www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:15:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6177183 alkalommal)
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32771 Dátum:
2012 Október 27, 10:38:48 »
Idézetet írta: abes - 2012 Október 27, 10:09:12
Meg pl a Micsiubicsi GDI motorjai se szeretik a kénes benzint.
Na ugye! (Mielőtt 'bá elkezdene kiabálni, a GDI motorok közvetlen befecsis BENZINESEK.)
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32770 Dátum:
2012 Október 27, 10:37:57 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 09:55:50
a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.
még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))
Pont most volt cikk valahol, hogy a levegőből állítanak elő benzint, ami teljesen KÉNMENTES, és az milyen jó a közvetlen befecskendezéseseknek. Nem értek hozzá, csak olvastam....
Ki van csukva. A design (kívül-belül) nagyon nem begyere.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32769 Dátum:
2012 Október 27, 10:09:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 09:55:50
a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.
még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))
Meg pl a Micsiubicsi GDI motorjai se szeretik a kénes benzint.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32768 Dátum:
2012 Október 27, 09:55:50 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 27, 09:07:48
Asszem a TSI-knél az üzemanyag kéntartalmához is van valami köze a működésnek, de nem vagyok jártas a témában.
a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.
még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32767 Dátum:
2012 Október 27, 09:53:52 »
Fogós kérdés. 98-as poloclassicnál a vonóhorog bekötéséhez van kiépített lehetőség gyárilag? Vagy nekem kell barkácsolnom? Illetve ha esetleg van, nem járok-e jobban egy-két komolyabb szál beiktatásával? Mondjuk egy erősebb testkábel?
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32766 Dátum:
2012 Október 27, 09:23:48 »
Idézetet írta: cdrw - 2012 Október 27, 09:05:23
itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben
TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik
Benzines még annyira talán nem is gond, mert többet eszik kcsit sokan észre sem veszik, mert nem is nézik. (lásd még robogóstopic)
Dízelnél már okozhat meglepetést mikor felezi egy nagynyomású pumpa vagy befecskendező egység élettartamát. Bár akorszerű benzinesekben is vannak már finom szerkezetek.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32765 Dátum:
2012 Október 27, 09:18:21 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 27, 08:59:54
Ne tereld el a szót. Ezt írtad:
De ez itt nem állja meg a helyét. Erre próbáltam célozni.
Jól van értem. Nem értek én ezekhez a vizes szarokhoz.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32764 Dátum:
2012 Október 27, 09:07:48 »
Idézetet írta: cdrw - 2012 Október 27, 09:05:23
itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben
TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik
Asszem a TSI-knél az üzemanyag kéntartalmához is van valami köze a működésnek, de nem vagyok jártas a témában.
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32763 Dátum:
2012 Október 27, 09:06:39 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 27, 09:00:36
Te a hengerenkénti trafósról beszélsz. Ők meg az egy trafósról.
az volt
de meggyuloltem!
pedig ez a jovo, kis motor, keves henger, csak a bizalmam ment el tole
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32762 Dátum:
2012 Október 27, 09:06:33 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 09:03:09
baszki, hogy te állandóan belegyalogolsz az örömködésembe :-))
Örüljél nyugodtan, egy nagyon megbízható, nyomatékos motorú autód van. Hogy jól fogyaszt -e, azt neked (illetve a buxtárcádnak) kell megítélnie.
Eddig nem sokra tartottam a te féle basszátot, ám a múlt héten olt szerencsém 3-4 napig használni egyet (nem igaz, régebbit mert malac orrú volt) és nagyon meg vagyok elégedve vele!
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32761 Dátum:
2012 Október 27, 09:05:23 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 27, 08:54:12
olyan üzemanyagot tankolsz bele ami nem cseszi szét
itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben
TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32760 Dátum:
2012 Október 27, 09:03:09 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 27, 08:51:13
Egészen más trafó van a tiédben, ne jelentkezz!
baszki, hogy te állandóan belegyalogolsz az örömködésembe :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32759 Dátum:
2012 Október 27, 09:00:36 »
Idézetet írta: cdrw - 2012 Október 27, 08:59:18
9N polo, amit 2002-ben vettem 3 trafot zabalt be 4000km/2ev viszonylataban
1 dologban jo volt, a msodik pukk utan a kesztyutartoban volt pottrafo
kezratetellel ereztem, hogy melyik henger nem megy
3 henger 12V 65LE, klimaval 9-10l -es fogyasztas, borzalmas menetteljesitmeny
nagy okossag volt
olyan konstrukcio volt, amit alapbol a bontoknak szantak
Te a hengerenkénti trafósról beszélsz. Ők meg az egy trafósról.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32758 Dátum:
2012 Október 27, 08:59:54 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 27, 08:57:32
Meg annyi, hogy mindkettő bitang jó és olcsón fenntartható?
Ne tereld el a szót. Ezt írtad:
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 26, 21:02:12
Egyre jobban belemerülök
ebbe
a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
De ez itt nem állja meg a helyét. Erre próbáltam célozni.
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32757 Dátum:
2012 Október 27, 08:59:18 »
9N polo, amit 2002-ben vettem 3 trafot zabalt be 4000km/2ev viszonylataban
1 dologban jo volt, a msodik pukk utan a kesztyutartoban volt pottrafo
kezratetellel ereztem, hogy melyik henger nem megy
3 henger 12V 65LE, klimaval 9-10l -es fogyasztas, borzalmas menetteljesitmeny
nagy okossag volt
olyan konstrukcio volt, amit alapbol a bontoknak szantak
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32756 Dátum:
2012 Október 27, 08:57:32 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 27, 08:49:28
A Polo 1.4-es 8szelepes, illetve a Passat 1.6 8szelepes motorjának annyi köze van egymáshoz, hogy mindkettő VW.
Meg annyi, hogy mindkettő bitang jó és olcsón fenntartható?
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32755 Dátum:
2012 Október 27, 08:56:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 08:44:06
a 2 literes passzát kevesebbet kajál, mint az 1.3-as jetta.
az 1.1-es golffal nem hasonlítom, mert azt főleg városban használtam, így nem fair az összevetés, de az is 9 fölött evett.
Bácsi a viszonytás kedvéért megint beírhatom, hogy Hajni 1,3i g2ese 7 alatt eszik tavasztól őszig, pedig nyomja is neki időnként és van benne város is bőven. Télen jó ha 5 decivel többet kér 100km-en.
az 1,1 alatt amúgy az r4re godnoltam volna, 1,0 alatt pedig a minire (az 5l iterrel elvan bárhol bármikor, ha kinyomom a szemét akkor meg eszik 5,6l 100-on)
a robogót nem hozom szóba március 15-én tankoltam bele 1x benzint üres tankba 980 ft-ért, azóta még nem fogyott ki belőle a nafta...
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32754 Dátum:
2012 Október 27, 08:54:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 08:44:59
pedig mennyit fikázták, hogy a csíxeműek már 16 szeleppel nyomják, a vw meg le van maradva az ósdi 8 szelepes fossal.
Használati körülmények kérdése.
Ha olyan szerencsés vagy, hogy bemész a boltba veszel egy új kocsit és olyan márkaszírvízbe hordod ahol nem lopják, hazudják ki belőle az alkatrészt, olajat stb, hanem az előírásoknak megfelelően karbantartják, olyan üzemanyagot tankolsz bele ami nem cseszi szét és 4-5 éves korában lecseréled, akkor tök mindegy, sőt jobb a 16szelepes, korszerűbb, agyonmisztifikált motor/autó. Mert a hibáival nem találkozol, vagy ha igen akkor ki tudod fizetni.
Ha a gazdaságosság a cél, egy sokéves mostoha körülmények között használt autóval akkor a legfontosabb szempont az egyszerűség. Fejben mindig ott kell lenni, hogy valami el fog romlani és azt a legolcsóbban (ár/érték arányban) meg kell javítani. Itt jön az, hogy egy 8V és egy 16V HF javítása között nagyságrendi különbségek lehetnek. Igaz ez mondjuk egy fasza sokhengeres V motorra is. Addig jó míg el tudod kerülni a javítást és/vagy ki tudod fizetni a 100+ezres vezérléscserét. És addig nagyon nagyon jó.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32753 Dátum:
2012 Október 27, 08:52:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2012 Október 27, 01:52:07
Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
Nagy szórás van az árakban gyártmánytól függően, illetve, hogy az alatta lévő elektronikával együtt, vagy nélküle veszed.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32752 Dátum:
2012 Október 27, 08:51:13 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 08:42:31
jelen!
Egészen más trafó van a tiédben, ne jelentkezz!
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32751 Dátum:
2012 Október 27, 08:49:28 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 26, 21:02:12
Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
A Polo 1.4-es 8szelepes, illetve a Passat 1.6 8szelepes motorjának annyi köze van egymáshoz, hogy mindkettő VW.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32750 Dátum:
2012 Október 27, 08:48:16 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 26, 19:28:44
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
F Astra C16NZ (központi befecs) motorkód 8szelep 75LE
F Astra C16SE (hengerenkénti befecs) motorkód 8szelep 100LE
F Astra X16XEL (ekotakony) motorkód 16 szelep 100LE
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Október 27, 08:52:04 írta Süni
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32749 Dátum:
2012 Október 27, 08:47:08 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 26, 19:28:44
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
Egyik euro2 a másik meg euro3 és 4 is, az újabbak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32748 Dátum:
2012 Október 27, 08:46:30 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 27, 08:42:31
jelen!
Nagyon erősen gyanítom, hogy a rendszeresen tönkremenő trafóknál valami más dolog lehet ami kinyírja őket. Hibás kábel, mittudomén. Az biztos, hogy nagyon nehéz megtalálni, ha így van.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32747 Dátum:
2012 Október 27, 08:44:59 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 26, 21:02:12
Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
pedig mennyit fikázták, hogy a csíxeműek már 16 szeleppel nyomják, a vw meg le van maradva az ósdi 8 szelepes fossal.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32746 Dátum:
2012 Október 27, 08:44:06 »
Idézetet írta: Rulezka - 2012 Október 27, 07:44:53
Amúgy ez csak magyar nagysági verseny hogy nagymotorú kocsi "kell" tőlünk nyugatabbra lásd: pl: Olaszország, senki nem vesz alsó közé kategóriásnál sokkal nagyobb autót és abba is elég nekik az 1,4 1,6 moci,mert hogy minek nagyobb egy FIAT BRAVA méretű autónál?
a 2 literes passzát kevesebbet kajál, mint az 1.3-as jetta.
az 1.1-es golffal nem hasonlítom, mert azt főleg városban használtam, így nem fair az összevetés, de az is 9 fölött evett.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32745 Dátum:
2012 Október 27, 08:42:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 27, 06:47:19
de többen vannak akik még nem találkoztak a hibával. Pl 430ezret futott bontatlan motor gyári trafóval.
jelen!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32744 Dátum:
2012 Október 27, 07:44:53 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Október 26, 21:06:25
Itt nálunk a marhanagy szenvedés közben az emberek úgy el vannak szállva ebben a témában is, hogy eszméletlen. 200-es dízelt 5-ös kasztniban bmw-t úgy fikázzák mintha fos lenne, közben olyan élmény volt menni vele , hogy csak. Igaz a 300-as letépi a fejed, de minek? Németek egymásnak adják a kilincset olcsó Hyundaiért meg kiáért, itt meg köpnek egyet a magyarok, hogy ugyanmár. Ha valaki erős autót akar akkor vegyen azt, de legyen is hozzá pénze fenntartani, ha meg csak a családot akarja furikázni ide-oda akkor bőven elég egy 100LE alatti bármilyen is.
én sem értem mi a rinya tárgya hogy 100LE kevés, eddig a g1 cabrióm volt csak 1,8 amúgy inkább 1,6 1,4 1,3 1,1 vagy 1,0 kocsikat veszek.
a t4 kivétel persze abból 2,4d volt de abból is csak azért mert abból mondták hogy az 1,9d alíg bírja e a kasztnit.. hallgattam az okosokra
Amúgy ez csak magyar nagysági verseny hogy nagymotorú kocsi "kell" tőlünk nyugatabbra lásd: pl: Olaszország, senki nem vesz alsó közé kategóriásnál sokkal nagyobb autót és abba is elég nekik az 1,4 1,6 moci,mert hogy minek nagyobb egy FIAT BRAVA méretű autónál?
van pár ismerős arra, avezérigazgató is csak les hogy nálunk hogy hogy S8 jár az ipse aki góré, elvégre minek?
ezt kellene az itteni fejekbe is beültetni, hogy minek egy izomállat autó, mikor szabályosan közlekedve szinte sose használhatod ki a kocsi képességeit...
itt felhívnám a figyelmet a szabályosan közlekedésre, mert oké pl: Olaszok ezerrel gyorshajtanak, na de ami nálunk meg y apiros lámpánál te vagy a 8. de még t eis áthajtasz, ez nem csak a szebály elhagyása hanem mások veszélyeztetése is. Jó lenen ezen változtatni, én már jártam úgy hogy piros lámpánál megállok és a mögöttem lévő k*cs*g jeep-es dudál mert ő még átment volna...
Arra gondolom nem is gondol, hogy a keresztező utcából már elindultak a kocsik. utóbbi időben nagyon sok ilyen "majdnem" összeütközést láttam az ilyen "szabályosak" miatt.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32743 Dátum:
2012 Október 27, 06:47:19 »
Idézetet írta: Narancs - 2012 Október 27, 01:52:07
Ez a motor van az én Ventomban is.Nagyon jó motornak tartom.És tudja is rángatni azt a kasznit,elég nyomatékos.A fogyasztásom is kb azonos a tiéddel.
Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
Ez a trafó kérdés elég misztikus dolog. Átfutottam pár fórumot most a polo kapcsán és van aki ugyanígy panaszkodik, hogy sorra csereberéli őket, de többen vannak akik még nem találkoztak a hibával. Pl 430ezret futott bontatlan motor gyári trafóval.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32742 Dátum:
2012 Október 27, 01:52:07 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2012 Október 26, 19:44:18
Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.
Ez a motor van az én Ventomban is.Nagyon jó motornak tartom.És tudja is rángatni azt a kasznit,elég nyomatékos.A fogyasztásom is kb azonos a tiéddel.
Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32741 Dátum:
2012 Október 26, 21:06:25 »
Idézetet írta: slavia919 - 2012 Október 26, 20:16:30
Én a minap jöttem haza németo-ból egy 1.6 berziles kombi mondeoval és egyáltalán nem éreztem gyengének, igaz nekem a viszonyítási alap az r4 26 lóereje... ahoz képes az f-es bogár big blockos muscle car...
Itt nálunk a marhanagy szenvedés közben az emberek úgy el vannak szállva ebben a témában is, hogy eszméletlen. 200-es dízelt 5-ös kasztniban bmw-t úgy fikázzák mintha fos lenne, közben olyan élmény volt menni vele , hogy csak. Igaz a 300-as letépi a fejed, de minek? Németek egymásnak adják a kilincset olcsó Hyundaiért meg kiáért, itt meg köpnek egyet a magyarok, hogy ugyanmár. Ha valaki erős autót akar akkor vegyen azt, de legyen is hozzá pénze fenntartani, ha meg csak a családot akarja furikázni ide-oda akkor bőven elég egy 100LE alatti bármilyen is.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32740 Dátum:
2012 Október 26, 21:02:12 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2012 Október 26, 19:44:18
Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.
Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32739 Dátum:
2012 Október 26, 20:16:30 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 26, 19:20:14
a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.
Én a minap jöttem haza németo-ból egy 1.6 berziles kombi mondeoval és egyáltalán nem éreztem gyengének, igaz nekem a viszonyítási alap az r4 26 lóereje... ahoz képes az f-es bogár big blockos muscle car...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32738 Dátum:
2012 Október 26, 19:44:18 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 26, 19:28:44
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32737 Dátum:
2012 Október 26, 19:31:38 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 26, 19:28:44
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
nemtom, nem is érdekel.
volt 1.4-es 100 lóerős fosom, de többet nem akarok olyat.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32736 Dátum:
2012 Október 26, 19:28:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Október 26, 19:20:14
a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32735 Dátum:
2012 Október 26, 19:20:14 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Október 26, 16:12:37
A Golfod 16 szelepes, egészen más motor. A passatban van 1görgő, meg 1 szíj oszt jónapot.
A swift 25e-ért munkadíjjal együtt is marha drága.
a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32734 Dátum:
2012 Október 26, 16:12:37 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 26, 15:24:44
hát én nem tudom, nekem 4.golf van 1,6 benzin, gondoltam hasonló motor van ebben is
csak az anyag volt valami 60, 2 szíj 4 görgő
még a régi swiftemen is munkadíjjal volt valami 25 a csere
1 szíj 1 görgő
A Golfod 16 szelepes, egészen más motor. A passatban van 1görgő, meg 1 szíj oszt jónapot.
A swift 25e-ért munkadíjjal együtt is marha drága.
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32733 Dátum:
2012 Október 26, 16:11:32 »
Idézetet írta: szilati - 2012 Október 25, 21:53:14
azért a 25ezerforintos vezérműszíj csere érdekes...
Pont annyi.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #32732 Dátum:
2012 Október 26, 16:05:57 »
vr6 motor tölem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...