www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:48:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406396 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10204 Dátum:
2010 Július 28, 22:06:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 28, 21:57:21
me gyenge
Ne feledd, hogy az 1915-ösöm 107 lovat tudott 5500-on, és azután még jobb is lett, de már nem mérettem le.
Mutass egy másikat, ami ennyi mért és nem száj lóerőt tudott. Bemondani én is be tudok százhatvanat.
Egyelőre az erősebb volt, mint a mostani 2110-es.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10203 Dátum:
2010 Július 28, 22:04:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 28, 22:02:00
a kérdés komoly volt ,tényleg érdekel, mert kívülröl tényleg féltégla
Én azért használtam, mert ezt tudtam szerezni, ami befért a typ3-asba a fedél alá, rudazattal.
Ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10202 Dátum:
2010 Július 28, 22:02:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 21:58:03
Nem favorizálom, de a typ3 motortér fedele alá jobban elfér, mint az IDF.
Aki favorizálta az Gene Berg volt.
a kérdés komoly volt ,tényleg érdekel, mert kívülröl tényleg féltégla
gene berg nek meg hiába írok a szerencsétlen nem tud magyrul
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10201 Dátum:
2010 Július 28, 21:58:03 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 28, 21:56:37
te fater! miért favorizálod a dcnf karbit ? láttam ma egyet olyan randa kockadoboz
Nem favorizálom, de a typ3 motortér fedele alá jobban elfér, mint az IDF.
Aki favorizálta az Gene Berg volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10200 Dátum:
2010 Július 28, 21:57:21 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 28, 21:56:37
te fater! miért favorizálod a dcnf karbit ? láttam ma egyet olyan randa kockadoboz
me gyenge
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10199 Dátum:
2010 Július 28, 21:56:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 21:41:18
Ma készült egy újabb tuningmotor.
W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).
te fater! miért favorizálod a dcnf karbit ? láttam ma egyet olyan randa kockadoboz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10198 Dátum:
2010 Július 28, 21:50:21 »
Szombat Horton lesz tuning tali lesz gyorsulás 201m ingyenes
2bogár megy aki akar jöjjön
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10197 Dátum:
2010 Július 28, 21:46:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 21:41:18
Ma készült egy újabb tuningmotor.
W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).
kis tengely kis karbik gyávák játéka
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10196 Dátum:
2010 Július 28, 21:41:18 »
Ma készült egy újabb tuningmotor.
W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10195 Dátum:
2010 Július 28, 21:36:46 »
ha gyári közeli 1.6 motoron a 36weber idf -ben a fúvóka kombo 125-180 28mm venturival az ideális, akkor ez jó a 36-os dellortóban is?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10194 Dátum:
2010 Július 27, 22:34:35 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2010 Július 27, 21:18:55
terveim szerint Máltára költözöm,csak akkor meg a kormányt kell áttenni a jobb oldalra....
én meg malátára és akkor középre
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10193 Dátum:
2010 Július 27, 21:18:55 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Július 27, 20:50:00
kéne oda alulra egy takorólemez tán ?
terveim szerint Máltára költözöm,csak akkor meg a kormányt kell áttenni a jobb oldalra....
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10192 Dátum:
2010 Július 27, 20:50:00 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2010 Július 27, 20:39:48
kéne oda alulra egy takorólemez tán ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10191 Dátum:
2010 Július 27, 20:39:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 27, 11:20:47
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10190 Dátum:
2010 Július 27, 19:02:18 »
Ez volt a Meláktól a hétvége beszólása... :-)
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Július 27, 18:59:20
Te is inkább járnál 1200 pdvel mert az megy mint a rakéta és eszik mint az öngyújtó.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10189 Dátum:
2010 Július 27, 18:59:20 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 27, 13:10:53
mert ezt hívják hobbinak. pénzért mindenki tud erős autót venni.
Te is inkább járnál 1200 pdvel mert az megy mint a rakéta és eszik mint az öngyújtó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10188 Dátum:
2010 Július 27, 18:51:54 »
Majd Karácsony környékén amikor mindkét motor kapja az update-et, akkor társalgunk... Még én sem vagyok biztos a dolgomban, de vagy megturatom ezeket, vagy eladom és cserélem...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 27, 18:47:02
Ezen lehet elgondolkodnék.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10187 Dátum:
2010 Július 27, 17:28:33 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 27, 16:23:55
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10186 Dátum:
2010 Július 27, 16:23:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 27, 11:20:47
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10185 Dátum:
2010 Július 27, 13:10:53 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 27, 09:05:16
semmi büvöles, tunningolas, nincs ertelme- sok penz es minek ?
mert ezt hívják hobbinak. pénzért mindenki tud erős autót venni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10184 Dátum:
2010 Július 27, 11:20:47 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 27, 09:05:16
( Lathattatok a tegnapi Videon a varazslot is 15 Km/h val megelöztek siman, holott nyomta mint az allat, es otthol semmi mast nem csinal csak köböli, büvöli, szereli, csokolgatja a gepet, neki sem volt ertelme elkezdeni ,mert a masík siman lenyomta - bizonyithatoan . kesz ennyi )
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10183 Dátum:
2010 Július 27, 09:05:16 »
Idézetet írta: brez - 2010 Július 26, 18:32:03
Úgy emlékszem azt írta egykor xoyox, hogy az egész autót a biss tuning építette....
a Biss tunninghoz semmi közöm, , a legundoritobb alkatreszarus Ostrak földön !
magat a "Rumpf " üres Blokkot itt vettem egy Austriai embertöl, minden nelkül.
/ ott ahol a Lacika es a Szeki is vasarolt mar motorokat / ( amugy Fotok tucatjait tettem mar itt a motor epiteseröl közze )
tehat minden tovabbi felpitmenyt hozza en csinaltam.
A Kocsit ugyszinten en büvöltem össze erröl is ezer foto volt itt lathato
es e-miatt a sok kinlodas miatt lett elegem az epitesböl, ezentul kizarolag eredeti gepekkel fogok jarni.
semmi büvöles, tunningolas, nincs ertelme- sok penz es minek ?
( Lathattatok a tegnapi Videon a varazslot is 15 Km/h val megelöztek siman, holott nyomta mint az allat, es otthol semmi mast nem csinal csak köböli, büvöli, szereli, csokolgatja a gepet, neki sem volt ertelme elkezdeni ,mert a masík siman lenyomta - bizonyithatoan . kesz ennyi )
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10182 Dátum:
2010 Július 26, 18:32:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Július 26, 18:20:04
azt hittem a Papa rakta össze...de akkor valami tuning cégtől van/volt?
Úgy emlékszem azt írta egykor xoyox, hogy az egész autót a biss tuning építette....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10181 Dátum:
2010 Július 26, 18:23:36 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Július 26, 18:20:04
azt hittem a Papa rakta össze...de akkor valami tuning cégtől van/volt?
aztnemtudom ki rakta össze de jó volt az biztos
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10180 Dátum:
2010 Július 26, 18:20:04 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Július 26, 18:12:59
nemtudom de kurvára ment
amikor alakitottuk vissza ....
azt hittem a Papa rakta össze...de akkor valami tuning cégtől van/volt?
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10179 Dátum:
2010 Július 26, 18:12:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Július 26, 17:06:37
azt a motort ki építette?
nemtudom de kurvára ment
amikor alakitottuk vissza ....
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10178 Dátum:
2010 Július 26, 17:06:37 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 26, 14:31:57
banom, hogy a Lavinaval nem mutattam meg neki, hogy megy egy regi ! auto
azt a motort ki építette?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10177 Dátum:
2010 Július 26, 17:03:44 »
Na, most szedtem össze a tankolások blokkjait és pontosan 10L/100km fogyasztás jött ki (mindent beleszámoltam, a kannákból beöntött benzint is). Kint picit többnek éreztem, mert egyrészt csalóka a benzinszintjelzőm, így soha sem 40, hanem 30 litereket tankoltam. Másrészt a másik 3 autóhoz képest, ami 7-7,5 litert evett százon, azért gyakrabban kellett megtankolnom.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 10:45:57
Egyébként az oxyboxer és az oettinger is nagyon jól szerepelt, az oxy érezhetően jobban megy, jobban gyorsul, autópályán amikor elnyomtuk 170-ig akkor tisztán látszott. Van video, majd felteszem a youtube-ra.
Viszont az Oettinger olyan szenzációsan fogyasztott, hogy magam sem hittem el, folyamatos GPS 100-as tempónál 7-7.2 liter, belekalkulálva a műszer 10%-os sietését is. 130-nál meg 8.5-9 liter között.
SAjnos az oxyboxer fogyasztéását nem tudjuk, mert Zoli minden parkolóban tankolt, de nem sokkal van 15 liter felett.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10176 Dátum:
2010 Július 26, 16:54:27 »
Máskor is viheted
Idézetet írta: stonemen - 2010 Július 26, 12:41:41
A gsattila 303-asával autóztunk egy laza 40km távot a hétvégén, nagyon jó volt vezetni. Stabilan, szépen ment, állatkodás nem volt, csak élményautózás. :-)
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10175 Dátum:
2010 Július 26, 14:31:57 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 26, 14:26:40
Ugyan már... Kínodban már turbon agyalsz, hogy csaljál bele még pár lovat.
Különben is, amit az én autóm az oettingerhez képest plusszban megevett benzinből, azt az oettinger benyelte olajból...
hiaba agyal , hiaba köböl, mindig lesz valaki aki megelözi, es masra foghatja a sajat hibajat ...
banom, hogy a Lavinaval nem mutattam meg neki, hogy megy egy regi ! auto
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10174 Dátum:
2010 Július 26, 14:29:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 14:03:44
Teszek rá egy tisztességes hengerfejet és reggelire eszek majd oxyboxert fűtéssel és szivatós karburátorral és 8 liter /100-as fogyasztással.
ja ez egy jo ötlet akkor biztosan jobban fog menni a Tied, mert a kek auto lathatoan fenyevekre otthagyott a videon a palyan.
többit letöröltem
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10173 Dátum:
2010 Július 26, 14:26:40 »
Ugyan már... Kínodban már turbon agyalsz, hogy csaljál bele még pár lovat.
Különben is, amit az én autóm az oettingerhez képest plusszban megevett benzinből, azt az oettinger benyelte olajból...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 14:03:44
Teszek rá egy tisztességes hengerfejet és reggelire eszek majd oxyboxert fűtéssel és szivatós karburátorral és 8 liter /100-as fogyasztással.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10172 Dátum:
2010 Július 26, 14:03:44 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 26, 13:18:36
Nagyon tetszik a hangja ennél a folyamatos tempónál.
Nagyon jó a hangja és mire megjöttünk sokat csendesedett, elment az a szokásos nyers hang, ami az első 1000-1500 km-nél szokott lenni.
Belül jobb a hangja mint kívül, a lényeg, hogy belül sem zavaróan hangos még nagyobb tempónál sem annyira.
Teszek rá egy tisztességes hengerfejet és reggelire eszek majd oxyboxert fűtéssel és szivatós karburátorral és 8 liter /100-as fogyasztással.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10171 Dátum:
2010 Július 26, 13:39:37 »
Stunt a gyenge poénjaival próbálja elterelni a figyelmet arrol, hogy az oettinger csak árnyéka az oxyboxernek...
Pontos fogyasztás adatom még nincsen, de kifelé 11 L körül lehetett, viszont vissza, amikor jó 5-600-as fordulattal többet forgott a motor, a fogyasztás is javult valamit. Amikor Pestre, Balatonra mentem a saját tempómban, picit gyorsabban, akkor nem ment 10 L fölé a fogyasztás, bár csak picivel volt alatta.
Könnyítés: Sajnos pont az ellenkezője volt, 4 ember cucca, kajája volt nálam + sok szerszám, emelő, pavilon, asztal, alkatrészek, gázfőző stb...
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 26, 12:38:08
az nagyon sok, főleg hosszúváltóval. Biztos lehet rajta javítani beállítással.
Viszont látom Zoli lekönnyítette a gépet, olyan felesleges cuccokat, mint a borotva stb. otthon hagyott
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10170 Dátum:
2010 Július 26, 13:18:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 11:03:48
Hazafelé, immáron egyedül, Soproniaktól leválva.
http://www.youtube.com/watch?v=nHUeuNrH65I
Nagyon tetszik a hangja ennél a folyamatos tempónál.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10169 Dátum:
2010 Július 26, 12:41:41 »
A gsattila 303-asával autóztunk egy laza 40km távot a hétvégén, nagyon jó volt vezetni. Stabilan, szépen ment, állatkodás nem volt, csak élményautózás. :-)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10168 Dátum:
2010 Július 26, 12:38:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 10:45:57
SAjnos az oxyboxer fogyasztéását nem tudjuk, mert Zoli minden parkolóban tankolt, de nem sokkal van 15 liter felett.
az nagyon sok, főleg hosszúváltóval. Biztos lehet rajta javítani beállítással.
Viszont látom Zoli lekönnyítette a gépet, olyan felesleges cuccokat, mint a borotva stb. otthon hagyott
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10167 Dátum:
2010 Július 26, 12:02:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 11:54:54
Egészen pontosan 2840 km volt nekem.
Az szép.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10166 Dátum:
2010 Július 26, 11:54:54 »
Idézetet írta: szricsi - 2010 Július 26, 11:52:04
És összesen oda-vissza kb. hány KM-et autóztatok? Amúgy nagyon jó videók, biztosan felejthetlen lehetett
Egészen pontosan 2840 km volt nekem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10165 Dátum:
2010 Július 26, 11:52:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 11:42:45
Lassú végsebességre és 150 után szarul is gyorsul.
És összesen oda-vissza kb. hány KM-et autóztatok? Amúgy nagyon jó videók, biztosan felejthetlen lehetett
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...