www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 22:59:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
338
339
340
341
342
[
343
]
344
345
346
347
348
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402058 alkalommal)
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8604 Dátum:
2010 Február 28, 20:11:36 »
Idézetet írta: callook - 2010 Február 28, 20:07:08
A feltöltős motorok meg egy külön téma... Egy tisztességeset, tartósat csinálni nem arrol szól, hogy rádobunk egy leharcolt turbot.
Én imádom a feltöltős motorokat és amikor készült a bogaram, akkor elhatároztam, hogy turbós bogaram lesz. A fősuli könyvtárából kivettem az összes könyvet, ami erről a témáról szólt. Miután kiolvastam őket, elhatároztam, hogy nem lesz turbós bogaram. (Egyelőre)
Azért a vasser blokkos se kutya gumi
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8603 Dátum:
2010 Február 28, 20:07:08 »
A feltöltős motorok meg egy külön téma... Egy tisztességeset, tartósat csinálni nem arrol szól, hogy rádobunk egy leharcolt turbot.
Én imádom a feltöltős motorokat és amikor készült a bogaram, akkor elhatároztam, hogy turbós bogaram lesz. A fősuli könyvtárából kivettem az összes könyvet, ami erről a témáról szólt. Miután kiolvastam őket, elhatároztam, hogy nem lesz turbós bogaram. (Egyelőre)
Idézetet írta: Mákos - 2010 Február 28, 19:50:19
+1
És igen, illene az elejéről végig olvasni a topicot először.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8602 Dátum:
2010 Február 28, 20:06:50 »
Nekem azt mondták hogy ezek az autók nem a sebességről szolnak lehet hogy .....
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8601 Dátum:
2010 Február 28, 19:57:57 »
Idézetet írta: brez - 2010 Február 28, 17:06:45
Bocsi, elnéztem egy 02s
http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno&feature=related
22 másodpercnél meg az Audi elmegy vagy 250-nel
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Február 28, 19:59:30 írta ESZ-764
»
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8600 Dátum:
2010 Február 28, 19:50:19 »
Idézetet írta: callook - 2010 Február 28, 18:00:10
A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog.
+1
És igen, illene az elejéről végig olvasni a topicot először.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8599 Dátum:
2010 Február 28, 19:48:50 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 16:34:45
Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk
ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot. Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek
az én 1915 ccm -em is 700 e felett van és még nincs meg minden hozzá. Mert miközben alkatrész után nézelődsz rájössz hogy nem érdemes az olcsó vagy használt alkatrészt megvenni.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
oldfield
Hozzászólások: 7281
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8598 Dátum:
2010 Február 28, 19:00:38 »
Somci! vegyél egy használható bogit 200eért!! van rajata vizsga stb(reménytelen szerinten)+ átirás 60e!!
......gyorsan bele egy tuning motor 600e
..........kb 900e megvan egy jó gép!!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8597 Dátum:
2010 Február 28, 18:00:10 »
A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog. Most lehet, hogy sokan leszólnak, hogy 20-ból egy komplett bogarat felújítanak, de én itt egy 100 %-os felújításról beszélek és azt feltételezve, hogy szerelő csinálja a műveletet. (Blokk vonalba fúrás, főtengelyköszörülés, hajtórudak perselyezése, új csapágygarnitúra, új henger-dugó garnitúra, hengerfej átvizsgálás-javítás, jó minőségű tömítések, karbi felújítás, jó minőségű olaj, gyertyák, megszakító, új gyertyakábelek, esetenként kipuff + kuplung.)
Azért egy ilyen felújított széria 1.6 + hosszú váltó párossal már lehet jót autózni.
Ha ez megvan, akkor innentől kezdve lehet elindulni felfelé, de határ a csillagos ég. Első lépésben egy tuning fipufogó kb. 30ezer Ft. Ezt meg lehet fejelni egy duplakarbi szettel, ami 120ezer Ft körüli összegből hozható össze (Tudom, időnként akad 80 körül is egy szett, de az is hamar 120 lesz, mire befúvókáztatod, vagy veszel a szétfoszlott légszűrő helyett egy pár újat stb...). Ha az ember tervez duplakarbit, kipufogót, akkor a generál során bekerülhet a motorba egy sportvezérműtengely, ami kb. 35ezerrel dobja meg a költségeket.
Szóval, erős 400ezernél tartunk és van egy a széria 1,6-tól nem sokban eltérő, de elég dinamikus autónk.
Ha a hengerűrtartalmat is meg akarjuk növelni és alkalmazni az előbb leírt módosításokat (dupla karbi stb.), akkor egy széria főtengelyes motorral ami 1776, 1835, 1915 ccm-es hamar elérjük 6-700ezer Ft-os összeget. (Itt már a hűtésen is el lehet gondolkozni, komolyabb hengerfejeken és persze a munkadíjon, hogy ezt valaki tisztességesen összerakja.)
Ha ez sem elég, akkor jöhet a hosszú löketű főtengely, amiből egy jó minőségű annyiba kerül, mintegy komplett 1,6 motorfelújítás...
Nem elkeseríteni akarlak, csak így talán átláthatóbb a dolog. A tuningnál tényleg igaz, hogy "szarból nem lehet várat építeni"
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 17:23:07
Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8596 Dátum:
2010 Február 28, 17:54:08 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 16:34:45
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk
ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot. Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek
Ez is viszonylag kevés pénzből van megoldva, minden le van írva, hogy mit használt, és mennyibe került az építés.
Be is van mérve:
140.9HP
5237RPM
158TQ
4555 RPM
13.2
109.44MPH on the rollers
Ez szerintem nem rossz, egy 1.6-os szimplaszívós motortól, ami összesen 900 dollárból épült.
Már csak az a kérdés hogy mennyire tartós.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&postdays=0&postorder=asc&highlight=1600++turbo+dynoed&start=0
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8595 Dátum:
2010 Február 28, 17:52:35 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 17:23:07
Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
na mostmár oltsátok le a gyereket ! legalább fél évre! addig csak olvasni illik ebből a topicból !
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8594 Dátum:
2010 Február 28, 17:24:32 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 17:23:07
Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
Ha építesz egy jó 1.6-ot az szvsz jó lesz de eszik az is. SOkat. Valamit valamiért.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8593 Dátum:
2010 Február 28, 17:23:07 »
Idézetet írta: brez - 2010 Február 28, 17:04:09
Sajnos ilyen turbós megoldás nincs....
Lehet próbálkozni, de nem mindegy, hogy elindulsz a bogaraddal Stuttgartba és Tatabányáról hazavontatnak, vagy megjárod gond nélkül oda-vissza. És ha bekövetkezik az első eset, akkor kijavítod a gyenge láncszemet, majd Győrnél bedől a második alkatrész.....
Másrészt nehéz úgy fabrikálni, hogy be is férjen az a bogárhát alá.
Lehet tuningolni, de csak ésszel. Hogy egy 130-s utazót elérj, ahhoz nem kell turbó. Az a fölötti tartományt meg ugye hivatalosan ki sem használhatod itthon, hacsak nem kimondottan versenycélra építesz. Bár kétségtelenül nagyot néznének a jardok is egy 200-l száguldozó bogárra az M3-son....
Ugye Leon?
Van fönt youtubon egy német szekérfutóműves typ4 200-al... mindjárt megkeresem neked...
Akkor a tervet a polcra helyeztem. Azonban érdekelne akkor, hogy ezt a 130-140-es utazót hogyan lehet elérni, esetleg a gyorsuláson javítani, persze "viszonylag" olcsón. Ja és úgy, hogy a fogyasztás se legyen az egekben.
Ugye még nem járunk a FATAL ERROR kategóriában?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8592 Dátum:
2010 Február 28, 17:11:32 »
Idézetet írta: brez - 2010 Február 28, 17:06:45
Bocsi, elnéztem egy 02s
http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno&feature=related
Durva,hogy 4.ben, majdnem eléri a 6000-es fordulatot...
Be kellene már kötni a fordmérőmet, de ennyit nem tudna 4-ben.
Na mindjárt feltöltöm már a mai
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8591 Dátum:
2010 Február 28, 17:06:45 »
Bocsi, elnéztem egy 02s
http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno&feature=related
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8590 Dátum:
2010 Február 28, 17:04:09 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 16:49:37
A lelkembetiprással csak óvatosan
Asszem én nagyon boldog lennék már egy ilyennel is... Sokkal erősebb kocsihoz sokkal erősebb fék és faszább futómű is társulna jobb esetben, ha nem tévedek. Így pedig a költségek exponenciálisan nőnek. Költséghatékony megoldások érdekelnek a legjobban, amik még a profi/drága melón innen, de már a mókoláson túl vannak. Sokat akar a szarka...
Sajnos ilyen turbós megoldás nincs....
Lehet próbálkozni, de nem mindegy, hogy elindulsz a bogaraddal Stuttgartba és Tatabányáról hazavontatnak, vagy megjárod gond nélkül oda-vissza. És ha bekövetkezik az első eset, akkor kijavítod a gyenge láncszemet, majd Győrnél bedől a második alkatrész.....
Másrészt nehéz úgy fabrikálni, hogy be is férjen az a bogárhát alá.
Lehet tuningolni, de csak ésszel. Hogy egy 130-s utazót elérj, ahhoz nem kell turbó. Az a fölötti tartományt meg ugye hivatalosan ki sem használhatod itthon, hacsak nem kimondottan versenycélra építesz. Bár kétségtelenül nagyot néznének a jardok is egy 200-l száguldozó bogárra az M3-son....
Ugye Leon?
Van fönt youtubon egy német szekérfutóműves typ4 200-al... mindjárt megkeresem neked...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8589 Dátum:
2010 Február 28, 16:49:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Február 28, 16:43:07
elég gyengusz is
Ma felébresztettem a bogit, csináltam pár videót. Majd feltöltöm youtube-ra, és linkelem.
A lelkembetiprással csak óvatosan
Asszem én nagyon boldog lennék már egy ilyennel is... Sokkal erősebb kocsihoz sokkal erősebb fék és faszább futómű is társulna jobb esetben, ha nem tévedek. Így pedig a költségek exponenciálisan nőnek. Költséghatékony megoldások érdekelnek a legjobban, amik még a profi/drága melón innen, de már a mókoláson túl vannak. Sokat akar a szarka...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8588 Dátum:
2010 Február 28, 16:43:07 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 16:34:45
Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk
ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot. Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek
elég gyengusz is
Ma felébresztettem a bogit, csináltam pár videót. Majd feltöltöm youtube-ra, és linkelem.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8587 Dátum:
2010 Február 28, 16:34:45 »
Idézetet írta: brez - 2010 Február 28, 16:26:30
Nem lehetetlen vállalkozás, de Mo-n működőt még nem sokat láttunk. Viszont nem úgy megy, hogy van egy motorom és rakok rá egy turbót.... A többletnyomás miatt erősített alkatrészekre van szükség. Egy komolyan megépített ilyen motorra ráköltenek annyit mint egy komplett bogárfelújításra...
Legyen meg először az alap verdád, vezesd egy párezer km-t és csak utána kezdjen szárnyalni a fantáziád.... ja és gyűjts sok-sok pénzt, ha tuningban gondolkodsz
Tudom, tudom, álmodik a nyomor, nem akarok én teljesen pöpec, kifogástalan tuning-alkatrészekre építkezni, de nyílván ehhez marhasok zseton kell majd egyszer. Csak sok a fránya youtube-os turbo-bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=9fUle_3uQdk
ez pl kevés pénzből van megoldva. De akkor egy időre elfelejtem ezt a dolgot. Kicsit gyerekesnek tűnök, tűnhetek
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8586 Dátum:
2010 Február 28, 16:26:30 »
Idézetet írta: somci - 2010 Február 28, 16:20:56
Félve kérdezem, hogy valamilyen használt turbo beépítése a motorba az eretnekségnek számít-e? Tanácsok, olvasnivalók léteznek-e? Használ-e itt valaki turbót, ha igen, vajon mennyire dobja meg a fogyasztást? Nem egy agyonhegyezett pattanásig feszített motorra vágynék, hanem valami olyanra, amiben van tartalék, ha kell. Egyelőre tényleg csak elméleti síkon! És kérlek, ne szóljatok le feltétlenül! Ződfülü vagyok
Nem lehetetlen vállalkozás, de Mo-n működőt még nem sokat láttunk. Viszont nem úgy megy, hogy van egy motorom és rakok rá egy turbót.... A többletnyomás miatt erősített alkatrészekre van szükség. Egy komolyan megépített ilyen motorra ráköltenek annyit mint egy komplett bogárfelújításra...
Legyen meg először az alap verdád, vezesd egy párezer km-t és csak utána kezdjen szárnyalni a fantáziád.... ja és gyűjts sok-sok pénzt, ha tuningban gondolkodsz
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8585 Dátum:
2010 Február 28, 16:20:56 »
Félve kérdezem, hogy valamilyen használt turbo beépítése a motorba az eretnekségnek számít-e? Tanácsok, olvasnivalók léteznek-e? Használ-e itt valaki turbót, ha igen, vajon mennyire dobja meg a fogyasztást? Nem egy agyonhegyezett pattanásig feszített motorra vágynék, hanem valami olyanra, amiben van tartalék, ha kell. Egyelőre tényleg csak elméleti síkon! És kérlek, ne szóljatok le feltétlenül! Ződfülü vagyok
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8584 Dátum:
2010 Február 28, 13:25:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Február 28, 13:12:14
most lesz vagy nem?
Nincs még megnyugtató és biztos válasz,de elvetve sincs semmi.
1000-rel szervezünk,amint lesz konkrétum,Ti fogjátok megtudni legelöször.
Még pár nap türelmet kérünk.
Tóth Zoltán
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8583 Dátum:
2010 Február 28, 13:23:09 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 28, 13:21:23
Akkor tedd feltételesen,abban benne van mindkét lehetöség.
Inkább majd ha biztos lesz,hogy lesz...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8582 Dátum:
2010 Február 28, 13:21:23 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 28, 13:06:50
a bizonytalanra nem hívnék ide senkit..
Akkor tedd feltételesen,abban benne van mindkét lehetöség.
Tóth Zoltán
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8581 Dátum:
2010 Február 28, 13:12:14 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 28, 11:59:11
Akkor is maradt 10%!
Kockáztass!
most lesz vagy nem?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8580 Dátum:
2010 Február 28, 13:06:50 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 28, 11:59:11
Akkor is maradt 10%!
Kockáztass!
a bizonytalanra nem hívnék ide senkit..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8579 Dátum:
2010 Február 28, 11:59:11 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 28, 06:54:12
hat eddig ugy volt, hogy iden 90%, hogy nem lesz Tokol, nem??
Akkor is maradt 10%!
Kockáztass!
Tóth Zoltán
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8578 Dátum:
2010 Február 28, 09:37:25 »
Shaun McCarthy racing heads
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8577 Dátum:
2010 Február 28, 06:54:12 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 27, 21:12:49
Kezdjed el csábitani!
hat eddig ugy volt, hogy iden 90%, hogy nem lesz Tokol, nem??
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8576 Dátum:
2010 Február 27, 21:12:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 25, 20:26:53
Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!
<beszúrt kép törölve>
Kezdjed el csábitani!
Tóth Zoltán
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8575 Dátum:
2010 Február 27, 20:40:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Február 27, 19:06:03
Karácsonyra Brigéciolt kapsz
ez játszos nem show kocsi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8574 Dátum:
2010 Február 27, 20:11:47 »
Én is haladok:
http://callook.freeblog.hu/
Jövő szombaton első indítás.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8573 Dátum:
2010 Február 27, 19:06:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Február 27, 18:40:10
szezon kezdödik
bakok bent
motor bent
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Karácsonyra Brigéciolt kapsz
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8572 Dátum:
2010 Február 27, 18:40:10 »
szezon kezdödik
bakok bent
motor bent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8571 Dátum:
2010 Február 27, 18:22:21 »
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8570 Dátum:
2010 Február 25, 22:09:11 »
Amúgy jó randa.
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 25, 20:26:53
Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!
<beszúrt kép törölve>
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8569 Dátum:
2010 Február 25, 22:00:00 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Február 23, 17:18:48
Itt meg az a kérdés, hogy ha az alaplap fixálva van, akkor mit is csinál a röpsúly?
A vákum az alaplapot fordítja, a rösúly pedig a tengelyt. Ha az alaplap fix, a tengely még foroghat a röpsúlytól.
Jó reggelt!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8568 Dátum:
2010 Február 25, 20:26:53 »
Na ettől be fogunk szarni idén,az biztos..
Ha lesz Tököl,el kéne csábítani,úgyis szeret Mex Magyarországon versenyezni!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8567 Dátum:
2010 Február 25, 19:30:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Február 24, 22:05:00
Holnap kész a gépmunkám a motoromra!
blokkot el kellet furni 2. tul méretre nagyon ki volt verödve
fötengelyt 1 re köszörülték!
holnap össze rakom fötengelyt és majd fotozok....
pár kép!
korrekt és preziz gépmunka összeprobálva minden!
hengerfej is átnézve!
hengerdugó elpucolva
fötengely összerakva
blokkot kell pucolni de azt majd késöbb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8566 Dátum:
2010 Február 24, 22:05:00 »
Holnap kész a gépmunkám a motoromra!
blokkot el kellet furni 2. tul méretre nagyon ki volt verödve
fötengelyt 1 re köszörülték!
holnap össze rakom fötengelyt és majd fotozok....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8565 Dátum:
2010 Február 23, 23:34:44 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Február 21, 21:44:04
http://sparkafer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
338
339
340
341
342
[
343
]
344
345
346
347
348
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...