www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:38:23
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6215873 alkalommal)
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24571 Dátum:
2010 December 14, 18:07:32 »
Idézetet írta: gyuri79 - 2010 December 14, 17:33:09
Nagygenerál a széthullás előtt?
Már után
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24570 Dátum:
2010 December 14, 17:54:41 »
Idézetet írta: gyuri79 - 2010 December 14, 17:33:09
Nagygenerál a széthullás előtt?
ja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gyuri79
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24569 Dátum:
2010 December 14, 17:33:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 14, 17:22:58
a kinyomocsapágy
Nagygenerál a széthullás előtt?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24568 Dátum:
2010 December 14, 17:22:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 14, 17:21:46
-2
a kinyomocsapágy
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24567 Dátum:
2010 December 14, 17:21:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 17:20:10
Kemény vagy, Csoki! 0 fokban, udvaron....
-2
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24566 Dátum:
2010 December 14, 17:20:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 14, 17:11:33
Kemény vagy, Csoki! 0 fokban, udvaron....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24565 Dátum:
2010 December 14, 17:11:33 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24564 Dátum:
2010 December 14, 16:56:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 15:23:17
Szerintem meg úgy, hogy rajt, kiállni tilos, aki hamarabb teljesíti a versenytávot az nyer. Nincs tankolás, gumicsere, kávészünet, pace car.
ja és azzal a motorral kell menni, amit a műszaki átvételen átvettek pénteken, ha nem sikerül, akkor így jártál. Olyan gumit teszel fel, amit akarsz, ha nem bírja ki a versenytávot, megintcsak így jártál.
A motor meg egy 100-as csövön szívhatja a levegőt és ólmozatlan 95-ös benzin hajtja és kész.
Szerintem Úgy sem lenne sok előzés. Az idei évben elég sok előzés köszönhető pont a kerékcserének, mert néhányan úgy taktikáztak, hogy a végére hagyták a lágy gumikat, amiken szépen halomra előzték az előttük elhasznált gumikon botladozókat.
Talán az hozna némi izgalmat, ha a leggyorsabbak nem az élről indulnának...
Az a szabály is nonszensz, hogy befagyasztották a motorfejlesztéseket, pedig hát nem erről szólna az egész?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24563 Dátum:
2010 December 14, 16:11:55 »
Öreg, vizes, VW:
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24562 Dátum:
2010 December 14, 15:23:17 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 14, 15:09:36
most olvastam, megint hoztak valami agyatlan szabályokat.
Szerintem úgy lenne izgalmas hogy V8+3000ccm+2turbó+KÉZI VÁLTÓ
Szerintem meg úgy, hogy rajt, kiállni tilos, aki hamarabb teljesíti a versenytávot az nyer. Nincs tankolás, gumicsere, kávészünet, pace car.
ja és azzal a motorral kell menni, amit a műszaki átvételen átvettek pénteken, ha nem sikerül, akkor így jártál. Olyan gumit teszel fel, amit akarsz, ha nem bírja ki a versenytávot, megintcsak így jártál.
A motor meg egy 100-as csövön szívhatja a levegőt és ólmozatlan 95-ös benzin hajtja és kész.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24561 Dátum:
2010 December 14, 15:09:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 15:06:23
Az F1 nem a technika, hanem a buta szabályok miatt szar. A turbo 1.6-os motorral olyan töltöttségi fokot lehet elérni, hogy 12.000 fordulat maximummal is lehet 500 lóerő felett, akkor meg már érdekes lenne a verseny, ha nem a boxban dőlne el. Ezekkel az impotens szabályokkal meg lehet az autó akár 1500 lóerős is, nem lehet csak a "boxban" előzni, akkor meg miről beszélünk.
Számomra a F1 halott, egy robogóverseny a kakucsringen 1000-szer izgalmasabb.
most olvastam, megint hoztak valami agyatlan szabályokat.
Szerintem úgy lenne izgalmas hogy V8+3000ccm+2turbó+KÉZI VÁLTÓ
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24560 Dátum:
2010 December 14, 15:06:23 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 14, 14:42:17
jobb lesz az F1 vagy szarabb?
Szerintem ezzel agyon ütik az egészet.
Az F1 nem a technika, hanem a buta szabályok miatt szar. A turbo 1.6-os motorral olyan töltöttségi fokot lehet elérni, hogy 12.000 fordulat maximummal is lehet 500 lóerő felett, akkor meg már érdekes lenne a verseny, ha nem a boxban dőlne el. Ezekkel az impotens szabályokkal meg lehet az autó akár 1500 lóerős is, nem lehet csak a "boxban" előzni, akkor meg miről beszélünk.
Számomra a F1 halott, egy robogóverseny a kakucsringen 1000-szer izgalmasabb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24559 Dátum:
2010 December 14, 14:42:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 14:39:23
Milyen értelemben?
jobb lesz az F1 vagy szarabb?
Szerintem ezzel agyon ütik az egészet.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24558 Dátum:
2010 December 14, 14:39:23 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 14, 14:28:46
és mi a véleményed a 1600ccm+sor4+max12000prm-ről
?
Milyen értelemben?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24557 Dátum:
2010 December 14, 14:28:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 14:20:02
Az, hogy az F1-es turbo motorokhoz M10-es használt blokköntvényt használtak, az igaz, azért tették, mert a több 100.000 km-t futott blokkoknak a csapágylétrája a fordulatszám és egyéb mikrorezgésektől kicsit zömült, feszültség mentesedett és repedésre így már kevésbé hajlamos. Egyéb metallurgiai átváltozások is voltak, amit nem lehet gyorsan megcsinálni, csak az évek előrehaladtával, így ezek alkalmasnak bizonyultak.
A ráhugyozás, meg gyárudvaron tárolás, stb. meg tisztán urban legend.
Olyan emberrel beszéltem, aki részben benne is volt a prodzsektben és ott dolgozott.
és mi a véleményed a 1600ccm+sor4+max12000prm-ről
?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24556 Dátum:
2010 December 14, 14:21:56 »
Idézetet írta: Rulezka - 2010 December 14, 14:15:45
ha így haladunk a végén még turbódízel f1es gépek is lesznek?
Ne vedd el a hétvégi szorakázását Istvánnak.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24555 Dátum:
2010 December 14, 14:20:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 14, 14:13:47
mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.
ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.
Az, hogy az F1-es turbo motorokhoz M10-es használt blokköntvényt használtak, az igaz, azért tették, mert a több 100.000 km-t futott blokkoknak a csapágylétrája a fordulatszám és egyéb mikrorezgésektől kicsit zömült, feszültség mentesedett és repedésre így már kevésbé hajlamos. Egyéb metallurgiai átváltozások is voltak, amit nem lehet gyorsan megcsinálni, csak az évek előrehaladtával, így ezek alkalmasnak bizonyultak.
A ráhugyozás, meg gyárudvaron tárolás, stb. meg tisztán urban legend.
Olyan emberrel beszéltem, aki részben benne is volt a prodzsektben és ott dolgozott.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24554 Dátum:
2010 December 14, 14:15:45 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 14, 14:13:47
mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.
ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.
ha így haladunk a végén még turbódízel f1es gépek is lesznek?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24553 Dátum:
2010 December 14, 14:13:47 »
Idézetet írta: cdrw - 2010 December 14, 14:09:24
mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.
ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24552 Dátum:
2010 December 14, 14:09:24 »
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24551 Dátum:
2010 December 14, 12:03:27 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 December 14, 11:29:25
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24550 Dátum:
2010 December 14, 12:01:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 14, 11:55:32
lehet az is, hogy kezd kilyukadni a kipuffogód.
Esetleg vizpumpa.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24549 Dátum:
2010 December 14, 11:55:32 »
Idézetet írta: NGA - 2010 December 14, 11:43:55
Olajnyomás rendben, olajat nem eszi, alapjárat szép, nem kopog.
lehet az is, hogy kezd kilyukadni a kipuffogód.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24548 Dátum:
2010 December 14, 11:43:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 10:41:34
Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.
A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja nagyjából 30-60 ezer között van, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.
Olajnyomás rendben, olajat nem eszi, alapjárat szép, nem kopog.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24547 Dátum:
2010 December 14, 11:29:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 11:17:00
Nem, hanem ez már csapágyakkal együtt számított ár.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24546 Dátum:
2010 December 14, 11:17:00 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 December 14, 11:01:21
szerintem elírtad egy nullával..
(60.e -ből már újat vehet..)
Nem, hanem ez már csapágyakkal együtt számított ár.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24545 Dátum:
2010 December 14, 11:01:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 14, 10:41:34
Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.
A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja
nagyjából 30-60 ezer között van
, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.
szerintem elírtad egy nullával..
(60.e -ből már újat vehet..)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24544 Dátum:
2010 December 14, 10:41:34 »
Idézetet írta: NGA - 2010 December 14, 09:18:10
Kis segitség kellene.
Úgy néz ki csapágyas kezd lenni a Golf, alacsony fordulaton gázadásra morgó jellegű hangot ad.
Mennyibe jönne ki egy 1,3-as csapágyazása? Ha jól tudom, itt a blokkot nem kell vonalba fúrni?
Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.
A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja nagyjából 30-60 ezer között van, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24543 Dátum:
2010 December 14, 09:18:10 »
Kis segitség kellene.
Úgy néz ki csapágyas kezd lenni a Golf, alacsony fordulaton gázadásra morgó jellegű hangot ad.
Mennyibe jönne ki egy 1,3-as csapágyazása? Ha jól tudom, itt a blokkot nem kell vonalba fúrni?
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24542 Dátum:
2010 December 13, 21:23:03 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 December 13, 21:15:01
és mindezt kb 16-24€ értékhatáron belül
és kis mázlival előre köszönnek mindenhol,ahol nincs ingyenes kávéautómata
pontosan...
mennyivel egyszerűbb lenne, ha csak egy évben párszor akarsz használni egy autót, bemennél, váltanál rá egy 5 napos rendszámot, és vígan járkálnál vele.. (nem lenne ennyi egy rendszám-több autó használat, sutyiban P-vel járkálás,stb...)
ehhez még nem nőtt fel a hazai rendszer...légy üdvözölve a balkánon...
nem offolok tovább
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24541 Dátum:
2010 December 13, 21:15:01 »
Idézetet írta: LovasB - 2010 December 13, 21:09:05
ja, meg még tavaly azt hiszem eredetvizsga is kellett. (de ebben nem vagyok biztos)
egy (rossz)vicc az egész ami az autóhasználat körül zajlik. pl.Németo.-ban van 5 napos rendszám, szezonrendszám, exportrendszám... és egy ocsmányirodában 10 perc alatt bármit el tudsz intézni (nem kell x felé rohangászni)...
és mindezt kb 16-24€ értékhatáron belül
és kis mázlival előre köszönnek mindenhol,ahol nincs ingyenes kávéautómata
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24540 Dátum:
2010 December 13, 21:09:05 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 December 13, 21:05:22
ez nekem szinte hihetetlen de nem kételkedem a szavaid igazságtartalmában
ja, meg még tavaly azt hiszem eredetvizsga is kellett. (de ebben nem vagyok biztos)
egy (rossz)vicc az egész ami az autóhasználat körül zajlik. pl.Németo.-ban van 5 napos rendszám, szezonrendszám, exportrendszám... és egy ocsmányirodában 10 perc alatt bármit el tudsz intézni (nem kell x felé rohangászni)...
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24539 Dátum:
2010 December 13, 21:08:31 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 December 13, 20:58:21
ne baa
jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam
ez most komolyan ilyen szopatás lett
bazz
igen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24538 Dátum:
2010 December 13, 21:05:22 »
Idézetet írta: LovasB - 2010 December 13, 21:04:14
tavaly ennyibe került a T4-re
ez nekem szinte hihetetlen de nem kételkedem a szavaid igazságtartalmában
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24537 Dátum:
2010 December 13, 21:04:14 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 December 13, 20:58:21
ne baa
jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam
ez most komolyan ilyen szopatás lett
bazz
tavaly ennyibe került a T4-re
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24536 Dátum:
2010 December 13, 20:58:21 »
Idézetet írta: LovasB - 2010 December 13, 20:41:33
egyedi forg. helyezés,műszaki,műszaki adatlap,ideiglenes forgalmi, súlyadó, pár rendszám, biztosítás
ne baa
jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam
ez most komolyan ilyen szopatás lett
bazz
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24535 Dátum:
2010 December 13, 20:41:33 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 December 13, 17:13:54
most ez hogy a manóba van ? mitől 60e ft egy E rendszám ?
utoljára amikor ilyesmit kiváltottam mondjuk 6-7 éve akkor 3000.-volt
így felment az ára ?
egyedi forg. helyezés,műszaki,műszaki adatlap,ideiglenes forgalmi, súlyadó, pár rendszám, biztosítás
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24534 Dátum:
2010 December 13, 20:01:55 »
holnap caddy kuplungozás
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24533 Dátum:
2010 December 13, 17:50:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 December 13, 17:26:06
Köszönöm, oka volt, hogy így fotóztam. :-)))
köcsög nepper! :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24532 Dátum:
2010 December 13, 17:26:06 »
Köszönöm, oka volt, hogy így fotóztam. :-)))
Idézetet írta: d1987 - 2010 December 13, 16:43:21
Ajánlom figyelmedbe
http://www.hasznaltauto.hu/hogyan_fotozzunk
A képekkel nincs baj, csak a mennyiségével. Mivel a legtöbb érdeklődő úgyis több képet fog kérni e-mailben, így célszerű eleve többet feltenni...szerintem.
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...