www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 13:04:49
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921196
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3333967 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19164 Dátum:
2013 November 20, 20:04:30 »
Az azért derekas.
Én úgy tudtam viszonylag gyorsan cserélni, hogy csáposon volt az autó, volt gyertyamenet helyére betekerhető levegő csatlakozóm, amin keresztül nyomást adtam a hengerekbe, hogy ne essen be a szelep. Meg volt nagyon pöpec rugó összenyomóm és ketten csináltuk. Mondjuk akkor erősített rugókat kellett cserélni és a teljes sort kicseréltük.
Amikor meg Varázslónak tört el a rugó, akkor telefonon szültük meg ketten azt a módszert, hogy a szelepszárra kábelkötegelőt kötsz, hogy a szelep ne tudjon becsúszni, aztán satuban összenyomod a szeleprugót és vékony dróttal összekötözöd azt, beteszed a rugót, tányért, ékeket a helyére, majd oldod a drótot. Végül még kibányászod a drótot és a kötegelőt.
Idézetet írta: KIZS - 2013 November 20, 19:33:49
Régen a bogaramban nekem is eltört kétszer is, másodjára már fél órán belül kicseréltem a parkolóban a ház előtt...
(És összesen egy darab csavarhúzó volt a teljes szerszámkészletem, semmi más
)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19163 Dátum:
2013 November 20, 19:55:06 »
Itt egy fotó egy hasonlóról.
Idézetet írta: callook - 2013 November 20, 19:52:31
Eléggé adja magát a dolog: A két lemezt amin olyan kivágások vannak mint a kabik tetején a torkok, azok kerülnek a karbik tetejére a két felfelé álló nyúlvánnal a turbinaház felé. A két nyúlvánban lévő fészekbe ül be a keresztrúd 2 végén lévő golyó, így a keresztrúd a 2 karbi között lesz majd a turbinaház előtt. A keresztrúdra húzod rá a 3 alumínium kart: A rövidebb megy középre, azt húzza a gázbowden, a másik kettő meg a 2 szélére. Ez a 2 alu kar nyomja a 2 kis pillangótengelyre szerelt lemez kart a 2 kis faudikkal szerelt pálcákon keresztül.
Itt látod az egyik oldalt:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/dellorto-problema-ilyet-meg-nem-lattunk.html
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19162 Dátum:
2013 November 20, 19:52:31 »
Eléggé adja magát a dolog: A két lemezt amin olyan kivágások vannak mint a kabik tetején a torkok, azok kerülnek a karbik tetejére a két felfelé álló nyúlvánnal a turbinaház felé. A két nyúlvánban lévő fészekbe ül be a keresztrúd 2 végén lévő golyó, így a keresztrúd a 2 karbi között lesz majd a turbinaház előtt. A keresztrúdra húzod rá a 3 alumínium kart: A rövidebb megy középre, azt húzza a gázbowden, a másik kettő meg a 2 szélére. Ez a 2 alu kar nyomja a 2 kis pillangótengelyre szerelt lemez kart a 2 kis faudikkal szerelt pálcákon keresztül.
Itt látod az egyik oldalt:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/dellorto-problema-ilyet-meg-nem-lattunk.html
Idézetet írta: Forest - 2013 November 20, 17:55:27
Van esetleg valakinek fotója/robbantott ábrája arról, hogy a dupla karbi gázrudazatának a részei hova valóak, hogyan kell összeszerelni? (Kezdődik a lego)
Ilyennek:
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19161 Dátum:
2013 November 20, 19:48:27 »
Idézetet írta: KIZS - 2013 November 20, 19:33:49
Régen a bogaramban nekem is eltört kétszer is, másodjára már fél órán belül kicseréltem a parkolóban a ház előtt...
(És összesen egy darab csavarhúzó volt a teljes szerszámkészletem, semmi más
)
Az semmi, én, ha kell, fél óra alatt egy egész bogarat kicserélek.
Ebben természetesen nincs benne az okmányirodai ügyintézés.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19160 Dátum:
2013 November 20, 19:39:39 »
Idézetet írta: KIZS - 2013 November 20, 19:36:21
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19159 Dátum:
2013 November 20, 19:36:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 November 20, 19:34:28
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
BlackP
Hozzászólások: 27142
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19158 Dátum:
2013 November 20, 19:34:28 »
Idézetet írta: KIZS - 2013 November 20, 19:33:49
Régen a bogaramban nekem is eltört kétszer is, másodjára már fél órán belül kicseréltem a parkolóban a ház előtt...
(És összesen egy darab csavarhúzó volt a teljes szerszámkészletem, semmi más
)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19157 Dátum:
2013 November 20, 19:33:49 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 November 20, 18:26:03
A gyanúm beigazolódott.
<beszúrt kép törölve>
Régen a bogaramban nekem is eltört kétszer is, másodjára már fél órán belül kicseréltem a parkolóban a ház előtt...
(És összesen egy darab csavarhúzó volt a teljes szerszámkészletem, semmi más
)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19156 Dátum:
2013 November 20, 19:32:20 »
Idézetet írta: abes - 2013 November 20, 19:29:37
Azok a hosszú Skandináv éjszakák.
Meg a sötét nappalok... Nem csoda, hogy ott mindenki depressziós, vagy alkesz (persze csak otthon, a 4 fal között)..
Abban a hidegben szétfagy a szeleprugó és eltörik.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
abes
Hozzászólások: 14978
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19155 Dátum:
2013 November 20, 19:29:37 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 November 20, 18:26:03
A gyanúm beigazolódott.
<beszúrt kép törölve>
Azok a hosszú Skandináv éjszakák.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19154 Dátum:
2013 November 20, 18:46:34 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 November 17, 17:29:43
Nem használnék nagy tengelyt, sem nagy karbit, nem lenne nagyszelepes hengerfej, hanem egy nyomatékos, jó kis túramotor lenne.
Aha, ezt a sztorit már hallottuk aztán mi lett a vége...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19153 Dátum:
2013 November 20, 18:45:48 »
Nem, az első futómű kopogott.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 November 20, 18:33:44
ez miez?
szeleprugó?
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19152 Dátum:
2013 November 20, 18:35:48 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19151 Dátum:
2013 November 20, 18:33:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 November 20, 18:26:03
A gyanúm beigazolódott.
<beszúrt kép törölve>
ez miez?
szeleprugó?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19150 Dátum:
2013 November 20, 18:26:03 »
A gyanúm beigazolódott.
Idézetet írta: stonemen - 2013 November 20, 16:53:08
Megint izgalmak vannak a piros motorjával.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19149 Dátum:
2013 November 20, 17:55:27 »
Van esetleg valakinek fotója/robbantott ábrája arról, hogy a dupla karbi gázrudazatának a részei hova valóak, hogyan kell összeszerelni? (Kezdődik a lego)
Ilyennek:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 November 20, 18:06:01 írta Forest
»
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19148 Dátum:
2013 November 20, 16:53:08 »
Megint izgalmak vannak a piros motorjával.
Minden gond nélkül bementem a melóba.
Mikor jöttem el, egy puffanással indult (nem szokott ilyet), azóta csattog. Az erő nem ment el, mint a múltkor, amikor lelazult a himbatengely. Most táncol a gyerkőc, de mindjárt indulunk haza és lekapom a szelepfedeleket.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19147 Dátum:
2013 November 17, 19:48:30 »
Idézetet írta: tati - 2013 November 17, 18:58:08
nagyszelepes ? a 40/35 az mi a fasz ha nem nagy
42/37 és 45/39 a nagy szelepes.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19146 Dátum:
2013 November 17, 18:58:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 November 17, 17:29:43
Gondolkodom ismét egy kocka motor építésén.
83X82-es vagy 85.5X82-es motorban. Ez 1775 illetve 1883 köbcenti lenne.
Nem használnék nagy tengelyt, sem nagy karbit, nem lenne nagyszelepes hengerfej, hanem egy nyomatékos, jó kis túramotor lenne.
Érdekelne, hogy mi jön ki belőle és mennyivel jobb, mint egy "sima" 1776-os.
40X35 szelepek, w110-es tengely és valami egytorkú, de dupla karbi szett. Ez a koncepció.
nagyszelepes ? a 40/35 az mi a fasz ha nem nagy
«
Utoljára szerkesztve: 2013 November 17, 19:09:13 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19145 Dátum:
2013 November 17, 17:29:43 »
Gondolkodom ismét egy kocka motor építésén.
83X82-es vagy 85.5X82-es motorban. Ez 1775 illetve 1883 köbcenti lenne.
Nem használnék nagy tengelyt, sem nagy karbit, nem lenne nagyszelepes hengerfej, hanem egy nyomatékos, jó kis túramotor lenne.
Érdekelne, hogy mi jön ki belőle és mennyivel jobb, mint egy "sima" 1776-os.
40X35 szelepek, w110-es tengely és valami egytorkú, de dupla karbi szett. Ez a koncepció.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19144 Dátum:
2013 November 17, 15:23:48 »
SleepAir-nek a hegesztehő fajtából faragtunk fel egyet.
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/04/16-ora.html
Idézetet írta: gsattila - 2013 November 17, 14:44:19
Akkor ez sokkal jobb.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19143 Dátum:
2013 November 17, 14:44:19 »
Akkor ez sokkal jobb.
Idézetet írta: callook - 2013 November 17, 11:18:31
A képen a 2 gumibak fölött látsz 2 fém darabot ami nincs kékre festve. Ezeket hozzá kell hegeszteni a 2 nyúlványhoz a váltó mellett. Ehhez rögzíti a váltót ez a konzol. A Tati által gyártottnál nem kell hegeszteni az alvázhoz, annál a 2 nyúlványhoz támaszt neki a váltó lefogató. Magyarul a Tati-féle cucc hegesztés nélkül, 4 anyával rögzíthető és ugyanilyen gyorsan eltávolítható.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19142 Dátum:
2013 November 17, 11:18:31 »
A képen a 2 gumibak fölött látsz 2 fém darabot ami nincs kékre festve. Ezeket hozzá kell hegeszteni a 2 nyúlványhoz a váltó mellett. Ehhez rögzíti a váltót ez a konzol. A Tati által gyártottnál nem kell hegeszteni az alvázhoz, annál a 2 nyúlványhoz támaszt neki a váltó lefogató. Magyarul a Tati-féle cucc hegesztés nélkül, 4 anyával rögzíthető és ugyanilyen gyorsan eltávolítható.
Idézetet írta: Narancs - 2013 November 17, 10:38:21
Ezen mit értesz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19141 Dátum:
2013 November 17, 10:38:21 »
Idézetet írta: tati - 2013 November 17, 09:01:35
a kék az hegesztős az enyém feltámaszkodós.....
Ezen mit értesz?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19140 Dátum:
2013 November 17, 09:01:35 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 November 16, 22:42:25
Jól fog amúgy majd kinézni,az első merevítő kék,a hátsó piros,a tornymerevítő polírozott alu,a váltó maga pedig meg fekete lesz.
a kék az hegesztős az enyém feltámaszkodós.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19139 Dátum:
2013 November 16, 22:42:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 November 16, 22:35:52
Köszönöm!
Akkor beszerzem mindkettőt.Szerencsétlen autó tényleg keményen tele lesz építve mindenféle tömegnövelő vasakkal.
Jól fog amúgy majd kinézni,az első merevítő kék,a hátsó piros,a tornymerevítő polírozott alu,a váltó maga pedig meg fekete lesz.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19138 Dátum:
2013 November 16, 22:35:52 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 November 16, 22:32:02
A két nyúlvány, amin a motor és a váltó van, nem túl erős. Simán hajlítgatja a motor erősebb gyorsításnál, ebben egy kicsit segít a piros színű, erősebb hátsó tartó. A két nyúlványt egymáshoz rögzíti, nem mozog annyira.
Szerintem érdemes cserélni.
Köszönöm!
Akkor beszerzem mindkettőt.Szerencsétlen autó tényleg keményen tele lesz építve mindenféle tömegnövelő vasakkal.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19137 Dátum:
2013 November 16, 22:32:02 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 November 16, 21:50:57
Kösz a választ Zoli!
Még az a kérdésem,hogy egy 1915-ös motorhoz érdemesebb cserélni a pirosat is erre az erősebb verzióra,vagy elég ha csak a kéket beépítjük?
A két nyúlvány, amin a motor és a váltó van, nem túl erős. Simán hajlítgatja a motor erősebb gyorsításnál, ebben egy kicsit segít a piros színű, erősebb hátsó tartó. A két nyúlványt egymáshoz rögzíti, nem mozog annyira.
Szerintem érdemes cserélni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19136 Dátum:
2013 November 16, 21:50:57 »
Idézetet írta: callook - 2013 November 16, 21:36:28
A piros az gyárilag is van, csak vékonyabb anyagból. Arra vannak csavarozva a váltótartó bakok. A kék az jó, az akadályozza meg a váltó billegését ha gyorsulgatsz, ha leugrasz a kuplungról.
Kösz a választ Zoli!
Még az a kérdésem,hogy egy 1915-ös motorhoz érdemesebb cserélni a pirosat is erre az erősebb verzióra,vagy elég ha csak a kéket beépítjük?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19135 Dátum:
2013 November 16, 21:36:28 »
A piros az gyárilag is van, csak vékonyabb anyagból. Arra vannak csavarozva a váltótartó bakok. A kék az jó, az akadályozza meg a váltó billegését ha gyorsulgatsz, ha leugrasz a kuplungról.
Idézetet írta: Narancs - 2013 November 16, 19:22:55
Kérdés!
Ha jól tudom,akkor mindkettő merevítő a váltót támasztja alá,ez egyik elől,a másik meg hátul.
Vagy mi a piros,és mi a kék tartóvasnak a funkciója,feladata?
Melyiket érdemesebb beépíteni?
Szokták a kettőt egyszerre alkalmazni,vagy az már túlbiztosítja az egészet?
A válaszokat előre is köszönöm!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19134 Dátum:
2013 November 16, 19:22:55 »
Kérdés!
Ha jól tudom,akkor mindkettő merevítő a váltót támasztja alá,ez egyik elől,a másik meg hátul.
Vagy mi a piros,és mi a kék tartóvasnak a funkciója,feladata?
Melyiket érdemesebb beépíteni?
Szokták a kettőt egyszerre alkalmazni,vagy az már túlbiztosítja az egészet?
A válaszokat előre is köszönöm!!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19133 Dátum:
2013 November 09, 07:34:07 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 November 08, 21:43:54
Jó helyen matatsz!
történelem óra
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19132 Dátum:
2013 November 08, 21:43:54 »
Jó helyen matatsz!
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 November 07, 22:24:00
A chevy hajtokar story is innen jon, nem?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19131 Dátum:
2013 November 07, 22:24:00 »
Idézetet írta: callook - 2013 November 07, 22:06:22
És mekkora hengerekkel, dugókkal gyártották a Corvair motorokat? 92mm, 94mm. Ismerős? Anno ezeket ráfaragták bogár motorokra, így lett az 1834 és az 1915 cm3. 2 tipikus typ1 nagymotor méret.
A chevy hajtokar story is innen jon, nem?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19130 Dátum:
2013 November 07, 22:06:22 »
És mekkora hengerekkel, dugókkal gyártották a Corvair motorokat? 92mm, 94mm. Ismerős? Anno ezeket ráfaragták bogár motorokra, így lett az 1834 és az 1915 cm3. 2 tipikus typ1 nagymotor méret.
Idézetet írta: tati - 2013 November 07, 17:54:58
á ezt nem hiszem!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19129 Dátum:
2013 November 07, 17:54:58 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 November 07, 17:22:55
Gugli szerint 140.
á ezt nem hiszem!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19128 Dátum:
2013 November 07, 17:22:55 »
Gugli szerint 140.
Idézetet írta: tati - 2013 November 06, 13:35:51
gondolom van vagy50 lóerő
VW 1200.1963.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19127 Dátum:
2013 November 06, 16:50:03 »
Idézetet írta: tati - 2013 November 06, 13:35:51
gondolom van vagy50 lóerő
100 paci környékén mozog
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19126 Dátum:
2013 November 06, 13:35:51 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2013 November 06, 08:16:37
Inkább egy Chevrolet Corvair 6 hengerese.
gondolom van vagy50 lóerő
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19125 Dátum:
2013 November 06, 09:20:58 »
Idézetet írta: tati - 2013 November 06, 08:20:52
baszki nem is láttam még ilyet ,honnan tudtad?
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...