www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 05:53:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6195207 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28731 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:43:18 »


pl voltak klímás, abs-es modellek is, fogadok bármiben, hogy nincs az etosetkáben erről sem semmi  Wink

Buktad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28730 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:41:29 »

Az csak azért lenne érdekes, mert ezek a VW által használt GYÁRI programok, amikben még az Industrial (stabil, hajó, stb) motorok is leledzenek.  Wink
akkor kérdezném, hogy mit ír arról, hogy LLE, vagy Bluestar, vagy ne menjünk messzire Westfalia
nos ezek azért nincsenek benn, mert amikor már a típus nem került értékesítésre hivatalosan akkor még voltak mondjuk 92-ben előkészített de át nem adott kasztnik berendezéssel, amiket a t4 debüt után kínjukban mivel szerették volna eladni felszerelték mindenféle extrával az eladhatóság érdekében
pl voltak klímás, abs-es modellek is, fogadok bármiben, hogy nincs az etosetkáben erről sem semmi  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #28729 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:30:20 »

lehet, hogy én tudom rosszul, de azon sem csodálkoznék, ha az etkaetosban nem lenne benne és mégis nekem van igazam  Wink
Az csak azért lenne érdekes, mert ezek a VW által használt GYÁRI programok, amikben még az Industrial (stabil, hajó, stb) motorok is leledzenek.  Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28728 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:10:51 »

elég egy motorkód, az már sokat segítene Wink
ha felül fűzött motor akkor az sem
inkább a hengerfejen levő számok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #28727 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:09:13 »

úgy érzem én nem akarok ezzel a témával foglalkozni.
a nigger majd megoldja magának, mert már nagyfiú.
köszpussz :-)
elég egy motorkód, az már sokat segítene Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28726 Dátum: 2011 Szeptember 24, 19:50:27 »

akkor marad a kérdés amit először tett fel a süni
szívó, vagy sd,sdi,td,tdi,stb......
és ezekből is van egyenként 2-3 variáció  Grin
úgy érzem én nem akarok ezzel a témával foglalkozni.
a nigger majd megoldja magának, mert már nagyfiú.
köszpussz :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28725 Dátum: 2011 Szeptember 24, 18:19:33 »

a nigger azt mondja, hogy kurvamindegy milyen hengerfej, mert a passzáté, golfé, stb, stb simán jó rá.
akkor marad a kérdés amit először tett fel a süni
szívó, vagy sd,sdi,td,tdi,stb......
és ezekből is van egyenként 2-3 variáció  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28724 Dátum: 2011 Szeptember 24, 18:16:03 »

ez egy doka, ha ez lényeges infó.
annyiban lényeges, hogy abban biztosan nem volt gyárilag 1,9
1,6, 1,7 szívódízel, vagy 1,6 td lehetett
persze az elmúlt huszonévben akár át is fűződhetett 1,9-re, ill af, ill mók, ill stb...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28723 Dátum: 2011 Szeptember 24, 18:14:07 »

lehet, hogy én tudom rosszul, de azon sem csodálkoznék, ha az etkaetosban nem lenne benne és mégis nekem van igazam  Wink
a nigger azt mondja, hogy kurvamindegy milyen hengerfej, mert a passzáté, golfé, stb, stb simán jó rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28722 Dátum: 2011 Szeptember 24, 18:07:42 »

Alkatrész kereső programok (köztük ETKA, ETOS) nem ismernek 1.9D T3-at.
lehet, hogy én tudom rosszul, de azon sem csodálkoznék, ha az etkaetosban nem lenne benne és mégis nekem van igazam  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28721 Dátum: 2011 Szeptember 24, 17:59:19 »

Ez az info teljesen lényegtelen, tekintve, hogy gyárilag sosem volt ilyen.
én úgy tudom, hogy 90-91-92-ben kiadásra kerültek modellek,: LLE,COACH,BLUESTAR,stb... amikből volt olyan ami 1,9D motorral voltak szerelve
ez egy doka, ha ez lényeges infó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28720 Dátum: 2011 Szeptember 24, 17:52:43 »

keresek '84-es g2-höz Fót, Mátészalka, M3-as környékén:

-motorháztetőt , ami nem gittelt hepehupás-puklis (fémtisztára csiszolnám és nem fényezném), tehát még nem tört kellene
-műszerfalra vakdugót/üres kapcsolót
-esetleg olyan elakadásjelzőt amiben kiment az égő
-hátsó utasajtóra behúzó karfát
-kilincsre díszcsíkot kivülre
-hátsó biztonsági öveket, csak szélsőt
-hátsó tetőkapaszkodóba csavartakaró kupakot
-gyári jobbos visszapillantót
-első kis lökösbe díszcsíkot

keresek :

-gyári jobbos visszapillantót
-hátsó biztonsági öveket, csak szélsőt

postával is
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 24, 18:03:55 írta Micka »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28719 Dátum: 2011 Szeptember 24, 15:50:09 »

Sajnos szerintem valamelyikből engedned kell. Mert itthon nincs ilyen autó Sad
Ezért vettem én benzinest Wink
én is
Süni
« Hozzászólás #28718 Dátum: 2011 Szeptember 24, 15:33:15 »

én úgy tudom, hogy 90-91-92-ben kiadásra kerültek modellek,: LLE,COACH,BLUESTAR,stb... amikből volt olyan ami 1,9D motorral voltak szerelve
Alkatrész kereső programok (köztük ETKA, ETOS) nem ismernek 1.9D T3-at.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28717 Dátum: 2011 Szeptember 24, 14:22:49 »

Ez az info teljesen lényegtelen, tekintve, hogy gyárilag sosem volt ilyen.
én úgy tudom, hogy 90-91-92-ben kiadásra kerültek modellek,: LLE,COACH,BLUESTAR,stb... amikből volt olyan ami 1,9D motorral voltak szerelve

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #28716 Dátum: 2011 Szeptember 24, 14:11:30 »

t3-as trancporterbe.
Ez az info teljesen lényegtelen, tekintve, hogy gyárilag sosem volt ilyen.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28715 Dátum: 2011 Szeptember 24, 06:18:23 »

Oszt melyiket? szívó? turbó? kamrás? TDi? PDTDI?
szipókás.
t3-as trancporterbe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28714 Dátum: 2011 Szeptember 24, 05:28:20 »

egy ismerősöm venne 300e ft-ig lehetőleg részletre valami kis fogyasztású verdát, hátha van valakinek valami

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #28713 Dátum: 2011 Szeptember 23, 20:34:35 »

1.9, 8v dízel hengerfejet tud valaki jóárasítva?

(nem nekem kell)
Oszt melyiket? szívó? turbó? kamrás? TDi? PDTDI?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #28712 Dátum: 2011 Szeptember 23, 20:12:14 »

1.9, 8v dízel hengerfejet tud valaki jóárasítva?

(nem nekem kell)

Pedig már majdnem egy világ omlott össze bennem.... Roll Eyes Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28711 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:06:35 »

1.9, 8v dízel hengerfejet tud valaki jóárasítva?

(nem nekem kell)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28710 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:06:01 »

Ezért vettem én benzinest Wink
jó döntés volt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #28709 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:03:23 »

Sziasztok!

Senki nem tud még mindig kultúrált, épeszű árú dízel VW-Audit eladót amit jó szívvel ajánlana? (G2-3, Jetta, Vento, Passat B3-B4, Audi 80-100 előnyben)
Sajnos szerintem valamelyikből engedned kell. Mert itthon nincs ilyen autó Sad
Ezért vettem én benzinest Wink


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
gyuri79
« Hozzászólás #28708 Dátum: 2011 Szeptember 23, 12:56:46 »

Sziasztok!

Senki nem tud még mindig kultúrált, épeszű árú dízel VW-Audit eladót amit jó szívvel ajánlana? (G2-3, Jetta, Vento, Passat B3-B4, Audi 80-100 előnyben)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #28707 Dátum: 2011 Szeptember 23, 11:15:28 »

4 db 195/50-15ös hankook nyári guma szép állapotban 30000ft

Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #28706 Dátum: 2011 Szeptember 23, 09:55:35 »

Ha nem lesz más jelentkező, a TAXI jelzőt alapáron elvinném.

Rendben, van rajta figyelő, de ha nem viszik, akkor 3500-be a tied!


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #28705 Dátum: 2011 Szeptember 23, 09:54:48 »

Tieid?
Igen.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #28704 Dátum: 2011 Szeptember 23, 09:26:20 »

1300-as NZ raksz a g1-be? az miért jó?
5ös váltóval? remélem?
Nincs pénz G60ra, vagy VR6ra. Ezt találtam itthon. 5ös váltó már be lett faragva.
Nem elérhető harcsar
Hozzászólások: 89


« Hozzászólás #28703 Dátum: 2011 Szeptember 23, 08:50:57 »

Veszel 3.5 bar-os külső puNpát, oszt jónapot.
Nekem is így volt G2-be G3ból 1.4i motor váltóval, semmi gond nem volt vele, alapjáraton kicsit hallatszott hogy dohog (már gyújtáson is) de kifogástalanul működött. Kímélősbe 80-nál raktad az 5.et, jó kis autó volt...
Rulezka
« Hozzászólás #28702 Dátum: 2011 Szeptember 22, 22:38:35 »

A tankból kivettem a (szerintem) jeladó+szivattyú cuccot. Ekkor jöttem rá, hogy nem is lesz egyszerű az NZ kódú befecskendezős motort berakni G1-be.

1300-as NZ raksz a g1-be? az miért jó?
5ös váltóval? remélem?
Süni
« Hozzászólás #28701 Dátum: 2011 Szeptember 22, 21:04:16 »

A tankból kivettem a (szerintem) jeladó+szivattyú cuccot. Ekkor jöttem rá, hogy nem is lesz egyszerű az NZ kódú befecskendezős motort berakni G1-be.

Veszel 3.5 bar-os külső puNpát, oszt jónapot.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #28700 Dátum: 2011 Szeptember 22, 20:55:26 »

abba jeladóba megvan a hely...de nincs benne a szivattyú...
 ahogy nellit ismerem kisem vette Smiley szoval lehet karbis is:)
A tankból kivettem a (szerintem) jeladó+szivattyú cuccot. Ekkor jöttem rá, hogy nem is lesz egyszerű az NZ kódú befecskendezős motort berakni G1-be.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28699 Dátum: 2011 Szeptember 22, 19:23:38 »


Karbisnak nincs a tankban pumpa. A központi és hengerenkénti pedig egyaránt 3.5 bar.
abba jeladóba megvan a hely...de nincs benne a szivattyú...
 ahogy nellit ismerem kisem vette Smiley szoval lehet karbis is:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28698 Dátum: 2011 Szeptember 22, 19:07:40 »

nem mind 1

g2 1,3
 karbi
vagy befecsi......



Karbisnak nincs a tankban pumpa. A központi és hengerenkénti pedig egyaránt 3.5 bar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28697 Dátum: 2011 Szeptember 22, 18:46:18 »


Nem, mert az 0.2 bart csinál, a Golfé meg 3.5 bart.
nem mind 1

g2 1,3
 karbi
vagy befecsi......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28696 Dátum: 2011 Szeptember 22, 16:48:37 »

Köszi!
Továbbítom az illetékesnek! Grin Grin

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #28695 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:30:56 »

A hátsó lámpáknál a takaró burkolatra gondoltam. Az izzófoglalat az benn van, csak borítás nincs.
Ablakmosó cucc ára?
1500
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28694 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:43:25 »

Ezek szerint nem tudom kiváltani egy olyan üa.punepával, amilyet veled bizniceltem?


Nem, mert az 0.2 bart csinál, a Golfé meg 3.5 bart.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #28693 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:32:28 »

Nyomást csinál.
Ezek szerint nem tudom kiváltani egy olyan üa.punepával, amilyet veled bizniceltem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28692 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:25:26 »

G2 1.3 benzin tankjában levő szivattyú csinál nyomást, vagy csak "kiemeli" a tankból az anyagot?

Nyomást csinál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.