www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 00:58:34
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3335636 alkalommal)
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19004 Dátum:
2013 Október 02, 09:18:20 »
Idézetet írta: tati - 2013 Október 02, 08:20:56
én nem tudom az árakat de a hengerfejeknél el ne felejtsd hogy kettőt kell venni aztán az olcsó kivitelnél érdemes üreset venni mert a benne lévő szelep+ék+rugó nem valami jó cucc ha pedig márkásat veszel az mégeccer a hengerfej ára , a vezérműtengelynél pedig a tuninghoz külön kell venni a fogaskereket .
végezetül és utolsó sorban én annak idején csereberéltem-veszegettem egy csomó alkatrészt amikor 300eft-nál tartottam elvittem stunthoz hogy rakjuk össze aszthittem egy hét-két héten belül kész aztán eltelt még egy év most kb 800ba van . ennyiért el is adnám autóban van kipróbálható.
Igazad lehet és nem akarok egy feneketlen kútba pénz önteni, túl ingoványos terület ez, tehát marad a gyári 1.6 verzió, maximum elektronikus gyújtást és egy jobb dobot kap majd, elvégre csak hétvégi örömautózásra kell majd, ideje lehiggadnom...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19003 Dátum:
2013 Október 02, 08:20:56 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 20:59:49
Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
én nem tudom az árakat de a hengerfejeknél el ne felejtsd hogy kettőt kell venni aztán az olcsó kivitelnél érdemes üreset venni mert a benne lévő szelep+ék+rugó nem valami jó cucc ha pedig márkásat veszel az mégeccer a hengerfej ára , a vezérműtengelynél pedig a tuninghoz külön kell venni a fogaskereket .
végezetül és utolsó sorban én annak idején csereberéltem-veszegettem egy csomó alkatrészt amikor 300eft-nál tartottam elvittem stunthoz hogy rakjuk össze aszthittem egy hét-két héten belül kész aztán eltelt még egy év most kb 800ba van . ennyiért el is adnám autóban van kipróbálható.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Október 02, 08:22:50 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19002 Dátum:
2013 Október 02, 08:10:28 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 22:53:59
Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni
gyanítom hogy egy tuning motort nehezebb összehozni mint a reaktort amibe csak csöveket kell merítgetni oszt melegszik a víz benne
,de november 8vagy 9.-én megyek a paksi atomerőműbe gyárlátogatásra (és nem a látogatói központba ) utána majd bővebben tudok erről beszélni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19001 Dátum:
2013 Október 02, 08:05:17 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 23:46:24
Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
rosszul gondolod
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19000 Dátum:
2013 Október 02, 08:04:47 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Október 02, 05:25:03
nem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18999 Dátum:
2013 Október 02, 07:14:23 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 23:46:24
Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
ha mar gepmunka van akkor nem gond a 1776, de ha mar itt tartasz akkor egeszen biztos lehetsz benne, hogy nem 400 a vege
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18998 Dátum:
2013 Október 02, 05:25:03 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Október 01, 23:48:49
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18997 Dátum:
2013 Október 01, 23:48:49 »
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18996 Dátum:
2013 Október 01, 23:47:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Október 01, 21:08:05
Nekem meg két csomag szerencsésen landolt ma.
Az egyik egy új Cup-Strebe a kabrióba,a másik bár nem tuning,gyári VW kaszni-alváz csavar és alátét szett.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18995 Dátum:
2013 Október 01, 23:46:24 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Október 01, 23:33:11
Szerintem mindenek elott ulj be egy-ket itthoni autoba, hogy tudd pontosan mit szeretnel..az onmagaban nem tul draga tengely magaval hozza a toket, nyomorudat, hengerfejet, karburatort, szivocsonkot, rudazatot, gyujtast, kipuffot stb. ezeket persze az 1.6-ra is meg lehet venni ujban, igy lesz 450. es meg egyszer annyi, ha ezutan jossz ra, hogy 1915 kellett volna..
Ha megvan az elszantsag, ne hagyd magad lebeszelni, csak kerulj kepbe mielott belevagsz
Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18994 Dátum:
2013 Október 01, 23:33:11 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 22:53:59
Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni
Szerintem mindenek elott ulj be egy-ket itthoni autoba, hogy tudd pontosan mit szeretnel..az onmagaban nem tul draga tengely magaval hozza a toket, nyomorudat, hengerfejet, karburatort, szivocsonkot, rudazatot, gyujtast, kipuffot stb. ezeket persze az 1.6-ra is meg lehet venni ujban, igy lesz 450. es meg egyszer annyi, ha ezutan jossz ra, hogy 1915 kellett volna..
Ha megvan az elszantsag, ne hagyd magad lebeszelni, csak kerulj kepbe mielott belevagsz
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Október 01, 23:36:48 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18993 Dátum:
2013 Október 01, 22:53:59 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Október 01, 22:21:55
Nem. Azt mondja, hogy okosakat mondanak, de nagy faba vagod a fejszedet. :-)
Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18992 Dátum:
2013 Október 01, 22:50:32 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Október 01, 21:14:30
83 dollár egy 110-es? plusz posta? mennyiből van a kezedben? csak kérdezem, mikor én vettem még kicsit drágább volt :S
Azért ott is vannak különbségek a boltok között, valahol ugyanez 110 volt és a hengerfejek is 80-al többe kerültek, szóval érdemes körülnézni, mielőtt rendel az ember. Ha egy csomagban rendelem meg, akkor kedvezmény is van egy értékhatár felett, amiből kijön a posta egy része...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18991 Dátum:
2013 Október 01, 22:21:55 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 22:20:32
Azt mondod, hogy falnak visznek páran?
Nem. Azt mondja, hogy okosakat mondanak, de nagy faba vagod a fejszedet. :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18990 Dátum:
2013 Október 01, 22:20:32 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Október 01, 21:24:22
ne vetkőzz, szopni fogsz :-P
Azt mondod, hogy falnak visznek páran?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18989 Dátum:
2013 Október 01, 21:24:22 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 15:49:25
Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.
ne vetkőzz, szopni fogsz :-P
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18988 Dátum:
2013 Október 01, 21:14:30 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 20:59:49
Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
83 dollár egy 110-es? plusz posta? mennyiből van a kezedben? csak kérdezem, mikor én vettem még kicsit drágább volt :S
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18987 Dátum:
2013 Október 01, 21:08:05 »
Nekem meg két csomag szerencsésen landolt ma.
Az egyik egy új Cup-Strebe a kabrióba,a másik bár nem tuning,gyári VW kaszni-alváz csavar és alátét szett.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18986 Dátum:
2013 Október 01, 20:59:49 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Október 01, 19:35:56
jah, csak itt már szóba került egy új vezérműtengely, egy nagyobb szelepes hengerfej, külső szűrős olajpumpa...
Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
kormányzoo
Hozzászólások: 5801
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18985 Dátum:
2013 Október 01, 19:44:40 »
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18984 Dátum:
2013 Október 01, 19:35:56 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Október 01, 19:22:57
De a Te motorod nem "1.6-os lájtos tuningos"!
Az 1.6-os lájtos tuninggal olyan 450e Ft körül van,legalábbis a Breuer Zsoltinak a Vörös Laci ennyiből csinált egyet,teljes generál volt,tehát vonalba fúrás,főtengely köszörülés,új csapágyak,új henger-dugó garnitúra...
jah, csak itt már szóba került egy új vezérműtengely, egy nagyobb szelepes hengerfej, külső szűrős olajpumpa...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18983 Dátum:
2013 Október 01, 19:22:57 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Október 01, 19:12:22
tati nem a levegőbe beszél, nekem is kész közeli állapotban van a motor, de még van mit cserélni rajta...
De a Te motorod nem "1.6-os lájtos tuningos"!
Az 1.6-os lájtos tuninggal olyan 450e Ft körül van,legalábbis a Breuer Zsoltinak a Vörös Laci ennyiből csinált egyet,teljes generál volt,tehát vonalba fúrás,főtengely köszörülés,új csapágyak,új henger-dugó garnitúra...
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18982 Dátum:
2013 Október 01, 19:12:22 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Október 01, 17:38:38
1,6-s kicsi tuningos motor közel 1 millió Ft?
Ez nagy vonalakban kb. miből áll össze?
tati nem a levegőbe beszél, nekem is kész közeli állapotban van a motor, de még van mit cserélni rajta...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18981 Dátum:
2013 Október 01, 17:38:38 »
Idézetet írta: tati - 2013 Október 01, 16:21:03
800ezer és milka között indul a projekt és ritkán fejeződik be 1dokumentum alatt
1,6-s kicsi tuningos motor közel 1 millió Ft?
Ez nagy vonalakban kb. miből áll össze?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18980 Dátum:
2013 Október 01, 16:21:03 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 15:11:50
Azért persze nálam is vannak korlátok anyagiakban és szeretném magam összerakni a motort még ha vannak is ennek buktatói. Bőven elég lenne egy 1.6-os némi plusszal, szerelni meg kimondottan szeretek csak eddig régi motorkerékpárokat újítottam fel. Tudom, ez nem kicsit más, de talán nem lehetetlen, ha akad segítség is...
800ezer és milka között indul a projekt és ritkán fejeződik be 1dokumentum alatt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18979 Dátum:
2013 Október 01, 16:15:41 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Október 01, 15:01:59
Itt érdekelhet valakit a typ4-em? 2366ccm
nem.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18491
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18978 Dátum:
2013 Október 01, 15:55:02 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Október 01, 15:49:25
Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.
szerintem írd le a konkrét alkatrészeket ha valamit kinéztél, akkor biztos hozzászól valamelyik tapasztalt tag, hogy mondjuk mit mivel nem érdemes összetársítani
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18977 Dátum:
2013 Október 01, 15:49:25 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Október 01, 15:30:54
ha Te szeretnél alkotni, az más kérdés, de valószínűleg akkor is egyben venném jó eséllyel kintről az alkatrészeket. A sima 1.6 "némi plusszal" bele fog szaladni 400-500e Ft-ba, aztán beülsz egy 1915-be, és már nem lesz elég
Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18976 Dátum:
2013 Október 01, 15:26:02 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Október 01, 14:38:39
Német Ebayon 3.000 - 4.000 EURO egy ilyen ccm-es tuning blokk. Ezek, ha jól rémlik, olyan 100le körül vannak.
Amerikai oldalt nem nézek, ott mennyiért mennek ezek?
Ami amerikai bogár motort láttam Depo-ban, azok 160-170le-s 2,3-as motorok voltak.
USA-ban ezek kis utcai motornak számítanak, és dollárban kerülnek ennyibe újonnan. Használtan, vagy karbi és sallangok nélkül még jobb az áruk és sok neves motorépítő termékéből lehet válogatni. A szállítás és vámolás nehézkes, de vannak erre szakosodott magyar cégek.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18975 Dátum:
2013 Október 01, 15:11:50 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Október 01, 14:32:27
Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz
Azért persze nálam is vannak korlátok anyagiakban és szeretném magam összerakni a motort még ha vannak is ennek buktatói. Bőven elég lenne egy 1.6-os némi plusszal, szerelni meg kimondottan szeretek csak eddig régi motorkerékpárokat újítottam fel. Tudom, ez nem kicsit más, de talán nem lehetetlen, ha akad segítség is...
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18974 Dátum:
2013 Október 01, 15:01:59 »
Itt érdekelhet valakit a typ4-em? 2366ccm
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18973 Dátum:
2013 Október 01, 14:38:39 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Október 01, 14:32:27
Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz
Német Ebayon 3.000 - 4.000 EURO egy ilyen ccm-es tuning blokk. Ezek, ha jól rémlik, olyan 100le körül vannak.
Amerikai oldalt nem nézek, ott mennyiért mennek ezek?
Ami amerikai bogár motort láttam Depo-ban, azok 160-170le-s 2,3-as motorok voltak.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18972 Dátum:
2013 Október 01, 14:32:27 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 23:01:44
Szia!
A motoron nagyon nem szeretnék spórolni, első sorban a minőség számít.
Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18971 Dátum:
2013 Október 01, 14:31:50 »
Idézetet írta: tati - 2013 Október 01, 08:21:54
Egy használt gyári főtengelyt kell megköszörültetni ez nem is kérdés,DE még mielőtt bele élnéd magad azért az nem úgy van hogy 1,2bőlfőtengely ki, cuccok be és kész az egyhat.....
Mivel semmi nem lesz jó az egyhathoz olajhűtő, motortakaró lemezek, alul sem ,turbinaház ,zsaluösszekötő,,turbina,motrtérlemez, szívócső, talán karbi ,olajszivattyú+ vezérműtengely, hajtókarok, tőcsavar szett szelep harmónika cső ,szelepemelő rudak meg a tökömtuggya....
Szóval én mint egyáltalán hozzá nem értő bukott vízvezeték szerelő azt mondom hogy venni kell egyhármas-egyhatos többnyire komplett motort és abból építkezni, persze természetesen mehet minden a D-s blokkba . Bár ha e-nélkül el is vállalja valaki hogy neki minden van szerintem előbb utóbb elvérzik valahol . A fogyasztásról annyit hogy az első 4-5 vagy 800km-re lévő találkozónál már nem lesz mindegy hogy 7vagy 11litert eszik hidd el
de mondom én igazából nem értek hozzá
Igen, azzal magam is számoltam, hogy gyakorlatilag a blokk kivételével szinte mindenből más kell, de mivel ez egy hobbiautó lesz, amivel csak garantáltan felhőmentes időben lesz némi örömautózás és nincs határidő a befejezését illetően, így bevállalom a plusz munkát és költséget (egyenlőre nagy a szám
) Remélem kitart a lendület a későbbiekben is
Szóval az érdekelne, hogy a főtengely kivételével mi az, amit meg szabad venni új alkatrészként. Szeretnék egy valóban új és az 50 lóerőt felülről közelítő motort összerakni. Gondolok a duplaszívós hengerfejekre (esetleg nagyobb szelepekkel, majd megmondjátok, hogy van-e értelme), a lehelletnyivel morcosabb vezérműtengelyre, az emelt szállítású, kulső szűrős olajszivattyúra és az 1.6-os henger dugó szettre...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18970 Dátum:
2013 Október 01, 10:29:08 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Október 01, 10:22:23
Építs belőle egy tök alap 1,6-ot, és boldog leszel, hidd el! Azt is csak azért, mert ahhoz olcsóbb a hd garnitúra. Egyébként a jól összerakott 1200 nagyon-nagyon jó tud lenni, ráadásul tartós is.
én is erről beszéltem de ahhoz is ennyi cucc kell
amúgy ezt az egészet át kéne vinni az szmb-beee
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18969 Dátum:
2013 Október 01, 10:22:23 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 22:39:26
Szép estét mindenkinek!
Még új vagyok itt, ezért nézzétek el nekem légyszi, ha időnként alap dolgokat fogok kérdezni.
Nyáron lettem tulajdonosa egy 74-es évjáratú 1200-as bogárnak, amiben a motor felújításért kiált. Pár hete olvasgatom már ezt a fórumot és persze a keresőt is használtam, de azért bőven maradtak fehér foltok a motorteljesítmény növelését illetően. Azt már kibogoztam, hogy mivel D1-el kezdődik a motorszámom és nagy olajfuratos a blokk, így alkalmas az 1.3-1.6-os főtengellyel az 1.6-os hengerek befogadására. Keresgéltem a neten, főleg az amerikai oldalakon zsír új főtengelyt, de nem tudom, hogy megrendeljem-e, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint nálunk és a gyártója sem ismert. Ezek kb. 120 és 180 dollár között mozognak. A henger-dugó (4 db) szett gyűrűkkel, csapszegekkel, miegyébbel pedig szintén csak 200 körül van, ami elég csábító. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szabad-e ilyen (amúgy elég profinak tűnő) oldalakról vásárolni vagy felejtős. Az autó egyébként hobbi célra lesz építve, nem napi használatra, kb. évi 1-2000 kilómétert fog gurulni.
A válaszokat előre is köszönöm...
Építs belőle egy tök alap 1,6-ot, és boldog leszel, hidd el! Azt is csak azért, mert ahhoz olcsóbb a hd garnitúra. Egyébként a jól összerakott 1200 nagyon-nagyon jó tud lenni, ráadásul tartós is.
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18968 Dátum:
2013 Október 01, 08:21:54 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 23:31:38
Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
Egy használt gyári főtengelyt kell megköszörültetni ez nem is kérdés,DE még mielőtt bele élnéd magad azért az nem úgy van hogy 1,2bőlfőtengely ki, cuccok be és kész az egyhat.....
Mivel semmi nem lesz jó az egyhathoz olajhűtő, motortakaró lemezek, alul sem ,turbinaház ,zsaluösszekötő,,turbina,motrtérlemez, szívócső, talán karbi ,olajszivattyú+ vezérműtengely, hajtókarok, tőcsavar szett szelep harmónika cső ,szelepemelő rudak meg a tökömtuggya....
Szóval én mint egyáltalán hozzá nem értő bukott vízvezeték szerelő azt mondom hogy venni kell egyhármas-egyhatos többnyire komplett motort és abból építkezni, persze természetesen mehet minden a D-s blokkba . Bár ha e-nélkül el is vállalja valaki hogy neki minden van szerintem előbb utóbb elvérzik valahol . A fogyasztásról annyit hogy az első 4-5 vagy 800km-re lévő találkozónál már nem lesz mindegy hogy 7vagy 11litert eszik hidd el
de mondom én igazából nem értek hozzá
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Október 01, 08:24:44 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18967 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:42:07 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 30, 23:37:38
A hengerfejeknél más a helyzet, duplaszívósból szinte lehetetlen repedés menteset találni. Hengerfejekből igen sok féle kapható, de ebben majd segítenek a nálam okosabbak.
Addig találd ki milyen motort szeretnél és mennyit áldozol rá.
Rendben, köszönöm előre is!
Egyébként nem szeretnék túlzásokba esni a tuningot illetően. Nem forgós, inkább nyomatékos motorra gondoltam és mivel viszonylag keveset fog menni, a fogyasztása sem annyira mérvadó...
Jó éjt mindenkinek!
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18966 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:37:38 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 23:31:38
Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
A hengerfejeknél más a helyzet, duplaszívósból szinte lehetetlen repedés menteset találni. Hengerfejekből igen sok féle kapható, de ebben majd segítenek a nálam okosabbak.
Addig találd ki milyen motort szeretnél és mennyit áldozol rá.
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18965 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:31:38 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 30, 23:26:42
Igen.
Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...