www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:57:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6199530 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18771 Dátum: 2009 November 16, 21:08:53 »

bemelegedés szabályzot már 2x cseréltem 2 kocsiba találomra és az volt baj.... mázli....

A bemelegedés szabályzó minden 10 év feletti K jetes autóban rossz, vagy legalább nem tökéletes.

Azt hiszem 54e Ft az ára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18770 Dátum: 2009 November 16, 21:07:03 »

bemelegedés szabályzot már 2x cseréltem 2 kocsiba találomra és az volt baj.... mázli....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18769 Dátum: 2009 November 16, 21:05:11 »

Remélem holnap, mond valamit az itteni emberem, hogy mit küldjél! Szerintem a hidegindító szelep meg bemelegedés szabályzót cserélném az kéne biztos. Ha nem oldja meg akkor úgyis el kell vinnem olyanhoz aki ezeknek a tudója.


Én még olyat soha nem láttam, hogy a hidegindító szelep elromlik.

Olyat igen, hogy a jeladó, ami kapcsolja elromlik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18768 Dátum: 2009 November 16, 20:57:44 »

nekem is van ilyen beteg lelkü ismerösöm


1,4 caddy helyébe rak be 2,0 tfs it  dsg váltóval  kb  5 db160 litere zsáknyi kábe van hozzá
 borába 2,3 as uj scirocco motort


de ehhez perverznek kell lenni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18767 Dátum: 2009 November 16, 20:53:59 »

nem űrtechnika ez.
mindent szépen ki lehet méricskélni, javítani, csak mindenki fasz hozzá. (én is)
érden van egy töki www.injektor.hu olyanokat megcsinált, amivel mindenki csak cumizott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18766 Dátum: 2009 November 16, 20:37:12 »

2db ilyen motorom van bontásra meg egy szerelöm aki ért hozzá Wink
de ezt már montam
Remélem holnap, mond valamit az itteni emberem, hogy mit küldjél! Szerintem a hidegindító szelep meg bemelegedés szabályzót cserélném az kéne biztos. Ha nem oldja meg akkor úgyis el kell vinnem olyanhoz aki ezeknek a tudója.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #18765 Dátum: 2009 November 16, 20:30:27 »

Megvenném rá amit igényel, csak félek hogy megvetetnek velem olyat amit nem kell, és még jó se lesz...
2db ilyen motorom van bontásra meg egy szerelöm aki ért hozzá Wink
de ezt már montam

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
gyuri79
« Hozzászólás #18764 Dátum: 2009 November 16, 20:27:04 »

Nem a g2 GTI a gáz, hanem a K jetronic. Amíg jó, addig jó, amikor elkezd hullámozni az alapjárat, akkor már nem bérled, hanem megveszed a szopóálarcot, hacsak nem sajnálod a 30-40e Ft-okat alkatrészre költeni.
Nekem Digifant lett építve a motoromra,de ezzel is lehet szívni bőven,már megvettem a szopóálarcot Grin
Mostani fejjel beleraktam volna egy gyári EG-s motort és kész.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #18763 Dátum: 2009 November 16, 20:23:15 »

Vizes is meg SZMB is... nemtom hova lehet írni..
Hétvégén G1 móka volt:
-Karbi kipucol, szívató megbuherál, olajcsere(motor&váltó olaj), hűtővíz, szélvédőmosó, ablaktörlő csere, újak a gyertyák-kábelek-elosztófedél, gyújtás nagyon jól belőve, ékszíj-vezérműszíj csere, lökös megigazít, fékbetétek elől újak- hátul tök jók, Monroe lengéscsillapítók vannak benne, 2szimering- porvédő gumi csere, zsírzás-tisztítás itt-ott... kipróbál-örül mindennek Wink Cheesy ahhoz képeset h 1.1 nagyon megy, 100-120 kellemes utazó.. az összes ló dolgozik! Fűtése qvajó, tető sehol nem ázik be, kasztni ahhh(ima).. lehet megtartom második autónak.. arról nem is beszélve h bizti, meg fenntartása mennyi..
már csak 2jó-kényelmesebb ülés meg egy másik kormány hibádzik belőle..
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18762 Dátum: 2009 November 16, 20:19:19 »

Nem a g2 GTI a gáz, hanem a K jetronic. Amíg jó, addig jó, amikor elkezd hullámozni az alapjárat, akkor már nem bérled, hanem megveszed a szopóálarcot, hacsak nem sajnálod a 30-40e Ft-okat alkatrészre költeni.
Megvenném rá amit igényel, csak félek hogy megvetetnek velem olyat amit nem kell, és még jó se lesz...
Rulezka
« Hozzászólás #18761 Dátum: 2009 November 16, 20:18:43 »

Nem a g2 GTI a gáz, hanem a K jetronic. Amíg jó, addig jó, amikor elkezd hullámozni az alapjárat, akkor már nem bérled, hanem megveszed a szopóálarcot, hacsak nem sajnálod a 30-40e Ft-okat alkatrészre költeni.
ez így biztató
mivel g2 gti még mindig kéne... Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18760 Dátum: 2009 November 16, 20:15:48 »

ennyire gáz minden g2 gti.... ??? Huh
mármint javítás terén? mert akkor asszem lemondok arról, hogy 1x vegyek egy olyat!

Nem a g2 GTI a gáz, hanem a K jetronic. Amíg jó, addig jó, amikor elkezd hullámozni az alapjárat, akkor már nem bérled, hanem megveszed a szopóálarcot, hacsak nem sajnálod a 30-40e Ft-okat alkatrészre költeni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #18759 Dátum: 2009 November 16, 19:55:27 »


A hidegindító szelep egy bizonyos hőfokig FOLYAMATOSAN tolja be az üzemanyagot, ......
De én látni sem bírom, sajnálom.  Ezért nem lesz soha többet Golf 2 GTI-m sem.
ennyire gáz minden g2 gti.... ??? Huh
mármint javítás terén? mert akkor asszem lemondok arról, hogy 1x vegyek egy olyat!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18758 Dátum: 2009 November 16, 19:37:08 »

Asszem, megtaláltam a lényeget...

"Sziasztok!

Egy rövid nyáresti történetet szeretnék Nektek mesélni az épített TDI motorokról...

A történet 2007 májusában kezdődött mikor megvettem a syncromat. TDI motor, 110 le., összkerék hajtás, szervo, stb. nagyon jól hangzott. Az összkerék szuper dolog, a szervo is az, teszi is a dolgát szépen. A motorral a gondok már a 2007 májusi Hortobágyon kezdődtek, állandó elektronika gondok voltak. Próbáltatok segíteni, több-kevesebb sikerrel, erre sokan emlékeztek. Így telt el még kb. fél év amikor úgy dontöttem kidobom belőle az elektronikus adagolót, kap egy szuper mechanikust. Ez a dolog negyedszerre jött össze mire sikerült. Szervizeléskor semmi alkatrészt nem lehetett soha katalogus alpján rendelni, mindig ment a vakarózás hogy ez most golf vagy mi a f..sz ami kell bele.

Alkatrészt kiszedni, vinni magaddal hogy ez kell... Szar dolog... A menet teljesítmény az ok. , az állandó remegést és vibrálást amit a testidegen motor produkál nem lehet megszokni, zavaró, sokat ront az utazási komforton. Másfél éve szarakodtam már  mikor döntöttem, gyári 1.6 td motor lesz benne. Gyárilag is az volt benne anno. Ati-tól sikerült vennem egy komplettet, jó állapotban. Ez idén januárban volt. Az állandó megbízhatatlanság miatt döntöttem így, menjen lassabban, de legyen megbízható és komfortos.

Két héttel ezelőtt vasárnap reggel bepakoltam a családot /anya, 2 gyerek/, két haver, 4 bicikli. Irány Egerbe, bicikli versenyre... Mogyoródig jutottam a fostalicska TDI-vel az autópályán...

MOST, MINDENKI ELŐTT SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI ATESZNAK ÉS CSALÁDJÁNAK AZT AZ ÖNZETLEN SEGÍTSÉGET AMIT AKKOR KAPTAM TŐLÜK! őK HÚZTAK HAZA, ELSŐ KÉRÉSRE SZÓ NÉLKÜL! KÖSZÖNÖM ATI!!

Motor diagnózis: csapágyas, hengerfejes stb.. Most jött el a pillanat a motor cserére. Az eredmény? Csak jókat mondhatok, semmi remegés, vibrálás. Kultúrált ketyegés, sokkal komfortosabb közlekedés. Gerzson és Tomidoki szavai csengenek a fülemben, akik minden fórumon hangoztatják hogy SEMMI mókolás, csak a gyári dolgok a kifizetődők hosszútávon. Pedíg az egyik dieselt a másik benzinest hajt.

Kicsit hosszú voltam, bocs. De most már én is ezt mondom, méghozzá tapasztalatból.

garu"

Én kerülöm a bonyolult dolgokat..amibe kompjuter van elektromos gázpedál stb....... még dizelböl is inkább szivó.....mert turbo már 1gond 1 hiba.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18757 Dátum: 2009 November 16, 18:35:20 »


A hidegindító szelep egy bizonyos hőfokig FOLYAMATOSAN tolja be az üzemanyagot, úgyhogy az is okozhatja a dadogást, továbbá a blokk elején lévő bemelegedés szabályzó, amire egy elektromos és két benzincső megy. Ez nyomást szabályoz és szeret elromlani. Sajnos nagyon drága, a bontott meg lutri.

Kösd össze a hidegindító szelep vezetékét.

Én ezt a K jetronikot annyira utálom, hogy nem nyúlnék hozzá semmi pénzért. Az egész rendszert a benzinnyomás vezérli...és a nyomás módosításával állítja a folyamatosan működő (K - konstans) injektor szelepek által befecskendett mennyiséget. A benmelegedés szabályzó is nyomást állít, a torlótárcsa is, minden a nyomáson alapszik. A diagnosztizásálhoz egy bőröndnyi nyomásmérő óra kell, az gyári célszerszám annyiba kerül, mint a MIR űrállomás.
Megkockáztatom, hogy nem is nagyon ért hozzá senki, csak a maguk kárán kitanult önképzősök, mint pl. én.
De én látni sem bírom, sajnálom.  Ezért nem lesz soha többet Golf 2 GTI-m sem.

Mit tippelsz miért iktatták ki? Gondolom valami rossz és így trükköztek.... A bemelegedés szabályzó a 10. képen van?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #18756 Dátum: 2009 November 16, 18:28:41 »

Keresek Golf         feliratot- csomitetőre Wink
             Cabriolet

és 2jó állapotú Recaro-t is, nem tudom mennyiért vesztegetik ezeket..
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18755 Dátum: 2009 November 16, 18:09:36 »

Nekem úgy jött le, hogy az a motor már eleve szar volt és nem az volt a gond vele, hogy 1.9-es...

Bár én nem nyúlnék a cigányhoz, mert minek. Túl gyakran nem jársz vele és akkor sem sietsz sehova.
Amíg más ok miatt nem kell hozzányúlni, addig ne piszkáld szerintem. Csak pénznyelő lesz abból is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18754 Dátum: 2009 November 16, 14:12:28 »

Asszem, megtaláltam a lényeget...

"Sziasztok!

Egy rövid nyáresti történetet szeretnék Nektek mesélni az épített TDI motorokról...

A történet 2007 májusában kezdődött mikor megvettem a syncromat. TDI motor, 110 le., összkerék hajtás, szervo, stb. nagyon jól hangzott. Az összkerék szuper dolog, a szervo is az, teszi is a dolgát szépen. A motorral a gondok már a 2007 májusi Hortobágyon kezdődtek, állandó elektronika gondok voltak. Próbáltatok segíteni, több-kevesebb sikerrel, erre sokan emlékeztek. Így telt el még kb. fél év amikor úgy dontöttem kidobom belőle az elektronikus adagolót, kap egy szuper mechanikust. Ez a dolog negyedszerre jött össze mire sikerült. Szervizeléskor semmi alkatrészt nem lehetett soha katalogus alpján rendelni, mindig ment a vakarózás hogy ez most golf vagy mi a f..sz ami kell bele.

Alkatrészt kiszedni, vinni magaddal hogy ez kell... Szar dolog... A menet teljesítmény az ok. , az állandó remegést és vibrálást amit a testidegen motor produkál nem lehet megszokni, zavaró, sokat ront az utazási komforton. Másfél éve szarakodtam már  mikor döntöttem, gyári 1.6 td motor lesz benne. Gyárilag is az volt benne anno. Ati-tól sikerült vennem egy komplettet, jó állapotban. Ez idén januárban volt. Az állandó megbízhatatlanság miatt döntöttem így, menjen lassabban, de legyen megbízható és komfortos.

Két héttel ezelőtt vasárnap reggel bepakoltam a családot /anya, 2 gyerek/, két haver, 4 bicikli. Irány Egerbe, bicikli versenyre... Mogyoródig jutottam a fostalicska TDI-vel az autópályán...

MOST, MINDENKI ELŐTT SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI ATESZNAK ÉS CSALÁDJÁNAK AZT AZ ÖNZETLEN SEGÍTSÉGET AMIT AKKOR KAPTAM TŐLÜK! őK HÚZTAK HAZA, ELSŐ KÉRÉSRE SZÓ NÉLKÜL! KÖSZÖNÖM ATI!!

Motor diagnózis: csapágyas, hengerfejes stb.. Most jött el a pillanat a motor cserére. Az eredmény? Csak jókat mondhatok, semmi remegés, vibrálás. Kultúrált ketyegés, sokkal komfortosabb közlekedés. Gerzson és Tomidoki szavai csengenek a fülemben, akik minden fórumon hangoztatják hogy SEMMI mókolás, csak a gyári dolgok a kifizetődők hosszútávon. Pedíg az egyik dieselt a másik benzinest hajt.

Kicsit hosszú voltam, bocs. De most már én is ezt mondom, méghozzá tapasztalatból.

garu"

hát egen és garu meg ráadásul még csak nem is az a mellébeszélős szinezős hapsi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18753 Dátum: 2009 November 16, 14:11:07 »

No, akkor most mi legyen?  Huh

Nem olyan egyszerű kicserélni, mint elmondani.

Én hagynám a gyári motort, pedig a tdi nagyon csábító....vagy odaadnám valakinek (Zelei diesel?) akik már sokat csináltak, adnék nekik egy zsák pénzt és addig el sem hoznám, amíg nem mér a fordulatszámmérő, melegszik, csepeg, hozzáér meg dörzsölődik. Ezeket az szopásokat kell kerülni nagy ívben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18752 Dátum: 2009 November 16, 14:09:20 »

Asszem, megtaláltam a lényeget...

"Sziasztok!

Egy rövid nyáresti történetet szeretnék Nektek mesélni az épített TDI motorokról...

A történet 2007 májusában kezdődött mikor megvettem a syncromat. TDI motor, 110 le., összkerék hajtás, szervo, stb. nagyon jól hangzott. Az összkerék szuper dolog, a szervo is az, teszi is a dolgát szépen. A motorral a gondok már a 2007 májusi Hortobágyon kezdődtek, állandó elektronika gondok voltak. Próbáltatok segíteni, több-kevesebb sikerrel, erre sokan emlékeztek. Így telt el még kb. fél év amikor úgy dontöttem kidobom belőle az elektronikus adagolót, kap egy szuper mechanikust. Ez a dolog negyedszerre jött össze mire sikerült. Szervizeléskor semmi alkatrészt nem lehetett soha katalogus alpján rendelni, mindig ment a vakarózás hogy ez most golf vagy mi a f..sz ami kell bele.

Alkatrészt kiszedni, vinni magaddal hogy ez kell... Szar dolog... A menet teljesítmény az ok. , az állandó remegést és vibrálást amit a testidegen motor produkál nem lehet megszokni, zavaró, sokat ront az utazási komforton. Másfél éve szarakodtam már  mikor döntöttem, gyári 1.6 td motor lesz benne. Gyárilag is az volt benne anno. Ati-tól sikerült vennem egy komplettet, jó állapotban. Ez idén januárban volt. Az állandó megbízhatatlanság miatt döntöttem így, menjen lassabban, de legyen megbízható és komfortos.

Két héttel ezelőtt vasárnap reggel bepakoltam a családot /anya, 2 gyerek/, két haver, 4 bicikli. Irány Egerbe, bicikli versenyre... Mogyoródig jutottam a fostalicska TDI-vel az autópályán...

MOST, MINDENKI ELŐTT SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI ATESZNAK ÉS CSALÁDJÁNAK AZT AZ ÖNZETLEN SEGÍTSÉGET AMIT AKKOR KAPTAM TŐLÜK! őK HÚZTAK HAZA, ELSŐ KÉRÉSRE SZÓ NÉLKÜL! KÖSZÖNÖM ATI!!

Motor diagnózis: csapágyas, hengerfejes stb.. Most jött el a pillanat a motor cserére. Az eredmény? Csak jókat mondhatok, semmi remegés, vibrálás. Kultúrált ketyegés, sokkal komfortosabb közlekedés. Gerzson és Tomidoki szavai csengenek a fülemben, akik minden fórumon hangoztatják hogy SEMMI mókolás, csak a gyári dolgok a kifizetődők hosszútávon. Pedíg az egyik dieselt a másik benzinest hajt.

Kicsit hosszú voltam, bocs. De most már én is ezt mondom, méghozzá tapasztalatból.

garu"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18751 Dátum: 2009 November 16, 14:09:07 »

Annak mi a szerepe? Vagy úgy kérdezem mi lehet elromolva hogy kiiktatták? Van egy szürkés ugyanott feljövő vezeték, ami trafó egyik lábára menő zöld mellé flegmán oda van sodorva és szigetelőszalagozva az mi lehet? Azt magyarázta előző tulaj, hogy valami szabályzó (alapjárat szabályzónak mondta) valami más motorkódú 1.8 motoré és nem jó igazán mert GX motornak más vezérműtengelye.....ezért hidegen dadog fél percig. Használtam 3 hetet eddig jó volt, de most már 10-15km után se hagyja el a dadogást.


A hidegindító szelep egy bizonyos hőfokig FOLYAMATOSAN tolja be az üzemanyagot, úgyhogy az is okozhatja a dadogást, továbbá a blokk elején lévő bemelegedés szabályzó, amire egy elektromos és két benzincső megy. Ez nyomást szabályoz és szeret elromlani. Sajnos nagyon drága, a bontott meg lutri.

Kösd össze a hidegindító szelep vezetékét.

Én ezt a K jetronikot annyira utálom, hogy nem nyúlnék hozzá semmi pénzért. Az egész rendszert a benzinnyomás vezérli...és a nyomás módosításával állítja a folyamatosan működő (K - konstans) injektor szelepek által befecskendett mennyiséget. A benmelegedés szabályzó is nyomást állít, a torlótárcsa is, minden a nyomáson alapszik. A diagnosztizásálhoz egy bőröndnyi nyomásmérő óra kell, az gyári célszerszám annyiba kerül, mint a MIR űrállomás.
Megkockáztatom, hogy nem is nagyon ért hozzá senki, csak a maguk kárán kitanult önképzősök, mint pl. én.
De én látni sem bírom, sajnálom.  Ezért nem lesz soha többet Golf 2 GTI-m sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18750 Dátum: 2009 November 16, 14:07:30 »

beírtam nekik a kérdést
estére lesz pár válasz sztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18749 Dátum: 2009 November 16, 14:03:38 »

No, akkor most mi legyen?  Huh
ha a mostani motor és a tető között csak 3-5cm van akkor nem mindegy milyet raksz bele
de ha 15-20 akkor mindegy
sztem t3 fórum idevonatkozó topicból fél nap alatt tudni fogsz mindent
regisztráció nélkül is elérhető

http://www.freeforum.hu/vwt3/topik/11881

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18748 Dátum: 2009 November 16, 14:00:03 »

No, akkor most mi legyen?  Huh
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18747 Dátum: 2009 November 16, 13:41:11 »

Nem vagyok nagy hozzáértő eme téren, de szerintem az álló motorost ha simán betolod, gond lesz a kenéssel. Vagy a platósokban áll?
a dokában nekem is 45fokban volt bent az 1,9 sdi
csak az olaj utántöltés volt mókás
azon kívül semmi

mondjuk én még kevesebbet értek hozzá de ilyet láttam már párat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18746 Dátum: 2009 November 16, 13:39:19 »

T3 fórumon szerintem már csináltak ilyet
gyakorlatilag a t3 fórumosok felének kb így van bent 1,9 td vagy tdi motor
a sima buszokban mókolni kell mert a fedlaptól nem férbe a motor
ott szokott lenni az adagoló játék meg ilyesmi de a dzsipóban magasabban van a fedél

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #18745 Dátum: 2009 November 16, 13:36:57 »

nem kell mivel neki elfér ugyanúgy ahogy a dokákban és a priccsekben is
és mondok szebbet bármilyen vw konszern 1,9td-tdi gyakorlatilag minden hozzányúlás nélkül belecuppan
Nem vagyok nagy hozzáértő eme téren, de szerintem az álló motorost ha simán betolod, gond lesz a kenéssel. Vagy a platósokban áll?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18744 Dátum: 2009 November 16, 13:35:27 »

meg ugye az adagoló magas........
az ő esetében az is tökmindegy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18743 Dátum: 2009 November 16, 13:34:55 »

Mondjuk a tiédről át kell rakni az olajpumpát, kartert, szelepfedelet, de meg lehet csinálni.
nem kell mivel neki elfér ugyanúgy ahogy a dokákban és a priccsekben is
és mondok szebbet bármilyen vw konszern 1,9td-tdi gyakorlatilag minden hozzányúlás nélkül belecuppan

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18742 Dátum: 2009 November 16, 13:31:48 »

...Sőt! Tudok olyat is, hogy DOKA-ban van, állítva, és a két tengely közt (középmotoros), Renault25-ös váltóval.   Wink
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Süni
« Hozzászólás #18741 Dátum: 2009 November 16, 13:26:58 »

T3 fórumon szerintem már csináltak ilyet
Rengetegről tudok én is. Nem állítottam, hogy nem lehet. Sőt! Tudok olyat is, hogy DOKA-ban van, állítva, és a két tengely közt (középmotoros), Renault25-ös váltóval.   Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18740 Dátum: 2009 November 16, 13:21:18 »

T3 fórumon szerintem már csináltak ilyet

Porsche T3-asában is tdi volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18739 Dátum: 2009 November 16, 13:20:50 »

Nem tudtam, hogy tranyóról van szó...
...azt hittem valami golf készülne...

Gipsy Golf? Az milyen?  Grin


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18738 Dátum: 2009 November 16, 13:20:38 »

Akkor meg kell mókolni a sajátját. A fektetett motor miatt máshogy állnak a cuccok.
T3 fórumon szerintem már csináltak ilyet
Süni
« Hozzászólás #18737 Dátum: 2009 November 16, 13:15:16 »

Miért?

Szelepfedelet amúgy sem lehet, mert a tdi-nek az eleje hullámos, a kamrás meg egyenes...
Akkor meg kell mókolni a sajátját. A fektetett motor miatt máshogy állnak a cuccok.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18736 Dátum: 2009 November 16, 13:04:43 »

Erről beszéltem.

A gt17 csak átalakításokkal fér el, mert ez is hosszmotorosnak számít ilyen szempontból, mintha passatba tennéd, aztán minden nagy adagoló, az autó nehéz, ha nyomod be az anyagot akkor meg pd dugók is kellenének...és a az asd és a ctn váltónak KÖZE SINCS a transporterhez, legfeljebb az első ülés mögé a hűtőszekrényhez lehetne berakni.

Ha nem láttál még T3-at, akkor inkább ne okoskodj.

Nem tudtam, hogy tranyóról van szó...
...azt hittem valami golf készülne...

Nem elérhető dzsanni
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #18735 Dátum: 2009 November 16, 13:00:38 »


Írtam pü.t.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18734 Dátum: 2009 November 16, 12:58:49 »

...én javaslok egy gt17-et nagy adagolót és race csúcsot, az a tuti. És nem asd hanem ctn váltóval!
...jah és én egy telitankkal 1100 km-t megyek el,úgy hogy van hogy füstölgetek...

Erről beszéltem.

A gt17 csak átalakításokkal fér el, mert ez is hosszmotorosnak számít ilyen szempontból, mintha passatba tennéd, aztán minden nagy adagoló, az autó nehéz, ha nyomod be az anyagot akkor meg pd dugók is kellenének...és a az asd és a ctn váltónak KÖZE SINCS a transporterhez, legfeljebb az első ülés mögé a hűtőszekrényhez lehetne berakni.

Ha nem láttál még T3-at, akkor inkább ne okoskodj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18733 Dátum: 2009 November 16, 12:45:41 »


Nem túl nagy ötlet a nehéz Gipsy-be egy húzott tdi, de egy 140 lóig el lehet menni.
...én javaslok egy gt17-et nagy adagolót és race csúcsot, az a tuti. És nem asd hanem ctn váltóval!
...jah és én egy telitankkal 1100 km-t megyek el,úgy hogy van hogy füstölgetek...
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 16, 12:48:00 írta BdE »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18732 Dátum: 2009 November 16, 12:43:02 »

Kérj valakitől egy 1.6 TD egy körre, aztán elviszek én is egy körre!  Grin


Nem túl nagy ötlet a nehéz Gipsy-be egy húzott tdi, de egy 140 lóig el lehet menni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.