www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:01:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6197365 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31491 Dátum: 2012 Május 12, 20:04:37 »

Ma addig beszéltek nekem Bitus és a lányom, hogy elmentünk velük Visegrádra.
Mivel a passat szerelés alatt van, ezért a golffal mentünk.
Persze nem én vezettem, mert már ittam 1 sört.
Nagyon jól teljesített ezen az úton a Golf.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Süni
« Hozzászólás #31490 Dátum: 2012 Május 12, 19:56:41 »

Köszi, akkor könnyen lehet, hogy a jövő héten megyek a boltba Smiley

Én olajgomba cserével kezdeném.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31489 Dátum: 2012 Május 12, 19:29:17 »

Köszi, akkor könnyen lehet, hogy a jövő héten megyek a boltba Smiley

Nem. Kicsavar, becsavar. A többihez is elméletileg elég a kartert levenni.
Süni
« Hozzászólás #31488 Dátum: 2012 Május 12, 19:07:27 »

eddig jó..
itt mire számítsak? a gombák cseréjéhez is szét kell dönteni az egész kócerájt?
Nem. Kicsavar, becsavar. A többihez is elméletileg elég a kartert levenni.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31487 Dátum: 2012 Május 12, 19:06:22 »

kb
10.000.-
1500.-
5000.-
eddig jó..

a munkadíjtól fogod elsírni magad
itt mire számítsak? a gombák cseréjéhez is szét kell dönteni az egész kócerájt?
Süni
« Hozzászólás #31486 Dátum: 2012 Május 12, 19:03:31 »

Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?

kb
10.000.-
1500.-
5000.-
Süni
« Hozzászólás #31485 Dátum: 2012 Május 12, 19:02:46 »

Arra emlékszem, csak a hajtókarcsapágy cserére nem (biztosan nem én csináltam :-)))

Pedig tőlem vetted hozzá a pumpát és a csapágyat is.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #31484 Dátum: 2012 Május 12, 18:56:51 »

Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?

Szvsz olajgomba.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31483 Dátum: 2012 Május 12, 18:55:38 »

Arra emlékszem, csak a hajtókarcsapágy cserére nem (biztosan nem én csináltam :-)))

Cabrio. Nem emlékszel? Endoszkóppal hallgattuk, honnan jön a zaj!
Süni
« Hozzászólás #31482 Dátum: 2012 Május 12, 18:50:11 »

Ez melyik kocsim volt?

Cabrio. Nem emlékszel? Endoszkóppal hallgattuk, honnan jön a zaj!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31481 Dátum: 2012 Május 12, 18:49:26 »

Ez melyik kocsim volt?

Nem minden esetben. Stone-nál is csak az volt a furcsa, hogy a hidrotőkék nem kaptak elég olajat. Olajpumpa, és hajtókarcsapágy csere oldotta meg a gondot.
Süni
« Hozzászólás #31480 Dátum: 2012 Május 12, 18:48:17 »

Idáig nem csinálta egyszer sem.Meg ha hajtókarcsapágyas egy motor azért azt hallani gondolom
Nem minden esetben. Stone-nál is csak az volt a furcsa, hogy a hidrotőkék nem kaptak elég olajat. Olajpumpa, és hajtókarcsapágy csere oldotta meg a gondot.
RNIE
« Hozzászólás #31479 Dátum: 2012 Május 12, 18:45:35 »

Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
Idáig nem csinálta egyszer sem.Meg ha hajtókarcsapágyas egy motor azért azt hallani gondolom
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31478 Dátum: 2012 Május 12, 18:41:31 »

a munkadíjtól fogod elsírni magad
SZMB?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31477 Dátum: 2012 Május 12, 18:38:16 »

Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?

a munkadíjtól fogod elsírni magad



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31476 Dátum: 2012 Május 12, 18:37:21 »

Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?

Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
Süni
« Hozzászólás #31475 Dátum: 2012 Május 12, 18:22:01 »

Ma mentem vele újra, megint produkálta, pedig töltöttem rá olajat, tehát azzal nem lehet gond.
Ha már meleg a motor, legalább 80 fokos a víz, akkor részterhelésnél 2000 és kb. 2300-as fordulat között sípol, villog az olajlámpa. Alapjárat, vagy nagyobb fordulat esetén (kb 2800 felett) abbahagyja.

Mivel lehet a gond? Olajpumpa? Olajgomba..?

Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31474 Dátum: 2012 Május 12, 18:17:46 »

Ma mentem vele újra, megint produkálta, pedig töltöttem rá olajat, tehát azzal nem lehet gond.
Ha már meleg a motor, legalább 80 fokos a víz, akkor részterhelésnél 2000 és kb. 2300-as fordulat között sípol, villog az olajlámpa. Alapjárat, vagy nagyobb fordulat esetén (kb 2800 felett) abbahagyja.

Mivel lehet a gond? Olajpumpa? Olajgomba..?

Nem folyamatosan sípol, inkább csak terhelésnél, változó, hogy mennyi ideig. Fékezésnél, alapjáraton kis késleltetéssel abbahagyja.

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31473 Dátum: 2012 Május 10, 23:52:02 »

Nem folyamatosan sípol, inkább csak terhelésnél, változó, hogy mennyi ideig. Fékezésnél, alapjáraton kis késleltetéssel abbahagyja.

Nem testel le az a kábel ami az olajszűrő ház tetejéről viszi a jelet.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #31472 Dátum: 2012 Május 10, 23:05:38 »

G3 friss olajcserés,szint jó nem csöpög.Besípolt az olajnyomásjelző,ez mitől lehet?

Nem testel le az a kábel ami az olajszűrő ház tetejéről viszi a jelet.

RNIE
« Hozzászólás #31471 Dátum: 2012 Május 10, 20:26:33 »

G3 friss olajcserés,szint jó nem csöpög.Besípolt az olajnyomásjelző,ez mitől lehet?
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #31470 Dátum: 2012 Május 10, 15:04:40 »

1043ccm vagy 999ccm?
papiron csak 5LE a kulonbseg de a valosagban "eg es fold"

Volt ilyen polom 3 ajtosban, nagyon jo auto volt, szerettem. A polo 999ccm-is volt, es egesz jol ment a motormerethez kepest. Volt 1043-as seat ibizam, az viszon olyan lusta egy diszno volt, hogy alig gyoztem nyomni neki a pedalt, es joval tobbet fogyasztott mint a polo.
Meg valami, a 999-es polo jobban gyorsult, tobb volt a vege mint a 1.4-es 60LE-s G3-nak!
Nálunk is van egy 999-es a családba, meglepő 90-ig de nem pályára való. Városba hibátlan és keveset eszik.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #31469 Dátum: 2012 Május 10, 12:31:01 »

amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?

http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm

1043ccm vagy 999ccm?
papiron csak 5LE a kulonbseg de a valosagban "eg es fold"

Volt ilyen polom 3 ajtosban, nagyon jo auto volt, szerettem. A polo 999ccm-is volt, es egesz jol ment a motormerethez kepest. Volt 1043-as seat ibizam, az viszon olyan lusta egy diszno volt, hogy alig gyoztem nyomni neki a pedalt, es joval tobbet fogyasztott mint a polo.
Meg valami, a 999-es polo jobban gyorsult, tobb volt a vege mint a 1.4-es 60LE-s G3-nak!
Süni
« Hozzászólás #31468 Dátum: 2012 Május 10, 07:06:18 »

amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?

http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm
Ne rohadjon. Nagyon nem lehet melléfogni, ha valami kell hozzá, az gombok.

Nem.

(400-ért tudok 1.4-es lépcsőshátút 97-ből.)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31467 Dátum: 2012 Május 10, 06:42:05 »

amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?

http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31466 Dátum: 2012 Május 10, 06:18:41 »

Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
nem kell meregetni! fúrni kell egy lukat........

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #31465 Dátum: 2012 Május 09, 21:48:15 »

Akkor nem is érdemes A FENNÁLLÓ HIBA KERESÉSE CÍMEN leszednem a bal első sárvédőt, kiszedni a műszerfalat, bibontani a biztitáblát, beletenni egy órára rozsdaoldóba, plusz a hátulján levő csatikat is belógatni valami trükkös módon rozsdamaróba?
Mert ha ez nem oldja meg azt, hogy nem lehet vele menni 10 km-t anélkül, hogy ne állna meg kétszer, akkor ott rohad meg az akácfa alatt.
Eddig cseréltem tankot, AC-t, fújkodtam karbit, benzincsöveket 3x, gyújtókábeleket, rotort, gyújtáselosztót, gyújtáselektronikát, elosztó és elektronika közti vezetékeket, gyújtáskapcsoló betétet.
Dehogynem, ha máshogy nem férsz hozzá a sarukhoz.
Ellenben a rozsdamarózás felvet egy újabb kérdést.
A rozsdamaró alatt ugye pl. a RO55-t értjük ami a felületi oxidréteget passziválja/átalakítja. A kérdés tehát az, hogy az így keletkező réteg vezeti-e az áramot?
Én inkább mechanikusan tisztítanám és utána kontaktszprével befújnám.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #31464 Dátum: 2012 Május 09, 21:29:20 »

Ohhh megszültem az autentikus választ:
Nem.
Akkor nem is érdemes A FENNÁLLÓ HIBA KERESÉSE CÍMEN leszednem a bal első sárvédőt, kiszedni a műszerfalat, bibontani a biztitáblát, beletenni egy órára rozsdaoldóba, plusz a hátulján levő csatikat is belógatni valami trükkös módon rozsdamaróba?
Mert ha ez nem oldja meg azt, hogy nem lehet vele menni 10 km-t anélkül, hogy ne állna meg kétszer, akkor ott rohad meg az akácfa alatt.
Eddig cseréltem tankot, AC-t, fújkodtam karbit, benzincsöveket 3x, gyújtókábeleket, rotort, gyújtáselosztót, gyújtáselektronikát, elosztó és elektronika közti vezetékeket, gyújtáskapcsoló betétet.
1303LS
« Hozzászólás #31463 Dátum: 2012 Május 09, 21:23:29 »

Beázik a Golf, mit állat. Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Ohhh megszültem az autentikus választ:
Nem.
1303LS
« Hozzászólás #31462 Dátum: 2012 Május 09, 21:22:32 »

Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
A gumiszőnyegben kevés áram szokott közlekedni ott nem árt a víz.
Az elektromos kütyükből merd a vizet ki.  Cheesy
Egyébként mi is a kérdés konkrétan?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31461 Dátum: 2012 Május 09, 21:19:56 »

váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
Ha netán az olajtól megcsúszik a kuplungod, a lyukon féktisztítotót befújva akár meg is javulhat. Hasznos a lyuk szerintem.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #31460 Dátum: 2012 Május 09, 21:17:40 »

Telefonfelni 1 Ft-ért a vaterán:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/felni/175_70_13_ujszeru_nyari_alufelni_1ft_rol_1588302809.html
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #31459 Dátum: 2012 Május 09, 21:15:19 »

Az oxidréteg vezetési folytonossághiányt okoz, értsd. kontakthiba.
A rövidzárlatot maga a víz okozza.
Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
1303LS
« Hozzászólás #31458 Dátum: 2012 Május 09, 21:08:12 »

Beázik a Golf, mit állat. Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Az oxidréteg vezetési folytonossághiányt okoz, értsd. kontakthiba.
A rövidzárlatot maga a víz okozza.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #31457 Dátum: 2012 Május 09, 21:02:29 »

Beázik a Golf, mit állat. Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #31456 Dátum: 2012 Május 09, 20:58:23 »

Valakinek van elfekvőben jó állapotú olajhűtős olajszűrőkonzolja /1.6D/?
Asszem van. De időszerű lenne véglegesíteni a listát, és megbeszélni a részleteket.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #31455 Dátum: 2012 Május 08, 22:07:13 »

Valakinek van elfekvőben jó állapotú olajhűtős olajszűrőkonzolja /1.6D/?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31454 Dátum: 2012 Május 08, 18:37:31 »

váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
Felrakod aztán max betömíted F.BS-el.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #31453 Dátum: 2012 Május 07, 14:13:32 »

http://www.youtube.com/watch?v=XZqBy2wHqgg

kis nosztalgia, cabriolet a szoke nos clipben  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 07, 15:40:09 írta cdrw »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31452 Dátum: 2012 Május 06, 18:12:22 »

váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
teljesen jó így.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.