok!!

 A szakértelmetekre lenne szükségem.... Igazából ugy néz ki,h összeállt a pénzem és szeretnék venni egy Golf II GTD-t! Ha van köztetek,akinek személyes tapasztalata van a GTD-ről,szívesen venném,ha megosztaná velem...Igazából minden érdekel... A totalcar oldalon olvastam a népítélet rovatot,és szinte(1-2 kivételtől eltekintve) mindenki dícséri.És olyan 3-4 kilóért jobbat ugysem kapok....Smiley Köszi előre is Huh
Nem elérhető Ses
Hozzászólások: 47


« Hozzászólás #3108 Dátum: 2006 December 20, 22:53:21 »

sziasztok!!

 A szakértelmetekre lenne szükségem.... Igazából ugy néz ki,h összeállt a pénzem és szeretnék venni egy Golf II GTD-t! Ha van köztetek,akinek személyes tapasztalata van a GTD-ről,szívesen venném,ha megosztaná velem...Igazából minden érdekel... A totalcar oldalon olvastam a népítélet rovatot,és szinte(1-2 kivételtől eltekintve) mindenki dícséri.És olyan 3-4 kilóért jobbat ugysem kapok....Smiley Köszi előre is Huh
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3107 Dátum: 2006 December 20, 20:32:38 »

http://www.youtube.com/watch?v=jdoDVk53ED0

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3106 Dátum: 2006 December 20, 14:53:09 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=947676&command=ugras&screenwidth=1024

talan kislampas
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3105 Dátum: 2006 December 20, 14:49:24 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/elektro!1
a villany autok atka  Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3104 Dátum: 2006 December 20, 13:17:03 »

Én meg tegnapelőtt 750 km után 39 liter gázolajat tudtam belepréselni a Golfba -> 5,2 l/100 km  Tongue

 Shocked azt az economical verdat, nekem kb ennyi kilometer utan jon az 55 liter 98 as  Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3103 Dátum: 2006 December 20, 13:10:40 »

baszki, ma elsírtam magam.
beálltam tankolni és 47 liternél akadt le a töltőpisztoly.
de legalább 1 tankkal kimegyek majd a világból.

azt, hogy milyen karbi lehet az autómon, azt hol lehet megkukkolni?
motorkód:HK
évjárat: 1984

na akkor most mar tudod, hogy amikor nyaron teleengedtem az 55 literes tankot az akkor 300Ft-os benzinnel akkor mekkorat anyaztam  Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3102 Dátum: 2006 December 20, 13:08:04 »

mert most zsíroskenyéren és vizen fogok élni a hónap végéig :-))

na de van benzined! es ha valaki ugat arra mar ontheted is!  Grin   Evil  Roll Eyes
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3101 Dátum: 2006 December 20, 12:49:25 »

PityubácsiPityubácsi!
tegnap mi is tankoltunk, az 1,3-as Golf 660 km ment "női vezetés mellett városba" majdnem 52,9 liter 95-el, ami barátok közt is 8as átlag!
Én meg tegnapelőtt 750 km után 39 liter gázolajat tudtam belepréselni a Golfba -> 5,2 l/100 km  Tongue
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3100 Dátum: 2006 December 20, 12:16:01 »

PityubácsiPityubácsi!
tegnap mi is tankoltunk, az 1,3-as Golf 660 km ment "női vezetés mellett városba" majdnem 52,9 liter 95-el, ami barátok közt is 8as átlag!
szóval nyugodj meg aTiéd se fog sokat enni! Smiley ez nekünk az eddigi legrosszabb átlagunk! ami azt jelenti, hogy ekkora átlagot még akkor se mértünk mikor tüzifa cipelésre használtuk! de most ugye itt a tél, hideg van, és 90%-ba városba volt használva, kifogva jó pár hosszú dugót is vele!
szerintem ezek az autók igazán baráti fogyasztással rendelkeznek!
bár a közel 53 liternyi 249,9-es 95 benzin azért még így se volt ingyen!
ja akinek ennyiért kell benzin, óbudán a Bécsi úton (ESSO) ennyiért mérik már jó ideje, csak azért szólok mert a pesti utakon szoktam 260 feletti 95-ös árakat is látni....  Shocked
holtankoljak.hu Wink
Rulezka
« Hozzászólás #3099 Dátum: 2006 December 20, 12:10:55 »

baszki, ma elsírtam magam.
beálltam tankolni és 47 liternél akadt le a töltőpisztoly.
de legalább 1 tankkal kimegyek majd a világból.

azt, hogy milyen karbi lehet az autómon, azt hol lehet megkukkolni?
motorkód:HK
évjárat: 1984
PityubácsiPityubácsi!
tegnap mi is tankoltunk, az 1,3-as Golf 660 km ment "női vezetés mellett városba" majdnem 52,9 liter 95-el, ami barátok közt is 8as átlag!
szóval nyugodj meg aTiéd se fog sokat enni! Smiley ez nekünk az eddigi legrosszabb átlagunk! ami azt jelenti, hogy ekkora átlagot még akkor se mértünk mikor tüzifa cipelésre használtuk! de most ugye itt a tél, hideg van, és 90%-ba városba volt használva, kifogva jó pár hosszú dugót is vele!
szerintem ezek az autók igazán baráti fogyasztással rendelkeznek!
bár a közel 53 liternyi 249,9-es 95 benzin azért még így se volt ingyen!
ja akinek ennyiért kell benzin, óbudán a Bécsi úton (ESSO) ennyiért mérik már jó ideje, csak azért szólok mert a pesti utakon szoktam 260 feletti 95-ös árakat is látni....  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 20, 12:12:40 írta Rulezka »
Süni
« Hozzászólás #3098 Dátum: 2006 December 20, 07:07:51 »

nnna nekem van egy 79-es 1,6-os automata passatom, meg egy 79-es 1,6-os automata passatom.
ezeken a két karbi annyira nem egyforma, hogy még kicserélni is lehetetlen lenne őket... az egyik egytorkú, a másik kéttorkú, az egyikhez elöl mennek a vízcsövek, a másikhoz hátul, de még a szívócsonkok torka sem egyforma.
úgyhogy ennyit arról, hogy típus meg évjárat alapján mit lehet kideríteni a karbikról...
Ott különböző a motorkódod is. Az egyik (az 1 torkú) asszem 70 v 75 lovas, a kéttorkú 86 lovas. (Jézus isten mennyit bontottam ilyet...hányósszmájli).
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3097 Dátum: 2006 December 19, 23:02:06 »

azt, hogy milyen karbi lehet az autómon, azt hol lehet megkukkolni?
motorkód:HK
évjárat: 1984

nnna nekem van egy 79-es 1,6-os automata passatom, meg egy 79-es 1,6-os automata passatom.
ezeken a két karbi annyira nem egyforma, hogy még kicserélni is lehetetlen lenne őket... az egyik egytorkú, a másik kéttorkú, az egyikhez elöl mennek a vízcsövek, a másikhoz hátul, de még a szívócsonkok torka sem egyforma.
úgyhogy ennyit arról, hogy típus meg évjárat alapján mit lehet kideríteni a karbikról...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3096 Dátum: 2006 December 19, 22:52:51 »

mert most zsíroskenyéren és vizen fogok élni a hónap végéig :-))

sőt! az év végéig!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3095 Dátum: 2006 December 19, 22:02:31 »

Marha egyszwerű. A 24/28 az kéttorkú, a 34 meg egytorkú. Én egyébként mikor G2-t bontottam 1.3-ast, azon Keihin volt.

a képeket elnézegetve kicsit durvább, mint a solex.
vége az itthoni barkácsnak :-(



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #3094 Dátum: 2006 December 19, 21:46:08 »

közben rájöttem, hogy gugli is van a világon.
ezeket találtam:
PIERBURG 24/28 2E3 
PIERBURG 34 PIC 5-6

azért nézd meg nekem lécci, a te bibliáid hátha többet mondanak.
köszike.
Marha egyszwerű. A 24/28 az kéttorkú, a 34 meg egytorkú. Én egyébként mikor G2-t bontottam 1.3-ast, azon Keihin volt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3093 Dátum: 2006 December 19, 21:43:45 »

közben rájöttem, hogy gugli is van a világon.
ezeket találtam:
PIERBURG 24/28 2E3 
PIERBURG 34 PIC 5-6

azért nézd meg nekem lécci, a te bibliáid hátha többet mondanak.
köszike.

a doppel-wobber szerint a 2e3-as van benne.
http://www.doppel-wobber.de/g2_motor.html



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3092 Dátum: 2006 December 19, 21:40:11 »

Azon vmi japán Keihin szokik lenni, de holnap megnézem neked !

közben rájöttem, hogy gugli is van a világon.
ezeket találtam:
PIERBURG 24/28 2E3 
PIERBURG 34 PIC 5-6

azért nézd meg nekem lécci, a te bibliáid hátha többet mondanak.
köszike.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.