www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:58:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6198222 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10051 Dátum: 2008 Március 21, 14:50:29 »

akkor ez nem az
Tatabányán!
BBS-hez hasonló küllős kerekek voltak rajta. A rendszáma ESK-082, vagy 3, most nem vagyok benne egész biztos.

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10050 Dátum: 2008 Március 21, 14:11:59 »

Tatabányán??
Tatabányán!
BBS-hez hasonló küllős kerekek voltak rajta. A rendszáma ESK-082, vagy 3, most nem vagyok benne egész biztos.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10049 Dátum: 2008 Március 21, 14:06:58 »

azt tekintve, hogy én a jettával kb 400-nál járok és még egy 100-ast rá kell locsolni, hogy tényleg fasza legyen.
jó is lehet.
100at?arról törött elejű kocsiról bezsélünk? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10048 Dátum: 2008 Március 21, 14:00:26 »

azt tekintve, hogy én a jettával kb 400-nál járok és még egy 100-ast rá kell locsolni, hogy tényleg fasza legyen.
jó is lehet.

Nem mindenki olyan balek mint te :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10047 Dátum: 2008 Március 21, 13:53:54 »

A fakormány és faváltógomb jól ég a kazánban, arra való, ebben az autóban nincs helye. A zenebohóc felszerelés nem növeli az értékét, csak van.
Első kinézetre jól néz ki, de gyanús, hogy a belseje korához képest van jó állapotban, én inkább azt szeretem, ha abszolút értékben van jó állapotban, nem az ugyanilyen korú másikhoz, amiben ganéjt szállítottak és tüzifát.

imádom a dumádat :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10046 Dátum: 2008 Március 21, 13:50:40 »

Attól füg mire.... Gyerekülést szar betenni hátra, nagyapó sem tud beülni a hátsóülésre.

G60 gyakran megkotlik, a felújítást is lehet jól csinálni és okosba is. Ez utóbbival nem jutsz messzire.

A fakormány és faváltógomb jól ég a kazánban, arra való, ebben az autóban nincs helye. A zenebohóc felszerelés nem növeli az értékét, csak van.

Első kinézetre jól néz ki, de gyanús, hogy a belseje korához képest van jó állapotban, én inkább azt szeretem, ha abszolút értékben van jó állapotban, nem az ugyanilyen korú másikhoz, amiben ganéjt szállítottak és tüzifát.

Képen minden autó jól néz ki, látni kellene.  Nekem egy jó 16V inkább kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10045 Dátum: 2008 Március 21, 13:49:29 »


azt tekintve, hogy én a jettával kb 400-nál járok és még egy 100-ast rá kell locsolni, hogy tényleg fasza legyen.
jó is lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10044 Dátum: 2008 Március 21, 13:23:02 »

http://www.hasznaltauto.hu/1929588_volkswagen_golf_1991
ez jó lehet?

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10043 Dátum: 2008 Március 21, 13:10:50 »

g1 is ment egyszer annyit 4 ben!
után motorfelújítás következett! Smiley
apad bolcs ember  Smiley de veled jol kib..szott  Grin mert 95-ben egy golf II GTI-vel furikazni fiatalon nagy csaszarsag volt  Grin
amikor 93-94-ben megvolt a Golf II DTD Specialom, az maga volt a csucs a fiatalok kozott  Smiley amikor vettem, volt meg egy
GTI 16V amit meg tudtam volna venni, de apam csunyan lebeszelt  sulykolta hogy sokkal jobb az 5 literes fogyasztas
mint a 10, en meg probaltam bizonygatni, hogy a 129LE sokkal jobb mint a 70  Smiley na meg hogy az elet 200 folott kiraly  Smiley
na itt lett a vege az erveimnek, mar meg is lett veve a GTD  Grin amikor megmondtam neki, hogy ez it tud 180-al menni, akkor
azt mondta, jobb lett vona neked egy 1,6D 

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10042 Dátum: 2008 Március 21, 13:08:45 »

Apámnak volt egy 89-es GTI 16V, püspök lila, nem BBS, de hozzá hasonló küllős felniken 95-96-ban. Nekem még mindig az az etalon!
Sajnos eladta pár hónappal azelőtt, hogy megkaptam a jogsit Sad
Azt mondta, kezdésnek túl erős lett volna nekem, máig sajnálom!

apad bolcs ember  Smiley de veled jol kib..szott  Grin mert 95-ben egy golf II GTI-vel furikazni fiatalon nagy csaszarsag volt  Grin
amikor 93-94-ben megvolt a Golf II DTD Specialom, az maga volt a csucs a fiatalok kozott  Smiley amikor vettem, volt meg egy
GTI 16V amit meg tudtam volna venni, de apam csunyan lebeszelt  sulykolta hogy sokkal jobb az 5 literes fogyasztas
mint a 10, en meg probaltam bizonygatni, hogy a 129LE sokkal jobb mint a 70  Smiley na meg hogy az elet 200 folott kiraly  Smiley
na itt lett a vege az erveimnek, mar meg is lett veve a GTD  Grin amikor megmondtam neki, hogy ez it tud 180-al menni, akkor
azt mondta, jobb lett vona neked egy 1,6D 
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10041 Dátum: 2008 Március 21, 13:06:50 »

bár belegondolva ők később vették de valahol azon a környéken!
és ATS cup hez hasonló kerekek voltak rajta!
Apámnak volt egy 89-es GTI 16V, püspök lila, nem BBS, de hozzá hasonló küllős felniken 95-96-ban. Nekem még mindig az az etalon!
Sajnos eladta pár hónappal azelőtt, hogy megkaptam a jogsit Sad
Azt mondta, kezdésnek túl erős lett volna nekem, máig sajnálom!

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10040 Dátum: 2008 Március 21, 13:03:58 »

Tatabányán??
Apámnak volt egy 89-es GTI 16V, püspök lila, nem BBS, de hozzá hasonló küllős felniken 95-96-ban. Nekem még mindig az az etalon!
Sajnos eladta pár hónappal azelőtt, hogy megkaptam a jogsit Sad
Azt mondta, kezdésnek túl erős lett volna nekem, máig sajnálom!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10039 Dátum: 2008 Március 21, 12:59:32 »

Nekem meg a Fire & Ice

Először azt írtam, hogy "A kedvencem", de aztán eszembe jutott a "Fire and Ice" edition, és javítottam, hogy "egyik kedvencem"... Wink Wink

Igen, a F&I nagyon klassz volt, abból is volt sötétlila, és az nem bőrös volt, de GTI üléses, hímezve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10038 Dátum: 2008 Március 21, 12:53:20 »

Az egyik kedvencem a 2-es püspök lila Wolfsburg Edition BBS felnikkel.
 

Apámnak volt egy 89-es GTI 16V, püspök lila, nem BBS, de hozzá hasonló küllős felniken 95-96-ban. Nekem még mindig az az etalon!
Sajnos eladta pár hónappal azelőtt, hogy megkaptam a jogsit Sad
Azt mondta, kezdésnek túl erős lett volna nekem, máig sajnálom!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Rulezka
« Hozzászólás #10037 Dátum: 2008 Március 21, 12:49:58 »

most szóljak hozzá én is?
van 1es golf cabriom, 2es normál használatú benzines 1,3as, és van 3as 1,4 benzines,de mindegyiket szeretem!
a cabriot még keveset ízleltem, de nagyon tetszik az 1,8as benzines volta miatt is, a 2es a mindennapos,de megbízható verda, Hajni jár vele, a 3as meg az ami piszok kényelmes és 1,4es létére igen fickósnak mondható.. szégyen leírni,de jobban megy mint anno a Minim az 1,3as motorral! Evil (a cabriót nem számítva,mert az a vadállat a családba)
mondjuk az tény hogy nekem az 1es golfok sose tetszettek igazán, inkább a 2es, a 3as mellett meg azért döntöttem,mert az is bejövős! az 1esből mindig inkább a cabrio tetszett,mert sajnos kevés szép g1et láttam még eddig, ami eladó volt!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10036 Dátum: 2008 Március 21, 12:34:01 »

Az egyik kedvencem a 2-es püspök lila Wolfsburg Edition BBS felnikkel.
 

Nekem meg a Fire & Ice
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10035 Dátum: 2008 Március 21, 12:32:01 »


ezt kéne megvennem egyszer!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10034 Dátum: 2008 Március 21, 12:28:53 »

ja ahogy irod, 1-esbol 2-esbe ulni, az meret kulonbseg,
2-esbol 3-asba pedig kenyelmi elorelepes

de ahogy az elozo kepen lathato, hat a 2-es a legbitangabb kinezetu  Smiley

Az egyik kedvencem a 2-es püspök lila Wolfsburg Edition BBS felnikkel.
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10033 Dátum: 2008 Március 21, 12:28:43 »

nekem meg már egy bogárka kéne!!
meg talán egy 6n polo és egy g2 meg egy country!
Mindegyikből egy! Wink
azért vitáznék h a g3 nem rohad! Grin


én is 3ast vennék inkább mint 2est

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10032 Dátum: 2008 Március 21, 12:25:53 »

Én is szerettem volna 1-es Golfot. Aztán lemondtam róla. Kicsike nekem sajnos. Viszont ami érdekes, hogy a kettes és a hármas golf között nem érzek akkora méretkülönbséget, mint az egyes és a kettes között.
Mert nincs! A kettesbe szépen belemegy a 3-as műszerfala, de az egyesbe a 2-esé nem, csak az óraegységet lehet belefaragni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10031 Dátum: 2008 Március 21, 12:25:42 »

Én ugy vagyok vele van szép 2es is sok amit elis fogadnék amcsi, g60stb....
de nem érzem h  1esböl 2es be ülni nagy elöre lépés lenne 3as vezettem sokat én nagyon jol elvagyok vele belse is jobban teccik és komfort is!motorikusan meg fék ügyileg is kihizta norméli dolgokat
aki benzines gerjed vr6, aki nem azza  meg végre ürülhet h nem (csak kamrás dizelt kapni)
nekem pl kedvenvem van g3 gti tidi edition


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10030 Dátum: 2008 Március 21, 12:22:06 »

ja ahogy irod, 1-esbol 2-esbe ulni, az meret kulonbseg,
2-esbol 3-asba pedig kenyelmi elorelepes

de ahogy az elozo kepen lathato, hat a 2-es a legbitangabb kinezetu  Smiley

Igen. Akkor a legjobb a hármas kabrió :-)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10029 Dátum: 2008 Március 21, 12:17:03 »

Én is szerettem volna 1-es Golfot. Aztán lemondtam róla. Kicsike nekem sajnos. Viszont ami érdekes, hogy a kettes és a hármas golf között nem érzek akkora méretkülönbséget, mint az egyes és a kettes között.

ja ahogy irod, 1-esbol 2-esbe ulni, az meret kulonbseg,
2-esbol 3-asba pedig kenyelmi elorelepes

de ahogy az elozo kepen lathato, hat a 2-es a legbitangabb kinezetu  Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10028 Dátum: 2008 Március 21, 12:16:20 »

azért vitáznék h a g3 nem rohad! Grin


én is 3ast vennék inkább mint 2est

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10027 Dátum: 2008 Március 21, 12:15:12 »

Korrekt. Sokszor gondolkodtam, hogy hármasra cserélem a kettest, mivel 300 körül már egész jó 1,4-es benzines G3 van néha. Csak a G3 olyan nagypapás :-)





annyira nem is nagypapas Smiley
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10026 Dátum: 2008 Március 21, 12:14:36 »

Egy szép 15-ös kerékkel nem nagypapás... Szerintem a GIII egy nagyon jó autó, 1993-ban minden összehasonlító tesztet megnyert, fölényesen, bármelyik magazinban.

Az a baj, hogy az ember elkurvul egy kicsit. Most amikor valaki belinkelte az az egyes Golf GTD-t úgy megdobbant a szivem. Olcsó is, tudom, hogy nagyon jó, de azért az ember elkényelmesedik. Amikor beragadsz 35 fokban egy dugóba BPesten vagy a nulláson akkor nagyon jó a klíma, nagyon jó a tempomat, nagyon jó a 160-nál is csendes utastér ha egy nap alatt 1000 km-t kell lecsavarni, nagyon jó, hogy átlagfogyasztásban 5.8-6.2 között vagyok az én tempómmal, nagyon jó, hogy a lámpákkal jól látok, nagyon jó, hogy csendben, hatékonyan párátlanít, nagyon jó a nagy utastér....stb.

Napi használatú autónak sem a GI sem a GII nem jó nekem. Még egy hobbi autóm meg nem lehet....

Én is szerettem volna 1-es Golfot. Aztán lemondtam róla. Kicsike nekem sajnos. Viszont ami érdekes, hogy a kettes és a hármas golf között nem érzek akkora méretkülönbséget, mint az egyes és a kettes között.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10025 Dátum: 2008 Március 21, 12:05:30 »

Korrekt. Sokszor gondolkodtam, hogy hármasra cserélem a kettest, mivel 300 körül már egész jó 1,4-es benzines G3 van néha. Csak a G3 olyan nagypapás :-)



Egy szép 15-ös kerékkel nem nagypapás... Szerintem a GIII egy nagyon jó autó, 1993-ban minden összehasonlító tesztet megnyert, fölényesen, bármelyik magazinban.

Az a baj, hogy az ember elkurvul egy kicsit. Most amikor valaki belinkelte az az egyes Golf GTD-t úgy megdobbant a szivem. Olcsó is, tudom, hogy nagyon jó, de azért az ember elkényelmesedik. Amikor beragadsz 35 fokban egy dugóba BPesten vagy a nulláson akkor nagyon jó a klíma, nagyon jó a tempomat, nagyon jó a 160-nál is csendes utastér ha egy nap alatt 1000 km-t kell lecsavarni, nagyon jó, hogy átlagfogyasztásban 5.8-6.2 között vagyok az én tempómmal, nagyon jó, hogy a lámpákkal jól látok, nagyon jó, hogy csendben, hatékonyan párátlanít, nagyon jó a nagy utastér....stb.

Napi használatú autónak sem a GI sem a GII nem jó nekem. Még egy hobbi autóm meg nem lehet....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10024 Dátum: 2008 Március 21, 11:47:53 »

ez a megoldás sem rossz Grin
motorhazteto fel, valaki hizgalja a kart, te pedig latod hogy hol van az atkozott csap amit a bowdwden nem rangat  Grin ott kezzel vagy szerszammal elzarod, es szeptemberig meg van javitva  Smiley

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10023 Dátum: 2008 Március 21, 11:45:27 »

hogy lehet kikapcsolni, h ne jöjjön éjjel nappal a meleg levegő az utastérbe!
mióta megvan az autó jön a meleg levegő, aztán kezd jóidő lenni és nem kellemes a klíma bent!

motorhazteto fel, valaki hizgalja a kart, te pedig latod hogy hol van az atkozott csap amit a bowdwden nem rangat  Grin ott kezzel vagy szerszammal elzarod, es szeptemberig meg van javitva  Smiley
Süni
« Hozzászólás #10022 Dátum: 2008 Március 21, 11:44:32 »

na akkor azt meg kell szervizelni!
lehet olyat kapni?
Fűtéscsapot ? 2500,-
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10021 Dátum: 2008 Március 21, 11:42:24 »

na akkor azt meg kell szervizelni!
lehet olyat kapni?
A fűtés tolókájával.

Süni
« Hozzászólás #10020 Dátum: 2008 Március 21, 11:41:44 »

hogy lehet kikapcsolni, h ne jöjjön éjjel nappal a meleg levegő az utastérbe!
mióta megvan az autó jön a meleg levegő, aztán kezd jóidő lenni és nem kellemes a klíma bent!
G1 ? Fűtéscsap csere. 5 perces meló.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10019 Dátum: 2008 Március 21, 11:40:54 »

hogy lehet kikapcsolni, h ne jöjjön éjjel nappal a meleg levegő az utastérbe!
mióta megvan az autó jön a meleg levegő, aztán kezd jóidő lenni és nem kellemes a klíma bent!

A fűtés tolókájával.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10018 Dátum: 2008 Március 21, 11:37:15 »

hogy lehet kikapcsolni, h ne jöjjön éjjel nappal a meleg levegő az utastérbe!
mióta megvan az autó jön a meleg levegő, aztán kezd jóidő lenni és nem kellemes a klíma bent!

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10017 Dátum: 2008 Március 21, 11:36:01 »

De lehet, hogy inkább kint kellene keresnem egy fehér 5 ajtós 3-ast, aztán vigan furikázni a papirjaimmal :-) A G2-őt meg lerakni addig. Műszakira meg zöldkártyára meg lehetne vinni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10016 Dátum: 2008 Március 21, 11:32:10 »

Elmondom mit gondolok.
Korrekt. Sokszor gondolkodtam, hogy hármasra cserélem a kettest, mivel 300 körül már egész jó 1,4-es benzines G3 van néha. Csak a G3 olyan nagypapás :-)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10015 Dátum: 2008 Március 21, 11:22:00 »

4x annyi tévedés.
Alkatrész kb ugyanannyi, és még minden ugyanolyan, mint a kettesben (nincs CAN busz, okos motor, egyebek). Az egyes és a kettes között van egy klasszis különbség, a kettes és a hármas között kisebb, de a hármas komfortosabb.
Ne feledd, a Sárkány közlekedni szeretne, minél kényelmesebben, ő nem hobbiautós! :-))) Persze ha ő is beleszeretett, egyértelmű a kérdés.

Elmondom mit gondolok. Nekem a Golf a nagy kedvenc autóm, volt sokféle, a 4-esig bezárólag.
Az egyes egyszerű, szép, de rohad és a kasztnija nem elég merev, elsőféke gyalázatos, megszorul a nyereg, de összeségében jó autó és már-már youngtimer kategória.
A kettesnek jobb a korrózióvédelme, merevebb a kasztnija, de szinte mind fapados, alig van jól felszerelt, de számomra az egyik legszebb Golf, igazi Golf hagyományos szekrényműszerfal, Golf ajtófogantyúk, Golf  jellegű minden.
A hármas egy nagy lépés előre. Főleg a kasztni, nem rohad, torziós merevsége a korában a legjobb volt, zajszigetelése ezerszer jobb, mint a kettesnek, de összeségében nagyon rokon. Dicséretes, hogy megtartották a Golf jegyeket, az ajtókárpit, a lekerekített szekrény műszerfal, a fent elhelyezett rádió és fűtés. Ha valaki napi közlekedésre használja akkor az egyik legjobb Golf, megbízható, komfortos, jó. És van belőle TDI...
A négyes jellegtelen, tucat VW műszerfal, (belső) Golf jegyek elvesztek, lett sok elektronika, lett sok betárolt hibakód.... Shocked Sad Lett el nem alvó ESP lámpa...


Az utolsó igazi Golf nekem a hármas, az utolsó igazi passat pedig a Malac után jövő kisrácsos b4-es. Az én b5-ösöm már jellegtelen, elvesztette passat arcát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gyuri79
« Hozzászólás #10014 Dátum: 2008 Március 20, 21:49:18 »

<beszúrt kép törölve>

 Evil
Igen,ő az,csak nekem ezüstbe kellene majd...be is tudnád szerezni?Mi az áruk 1ébként?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10013 Dátum: 2008 Március 20, 21:46:47 »

felhívtam a csávót
http://www.hasznaltauto.hu/764711_volkswagen_golf_1990
beszéljetek már le róla légyszíves
én nem vennék semmi pénzért automatát..... Grin Grin Grin
jó lebeszélő szöveg volt??? Cheesy

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #10012 Dátum: 2008 Március 20, 21:36:56 »

passatos nemvan?? Smiley
Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.