www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:12:46
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400580 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11964 Dátum:
2010 November 19, 21:55:49 »
Amit tőled vettem, Aircult-nál van. Nem tudom beépítette-e. Vagy az nem ilyen volt?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 19, 14:37:16
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/11/egy-kis-problema-merult-fel.html
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11963 Dátum:
2010 November 19, 17:59:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 19, 14:38:33
Nyomáselosztó, és warmlaufregler (bemelegedés szabályzó) ezeket szerezz olcsón jót!
Az utolsó gyártású Golfokon már rég nem K jet van.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11962 Dátum:
2010 November 19, 16:17:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 19, 14:37:16
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/11/egy-kis-problema-merult-fel.html
elolvastam a balhet a CSP-nel kapsza asszem forgofejü allitocsavart es 1:25-ös himbakat is , de ez nem egy hianycikk, ha nem ott akarsz venni
(csodalkozok, hogy nem helyböl ezeket tetted bele . . .)
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11961 Dátum:
2010 November 19, 14:38:33 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 19, 14:28:42
nincs semmi egetverö drage cucc, amit ne lehetne barmelyik kenyerboltban a legelsö polcrol levenni es beepiteni
El.Benzinpumpa esetleg ami kikophat . . .
ne felejsd hogy a nyaron alltak a Golf 1-el vegleg le, Del Afrikaban !
ha szar lett volna nem gyartjak 30 evig
de mindegy befejeztem, en megvagyok rola gyözödve hogy egy spezi dolog es jol passzol egy Bogarban !
Nyomáselosztó, és warmlaufregler (bemelegedés szabályzó) ezeket szerezz olcsón jót!
Az utolsó gyártású Golfokon már rég nem K jet van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11960 Dátum:
2010 November 19, 14:37:16 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/11/egy-kis-problema-merult-fel.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11959 Dátum:
2010 November 19, 14:28:42 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 19, 12:24:54
Ez mind igaz, viszont a 25-30 éves K-jetekkel már legalább annyi probléma van, mint a hasonló korú karbikkal... Amíg jók, addig nincs gond velük, de ha egy K-jet kezd dögledezni, vagy állt 15 évet... Ott nem segít a pucolgatás...
nincs semmi egetverö drage cucc, amit ne lehetne barmelyik kenyerboltban a legelsö polcrol levenni es beepiteni
El.Benzinpumpa esetleg ami kikophat . . .
ne felejsd hogy a nyaron alltak a Golf 1-el vegleg le, Del Afrikaban !
ha szar lett volna nem gyartjak 30 evig
de mindegy befejeztem, en megvagyok rola gyözödve hogy egy spezi dolog es jol passzol egy Bogarban !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11958 Dátum:
2010 November 19, 12:25:54 »
Ha a motor tökéletes, akkor a motoron be tudod állítani szinte tökéletesre.
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 November 19, 10:25:48
Ez OK, engem az érdekelt, hogy ha a motor 100%-os, akkor tényleg tökéletesen szimmetrikusan dolgozik, vagy mindenképpen van benne némi eltérés?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11957 Dátum:
2010 November 19, 12:24:54 »
Ez mind igaz, viszont a 25-30 éves K-jetekkel már legalább annyi probléma van, mint a hasonló korú karbikkal... Amíg jók, addig nincs gond velük, de ha egy K-jet kezd dögledezni, vagy állt 15 évet... Ott nem segít a pucolgatás...
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 19, 10:50:28
YESSS
Es ezt kene okosoknak megerteni vazze !
))
Ha a Motor 100 %-os,
es a karbi is külön, extra, separat be lett 100 %-osra allitva,
akkor minden 200 %-os
))
De ilyen csak a meseben van .
Erre van az Injektor / Igazi karbi helyettesitö, beallitasi dramakat nelkülözö technikai elörelepes, / ami mindig egyforma mennyisegü Benzint nyom a Motorba .
Nincs tükkel, polierozgatasokkal Pillangoszelepekkel stb stb valo baszkodas.
/ ezt is meg kene erteni egy - ket okosnak
)
/
Minden beepitett alkatresznek jonak kell lennie. Pelda:
Dugattyu kopott = nem megy a motor rendesen
Gyürü törött = ugyanez
Vezmü tengely beragodott = ugyanez
Karbi falsul beallitva = ugyanez stb
Mindjart jön a Varazslo es elkabit benneteket
))
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11956 Dátum:
2010 November 19, 12:19:32 »
Végülis gyakorlatilag is...
Idézetet írta: tati - 2010 November 19, 10:22:57
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11955 Dátum:
2010 November 19, 10:50:28 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 19, 10:10:09
Elvileg jó a padon való beállítás. Ha motoron állítod be, akkor feltételezni kell a motor tökéletes állapotát és egyéb beállításait. Ha pl. az egyik hengernél a szelephézagokat nagyon elállítom, akkor át tudja verni a szinkrontesztert...
Ilyenkor a rossz motorbeállításhoz, vagy hibás motorhoz a karbit is rosszul állítod be.
YESSS
Es ezt kene okosoknak megerteni vazze !
))
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 November 19, 10:25:48
Ez OK, engem az érdekelt, hogy ha a motor 100%-os, akkor tényleg tökéletesen szimmetrikusan dolgozik, vagy mindenképpen van benne némi eltérés?
Ha a Motor 100 %-os,
es a karbi is külön, extra, separat be lett 100 %-osra allitva,
akkor minden 200 %-os
))
De ilyen csak a meseben van .
Erre van az Injektor / Igazi karbi helyettesitö, beallitasi dramakat nelkülözö technikai elörelepes, / ami mindig egyforma mennyisegü Benzint nyom a Motorba .
Nincs tükkel, polierozgatasokkal Pillangoszelepekkel stb stb valo baszkodas.
/ ezt is meg kene erteni egy - ket okosnak
)
/
Minden beepitett alkatresznek jonak kell lennie. Pelda:
Dugattyu kopott = nem megy a motor rendesen
Gyürü törött = ugyanez
Vezmü tengely beragodott = ugyanez
Karbi falsul beallitva = ugyanez stb
Mindjart jön a Varazslo es elkabit benneteket
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11954 Dátum:
2010 November 19, 10:25:48 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 19, 10:10:09
Ilyenkor a rossz motorbeállításhoz, vagy hibás motorhoz a karbit is rosszul állítod be.
Ez OK, engem az érdekelt, hogy ha a motor 100%-os, akkor tényleg tökéletesen szimmetrikusan dolgozik, vagy mindenképpen van benne némi eltérés?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11953 Dátum:
2010 November 19, 10:22:57 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 19, 10:10:09
Elvileg
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11952 Dátum:
2010 November 19, 10:10:09 »
Elvileg jó a padon való beállítás. Ha motoron állítod be, akkor feltételezni kell a motor tökéletes állapotát és egyéb beállításait. Ha pl. az egyik hengernél a szelephézagokat nagyon elállítom, akkor át tudja verni a szinkrontesztert...
Ilyenkor a rossz motorbeállításhoz, vagy hibás motorhoz a karbit is rosszul állítod be.
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 November 19, 09:56:01
lehet hülyeség, de előfordulhat, hogy laboratóriumi körülmények között faszán szinkronba hozod a karbit (mind a kettő pontosan ugyan olyan) és ennek ellenére szar lesz motoron? Kis eltérés mindig van a két oldal ereje között, nem? akkor meg úgy illik a karbit is beállítani...vagy
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11951 Dátum:
2010 November 19, 09:56:01 »
lehet hülyeség, de előfordulhat, hogy laboratóriumi körülmények között faszán szinkronba hozod a karbit (mind a kettő pontosan ugyan olyan) és ennek ellenére szar lesz motoron? Kis eltérés mindig van a két oldal ereje között, nem? akkor meg úgy illik a karbit is beállítani...vagy
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11950 Dátum:
2010 November 18, 14:52:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 18, 13:06:14
Hordozható diagnosztikai műszerről (szinkronteszter) beszéltünk, nem labóratóriumi áramlástani mérőpadról.
Egyébként ez a műszer is vagy 40 éves.
Mindegy de jo !
1/ Ugy gondolom egy karburatorban levegö es benzin keverek aramlasa törtenik, igy ezt egy (ahogy irod) aramlastani keszülekkel kell beallitani, (azaz synkronizalni amennyiben több karburatorrol van szo.)
2/ Ugy gondolom egy diagnostikai müszerrel maximum a kilött gazt tudnad merni, de azzal egy optimalis motormüködeshez passzolo beallitast (csavargatas ellenere ) elerni nem lehetne
Maga a gazkepzödes meg nem jelez optimalis müködest , maximum jelez egy EU szabvany -környezetnek megfelelö szamot-adatot.
3/ A Foton lathato keszülekkel viszont beallithatod a karburator levegö-benzin aramlasat, (ezaltal a motor teljesitmeny görbejet )es a diagnosztikaval lemerheted a z elegetett benzin vegtermeket.
4/ Diagnostika szo, ugy tevedek, problemak, felismerese, megallapitasa ! Nem a javitasa !
valamit Diagnostikalni, nem egyenlö a beallitassal, javitassal, modhatnank gyogyitassal...
tehat egy diagnostikai müszerrel csak hibat eszlelhetsz es nem beallithatsz
tevedek ?
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11949 Dátum:
2010 November 18, 13:06:14 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 18, 12:29:13
<beszúrt kép törölve>ezzel kellene
)ami a varazslo szerint elavult
))
Hordozható diagnosztikai műszerről (szinkronteszter) beszéltünk, nem labóratóriumi áramlástani mérőpadról.
Egyébként ez a műszer is vagy 40 éves.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11948 Dátum:
2010 November 18, 12:29:13 »
ezzel kellene
)ami a varazslo szerint elavult
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11947 Dátum:
2010 November 18, 10:27:22 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 17, 23:11:30
tipikus magyar tuningmotor
jó is lehetett volna mert jó alkatrészek vannak benne ,de rosszul válogatták össze. volt benne tuning szeleprugó is + 009 gyújtás
csak hát 34karbival 125ös fúvókával hiába volt forgós ,erőtlen mint a gyerekfing
biztos féltek a 2 karbitól mert aztnem lehet beállitani
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11946 Dátum:
2010 November 18, 05:18:51 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 17, 23:11:30
tipikus magyar tuningmotor
jó is lehetett volna mert jó alkatrészek vannak benne ,de rosszul válogatták össze. volt benne tuning szeleprugó is + 009 gyújtás
csak hát 34karbival 125ös fúvókával hiába volt forgós ,erőtlen mint a gyerekfing
Stunt ! te vagy ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11945 Dátum:
2010 November 17, 23:11:30 »
Idézetet írta: Balage - 2010 November 17, 22:14:35
megszorult vagy mi az oka?
tipikus magyar tuningmotor
jó is lehetett volna mert jó alkatrészek vannak benne ,de rosszul válogatták össze. volt benne tuning szeleprugó is + 009 gyújtás
csak hát 34karbival 125ös fúvókával hiába volt forgós ,erőtlen mint a gyerekfing
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11944 Dátum:
2010 November 17, 22:14:35 »
megszorult vagy mi az oka?
Idézetet írta: tati - 2010 November 17, 22:12:19
ez már nem lesz összerakva
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11943 Dátum:
2010 November 17, 22:12:19 »
Idézetet írta: Balage - 2010 November 17, 22:08:07
tengely marad?
ez már nem lesz összerakva
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11942 Dátum:
2010 November 17, 22:08:07 »
tengely marad?
Idézetet írta: tati - 2010 November 17, 22:04:15
ja ott a lendkerék fele néznek a bizgentyűk
most kezdtem leszedni a hajtórudakat és feltünt hogy mind a 4 egyirányba van és felül vannak a jelek
de kicsit erősnek tartottam a 120as tengelyt gyári 34es karbival ,hát nem is muzsikált szépen
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11941 Dátum:
2010 November 17, 22:04:15 »
Idézetet írta: Balage - 2010 November 17, 21:54:55
Mert nem pont középen kapcsolódik a dugóhoz. Azt is csak egy állásban szabad beépíteni.
aszem
ja ott a lendkerék fele néznek a bizgentyűk
most kezdtem leszedni a hajtórudakat és feltünt hogy mind a 4 egyirányba van és felül vannak a jelek
de kicsit erősnek tartottam a 120as tengelyt gyári 34es karbival ,hát nem is muzsikált szépen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11940 Dátum:
2010 November 17, 21:54:55 »
Mert nem pont középen kapcsolódik a dugóhoz. Azt is csak egy állásban szabad beépíteni.
aszem
Idézetet írta: tati - 2010 November 17, 21:52:22
mér kell hogy felül legyenek a jelzések a hajtórudakon?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11939 Dátum:
2010 November 17, 21:52:22 »
mér kell hogy felül legyenek a jelzések a hajtórudakon?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11938 Dátum:
2010 November 16, 23:24:03 »
Idézetet írta: somci - 2010 November 16, 22:34:06
Ezt a papper utcán is használja? Ha igen, akkor jó pár éppen csajozó suhancot megverhetett a piros lámpánál...
Slick gumi ide vagy oda
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11937 Dátum:
2010 November 16, 22:34:06 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 16, 21:12:40
Van még video rennopáról... Itt még Ő is látszik:
http://www.youtube.com/watch?v=ZrVoYJyWs7A
Jó fej volt az öreg, kár, hogy Stunt bunkózott vele...
Ezt a papper utcán is használja? Ha igen, akkor jó pár éppen csajozó suhancot megverhetett a piros lámpánál...
Slick gumi ide vagy oda
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11936 Dátum:
2010 November 16, 21:46:35 »
Az autó nagyon ismerős...
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 16, 21:42:05
pedig a DragDayen is ott szokott lenni
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11935 Dátum:
2010 November 16, 21:42:05 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 16, 21:35:09
Nem ismerem
pedig a DragDayen is ott szokott lenni
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11934 Dátum:
2010 November 16, 21:36:03 »
Amúgy egy csomóan szerencsétlenkedtek DDD-n... Rajtnál, váltásoknál, stb... Az öreg hibátlanul elrúgta neki...
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 16, 21:26:30
Jó reflexei vannak még, és van vagy 45 kiló
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11933 Dátum:
2010 November 16, 21:35:09 »
Nem ismerem
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 16, 21:16:38
Nálam ő a favorit rennopa kategóriában.. róla nincs videó??
szenzációsan megy az öreg a narancs bogarával (ott ül a háttérben)
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11932 Dátum:
2010 November 16, 21:26:30 »
Jó reflexei vannak még, és van vagy 45 kiló
Idézetet írta: callook - 2010 November 16, 21:12:40
Van még video rennopáról... Itt még Ő is látszik:
http://www.youtube.com/watch?v=ZrVoYJyWs7A
Jó fej volt az öreg, kár, hogy Stunt bunkózott vele...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11931 Dátum:
2010 November 16, 21:16:38 »
Nálam ő a favorit rennopa kategóriában.. róla nincs videó??
szenzációsan megy az öreg a narancs bogarával (ott ül a háttérben)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11930 Dátum:
2010 November 16, 21:12:40 »
Van még video rennopáról... Itt még Ő is látszik:
http://www.youtube.com/watch?v=ZrVoYJyWs7A
Jó fej volt az öreg, kár, hogy Stunt bunkózott vele...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11929 Dátum:
2010 November 16, 20:09:35 »
Debrecenbe megérkezett az új Rototest teljesítménymérő (a leégett helyett).
Egyelőre készül a műhely, de nemsoká üzembe áll a rendszer, aztán lehet mérni most már itt is
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11928 Dátum:
2010 November 16, 19:58:09 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 November 16, 18:44:58
Nemes egyszerűséggel becsokiznék ha kétkerékre állna valami igy alattam.
Az hagyján, de milyen komoly combhosszabbító műtét kell, hogy akkor is nyomd a gázt mikor 40cm-t pattogsz az ülésben
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11927 Dátum:
2010 November 16, 19:57:03 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 16, 19:04:35
Akkor ezt ne próbáld
http://www.youtube.com/watch?v=AMsjRtOHXow&NR=1&feature=fvwp
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11926 Dátum:
2010 November 16, 19:53:24 »
Idézetet írta: somci - 2010 November 16, 12:46:34
Héhhé, nem rólad beszéltem, hanem bogara_zo megbízhatatlan turbós motorjának csövezéséről, amire te is megjegyezted, hogy gáz...
Remélem félreértetted, és csak én nem értettem a poénkodásod
erről jut eszembe egy kicsit off story, de ide való
hétvégi buliban összefutottam egy régebbi cimborámmal, kérdezi bogár megvan még? jaja, ezt csinálom, azt csinálom..erre jön, hogy képzeljem el, van egy ismerőse, akinek (figyelem!!) 450 azaz NÉGYSZÁZÖTVEN lovas bogara van ITTHON
Aztán csak kiderült, hogy még nem is látta azt a bogarat, de a tualj elmesélései alapján nagyon durva lehet...hát igen, a csövezésem óta sokat fejlődhetett emberünk, meg a bogár is hízik 50 lovat minden forma1-es futam hétvégéjén
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11925 Dátum:
2010 November 16, 19:12:42 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 16, 19:04:35
Akkor ezt ne próbáld
http://www.youtube.com/watch?v=AMsjRtOHXow&NR=1&feature=fvwp
Igyekszem elkerülni.De ezzel sem járnék suliba.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSzOd__feIw&NR=1
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...