www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 21:26:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6201435 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18651 Dátum: 2009 November 12, 22:34:33 »

Már ha autó használatról van szó, én a saját OFFommal nem megyek évi 10 ezret, de ettől függetlenül évente cserélem az olajat + olajszűrőt (mondjuk ez látszik is az olajon), ha céges kulcsos autót vezetek, akkor szeretem átnézni, hogy mi merre meddig (volt rá példa, hogy a minimum szint alatt volt az olaj és úgy kellet volna hazahozni Siófokról, addig nem is indultam el, míg utána nem töltöttem) tehát minimum az olajat ellenőrzöm és teli tankkal lemosva teszem le, de van aki teljesen máshogy áll hozzá 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18650 Dátum: 2009 November 12, 21:55:44 »

vwboxer!
ilyen a téli felnim


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #18649 Dátum: 2009 November 12, 21:26:56 »


ez jónak tűnik ennyiért, kintről se lehetne olcsóbban hozni..., viszont mint ahogy BigBug is írta, az 1.9 td, többet eszik mint a 2.5 tdi ( ebből van 88,102, meg 151 le-s változat is), 2.4D-ből pedig nehéz kifogni olyat itthon,ami nem legyilkolt.

esetleg ezt nézdd meg: http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_t4_mixto_ht_2.5-3156739

mi ugyaninnen vettük az egyik caravellünket, a rendszáma ghr-643 volt Smiley, a hírközlési minisztériumé volt, szerintem ez is az, a km is lehet valós benne, a miénkben is 143e volt tényleg.
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 12, 22:10:45 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18648 Dátum: 2009 November 12, 21:13:07 »

Én is hallok rémtörténeteket, de szerintem fele sem igaz.

Sok kollégám jár és járt céges autóval, van aki száguldozik, van aki faláb, de ez a hozzáállás, ez az üssük, úgysem a miénk nem jellemző senkire, de korábbi munkahelyeimen sem ismertem SENKIT, aki így állt volna a céges autókhoz.

ez a céget is minősíti.
gondolom ahol szopatják a parasztot 24/7-ben, ott az autókon vesznek bosszút.
ahol meg testvéri szeretet uralkodik, ott az autókat és egyéb berendezést sem kúrnak szét a népek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18647 Dátum: 2009 November 12, 21:13:00 »

Nálunk tizenvalahány céges autó van (nekem sajna nem jár) és azokból, 1-et tudok mondani, hogy csak fenntartásokkal venném meg a többit szinte csukott szemmel bármikor. Az is igaz, hogy az átlagéletkor a cégesautósoknál  kb 35 év, de senki nem üti vágja mint ahogy írtátok. Az előző eresztésből adtakel úgy 180000 km-rel polo-t, hogy 80-ra viszatekerték az óráját és úgy árulták és semmit nem kellett cserélni rajta..

A másik céges opelunkra a kollégám nagyon vigyáz, a korábbi Astrára meg a kolléganőm ügyelt úgy, hogy 120e km-e korában a cég, ahol vettük (Opel Interat) vásárolta vissza és ott vette meg az értékesítő saját magának...aztán biztos visszacsavarta 20e km-re   Wink (csak feltételezés!).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18646 Dátum: 2009 November 12, 21:11:32 »

Én is hallok rémtörténeteket, de szerintem fele sem igaz.

Sok kollégám jár és járt céges autóval, van aki száguldozik, van aki faláb, de ez a hozzáállás, ez az üssük, úgysem a miénk nem jellemző senkire, de korábbi munkahelyeimen sem ismertem SENKIT, aki így állt volna a céges autókhoz.

Ti motorokkal foglalkozotk, érzékenyek vagytok rá (valamilyen szinten).
A "T"-s üzletkötő/rendszergazda/iwiw admin/... viszont egy zsíros fejű suhanc, aki az 1.4TD tiltásig pörgetésére ejakulál. Gyere le hozzánk a mélygarázsba, nem kell 3 percig várnod, hogy összefuss egy-két ilyen majommal.
De megfigyeled pl. az SAP vagy HPQ rendszámú autókat, akkor köztük is feltűnően nagy számban találsz paraszt módon vezető, dízelt tiltásig pörgető, útpadkán nagy gázzal átugrató egyéneket. Itt az infoparkban, nem azért raktak baszom nagy sziklákat a park és a Lágymányosi lehajtó közötti füves részre mert jól néz ki, hanem azért, mert a sok paraszt inkább végighúzta a Passat alját a 20 centi magas padkán, belesüppedt az ajtó aljáig érő sárba és nekifutásból lebaszta a kocsi kipufogóját a másik 20 centis padkán, minthogy lámpánál kelljen állnia 1 percet. Ja, és eleinte nem combig érő sziklák voltak ott, hanem csak sima "kis" 30 centisek, de azokon is átgázoltak. Nekifutásból átcsúszott rajta vagy simán odébb tolta a kocsi orrával. És még mindig nem Defenderről vagy Patrolról beszélünk, hanem Passat, Golf, Mondeo autókról.
Szóval te elképzelni sem tudod, hogy indokolatlanul szarrá gyilkolj egy autót. Ők elképzelni sem tudják, hogy miért ne tegyék ezt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18645 Dátum: 2009 November 12, 21:03:59 »

Én is hallok rémtörténeteket, de szerintem fele sem igaz.

Sok kollégám jár és járt céges autóval, van aki száguldozik, van aki faláb, de ez a hozzáállás, ez az üssük, úgysem a miénk nem jellemző senkire, de korábbi munkahelyeimen sem ismertem SENKIT, aki így állt volna a céges autókhoz.
Nálunk tizenvalahány céges autó van (nekem sajna nem jár) és azokból, 1-et tudok mondani, hogy csak fenntartásokkal venném meg a többit szinte csukott szemmel bármikor. Az is igaz, hogy az átlagéletkor a cégesautósoknál  kb 35 év, de senki nem üti vágja mint ahogy írtátok. Az előző eresztésből adtakel úgy 180000 km-rel polo-t, hogy 80-ra viszatekerték az óráját és úgy árulták és semmit nem kellett cserélni rajta..

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18644 Dátum: 2009 November 12, 21:00:36 »

Oké, kivétel erősíti a szabályt. De azt hiszem, te csak elenyésző hibaszázaléknak számítasz...

Én is hallok rémtörténeteket, de szerintem fele sem igaz.

Sok kollégám jár és járt céges autóval, van aki száguldozik, van aki faláb, de ez a hozzáállás, ez az üssük, úgysem a miénk nem jellemző senkire, de korábbi munkahelyeimen sem ismertem SENKIT, aki így állt volna a céges autókhoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18643 Dátum: 2009 November 12, 20:51:35 »

én mostanában aránylag keveset autózok, van, hogy napokig a közelébe se megyek. úgyhogy szerintem idén csak kicsivel leszek 20 ekm felett.

de a 11 éves melóstransporteren 106 ekm-rel jót röhögtem ;-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18642 Dátum: 2009 November 12, 20:49:56 »

Ezt nem kell bemutatni... nálunk a cégnél a mélygarázsban úgy indulnak a "T"-s csávók, hogy hamarabb indul a motor mint ahogy becsukódik a kocsi ajtaja, majd 1 (végig csikorog) - 2 (végig csikorog) - 3 (nyikkan) - satufék, mert garázsajtó/sorompó, aztán 1 (végig csikorog) - 2 (végig csikorog) - ....
És persze turbó dízel mind, amik különösen szeretik a jéghideg motorral erőlködést...
És az összes cégautóval így bánnak, gyakorlatilag kivétel nélkül.
régi munkahelyemen volt 2 céges kocsi. (sajna nekem nem én sajáttal jártam.)
a 2járgány opel  és saxo dizel. télen-nyáron 1leszabályzásig 2leszabályzás és városban feljebb sem kapcsoltak. városbol kíérve leforgatták minden sebbeséget.
Napi rendszeresen át kellet menni egy patkán. ennek menete: szepen odagurul kerék nekitamaszt majd 4000prm és kuplung fel. Grin
Igy vegyetek céges autot Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18641 Dátum: 2009 November 12, 20:47:11 »


Szerintem ez nem így van. pl. én sem gyilkolom az Opelt, ma is mentem 250 km-t, de 3000 fölé soha nem pörgött.

Viszont az évi 60-80e km benne van.

Oké, kivétel erősíti a szabályt. De azt hiszem, te csak elenyésző hibaszázaléknak számítasz...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18640 Dátum: 2009 November 12, 20:41:02 »

És az összes cégautóval így bánnak, gyakorlatilag kivétel nélkül.


Szerintem ez nem így van. pl. én sem gyilkolom az Opelt, ma is mentem 250 km-t, de 3000 fölé soha nem pörgött.

Viszont az évi 60-80e km benne van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18639 Dátum: 2009 November 12, 20:36:40 »

az előző cégnél voltak kulcsos autók.
évente ténylegesen csak 15e km ment beléjük, talán azért, mert a parasztok nem vihették haza, csak ügyfélhez menésre, aztán a nap végén le kellett adni.
bár egyik-másik 20e km után már elég betegül nézett ki.

Ezt nem kell bemutatni... nálunk a cégnél a mélygarázsban úgy indulnak a "T"-s csávók, hogy hamarabb indul a motor mint ahogy becsukódik a kocsi ajtaja, majd 1 (végig csikorog) - 2 (végig csikorog) - 3 (nyikkan) - satufék, mert garázsajtó/sorompó, aztán 1 (végig csikorog) - 2 (végig csikorog) - ....
És persze turbó dízel mind, amik különösen szeretik a jéghideg motorral erőlködést...
És az összes cégautóval így bánnak, gyakorlatilag kivétel nélkül.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18638 Dátum: 2009 November 12, 20:31:49 »

egyébként érdekes de pont 3 éves lenne a KLX-586  hiacénk ha kb pont napra egy éves korában nem cseréljük le a t5-re
ami kb napra pont 2 éves most
a hájészba belevertem egy év alatt 60-at és hangja nem volt
a derekamnak a könyökömnek és azóta a reumámnak van hangja !
akkor beleültem a t5-be és azóta más ember vagyok de komolyan
arról ,hogy télen egyáltalán nem lehet a hájésszal közlekedni arról ne ejtsünk szót
t5 amig bírja aztán ..........

az előző cégnél voltak kulcsos autók.
évente ténylegesen csak 15e km ment beléjük, talán azért, mert a parasztok nem vihették haza, csak ügyfélhez menésre, aztán a nap végén le kellett adni.
bár egyik-másik 20e km után már elég betegül nézett ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18637 Dátum: 2009 November 12, 20:30:06 »

ami félmillió km-ről tekertek vissza 200 ezer alá...

a fócvágen órák 300-után ugranak nullára (oké, 299.999 után), ezért nem kell tekergetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18636 Dátum: 2009 November 12, 20:15:34 »

jo,hat ennyi erovel az osszes vissza lehet tekerve,meg kell nezni eloben..
most csak azokat nezem,amik hatha kozel vannak a valosaghoz,nem nepper arulja,nem kintrol hozott szarratort stb stb
egyébként érdekes de pont 3 éves lenne a KLX-586  hiacénk ha kb pont napra egy éves korában nem cseréljük le a t5-re
ami kb napra pont 2 éves most
a hájészba belevertem egy év alatt 60-at és hangja nem volt
a derekamnak a könyökömnek és azóta a reumámnak van hangja !
akkor beleültem a t5-be és azóta más ember vagyok de komolyan
arról ,hogy télen egyáltalán nem lehet a hájésszal közlekedni arról ne ejtsünk szót
t5 amig bírja aztán ..........

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18635 Dátum: 2009 November 12, 20:09:17 »

jo,hat ennyi erovel az osszes vissza lehet tekerve,meg kell nezni eloben..
most csak azokat nezem,amik hatha kozel vannak a valosaghoz,nem nepper arulja,nem kintrol hozott szarratort stb stb

Tényleg abból indulok ki, hogy mind vissza van tekerve. Én nem a kocsimmal dolgozok + motorral járok nyáron és nyaralni is motorral megyek, de mégis 20 ezer körül megyek az autóval évente. Ha valaki az autójával dolgozik (mert sittet szállít, anyagot visz, plakátot ragaszt,...), akkor sanszos, hogy az évi 30 ezer körüli futásteljesítmény az az igazságnak a nem teljes kifejtése...

Egyébként meg tényleg meg kell nézni. Bár egy külső-belső takarítás + némi polír elég sokat javít a kinézeten (és vajmi keveset a porlasztócsúcsokon).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18634 Dátum: 2009 November 12, 20:03:33 »

ami félmillió km-ről tekertek vissza 200 ezer alá...

jo,hat ennyi erovel az osszes vissza lehet tekerve,meg kell nezni eloben..
most csak azokat nezem,amik hatha kozel vannak a valosaghoz,nem nepper arulja,nem kintrol hozott szarratort stb stb

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18633 Dátum: 2009 November 12, 20:01:05 »

ami félmillió km-ről tekertek vissza 200 ezer alá...
erről nem beszélve

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18632 Dátum: 2009 November 12, 20:00:32 »

nem gondolta volna ,hogy egy anno 4 millás vas ami 6 éves még ennyit ér
csak ennyi
a kezemben az óbudai autójavító nevemre kiállított árajánlata 2001 06 06
a legelső autó amit belinkeltél
1,9TD classic 68le 3,446,000.-ft
2003 ban lehetett kb 3,7M
szval nem értem mitől érne ennyit  Roll Eyes

dehát a piac mondja meg

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18631 Dátum: 2009 November 12, 19:56:27 »

nem gondolta volna ,hogy egy anno 4 millás vas ami 6 éves még ennyit ér
csak ennyi

ami félmillió km-ről tekertek vissza 200 ezer alá...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18630 Dátum: 2009 November 12, 19:54:29 »

sok egy 2003as VW-ert?Vagy miert irod? Roll Eyes
nem gondolta volna ,hogy egy anno 4 millás vas ami 6 éves még ennyit ér
csak ennyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18629 Dátum: 2009 November 12, 19:53:10 »

az árak kemények bammeg !
nem gondoltam volna
sok egy 2003as VW-ert?Vagy miert irod? Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18628 Dátum: 2009 November 12, 19:51:25 »


ok,koszi,ilyen velemenyeket szerettem volna Wink
nezzuk akkor ezt?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/kishaszongepjarmu/hirdetes-16258307/
az árak kemények bammeg !
nem gondoltam volna

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18627 Dátum: 2009 November 12, 19:42:37 »

ráadásulmindkettő a kis 1,9-el
akkor inkább egy 1,6 td t3 de komolyan
mind volt, nem a levegőbe beszélek !
ha ebben a kategóriában keresel akkor vagy az 5 hengeres 2,4 szívó  vagy a kis 2,5 t
semmiképpen nem a kis 1,9


ok,koszi,ilyen velemenyeket szerettem volna Wink
nezzuk akkor ezt?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/kishaszongepjarmu/hirdetes-16258307/

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18626 Dátum: 2009 November 12, 19:11:58 »

Akinek van
A3,passat ,bora,tt,golf 92-után...,ovtavia,caddy stb.........
van pár akcios uj cucc akinek kell valami kérdezen

pl:a3 a4 vizpunpa    6900.-uj
a8 visco kuplung 9800.-
a3 a6 beet le gyujtástrafó német 5290.-/db
g3 kismotors vizpunpa gyári 5900.-
g1 g2 gyári szijfeszitö dizel 2400.-
féltengely gumiharangok stb....
kormánymú gyári g2 83-92  12500.-
g1g2 g3 fékdob német 3400.-
stb...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18625 Dátum: 2009 November 12, 19:07:37 »

ráadásulmindkettő a kis 1,9-el
akkor inkább egy 1,6 td t3 de komolyan
mind volt, nem a levegőbe beszélek !
ha ebben a kategóriában keresel akkor vagy az 5 hengeres 2,4 szívó  vagy a kis 2,5 t
semmiképpen nem a kis 1,9

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18624 Dátum: 2009 November 12, 19:01:10 »

ez csak 2x annyi mint amennyit ér

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18623 Dátum: 2009 November 12, 19:00:25 »

kb 3x annyit kér érte mint amennyit ér !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18622 Dátum: 2009 November 12, 14:30:59 »

meg ez is tetszik...
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_t4_transporter_1.9td-3407046

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #18621 Dátum: 2009 November 12, 13:59:24 »

szekit kerdezd
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #18620 Dátum: 2009 November 12, 13:57:12 »

Megvan a 2008-as Wagenwerks film!
Lehet jelentkezni egy masolatert?
Esetleg nem rakod fel valami Rapidra?
Mar regota hajtom Sad


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18619 Dátum: 2009 November 12, 13:50:37 »

errol velemeny?

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_t4-3102402

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18618 Dátum: 2009 November 10, 22:23:32 »

Megvan a 2008-as Wagenwerks film!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18617 Dátum: 2009 November 10, 20:34:37 »

Ez igaz,de ez a bbs az egyik legszebb létező felni(szerintem)

ats cup



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gyuri79
« Hozzászólás #18616 Dátum: 2009 November 10, 17:25:10 »

Tegnap este a Mozaik utcában sikeres vizsgát tett az ezüst Sciroccom,így több mint egy év után újra az utakat rója a kis gép!
Már nagyon hiányzott,rosszul éreztem magam nélküle Cheesy
Azért van még rajta munka,meg tavasszal ültetés+új felni kell majd rá...de egyébként nagyon élvezhető lett.
gyuri79
« Hozzászólás #18615 Dátum: 2009 November 10, 17:20:58 »

Szép, de nem úgy hogy tíz centivel kiáll a kocsiból.
Kb mintha négy olajoshordó lenne alatta...
Ízlésről inkább nem vitatkozom,vannak itt akik megteszik helyettem Cheesy
Elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18614 Dátum: 2009 November 10, 15:29:13 »

Ez igaz,de ez a bbs az egyik legszebb létező felni(szerintem)
Szép, de nem úgy hogy tíz centivel kiáll a kocsiból.
Kb mintha négy olajoshordó lenne alatta...

gyuri79
« Hozzászólás #18613 Dátum: 2009 November 10, 15:19:31 »

Méretben hozzá illő gumival.

Ez nem ízlés kérdése, adott felniszélességhez adott gumiabroncsok valók, ami ezen hátul van, az nem rávaló.
Ez igaz,de ez a bbs az egyik legszebb létező felni(szerintem)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18612 Dátum: 2009 November 10, 14:16:12 »

Nálam.  Cool Futárral bárhova + 1850,-
Várok kicsit de ha nem jön bontott fillérekért kereslek.Elöre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 10, 14:19:24 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.