www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:58:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
[
149
]
150
151
152
153
154
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6197328 alkalommal)
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31491 Dátum:
2012 Május 12, 20:04:37 »
Ma addig beszéltek nekem Bitus és a lányom, hogy elmentünk velük Visegrádra.
Mivel a passat szerelés alatt van, ezért a golffal mentünk.
Persze nem én vezettem, mert már ittam 1 sört.
Nagyon jól teljesített ezen az úton a Golf.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
http://sparkafer.blogspot.hu/
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31490 Dátum:
2012 Május 12, 19:56:41 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 19:29:17
Köszi, akkor könnyen lehet, hogy a jövő héten megyek a boltba
Én olajgomba cserével kezdeném.
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31489 Dátum:
2012 Május 12, 19:29:17 »
Köszi, akkor könnyen lehet, hogy a jövő héten megyek a boltba
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 19:07:27
Nem. Kicsavar, becsavar. A többihez is elméletileg elég a kartert levenni.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31488 Dátum:
2012 Május 12, 19:07:27 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 19:06:22
eddig jó..
itt mire számítsak? a gombák cseréjéhez is szét kell dönteni az egész kócerájt?
Nem. Kicsavar, becsavar. A többihez is elméletileg elég a kartert levenni.
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31487 Dátum:
2012 Május 12, 19:06:22 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 19:03:31
kb
10.000.-
1500.-
5000.-
eddig jó..
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Május 12, 18:38:16
a munkadíjtól fogod elsírni magad
itt mire számítsak? a gombák cseréjéhez is szét kell dönteni az egész kócerájt?
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31486 Dátum:
2012 Május 12, 19:03:31 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 18:37:21
Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?
kb
10.000.-
1500.-
5000.-
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31485 Dátum:
2012 Május 12, 19:02:46 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Május 12, 18:55:38
Arra emlékszem, csak a hajtókarcsapágy cserére nem (biztosan nem én csináltam :-)))
Pedig tőlem vetted hozzá a pumpát és a csapágyat is.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31484 Dátum:
2012 Május 12, 18:56:51 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 18:37:21
Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?
Szvsz olajgomba.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31483 Dátum:
2012 Május 12, 18:55:38 »
Arra emlékszem, csak a hajtókarcsapágy cserére nem (biztosan nem én csináltam :-)))
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 18:50:11
Cabrio. Nem emlékszel? Endoszkóppal hallgattuk, honnan jön a zaj!
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31482 Dátum:
2012 Május 12, 18:50:11 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Május 12, 18:49:26
Ez melyik kocsim volt?
Cabrio. Nem emlékszel? Endoszkóppal hallgattuk, honnan jön a zaj!
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31481 Dátum:
2012 Május 12, 18:49:26 »
Ez melyik kocsim volt?
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 18:48:17
Nem minden esetben. Stone-nál is csak az volt a furcsa, hogy a hidrotőkék nem kaptak elég olajat. Olajpumpa, és hajtókarcsapágy csere oldotta meg a gondot.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31480 Dátum:
2012 Május 12, 18:48:17 »
Idézetet írta: RNIE - 2012 Május 12, 18:45:35
Idáig nem csinálta egyszer sem.Meg ha hajtókarcsapágyas egy motor azért azt hallani gondolom
Nem minden esetben. Stone-nál is csak az volt a furcsa, hogy a hidrotőkék nem kaptak elég olajat. Olajpumpa, és hajtókarcsapágy csere oldotta meg a gondot.
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31479 Dátum:
2012 Május 12, 18:45:35 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 18:22:01
Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
Idáig nem csinálta egyszer sem.Meg ha hajtókarcsapágyas egy motor azért azt hallani gondolom
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31478 Dátum:
2012 Május 12, 18:41:31 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Május 12, 18:38:16
a munkadíjtól fogod elsírni magad
SZMB?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31477 Dátum:
2012 Május 12, 18:38:16 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 18:37:21
Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?
a munkadíjtól fogod elsírni magad
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31476 Dátum:
2012 Május 12, 18:37:21 »
Árban ezek mennyire fájdalmas tételek?
Idézetet írta: Süni - 2012 Május 12, 18:22:01
Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31475 Dátum:
2012 Május 12, 18:22:01 »
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 12, 18:17:46
Ma mentem vele újra, megint produkálta, pedig töltöttem rá olajat, tehát azzal nem lehet gond.
Ha már meleg a motor, legalább 80 fokos a víz, akkor részterhelésnél 2000 és kb. 2300-as fordulat között sípol, villog az olajlámpa. Alapjárat, vagy nagyobb fordulat esetén (kb 2800 felett) abbahagyja.
Mivel lehet a gond? Olajpumpa? Olajgomba..?
Olajpumpa, olajgomba, hajtókar csapágy...
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31474 Dátum:
2012 Május 12, 18:17:46 »
Ma mentem vele újra, megint produkálta, pedig töltöttem rá olajat, tehát azzal nem lehet gond.
Ha már meleg a motor, legalább 80 fokos a víz, akkor részterhelésnél 2000 és kb. 2300-as fordulat között sípol, villog az olajlámpa. Alapjárat, vagy nagyobb fordulat esetén (kb 2800 felett) abbahagyja.
Mivel lehet a gond? Olajpumpa? Olajgomba..?
Idézetet írta: noel-68 - 2012 Május 10, 23:52:02
Nem folyamatosan sípol, inkább csak terhelésnél, változó, hogy mennyi ideig. Fékezésnél, alapjáraton kis késleltetéssel abbahagyja.
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31473 Dátum:
2012 Május 10, 23:52:02 »
Nem folyamatosan sípol, inkább csak terhelésnél, változó, hogy mennyi ideig. Fékezésnél, alapjáraton kis késleltetéssel abbahagyja.
Idézetet írta: BdE - 2012 Május 10, 23:05:38
Nem testel le az a kábel ami az olajszűrő ház tetejéről viszi a jelet.
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31472 Dátum:
2012 Május 10, 23:05:38 »
Idézetet írta: RNIE - 2012 Május 10, 20:26:33
G3 friss olajcserés,szint jó nem csöpög.Besípolt az olajnyomásjelző,ez mitől lehet?
Nem testel le az a kábel ami az olajszűrő ház tetejéről viszi a jelet.
http://hogytessek.blog.hu/
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31471 Dátum:
2012 Május 10, 20:26:33 »
G3 friss olajcserés,szint jó nem csöpög.Besípolt az olajnyomásjelző,ez mitől lehet?
VWAUDI
Hozzászólások: 1002
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31470 Dátum:
2012 Május 10, 15:04:40 »
Idézetet írta: cdrw - 2012 Május 10, 12:31:01
1043ccm vagy 999ccm?
papiron csak 5LE a kulonbseg de a valosagban "eg es fold"
Volt ilyen polom 3 ajtosban, nagyon jo auto volt, szerettem. A polo 999ccm-is volt, es egesz jol ment a motormerethez kepest. Volt 1043-as seat ibizam, az viszon olyan lusta egy diszno volt, hogy alig gyoztem nyomni neki a pedalt, es joval tobbet fogyasztott mint a polo.
Meg valami, a 999-es polo jobban gyorsult, tobb volt a vege mint a 1.4-es 60LE-s G3-nak!
Nálunk is van egy 999-es a családba, meglepő 90-ig de nem pályára való. Városba hibátlan és keveset eszik.
“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31469 Dátum:
2012 Május 10, 12:31:01 »
Idézetet írta: BigBug - 2012 Május 10, 06:42:05
amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?
http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm
1043ccm vagy 999ccm?
papiron csak 5LE a kulonbseg de a valosagban "eg es fold"
Volt ilyen polom 3 ajtosban, nagyon jo auto volt, szerettem. A polo 999ccm-is volt, es egesz jol ment a motormerethez kepest. Volt 1043-as seat ibizam, az viszon olyan lusta egy diszno volt, hogy alig gyoztem nyomni neki a pedalt, es joval tobbet fogyasztott mint a polo.
Meg valami, a 999-es polo jobban gyorsult, tobb volt a vege mint a 1.4-es 60LE-s G3-nak!
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31468 Dátum:
2012 Május 10, 07:06:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2012 Május 10, 06:42:05
amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?
http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm
Ne rohadjon. Nagyon nem lehet melléfogni, ha valami kell hozzá, az gombok.
Nem.
(400-ért tudok 1.4-es lépcsőshátút 97-ből.)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31467 Dátum:
2012 Május 10, 06:42:05 »
amikor az ember ilyesmit vesz, mit kell nagyon nézegetni ?
a motor ugyanaz mint a trabanté ?
http://www.jofogas.hu/budapest/Volkswagen_Polo_1_0_5_ajtos_4598029.htm
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31466 Dátum:
2012 Május 10, 06:18:41 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2012 Május 09, 21:15:19
Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
nem kell meregetni! fúrni kell egy lukat........
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31465 Dátum:
2012 Május 09, 21:48:15 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2012 Május 09, 21:29:20
Akkor nem is érdemes A FENNÁLLÓ HIBA KERESÉSE CÍMEN leszednem a bal első sárvédőt, kiszedni a műszerfalat, bibontani a biztitáblát, beletenni egy órára rozsdaoldóba, plusz a hátulján levő csatikat is belógatni valami trükkös módon rozsdamaróba?
Mert ha ez nem oldja meg azt, hogy nem lehet vele menni 10 km-t anélkül, hogy ne állna meg kétszer, akkor ott rohad meg az akácfa alatt.
Eddig cseréltem tankot, AC-t, fújkodtam karbit, benzincsöveket 3x, gyújtókábeleket, rotort, gyújtáselosztót, gyújtáselektronikát, elosztó és elektronika közti vezetékeket, gyújtáskapcsoló betétet.
Dehogynem, ha máshogy nem férsz hozzá a sarukhoz.
Ellenben a rozsdamarózás felvet egy újabb kérdést.
A rozsdamaró alatt ugye pl. a RO55-t értjük ami a felületi oxidréteget passziválja/átalakítja. A kérdés tehát az, hogy az így keletkező réteg vezeti-e az áramot?
Én inkább mechanikusan tisztítanám és utána kontaktszprével befújnám.
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31464 Dátum:
2012 Május 09, 21:29:20 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Május 09, 21:23:29
Ohhh megszültem az autentikus választ:
Nem.
Akkor nem is érdemes A FENNÁLLÓ HIBA KERESÉSE CÍMEN leszednem a bal első sárvédőt, kiszedni a műszerfalat, bibontani a biztitáblát, beletenni egy órára rozsdaoldóba, plusz a hátulján levő csatikat is belógatni valami trükkös módon rozsdamaróba?
Mert ha ez nem oldja meg azt, hogy nem lehet vele menni 10 km-t anélkül, hogy ne állna meg kétszer, akkor ott rohad meg az akácfa alatt.
Eddig cseréltem tankot, AC-t, fújkodtam karbit, benzincsöveket 3x, gyújtókábeleket, rotort, gyújtáselosztót, gyújtáselektronikát, elosztó és elektronika közti vezetékeket, gyújtáskapcsoló betétet.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31463 Dátum:
2012 Május 09, 21:23:29 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2012 Május 09, 21:02:29
Beázik a Golf, mit állat.
Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Ohhh megszültem az autentikus választ:
Nem.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31462 Dátum:
2012 Május 09, 21:22:32 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2012 Május 09, 21:15:19
Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
A gumiszőnyegben kevés áram szokott közlekedni ott nem árt a víz.
Az elektromos kütyükből merd a vizet ki.
Egyébként mi is a kérdés konkrétan?
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31461 Dátum:
2012 Május 09, 21:19:56 »
Idézetet írta: Micka - 2012 Május 06, 18:06:27
váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
Ha netán az olajtól megcsúszik a kuplungod, a lyukon féktisztítotót befújva akár meg is javulhat. Hasznos a lyuk szerintem.
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31460 Dátum:
2012 Május 09, 21:17:40 »
Telefonfelni 1 Ft-ért a vaterán:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/felni/175_70_13_ujszeru_nyari_alufelni_1ft_rol_1588302809.html
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31459 Dátum:
2012 Május 09, 21:15:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Május 09, 21:08:12
Az oxidréteg vezetési folytonossághiányt okoz, értsd. kontakthiba.
A rövidzárlatot maga a víz okozza.
Ezért imádom ezt a fórumot.
Akkor a te észjárásod szerint ha kimerem a vizet a gumiszőnyegről, akkor tökéletes lesz a verda?
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31458 Dátum:
2012 Május 09, 21:08:12 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2012 Május 09, 21:02:29
Beázik a Golf, mit állat. Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Az oxidréteg vezetési folytonossághiányt okoz, értsd. kontakthiba.
A rövidzárlatot maga a víz okozza.
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31457 Dátum:
2012 Május 09, 21:02:29 »
Beázik a Golf, mit állat. Helyes az a következtetés, hogy a kialakult oxidréteg okoz néha rövidzárlatot, amitől megáll néha a gép?
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31456 Dátum:
2012 Május 09, 20:58:23 »
Idézetet írta: BdE - 2012 Május 08, 22:07:13
Valakinek van elfekvőben jó állapotú olajhűtős olajszűrőkonzolja /1.6D/?
Asszem van. De időszerű lenne véglegesíteni a listát, és megbeszélni a részleteket.
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31455 Dátum:
2012 Május 08, 22:07:13 »
Valakinek van elfekvőben jó állapotú olajhűtős olajszűrőkonzolja /1.6D/?
http://hogytessek.blog.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31454 Dátum:
2012 Május 08, 18:37:31 »
Idézetet írta: Micka - 2012 Május 06, 18:06:27
váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
Felrakod aztán max betömíted F.BS-el.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31453 Dátum:
2012 Május 07, 14:13:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=XZqBy2wHqgg
kis nosztalgia, cabriolet a szoke nos clipben
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Május 07, 15:40:09 írta cdrw
»
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #31452 Dátum:
2012 Május 06, 18:12:22 »
Idézetet írta: Micka - 2012 Május 06, 18:06:27
váltó kis hibávala képen, belemegy így a kosz víz ilyesmi?
teljesen jó így.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
[
149
]
150
151
152
153
154
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...