www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 17:46:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406696 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10084 Dátum: 2010 Július 12, 22:36:42 »

"csak" 6.  "8 ezer/perc" az óra.
az ott a végén 8 (ezer/perc fordulat) volt??? Shocked Shocked Shocked Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10083 Dátum: 2010 Július 12, 22:30:27 »

az ott a végén 8 (ezer/perc fordulat) volt??? Shocked Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10082 Dátum: 2010 Július 12, 22:22:42 »

http://www.youtube.com/watch?v=kGENbASNutI


Hú, de megy ez a gép.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10081 Dátum: 2010 Július 12, 22:06:30 »

egyébként a rudazat is akadhat eceteraecetera ......

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10080 Dátum: 2010 Július 12, 22:05:44 »


Szerintem nincs abban semmi gáz, csak levegő. Amikor melegszik, akkor a réz tágul és ennyi.
Hallottam valahol. passz
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10079 Dátum: 2010 Július 12, 22:04:44 »

Nekem van olyan, ami összezárva döglött meg.

Esetleg lehetséges olyan, hogy összerohad a harmonikák között és azért nem képes aztán kinyílni. De más is mondta már, hogy elvileg elromlott termosztát zárva maradt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10078 Dátum: 2010 Július 12, 22:04:28 »

Nekem van olyan, ami összezárva döglött meg.

nekem is 3db

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10077 Dátum: 2010 Július 12, 22:03:47 »

Az sztem nem bimetál, hanem hőre változó térfogatú gázzal van töltve. Ha kilyukad (elromlik), akkor nyitott állapotba hozza a lamellákat, mert távozott belőle a gáz. Én így tom.


Szerintem nincs abban semmi gáz, csak levegő. Amikor melegszik, akkor a réz tágul és ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10076 Dátum: 2010 Július 12, 22:00:49 »

Nekem van olyan, ami összezárva döglött meg.

lényeg hogy nyitva marad nem?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10075 Dátum: 2010 Július 12, 21:59:40 »

Az sztem nem bimetál, hanem hőre változó térfogatú gázzal van töltve. Ha kilyukad (elromlik), akkor nyitott állapotba hozza a lamellákat, mert távozott belőle a gáz. Én így tom.
lényeg hogy nyitva marad nem?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10074 Dátum: 2010 Július 12, 21:58:20 »

ha a bimetálos termosztát beszarik akkor pont nyitva marad minden nem?
Az sztem nem bimetál, hanem hőre változó térfogatú gázzal van töltve. Ha kilyukad (elromlik), akkor nyitott állapotba hozza a lamellákat, mert távozott belőle a gáz. Én így tom.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10073 Dátum: 2010 Július 12, 21:54:17 »

ezzel csak annyiban vitatkoznék,hogy akkor igaz,ha nincsenek a tömítések a helyükön
amennyiben a helyén van minden tömítés akkor olyat szív föntről a kopoltyútól,hogy alapjáraton elfújja (szívja) az öngyújtó lángját
ha a bimetálos termosztát beszarik akkor pont nyitva marad minden nem?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10072 Dátum: 2010 Július 12, 21:40:55 »

ezzel csak annyiban vitatkoznék,hogy akkor igaz,ha nincsenek a tömítések a helyükön
amennyiben a helyén van minden tömítés akkor olyat szív föntről a kopoltyútól,hogy alapjáraton elfújja (szívja) az öngyújtó lángját
ehhez csak annyit tennék hozzá,hogy az enyémen kívül kb 3 buszt ismerek,ismertem amiben benne volt pl a tálca tömítése
de az esetek 90%-ban az ajtóé sem volt bent
ezt csak az 1,6 motorokkal kapcsolatban írtam , mert ugye a 2,0 motoroknál hátul szív a hűtés aminek kifejezetten jót tesz,tenne ha a hátsó motortérfedél nyitva van
azt azonban nem venném fixre ,hogy a menetszél a motorhőt nem pont oda vágja vissza fel
a 2,0 motoros buszok tulajainak elmondása alapján az a megoldás jó

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10071 Dátum: 2010 Július 12, 21:30:50 »

Amikor pár éve Bélapátfalvára megérkezett a Kiccsabi, a buszában bugyborékolva forrt az olaj.

Na, az már kicsit meleg volt.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10070 Dátum: 2010 Július 12, 21:26:02 »

Akárcsak a typ3-as, de 30 perc autópálya után átmelegedik úgy a lemez, hogy a beszívott levegő is meleg lesz, mire a turbinaházhoz ér.

Ezt nem én találtam ki, méregették buszosok és szigetelgették, meg miazmás. Kaliforniában.
a busz és a typ3 között van 1 méter különbség , kaliforniában pedig alsó hangon +30 fok
habár manapság nálunk is
asszem vennem kell egy hőfokmérőt ,hogy tovább okoskodhassak  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10069 Dátum: 2010 Július 12, 21:20:43 »

a mérő ugrálása volt a furcsa nekem

Test hiba lehetett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10068 Dátum: 2010 Július 12, 21:20:24 »

ezekbe nivos cuccokba nem bizom


Addig mér jól amíg olajban van, de amikor megpörgeted a gépet, vagy kanyarogsz, néha nem az olajat, hanem a kartergáz hőfokát méri.

Ez egy szükségmegoldás, kompromisszumokkal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #10067 Dátum: 2010 Július 12, 21:19:12 »


Vasárnap jöttem haza, nyomtam neki néha 140-nel, néha felette is, siettem, amikor hazaértem az olajhőfok 90 fok volt, de a motortérben olyan meleg volt, hogy a nívópálcát csak ronggyal tudtam megfogni. Pedig nyitott, 4 rácsos + rendszám alatt is szellőzik.
Az olajhűtőt nem lehetett kézzel megérinteni.

Nem kell nyalogatni, tapogatni a motort, tisztességes olaj kell bele, jól kell beállítani és kész, soha nem fog túlmelegedni, pláne egy (majdnem) széria motor.
a mérő ugrálása volt a furcsa nekem
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10066 Dátum: 2010 Július 12, 21:19:07 »

ezzel csak annyiban vitatkoznék,hogy akkor igaz,ha nincsenek a tömítések a helyükön
amennyiben a helyén van minden tömítés akkor olyat szív föntről a kopoltyútól,hogy alapjáraton elfújja (szívja) az öngyújtó lángját

Akárcsak a typ3-as, de 30 perc autópálya után átmelegedik úgy a lemez, hogy a beszívott levegő is meleg lesz, mire a turbinaházhoz ér.

Ezt nem én találtam ki, méregették buszosok és szigetelgették, meg miazmás. Kaliforniában.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10065 Dátum: 2010 Július 12, 21:17:53 »

Ezt nem értem. Mi mindent?
a kutyaházból a lamellákat a bimetállal meg minden kótyavetyével együtt
tudom,hogy emiatt feketeseggű vagyok de egyszer majdnem megfőztem a motorom,csak azért mert a bimetálnak szar napja volt
én soha többet nem bízom a dolgot erre
viszont nem is használom az autót nagyon plusz 15-20 fok alatt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10064 Dátum: 2010 Július 12, 21:17:04 »

azért elég meleg volt hazafelé. én is néztem a hőmérőt. mi is, mikor kb 100-105-tel jöttünk, az olaj felment kb 110 fokra.
ami viszont furcsa volt, hogy a hőmérő a 110 fok környékén többször ugrált. 108-110-112 fok körül többször hirtelen fel-le ugrált. tapasztalt már valaki ilyet? féltem hogy nem-e ez a mérési határ vége vagy mittudomén..  az óra 150ig skálázott, a nívópálca helyén mér.
feljebb nem ment, nem tudtunk már annyival tovább menni a forgalomtól, így visszahűlt 100 fok körülre
ja, ez bogár, nem busz


Vasárnap jöttem haza, nyomtam neki néha 140-nel, néha felette is, siettem, amikor hazaértem az olajhőfok 90 fok volt, de a motortérben olyan meleg volt, hogy a nívópálcát csak ronggyal tudtam megfogni. Pedig nyitott, 4 rácsos + rendszám alatt is szellőzik.
Az olajhűtőt nem lehetett kézzel megérinteni.

Nem kell nyalogatni, tapogatni a motort, tisztességes olaj kell bele, jól kell beállítani és kész, soha nem fog túlmelegedni, pláne egy (majdnem) széria motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10063 Dátum: 2010 Július 12, 21:15:49 »

mert a busz sajnos eleve meleget szív, az nagyon befolyásolja a motor melegedését.
ezzel csak annyiban vitatkoznék,hogy akkor igaz,ha nincsenek a tömítések a helyükön
amennyiben a helyén van minden tömítés akkor olyat szív föntről a kopoltyútól,hogy alapjáraton elfújja (szívja) az öngyújtó lángját

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10062 Dátum: 2010 Július 12, 21:15:32 »

azért elég meleg volt hazafelé. én is néztem a hőmérőt. mi is, mikor kb 100-105-tel jöttünk, az olaj felment kb 110 fokra.
ami viszont furcsa volt, hogy a hőmérő a 110 fok környékén többször ugrált. 108-110-112 fok körül többször hirtelen fel-le ugrált. tapasztalt már valaki ilyet? féltem hogy nem-e ez a mérési határ vége vagy mittudomén..  az óra 150ig skálázott, a nívópálca helyén mér.
feljebb nem ment, nem tudtunk már annyival tovább menni a forgalomtól, így visszahűlt 100 fok körülre
ja, ez bogár, nem busz
ezekbe nivos cuccokba nem bizom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #10061 Dátum: 2010 Július 12, 21:13:15 »

nekem is kellene valamit kezdeni a hűtésemmel  Cry

90-es utazónál (gps szerint, óra szerint 100 km/óra) 115 fok az olajhőfok. Első körben arra gondoltam, hogy rakok a turbinára egy kisebb szíjtárcsát. Esetleg valakinek tippje, valami egyszerű megoldásra, ami nem túl drága?
azért elég meleg volt hazafelé. én is néztem a hőmérőt. mi is, mikor kb 100-105-tel jöttünk, az olaj felment kb 110 fokra.
ami viszont furcsa volt, hogy a hőmérő a 110 fok környékén többször ugrált. 108-110-112 fok körül többször hirtelen fel-le ugrált. tapasztalt már valaki ilyet? féltem hogy nem-e ez a mérési határ vége vagy mittudomén..  az óra 150ig skálázott, a nívópálca helyén mér.
feljebb nem ment, nem tudtunk már annyival tovább menni a forgalomtól, így visszahűlt 100 fok körülre
ja, ez bogár, nem busz
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10060 Dátum: 2010 Július 12, 21:09:42 »

Ezt nem értem. Mi mindent?
A kutyát?  Huh

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10059 Dátum: 2010 Július 12, 21:08:51 »

kutyaházból mindent ki !
és máris megoldódott a dolog
ezt csak akkor javaslom ha október és május között nem használod az autót !

Ezt nem értem. Mi mindent?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10058 Dátum: 2010 Július 12, 21:08:04 »

nekem is kellene valamit kezdeni a hűtésemmel  Cry

90-es utazónál (gps szerint, óra szerint 100 km/óra) 115 fok az olajhőfok. Első körben arra gondoltam, hogy rakok a turbinára egy kisebb szíjtárcsát. Esetleg valakinek tippje, valami egyszerű megoldásra, ami nem túl drága?


A typ3-asnak és a busznak eleve melegebb a motorja, teljesen természetes, hogy az olajhőfok magasabb. A typ3-asnak is nyáron, folyamatos 100-as tempónál 110 fokos az olaj. A csont széria MFA-s GTi Golfomnak (Golf I GTI 1.6) folymatosan 110 fok volt az olaja, nem hiszem, hogy 110 fokos olajnál még aggódni kellene, a műszer skála közepén a 130 van, a piros mező meg 150-nél van.

A kicsit nagyobb turbinasebesség nem biztos, hogy sokat számít az olajhőfok tekintetében. A tuningmotorosok a TheSamba-n a hűtőlevegő szívó hellyel szoktak trükközni, mert a busz sajnos eleve meleget szív, az nagyon befolyásolja a motor melegedését.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10057 Dátum: 2010 Július 12, 20:52:25 »

nekem is kellene valamit kezdeni a hűtésemmel  Cry

90-es utazónál (gps szerint, óra szerint 100 km/óra) 115 fok az olajhőfok. Első körben arra gondoltam, hogy rakok a turbinára egy kisebb szíjtárcsát. Esetleg valakinek tippje, valami egyszerű megoldásra, ami nem túl drága?
kutyaházból mindent ki !
és máris megoldódott a dolog
ezt csak akkor javaslom ha október és május között nem használod az autót !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #10056 Dátum: 2010 Július 12, 20:51:09 »

nekem is kellene valamit kezdeni a hűtésemmel  Cry

90-es utazónál (gps szerint, óra szerint 100 km/óra) 115 fok az olajhőfok. Első körben arra gondoltam, hogy rakok a turbinára egy kisebb szíjtárcsát. Esetleg valakinek tippje, valami egyszerű megoldásra, ami nem túl drága?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10055 Dátum: 2010 Július 12, 19:38:13 »

Ez így igaz. Nem sikerült még megizzasztani a motort. Ha pályán meghajtottam 30 fokban, akkor is 90 fok alatt maradt... Pesti dugóban sem volt 80 fok felett, hiszen nem terheltem a motort. Sőt, amikor autón kívül járt a motorom, akkor igaz nem volt dög meleg, de olajhűtő sem volt még a motoron és 1 óra járatás után 80 fokos volt az olaj... Stunttal terveztünk egy esetleges légterelőt de nem kell, terveztünk hőgombás ventit, de nem kell... Termosztát kell és 1 db megfelelő méretű hűtő... No meg a motorral minden legyen rendben: Karburálás, gyújtás stb... Nem fog melegedni...

Én azt mondom - és a saját rendszerem is bizonyíték erre - hogy ha elég nagy a hűtőfelület, akkor nem kell nagy légáram, hiszen a hőleadása akkor is elegendő a hűtőnek, ha közvetlenül nincs légáramban, csak mozog körülötte a levegő. Amikor a mi hűtésünket (Callooké is ilyen) átbeszéltük, akkor hagytunk további lehetőségeket, mint légterelő lemez, utólagos venti, de nem kell.
Egy ilyen kisebb felületű fronthűtőnél az odavezető cső is elég hosszú, annak is van hőleadása (még ha gumi akkor is), nem hinném, hogy ne lenne elegendő.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10054 Dátum: 2010 Július 12, 16:32:52 »

még mindig olajhűtő..ehhez mit szóltok? Kaphat itt elég levegőt?

Én azt mondom - és a saját rendszerem is bizonyíték erre - hogy ha elég nagy a hűtőfelület, akkor nem kell nagy légáram, hiszen a hőleadása akkor is elegendő a hűtőnek, ha közvetlenül nincs légáramban, csak mozog körülötte a levegő. Amikor a mi hűtésünket (Callooké is ilyen) átbeszéltük, akkor hagytunk további lehetőségeket, mint légterelő lemez, utólagos venti, de nem kell.
Egy ilyen kisebb felületű fronthűtőnél az odavezető cső is elég hosszú, annak is van hőleadása (még ha gumi akkor is), nem hinném, hogy ne lenne elegendő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10053 Dátum: 2010 Július 12, 15:40:14 »

Amit VW1966 mond, az kb. jó egy 1,6 motorhoz, ami nincs kihegyezve: Venturi 28 (esetleg 30), főfúvóka 135, féklevegő 185, alapjárati 50-55, keverőcső f11. Ha nagyon hegyes a motor, akkor a 32-es venturi is működik, de az már a forgatós kategória... Illetve ha nincs f11 keverőcső, akkor ki kell próbálni azzal ami van a karbiban.

Sziasztok

Weber 36idf hez milyen vwenturik kellenek és fuvokák 1,6 motorhoz?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10052 Dátum: 2010 Július 12, 14:17:02 »

Sziasztok

Weber 36idf hez milyen vwenturik kellenek és fuvokák 1,6 motorhoz?
nekem 28as venturi 135ös fő 55ös alapjárati
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10051 Dátum: 2010 Július 12, 13:24:13 »

Hát, megfulladni biztos nem fog Smiley

még mindig olajhűtő..ehhez mit szóltok? Kaphat itt elég levegőt?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #10050 Dátum: 2010 Július 12, 13:09:35 »

Sziasztok

Weber 36idf hez milyen vwenturik kellenek és fuvokák 1,6 motorhoz?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10049 Dátum: 2010 Július 12, 11:25:55 »

még mindig olajhűtő..ehhez mit szóltok? Kaphat itt elég levegőt?
én eltolnám (eltolom) a jobb oldalra, ott a híd mögött nincs semmi, szabadabban áramlik a levegő (szvsz) (oda akár egy kisebb ventit is fel lehet rakni)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10048 Dátum: 2010 Július 12, 10:12:53 »

még mindig olajhűtő..ehhez mit szóltok? Kaphat itt elég levegőt?

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10047 Dátum: 2010 Július 12, 00:07:24 »


Fel kellett volna húzni az ablakot, mert nagy a zaj.
Hang nélkül néztem végig.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10046 Dátum: 2010 Július 11, 23:55:23 »

Tetszik ahogy kúszik felfele a mutató!


Fel kellett volna húzni az ablakot, mert nagy a zaj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10045 Dátum: 2010 Július 11, 23:27:23 »

gondolom nem 145/50R13 kerekekkel Grin


195/65 R15 és ez egy nagyon jó kombináció. Megyek vele szépen 50-nel és a 1500-as fordulaton lévő 110 Nm-emmel onnan szépen kigyorsulok.
A nyomatékcsúcsnál 110-zel megyek és a teljesítménycsúcsnál 155-tel. Innen még gyorsul.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.447 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.