www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 00:58:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3335636 alkalommal)
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #19004 Dátum: 2013 Október 02, 09:18:20 »

én nem tudom az árakat de a hengerfejeknél el ne felejtsd hogy kettőt kell venni aztán az olcsó kivitelnél érdemes üreset venni mert a benne lévő szelep+ék+rugó nem valami jó cucc ha pedig márkásat veszel az mégeccer a hengerfej ára , a vezérműtengelynél pedig a tuninghoz külön kell venni a fogaskereket .
végezetül és utolsó sorban én annak idején csereberéltem-veszegettem egy csomó alkatrészt amikor 300eft-nál tartottam  elvittem stunthoz hogy rakjuk össze aszthittem egy hét-két héten belül kész  aztán eltelt még egy év most kb 800ba van . ennyiért el is adnám autóban van kipróbálható.  Kiss

   Igazad lehet és nem akarok egy feneketlen kútba pénz önteni, túl ingoványos terület ez, tehát marad a gyári 1.6 verzió, maximum elektronikus gyújtást és egy jobb dobot kap majd, elvégre csak hétvégi örömautózásra kell majd, ideje lehiggadnom...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19003 Dátum: 2013 Október 02, 08:20:56 »

    Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
én nem tudom az árakat de a hengerfejeknél el ne felejtsd hogy kettőt kell venni aztán az olcsó kivitelnél érdemes üreset venni mert a benne lévő szelep+ék+rugó nem valami jó cucc ha pedig márkásat veszel az mégeccer a hengerfej ára , a vezérműtengelynél pedig a tuninghoz külön kell venni a fogaskereket .
végezetül és utolsó sorban én annak idején csereberéltem-veszegettem egy csomó alkatrészt amikor 300eft-nál tartottam  elvittem stunthoz hogy rakjuk össze aszthittem egy hét-két héten belül kész  aztán eltelt még egy év most kb 800ba van . ennyiért el is adnám autóban van kipróbálható.  Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 02, 08:22:50 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19002 Dátum: 2013 Október 02, 08:10:28 »

   Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni Smiley
gyanítom hogy egy tuning motort nehezebb összehozni  mint a reaktort amibe csak csöveket kell merítgetni oszt melegszik a víz benne  Wink ,de november 8vagy 9.-én megyek a paksi atomerőműbe gyárlátogatásra (és nem a látogatói központba ) utána  majd bővebben tudok erről beszélni Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19001 Dátum: 2013 Október 02, 08:05:17 »

    Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
rosszul gondolod

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19000 Dátum: 2013 Október 02, 08:04:47 »

nem

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18999 Dátum: 2013 Október 02, 07:14:23 »

    Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
ha mar gepmunka van akkor nem gond a 1776, de ha mar itt tartasz akkor egeszen biztos lehetsz benne, hogy nem 400 a vege

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #18998 Dátum: 2013 Október 02, 05:25:03 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18997 Dátum: 2013 Október 01, 23:48:49 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18996 Dátum: 2013 Október 01, 23:47:40 »

Nekem meg két csomag szerencsésen landolt ma.

Az egyik egy új Cup-Strebe a kabrióba,a másik bár nem tuning,gyári VW kaszni-alváz csavar és alátét szett.
Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18995 Dátum: 2013 Október 01, 23:46:24 »

Szerintem mindenek elott ulj be egy-ket itthoni autoba, hogy tudd pontosan mit szeretnel..az onmagaban nem tul draga tengely magaval hozza a toket, nyomorudat, hengerfejet, karburatort, szivocsonkot, rudazatot, gyujtast, kipuffot stb. ezeket persze az 1.6-ra is meg lehet venni ujban, igy lesz 450.  es meg egyszer annyi, ha ezutan jossz ra, hogy 1915 kellett volna..
Ha megvan az elszantsag, ne hagyd magad lebeszelni, csak kerulj kepbe mielott belevagsz

    Igen, eljátszottam már én is a gondolattal, hogy akár 1776-ost is építhetnék, de ha jól tudom, akkor azok a hengerek már nem lennének összehozhatóak a hajdanán 1.2-es, nagy olajfuratos blokkommal, márpedig a gyári motorszámot meg szeretném tartani (klónozás nélkül), de javítsál ki, ha rosszul gondolom...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18994 Dátum: 2013 Október 01, 23:33:11 »

   Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni Smiley

Szerintem mindenek elott ulj be egy-ket itthoni autoba, hogy tudd pontosan mit szeretnel..az onmagaban nem tul draga tengely magaval hozza a toket, nyomorudat, hengerfejet, karburatort, szivocsonkot, rudazatot, gyujtast, kipuffot stb. ezeket persze az 1.6-ra is meg lehet venni ujban, igy lesz 450.  es meg egyszer annyi, ha ezutan jossz ra, hogy 1915 kellett volna..
Ha megvan az elszantsag, ne hagyd magad lebeszelni, csak kerulj kepbe mielott belevagsz
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 01, 23:36:48 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18993 Dátum: 2013 Október 01, 22:53:59 »

Nem. Azt mondja, hogy okosakat mondanak, de nagy faba vagod a fejszedet. :-)

   Értem én, hogy nem egyszerű és több változó is van az egyenletben, de azért nem is egy atomreaktort akarok építeni Smiley
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18992 Dátum: 2013 Október 01, 22:50:32 »

83 dollár egy 110-es? plusz posta? mennyiből van a kezedben? csak kérdezem, mikor én vettem még kicsit drágább volt :S

Azért ott is vannak különbségek a boltok között, valahol ugyanez 110 volt és a hengerfejek is 80-al többe kerültek, szóval érdemes körülnézni, mielőtt rendel az ember. Ha egy csomagban rendelem meg, akkor kedvezmény is van egy értékhatár felett, amiből kijön a posta egy része...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18991 Dátum: 2013 Október 01, 22:21:55 »

Azt mondod, hogy falnak visznek páran? Smiley
Nem. Azt mondja, hogy okosakat mondanak, de nagy faba vagod a fejszedet. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18990 Dátum: 2013 Október 01, 22:20:32 »

ne vetkőzz, szopni fogsz :-P

Azt mondod, hogy falnak visznek páran? Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18989 Dátum: 2013 Október 01, 21:24:22 »

   Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.

ne vetkőzz, szopni fogsz :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18988 Dátum: 2013 Október 01, 21:14:30 »

    Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
83 dollár egy 110-es? plusz posta? mennyiből van a kezedben? csak kérdezem, mikor én vettem még kicsit drágább volt :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18987 Dátum: 2013 Október 01, 21:08:05 »

Nekem meg két csomag szerencsésen landolt ma.

Az egyik egy új Cup-Strebe a kabrióba,a másik bár nem tuning,gyári VW kaszni-alváz csavar és alátét szett.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18986 Dátum: 2013 Október 01, 20:59:49 »

jah, csak itt már szóba került egy új vezérműtengely, egy nagyobb szelepes hengerfej, külső szűrős olajpumpa...

    Csak azért merült fel bennem a szigorúbb vezérműtengely kérdése, mert mivel amúgy is újat kell vennem a sima és a 110-es ENGLE is egyformán 83 dollár. A hengerfejnél már van különbség, de azért elérhető: a sima 220 dollár a 4x35-ös nagyszelepes, szimpla rugós pedig 275.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #18985 Dátum: 2013 Október 01, 19:44:40 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18984 Dátum: 2013 Október 01, 19:35:56 »

De a Te motorod nem "1.6-os lájtos tuningos"!

Az 1.6-os lájtos tuninggal olyan 450e Ft körül van,legalábbis a Breuer Zsoltinak a Vörös Laci ennyiből csinált egyet,teljes generál volt,tehát vonalba fúrás,főtengely köszörülés,új csapágyak,új henger-dugó garnitúra...
jah, csak itt már szóba került egy új vezérműtengely, egy nagyobb szelepes hengerfej, külső szűrős olajpumpa...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18983 Dátum: 2013 Október 01, 19:22:57 »

tati nem a levegőbe beszél, nekem is kész közeli állapotban van a motor, de még van mit cserélni rajta...
De a Te motorod nem "1.6-os lájtos tuningos"!

Az 1.6-os lájtos tuninggal olyan 450e Ft körül van,legalábbis a Breuer Zsoltinak a Vörös Laci ennyiből csinált egyet,teljes generál volt,tehát vonalba fúrás,főtengely köszörülés,új csapágyak,új henger-dugó garnitúra...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18982 Dátum: 2013 Október 01, 19:12:22 »

1,6-s kicsi tuningos motor közel 1 millió Ft? Shocked
Ez nagy vonalakban kb. miből áll össze?

tati nem a levegőbe beszél, nekem is kész közeli állapotban van a motor, de még van mit cserélni rajta...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18981 Dátum: 2013 Október 01, 17:38:38 »

800ezer és milka között indul a projekt és ritkán fejeződik be 1dokumentum alatt Undecided

1,6-s kicsi tuningos motor közel 1 millió Ft? Shocked
Ez nagy vonalakban kb. miből áll össze?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18980 Dátum: 2013 Október 01, 16:21:03 »

  Azért persze nálam is vannak korlátok anyagiakban és szeretném magam összerakni a motort még ha vannak is ennek buktatói. Bőven elég lenne egy 1.6-os némi plusszal, szerelni meg kimondottan szeretek csak eddig régi motorkerékpárokat újítottam fel. Tudom, ez nem kicsit más, de talán nem lehetetlen, ha akad segítség is...
800ezer és milka között indul a projekt és ritkán fejeződik be 1dokumentum alatt Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18979 Dátum: 2013 Október 01, 16:15:41 »

Itt érdekelhet valakit a typ4-em? 2366ccm
nem.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #18978 Dátum: 2013 Október 01, 15:55:02 »

   Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.
   
szerintem írd le a konkrét alkatrészeket ha valamit kinéztél, akkor biztos hozzászól valamelyik tapasztalt tag, hogy mondjuk mit mivel nem érdemes összetársítani
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18977 Dátum: 2013 Október 01, 15:49:25 »

ha Te szeretnél alkotni, az más kérdés, de valószínűleg akkor is egyben venném jó eséllyel kintről az alkatrészeket. A sima 1.6 "némi plusszal" bele fog szaladni 400-500e Ft-ba, aztán beülsz egy 1915-be, és már nem lesz elég

   Találtam pár tengerentúli oldalt, ahol normális áron, együtt tudnám megrendelni az olyan alkatrészeket, melyeknek nem feltétlenül kell gyáriaknak lenni. Egyedül a gépi munkát bíznám másra, de magam szeretném összerakni és hangolni a motort a tapasztalataitokra támaszkodva, hogy mit érdemes mivel felhasználni a jobb teljesítmény elérése érdekében, melyek a megbízható gyártók, stb.
   
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18976 Dátum: 2013 Október 01, 15:26:02 »

Német Ebayon 3.000 -  4.000 EURO egy ilyen ccm-es tuning blokk. Ezek, ha jól rémlik, olyan 100le körül vannak.
Amerikai oldalt nem nézek, ott mennyiért mennek ezek?
Ami amerikai bogár motort láttam Depo-ban, azok 160-170le-s 2,3-as motorok voltak.

USA-ban ezek kis utcai motornak számítanak, és dollárban kerülnek ennyibe újonnan. Használtan, vagy karbi és sallangok nélkül még jobb az áruk és sok neves motorépítő termékéből lehet válogatni. A szállítás és vámolás nehézkes, de vannak erre szakosodott magyar cégek.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18975 Dátum: 2013 Október 01, 15:11:50 »

Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz

   Azért persze nálam is vannak korlátok anyagiakban és szeretném magam összerakni a motort még ha vannak is ennek buktatói. Bőven elég lenne egy 1.6-os némi plusszal, szerelni meg kimondottan szeretek csak eddig régi motorkerékpárokat újítottam fel. Tudom, ez nem kicsit más, de talán nem lehetetlen, ha akad segítség is...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #18974 Dátum: 2013 Október 01, 15:01:59 »

Itt érdekelhet valakit a typ4-em? 2366ccm
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18973 Dátum: 2013 Október 01, 14:38:39 »

Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz

Német Ebayon 3.000 -  4.000 EURO egy ilyen ccm-es tuning blokk. Ezek, ha jól rémlik, olyan 100le körül vannak.
Amerikai oldalt nem nézek, ott mennyiért mennek ezek?
Ami amerikai bogár motort láttam Depo-ban, azok 160-170le-s 2,3-as motorok voltak.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18972 Dátum: 2013 Október 01, 14:32:27 »

Szia!

A motoron nagyon nem szeretnék spórolni, első sorban a minőség számít.

Ez mindenkinek mást jelent, de ha megteheded, akkor nézz külföldön (USA) egy jól összerakott 1776-1835-1915-t, vedd meg és élvezd. Pénzben biztosan jobban jársz és több havi/évnyi szívástól is megmenekülsz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18971 Dátum: 2013 Október 01, 14:31:50 »

Egy használt gyári főtengelyt kell megköszörültetni ez nem is kérdés,DE még mielőtt bele élnéd magad azért az nem úgy van hogy 1,2bőlfőtengely ki, cuccok be és kész az egyhat.....
Mivel semmi nem lesz jó az egyhathoz  olajhűtő, motortakaró lemezek, alul sem ,turbinaház ,zsaluösszekötő,,turbina,motrtérlemez, szívócső, talán karbi ,olajszivattyú+ vezérműtengely, hajtókarok, tőcsavar szett  szelep harmónika cső ,szelepemelő rudak meg a tökömtuggya....
Szóval én mint egyáltalán hozzá nem értő bukott vízvezeték szerelő azt mondom hogy venni kell egyhármas-egyhatos többnyire komplett motort és abból építkezni, persze természetesen mehet minden a D-s blokkba . Bár ha e-nélkül el is vállalja valaki hogy neki minden van szerintem előbb utóbb elvérzik valahol . A fogyasztásról annyit hogy az első 4-5 vagy 800km-re lévő találkozónál már nem lesz mindegy hogy 7vagy 11litert eszik hidd el Wink
 Undecided de mondom én igazából nem értek hozzá  Lips Sealed


   Igen, azzal magam is számoltam, hogy gyakorlatilag a blokk kivételével szinte mindenből más kell, de mivel ez egy hobbiautó lesz, amivel csak garantáltan felhőmentes időben lesz némi örömautózás és nincs határidő a befejezését illetően, így bevállalom a plusz munkát és költséget (egyenlőre nagy a szám  Wink  )  Remélem kitart a lendület a későbbiekben is Smiley
   Szóval az érdekelne, hogy a főtengely kivételével mi az, amit meg szabad venni új alkatrészként. Szeretnék egy valóban új és az 50 lóerőt felülről közelítő motort összerakni. Gondolok a duplaszívós hengerfejekre (esetleg nagyobb szelepekkel, majd megmondjátok, hogy van-e értelme), a lehelletnyivel morcosabb vezérműtengelyre, az emelt szállítású, kulső szűrős olajszivattyúra  és az 1.6-os henger dugó szettre...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18970 Dátum: 2013 Október 01, 10:29:08 »

Építs belőle egy tök alap 1,6-ot, és boldog leszel, hidd el! Azt is csak azért, mert ahhoz olcsóbb a hd garnitúra. Egyébként a jól összerakott 1200 nagyon-nagyon jó tud lenni, ráadásul tartós is.
én is erről beszéltem  de ahhoz is ennyi cucc kell Kiss amúgy ezt az egészet át kéne vinni az szmb-beee Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18969 Dátum: 2013 Október 01, 10:22:23 »

  Szép estét mindenkinek!
     Még új vagyok itt, ezért nézzétek el nekem légyszi, ha időnként alap dolgokat fogok kérdezni.
  Nyáron  lettem tulajdonosa egy 74-es évjáratú 1200-as bogárnak, amiben a motor felújításért kiált. Pár hete olvasgatom már ezt a fórumot és persze a keresőt is használtam, de azért bőven maradtak fehér foltok a motorteljesítmény növelését illetően. Azt már kibogoztam, hogy mivel D1-el kezdődik a motorszámom és nagy olajfuratos a blokk, így alkalmas az 1.3-1.6-os főtengellyel az 1.6-os hengerek    befogadására. Keresgéltem a neten, főleg az amerikai oldalakon zsír új főtengelyt, de nem tudom, hogy megrendeljem-e, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint nálunk és a gyártója sem ismert. Ezek kb. 120 és 180 dollár között mozognak. A henger-dugó (4 db) szett gyűrűkkel, csapszegekkel, miegyébbel pedig szintén csak 200 körül van, ami elég csábító. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szabad-e ilyen (amúgy elég profinak tűnő) oldalakról vásárolni vagy felejtős. Az autó egyébként hobbi célra lesz  építve, nem napi használatra, kb. évi 1-2000 kilómétert fog gurulni.
   A válaszokat előre is köszönöm...


Építs belőle egy tök alap 1,6-ot, és boldog leszel, hidd el! Azt is csak azért, mert ahhoz olcsóbb a hd garnitúra. Egyébként a jól összerakott 1200 nagyon-nagyon jó tud lenni, ráadásul tartós is.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18968 Dátum: 2013 Október 01, 08:21:54 »

Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
Egy használt gyári főtengelyt kell megköszörültetni ez nem is kérdés,DE még mielőtt bele élnéd magad azért az nem úgy van hogy 1,2bőlfőtengely ki, cuccok be és kész az egyhat.....
Mivel semmi nem lesz jó az egyhathoz  olajhűtő, motortakaró lemezek, alul sem ,turbinaház ,zsaluösszekötő,,turbina,motrtérlemez, szívócső, talán karbi ,olajszivattyú+ vezérműtengely, hajtókarok, tőcsavar szett  szelep harmónika cső ,szelepemelő rudak meg a tökömtuggya....
Szóval én mint egyáltalán hozzá nem értő bukott vízvezeték szerelő azt mondom hogy venni kell egyhármas-egyhatos többnyire komplett motort és abból építkezni, persze természetesen mehet minden a D-s blokkba . Bár ha e-nélkül el is vállalja valaki hogy neki minden van szerintem előbb utóbb elvérzik valahol . A fogyasztásról annyit hogy az első 4-5 vagy 800km-re lévő találkozónál már nem lesz mindegy hogy 7vagy 11litert eszik hidd el Wink
 Undecided de mondom én igazából nem értek hozzá  Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 01, 08:24:44 írta tati »

Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18967 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:42:07 »

A hengerfejeknél más a helyzet, duplaszívósból szinte lehetetlen repedés menteset találni. Hengerfejekből igen sok féle kapható, de ebben majd segítenek a nálam okosabbak.  Wink

Addig találd ki milyen motort szeretnél és mennyit áldozol rá.

   Rendben, köszönöm előre is!
Egyébként nem szeretnék túlzásokba esni a tuningot illetően. Nem forgós, inkább nyomatékos motorra gondoltam és mivel viszonylag keveset fog menni, a fogyasztása sem annyira mérvadó...

   Jó éjt mindenkinek!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18966 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:37:38 »

Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
A hengerfejeknél más a helyzet, duplaszívósból szinte lehetetlen repedés menteset találni. Hengerfejekből igen sok féle kapható, de ebben majd segítenek a nálam okosabbak.  Wink

Addig találd ki milyen motort szeretnél és mennyit áldozol rá.
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18965 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:31:38 »

Igen.

Ha azt mondjátok, hogy annak jobb a minősége, akkor azt fogok keresni. Ugyanez vonatkozik a hengerekre és a hengerfejekre is? Inkább a használt, de gyári?
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.