www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 22:59:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402058 alkalommal)
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8604 Dátum: 2010 Február 28, 20:11:36 »

A feltöltős motorok meg egy külön téma... Egy tisztességeset, tartósat csinálni nem arrol szól, hogy rádobunk egy leharcolt turbot.
Én imádom a feltöltős motorokat és amikor készült a bogaram, akkor elhatároztam, hogy turbós bogaram lesz. A fősuli könyvtárából kivettem az összes könyvet, ami erről a témáról szólt. Miután kiolvastam őket, elhatároztam, hogy nem lesz turbós bogaram. (Egyelőre)  Smiley

Azért a vasser blokkos se kutya gumi Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8603 Dátum: 2010 Február 28, 20:07:08 »

A feltöltős motorok meg egy külön téma... Egy tisztességeset, tartósat csinálni nem arrol szól, hogy rádobunk egy leharcolt turbot.
Én imádom a feltöltős motorokat és amikor készült a bogaram, akkor elhatároztam, hogy turbós bogaram lesz. A fősuli könyvtárából kivettem az összes könyvet, ami erről a témáról szólt. Miután kiolvastam őket, elhatároztam, hogy nem lesz turbós bogaram. (Egyelőre)  Smiley

+1


És igen, illene az elejéről végig olvasni a topicot először.



Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8602 Dátum: 2010 Február 28, 20:06:50 »

Nekem azt mondták hogy ezek az autók nem a sebességről szolnak lehet hogy ..... Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8601 Dátum: 2010 Február 28, 19:57:57 »

22 másodpercnél meg az Audi elmegy vagy 250-nel  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 28, 19:59:30 írta ESZ-764 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8600 Dátum: 2010 Február 28, 19:50:19 »

A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog.

+1


És igen, illene az elejéről végig olvasni a topicot először.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #8599 Dátum: 2010 Február 28, 19:48:50 »

Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk  ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot.  Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek Cheesy
az én 1915 ccm -em is 700 e felett van és még nincs meg minden hozzá. Mert miközben alkatrész után nézelődsz rájössz hogy nem érdemes az olcsó vagy használt alkatrészt megvenni.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #8598 Dátum: 2010 Február 28, 19:00:38 »

Somci! vegyél egy használható bogit 200eért!! van rajata vizsga stb(reménytelen szerinten)+ átirás 60e!!
......gyorsan bele egy tuning motor 600e
..........kb 900e megvan egy jó gép!! Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8597 Dátum: 2010 Február 28, 18:00:10 »

A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog. Most lehet, hogy sokan leszólnak, hogy 20-ból egy komplett bogarat felújítanak, de én itt egy 100 %-os felújításról beszélek és azt feltételezve, hogy szerelő csinálja a műveletet. (Blokk vonalba fúrás, főtengelyköszörülés, hajtórudak perselyezése, új csapágygarnitúra, új henger-dugó garnitúra, hengerfej átvizsgálás-javítás, jó minőségű tömítések, karbi felújítás, jó minőségű olaj, gyertyák, megszakító, új gyertyakábelek, esetenként kipuff + kuplung.)
Azért egy ilyen felújított széria 1.6 + hosszú váltó párossal már lehet jót autózni.
Ha ez megvan, akkor innentől kezdve lehet elindulni felfelé, de határ a csillagos ég. Első lépésben egy tuning fipufogó kb. 30ezer Ft. Ezt meg lehet fejelni egy duplakarbi szettel, ami 120ezer Ft körüli összegből hozható össze (Tudom, időnként akad 80 körül is egy szett, de az is hamar 120 lesz, mire befúvókáztatod, vagy veszel a szétfoszlott légszűrő helyett egy pár újat stb...). Ha az ember tervez duplakarbit, kipufogót, akkor a generál során bekerülhet a motorba egy sportvezérműtengely, ami kb. 35ezerrel dobja meg a költségeket.
Szóval, erős 400ezernél tartunk és van egy a széria 1,6-tól nem sokban eltérő, de elég dinamikus autónk.
Ha a hengerűrtartalmat is meg akarjuk növelni és alkalmazni az előbb leírt módosításokat (dupla karbi stb.), akkor egy széria főtengelyes motorral ami 1776, 1835, 1915 ccm-es hamar elérjük 6-700ezer Ft-os összeget. (Itt már a hűtésen is el lehet gondolkozni, komolyabb hengerfejeken és persze a munkadíjon, hogy ezt valaki tisztességesen összerakja.)
Ha ez sem elég, akkor jöhet a hosszú löketű főtengely, amiből egy jó minőségű annyiba kerül, mintegy komplett 1,6 motorfelújítás...
Nem elkeseríteni akarlak, csak így talán átláthatóbb a dolog. A tuningnál tényleg igaz, hogy "szarból nem lehet várat építeni"


Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson  javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #8596 Dátum: 2010 Február 28, 17:54:08 »


http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk  ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot.  Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek Cheesy
Ez is viszonylag kevés pénzből van megoldva, minden le van írva, hogy mit használt, és mennyibe került az építés.
Be is van mérve:
140.9HP 5237RPM
158TQ 4555 RPM
13.2 109.44MPH on the rollers
Ez szerintem nem rossz, egy 1.6-os szimplaszívós motortól, ami összesen 900 dollárból épült.
Már csak az a kérdés hogy mennyire tartós.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&postdays=0&postorder=asc&highlight=1600++turbo+dynoed&start=0
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8595 Dátum: 2010 Február 28, 17:52:35 »

Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson  javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
na mostmár oltsátok le a gyereket ! legalább fél évre! addig csak olvasni illik ebből a topicból !

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8594 Dátum: 2010 Február 28, 17:24:32 »

Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson  javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
Ha építesz egy jó 1.6-ot az szvsz jó lesz de eszik az is. SOkat. Valamit valamiért.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #8593 Dátum: 2010 Február 28, 17:23:07 »

Sajnos ilyen turbós megoldás nincs....
Lehet próbálkozni, de nem mindegy, hogy elindulsz a bogaraddal Stuttgartba és Tatabányáról hazavontatnak, vagy megjárod gond nélkül oda-vissza. És ha bekövetkezik az első eset, akkor kijavítod a gyenge láncszemet, majd Győrnél bedől a második alkatrész.....
Másrészt nehéz úgy fabrikálni, hogy be is férjen az a bogárhát alá.
Lehet tuningolni, de csak ésszel. Hogy egy 130-s utazót elérj, ahhoz nem kell turbó. Az a fölötti tartományt meg ugye hivatalosan ki sem használhatod itthon, hacsak nem kimondottan versenycélra építesz. Bár kétségtelenül nagyot néznének a jardok is egy 200-l száguldozó bogárra az M3-son....

Ugye Leon? Wink  Wink  Van fönt youtubon egy német szekérfutóműves typ4 200-al... mindjárt megkeresem neked...

Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson  javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8592 Dátum: 2010 Február 28, 17:11:32 »

Durva,hogy 4.ben, majdnem eléri a 6000-es fordulatot...
Be kellene már kötni a fordmérőmet, de ennyit nem tudna 4-ben.
Na mindjárt feltöltöm már a mai  Smiley
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8591 Dátum: 2010 Február 28, 17:06:45 »

Bocsi, elnéztem egy 02s

http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno&feature=related

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8590 Dátum: 2010 Február 28, 17:04:09 »

A lelkembetiprással csak óvatosan Grin Asszem én nagyon boldog lennék már egy ilyennel is... Sokkal erősebb kocsihoz sokkal erősebb fék és faszább futómű is társulna jobb esetben, ha nem tévedek. Így pedig a költségek exponenciálisan nőnek. Költséghatékony megoldások érdekelnek a legjobban, amik még a profi/drága melón innen, de már a mókoláson túl vannak. Sokat akar a szarka...
Sajnos ilyen turbós megoldás nincs....
Lehet próbálkozni, de nem mindegy, hogy elindulsz a bogaraddal Stuttgartba és Tatabányáról hazavontatnak, vagy megjárod gond nélkül oda-vissza. És ha bekövetkezik az első eset, akkor kijavítod a gyenge láncszemet, majd Győrnél bedől a második alkatrész.....
Másrészt nehéz úgy fabrikálni, hogy be is férjen az a bogárhát alá.
Lehet tuningolni, de csak ésszel. Hogy egy 130-s utazót elérj, ahhoz nem kell turbó. Az a fölötti tartományt meg ugye hivatalosan ki sem használhatod itthon, hacsak nem kimondottan versenycélra építesz. Bár kétségtelenül nagyot néznének a jardok is egy 200-l száguldozó bogárra az M3-son....

Ugye Leon? Wink  Wink  Van fönt youtubon egy német szekérfutóműves typ4 200-al... mindjárt megkeresem neked...

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #8589 Dátum: 2010 Február 28, 16:49:37 »

elég gyengusz is

Ma felébresztettem a bogit, csináltam pár videót. Majd feltöltöm youtube-ra, és linkelem.  Smiley

A lelkembetiprással csak óvatosan Grin Asszem én nagyon boldog lennék már egy ilyennel is... Sokkal erősebb kocsihoz sokkal erősebb fék és faszább futómű is társulna jobb esetben, ha nem tévedek. Így pedig a költségek exponenciálisan nőnek. Költséghatékony megoldások érdekelnek a legjobban, amik még a profi/drága melón innen, de már a mókoláson túl vannak. Sokat akar a szarka...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8588 Dátum: 2010 Február 28, 16:43:07 »

Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk  ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot.  Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek Cheesy
elég gyengusz is

Ma felébresztettem a bogit, csináltam pár videót. Majd feltöltöm youtube-ra, és linkelem.  Smiley
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #8587 Dátum: 2010 Február 28, 16:34:45 »

Nem lehetetlen vállalkozás, de Mo-n működőt még nem sokat láttunk. Viszont nem úgy megy, hogy van egy motorom és rakok rá egy turbót.... A többletnyomás miatt erősített alkatrészekre van szükség. Egy komolyan megépített ilyen motorra ráköltenek annyit mint egy komplett bogárfelújításra...
Legyen meg először az alap verdád, vezesd egy párezer km-t és csak utána kezdjen szárnyalni a fantáziád.... ja és gyűjts sok-sok pénzt, ha tuningban gondolkodsz Wink

Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk  ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot.  Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek Cheesy
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8586 Dátum: 2010 Február 28, 16:26:30 »

Félve kérdezem, hogy valamilyen használt turbo beépítése a motorba az eretnekségnek számít-e? Tanácsok, olvasnivalók léteznek-e? Használ-e itt valaki turbót, ha igen, vajon mennyire dobja meg a fogyasztást? Nem egy agyonhegyezett pattanásig feszített motorra vágynék, hanem valami olyanra, amiben van tartalék, ha kell. Egyelőre tényleg csak elméleti síkon! És kérlek, ne szóljatok le feltétlenül! Ződfülü vagyok Wink
Nem lehetetlen vállalkozás, de Mo-n működőt még nem sokat láttunk. Viszont nem úgy megy, hogy van egy motorom és rakok rá egy turbót.... A többletnyomás miatt erősített alkatrészekre van szükség. Egy komolyan megépített ilyen motorra ráköltenek annyit mint egy komplett bogárfelújításra...
Legyen meg először az alap verdád, vezesd egy párezer km-t és csak utána kezdjen szárnyalni a fantáziád.... ja és gyűjts sok-sok pénzt, ha tuningban gondolkodsz Wink

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #8585 Dátum: 2010 Február 28, 16:20:56 »

Félve kérdezem, hogy valamilyen használt turbo beépítése a motorba az eretnekségnek számít-e? Tanácsok, olvasnivalók léteznek-e? Használ-e itt valaki turbót, ha igen, vajon mennyire dobja meg a fogyasztást? Nem egy agyonhegyezett pattanásig feszített motorra vágynék, hanem valami olyanra, amiben van tartalék, ha kell. Egyelőre tényleg csak elméleti síkon! És kérlek, ne szóljatok le feltétlenül! Ződfülü vagyok Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8584 Dátum: 2010 Február 28, 13:25:19 »

most lesz vagy nem?
Nincs még megnyugtató és biztos válasz,de elvetve sincs semmi.
1000-rel szervezünk,amint lesz konkrétum,Ti fogjátok megtudni legelöször.
Még pár nap türelmet kérünk.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8583 Dátum: 2010 Február 28, 13:23:09 »

Akkor tedd feltételesen,abban benne van mindkét lehetöség.
Inkább majd ha biztos lesz,hogy lesz...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8582 Dátum: 2010 Február 28, 13:21:23 »

a bizonytalanra nem hívnék ide senkit.. Roll Eyes
Akkor tedd feltételesen,abban benne van mindkét lehetöség.

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8581 Dátum: 2010 Február 28, 13:12:14 »

Akkor is maradt 10%!
Kockáztass! Grin
most lesz vagy nem?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8580 Dátum: 2010 Február 28, 13:06:50 »

Akkor is maradt 10%!
Kockáztass! Grin

a bizonytalanra nem hívnék ide senkit.. Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8579 Dátum: 2010 Február 28, 11:59:11 »

hat eddig ugy volt, hogy iden 90%, hogy nem lesz Tokol, nem?? Huh
Akkor is maradt 10%!
Kockáztass! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8578 Dátum: 2010 Február 28, 09:37:25 »

 Evil
Shaun McCarthy racing heads Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8577 Dátum: 2010 Február 28, 06:54:12 »

Kezdjed el csábitani!
hat eddig ugy volt, hogy iden 90%, hogy nem lesz Tokol, nem?? Huh

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8576 Dátum: 2010 Február 27, 21:12:49 »

Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!
<beszúrt kép törölve>
Kezdjed el csábitani!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8575 Dátum: 2010 Február 27, 20:40:32 »

Karácsonyra Brigéciolt kapsz  Evil
ez játszos nem show kocsi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8574 Dátum: 2010 Február 27, 20:11:47 »

Én is haladok:

http://callook.freeblog.hu/

Jövő szombaton első indítás.  Cheesy

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8573 Dátum: 2010 Február 27, 19:06:03 »

szezon kezdödik

bakok bent
motor bent
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Karácsonyra Brigéciolt kapsz  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8572 Dátum: 2010 Február 27, 18:40:10 »

szezon kezdödik

bakok bent
motor bent



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8571 Dátum: 2010 Február 27, 18:22:21 »

Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8570 Dátum: 2010 Február 25, 22:09:11 »

Amúgy jó randa.

Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8569 Dátum: 2010 Február 25, 22:00:00 »

Itt meg az a kérdés, hogy ha az alaplap fixálva van, akkor mit is csinál a röpsúly?
A vákum az alaplapot fordítja, a rösúly pedig a tengelyt. Ha az alaplap fix, a tengely még foroghat a röpsúlytól.

Jó reggelt!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8568 Dátum: 2010 Február 25, 20:26:53 »

Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8567 Dátum: 2010 Február 25, 19:30:06 »

Holnap kész a gépmunkám a motoromra!

blokkot el kellet furni 2. tul méretre nagyon ki volt verödve
fötengelyt 1 re köszörülték!

holnap össze rakom fötengelyt és majd fotozok....
pár kép!
korrekt és preziz gépmunka összeprobálva minden!
hengerfej is átnézve!

hengerdugó elpucolva
fötengely összerakva

blokkot kell pucolni de azt majd késöbb






WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8566 Dátum: 2010 Február 24, 22:05:00 »

Holnap kész a gépmunkám a motoromra!

blokkot el kellet furni 2. tul méretre nagyon ki volt verödve
fötengelyt 1 re köszörülték!

holnap össze rakom fötengelyt és majd fotozok....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #8565 Dátum: 2010 Február 23, 23:34:44 »


Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.