www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:03:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6195304 alkalommal)
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28771 Dátum:
2011 Szeptember 30, 20:57:22 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Szeptember 29, 20:38:36
Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz
, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...
Lupohoz is a héten jöttek meg a toronycsapágyak+szilentek. Ezen is azt éreztem, hogy már nehezebb kormányozni, mint a G1et. Megvettem bele a gyárit, mert nem volt drága.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28770 Dátum:
2011 Szeptember 30, 15:18:42 »
Idézetet írta: Micka - 2011 Szeptember 30, 14:55:11
erről jut eszembe, g2 gyújtáskacsolóban mennyirt cserélsz zárat?
privbe is jó
4e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Micka
Hozzászólások: 2264
1971, 1300 , GZL-700
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28769 Dátum:
2011 Szeptember 30, 14:55:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 30, 08:29:24
erről jut eszembe, g2 gyújtáskacsolóban mennyirt cserélsz zárat?
privbe is jó
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28768 Dátum:
2011 Szeptember 30, 08:29:24 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 30, 05:04:37
köszönöm, legalább van honnan kiindulni
napokban viszem szerelőhöz, majd megoldja sztem, egy darabig úgyis ott lesz nála
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28767 Dátum:
2011 Szeptember 30, 05:04:37 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Szeptember 29, 20:38:36
Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz
, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...
köszönöm, legalább van honnan kiindulni
napokban viszem szerelőhöz, majd megoldja sztem, egy darabig úgyis ott lesz nála
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28766 Dátum:
2011 Szeptember 29, 20:38:36 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 29, 17:18:51
kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok
Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz
, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28765 Dátum:
2011 Szeptember 29, 19:15:04 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Szeptember 29, 18:02:52
a rugó odabasz XD
mondjuk a szerelő szólhatott volna amikor szét volt szedve...
abban a fehér kocsiban, ami szét volt szedve, biztosan nem volt felemás rugó !
nemtom ki volt a szerelő
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28764 Dátum:
2011 Szeptember 29, 18:02:52 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 29, 17:46:55
de igen, csak puNpát meg csöveket meg beszerelést nem kaptam, na ez kb annyi lenne mint az autó értéke, szval megpróbálnám először mondjuk beállíttatni a futóművet, ha az segít
feltételezem az sem kifejezetten segít, hogy az egyik rugó piros és 4cm-el rövidebb mint a másik ami fekete, stb.......
na ebből az irányból megpróbálnék először valami eredményre jutni, mert nekem csak nehéz leparkolnom, a nejemnek viszont lehetetlen
a rugó odabasz XD
mondjuk a szerelő szólhatott volna amikor szét volt szedve...
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28763 Dátum:
2011 Szeptember 29, 17:46:55 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Szeptember 29, 17:27:23
nem kaptál szervokormányművet?
de igen, csak puNpát meg csöveket meg beszerelést nem kaptam, na ez kb annyi lenne mint az autó értéke, szval megpróbálnám először mondjuk beállíttatni a futóművet, ha az segít
feltételezem az sem kifejezetten segít, hogy az egyik rugó piros és 4cm-el rövidebb mint a másik ami fekete, stb.......
na ebből az irányból megpróbálnék először valami eredményre jutni, mert nekem csak nehéz leparkolnom, a nejemnek viszont lehetetlen
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28762 Dátum:
2011 Szeptember 29, 17:27:23 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 29, 17:18:51
kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok
nem kaptál szervokormányművet?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28761 Dátum:
2011 Szeptember 29, 17:18:51 »
kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28760 Dátum:
2011 Szeptember 29, 17:16:31 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 29, 14:36:19
Pár hónapja már megadtam.
bemelegedés-szabályzó van a bótodban?vagy hőfok szabályzó?
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28759 Dátum:
2011 Szeptember 29, 17:15:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 29, 14:34:54
van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.
nem rávaló katalizátor meg ilyenek, mi?
hülye!
a vr6 dohc-2 gti g60 tuning-gófosok mondák.ezekszerint olyanok mint a fasz.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28758 Dátum:
2011 Szeptember 29, 14:39:29 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 29, 14:36:19
Pár hónapja már megadtam.
akkor jó
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28757 Dátum:
2011 Szeptember 29, 14:36:19 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 29, 14:34:54
van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.
Pár hónapja már megadtam.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28756 Dátum:
2011 Szeptember 29, 14:34:54 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Szeptember 29, 13:15:47
kiderült a bibi, a computer a rossz.keresek G3 computert
van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.
nem rávaló katalizátor meg ilyenek, mi?
hülye!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28755 Dátum:
2011 Szeptember 29, 13:15:47 »
kiderült a bibi, a computer a rossz.keresek G3 computert
VWAUDI
Hozzászólások: 1002
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28754 Dátum:
2011 Szeptember 27, 18:24:16 »
Akkor itt is!
Volkswagen fémfelni garnitúra
5x100 ET43 15" + FIRESTONE téligumi 185/65R15 + Dísztárcsák eladók.
Fotók:
http://picasaweb.google.com/112249728835130496606/Femfelni5x100ET43TeliGumik18565R15FIRESTONE
Ár: 25000 ft.
[a csatolmányt egy admin törölte]
“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28753 Dátum:
2011 Szeptember 27, 10:09:44 »
Érdekelne bontott Golf III gépháztető!
http://hogytessek.blog.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28752 Dátum:
2011 Szeptember 27, 09:37:48 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2011 Szeptember 27, 07:51:14
Mi az a 13-as peres felni?
Peremes?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28751 Dátum:
2011 Szeptember 27, 07:51:14 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Szeptember 26, 23:03:29
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_cabrio_elado_vagy_csere_golf_1-5121668
Mi az a 13-as peres felni?
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28750 Dátum:
2011 Szeptember 27, 00:05:50 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Szeptember 26, 23:03:29
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_cabrio_elado_vagy_csere_golf_1-5121668
fáj a szívem tőle
bár kaszni odavan, meg a teteje sem százas....
gyuri79
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28749 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:39:35 »
Tudja valaki, hogy az 1.9 TD AAZ kamrás motor tudja az euro2-t vajon vagy csak euro 1?
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28748 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:03:44 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Szeptember 26, 19:20:33
ez már tök régen készült....csak korábban kék-ezüst volt
minek festetted át?
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28747 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:03:29 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_cabrio_elado_vagy_csere_golf_1-5121668
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28746 Dátum:
2011 Szeptember 26, 19:20:33 »
Idézetet írta: BdE - 2011 Szeptember 26, 13:39:28
Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki úgy tűnik, hogy a hátulja jutott:
<beszúrt kép törölve>
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_cl-5057833
ez már tök régen készült....csak korábban kék-ezüst volt
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28745 Dátum:
2011 Szeptember 26, 13:52:54 »
jéééézus!
na ilyen nincs,és mégis van...
Idézetet írta: BdE - 2011 Szeptember 26, 13:39:28
Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki ......
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28744 Dátum:
2011 Szeptember 26, 13:39:28 »
Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki úgy tűnik, hogy a hátulja jutott:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_cl-5057833
http://hogytessek.blog.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28743 Dátum:
2011 Szeptember 26, 06:40:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 25, 21:51:43
Nem excenteres, hanem a furata ovális és meglazítva állítható a dőlés.
szóval úgy, ahogy először írtam.
köszönöm.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28742 Dátum:
2011 Szeptember 25, 23:40:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 25, 19:22:05
basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
75km/ó 40fokos szögben padka
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28741 Dátum:
2011 Szeptember 25, 21:58:57 »
Üdv!
'96-os IV-es passat varianthoz keresnék csomagtérajtó telót....
'97-es V-ös passat-hoz keresek kormányművet
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28740 Dátum:
2011 Szeptember 25, 21:51:43 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 25, 21:36:01
az is sima egyenes csavarnak tűnik.
ez egy bontatlan osztrák passzát, amiből ki lett kapirgálva a csonkállvány.
ezek szerint a felső csavar excenteres?
Nem excenteres, hanem a furata ovális és meglazítva állítható a dőlés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28739 Dátum:
2011 Szeptember 25, 21:36:01 »
Idézetet írta: _NagyG - 2011 Szeptember 25, 19:29:44
A felső csavarral lehet állítani a dőlést.
G.
az is sima egyenes csavarnak tűnik.
ez egy bontatlan osztrák passzát, amiből ki lett kapirgálva a csonkállvány.
ezek szerint a felső csavar excenteres?
Idézetet írta: Balage - 2011 Szeptember 25, 20:14:31
talán azért mert otthon a sárban "nem lehet" jól beállítani.
műszer kell hozzá.
buzi!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28738 Dátum:
2011 Szeptember 25, 20:14:31 »
talán azért mert otthon a sárban "nem lehet" jól beállítani.
műszer kell hozzá.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 25, 19:22:05
bogyókák!
basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
a csonkállványt és a lengéscsillapító összefogó csavarok nem annyira tűnnek excenteresnek.
fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
vagy mi?
a manualban nem írnak az állításról csak a szétszedésről és összerakásról.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
_NagyG
Hozzászólások: 1980
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28737 Dátum:
2011 Szeptember 25, 19:29:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 25, 19:22:05
fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
A felső csavarral lehet állítani a dőlést.
G.
https://www.facebook.com/milleniumflakon
alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28736 Dátum:
2011 Szeptember 25, 19:22:05 »
bogyókák!
basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
a csonkállványt és a lengéscsillapító összefogó csavarok nem annyira tűnnek excenteresnek.
fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
vagy mi?
a manualban nem írnak az állításról csak a szétszedésről és összerakásról.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28735 Dátum:
2011 Szeptember 24, 23:18:28 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 24, 21:34:44
Parttalan vita. Majd másolok neked egy ETOs-t.
ködzi nem kell, ha akarom megvan
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28734 Dátum:
2011 Szeptember 24, 21:34:44 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 24, 21:04:04
azért ne folytasd mert a márkaképviseletben a 82-es golfoz sincs kb 30% alkatrész sem.......
Parttalan vita. Majd másolok neked egy ETOs-t.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28733 Dátum:
2011 Szeptember 24, 21:04:04 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 24, 20:43:56
OK, akkor csak egy kérdésem lenne. Rendelkezel egy ilyen gépjárművel. Bemész a márkaképviseletbe alkatrészért.
Folytassam?
azért ne folytasd mert a márkaképviseletben a 82-es golfoz sincs kb 30% alkatrész sem.......
a tt találkozó vwhaszongépjárművek részlegétől a lebonyolítók sem ismerik a modellvariációk 50%-át
ne menjünk messzebbre, fogalmuk nincs mi az, hogy silverfish (na ezt nem tudom, hogy jól írtam e) fingjuk nincs a deluxe modellekről, a magyar vw semmilyen formában nem tud a 79 előtti vw buszokról semmit de semmit !
a coach kivitel pl csak ausztriában volt elérhető, nyilván 92-ben ott szerelték fel az üres kasztnikat és eladták kompromisszumokkal, ahogy a bluestar is ilyen volt csak a németeknél, az LLE modellekből pedig ha jól emléxem kb 2500db készült, mind számozott mint a suzuki sport
egyik katalógusban sem olvasható sehol, csak a buzik tudják
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #28732 Dátum:
2011 Szeptember 24, 20:43:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 24, 20:41:29
akkor kérdezném, hogy mit ír arról, hogy LLE, vagy Bluestar, vagy ne menjünk messzire Westfalia
nos ezek azért nincsenek benn, mert amikor már a típus nem került értékesítésre hivatalosan akkor még voltak mondjuk 92-ben előkészített de át nem adott kasztnik berendezéssel, amiket a t4 debüt után kínjukban mivel szerették volna eladni felszerelték mindenféle extrával az eladhatóság érdekében
pl voltak klímás, abs-es modellek is, fogadok bármiben, hogy nincs az etosetkáben erről sem semmi
OK, akkor csak egy kérdésem lenne. Rendelkezel egy ilyen gépjárművel. Bemész a márkaképviseletbe alkatrészért.
Folytassam?
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...