www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:51:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6221997 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24251 Dátum: 2010 November 27, 20:59:56 »

Ki sem lehet hozni ennyi pénzből. Ingyen van!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #24250 Dátum: 2010 November 27, 20:47:30 »


vidéki tuningosok
Mert Butapesten csak igényes autók készülnek...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_g60_gti_fire_and_ice-4243738
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #24249 Dátum: 2010 November 27, 20:40:06 »


 vidéki tuningosok
Grin
Nagyvárosi tachográfus. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24248 Dátum: 2010 November 27, 20:33:45 »

tudom ez is nem gyári patika, de vélményezzétek ezen kívül, azzal csak előrébb leszek, mik nem gyáriak, mika a hibái ilyesmi:



A gazdája egy nagylökháritós okostojás. Az első is biztos utángyártott, még szarul is áll rajta.
Tényleg nem találsz egy normális autót csak ilyen vidéki tuningosok "teleextrázott" gépeit?
Ha nincs, akkor felejtsd el a Golfokat, barárom pl. most vett egy dízel Citroen Saxo-t, első gazdás, eleje volt fújva, egyszer koccant, tiszta és szép utastér, 188e km, szép kívülről (ezek a golfok bontószökevénynek tűnnének mellette), egy garnitúra téligumival lemezfelnin az autó 410-volt, 480-ról indultak. Kis 1.6-os dízellel, nagyon szépen megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #24247 Dátum: 2010 November 27, 20:05:30 »

A fehérek elég szar szériák voltak
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24246 Dátum: 2010 November 27, 19:49:06 »

A füvön áll, már jó nem lehet.
Nem ul benne senki, mar jo nem lehet.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #24245 Dátum: 2010 November 27, 19:46:31 »

A füvön áll, már jó nem lehet.
Mííí vaaaan?  Huh  Shocked
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24244 Dátum: 2010 November 27, 19:00:12 »

tudom ez is nem gyári patika, de vélményezzétek ezen kívül, azzal csak előrébb leszek, mik nem gyáriak, mika a hibái ilyesmi:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_c-4328567

<beszúrt kép törölve>

ugyanaz a gazdája mint  legutóbb linkeltnek :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4281878

A füvön áll, már jó nem lehet.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #24243 Dátum: 2010 November 27, 18:59:17 »

ketten beírják hogy jó,ketten meg hogy fos.előrébb vagy? Cool
akkor egy jó, fos Cheesy

RNIE
« Hozzászólás #24242 Dátum: 2010 November 27, 18:48:16 »

vélményezzétek

ketten beírják hogy jó,ketten meg hogy fos.előrébb vagy? Cool
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #24241 Dátum: 2010 November 27, 18:35:36 »

tudom ez is nem gyári patika, de vélményezzétek ezen kívül, azzal csak előrébb leszek, mik nem gyáriak, mika a hibái ilyesmi:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_c-4328567



ugyanaz a gazdája mint  legutóbb linkeltnek :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4281878
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #24240 Dátum: 2010 November 27, 11:54:42 »

SÜRGŐS!!
G3 fűtéskapcsolót keresek lehetőleg BP közelben.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24239 Dátum: 2010 November 27, 07:09:47 »

Inkább úgy fogalmaznék, hogy amióta a gyárak tudják, hogy félátfedéses ütközéssel tesztelnek, azóta ezt számításba veszik a tervezésnél, azonban a régebbi autók nem annyival rosszabak valós körülmények között, mint ahogy a félátfedésesnél ez látszik.

Természetsen egy 6-8 légzsákos, merev utascellájú mai autó biztonságosabb, mint egy 20-30 éves, azonban közel nem annyival, amenyivel az előbbi jobban szerepel a félátfedéses ütközési teszten.
fogalmazhatunk mondjuk úgy is,hogy ha az a kis fos itt az utcánkban nem adja meg nekem a jobbkezet miküzben a huszonéves volvómmal megyek a boltba, akkor négyen meghalnak,míg nekem esetleg összekócolódik a frizurám és a rendőri intézkedés után lábon viszem haza a kocsit

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24238 Dátum: 2010 November 26, 22:42:07 »

Inkább úgy fogalmaznék, hogy amióta a gyárak tudják, hogy félátfedéses ütközéssel tesztelnek, azóta ezt számításba veszik a tervezésnél, azonban a régebbi autók nem annyival rosszabak valós körülmények között, mint ahogy a félátfedésesnél ez látszik.
Ismerős, mintha a fogyasztási adatoknál is hasonló történet zajlana.

Természetsen egy 6-8 légzsákos, merev utascellájú mai autó biztonságosabb, mint egy 20-30 éves, azonban közel nem annyival, amenyivel az előbbi jobban szerepel a félátfedéses ütközési teszten.
Ez nyilvánvaló, senki nem is vonja kétségbe. Én inkább abból közelítettem meg a problémát, h inkább használnék x évvel idősebb, de magasabb kategóriájú és felszereltségű autót, mint egy új(abb), azonban kisebb, fapadosabbat. Ha x-et jól választom meg, akkor biztonság terén sem biztos, h roszabbul járok.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24237 Dátum: 2010 November 26, 22:31:15 »

Sarkítva ez azt jelentheti, hogy pl. a renault arra hegyezte ki az autóit, hogy az ütközéses teszteken kíváló eredményeket érjen el, míg valós baleseti körülmények között, pl. közismerten biztonságos autógyártók (saab, volvo) adott esetben tényleg nagyobb védelmet nyújthatnak?


Inkább úgy fogalmaznék, hogy amióta a gyárak tudják, hogy félátfedéses ütközéssel tesztelnek, azóta ezt számításba veszik a tervezésnél, azonban a régebbi autók nem annyival rosszabak valós körülmények között, mint ahogy a félátfedésesnél ez látszik.

Természetsen egy 6-8 légzsákos, merev utascellájú mai autó biztonságosabb, mint egy 20-30 éves, azonban közel nem annyival, amenyivel az előbbi jobban szerepel a félátfedéses ütközési teszten.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24236 Dátum: 2010 November 26, 21:07:38 »

Sarkítva ez azt jelentheti, hogy pl. a renault arra hegyezte ki az autóit, hogy az ütközéses teszteken kíváló eredményeket érjen el, míg valós baleseti körülmények között, pl. közismerten biztonságos autógyártók (saab, volvo) adott esetben tényleg nagyobb védelmet nyújthatnak?


Ez egy nagyon nagy vitát kiváltott video szakmai körökben is. (nem pont ez, hanem a félátfedéses ütköztetés)

Az NCAP szinte önkényesen választotta ki a félátfedéses ütköztetési módszert, azon cégek, akik viszont valós baleseti statisztkikákat elemeznek, illetve lekérik az adatokat nem tudták alátámasztani a félátfedéses módszer helyénvalóságát. Ez a módszer nagyon kegyetlen, de egyesek szerint nem tükrözi hűen azokat az ütközéseket, amelyek valós üzemi körülmények között születnek. Ezt a sok statisztika is alátámasztja, azt hiszem per is volt ezzel kapcsolatban. A perelő (talán SAAB?) el is vesztette, az NCAP nyert, azóta is így csinálják az értékelő ütközéseket, erre pedig azt nyilatkozta egy gyártó, illetve nem is egy, hanem kettő ( a Volvo és a Honda), hogy ha nekik ez kell, akkor ezt csinálják és a következő sorozat már nagyon jól vizsgázott a félátfedésesben.
Ekkor ki is adtak egy nyilatkozatot (Honda), hogy bár autójuk jó eredményt ért el, mégis csak extrém és nagyon különleges (4% alatti) valós balesetnél mutatkozik meg előnye a régebbi modellel szemben.

Egy teljes frontálisnál, amely nem betonfalnak megy is más lett volna az eredmény.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24235 Dátum: 2010 November 26, 20:09:47 »

kíváncsi leszek, hogy ki fogja belinkelni a top gear-es videót, amiben egy modus-szal (?) összeengednek egyet.

update: na jó, én leszek az :-)
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY


Ez egy nagyon nagy vitát kiváltott video szakmai körökben is. (nem pont ez, hanem a félátfedéses ütköztetés)

Az NCAP szinte önkényesen választotta ki a félátfedéses ütköztetési módszert, azon cégek, akik viszont valós baleseti statisztkikákat elemeznek, illetve lekérik az adatokat nem tudták alátámasztani a félátfedéses módszer helyénvalóságát. Ez a módszer nagyon kegyetlen, de egyesek szerint nem tükrözi hűen azokat az ütközéseket, amelyek valós üzemi körülmények között születnek. Ezt a sok statisztika is alátámasztja, azt hiszem per is volt ezzel kapcsolatban. A perelő (talán SAAB?) el is vesztette, az NCAP nyert, azóta is így csinálják az értékelő ütközéseket, erre pedig azt nyilatkozta egy gyártó, illetve nem is egy, hanem kettő ( a Volvo és a Honda), hogy ha nekik ez kell, akkor ezt csinálják és a következő sorozat már nagyon jól vizsgázott a félátfedésesben.
Ekkor ki is adtak egy nyilatkozatot (Honda), hogy bár autójuk jó eredményt ért el, mégis csak extrém és nagyon különleges (4% alatti) valós balesetnél mutatkozik meg előnye a régebbi modellel szemben.

Egy teljes frontálisnál, amely nem betonfalnak megy is más lett volna az eredmény.
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 20:39:27 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24234 Dátum: 2010 November 26, 19:36:30 »

Na ez az utolsó amit belinkelek Cheesy
De jópofa,és legalább igen kultúráltan néz ki az eddigiekhez képest,dízel is,nagy is,kedv.bizti is mehet rá,mi kell még?? Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_ii/volkswagen_passat_ii_1.6_d-4317438

Haláli, a versbe szedett leírás... Csak nem Vaga keze van benne...? Roll Eyes Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #24233 Dátum: 2010 November 26, 16:46:12 »

Na ez az utolsó amit belinkelek Cheesy
De jópofa,és legalább igen kultúráltan néz ki az eddigiekhez képest,dízel is,nagy is,kedv.bizti is mehet rá,mi kell még?? Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_ii/volkswagen_passat_ii_1.6_d-4317438


- passat: a malacpassat előttiek szóba sem jönnek, a többinek meg csak az alsó részére van pénzem ami valszeg mind szemét
 


de linkelhetsz még, hátha akad amit nem láttam
gyuri79
« Hozzászólás #24232 Dátum: 2010 November 26, 16:06:28 »

Na ez az utolsó amit belinkelek Cheesy
De jópofa,és legalább igen kultúráltan néz ki az eddigiekhez képest,dízel is,nagy is,kedv.bizti is mehet rá,mi kell még?? Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_ii/volkswagen_passat_ii_1.6_d-4317438
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24231 Dátum: 2010 November 26, 15:30:22 »


Ez egy rom, egy kurva fillért sem ér.
gondolom elindultál a hangszórókért, azért kelted rossz hírét,hogy te érj oda elsőnek  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #24230 Dátum: 2010 November 26, 14:04:17 »

kíváncsi leszek, hogy ki fogja belinkelni a top gear-es videót, amiben egy modus-szal (?) összeengednek egyet.

update: na jó, én leszek az :-)
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

hu, ez fajdalmasan kemeny csatt volt
volvo hat hogy is mondjam  Roll Eyes levizsgazott  Grin
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24229 Dátum: 2010 November 26, 13:54:09 »

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #24228 Dátum: 2010 November 26, 13:53:43 »

Jettában nem gondolkodsz?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/jetta/volkswagen_jetta_cl_1.6d-4323273
(itt-ott rozsdás kép alapján, de még egész tűrhető ebben az árkategórában)
gondolgoztam de nem láttam olyat amit nagyon érdemes lenne elhozni
másrész szeretem dobállni a dolgokat a csomagtartóba és derékig belehajolni görnyedve
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24227 Dátum: 2010 November 26, 13:49:07 »


Jettában nem gondolkodsz?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/jetta/volkswagen_jetta_cl_1.6d-4323273
(itt-ott rozsdás kép alapján, de még egész tűrhető ebben az árkategórában)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Süni
« Hozzászólás #24226 Dátum: 2010 November 26, 13:48:15 »

kíváncsi leszek, hogy ki fogja belinkelni a top gear-es videót, amiben egy modus-szal (?) összeengednek egyet.

update: na jó, én leszek az :-)
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Nem Top gear, hanem Fifth Gear, és nem 200-as, hanem 900-as, de a többi stimm.

http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24225 Dátum: 2010 November 26, 13:46:42 »


kíváncsi leszek, hogy ki fogja belinkelni a top gear-es videót, amiben egy modus-szal (?) összeengednek egyet.

update: na jó, én leszek az :-)
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #24224 Dátum: 2010 November 26, 13:45:31 »

Akkor majd szólj, ha el akarja adni  Cheesy
Nem most lesz. Volvo buzi. Van neki 5.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24223 Dátum: 2010 November 26, 13:43:05 »

Én úgy tudom, felszereltségtől függ, nem 40/60 tól. Legalább is a haver 2.9-es 960-asa műanyag rugós. Én sem tudok rosszat mondani róla.
Akkor majd szólj, ha el akarja adni  Cheesy
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #24222 Dátum: 2010 November 26, 13:42:58 »



Süni
« Hozzászólás #24221 Dátum: 2010 November 26, 13:41:47 »

Az csak a 940-ben van, nem? Mintha a 960-nak más lenne a hátsó futóműve..
Körbeolvastam fórumokon, mindenhol dícsérik, de legalábbis rosszat még nem igazán olvastam róla. Választék mondjuk nincs nagy, de néha furán olcsón felbukkan egy-egy - képek alapján - nagyon egyben lévő darab.
Én úgy tudom, felszereltségtől függ, nem 40/60 tól. Legalább is a haver 2.9-es 960-asa műanyag rugós. Én sem tudok rosszat mondani róla.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #24220 Dátum: 2010 November 26, 13:40:36 »


- volvót néztem én is, nem tetszik, öreg hatása van, azért a golfokat nézik még valamire mások is szerintem, nem vennék ilyen régi volvokat pedig tudom hogy jók


Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24219 Dátum: 2010 November 26, 13:40:09 »

Mert nincs kultúrája Magyarországon, és félnek tőle. Kevés utángyártott alkatrész van hozzá, és elég drágán, bár ritkán kell. Vagy csak lehet, hogy alánéznek, és megriadnak a hátul lévő 1db keresztben álló MŰANYAG laprugótól. (A Corvette-ekben is ilyen van).
Az csak a 940-ben van, nem? Mintha a 960-nak más lenne a hátsó futóműve..
Körbeolvastam fórumokon, mindenhol dícsérik, de legalábbis rosszat még nem igazán olvastam róla. Választék mondjuk nincs nagy, de néha furán olcsón felbukkan egy-egy - képek alapján - nagyon egyben lévő darab.
Süni
« Hozzászólás #24218 Dátum: 2010 November 26, 13:36:35 »

A 960/40-es volvokat azért adják gombokért, mert benzinkút kell mellé, vagy azért, mert saját szerelő?
Mert nincs kultúrája Magyarországon, és félnek tőle. Kevés utángyártott alkatrész van hozzá, és elég drágán, bár ritkán kell. Vagy csak lehet, hogy alánéznek, és megriadnak a hátul lévő 1db keresztben álló MŰANYAG laprugótól. (A Corvette-ekben is ilyen van).
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #24217 Dátum: 2010 November 26, 13:32:27 »

A 960/40-es volvokat azért adják gombokért, mert benzinkút kell mellé, vagy azért, mert saját szerelő?
- volvót néztem én is, nem tetszik, öreg hatása van, azért a golfokat nézik még valamire mások is szerintem, nem vennék ilyen régi volvokat pedig tudom hogy jók

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24216 Dátum: 2010 November 26, 13:06:58 »



Ez egy rom, egy kurva fillért sem ér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24215 Dátum: 2010 November 26, 11:49:43 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/jetta_i/volkswagen_jetta_i_c-4225615

30-40 ezerért veszel bele egy motort oszt uzsgyí!
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #24214 Dátum: 2010 November 26, 10:58:48 »

üdv!

véleményeket várnák erre is, autószererlőé a kocsi, azt mondta rende van tartava nagyon

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4281878

<beszúrt kép törölve>


ezekre csak ennyit tudok mondani:

http://www.youtube.com/watch?v=8rld787yOfw

gyuri79
« Hozzászólás #24213 Dátum: 2010 November 26, 10:23:01 »

nah akkor sorban:

- G1, rakaszkodó vagyok g2 kell, mindig is akartam ilyet
- volvót néztem én is, nem tetszik, öreg hatása van, azért a golfokat nézik még valamire mások is szerintem, nem vennék ilyen régi volvokat pedig tudom hogy jók

- passat: a malacpassat előttiek szóba sem jönnek, a többinek meg csak az alsó részére van pénzem ami valszeg mind szemét
- benzin/gáz : van nekem elég bajom nem kell még több, és szép lehetőségeim vannak a gázolaj helyetesítésére
- golf3 és kortársai: fiatalok, 87 előttit akarok a biztosítás miatt, + nem is tetszenek

de köszönöm az ötleteket

van egy tartalékom ami még fent van hahu-n, ha minden kötél szakad megveszem azt a 7végén (kivéve ha nem), egyszer már otthagytam ,de mostmár fázok a bogárba
Ez?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_c_turbo-4306149
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #24212 Dátum: 2010 November 26, 08:28:55 »

...

Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.