www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:12:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6146534 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37291 Dátum: 2019 Január 06, 15:46:33 »

Most már az elmúlt 6-8 év km futás és fénykép bejegyzéseit is le lehet kérdezni, de ez egy őszinte hirdetésnél inkább előny
Mondjuk most a tesztüzem alatt lehet hogy a tulaj neve is látszik véletlenül

Belemagyarázás szerintem az, hogy ha valaki kitakarja a rendszámot, akkor az valami turpisságra vagy titkolózásra utalna.
Továbbra is tartom, hogy ha a kocsi rendszáma bárkit érdekel, akkor megadom, és ott kér le róla infót, ahol csak akar, bár  tudom, hogy már rég nem az eladó autónk a téma Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37290 Dátum: 2019 Január 06, 15:44:00 »

Engem nem érdekelnek a rendszámok, mert se rendszám-buzi, se rendszám-fetisizta nem vagyok. Csak érdekelne, hogy mit lehet kezdeni egy ismert rendszámmal... Ne vedd magadra, de azt gondoltam tudsz konkrétumot.

Ha valaki tudja, ne tartsa magában!

Nincs konkrét oka. Amikor a bogaraim valamelyikét fotózgatom, akkor még a rendszámot is le szoktam szedni elölről legalábbis, mert jobban tetszenek a rendszám nélküli képek.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37289 Dátum: 2019 Január 06, 10:25:55 »

Talán annyi, hogy le lehet kérdezni a magyarország.hu-n. Annyit tudhat meg az ember gyermeke, hogy forgalomban van-e, és tényleg ahhoz autóhoz tartozik-e a rendszám, ami a képen van.
Most már az elmúlt 6-8 év km futás és fénykép bejegyzéseit is le lehet kérdezni, de ez egy őszinte hirdetésnél inkább előny
Mondjuk most a tesztüzem alatt lehet hogy a tulaj neve is látszik véletlenül
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37288 Dátum: 2019 Január 06, 09:51:04 »

Van még jó pár Golf 3-as, 1,4-es benzines, 5 ajtós alkatrészem. Érdekelhet valakit?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37287 Dátum: 2019 Január 06, 09:49:40 »

Kb. semmi. Használat közben az utakon milliónyi ember látja az autó rendszámát.
Talán annyi, hogy le lehet kérdezni a magyarország.hu-n. Annyit tudhat meg az ember gyermeke, hogy forgalomban van-e, és tényleg ahhoz autóhoz tartozik-e a rendszám, ami a képen van.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #37286 Dátum: 2019 Január 06, 07:58:19 »

Látom itt is és más helyeken is takarják a rendszámot. Ennek mi értelme van?
Kb. semmi. Használat közben az utakon milliónyi ember látja az autó rendszámát.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #37285 Dátum: 2019 Január 05, 22:10:15 »

Van aki szerint visszaélhetnek a rendszámmal plusz az egyéb információkkal (pl.: ha alvázszám és motorszám is meg van adva egy hirdetésben).
Engem nem érdekelnek a rendszámok, mert se rendszám-buzi, se rendszám-fetisizta nem vagyok. Csak érdekelne, hogy mit lehet kezdeni egy ismert rendszámmal... Ne vedd magadra, de azt gondoltam tudsz konkrétumot.

Ha valaki tudja, ne tartsa magában!
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37284 Dátum: 2019 Január 05, 20:53:26 »

Látom itt is és más helyeken is takarják a rendszámot. Ennek mi értelme van?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37283 Dátum: 2019 Január 05, 19:38:58 »

Látom itt is és más helyeken is takarják a rendszámot. Ennek mi értelme van?

Van aki szerint visszaélhetnek a rendszámmal plusz az egyéb információkkal (pl.: ha alvázszám és motorszám is meg van adva egy hirdetésben). Én itt nem adtam meg ilyen részletes adatokat, nem tudom, hogy meg fogom-e más felületen adni, csak szimplán kitakartam a fotók elkészülte után. De nem titok a rendszám, ha valakit ez borzasztóan érdekelne bármilyen okból.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #37282 Dátum: 2019 Január 05, 19:30:07 »

Látom itt is és más helyeken is takarják a rendszámot. Ennek mi értelme van?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37281 Dátum: 2019 Január 05, 19:22:51 »

Eladóvá vált! 1996 óta van a családban. Céges autó volt újkorában, utána került Nagymamámhoz, aki nem sok km-t tett bele. Aztán mi megörököltük, de mivel napi használatba került, így állapotilag korának megfelelő lett, nem az az igazi "öregpapás, keveset futott" autó, de nem is volt tuningolgatva.

1993/02-es, (CL felszereltség: kp zár, szervokormány, rádió), 1.6-os benzines, 75 LE, 162 000 km van benne (nem volt tekergetve az óra).

Nemrég cserélve: kuplung szerkezet, kuplung tárcsa, féktárcsák, réz fékcső, tetőkárpit, aksi körülbelül 1 éves, szükséges helyeken kilakatolva (küszöbök, hátsó sárvédőívek, csomagtértető szokásos helyen rozsdás az üveg alatti részen. Bal eleje sérült volt, de javítva lett (a fényezést javítani kell).

Napi használatra alkalmas. Műszaki vizsga 2019/10 hóig van rajta. Téligumi felnin jár az autóhoz! A kocsi vételára rá lett költve az elmúlt időszakban.

Akinek egy napi szaladgálós autó kell, és nem fontos, hogy nem szalon állapotú, annak tökéletes lehet. Sosem hagyott cserben, megbízható autó, persze találni rajta szépíteni valót, vagy bütykölnivalót.

I.ár: 220 000,-

Ha bárkit érdekel privátban keressen!

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #37280 Dátum: 2018 Október 08, 19:03:57 »

Felesegeme is elado.98-as tan,1.0interceptor.egy ev muszaki,elektromos open air rongyteto,ket elektromos ablak."nonek a gyerekek" jeligere
350e ft

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37279 Dátum: 2018 Október 03, 19:18:59 »

Mit szeretnel?
Én már semmit. (deréköveket?  Smiley  )
Nekem jó a 4-es Golf.
Kollégámat érdekelte volna.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37278 Dátum: 2018 Október 03, 19:13:22 »

Képet kaptam, árat nem.
De azóta nem válaszol.
Szerintem nem veszünk tőle semmit Smiley
Mit szeretnel?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37277 Dátum: 2018 Október 03, 18:32:22 »

Kértem képeket és árat is. Ha érdekel az autó, tudok segíteni az ár alakulásában. Eladni szeretné, nem árulni.
Képet kaptam, árat nem.
De azóta nem válaszol.
Szerintem nem veszünk tőle semmit Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018 Október 03, 18:33:54 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37276 Dátum: 2018 Július 24, 23:31:12 »

1 Ft?
Kértem képeket és árat is. Ha érdekel az autó, tudok segíteni az ár alakulásában. Eladni szeretné, nem árulni.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37275 Dátum: 2018 Július 24, 21:19:31 »

Sziasztok! Egy ismerősöm adná el:
VolksWagen Polo 60 first. 1999-es, idén tavasszal műszaki vizsgáztatott (2020-ig jó vizsga), 1390 cm3-s
Képeket még nem kaptam. Ha meg lesznek a képek, akit érdekel, annak elküldöm majd. Pesten van az autó.
1 Ft?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37274 Dátum: 2018 Július 24, 20:57:07 »

 Sziasztok! Egy ismerősöm adná el:
VolksWagen Polo 60 first. 1999-es, idén tavasszal műszaki vizsgáztatott (2020-ig jó vizsga), 1390 cm3-s
Képeket még nem kaptam. Ha meg lesznek a képek, akit érdekel, annak elküldöm majd. Pesten van az autó.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #37273 Dátum: 2018 április 15, 13:17:27 »

Ismerősöm tervezi, hogy ez év nyarán, nyár végén lecserélni munkaautóját, ami egy 3 személyes, zárt áruszállító. Efféle gépkocsit keres úgy 800.000 Ft körüli értékben. VW LT és hasonló formavilágú, de más típusú járművek érdeklik. A hasznaltauto.hu-t és társait mi is nézzük, de hátha volna valakinek valami jó ötlete.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #37272 Dátum: 2018 április 01, 18:39:13 »

Vw polo 6n1 eladó.1.0 benzin,másfél év műszakival,nagyon jó állapotban,elektr ablak es open air tető.feleségem az első magyar tulajdonos.2015 szept óta 13e km-t ment.nagyobbra váltás miatt eladó.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #37271 Dátum: 2018 Március 30, 23:32:03 »

Egyébként tényleg szobor lett.Inkább ilyen nappaliba való nézegetni ez az autó.

Gratulálok.
Pont azt néztem én is, hogy ezt minek kellett felújítani? Huh
Olyan jó állapotban volt, hogy amennyit te használod, és amilyen körülmények között tartod és ahogy vigyázol rá, simán elment volna még minimum 10 évet.
A szobornak készített autóknak szerintem pont semmi értelme, persze mindenkinek mások a preferenciái.
Csak nem szerencsés, amikor egy alapvetően használati tárgyból műtárgyat csinálnak, vagy akként kezelik.
Kivéve, ha a cél a befektetés, és nem a veteránautózás.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37270 Dátum: 2018 Március 29, 22:37:43 »

Kár volt.
Így szobor lett.
Egyébként tényleg szobor lett.Inkább ilyen nappaliba való nézegetni ez az autó.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37269 Dátum: 2018 Március 29, 22:37:07 »

gratula!
hogy hívják ezt a zöldet?

ez valami más mint ez a lenti, ugye?
<beszúrt kép törölve>

vagy csak a filterek ennyire elviszik?
Bali Grün.

Nem ugyan az a két autó,más színű zöld.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37268 Dátum: 2018 Március 29, 17:40:51 »

Itt van a felújítása.
Az album elejében lévő képek,a felújítás előtti állapotról készültek.

[link torolve]
Kár volt.
Így szobor lett.
« Utoljára szerkesztve: 2018 április 12, 15:12:22 írta Protheus »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37267 Dátum: 2018 Március 29, 17:32:30 »

Hozzám pedig ez a gyönyörűség érkezett,az elmúlt hétvégén!

Korai modell,ez már igazi veterán,kislámpás,kis krómlöksis,kerekműszeres,vékony középkonzolos,évjáratában a GTI után,a legkomolyabb felszereltség és motorizáció, """GLS Automatic""",1.6-os motor,ötajtó.Szép zöld színben,barna belsővel,és A-Z-ig,minden részegységre kiterjedő,felújítást kapott anno Cseke Zoliéktól,minden bekerülő alkatrész eredeti Volkswagen,és OT-rendszám.
gratula!
hogy hívják ezt a zöldet?

ez valami más mint ez a lenti, ugye?


vagy csak a filterek ennyire elviszik?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37266 Dátum: 2018 Március 29, 16:18:45 »

Hozzám pedig ez a gyönyörűség érkezett,az elmúlt hétvégén!

Korai modell,ez már igazi veterán,kislámpás,kis krómlöksis,kerekműszeres,vékony középkonzolos,évjáratában a GTI után,a legkomolyabb felszereltség és motorizáció, """GLS Automatic""",1.6-os motor,ötajtó.Szép zöld színben,barna belsővel,és A-Z-ig,minden részegységre kiterjedő,felújítást kapott anno Cseke Zoliéktól,minden bekerülő alkatrész eredeti Volkswagen,és OT-rendszám.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37265 Dátum: 2018 Március 13, 08:01:46 »

Elkelt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37264 Dátum: 2018 Március 02, 18:12:51 »

Üdv!
https://auto.jofogas.hu/zala/Gumi__nyari_gumi__195_50_r15____felni_76931959.htm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37263 Dátum: 2018 Január 18, 10:19:47 »

akkor ezek mind ilyenek.
és milyen motor van benne? 1.4 benzin?
igen.
1303LS
« Hozzászólás #37262 Dátum: 2018 Január 17, 09:28:59 »

Ha bőrből van akkor néha be kell kenni, de ha már kiszáradt akkor csere.
Nem mindenkinek való az ilyen flancos anyagok. Smiley
Bontatlan dobozában. Motorba töltve 2 évente illik cserélni.
Normális "flancos" anyagokat nem igazán kell kenni.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37261 Dátum: 2018 Január 17, 08:56:28 »

Annak ellenére, hogy vigyázva van rá, elég siralmas az állapota. Direkt szar anyagból csinálták. Valami gumival van bevonva a műanyag. Az a fél miliméteres rész meg kopik, karcolódik. A sebességváltókar szoknyája meg olyan mint ha 100 éves lenne. Tiszta gagyi anyagból gyártották.
Ha bőrből van akkor néha be kell kenni, de ha már kiszáradt akkor csere.
Nem mindenkinek való az ilyen flancos anyagok. Smiley

Eddig jó dolga volt, de be lett fogva. Így most esőben, fagyban, sóban teljesíthet. Nem fogjátok elhinni, de 15 év alatt 4x ázott meg. 32 000 kilómétert ment. Innentől úgy használom, mint ahogy más használná. Ez a természetes elmondanám. Már az olajat is megvettem a 35 000-res cseréhez. Váltóban is cserélem. Amúgy csak 5 év a hosszú élettartamú olajak szavatossága.
Bontatlan dobozában. Motorba töltve 2 évente illik cserélni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37260 Dátum: 2018 Január 17, 08:55:14 »

neked is hámlik a belső kilincs borítása, vagy a garázsban az jól konzerválódik?
B3 és B4 érintett.
Ha már nagyon csúnya nitroval le kell tolni róla a felső réteget.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37259 Dátum: 2018 Január 17, 08:37:14 »

Annak ellenére, hogy vigyázva van rá, elég siralmas az állapota. Direkt szar anyagból csinálták. Valami gumival van bevonva a műanyag. Az a fél miliméteres rész meg kopik, karcolódik. A sebességváltókar szoknyája meg olyan mint ha 100 éves lenne. Tiszta gagyi anyagból gyártották.


akkor ezek mind ilyenek.
és milyen motor van benne? 1.4 benzin?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37258 Dátum: 2018 Január 17, 08:12:02 »

neked is hámlik a belső kilincs borítása, vagy a garázsban az jól konzerválódik?
Annak ellenére, hogy vigyázva van rá, elég siralmas az állapota. Direkt szar anyagból csinálták. Valami gumival van bevonva a műanyag. Az a fél miliméteres rész meg kopik, karcolódik. A sebességváltókar szoknyája meg olyan mint ha 100 éves lenne. Tiszta gagyi anyagból gyártották.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37257 Dátum: 2018 Január 16, 21:25:33 »

neked is hámlik a belső kilincs borítása, vagy a garázsban az jól konzerválódik?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37256 Dátum: 2018 Január 16, 20:54:48 »

Eddig jó dolga volt, de be lett fogva. Így most esőben, fagyban, sóban teljesíthet. Nem fogjátok elhinni, de 15 év alatt 4x ázott meg. 32 000 kilómétert ment. Innentől úgy használom, mint ahogy más használná. Ez a természetes elmondanám. Már az olajat is megvettem a 35 000-res cseréhez. Váltóban is cserélem. Amúgy csak 5 év a hosszú élettartamú olajak szavatossága.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37255 Dátum: 2018 Január 02, 10:21:52 »



https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_70h_1f2_o-12284369

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37254 Dátum: 2017 November 26, 08:49:35 »


https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_70h_1f2_o-12284369

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37253 Dátum: 2017 Október 24, 09:40:37 »

Én most nézegettem a g4-fabia vonalat, viszont pont rosszakat olvastam az 1.4-1.6 benzinről... Sokat esznek, cserében nem mennek, vw legbénább motorjaiként emlegetik.
Fabia 1,4 75 lovas volt ismerősnek, nála félévente vészprogramon volt a motor. Ez lehet egyedi eset, de épp elég hogy fázzak kicsit tőle.

Opel Gasztra: 1.6 benzin: szerelő ismerősöm több 1.6-on cserélt már ecu-t mivel kiolvadnak az érintkezők lábai. Bontottan :100-150e, új 200+.

Aztán ha már szar, akkor legalább szeressem: stilo-147 vonal. Stilo csoportban elég volt 3 nap, hibakódolvasók, érzékelők, szenzorok, adás-vétele, mindenkinek külön műhelye van a kocsihoz otthon. Cheesy Népi rutin az ecu áthelyezés, mert itt is szeretnek kiolvadni motorhőtől a csatlakozók.
Ehhez képest a 147 konstrukcióban nem is tűnik akkora hulladéknak, itt nem fekszik mindenki benne a motortérben, meg lóg a diagnosztika csatlakozókon. Fel-fel tűnnek bontásra váró kocsik amikből átlagos alkatrészeket visznek: beltér, lökhárító, lámpa... De több oldalon szidják twinspark motort, mert itt a vezérlésmódosító csere a napi rutin, meg a spéci gyertyák drágák.

ha veszel okosan kell venni
nekem skoda 101 lo 1,6sr benzin(oktáviábol mnás benzin az szar)ebbe az évjáratban
átlagban 48 literre750-820km megyek attol függ kivezet én vagy párom klima város vegyesen de 730 nál rosszabat nem menetem el és nem hittem szememnek ja és kombi és nehéz nem egy verseny auto de kényelmesen kocsizható(váltó az egyetlen gyenge pont én már cseréltem)

Ha fábia akkor 1,4 16v 75 le ha volt gazdája de elég sok gyerekbetegsége van(ha volt gazdája akkor semmi baja és 7el max elmászkálsz)
(eszi a veztengely házat,könnyen csapágyas,karter lecsapató befagytélen) ha normális olajcsere volt mindig akkor jok

és ami jo ebböl még 1,9sdi

1,2 és skoda motoros 1,4 azok borzasztóak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #37252 Dátum: 2017 Október 20, 13:02:53 »

Aztán ha már szar, akkor legalább szeressem: stilo-147 vonal. Stilo csoportban elég volt 3 nap, hibakódolvasók, érzékelők, szenzorok, adás-vétele, mindenkinek külön műhelye van a kocsihoz otthon. Cheesy Népi rutin az ecu áthelyezés, mert itt is szeretnek kiolvadni motorhőtől a csatlakozók.
Ehhez képest a 147 konstrukcióban nem is tűnik akkora hulladéknak, itt nem fekszik mindenki benne a motortérben, meg lóg a diagnosztika csatlakozókon. Fel-fel tűnnek bontásra váró kocsik amikből átlagos alkatrészeket visznek: beltér, lökhárító, lámpa... De több oldalon szidják twinspark motort, mert itt a vezérlésmódosító csere a napi rutin, meg a spéci gyertyák drágák.

Ezzel vitatkoznék, legalábbis én pont fordítva tapasztaltam. (igaz akkoriban fiatalbb kocsik voltak ezek)

Twinspark nyűgös és a gyári gyertyán kívül mást nem szeret, ha jó, akkor csak simán sokat eszik és nem megy. A Stiloból az első évjáratosokat illik kerülni csak kisebb elektronikai gyogyók miatt, a többin az anyós ülés légzsák érzékelője szokott behalni, más nyűggel nem találkoztam. A mo-i 17-es felniseken évi egy kormányösszekötővel is lehet számolni, de az aprópénz. A vezérlésmódosító az 1.8-nál kérdés, de 40e tétel, túlélhető. Stilo jó választás lehet, viszont inkább 1.4 vagy 1.8 motorral venném (1.4-hez 6-os váltó van, ugyanúgy megy mint az 1.6 /sehogy/, de 1,5 literrel jobban fogyaszt és nem érezni nagyon gyengének, az 1.8 ugyanannyit eszik mint az 1.6 de sokkal erősebb és közlekedhetőbb.) Ha cumizni szeretnél mindenképp, akkor vegyél üvegtetőset, azzal biztos lesz baj és a többi apróság fel sem tűnik majd Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2017 Október 20, 13:07:42 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.