www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 19:08:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6200544 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29411 Dátum: 2011 November 15, 17:43:49 »

Azért ez jól össze van tőrve. Régebben csináltam egy kevésbé törött hátuljú kocsit, és ki kellett vágni a lámpánál, mert dupla volt a lemez.
Erre minden féle képpen kell egy új hátfal, és lökhárító tartókkal. Az eleje meg nem látszik a fotón, arra nem tudok mondani semmit. Fényezni is kell ami 40 000 forint jó esetben. 50 000 forint a lakatos munkadíj szerényen. 50 000 szerényen az alkatrész ami kell. Bélám 140 000 forintot, ha nem tudsz kicsikarni a biztosítótól, akkor így kell hagynod, és így kell járnod. Kell egy jobb VW-t venned ami kettes és marad alkatrészed. Ez tudom problémás, mert neked sincs sok helyed tárólni.
Reméljük sikerül kicsikarni valami jó összeget. Ha maradványértékre 50ezret mondanak, akkor lehet megtartom magamnak, megcsinálom. Fiam meg már úgyis nézeget magának valami GIII-at.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #29410 Dátum: 2011 November 15, 17:25:46 »

Az 1.3-as golf mennyire bírja a gázt?(LPG) 1985-ös évjárat.Az még karbis.
Ha át van rendesen alakítva és beállítva akkor mindegyik bírja. Ottomotor gázzal üzemelt először.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #29409 Dátum: 2011 November 15, 14:36:18 »

Az 1.3-as golf mennyire bírja a gázt?(LPG) 1985-ös évjárat.Az még karbis.

VW 1200.1963.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29408 Dátum: 2011 November 15, 13:07:20 »

Épp akartam mondani. Úgy meg lehet gyűrve az alja, hogy ihaj.

Enyémnek alácsúszott egy motoros mert nem állt meg lámpánál. Az előző tulajnál még....és tényleg van nyoma pótkerék mellett. Nekem egyengették anno kb. 10éve hátfalat, kárpit alatt látszik a ahogy pontmeleget azt hiszem így hívják alkalmaztak. Egyedül kislökhárító takarásában látszik meg kivülről....vagyis levett lökhárítónál. Szerintem vállalhatóra lehet egyengetni, vagy mondok jobbat le kell vágni egy bontásra ítélt kocsiról, szerintem fillérekért. Biztos találsz valakit aki átrakja, vagy ad kölcsön hegesztőt.....szar a helyzet, de azért ez nem egy értékes autó így házilag meg lehet oldani olcsóbban is mint ahogy Józsi írja, aztán meg el kell dobni kocsit ha nagyon szétmegy. Enyém volt törve elől, hátul....egyenesen megy, fékez műszakilag tök jó, a kasztni is még korrekt nincs komolyabb rozsda, de ha lesz ezt bódét én nem újítom fel.
Süni
« Hozzászólás #29407 Dátum: 2011 November 15, 11:44:30 »

Még talán a pótkeréktartó is sérült. A pótkerék sokat felfog ilyenkor. Azt meg nehéz összenyomni, így viszi tovább az ütközés erejét, és meggyűri a csomagtartó alsó lemezét is a karamból ereje.
Épp akartam mondani. Úgy meg lehet gyűrve az alja, hogy ihaj.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29406 Dátum: 2011 November 15, 11:37:38 »

kampó ráhegeszt, kocsi fához kiköt, és szépen kihúzza magát Grin
Még talán a pótkeréktartó is sérült. A pótkerék sokat felfog ilyenkor. Azt meg nehéz összenyomni, így viszi tovább az ütközés erejét, és meggyűri a csomagtartó alsó lemezét is a karamból ereje.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29405 Dátum: 2011 November 15, 11:25:19 »

Azért ez jól össze van tőrve. Régebben csináltam egy kevésbé törött hátuljú kocsit, és ki kellett vágni a lámpánál, mert dupla volt a lemez.
Erre minden féle képpen kell egy új hátfal, és lökhárító tartókkal. Az eleje meg nem látszik a fotón, arra nem tudok mondani semmit. Fényezni is kell ami 40 000 forint jó esetben. 50 000 forint a lakatos munkadíj szerényen. 50 000 szerényen az alkatrész ami kell. Bélám 140 000 forintot, ha nem tudsz kicsikarni a biztosítótól, akkor így kell hagynod, és így kell járnod. Kell egy jobb VW-t venned ami kettes és marad alkatrészed. Ez tudom problémás, mert neked sincs sok helyed tárólni.
kampó ráhegeszt, kocsi fához kiköt, és szépen kihúzza magát Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29404 Dátum: 2011 November 15, 11:22:53 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
Azért ez jól össze van tőrve. Régebben csináltam egy kevésbé törött hátuljú kocsit, és ki kellett vágni a lámpánál, mert dupla volt a lemez.
Erre minden féle képpen kell egy új hátfal, és lökhárító tartókkal. Az eleje meg nem látszik a fotón, arra nem tudok mondani semmit. Fényezni is kell ami 40 000 forint jó esetben. 50 000 forint a lakatos munkadíj szerényen. 50 000 szerényen az alkatrész ami kell. Bélám 140 000 forintot, ha nem tudsz kicsikarni a biztosítótól, akkor így kell hagynod, és így kell járnod. Kell egy jobb VW-t venned ami kettes és marad alkatrészed. Ez tudom problémás, mert neked sincs sok helyed tárólni.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29403 Dátum: 2011 November 15, 10:59:45 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
ez minden csak nem vészes.
ki kell kalapálni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #29402 Dátum: 2011 November 15, 10:58:19 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
Na egy kis polír és nem is látszik.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29401 Dátum: 2011 November 15, 03:49:05 »

Józsi, az tutira kiegyenesítené. Csak csinálja az ovált inkább.
az most festőnél van.
józsi most kurvára ráér :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29400 Dátum: 2011 November 14, 23:03:26 »

talán ki is lehet ezt kalapálni .... kdf001 tutti nekiállna és egyenes lenne
Józsi, az tutira kiegyenesítené. Csak csinálja az ovált inkább.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29399 Dátum: 2011 November 14, 23:00:06 »

helyet foglalja nálam, piros csíkosat tettem fel
Ha úgy alakul, hogy mi csináljuk meg, akkor megpróbálom Miki barátomat rávenni, hogy elhozza cba-s teherrel.
De már annyi fuvart csinált nekem, hogy nem mer idejönni, mert megint csak kérek valamit. Grin Grin
Borzi barátomat sem merem már hívni ez ügyben, mert már annyit segített.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29398 Dátum: 2011 November 14, 22:57:33 »

nincs is nagy baja, ahogy tegnap leírtad én azt hittem jobban beszakadt a fara.....lehet kapni hátfalat újan nem is vészes
Még nem tudjuk mi legyen.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29397 Dátum: 2011 November 14, 22:33:52 »

van lökhárítóm vassal első hátsó, ha intézel fuvart Győrből neked adom
helyet foglalja nálam, piros csíkosat tettem fel
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29396 Dátum: 2011 November 14, 22:32:35 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
irtam 15körül van uj hátfal komplet,lökösöm van nekem is,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29395 Dátum: 2011 November 14, 22:31:11 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
van lökhárítóm vassal első hátsó, ha intézel fuvart Győrből neked adom
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29394 Dátum: 2011 November 14, 22:29:55 »

nincs is nagy baja, ahogy tegnap leírtad én azt hittem jobban beszakadt a fara.....lehet kapni hátfalat újan nem is vészes
talán ki is lehet ezt kalapálni .... kdf001 tutti nekiállna és egyenes lenne
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #29393 Dátum: 2011 November 14, 22:29:47 »

... és adok ajándékba egy NEM OPELES rendszámtáblatartót.... Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29392 Dátum: 2011 November 14, 22:28:03 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.
nincs is nagy baja, ahogy tegnap leírtad én azt hittem jobban beszakadt a fara.....lehet kapni hátfalat újan nem is vészes
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29391 Dátum: 2011 November 14, 21:52:52 »

Tegnapi ütközet eredménye.
Ma jött elő az élettani hatása a balesetnek, de remélem nem lesz komoly.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29390 Dátum: 2011 November 14, 20:22:45 »

mi lesz helyette? t4? vagy még nem publikus? Wink
az a terv......... Cool

Rulezka
« Hozzászólás #29389 Dátum: 2011 November 14, 18:39:40 »

mi lesz helyette? t4? vagy még nem publikus? Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29388 Dátum: 2011 November 14, 17:12:36 »

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/caddy/volkswagen_caddy_1.4-5266501

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #29387 Dátum: 2011 November 12, 20:30:33 »

Amúgy azt hiszem sima 1 torkú 1b3 pierburg lehet rajta.Egyszer valami eltömődik vagy megreped benne, sose tudod kipucolni,beállítani rendesen stb...
Ha alacsony fogyasztást akartok akkor golf 2 1.3i hengerenkéntit (digifant) lehet legegyszerűbben rátenni hogy jó legyen.
Én is megnézem azt a "legegyszerűbben áttenni" dolgot... Üa. punepák, rengeteg tyúkbél, nekem a szívócsonk sem annyira hasonló stb.
Ilyen karbi van rajta?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29386 Dátum: 2011 November 12, 19:57:08 »

Baleseti adó?
Ottapont!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29385 Dátum: 2011 November 12, 19:46:43 »


Lehet még ezt a kötelező biztosítást bonyolultabbá tenni ebben az átkozott, nyomorult országban? 
Baleseti adó?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #29384 Dátum: 2011 November 12, 19:34:58 »

Jelenleg Solex PICT 5 van rajta asszem! Csak állandóan szórakozik az alapjárat, hol van, hol nincs mint a mesében, viszont falsot nem szív sehol, a gumitalp meg jó az alján... eltömődve nincs...Smiley
Olyasmit hallottam, hogy a régi 1.3-as Opel Kadetteken volt olyan, amit esetleg fel lehet rá rakni... De szerintem a Pierburg 1b-ről volt szó...
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 12, 19:39:31 írta Tomi 1302 »
gyuri79
« Hozzászólás #29383 Dátum: 2011 November 12, 18:59:42 »

szerintem inkább valami solex van rajta.
a hengerenkénti motyóhoz új hengerfej is kell neki, ahhoz meg alapból jár a szopóálarc (vezérlés átépítése, felömlő, leömlő, und so weiter)
Egyik sem kell hozzá...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29382 Dátum: 2011 November 12, 18:50:29 »

Amúgy azt hiszem sima 1 torkú 1b3 pierburg lehet rajta.Egyszer valami eltömődik vagy megreped benne, sose tudod kipucolni,beállítani rendesen stb...
Ha alacsony fogyasztást akartok akkor golf 2 1.3i hengerenkéntit (digifant) lehet legegyszerűbben rátenni hogy jó legyen.
szerintem inkább valami solex van rajta.
a hengerenkénti motyóhoz új hengerfej is kell neki, ahhoz meg alapból jár a szopóálarc (vezérlés átépítése, felömlő, leömlő, und so weiter)

mondjuk a meglévőt kellene rendesen átnézni az a biztos.
csak ehhez kell valami értelmes nigger, aki meg is tudja csinálni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gyuri79
« Hozzászólás #29381 Dátum: 2011 November 12, 18:44:44 »

1981-es 1.3 benzines Golf 1, ami 4 sebességes... Milyen karburátort lehetne rátenni, hogy kicsit mérséklődjön a fogyasztás
Amúgy azt hiszem sima 1 torkú 1b3 pierburg lehet rajta.Egyszer valami eltömődik vagy megreped benne, sose tudod kipucolni,beállítani rendesen stb...
Ha alacsony fogyasztást akartok akkor golf 2 1.3i hengerenkéntit (digifant) lehet legegyszerűbben rátenni hogy jó legyen.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29380 Dátum: 2011 November 12, 18:39:06 »

Ilyen lehet a kocka passzátokon is? 5 hengeres 2.0 GL-re gondolok.
Ilyet szedtem egyszer szét a sógoromnak, de nem volt türelmem hozzá. Összeraktam és kész.
Egyébként (mivel a szerelője sem tudott vele sokadszorra semmit csinálni) belenyomott egy nagy adag tisztítóadalékot, meg ólompótlót és 2-3 Bécs odavissza alatt úgy rendbe jött mint az álom. 7-8 liter 130-140-es tempónál.
sajnos nem tudom, de elképzelhető (konszernpolitika vagy mi a szösz).
a jetta, amikor megvettem, háromhengerezett meg 10+ litert fogyasztott.
egy karburátoros öreg faszi belepakolta a javítókészletet 5-ért, meg beállította másik 5-ért aztán olyan lett, mintha injektotos lenne az autó.

van benne egy marék membrán meg rajta egy csomó vákuumcső.
ha ezek megnyúvadnak, akkor mehetsz hamburgig is, csak szar lesz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #29379 Dátum: 2011 November 12, 18:30:29 »

a kettes golfokon lévő pierburg 2e és haverjai ha jól be vannak állítva és megcsinálva, akkor nagyon fasza dolgokat tud csinálni.
a hátránya az, hogy sok mekkmester hozzá sem tud szagolni.
Ilyen lehet a kocka passzátokon is? 5 hengeres 2.0 GL-re gondolok.
Ilyet szedtem egyszer szét a sógoromnak, de nem volt türelmem hozzá. Összeraktam és kész.
Egyébként (mivel a szerelője sem tudott vele sokadszorra semmit csinálni) belenyomott egy nagy adag tisztítóadalékot, meg ólompótlót és 2-3 Bécs odavissza alatt úgy rendbe jött mint az álom. 7-8 liter 130-140-es tempónál.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29378 Dátum: 2011 November 12, 18:22:56 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha adott egy 1981-es 1.3 benzines Golf 1, ami 4 sebességes... Milyen karburátort lehetne rátenni, hogy kicsit mérséklődjön a fogyasztás, vagy egyáltalán van-e ilyen, ami a gyári helyére passzolna? Váltócsere 5-ösre, egyelőre nincs tervben, mert nem lenne kihasználva, ugyanis legtöbbször városban használja a tesóm!
Esetleg ha van valakinek ötlete vagy tapasztalata, azt szívesen fogadnám!

Köszi!

a kettes golfokon lévő pierburg 2e és haverjai ha jól be vannak állítva és megcsinálva, akkor nagyon fasza dolgokat tud csinálni.
a hátránya az, hogy sok mekkmester hozzá sem tud szagolni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #29377 Dátum: 2011 November 12, 14:01:40 »

polo wrc
http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_3004.shtml
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #29376 Dátum: 2011 November 12, 13:17:04 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha adott egy 1981-es 1.3 benzines Golf 1, ami 4 sebességes... Milyen karburátort lehetne rátenni, hogy kicsit mérséklődjön a fogyasztás, vagy egyáltalán van-e ilyen, ami a gyári helyére passzolna? Váltócsere 5-ösre, egyelőre nincs tervben, mert nem lenne kihasználva, ugyanis legtöbbször városban használja a tesóm!
Esetleg ha van valakinek ötlete vagy tapasztalata, azt szívesen fogadnám!

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 12, 13:19:42 írta Tomi 1302 »
Süni
« Hozzászólás #29375 Dátum: 2011 November 12, 07:02:32 »

Nem tudja valaki,hogy most mennyi az átíratási illeték?
1790 cm3-ig 18.-/cm3, felette 24.-.
Süni
« Hozzászólás #29374 Dátum: 2011 November 12, 07:01:54 »

- eredetiségvizsga nem régebbi 90 napnál (vagy 60?)
30
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29373 Dátum: 2011 November 12, 06:47:46 »

Nekem Vento 1.6benzin,101LE,B10-ben,jövőre 3.354-Ft egy negyedév,ebből még lejön,évi 5.000-Ft partnerkedvezmény az otthonbiztosítás miatt,tehát akkor még negyedévente -1.250-Ft,kétezer Forintot fogok rá fizetni egy negyedévre.
plusz a 30%-os adó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29372 Dátum: 2011 November 12, 02:28:45 »

Nekem Vento 1.6benzin,101LE,B10-ben,jövőre 3.354-Ft egy negyedév,ebből még lejön,évi 5.000-Ft partnerkedvezmény az otthonbiztosítás miatt,tehát akkor még negyedévente -1.250-Ft,kétezer Forintot fogok rá fizetni egy negyedévre.
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.