www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 02:54:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402592 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8684 Dátum: 2010 Március 02, 21:40:01 »

És ez papírügyileg mennyit jelentene  egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
Blokk marad henger dugó rá, és a pairral nem kell törödnöd.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8683 Dátum: 2010 Március 02, 21:37:42 »

És ez papírügyileg mennyit jelentene  egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
önszopatás
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #8682 Dátum: 2010 Március 02, 21:36:22 »

A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog. Most lehet, hogy sokan leszólnak, hogy 20-ból egy komplett bogarat felújítanak, de én itt egy 100 %-os felújításról beszélek és azt feltételezve, hogy szerelő csinálja a műveletet. (Blokk vonalba fúrás, főtengelyköszörülés, hajtórudak perselyezése, új csapágygarnitúra, új henger-dugó garnitúra, hengerfej átvizsgálás-javítás, jó minőségű tömítések, karbi felújítás, jó minőségű olaj, gyertyák, megszakító, új gyertyakábelek, esetenként kipuff + kuplung.)

És ez papírügyileg mennyit jelentene  egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #8681 Dátum: 2010 Március 01, 20:27:09 »

abba kész a motor gépmunkája stb csak össze kel rakni de mivel márc 14én verseny se idöm összerakni sem idö bejáratni! Lips Sealed Grin
minden tyunigmotrot kap Grin Evil

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8680 Dátum: 2010 Március 01, 20:24:59 »

abba kész a motor gépmunkája stb csak össze kel rakni de mivel márc 14én verseny se idöm összerakni sem idö bejáratni! Lips Sealed Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8679 Dátum: 2010 Március 01, 20:23:38 »

by Burt Munro
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #8678 Dátum: 2010 Március 01, 20:18:12 »

ezt kimélő üzem modba használom azért

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8677 Dátum: 2010 Március 01, 20:16:19 »

holnap ilyenkor már a hajtókar is látszódni fog Wink Grin
ezt kimélő üzem modba használom azért

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8676 Dátum: 2010 Március 01, 20:13:13 »

Köszönöm mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 01, 20:15:50 írta DLL-962 »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8675 Dátum: 2010 Március 01, 20:12:04 »

na 67es be jár motor karbi beállitva

holnap szelep állitás  ,kipuff csere, kábel rendezés és gyá
holnap ilyenkor már a hajtókar is látszódni fog Wink Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8674 Dátum: 2010 Március 01, 19:54:16 »

na 67es be jár motor karbi beállitva

holnap szelep állitás  ,kipuff csere, kábel rendezés és gyá

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8673 Dátum: 2010 Március 01, 19:03:32 »

Es ha az egyik karbi jobban nyit a masiknal, akkor a motor ket fele tud a masik oldalrol atszivni egy kis kevereket? :-o
még nagyon ügyes beállításnál is lehet hogy van különbség a hengerpárok töltődései között ,erre hogy minél egyformábban vegyék a fordulatot (alapjáraton és annak közelében) szokják gyárilag is csinálni a kiegyenlítést Wink

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #8672 Dátum: 2010 Március 01, 18:43:31 »

A két talp összekötése amúgy sem haszontalan, a balansz cső sok esetben gyárilag ott van.
Es ha az egyik karbi jobban nyit a masiknal, akkor a motor ket fele tud a masik oldalrol atszivni egy kis kevereket? :-o


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8671 Dátum: 2010 Március 01, 18:20:36 »

Ebben tudna valaki segíteni? Huh
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.



Úgy kell megcsinálni, hogy mindkét karbitalpat (szívócsonkot) megfúrod, összekötöd egy kb. 10-es belső átmérőjű csővel és a csőről leágazol egy T osztóval.

A két talp összekötése amúgy sem haszontalan, a balansz cső sok esetben gyárilag ott van.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8670 Dátum: 2010 Március 01, 18:03:30 »

Szerintem a legegyszerűbb ha lemásolod a gyári megoldást.
Az egyik(esetleg mindkettő) szívócsonkra kell készíteni egy "vákumkivezetést".
A vákum az csak vákum.
 
Ebben tudna valaki segíteni? Huh
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #8669 Dátum: 2010 Március 01, 17:08:06 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8668 Dátum: 2010 Március 01, 17:00:29 »

Ebben tudna valaki segíteni? Huh
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8667 Dátum: 2010 Március 01, 16:07:49 »

féked van már? Roll Eyes mer ha nincs hamar meglesznek a hiányzó tuningalaktrészeim Grin
ami volt. elöl tárcsa hátul dob, megy egy fakereszt  Tongue
menni akarok, nem megállni.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #8666 Dátum: 2010 Március 01, 16:04:38 »

bontja? Shocked Roll Eyes

Minek.
Szétesik magától is.
Grin

 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8665 Dátum: 2010 Március 01, 15:56:14 »

azt várhatjátok  Evil
féked van már? Roll Eyes mer ha nincs hamar meglesznek a hiányzó tuningalaktrészeim Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 01, 15:57:55 írta tati »

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #8664 Dátum: 2010 Március 01, 15:52:40 »

Nem kell elkussolni, én azért írtam egy rövid összefoglalót, hogy be lehessen lőni nagyvonalakban árban a terveket.
Elég sok bogarat javítunk és gyakran jönnek, hogy gyenge a bogár, kéne valami tuning. Csak akkor van a baj, ha ezt úgy mondják, hogy a gyári motor kifúj, a karbi falsot szív, az előgyújtásszabályozás nem működik jól az autón, szedett-vedett gyújtókábelek vannak az autón. Legyen rendben a gyári motor és ha még úgy is kevés, akkor jöhet az extrázás. (De sok esetben sajnálják a pénzt a jó olajra, megszakítóra, gyertyakábelre, gyertyára, de nekik dupla Weber kell.)
De véletlenül sem akarom elvenni a kedved a bogarazástól, motortuningtól, sőt! Hajrá, csak szépen, óvatosan.


Nem neked akartam száni a sorokat, neked külön megköszönöm, hogy leírtad nagyjából a dolgokat, árakkal, sokat segítettél!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8663 Dátum: 2010 Március 01, 15:02:25 »

bontja? Shocked Roll Eyes
azt várhatjátok  Evil
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8662 Dátum: 2010 Március 01, 15:02:07 »

Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...

Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...  Wink
jovanjovan az én k... na de ha lendületben van a vas  Smiley amúgy alig léptem neki oda, nem akartam megtaposni.

háhhh szeretnéd mi?  Smiley túl jóféle az, bármikor néztem eddig sose kellett még rajta állítani
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8661 Dátum: 2010 Március 01, 14:32:38 »

Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...

Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...  Wink
bontja? Shocked Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8660 Dátum: 2010 Március 01, 14:28:59 »

Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult  Smiley és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja... 
Majd visszavittem még, had pihenjen.

http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E

Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...

Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #8659 Dátum: 2010 Március 01, 13:23:33 »

mitbrummogszkismackó?   Tongue Smiley

Kicsi az tulzás.
Legalább én ha már a bogi nem.


 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8658 Dátum: 2010 Március 01, 12:41:23 »

Mókusokat a blokkban nem kellett volna felébreszteni? Grin

 Evil
mitbrummogszkismackó?   Tongue Smiley
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #8657 Dátum: 2010 Március 01, 12:39:23 »

Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult  Smiley és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja... 
Majd visszavittem még, had pihenjen.

http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E

Mókusokat a blokkban nem kellett volna felébreszteni? Grin

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8656 Dátum: 2010 Március 01, 12:32:32 »

Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult  Smiley és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja... 
Majd visszavittem még, had pihenjen.

http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8655 Dátum: 2010 Március 01, 11:12:23 »

Gyári himbasort akartam, de a legegyszerűbb az volt, hogy az 1,6 motoromból áttettem az 1.25 sort, mert így nem ment az idő a válogatással, mérésekkel, csak be kellett tennem.

Akkor a motor szélessége nagyjából gyári lesz. Az jó.

Milyen himbasorod van?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8654 Dátum: 2010 Március 01, 11:07:16 »

Egyébként múlt héten megvolt az első pozitív élmény 1 év után, mióta készül az az oxyboxer fostalicska. Amióta csinálom, semmi sem stimmelt. Nincs olyan alkatrész, amit ne kellett volna átalakítani. Viszont, pénteken nekigyürkőztem a himbasor felszerelésének és egyidejűleg a lökőrudak hosszának a beállításához. És itt jött a meglepetés: A 76-os löketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és 8,5-8,7 sűrítéshez igazított dugattyúkiállások azt eredményezték, hogy mindennemű átalakítás nélkül passzolnak a motorba a 69-es löketű 1,6-os motor lökőrúdjai. Olyannyira, hogy a vezérműtengely emelésének felénél pont 90 fokot zár be a lökőrúd a himbával, így az állítócsavarok sincsenek abnormális állásban...


Akkor a motor szélessége nagyjából gyári lesz. Az jó.

Milyen himbasorod van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8653 Dátum: 2010 Március 01, 11:05:53 »

Egyébként múlt héten megvolt az első pozitív élmény 1 év után, mióta készül az az oxyboxer fostalicska. Amióta csinálom, semmi sem stimmelt. Nincs olyan alkatrész, amit ne kellett volna átalakítani. Viszont, pénteken nekigyürkőztem a himbasor felszerelésének és egyidejűleg a lökőrudak hosszának a beállításához. És itt jött a meglepetés: A 76-os löketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és 8,5-8,7 sűrítéshez igazított dugattyúkiállások azt eredményezték, hogy mindennemű átalakítás nélkül passzolnak a motorba a 69-es löketű 1,6-os motor lökőrúdjai. Olyannyira, hogy a vezérműtengely emelésének felénél pont 90 fokot zár be a lökőrúd a himbával, így az állítócsavarok sincsenek abnormális állásban...

Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.  Roll Eyes


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8652 Dátum: 2010 Március 01, 11:05:24 »

mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?

25 vagy 27e Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8651 Dátum: 2010 Március 01, 11:04:26 »

Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.  Roll Eyes


Nekem egyelőre csak gyűlnek az alkatrészeim.

Kipufogóval vagyok bajban, mert a gyári az kicsit kevés 2110 ccm-hez, a CSP-s meg túl drága...és fűtésdobot is akarok.

Azt hiszem valami olyan lesz, amit az Ahnendorp is árul Classic Sport néven.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8650 Dátum: 2010 Március 01, 10:55:25 »

huszonegynéhányezer rémlik ?!

mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8649 Dátum: 2010 Március 01, 10:47:57 »

mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8648 Dátum: 2010 Március 01, 09:44:51 »

Senki sem mondta, hogy egészséges vagyok...

nem is fogja Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8647 Dátum: 2010 Március 01, 09:43:07 »

Senki sem mondta, hogy egészséges vagyok... De azok is kezelésre szorulnak, akik párhuzamosan építenek egy légrugós typ34-et meg egy typ14-et  Wink

Azért a vasser blokkos se kutya gumi Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8646 Dátum: 2010 Március 01, 09:42:36 »

Nem kell elkussolni, én azért írtam egy rövid összefoglalót, hogy be lehessen lőni nagyvonalakban árban a terveket.
Elég sok bogarat javítunk és gyakran jönnek, hogy gyenge a bogár, kéne valami tuning. Csak akkor van a baj, ha ezt úgy mondják, hogy a gyári motor kifúj, a karbi falsot szív, az előgyújtásszabályozás nem működik jól az autón, szedett-vedett gyújtókábelek vannak az autón. Legyen rendben a gyári motor és ha még úgy is kevés, akkor jöhet az extrázás. (De sok esetben sajnálják a pénzt a jó olajra, megszakítóra, gyertyakábelre, gyertyára, de nekik dupla Weber kell.)
De véletlenül sem akarom elvenni a kedved a bogarazástól, motortuningtól, sőt! Hajrá, csak szépen, óvatosan.

valóban , egy jól összerakott gyári 1.6 is tud kellemes meglepetést okozni!  

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8645 Dátum: 2010 Március 01, 09:40:52 »

Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.  Roll Eyes

A hülyéket le kell oltani, mint a villanyt az előszobában.

Hülye az itt van bőven, egyik műanyagból építe autót, a másik japán motort tesz a VW-be, a harmadik vizeből csinál levegőst a levegős helyett.

Bezárt a Lipót, mindenki szabadlábon van.  Grin

Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.