www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:17:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6177230 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #32771 Dátum: 2012 Október 27, 10:38:48 »

Meg pl a Micsiubicsi GDI motorjai se szeretik a kénes benzint.
Na ugye! (Mielőtt 'bá elkezdene kiabálni, a GDI motorok közvetlen befecsis BENZINESEK.)
Süni
« Hozzászólás #32770 Dátum: 2012 Október 27, 10:37:57 »

a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.

még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))
Pont most volt cikk valahol, hogy a levegőből állítanak elő benzint, ami teljesen KÉNMENTES, és az milyen jó a közvetlen befecskendezéseseknek. Nem értek hozzá, csak olvastam....  Embarrassed

Ki van csukva. A design (kívül-belül) nagyon nem begyere.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #32769 Dátum: 2012 Október 27, 10:09:12 »

a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.

még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))
Meg pl a Micsiubicsi GDI motorjai se szeretik a kénes benzint.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32768 Dátum: 2012 Október 27, 09:55:50 »

Asszem a TSI-knél az üzemanyag kéntartalmához is van valami köze a működésnek, de nem vagyok jártas a témában.  Embarrassed
a kéntartalom a kolbászfüstölőknél kardinális kérdés, mivel a régebbi adagolók azzal voltak kenve, kábé, mint a benzineseknél az ólom-tetraetil.

még a végén átpártolsz a fordtól a basszáthoz?
jajjjjj!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #32767 Dátum: 2012 Október 27, 09:53:52 »

Fogós kérdés. 98-as poloclassicnál a vonóhorog bekötéséhez van kiépített lehetőség gyárilag? Vagy nekem kell barkácsolnom? Illetve ha esetleg van, nem járok-e jobban egy-két komolyabb szál beiktatásával? Mondjuk egy erősebb testkábel?
1303LS
« Hozzászólás #32766 Dátum: 2012 Október 27, 09:23:48 »

itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben

TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik  Roll Eyes
Benzines még annyira talán nem is gond, mert többet eszik kcsit sokan észre sem veszik, mert nem is nézik. (lásd még robogóstopic)
Dízelnél már okozhat meglepetést mikor felezi egy nagynyomású pumpa vagy befecskendező egység élettartamát. Bár  akorszerű benzinesekben is vannak már finom szerkezetek.
1303LS
« Hozzászólás #32765 Dátum: 2012 Október 27, 09:18:21 »

Ne tereld el a szót. Ezt írtad:

De ez itt nem állja meg a helyét. Erre próbáltam célozni.  Wink
Jól van értem. Nem értek én ezekhez a vizes szarokhoz.  Grin
Süni
« Hozzászólás #32764 Dátum: 2012 Október 27, 09:07:48 »

itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben

TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik  Roll Eyes
Asszem a TSI-knél az üzemanyag kéntartalmához is van valami köze a működésnek, de nem vagyok jártas a témában.  Embarrassed
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #32763 Dátum: 2012 Október 27, 09:06:39 »

Te a hengerenkénti trafósról beszélsz. Ők meg az egy trafósról.  Wink

az volt  Evil de meggyuloltem!
pedig ez a jovo, kis motor, keves henger, csak a bizalmam ment el tole
Süni
« Hozzászólás #32762 Dátum: 2012 Október 27, 09:06:33 »

baszki, hogy te állandóan belegyalogolsz az örömködésembe :-))
Örüljél nyugodtan, egy nagyon megbízható, nyomatékos motorú autód van. Hogy jól fogyaszt -e, azt neked (illetve a buxtárcádnak) kell megítélnie.

Eddig nem sokra tartottam a te féle basszátot, ám a múlt héten olt szerencsém 3-4 napig használni egyet (nem igaz, régebbit mert malac orrú volt) és nagyon meg vagyok elégedve vele!
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #32761 Dátum: 2012 Október 27, 09:05:23 »

olyan üzemanyagot tankolsz bele ami nem cseszi szét

itthon nincs rendes benzin! battan meg mindig oskorszak van, szerintem a mammutszor ott van a lottyben

TSI-be a gyar 95-ost ir elo, az itthoni 95-os es az osztrak/nemet/svajci kozott eg es fold a kulonbseg
jo ideje 98-assal jarok, de meg az is gyengebb mint a kinti 95-os
Ja es meg egy aprosag, 98-asbol jo 1l-el kevesebbet eszik  Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32760 Dátum: 2012 Október 27, 09:03:09 »

Egészen más trafó van a tiédben, ne jelentkezz!
baszki, hogy te állandóan belegyalogolsz az örömködésembe :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #32759 Dátum: 2012 Október 27, 09:00:36 »

9N polo, amit 2002-ben vettem 3 trafot zabalt be 4000km/2ev viszonylataban
1 dologban jo volt, a msodik pukk utan a kesztyutartoban volt pottrafo  Grin kezratetellel ereztem, hogy melyik henger nem megy
3 henger 12V 65LE, klimaval 9-10l -es fogyasztas, borzalmas menetteljesitmeny  Grin nagy okossag volt
olyan konstrukcio volt, amit alapbol a bontoknak szantak
Te a hengerenkénti trafósról beszélsz. Ők meg az egy trafósról.  Wink
Süni
« Hozzászólás #32758 Dátum: 2012 Október 27, 08:59:54 »

Meg annyi, hogy mindkettő bitang jó és olcsón fenntartható?
Ne tereld el a szót. Ezt írtad:

Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.

De ez itt nem állja meg a helyét. Erre próbáltam célozni.  Wink
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #32757 Dátum: 2012 Október 27, 08:59:18 »

9N polo, amit 2002-ben vettem 3 trafot zabalt be 4000km/2ev viszonylataban
1 dologban jo volt, a msodik pukk utan a kesztyutartoban volt pottrafo  Grin kezratetellel ereztem, hogy melyik henger nem megy
3 henger 12V 65LE, klimaval 9-10l -es fogyasztas, borzalmas menetteljesitmeny  Grin nagy okossag volt
olyan konstrukcio volt, amit alapbol a bontoknak szantak
1303LS
« Hozzászólás #32756 Dátum: 2012 Október 27, 08:57:32 »

A Polo 1.4-es 8szelepes, illetve a Passat 1.6 8szelepes motorjának annyi köze van egymáshoz, hogy mindkettő VW.
Meg annyi, hogy mindkettő bitang jó és olcsón fenntartható?
Rulezka
« Hozzászólás #32755 Dátum: 2012 Október 27, 08:56:37 »

a 2 literes passzát kevesebbet kajál, mint az 1.3-as jetta.
az 1.1-es golffal nem hasonlítom, mert azt főleg városban használtam, így nem fair az összevetés, de az is 9 fölött evett.
Bácsi a viszonytás kedvéért megint beírhatom, hogy Hajni 1,3i g2ese 7 alatt eszik tavasztól őszig, pedig nyomja is neki időnként és van benne város is bőven. Télen jó ha 5 decivel többet kér 100km-en.
az 1,1 alatt amúgy az r4re godnoltam volna, 1,0 alatt pedig a minire (az 5l iterrel elvan bárhol bármikor, ha kinyomom a szemét akkor meg eszik 5,6l 100-on)
a robogót nem hozom szóba március 15-én tankoltam bele 1x benzint üres tankba 980 ft-ért, azóta még nem fogyott ki belőle a nafta...  Wink
1303LS
« Hozzászólás #32754 Dátum: 2012 Október 27, 08:54:12 »

pedig mennyit fikázták, hogy a csíxeműek már 16 szeleppel nyomják, a vw meg le van maradva az ósdi 8 szelepes fossal.
Használati körülmények kérdése.
Ha olyan szerencsés vagy, hogy bemész a boltba veszel egy új kocsit és olyan márkaszírvízbe hordod ahol nem lopják, hazudják ki belőle az alkatrészt, olajat stb, hanem az előírásoknak megfelelően karbantartják, olyan üzemanyagot tankolsz bele ami nem cseszi szét és 4-5 éves korában lecseréled, akkor tök mindegy, sőt jobb a 16szelepes, korszerűbb, agyonmisztifikált motor/autó. Mert a hibáival nem találkozol, vagy ha igen akkor ki tudod fizetni.
Ha a gazdaságosság a cél, egy sokéves mostoha körülmények között használt autóval akkor a legfontosabb szempont az egyszerűség. Fejben mindig ott kell lenni, hogy valami el fog romlani és azt a legolcsóbban (ár/érték arányban) meg kell javítani. Itt jön az, hogy egy 8V és egy 16V HF javítása között nagyságrendi különbségek lehetnek. Igaz ez mondjuk egy fasza sokhengeres V motorra is. Addig jó míg el tudod kerülni a javítást és/vagy ki tudod fizetni a 100+ezres vezérléscserét. És addig nagyon nagyon jó.
Süni
« Hozzászólás #32753 Dátum: 2012 Október 27, 08:52:51 »

Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
Nagy szórás van az árakban gyártmánytól függően, illetve, hogy az alatta lévő elektronikával együtt, vagy nélküle veszed.
Süni
« Hozzászólás #32752 Dátum: 2012 Október 27, 08:51:13 »

jelen!
Egészen más trafó van a tiédben, ne jelentkezz!
Süni
« Hozzászólás #32751 Dátum: 2012 Október 27, 08:49:28 »

Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
A Polo 1.4-es 8szelepes, illetve a Passat 1.6 8szelepes motorjának annyi köze van egymáshoz, hogy mindkettő VW.
Süni
« Hozzászólás #32750 Dátum: 2012 Október 27, 08:48:16 »

és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert  F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van

F Astra C16NZ (központi befecs) motorkód 8szelep 75LE
F Astra C16SE (hengerenkénti befecs) motorkód 8szelep 100LE
F Astra X16XEL (ekotakony) motorkód 16 szelep 100LE
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 27, 08:52:04 írta Süni »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32749 Dátum: 2012 Október 27, 08:47:08 »

és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert  F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van


Egyik euro2 a másik meg euro3 és 4 is, az újabbak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #32748 Dátum: 2012 Október 27, 08:46:30 »

jelen!
Nagyon erősen gyanítom, hogy a rendszeresen tönkremenő trafóknál valami más dolog lehet ami kinyírja őket. Hibás kábel, mittudomén. Az biztos, hogy nagyon nehéz megtalálni, ha így van.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32747 Dátum: 2012 Október 27, 08:44:59 »

Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
pedig mennyit fikázták, hogy a csíxeműek már 16 szeleppel nyomják, a vw meg le van maradva az ósdi 8 szelepes fossal.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32746 Dátum: 2012 Október 27, 08:44:06 »

Amúgy ez csak magyar nagysági verseny hogy nagymotorú kocsi "kell" tőlünk nyugatabbra lásd: pl: Olaszország, senki nem vesz alsó közé kategóriásnál sokkal nagyobb autót és abba is elég nekik az 1,4 1,6 moci,mert hogy minek nagyobb egy FIAT BRAVA méretű autónál?
a 2 literes passzát kevesebbet kajál, mint az 1.3-as jetta.
az 1.1-es golffal nem hasonlítom, mert azt főleg városban használtam, így nem fair az összevetés, de az is 9 fölött evett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32745 Dátum: 2012 Október 27, 08:42:31 »

de többen vannak akik még nem találkoztak a hibával. Pl 430ezret futott bontatlan motor gyári trafóval.  Shocked
jelen!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #32744 Dátum: 2012 Október 27, 07:44:53 »

Itt nálunk a marhanagy szenvedés közben az emberek úgy el vannak szállva ebben a témában is, hogy eszméletlen. 200-es dízelt 5-ös kasztniban bmw-t úgy fikázzák mintha fos lenne, közben olyan élmény volt menni vele , hogy csak. Igaz a 300-as letépi a fejed, de minek? Németek egymásnak adják a kilincset olcsó Hyundaiért meg kiáért, itt meg köpnek egyet a magyarok, hogy ugyanmár. Ha valaki erős autót akar akkor vegyen azt, de legyen is hozzá pénze fenntartani, ha meg csak a családot akarja furikázni ide-oda akkor bőven elég egy 100LE alatti bármilyen is.
én sem értem mi a rinya tárgya hogy 100LE kevés, eddig a g1 cabrióm volt csak 1,8 amúgy inkább 1,6 1,4 1,3 1,1 vagy 1,0 kocsikat veszek.
a t4 kivétel persze abból 2,4d volt de abból is csak azért mert abból mondták hogy az 1,9d alíg bírja e a kasztnit.. hallgattam az okosokra

Amúgy ez csak magyar nagysági verseny hogy nagymotorú kocsi "kell" tőlünk nyugatabbra lásd: pl: Olaszország, senki nem vesz alsó közé kategóriásnál sokkal nagyobb autót és abba is elég nekik az 1,4 1,6 moci,mert hogy minek nagyobb egy FIAT BRAVA méretű autónál?
van pár ismerős arra, avezérigazgató is csak les hogy nálunk hogy hogy S8 jár az ipse aki góré, elvégre minek?
ezt kellene az itteni fejekbe is beültetni, hogy minek egy izomállat autó, mikor szabályosan közlekedve szinte sose használhatod ki a kocsi képességeit...
itt felhívnám a figyelmet a szabályosan közlekedésre, mert oké pl: Olaszok ezerrel gyorshajtanak, na de ami nálunk meg y apiros lámpánál te vagy a 8. de még t eis áthajtasz, ez nem csak a szebály elhagyása hanem mások veszélyeztetése is. Jó lenen ezen változtatni, én már jártam úgy hogy piros lámpánál megállok és a mögöttem lévő k*cs*g jeep-es dudál mert ő még átment volna...
Arra gondolom nem is gondol, hogy a keresztező utcából már elindultak a kocsik. utóbbi időben nagyon sok ilyen "majdnem" összeütközést láttam az ilyen "szabályosak"  miatt.
1303LS
« Hozzászólás #32743 Dátum: 2012 Október 27, 06:47:19 »

Ez a motor van az én Ventomban is.Nagyon jó motornak tartom.És tudja is rángatni azt a kasznit,elég nyomatékos.A fogyasztásom is kb azonos a tiéddel.

Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
Ez a trafó kérdés elég misztikus dolog. Átfutottam pár fórumot most a polo kapcsán és van aki ugyanígy panaszkodik, hogy sorra csereberéli őket, de többen vannak akik még nem találkoztak a hibával. Pl 430ezret futott bontatlan motor gyári trafóval.  Shocked
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32742 Dátum: 2012 Október 27, 01:52:07 »

Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.
Ez a motor van az én Ventomban is.Nagyon jó motornak tartom.És tudja is rángatni azt a kasznit,elég nyomatékos.A fogyasztásom is kb azonos a tiéddel.

Trafó nekem a tíz év alatt kétszer ment ki (ez alatt 150e-t futott a kocsi),de nem emlékszem ilyen őrült pénzekre.
1303LS
« Hozzászólás #32741 Dátum: 2012 Október 26, 21:06:25 »

Én a minap jöttem haza németo-ból egy 1.6 berziles kombi mondeoval és egyáltalán nem éreztem gyengének, igaz nekem a viszonyítási alap az r4 26 lóereje... ahoz képes az f-es bogár big blockos muscle car...
Itt nálunk a marhanagy szenvedés közben az emberek úgy el vannak szállva ebben a témában is, hogy eszméletlen. 200-es dízelt 5-ös kasztniban bmw-t úgy fikázzák mintha fos lenne, közben olyan élmény volt menni vele , hogy csak. Igaz a 300-as letépi a fejed, de minek? Németek egymásnak adják a kilincset olcsó Hyundaiért meg kiáért, itt meg köpnek egyet a magyarok, hogy ugyanmár. Ha valaki erős autót akar akkor vegyen azt, de legyen is hozzá pénze fenntartani, ha meg csak a családot akarja furikázni ide-oda akkor bőven elég egy 100LE alatti bármilyen is.
1303LS
« Hozzászólás #32740 Dátum: 2012 Október 26, 21:02:12 »

Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.
Egyre jobban belemerülök ebbe a 8szelepes motorokba. Mindenhol azt olvasom róla, hogy a 90-es évek legjobb motorjai a VW-től. Én is örülök az 1,4-esemnek, remélem beválik.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32739 Dátum: 2012 Október 26, 20:16:30 »

a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.
Én a minap jöttem haza németo-ból egy 1.6 berziles kombi mondeoval és egyáltalán nem éreztem gyengének, igaz nekem a viszonyítási alap az r4 26 lóereje... ahoz képes az f-es bogár big blockos muscle car...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32738 Dátum: 2012 Október 26, 19:44:18 »

és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert  F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van

Ilyen 8 szelepes 1,6os 101lovas a kombi golfom.Szerintem az egyik legjobb választás ha nem akarsz dizlit.Fillérekért van alkatrész hozzá kivéve a trafot.Ami ugy tünik megoldodott a kocsimban.Az nem volt olcsó de most jó.Enni városban(PÉCS)7,5 országuton6,8 autopálya 8,1körül.És van télgép benne és használom is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32737 Dátum: 2012 Október 26, 19:31:38 »

és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert  F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van

nemtom, nem is érdekel.
volt 1.4-es 100 lóerős fosom, de többet nem akarok olyat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #32736 Dátum: 2012 Október 26, 19:28:44 »

a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.
és ráadásul csak 8 szelep, akkor h jön ki belőle 101 LE?
vagy ez hogy van?
mert  F astránál a 8 szelepes csak 75LE a 16os ecotec meg 100 körül van
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32735 Dátum: 2012 Október 26, 19:20:14 »

A Golfod 16 szelepes, egészen más motor. A passatban van 1görgő, meg 1 szíj oszt jónapot.

A swift 25e-ért munkadíjjal együtt is marha drága.
a mester kivételesen nem lebaszott, hanem megerősített.
már csak az a kérdés, hogy az 1.6-os erőmű mit csinál ezzel a böhöm bódéval... főleg, ha bekapcsolják a hidegítőgépet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #32734 Dátum: 2012 Október 26, 16:12:37 »

hát én nem tudom, nekem 4.golf van 1,6 benzin, gondoltam hasonló motor van ebben is
csak az anyag volt valami 60, 2 szíj 4 görgő

még a régi swiftemen is munkadíjjal volt valami 25 a csere
1 szíj 1 görgő
A Golfod 16 szelepes, egészen más motor. A passatban van 1görgő, meg 1 szíj oszt jónapot.

A swift 25e-ért munkadíjjal együtt is marha drága.
Süni
« Hozzászólás #32733 Dátum: 2012 Október 26, 16:11:32 »

azért a 25ezerforintos vezérműszíj csere érdekes...
Pont annyi.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32732 Dátum: 2012 Október 26, 16:05:57 »

vr6 motor tölem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.