www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:14:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
802
803
804
805
806
[
807
]
808
809
810
811
812
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6248159 alkalommal)
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5171 Dátum:
2007 Május 31, 18:05:36 »
Idézetet írta: vwakos - 2007 Május 31, 18:04:09
karbisnak karbis!de ott nem szív mert hétvégén meghúztuk a csavart!
lehet a tankból jön valami hülyén ,vagy nemtudom!
De hiába húzod bakker, ha széjjel van szakadva ! Mikor jár a motor, mozgasd a karbit, és figyeld, változik -e az alapjárat. Vagy fújogasd féktisztítóval, oszt ahol felpörög, ottan szíjja !
vwakos
Hozzászólások: 1704
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5170 Dátum:
2007 Május 31, 18:04:09 »
karbisnak karbis!de ott nem szív mert hétvégén meghúztuk a csavart!
lehet a tankból jön valami hülyén ,vagy nemtudom!
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 31, 18:02:38
Karbitalp szokik lenni (már ha karbis...)
Féktisztítóspray memmondja !
jeans bug 1200 1974 airrider
www.kep.tar.hu/vwakos
http://71garage.blogspot.com
https://picasaweb.google.com/balassaakos
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5169 Dátum:
2007 Május 31, 18:02:38 »
Idézetet írta: vwakos - 2007 Május 31, 17:53:01
valahol levegőt szív a golfom!azt mondta látatlanban a szerelő!
de hol???
Karbitalp szokik lenni (már ha karbis...)
Féktisztítóspray memmondja !
vwakos
Hozzászólások: 1704
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5168 Dátum:
2007 Május 31, 17:53:01 »
valahol levegőt szív a golfom!azt mondta látatlanban a szerelő!
de hol???
jeans bug 1200 1974 airrider
www.kep.tar.hu/vwakos
http://71garage.blogspot.com
https://picasaweb.google.com/balassaakos
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5167 Dátum:
2007 Május 31, 16:38:21 »
Idézetet írta: cdrw - 2007 Május 31, 15:49:27
csereld a bowdent! kend be rendesen az ujat mielott behuzod, had forogjon konnyen es sokaig
muszeregyseg ki
ovatosan, tudod oda jo a muszeresz kez
ha mar kiveszed tisztisd ki rendesen az orat
valtoba latod majd a becsatlakozasi pontot, na azt is ovatosan vedd ki nekem oda egyszer beesett egy muanyag bazzzz
de szerencsere a valto megkajalta!
jo munkat!
Előbb kösse ki a váltóból, úgy egyszerűbb lesz a műszerfalnál !
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5166 Dátum:
2007 Május 31, 15:49:27 »
Idézetet írta: NGA - 2007 Május 31, 09:20:10
Elkezdett kerregni a km ora bovdenje, vagy mi, és érdekesen akadozva megy a mutató, amikor megállok, akkor van, hogy le sem megy nullára, meg lassan megy vissza :-) Mi lehet ez?
csereld a bowdent! kend be rendesen az ujat mielott behuzod, had forogjon konnyen es sokaig
muszeregyseg ki
ovatosan, tudod oda jo a muszeresz kez
ha mar kiveszed tisztisd ki rendesen az orat
valtoba latod majd a becsatlakozasi pontot, na azt is ovatosan vedd ki nekem oda egyszer beesett egy muanyag bazzzz
de szerencsere a valto megkajalta!
jo munkat!
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5165 Dátum:
2007 Május 31, 15:08:38 »
Sziasztok,
tudom hogy csúnya dolog ilyet ide leírni, de csináltam egy forumot, és szeretnék mindenkit oda meghívni.
A címe:
http://www.golf1.fanklub.hu/forum/
Egyenlőre még nem minden OK és a desing sincs még kialakítva de remélem mindent sikerül megoldani.
ja és nem csak Golf1-ről lehet írni, hanem minden VW-ről...
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Június 02, 19:15:13 írta Napalm
»
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5164 Dátum:
2007 Május 31, 09:56:41 »
Akkor szokik ilyet csinálni, ha megtört a km spirál, és emiatt nem egyenletesen forog a vége, hanem excentrikusan. Csere, de utángyártottat ne vegyél, inkább bontott gyárit.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5163 Dátum:
2007 Május 31, 09:20:10 »
Elkezdett kerregni a km ora bovdenje, vagy mi, és érdekesen akadozva megy a mutató, amikor megállok, akkor van, hogy le sem megy nullára, meg lassan megy vissza :-) Mi lehet ez?
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5162 Dátum:
2007 Május 31, 08:25:13 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 Május 31, 08:23:18
Miért az olcsóbb?
Te kérdezted, hogy cserélni, vagy javítani. Gondoltam megmondom mennyi az új, oszt döntsd el !
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5161 Dátum:
2007 Május 31, 08:23:18 »
Miért az olcsóbb?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5160 Dátum:
2007 Május 31, 08:20:57 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 Május 31, 08:12:32
Rendőrség vagy elháritás?
1588cm3, 51kW, JR73473
Bj:1985
4-féle motor van, 3 féle leömlővel. Ezé !
7300,- az új leömlő. Döntsd el, hogy érdemes-e javíttatni.
Pá !
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5159 Dátum:
2007 Május 31, 08:12:32 »
Rendőrség vagy elháritás?
1588cm3, 51kW, JR73473
Bj:1985
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5158 Dátum:
2007 Május 31, 08:11:11 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 Május 31, 08:10:21
G2 1,6 Tádé
Kevés. Motorkód ?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5157 Dátum:
2007 Május 31, 08:10:21 »
G2 1,6 Tádé
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5156 Dátum:
2007 Május 31, 06:27:17 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 Május 30, 18:52:44
No Embörök
Csak, hogy visszatérjünk a realitás talajára.
Kilukadt a golf kipucsöve sacperkábé a középkonzol alatti kanyarban alul.
Merre, hova, mennyiért, cserélni, javitani?
Autó adatai ?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5155 Dátum:
2007 Május 31, 00:25:31 »
Na de elhalt a mezőny.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5154 Dátum:
2007 Május 30, 19:27:08 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 Május 30, 18:52:44
No Embörök
Csak, hogy visszatérjünk a realitás talajára.
Kilukadt a golf kipucsöve sacperkábé a középkonzol alatti kanyarban alul.
Merre, hova, mennyiért, cserélni, javitani?
Szerintem csere
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5153 Dátum:
2007 Május 30, 18:52:44 »
No Embörök
Csak, hogy visszatérjünk a realitás talajára.
Kilukadt a golf kipucsöve sacperkábé a középkonzol alatti kanyarban alul.
Merre, hova, mennyiért, cserélni, javitani?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5152 Dátum:
2007 Május 30, 14:17:42 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 14:00:47
Csak bírja a mechanika !
Szerintem meglepődne 1-2 ember hogy mit ki nem bír a mechanika...
G40 moci 200lónál még elvan, utánna már nem árt a dugattyúhűtés és ha még feljebb megyünk akkor a spéci hajtókarok, csapágyak, növelt olajpumpa, stb...
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5151 Dátum:
2007 Május 30, 14:00:47 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 13:38:37
Ezt nem értem
Egy kicsit bővebben leírnád?
Én is csak hangosan gondolkodom. Ugye a kompresszor töltésének a max fordulatszám szab határt, a turbonál meg a lefújószelep. Elméletileg bármekkora teljesítmény kihozható megfelelő benzin-levegő mennyiséggel. Csak bírja a mechanika !
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5150 Dátum:
2007 Május 30, 13:38:37 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 13:19:52
Ellenben a turbonál nincs fordulatszám függés (na jó van, de nem mechanikusan), tehát elméletileg nagyobb turbo=nagyobb teljesítmény.
Ezt nem értem
Egy kicsit bővebben leírnád?
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5149 Dátum:
2007 Május 30, 13:36:59 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 13:15:21
Underground tuning körökben a Mercedes CLK, illetve a Lexus IS kompresszorát szerelik mindenre, mert állítólag külön kenésű, tehát nem kell kiépíteni az olajjáratokat. Járulékos dolgok ? (kompressziócsökkentés, dugattyúhűtés, stb...)
A merci szerel eaton kompresszort, annak a hátrányait már leírtam.
Járulékos dolgokra pedig egy G40 motornál nincs szükség, ill. a G miatt az olajjáratok is megfelelően vannak kialakítva. (kivéve megfelelő chip)
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5148 Dátum:
2007 Május 30, 13:19:52 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 13:03:58
Én tudod mit nézmék meg számokkal alátámasztva?
Hogy minek jobb a hatásfoka? Turbó, Kompresszor vagy G-töltő?
Ezt nem számoltátok ki?
Sztem a G-töltőt és a kompresszort egy kalap alá veheted. Sztem nem lehet összehasonlítani, hoszen a kompresszor már alapjáraton is nyom, viszont a töltőnyomás függ a fordszámtól. Ellenben a turbonál nincs fordulatszám függés (na jó van, de nem mechanikusan), tehát elméletileg nagyobb turbo=nagyobb teljesítmény.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5147 Dátum:
2007 Május 30, 13:15:21 »
Underground tuning körökben a Mercedes CLK, illetve a Lexus IS kompresszorát szerelik mindenre, mert állítólag külön kenésű, tehát nem kell kiépíteni az olajjáratokat. Járulékos dolgok ? (kompressziócsökkentés, dugattyúhűtés, stb...)
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5146 Dátum:
2007 Május 30, 13:06:23 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 13:01:45
Ott is erre jutottunk.
Csak konkrétan, számokkal alátámasztva.
Mondjuk ha beraknánk egy 3 fázisú pár lóerős motort valami kagyetlennagy turbinával az biztos jó lenne
Csak az iipari áramot kellene bevezetni a kocsiba
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5145 Dátum:
2007 Május 30, 13:03:58 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 13:01:45
Ott is erre jutottunk.
Csak konkrétan, számokkal alátámasztva.
Én tudod mit nézmék meg számokkal alátámasztva?
Hogy minek jobb a hatásfoka? Turbó, Kompresszor vagy G-töltő?
Ezt nem számoltátok ki?
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5144 Dátum:
2007 Május 30, 13:01:45 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 12:47:40
A féloldalas csapágyterhelés az szerintem megoldható.
Az elektromos turbó az egy vicc
annál a menetszél is többet nyom
Ott is erre jutottunk.
Csak konkrétan, számokkal alátámasztva.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5143 Dátum:
2007 Május 30, 12:53:56 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 12:25:54
..
@NGA : Garrett egy turbo márka.
Bocsi, ennyire nem értek hozzá.
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5142 Dátum:
2007 Május 30, 12:47:40 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 12:27:00
Elektromos tirboról is lehet szó, bár ott még több megoldando probléma van. A Ford-klubbon már kitárgyaltuk, mindjárt megkeresem.
A féloldalas csapágyterhelés az szerintem megoldható.
Az elektromos turbó az egy vicc
annál a menetszél is többet nyom
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5141 Dátum:
2007 Május 30, 12:27:00 »
Elektromos tirboról is lehet szó, bár ott még több megoldando probléma van. A Ford-klubbon már kitárgyaltuk, mindjárt megkeresem.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5140 Dátum:
2007 Május 30, 12:25:54 »
Idézetet írta: NGA - 2007 Május 30, 11:54:18
Hát azért ugytudom ez nem ilyen egyszerű. Nem volna ésszerűbb egy G-feltöltőt rárakni? Vagy egy Garett-et? Azok kitalált dolgok. Lehet, hogy rosszul tudom, de a turbót azt nem olajjal hűtik?
Vagy van hűtés, vagy nincs. az olaj elsősorban a kenéshez kell. Amelyik hűtött, az vízhűtéses.A fél turbónál felmerül az a probléma is, hogy a szíj féloldalasan terhelné a csapágyat, tehát olyan terhelés lépne fel, ami normál (kipufogógázos esetben) nincs. A szíj 100%, hogy nem bírna ilyen fordulatot.
@NGA : Garrett egy turbo márka.
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5139 Dátum:
2007 Május 30, 11:59:38 »
Idézetet írta: NGA - 2007 Május 30, 11:54:18
Hát azért ugytudom ez nem ilyen egyszerű. Nem volna ésszerűbb egy G-feltöltőt rárakni? Vagy egy Garett-et? Azok kitalált dolgok. Lehet, hogy rosszul tudom, de a turbót azt nem olajjal hűtik?
Ha jól tudom turbóból van olajos, vizes, ill. vegyes hűtésű (nem vagyok annyira otthon benne)
G töltő meg elég kényes, és annak a fordulatszám a halála, azaz ha hosszú távon akarod használni akkor nem pörgetheted agyon, azaz nincs nagy nyomásod, azaz nincs nagy teljesítményed
Turbónál meg azt mondják hogy turbólyuk, és az pl alapjáraton semmit sem csinál, pedig az az igazi autó ami alapjárattól húz...
Eaton kompresszornál a csapágyazás a gond, az szeret lehalni ha jól tudom
Költségoldal:
G töltő min 50-60e és ugyanenyi a felújítása
Jó benzines turbó 50-60e + az öntött turbócsonk sem olcsó
Kompresszor 70-80e
Na ezért gondolkozok alternatív megoldásban...
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Május 30, 12:01:28 írta Napalm
»
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5138 Dátum:
2007 Május 30, 11:54:18 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 11:24:17
Pl.
főtengely 15cm átmérőjű tárcsa 5000RPM
Áttéttengely 4cm átmérőjű tárcsa 18750RPM ----> ide is felkerül egy 15cm-es tárcsa
"kompresszor tengelye 3cm-es ármérőjű tárcsa 93750RPM
Kérdés az hogy egy szíj bír-e ennyit, és a megfelelő csapágy megtalálása sem lesz egyszerű...
Hát azért ugytudom ez nem ilyen egyszerű. Nem volna ésszerűbb egy G-feltöltőt rárakni? Vagy egy Garett-et? Azok kitalált dolgok. Lehet, hogy rosszul tudom, de a turbót azt nem olajjal hűtik?
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5137 Dátum:
2007 Május 30, 11:52:46 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 11:24:17
Pl.
főtengely 15cm átmérőjű tárcsa 5000RPM
Áttéttengely 4cm átmérőjű tárcsa 18750RPM ----> ide is felkerül egy 15cm-es tárcsa
"kompresszor tengelye 3cm-es ármérőjű tárcsa 93750RPM
Kérdés az hogy egy szíj bír-e ennyit, és a megfelelő csapágy megtalálása sem lesz egyszerű...
Elneveztem a cuccot
turbresszornak
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Május 30, 11:55:08 írta Napalm
»
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5136 Dátum:
2007 Május 30, 11:24:17 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 11:15:16
Ok, akkor nevezzük kompresszornak, nekem mindegy, csak az érdekelne hogy ezt a "kompresszort" meg lehet-e csinálni egy bontott turbóból...
Egy turbó pörög 110-150e-t, de szerintem ezt áttételezéssel meg lehet csinálni, bár ekkora fordulathoz nem elég 2 tárcsa, egy kicsit komplikáltabb...
Főtengely -> egy kisebb tárcsa mondjuk-> +1 áttételezés ->a "kompresszot tengelyén egy kicsi tárcsa
Így már reálisan elérgető 50-60e-s fordulat
Pl.
főtengely 15cm átmérőjű tárcsa 5000RPM
Áttéttengely 4cm átmérőjű tárcsa 18750RPM ----> ide is felkerül egy 15cm-es tárcsa
"kompresszor tengelye 3cm-es ármérőjű tárcsa 93750RPM
Kérdés az hogy egy szíj bír-e ennyit, és a megfelelő csapágy megtalálása sem lesz egyszerű...
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Május 30, 11:29:39 írta Napalm
»
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5135 Dátum:
2007 Május 30, 11:15:16 »
Idézetet írta: Süni - 2007 Május 30, 08:21:09
A turbo soha nem kapja főtengelyről a fordulatot. Az kompresszor. A turbot kipugáz hajtja. Mint ahogy Bácsi is mondta, a turbo fordulata sokkal nagyobb mint a kompresszoré. Ha főtengelyről akarsz meghajtani egy turbot, avval nem érsz ló*t-sem.
Ok, akkor nevezzük kompresszornak, nekem mindegy, csak az érdekelne hogy ezt a "kompresszort" meg lehet-e csinálni egy bontott turbóból...
Egy turbó pörög 110-150e-t, de szerintem ezt áttételezéssel meg lehet csinálni, bár ekkora fordulathoz nem elég 2 tárcsa, egy kicsit komplikáltabb...
Főtengely -> egy kisebb tárcsa mondjuk-> +1 áttételezés ->a "kompresszot tengelyén egy kicsi tárcsa
Így már reálisan elérgető 50-60e-s fordulat
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Május 30, 11:17:05 írta Napalm
»
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5134 Dátum:
2007 Május 30, 08:21:09 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 08:10:43
Hát pont ez a kérdés.
Ha megnézed akkor ez szerintem egy turbó fújóoldala ami főtengelyről kapja a fordulatot.
Épp ezért kellene egy szarrá ment turbó, hogy megnézzem hogy lehetséges-e ez, ill. hogy én turbót eddig csak képen látó ember jól gondolom-e.
Egyébként itt árulják szettben
http://www.slstuning.de/leistungskitsaetze/kompressor/vr6/index.php
A turbo soha nem kapja főtengelyről a fordulatot. Az kompresszor. A turbot kipugáz hajtja. Mint ahogy Bácsi is mondta, a turbo fordulata sokkal nagyobb mint a kompresszoré. Ha főtengelyről akarsz meghajtani egy turbot, avval nem érsz ló*t-sem.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5133 Dátum:
2007 Május 30, 08:15:29 »
Idézetet írta: Napalm - 2007 Május 30, 08:10:43
Hát pont ez a kérdés.
Ha megnézed akkor ez szerintem egy turbó fújóoldala ami főtengelyről kapja a fordulatot.
Épp ezért kellene egy szarrá ment turbó, hogy megnézzem hogy lehetséges-e ez, ill. hogy én turbót eddig csak képen látó ember jól gondolom-e.
Egyébként itt árulják szettben
http://www.slstuning.de/leistungskitsaetze/kompressor/vr6/index.php
szerintem nemtudom.
egy turbó faszán pörög 50 ezret.
egy kompresszor meg ha áttételezed, akkor is maximum 10-20 ezret.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Napalm
Hozzászólások: 441
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #5132 Dátum:
2007 Május 30, 08:10:43 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2007 Május 30, 07:27:57
te mester,
ami képeket betettél az alkatrészesbe, az nem turbó, hanem inkább egy kompresszor.
a turbós ember nem sokat tudna neked segíteni.
vagy rosszul látom?
Hát pont ez a kérdés.
Ha megnézed akkor ez szerintem egy turbó fújóoldala ami főtengelyről kapja a fordulatot.
Épp ezért kellene egy szarrá ment turbó, hogy megnézzem hogy lehetséges-e ez, ill. hogy én turbót eddig csak képen látó ember jól gondolom-e.
Egyébként itt árulják szettben
http://www.slstuning.de/leistungskitsaetze/kompressor/vr6/index.php
Oldalak:
1
...
802
803
804
805
806
[
807
]
808
809
810
811
812
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...