www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 17:38:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6151415 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34531 Dátum:
2013 Július 13, 21:30:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Július 13, 08:34:47
Mi a baj a gatesel?
Az enyémben is az van. 60ezret ment, és csak azért fogom cserélni, mert van már vagy 5 éves. Nem repedezett, nem kopott. Egyébként sem ír vw km-t, csak szemrevételezést.
Több esetről hallottam és tapasztaltam is kettőt.
Van (autószerelő) aki már nem is vállalja a beszerelését. Lefogazódik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34530 Dátum:
2013 Július 13, 21:22:03 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2013 Július 13, 20:00:02
5 ajtós G3-hoz K E R E S E S E K szép tetőkárpitot, és kesztyűtartó-ajtót.
Számom balra, a fröccs alatt.
Nekünk van egy, de még nem tudom, hogy kell-e a fiamnak. És hogy mi az a minőség amire gondolsz. De ha jössz, megnézheted majd.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34529 Dátum:
2013 Július 13, 20:00:02 »
5 ajtós G3-hoz K E R E S E S E K szép tetőkárpitot, és kesztyűtartó-ajtót.
Számom balra, a fröccs alatt.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34528 Dátum:
2013 Július 13, 09:07:33 »
Eladó vagy cserélhető 2 db golf kerék, gumival. Csak autót gurítgatni jó. 1500Ft-ért
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34527 Dátum:
2013 Július 13, 08:34:47 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Július 13, 07:30:09
Ne Gates szíjat vegyél, az biztos. Glyco vagy Contitech jó.
Azért kell vízpumpát cserélni, mert ha tönkremegy, megint bonthatod szét a vezérlést, rosszabb esetben a vízpumpa bontja. ;-)
Mi a baj a gatesel?
Az enyémben is az van. 60ezret ment, és csak azért fogom cserélni, mert van már vagy 5 éves. Nem repedezett, nem kopott. Egyébként sem ír vw km-t, csak szemrevételezést.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34526 Dátum:
2013 Július 13, 07:30:09 »
Idézetet írta: Skodi - 2013 Július 12, 12:00:02
Egyedüli kételyem felőle, hogy vajon vezérműszíj mikor lehetett benne cserélve, nehogy eldurranjon nekem váratlanul. Egy nőcié volt 3 évig előttem 30 ezer km-ig, azt mondja a legnagyobb beruházás egy akksi volt bele, meg pár olajcsere, meg nemrég valami 3000 ft-os fék "izé" bele, a szavaival élve, meg egyszer egy nyári gumi csere. Szal nála valszeg szíjcsere biztos nem volt, jelenleg 196000 km van benne, gondolom ennyit azért a gyári szíj nem bírna, biztos cserélhették 100E körül, de gondolom akkor megint esedékes lenne most. Ilyenkor a vízpumpát is cserélni kéne??? Mert látom a UNIXon van sokféle szett, csak szíj, görgővel, pumpával, stb. ezekből is melyiket érdemes venni? Kb. 15-80 E ft-ig van a paletta, rengeteg nekem semmitmondó márkával. Nyilván azért nem akarok mélyen zsebbenyúlni.....
Ne Gates szíjat vegyél, az biztos. Glyco vagy Contitech jó.
Azért kell vízpumpát cserélni, mert ha tönkremegy, megint bonthatod szét a vezérlést, rosszabb esetben a vízpumpa bontja. ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34525 Dátum:
2013 Július 12, 22:33:35 »
Idézetet írta: szilati - 2013 Július 12, 22:19:08
már volt tisztítva a pillangó szelep és környéke, állítólag teli is volt dzsuvával, mintha jobb is lett volna egy ideig, de még nem jó...
LPG jól van beállítva azzal semmi gond
arra gondoltam h mi köze lehet az alapjárati motorhoz, plusz ha bedöglik akkor mi lesz?
LPG-nél is ingadozik néha, de szerencsére csak ritkán vagyok dugóban.
Vigyázat pillangó szelep és az alapjárati motor nem ugyanaz.
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34524 Dátum:
2013 Július 12, 22:19:08 »
Idézetet írta: abes - 2013 Július 12, 22:14:18
Pucolni nem lehet? Mondjuk most nekem a rossz lambdaszondától ingadozik az alapjárat. (ford)
Ha az LPG jól van beállítva akkor semmit, talán még az ERG szelep is tisztább marad, Gáznál nincs annyi korom.
már volt tisztítva a pillangó szelep és környéke, állítólag teli is volt dzsuvával, mintha jobb is lett volna egy ideig, de még nem jó...
LPG jól van beállítva azzal semmi gond
arra gondoltam h mi köze lehet az alapjárati motorhoz, plusz ha bedöglik akkor mi lesz?
LPG-nél is ingadozik néha, de szerencsére csak ritkán vagyok dugóban.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34523 Dátum:
2013 Július 12, 22:14:18 »
Idézetet írta: szilati - 2013 Július 12, 22:07:02
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/vw_golf_variant_10_evesen_kozel_200_ezer_km-rel-10481
nekem is szarakodik az alapjárat...
mire lehet számítani?
ha föladja el sem tudom indítani a kocsit? vagy mi?
Amúgy LPG-s, ez mit befolyásol rajta?
köszi
Pucolni nem lehet? Mondjuk most nekem a rossz lambdaszondától ingadozik az alapjárat. (ford)
Ha az LPG jól van beállítva akkor semmit, talán még az ERG szelep is tisztább marad, Gáznál nincs annyi korom.
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34522 Dátum:
2013 Július 12, 22:07:02 »
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/vw_golf_variant_10_evesen_kozel_200_ezer_km-rel-10481
nekem is szarakodik az alapjárat...
mire lehet számítani?
ha föladja el sem tudom indítani a kocsit? vagy mi?
Amúgy LPG-s, ez mit befolyásol rajta?
köszi
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34521 Dátum:
2013 Július 12, 20:28:05 »
Idézetet írta: Skodi - 2013 Július 11, 22:29:05
Mától már Golfos is lettem a Bogarasságom mellett. Ez lesz a téli, meg az autópályás verda.
Egy gyárias Golf 3 1.4 CL New Orleans a tettes. Az első közös 200 km nagyon jó benyomást tett rám. Reméljük a többi is hasonló lesz
Szia!
Szerintem Andris fiamé is ilyen. És a bontott G3-as is ilyen.
http://sparkafer.blogspot.hu/
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34520 Dátum:
2013 Július 12, 20:19:52 »
Idézetet írta: Skodi - 2013 Július 11, 22:29:05
Mától már Golfos is lettem a Bogarasságom mellett. Ez lesz a téli, meg az autópályás verda.
Egy gyárias Golf 3 1.4 CL New Orleans a tettes. Az első közös 200 km nagyon jó benyomást tett rám. Reméljük a többi is hasonló lesz
Gratulalok!
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 12, 20:30:22 írta cdrw
»
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34519 Dátum:
2013 Július 12, 18:22:46 »
MIndenképp mielőbb cserélj minden szűrőt, vízpumpát és vezérműszíjat. Alap dolog és sok kellemetlenségt6ől megkímél.
A Süni talán segít Neked (ha jár erre), hogy mit érdemes megvenni.
Skodi
Hozzászólások: 1196
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34518 Dátum:
2013 Július 12, 12:00:02 »
Egyedüli kételyem felőle, hogy vajon vezérműszíj mikor lehetett benne cserélve, nehogy eldurranjon nekem váratlanul. Egy nőcié volt 3 évig előttem 30 ezer km-ig, azt mondja a legnagyobb beruházás egy akksi volt bele, meg pár olajcsere, meg nemrég valami 3000 ft-os fék "izé" bele, a szavaival élve, meg egyszer egy nyári gumi csere. Szal nála valszeg szíjcsere biztos nem volt, jelenleg 196000 km van benne, gondolom ennyit azért a gyári szíj nem bírna, biztos cserélhették 100E körül, de gondolom akkor megint esedékes lenne most. Ilyenkor a vízpumpát is cserélni kéne??? Mert látom a UNIXon van sokféle szett, csak szíj, görgővel, pumpával, stb. ezekből is melyiket érdemes venni? Kb. 15-80 E ft-ig van a paletta, rengeteg nekem semmitmondó márkával. Nyilván azért nem akarok mélyen zsebbenyúlni.....
VW 1200 de luxe 1961/1965 Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34517 Dátum:
2013 Július 11, 23:43:24 »
Idézetet írta: Skodi - 2013 Július 11, 22:29:05
Mától már Golfos is lettem a Bogarasságom mellett. Ez lesz a téli, meg az autópályás verda.
Egy gyárias Golf 3 1.4 CL New Orleans a tettes. Az első közös 200 km nagyon jó benyomást tett rám. Reméljük a többi is hasonló lesz
Gratulálok,jó választás,jó típus,és képek alapján szép és jó autó!
Skodi
Hozzászólások: 1196
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34516 Dátum:
2013 Július 11, 22:52:38 »
245 volt, szerintem árában van, mert tényleg elég szép, gyári fény, megkímélt, rozsda csak nyomokban.
VW 1200 de luxe 1961/1965 Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34515 Dátum:
2013 Július 11, 22:31:59 »
Idézetet írta: Skodi - 2013 Július 11, 22:29:05
Mától már Golfos is lettem a Bogarasságom mellett. Ez lesz a téli, meg az autópályás verda.
Egy gyárias Golf 3 1.4 CL New Orleans a tettes. Az első közös 200 km nagyon jó benyomást tett rám. Reméljük a többi is hasonló lesz
jó ez a kék. drága volt?
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34514 Dátum:
2013 Július 11, 22:31:09 »
Gratula
jól is néz ki az új paripa!
Skodi
Hozzászólások: 1196
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34513 Dátum:
2013 Július 11, 22:29:05 »
Mától már Golfos is lettem a Bogarasságom mellett. Ez lesz a téli, meg az autópályás verda.
Egy gyárias Golf 3 1.4 CL New Orleans a tettes. Az első közös 200 km nagyon jó benyomást tett rám. Reméljük a többi is hasonló lesz
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
VW 1200 de luxe 1961/1965 Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34512 Dátum:
2013 Július 11, 21:21:25 »
Megjöttek az új rendszámtábla tartók:
1300 Ft/db
És újra van a régiből is:
http://hogytessek.blog.hu/
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34511 Dátum:
2013 Július 05, 10:03:58 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Július 04, 15:30:03
ugyan nem túl öreg, de azért érdekes hogy többek közt még eredeti kipuffal és kuplunggal 1 millió km-nél tart egy dízel Fabia
http://www.vezess.hu/hirek/egymillio_kilometer_dizel_skoda_fabiaval/45027/
ezzel az autóval 13 évig naponta átlagosan 210 km mentek....
mondjuk német autópályán hamar összejöhet
nem kevés.....
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34510 Dátum:
2013 Július 05, 08:56:04 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Július 04, 15:30:03
ugyan nem túl öreg, de azért érdekes hogy többek közt még eredeti kipuffal és kuplunggal 1 millió km-nél tart egy dízel Fabia
http://www.vezess.hu/hirek/egymillio_kilometer_dizel_skoda_fabiaval/45027/
gondolom folyamatosan hosszú távon használta az autót.
akkor meg nem kopik a kuplung, sőt a kipuffogóból is kiszellőzik a kondenzvíz.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34509 Dátum:
2013 Július 04, 15:30:03 »
ugyan nem túl öreg, de azért érdekes hogy többek közt még eredeti kipuffal és kuplunggal 1 millió km-nél tart egy dízel Fabia
http://www.vezess.hu/hirek/egymillio_kilometer_dizel_skoda_fabiaval/45027/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34508 Dátum:
2013 Július 04, 13:01:44 »
van valakinek pukkantott ábrája a tápszivattyú környékéről.
most, hogy megint baszkuráltam, nekem úgy tűnik, mintha hiányozna egy tömítés, azért áll le kanyarban.
passzát 95-ös, benzinesről van szó.
köszönöm előre is
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34507 Dátum:
2013 Július 04, 09:34:33 »
köszi!
Idézetet írta: Funk - 2013 Július 04, 09:28:20
33mb/pdf/bitshare
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34506 Dátum:
2013 Július 04, 09:28:20 »
33mb/pdf/bitshare
Könyv címe: VW Golf 1997. szeptembertől
Kiadás dátuma: 1998
Formátum: pdf
Író: H.R. Etzold
Cím: VW Golf 1997. szeptembertől
Így csináld! sorozat
Formátum: szkennelt pdf
Ápolás - karbantartás - javítás
Benzinmotoros:
1,4l 55kW/75Le 97 szeptembertől
1,6l 74kW/100Le 97 szeptembertől
1,8l 92kW/125Le 97 szeptembertől
1,8l 110kW/150Le 97 szeptembertől
2,3l 110kW/150Le 97 szeptembertől
http://bitshare.com/files/rvfnungk/VWGol.rar.html
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34505 Dátum:
2013 Július 02, 21:08:13 »
Golf II, 1,3 benzineshez keresek bontott generátort baráti áron. Ha jól emlékszem 55A-es.
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34504 Dátum:
2013 Július 01, 13:12:46 »
Idézetet írta: szilati - 2013 Július 01, 12:57:02
akksi saru? kontakhiba rajta?
hozzáadom a megnézendő listához...köszi
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34503 Dátum:
2013 Július 01, 12:57:02 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Július 01, 11:59:52
A kábelek jók, de mégis valamiért indul, biztos a gyújtásnál kell valaminek lennie...
akksi saru? kontakhiba rajta?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34502 Dátum:
2013 Július 01, 12:22:24 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Július 01, 11:59:52
Nem nagyon értem, hogy mit nem értesz.
Egy ideje elkezdte a kocsi csinálni, hogy nem indult be. Néhány próbálkozás után általában beindult. Havonta pár alkalommal csinálta. Aztán ezek az esetek, ugyanolyan gyakoriságú használat mellett sűrűsödtek. Aztán ez eljutott oda, hogy már menet közben is megállt a motor, kigyulladt az olaj lámpája és szép lassan megállt az autó. Közben persze volt autószerelőnél a kocsi, villamosságisnál, átnéztek mindent, senki semmit nem talált. (persze hozzá kell tenni, hogy a szerelőnél soha egyszer sem produkálta ezt a nem beindulást vagy leállást, de tényleg soha). Aztán végre a szerelőnél is produkálta a dolgot, kicserélt valami kábeleket, meg vezetékeket, valami 20 ezres alkatrészt is, hogy most aztán király lesz, járatta napokig, hibátlan volt neki, hazavittük, másnap megint csinálta.
Most jutott el oda a szerelő, hogy ami szerinte okozhatta, azt vagy átnézte, vagy kicserélte, s csakis ez a jeladó lehet a bűnős, mert ez elég gyakori a golfoknál. Hogy pontosan mit cseréltek, azt nem tudom, apám intézi a dolgot, de állítólag be is mérték valahogyan. Sajnos mostanra annyira gázos lett a dolog, hogy napi szinten leáll, ha naponta 3-alkalommal mennénk a kocsival, akkor garantált, hogy minden alkalommal csinálja a leállást és nem beindulást, persze szigorúan forgalmas helyeken.
Nem tudom neked pontosan leírni, hogy hogyan történik a leállás, és nem beindulás, azt élőben kéne látni. Persze gáz, mert megvesszük ezt a jeladót 30-ért, és ugyanúgy szar lesz, akkor ablakon kidobott pénz, de nem tudunk mit csinálni. Amikor leáll a kocsi, akkor a gyújtás kábeleket kicsit megmozgatjuk, akkor például gyakran beindul. A kábelek jók, de mégis valamiért indul, biztos a gyújtásnál kell valaminek lennie...
Hasonlókat csinált nekem is az autóm,lehet,hogy valami nálatok is kontakhibás lesz.
Nekem is volt olyan,hogy úgy hoztam vissza a szerelőtől,hogy nála nem volt semmi gond,járatta,ment is vele,nekem meg a szerelőtől párszáz méterre már leállt.
Meg a legforgalmasabb helyeken,kereszteződésekben,zöldnél stb,tolhattam egyedül félre,tök égő volt.
Nekem is kidobatták a lambda szondát,a hiba akkor sem szűnt meg.Aztán a gyári gyújtáskapcsolót,és akkor sem.Aztán a trafót...
VWAUDI
Hozzászólások: 1002
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34501 Dátum:
2013 Július 01, 12:11:08 »
Nem ilyen hiba, de nekem tanúságos volt.
Néha csinált olyat az autó, hogy körforgalomból kijövet vagy élesebb kanyar után rángatott, mintha nem kapnak elég üzemanyagot.
Volt már villanyásznál, szerelőnél, semmi.
Majd pár hónapra rá megadta magát az akku (2 év 2 hó ahogy kell).
Más akku berak, azóta semmi gond.
A technika csodája!
“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34500 Dátum:
2013 Július 01, 12:00:29 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Július 01, 00:14:05
Gyorsan nekiálltak kimérni a hibát,és a műszerfal alatt valami relé aminek az injektorhoz volt köze,az volt kontakthibás.Pitiáner hiba volt,a javítása sem került sokba,de az autó használhatatlan volt miatta,és a hiba pedig nem diagnosztizálható.
Köszi, megnézetjük, hátha...Valami közelebbit erről? Sajnos a miénk nem injektoros....
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 01, 12:16:33 írta d1987
»
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34499 Dátum:
2013 Július 01, 11:59:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Június 30, 20:19:21
Ezt most végképp nem értem.
Na mindegy.
Ha kigyullad az olajlámpa és esetleg még más elektromos akármi furcsán működik azokban a másodpercekben amikor a
motor még forog
, de már nincs gyújtás sem, akkor az 99%, hogy nem a HALacska. Ha a motor forog akkor van olajnyomás is, teljesen függetlenül attól, hogy történik-e robbanás a hengerben.
Meg más hasonló összefüggések.
Én valami kábelszakadásra, kontakthibára vagy magára a komputerre gyanakodnék.
Mit mond egyébként a VAGCOM?
Nem nagyon értem, hogy mit nem értesz.
Egy ideje elkezdte a kocsi csinálni, hogy nem indult be. Néhány próbálkozás után általában beindult. Havonta pár alkalommal csinálta. Aztán ezek az esetek, ugyanolyan gyakoriságú használat mellett sűrűsödtek. Aztán ez eljutott oda, hogy már menet közben is megállt a motor, kigyulladt az olaj lámpája és szép lassan megállt az autó. Közben persze volt autószerelőnél a kocsi, villamosságisnál, átnéztek mindent, senki semmit nem talált. (persze hozzá kell tenni, hogy a szerelőnél soha egyszer sem produkálta ezt a nem beindulást vagy leállást, de tényleg soha). Aztán végre a szerelőnél is produkálta a dolgot, kicserélt valami kábeleket, meg vezetékeket, valami 20 ezres alkatrészt is, hogy most aztán király lesz, járatta napokig, hibátlan volt neki, hazavittük, másnap megint csinálta.
Most jutott el oda a szerelő, hogy ami szerinte okozhatta, azt vagy átnézte, vagy kicserélte, s csakis ez a jeladó lehet a bűnős, mert ez elég gyakori a golfoknál. Hogy pontosan mit cseréltek, azt nem tudom, apám intézi a dolgot, de állítólag be is mérték valahogyan. Sajnos mostanra annyira gázos lett a dolog, hogy napi szinten leáll, ha naponta 3-alkalommal mennénk a kocsival, akkor garantált, hogy minden alkalommal csinálja a leállást és nem beindulást, persze szigorúan forgalmas helyeken.
Nem tudom neked pontosan leírni, hogy hogyan történik a leállás, és nem beindulás, azt élőben kéne látni. Persze gáz, mert megvesszük ezt a jeladót 30-ért, és ugyanúgy szar lesz, akkor ablakon kidobott pénz, de nem tudunk mit csinálni. Amikor leáll a kocsi, akkor a gyújtás kábeleket kicsit megmozgatjuk, akkor például gyakran beindul. A kábelek jók, de mégis valamiért indul, biztos a gyújtásnál kell valaminek lennie...
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Süni
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34498 Dátum:
2013 Július 01, 05:51:40 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Június 26, 19:41:48
Minden évjáratból? Mert állítólag a száma alapján végig lett nézve, de nem találtak csak eredetit.
Minden évjáratból. Ha jól sejtem neked a Bosch elosztóba a madzag nélküli Hall jeladó kell. Minden Bosch-al foglalkozó nagykerben kapható 30.000.- körüli áron. Nálunk is (Bárdi).
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34497 Dátum:
2013 Július 01, 00:14:05 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Június 30, 15:28:07
egy okos szerelő kitalálta, hogy nem kell itt semmit cserélni, kicsit a gyújtáselosztó fedelet ki kell takarítani és minden király lesz.....hát másnap már menet közben megállt, és szinte minden alkalommal eljátssza ezt a nem beindulást....kellemes volt a főúton a semmi közepén is, mikor felgyulladt az olajat jelző lámpa a műszerfalba és szép lassan megállt az autó.....rosszabb lett, mint volt, eddig havonta 2-3 alkalommal játszotta el a kocsi, most naponta...
Ugye Golf III-as rosszalkodik nálatok,nekem a Ventom csinálta ugyan ezt,még 2008-ban,ami ugye szintén Golf III.
Nagyon kellemetlen dolog volt,a legváratlanabb helyzetekben állt le,éjjel kereszteződés közepén,éjjel temető mellett,lámpa zöldre váltásakor stb stb.És valamikor újra tudtam indítani,valamikor meg várnom kellett,és többszöri próbálkozás,pihengetés után indult csak be.Már komolyan gondolkoztam rajta,hogy olcsón megszabadulok tőle mint üzemképtelen autótól,mert szó szerint horror volt vele közlekedni,már ha lehetett vele egyáltalán közlekedni!
A szerelők nem tudták bemérni,hogy mi okozza ezt a hibát,tehát már a hiba diagnosztizálása is lehetetlen volt,mert nem egy állandóan fennálló,folyamatos hiba okozta ezt,hanem csak így alkalomszerűen előforduló.Több villamossági szerelőt is megjárt az autó,volt ahol fél napokat eljárogatott magában alapjáraton az autó,de nem találtak vele semmit.Aztán kizárásos alapon,elkezdték velem kicserélgettetni az alkatrészeket,egy csomó pénzbe került,jó alkatrészek kerültek ki az autóból,sokszor a működőképes jó gyári helyett,utángyártott gagyi került bele,de az autó még mindig rossz volt,gondolt egyet megállt,nem akart beindulni...
Aztán szintén egy autóvillamossági szerelő udvarán járogatott alapjáraton az autóm,már négy órája tünetmentesen.A szerelőnek elfogyott a türelme,és teli tenyérrel jól rácsapott a műszerfalra,erre az autó leállt!Gyorsan nekiálltak kimérni a hibát,és a műszerfal alatt valami relé aminek az injektorhoz volt köze,az volt kontakthibás.Pitiáner hiba volt,a javítása sem került sokba,de az autó használhatatlan volt miatta,és a hiba pedig nem diagnosztizálható.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 01, 00:15:39 írta Narancs
»
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34496 Dátum:
2013 Június 30, 20:19:21 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Június 30, 16:24:03
Igen, az olajlámpa...Minden más át lett nézve rajta, be lett mérve, de az a jeladó lesz a gond, azt mondják 99%-ra.
Ezt most végképp nem értem.
Na mindegy.
Ha kigyullad az olajlámpa és esetleg még más elektromos akármi furcsán működik azokban a másodpercekben amikor a
motor még forog
, de már nincs gyújtás sem, akkor az 99%, hogy nem a HALacska. Ha a motor forog akkor van olajnyomás is, teljesen függetlenül attól, hogy történik-e robbanás a hengerben.
Meg más hasonló összefüggések.
Én valami kábelszakadásra, kontakthibára vagy magára a komputerre gyanakodnék.
Mit mond egyébként a VAGCOM?
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34495 Dátum:
2013 Június 30, 16:24:03 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Június 30, 16:21:03
Először az olajlámpa gyullad ki és csak utána áll meg a motor? Mert akkor az nem gyújtás hiba.
Igen, az olajlámpa...Minden más át lett nézve rajta, be lett mérve, de az a jeladó lesz a gond, azt mondják 99%-ra.
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34494 Dátum:
2013 Június 30, 16:21:03 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Június 30, 15:28:07
egy okos szerelő kitalálta, hogy nem kell itt semmit cserélni, kicsit a gyújtáselosztó fedelet ki kell takarítani és minden király lesz.....hát másnap már menet közben megállt, és szinte minden alkalommal eljátssza ezt a nem beindulást....kellemes volt a főúton a semmi közepén is, mikor felgyulladt az olajat jelző lámpa a műszerfalba és szép lassan megállt az autó.....rosszabb lett, mint volt, eddig havonta 2-3 alkalommal játszotta el a kocsi, most naponta...
Először az olajlámpa gyullad ki és csak utána áll meg a motor? Mert akkor az nem gyújtás hiba.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34493 Dátum:
2013 Június 30, 16:02:00 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Június 30, 13:25:34
ezmiez?
keddi?
yes
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #34492 Dátum:
2013 Június 30, 15:40:49 »
G3 kormány 2 ezer Ft-ért
G3 kalaptartó, hangszórónak kivágva 2 ezer Ft-ért eladók
Ha valami érdekel még a G3-ból írjatok, mert 2 héten belül megy a méh-be.
Ami nincs már: motor, váltó, első ülések, kormánymű, első féknyergek, fűtő venti.
Nem az enyimé. Fiamé.
Műszerfal lesz, csak lehet átcseréli a kéket, feketére. A kárpitokkal ugyanez a helyzet, mert naponta változik a koncepció.
Jelenleg még a lakatosnál a kocsi, úgyhogy még semmi sem biztos.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 30, 15:43:49 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...