www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:44:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6215910 alkalommal)
Szatyi
« Hozzászólás #24571 Dátum: 2010 December 14, 18:07:32 »

Nagygenerál a széthullás előtt? Grin Grin
Már után Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24570 Dátum: 2010 December 14, 17:54:41 »

Nagygenerál a széthullás előtt? Grin Grin
ja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gyuri79
« Hozzászólás #24569 Dátum: 2010 December 14, 17:33:09 »

a kinyomocsapágy
Nagygenerál a széthullás előtt? Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24568 Dátum: 2010 December 14, 17:22:58 »

-2 Grin

a kinyomocsapágy

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24567 Dátum: 2010 December 14, 17:21:46 »


Kemény vagy, Csoki!  0 fokban, udvaron....
-2 Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24566 Dátum: 2010 December 14, 17:20:10 »

Grin


Kemény vagy, Csoki!  0 fokban, udvaron....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24565 Dátum: 2010 December 14, 17:11:33 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #24564 Dátum: 2010 December 14, 16:56:26 »


Szerintem meg úgy, hogy rajt, kiállni tilos, aki hamarabb teljesíti a versenytávot az nyer. Nincs tankolás, gumicsere, kávészünet, pace car.
ja és azzal a motorral kell menni, amit a műszaki átvételen átvettek pénteken, ha nem sikerül, akkor így jártál. Olyan gumit teszel fel, amit akarsz, ha nem bírja ki a versenytávot, megintcsak így jártál.
A motor meg egy 100-as csövön szívhatja a levegőt és ólmozatlan 95-ös benzin hajtja és kész.
Szerintem Úgy sem lenne sok előzés. Az idei évben elég sok előzés köszönhető pont a kerékcserének, mert néhányan úgy taktikáztak, hogy a végére hagyták a lágy gumikat, amiken szépen halomra előzték az előttük elhasznált gumikon botladozókat.
Talán az hozna némi izgalmat, ha a leggyorsabbak nem az élről indulnának...
Az a szabály is nonszensz, hogy befagyasztották a motorfejlesztéseket, pedig hát nem erről szólna az egész?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #24563 Dátum: 2010 December 14, 16:11:55 »

Öreg, vizes, VW:



 Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24562 Dátum: 2010 December 14, 15:23:17 »

most olvastam, megint hoztak valami agyatlan szabályokat.
Szerintem úgy lenne izgalmas hogy V8+3000ccm+2turbó+KÉZI VÁLTÓ Evil


Szerintem meg úgy, hogy rajt, kiállni tilos, aki hamarabb teljesíti a versenytávot az nyer. Nincs tankolás, gumicsere, kávészünet, pace car.
ja és azzal a motorral kell menni, amit a műszaki átvételen átvettek pénteken, ha nem sikerül, akkor így jártál. Olyan gumit teszel fel, amit akarsz, ha nem bírja ki a versenytávot, megintcsak így jártál.
A motor meg egy 100-as csövön szívhatja a levegőt és ólmozatlan 95-ös benzin hajtja és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24561 Dátum: 2010 December 14, 15:09:36 »

Az F1 nem a technika, hanem a buta szabályok miatt szar. A turbo 1.6-os motorral olyan töltöttségi fokot lehet elérni, hogy 12.000 fordulat maximummal is lehet 500 lóerő felett, akkor meg már érdekes lenne a verseny, ha nem a boxban dőlne el. Ezekkel az impotens szabályokkal meg lehet az autó akár 1500 lóerős is, nem lehet csak a "boxban" előzni, akkor meg miről beszélünk.

Számomra a F1 halott, egy robogóverseny a kakucsringen 1000-szer izgalmasabb.
most olvastam, megint hoztak valami agyatlan szabályokat.
Szerintem úgy lenne izgalmas hogy V8+3000ccm+2turbó+KÉZI VÁLTÓ Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24560 Dátum: 2010 December 14, 15:06:23 »

jobb lesz az F1 vagy szarabb?
Szerintem ezzel agyon ütik az egészet.


Az F1 nem a technika, hanem a buta szabályok miatt szar. A turbo 1.6-os motorral olyan töltöttségi fokot lehet elérni, hogy 12.000 fordulat maximummal is lehet 500 lóerő felett, akkor meg már érdekes lenne a verseny, ha nem a boxban dőlne el. Ezekkel az impotens szabályokkal meg lehet az autó akár 1500 lóerős is, nem lehet csak a "boxban" előzni, akkor meg miről beszélünk.

Számomra a F1 halott, egy robogóverseny a kakucsringen 1000-szer izgalmasabb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24559 Dátum: 2010 December 14, 14:42:17 »

Milyen értelemben?
jobb lesz az F1 vagy szarabb?
Szerintem ezzel agyon ütik az egészet.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24558 Dátum: 2010 December 14, 14:39:23 »

és mi a véleményed a 1600ccm+sor4+max12000prm-ről
?

Milyen értelemben?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24557 Dátum: 2010 December 14, 14:28:46 »


Az, hogy az F1-es turbo motorokhoz M10-es használt blokköntvényt használtak, az igaz, azért tették, mert a több 100.000 km-t futott blokkoknak a csapágylétrája a fordulatszám és egyéb mikrorezgésektől kicsit zömült, feszültség mentesedett és repedésre így már kevésbé hajlamos. Egyéb metallurgiai átváltozások is voltak, amit nem lehet gyorsan megcsinálni, csak az évek előrehaladtával, így ezek alkalmasnak bizonyultak.
A ráhugyozás, meg gyárudvaron tárolás, stb. meg tisztán urban legend.
Olyan emberrel beszéltem, aki részben benne is volt a prodzsektben és ott dolgozott.

és mi a véleményed a 1600ccm+sor4+max12000prm-ről
?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #24556 Dátum: 2010 December 14, 14:21:56 »

ha így haladunk a végén még turbódízel f1es gépek is lesznek?  Grin
Ne vedd el a hétvégi szorakázását Istvánnak. Roll Eyes Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24555 Dátum: 2010 December 14, 14:20:02 »

mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.

ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.


Az, hogy az F1-es turbo motorokhoz M10-es használt blokköntvényt használtak, az igaz, azért tették, mert a több 100.000 km-t futott blokkoknak a csapágylétrája a fordulatszám és egyéb mikrorezgésektől kicsit zömült, feszültség mentesedett és repedésre így már kevésbé hajlamos. Egyéb metallurgiai átváltozások is voltak, amit nem lehet gyorsan megcsinálni, csak az évek előrehaladtával, így ezek alkalmasnak bizonyultak.
A ráhugyozás, meg gyárudvaron tárolás, stb. meg tisztán urban legend.
Olyan emberrel beszéltem, aki részben benne is volt a prodzsektben és ott dolgozott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #24554 Dátum: 2010 December 14, 14:15:45 »

mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.

ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.
ha így haladunk a végén még turbódízel f1es gépek is lesznek?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24553 Dátum: 2010 December 14, 14:13:47 »


mér'?
régebben a bmw is levedlett, legalább 100.000-et futott utcai blokkokból építette az f1-es motorokat.
állítólag a melósoknak a gyárudvaron a blokkokra kellett brunyálni.

ennek az oka állítólag, hogy ha ennyit kibírt egy blokk, akkor az tuti nem öntvényhibás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #24552 Dátum: 2010 December 14, 14:09:24 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24551 Dátum: 2010 December 14, 12:03:27 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #24550 Dátum: 2010 December 14, 12:01:35 »

lehet az is, hogy kezd kilyukadni a kipuffogód.
Esetleg vizpumpa.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24549 Dátum: 2010 December 14, 11:55:32 »

Olajnyomás rendben, olajat nem eszi, alapjárat szép, nem kopog.
lehet az is, hogy kezd kilyukadni a kipuffogód.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #24548 Dátum: 2010 December 14, 11:43:55 »

Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.

A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja nagyjából 30-60 ezer között van, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.

Olajnyomás rendben, olajat nem eszi, alapjárat szép, nem kopog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #24547 Dátum: 2010 December 14, 11:29:25 »

Nem, hanem ez már csapágyakkal együtt számított ár.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24546 Dátum: 2010 December 14, 11:17:00 »

szerintem elírtad egy nullával.. Wink (60.e -ből már újat vehet..)

Nem, hanem ez már csapágyakkal együtt számított ár.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #24545 Dátum: 2010 December 14, 11:01:21 »

Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.

A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja nagyjából 30-60 ezer között van, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.
szerintem elírtad egy nullával.. Wink (60.e -ből már újat vehet..)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24544 Dátum: 2010 December 14, 10:41:34 »

Kis segitség kellene.

Úgy néz ki csapágyas kezd lenni a Golf, alacsony fordulaton gázadásra morgó jellegű hangot ad.

Mennyibe jönne ki egy 1,3-as csapágyazása? Ha jól tudom, itt a blokkot nem kell vonalba fúrni?

Ha csapágyas, akkor üzemmeleg állapotban alapjáraton kopog és az olajnyomása alacsony.

A csapágyak itt nem verődnek be, nem kell fúrni, csak köszörülni a tengelyt és csapágyat cserélni.
A köszörülés munkadíja nagyjából 30-60 ezer között van, csapágysor árat nem tudok, Maresz biztos képben van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #24543 Dátum: 2010 December 14, 09:18:10 »

Kis segitség kellene.

Úgy néz ki csapágyas kezd lenni a Golf, alacsony fordulaton gázadásra morgó jellegű hangot ad.

Mennyibe jönne ki egy 1,3-as csapágyazása? Ha jól tudom, itt a blokkot nem kell vonalba fúrni?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24542 Dátum: 2010 December 13, 21:23:03 »

és mindezt kb 16-24€ értékhatáron belül
és kis mázlival előre köszönnek mindenhol,ahol nincs ingyenes kávéautómata
pontosan...
mennyivel egyszerűbb lenne, ha csak egy évben párszor akarsz használni egy autót, bemennél, váltanál rá egy 5 napos rendszámot, és vígan járkálnál vele.. (nem lenne ennyi egy rendszám-több autó használat, sutyiban P-vel járkálás,stb...)
ehhez még nem nőtt fel a hazai rendszer...légy üdvözölve a balkánon...
nem offolok tovább

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24541 Dátum: 2010 December 13, 21:15:01 »

ja, meg még tavaly azt hiszem eredetvizsga is kellett. (de ebben nem vagyok biztos)

egy (rossz)vicc az egész ami az autóhasználat körül zajlik. pl.Németo.-ban van 5 napos rendszám, szezonrendszám, exportrendszám...  és egy ocsmányirodában 10 perc alatt bármit el tudsz intézni (nem kell x felé rohangászni)...
és mindezt kb 16-24€ értékhatáron belül
és kis mázlival előre köszönnek mindenhol,ahol nincs ingyenes kávéautómata

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24540 Dátum: 2010 December 13, 21:09:05 »

ez nekem szinte hihetetlen de nem kételkedem a szavaid igazságtartalmában  Roll Eyes Undecided
ja, meg még tavaly azt hiszem eredetvizsga is kellett. (de ebben nem vagyok biztos)

egy (rossz)vicc az egész ami az autóhasználat körül zajlik. pl.Németo.-ban van 5 napos rendszám, szezonrendszám, exportrendszám...  és egy ocsmányirodában 10 perc alatt bármit el tudsz intézni (nem kell x felé rohangászni)...

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24539 Dátum: 2010 December 13, 21:08:31 »

ne baa  Shocked Shocked

jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam

ez most komolyan ilyen szopatás lett  Huh

bazz
igen Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24538 Dátum: 2010 December 13, 21:05:22 »

tavaly ennyibe került a T4-re
ez nekem szinte hihetetlen de nem kételkedem a szavaid igazságtartalmában  Roll Eyes Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24537 Dátum: 2010 December 13, 21:04:14 »

ne baa  Shocked Shocked

jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam

ez most komolyan ilyen szopatás lett  Huh

bazz
tavaly ennyibe került a T4-re

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24536 Dátum: 2010 December 13, 20:58:21 »

egyedi forg. helyezés,műszaki,műszaki adatlap,ideiglenes forgalmi, súlyadó, pár rendszám, biztosítás
ne baa  Shocked Shocked

jöttem haza a határon és levettem a zoll rendszámot
besétáltam a hónaljszagú határátkelőre és asszem 3 vagy 3,8 forintért kb 10 perc alatt a kezemben volt az E rencám amivel 3 hónapig oda mentem ahova akartam

ez most komolyan ilyen szopatás lett  Huh

bazz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24535 Dátum: 2010 December 13, 20:41:33 »

most ez hogy a manóba van ? mitől 60e ft egy E rendszám ?
utoljára amikor ilyesmit kiváltottam mondjuk 6-7 éve akkor 3000.-volt
így felment az ára ?

egyedi forg. helyezés,műszaki,műszaki adatlap,ideiglenes forgalmi, súlyadó, pár rendszám, biztosítás

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24534 Dátum: 2010 December 13, 20:01:55 »

holnap caddy kuplungozás Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24533 Dátum: 2010 December 13, 17:50:44 »

Köszönöm, oka volt, hogy így fotóztam. :-)))
köcsög nepper! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24532 Dátum: 2010 December 13, 17:26:06 »

Köszönöm, oka volt, hogy így fotóztam. :-)))

Ajánlom figyelmedbe Grin
http://www.hasznaltauto.hu/hogyan_fotozzunk

A képekkel nincs baj, csak a mennyiségével. Mivel a legtöbb érdeklődő úgyis több képet fog kérni e-mailben, így célszerű eleve többet feltenni...szerintem.
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.