www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 18:30:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3337883 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18884 Dátum: 2013 Szeptember 08, 09:05:44 »

Sportlégszűrőnél van jelentősége, hogy milyen vastag a légszűrő?
Lökettérfogat, vagy karburátor torokátmérő függő esetleg?
Láttam olyat , ami 4-5 cm vastag, és olyat is, ami ennek a duplája.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18883 Dátum: 2013 Szeptember 08, 08:45:27 »

turbós motorhoz:

 Undecided
ez egy mekkora ostobaság! 20 éve egy csomó ilyet dobáltam ki a parasztok autóiból....

Robpanzer
« Hozzászólás #18882 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:41:31 »

turbós motorhoz:

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18881 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:01:41 »

Lazán lehet reális. Tök sokat számít a terhelés, a környezeti hőmérséklet. Amíg nem értem el Tatabányára, addig azalatt az 3-400 km alatt amennyit mentem az autóddal, sose mértem 80 feletti hőfokot.

akkor jó, azért csinálok egy összehasonlító tesztet, hogy totál megnyugodjak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18880 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:55:16 »

Lazán lehet reális. Tök sokat számít a terhelés, a környezeti hőmérséklet. Amíg nem értem el Tatabányára, addig azalatt az 3-400 km alatt amennyit mentem az autóddal, sose mértem 80 feletti hőfokot.

már bent van a vdo, viszont ma hazafelé az m0-on óra szerint 100as tempónál néha kicsit gyorsabban még 80 fokig sem ment fel a hőfok, amit nem tartok reálisnak. sajna nem volt nálam a te műszered, hogy átdugjam és csekkoljam az mit mond, de holnap kipróbálom

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18879 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:44:53 »

Én kipróbáltam, nekem az equs jeladóval ugyanannyit mutatott a 924-es Porsche VDO-ja, meg a VDO classic sorozatú műszere is. Az Equs meg ugyanannyit mutatott a TypeR jeladóval mint a TypeR saját műszerével.

Egyébként nem kell túlagyalni, mert nincs olyan nagyon sokféle hőfok jeladó, ha meg különbség van, akkor nagy (kétszeres, ötszörös értékeket mutatnak). Szóval ha van egy jeladó a motorodban egy műszerrel, te pedig csak műszert akarsz cserélni, akkor elmész egy körre az új műszerrel, és ha az hidegen gyújtásra csak kimozdul, majd melegen ugyanannyit mutat mint a másik, akkor ugyanaz a jeladó.

már bent van a vdo, viszont ma hazafelé az m0-on óra szerint 100as tempónál néha kicsit gyorsabban még 80 fokig sem ment fel a hőfok, amit nem tartok reálisnak. sajna nem volt nálam a te műszered, hogy átdugjam és csekkoljam az mit mond, de holnap kipróbálom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18878 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:43:32 »

Nem kell, ezt én sem értettem.  Huh

<beszúrt kép törölve> mérkell a szárazféltengelyes váltóhoz szétgányolni a vázat (gyárilag sincs)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18877 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:40:54 »

Én kipróbáltam, nekem az equs jeladóval ugyanannyit mutatott a 924-es Porsche VDO-ja, meg a VDO classic sorozatú műszere is. Az Equs meg ugyanannyit mutatott a TypeR jeladóval mint a TypeR saját műszerével.

Egyébként nem kell túlagyalni, mert nincs olyan nagyon sokféle hőfok jeladó, ha meg különbség van, akkor nagy (kétszeres, ötszörös értékeket mutatnak). Szóval ha van egy jeladó a motorodban egy műszerrel, te pedig csak műszert akarsz cserélni, akkor elmész egy körre az új műszerrel, és ha az hidegen gyújtásra csak kimozdul, majd melegen ugyanannyit mutat mint a másik, akkor ugyanaz a jeladó.

Olajhofok merot lehet kalibralni, vagy ha ket kulonbozo marka elter, akkor jeladot kell cserelni? Az egyik equus, a masik vdo

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18876 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:35:04 »

Egy ilyen réz csavart lazán megdolgoz a dugó, majd kilöki a kipufogó szelepnél.

Mi lett a csavarral?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18875 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:34:01 »

Átpörgettem. Ez egy 98-as cikk és a Scat adta hozzá a Zero Miles széria 1,6 blokkját. De majd Abes közzéteszi a scannelt cuccot.

Az al-linket is nézd, sok cikk van egy oldalon egymás után (amúgy ez az eleje):
"Would You Believe ‘Stock’ 1500 = 100 bhp?

By Dave Long
February 1990

Scanning some old magazine articles recently, my attention was drawn to a piece to do with bolt-on modifications to an ordinary Type 1 1500 engine. This was Hot Rod magazine (USA), November 1969."

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18874 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:20:19 »

Olajhofok merot lehet kalibralni, vagy ha ket kulonbozo marka elter, akkor jeladot kell cserelni? Az egyik equus, a masik vdo

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18873 Dátum: 2013 Szeptember 07, 16:21:04 »

Mi lett a csavarral?

Újabb Dellorto hiba  Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18872 Dátum: 2013 Szeptember 07, 16:00:47 »

hol láttál árat?
Mondjuk a bugparts oldalon. Ha nem barkácsolni akarsz, egy keskenyített első híd bőven kétszáz fölött áll meg. Lepadlóztam, én a hidamat még negyvenért vettem. Szóval barkácsolni fogok, ha már...

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18871 Dátum: 2013 Szeptember 07, 15:09:52 »

Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.
hol láttál árat?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18870 Dátum: 2013 Szeptember 07, 14:52:36 »

Ez egy másik cikk a 90-es évekből, amelyikben egy duplaszívós 1,6 motort méregetnek.

Az al-linket is nézd, sok cikk van egy oldalon egymás után (amúgy ez az eleje):
"Would You Believe ‘Stock’ 1500 = 100 bhp?

By Dave Long
February 1990

Scanning some old magazine articles recently, my attention was drawn to a piece to do with bolt-on modifications to an ordinary Type 1 1500 engine. This was Hot Rod magazine (USA), November 1969."

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18869 Dátum: 2013 Szeptember 07, 13:52:53 »

Újabb Dellorto hiba  Undecided

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/hiba-az-uton.html

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18868 Dátum: 2013 Szeptember 07, 13:51:50 »

Csináld meg magad, vagy haverokkal!


- Szedd darabjaira a futóművet.
- Míg egyben van a híd, csinálj egy sablont: 2db 60-80cm hosszú szögvasat ráfektetsz hátulról a híd 2 csövére, majd összekötöd őket 2 zártszelvénnyel. Később ebbe a 2 párhuzamos ágyba be tudod majd fektetni összehegesztéskor a hídtest 2 felét.
- 2db laposvassal kösd össze a hídtest 2 csövét (épp csak csípesd össze), majd ugyanígy 1 laposvassal csípesd össze a 2 konzolt ami felfogja a hídtestet az alvázfejre.
- Fejtsd le a 2 konzolt a hídtestről.
- Mérd ki, hogy mennyivel akarsz keskenyebb hídtestet, majd annyit + az ültetőmag szélességét jelöld fel középre, ahonnan majd kivágod.
- Vágd ki a 2 csőből az előbb kimért szélességet. (Maszkoló szalaggal szépen körkörösen bejelölheted a vágás helyét.) Vigyázz ha flexet használsz, mert lehet feszültség a hídtestben, így az első vágás végénél befeszítheti a korongot! Egyébként vasfűrésszel is lazán átvágod.
- Tedd be a sablonba a 2 felet meg a magokat. (A magok alá tegyél kis hézagoló lemezkéket, mert kisebb az átmérőjük a híd csövénél.) hegeszd össze a hídfeleket és a magokat, majd vágd le a 2 összekötő laposvasat.
- Tedd rá a laposvassal összekötött felfogató konzolokat a csövekre, hegeszd fel azokat, majd vágd le az összekötő laposvasat.
- Köszörüld le a kormánymű pozicionálóját, majd hegeszd odébb a kormánylengéscsillapító tartóját és az irányítókar ütközőjét.
- Told be a rugókötegeket, told fel a lengőkarokat, majd egy hegyesre köszörült lengőkar rögzítő csavarral jelöld fel a rögzítőcsavarok helyét a rugókötegekre.
- Vegyél 2db jó minőségű fúrót (6mm, 13mm), melyeknek a 60 fokot kúpjait köszörüld át 90 fokosra.
- Fogd össze pillanatszorítókkal a rugókötegeket, majd fúrd beléjük 2 lépcsőben a rögzítő vájatokat.
- A fúrás mellett vád le a rugókötegekből a felesleget.

Ha többet keskenyítesz mint 5cm, akkor biztosan kell az összekötőkből is lefaragni.

Köszi a részletes leírást! A kormánymű eszembe sem jutott...  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18867 Dátum: 2013 Szeptember 07, 13:22:36 »

Csináld meg magad, vagy haverokkal!


- Szedd darabjaira a futóművet.
- Míg egyben van a híd, csinálj egy sablont: 2db 60-80cm hosszú szögvasat ráfektetsz hátulról a híd 2 csövére, majd összekötöd őket 2 zártszelvénnyel. Később ebbe a 2 párhuzamos ágyba be tudod majd fektetni összehegesztéskor a hídtest 2 felét.
- 2db laposvassal kösd össze a hídtest 2 csövét (épp csak csípesd össze), majd ugyanígy 1 laposvassal csípesd össze a 2 konzolt ami felfogja a hídtestet az alvázfejre.
- Fejtsd le a 2 konzolt a hídtestről.
- Mérd ki, hogy mennyivel akarsz keskenyebb hídtestet, majd annyit + az ültetőmag szélességét jelöld fel középre, ahonnan majd kivágod.
- Vágd ki a 2 csőből az előbb kimért szélességet. (Maszkoló szalaggal szépen körkörösen bejelölheted a vágás helyét.) Vigyázz ha flexet használsz, mert lehet feszültség a hídtestben, így az első vágás végénél befeszítheti a korongot! Egyébként vasfűrésszel is lazán átvágod.
- Tedd be a sablonba a 2 felet meg a magokat. (A magok alá tegyél kis hézagoló lemezkéket, mert kisebb az átmérőjük a híd csövénél.) hegeszd össze a hídfeleket és a magokat, majd vágd le a 2 összekötő laposvasat.
- Tedd rá a laposvassal összekötött felfogató konzolokat a csövekre, hegeszd fel azokat, majd vágd le az összekötő laposvasat.
- Köszörüld le a kormánymű pozicionálóját, majd hegeszd odébb a kormánylengéscsillapító tartóját és az irányítókar ütközőjét.
- Told be a rugókötegeket, told fel a lengőkarokat, majd egy hegyesre köszörült lengőkar rögzítő csavarral jelöld fel a rögzítőcsavarok helyét a rugókötegekre.
- Vegyél 2db jó minőségű fúrót (6mm, 13mm), melyeknek a 60 fokot kúpjait köszörüld át 90 fokosra.
- Fogd össze pillanatszorítókkal a rugókötegeket, majd fúrd beléjük 2 lépcsőben a rögzítő vájatokat.
- A fúrás mellett vád le a rugókötegekből a felesleget.

Ha többet keskenyítesz mint 5cm, akkor biztosan kell az összekötőkből is lefaragni.

Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18866 Dátum: 2013 Szeptember 07, 12:09:34 »

Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18865 Dátum: 2013 Szeptember 07, 11:48:47 »

Alakul a Vintage Speed motor:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/16-vintage-speed-motor-igy-allunk.html

 Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18864 Dátum: 2013 Szeptember 07, 11:48:16 »

Ez egy másik cikk a 90-es évekből, amelyikben egy duplaszívós 1,6 motort méregetnek.


Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18863 Dátum: 2013 Szeptember 07, 08:55:57 »

Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.

Ez a téma?
http://www.clubvw.org.au/oldart015#eng05

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18862 Dátum: 2013 Szeptember 06, 23:39:40 »

Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.

Megjött. Jövő héten tudok vele foglalkozni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18861 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:02:33 »

Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.

Jöhet.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18860 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:46:22 »


Fasza!! Wink
Nektek mondjuk ez az évjárathelyes.

Nekem meg a bimetállos-lamellás.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18859 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:40:11 »


És lehet is hozzá kapni (használt,bontott),thermosztátot és lamellákat!

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5715_Klappe-mit-Thermostat-fuer-Cabrio-Haube-Bj-08-73---gebraucht.html

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18858 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:23:04 »

Ja,és itt 300-Euroért adják,én meg 25-Euroért vettem,postával együtt fizettem érte 35-Eurot.
Oda is van írva a vásárolt géptetőmre az ára.

(Az én autómon még az eredeti gyártáskori motorháztető van,de az csak sima négyrácsos.Még ott figyel a kék festék alatt,az eredeti gyári metálsárga.Viszont nekem ez a kivágott jobban tetszik,és nem szentségtörés,mert évjárathelyes,gyári kabrió alkatrész).
És lehet is hozzá kapni (használt,bontott),thermosztátot és lamellákat!

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5715_Klappe-mit-Thermostat-fuer-Cabrio-Haube-Bj-08-73---gebraucht.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18857 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:16:41 »

Ja,és itt 300-Euroért adják,én meg 25-Euroért vettem,postával együtt fizettem érte 35-Eurot.
Oda is van írva a vásárolt géptetőmre az ára.

(Az én autómon még az eredeti gyártáskori motorháztető van,de az csak sima négyrácsos.Még ott figyel a kék festék alatt,az eredeti gyári metálsárga.Viszont nekem ez a kivágott jobban tetszik,és nem szentségtörés,mert évjárathelyes,gyári kabrió alkatrész).

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18856 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:12:44 »

És ilyen is! Shocked

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5713_Motorhaube-Cabrio-mit-Schlitzen--passend-ab-Bj-08-73--gebraucht.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18855 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:12:05 »

De volt ilyen is!

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5712_Motorhaube-Cabrio-mit-Schlitzereihen--passend-von-Bj-08-69-bis-07-73--gebraucht.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18854 Dátum: 2013 Szeptember 06, 18:10:07 »

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5711_Motorhaube-Cabrio-mit-vier-gleichen-Schlitzreihen--passend-von-Bj-08-67-bis-07-69--gebraucht.html

Ennek a kabrió gépháztetőnek utánakeresgéltem,és több helyen is azt írták,hogy 1967/08-1969/7-ig szerelték így az állólámpás 1500-as kabriókat.Tehát ilyen géptető gyárilag az 1303-asokon nem volt.Az érdekessége,hogy míg a sima négyrácsos gépháztetőnek a két szélén eggyel több hűtőborda van a két középsőhöz képest,viszont ennél a kabrió géptetőnél mind a négy hűtőrács azonos bordaszámot takar,azaz kettővel több hűtőborda van rajta.Ritka és drága alkatrész.


Az 1303-as kabriókra a sima négyrácsos gépháztetőket rakták mint amiket a csukott modellekken is alkalmaztak,és kijött pár modell (1302-es is),a rendszámvilágítás alatt kivágott szellőzővel,amit egy bimetállos thermosztát nyitott és csukott.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18853 Dátum: 2013 Szeptember 05, 22:25:38 »

1303 lemezlengőkaros fogasléces kormányműves dologhoz kormányösszekötőhöz lehet kapni külön gömbfejet meg a másikfelébe szilentet amit ügyanúgy bekell csavarni vagy egyben kell megvennem az egész összekötőt???? Nemtalálok hozzá sehol semmit csak egyben.

Erre gondolok : https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1339/kormanyosszekoto-rud-1303-`75-

a két végébe való kéne nekem külön.
külső gömbfejet biztos kapsz .

1303LS
« Hozzászólás #18852 Dátum: 2013 Szeptember 05, 19:30:35 »

És ettől kevésbé hiteles?
Dehogynem, nagyonis
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18851 Dátum: 2013 Szeptember 05, 18:17:21 »

de már régóta újra megy
igy van...de akar le is menthettem volna.

Mindenesetre a lufi kipukkant, sima ab valto volt, elirta...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18850 Dátum: 2013 Szeptember 05, 17:47:59 »

Az már régóta nem megy.  Undecided
És ettől kevésbé hiteles?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18849 Dátum: 2013 Szeptember 05, 16:35:01 »

Az már régóta nem megy.  Undecided
de már régóta újra megy
1303LS
« Hozzászólás #18848 Dátum: 2013 Szeptember 05, 15:26:07 »

vaciak oldalan szerepel a sperr
Az már régóta nem megy.  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18847 Dátum: 2013 Szeptember 05, 15:01:08 »

akkor az összes váltó ilyen vagy itt rossz szókapcsolatot használnak?

egy sperres autót így nem lehetne beindítani? vagy ha be lehet de utána a földön lévő kerék is forogni akarna és megpróbálná eltolni magát vagy lefullad, nem? (bár lehet hogy több fajta sperr van)

meg most nézem hogy az eredeti idézetben szó sincs sperről, de valamiért csak odaírták hogy "limited slip"..
én is kíváncsi vagyok a megfejtésre
vaciak oldalan szerepel a sperr

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #18846 Dátum: 2013 Szeptember 05, 14:58:55 »

Ezt úgykell érteni, hogy az 1500-as kocsikban ilyen volt 1970 augusztusig, és néhány 1300-asban is 1970 augusztus után.
A Limited Slip Differential elvileg .....
Ennek hol lehetne utánajárni?
Nekem kicsit hihetetlennek tűnik, hogy szériában nyomták volna a sperr-es kocsikat.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18845 Dátum: 2013 Szeptember 05, 14:54:07 »

Ezt úgykell érteni, hogy az 1500-as kocsikban ilyen volt 1970 augusztusig, és néhány 1300-asban is 1970 augusztus után. Az 1300-asba pakolt AF váltó opcionális/rendelhető volt. Ez alapján a mondat alapján nincs többféle AF váltó (gyárilag) - hogy mit építettek házilag AF váltóházba az más kérdés.
AF váltó egyfajta szerintem.
Ha nem akarsz mellélőni, akkor kiveszed a diffi alatti olajleeresző csavart 17-es imbuszkulccsal (leereszted az olajat, ha van benne), és zseblámpával bevilágítva megjelölöd az egyik fogat a tányérkeréken pl. alkoholos filccel (nehezebb látni) vagy krétával, és megszámolod a fogakat ahogy körbeforgatod a tányérkereket a nyelestengely, vagy féltengely forgatásával. Ha 35-öt számolsz, akkor 4,375, ha 33-at akkor 4,125, ha 31-et akkor 3,875 végáttételű váltó van a kezedben. A középső a félhosszú- ez az amiről az idézés is beszél, az utolsó a hosszú, az első értelemszerűen a rövid.
A Limited Slip Differential elvileg azt tudja, hogy ha az egyik kerék elveszíti a tapadását, akkor a kihajtás 50-50%-ban oszlik meg a két kerék között. Ellentétben  a normál diffivel, aminél ilyenkor 100%-ban a nem tapadó kerékre megy a kihajtás. Ha igaz az írás, akkor ez egy remekjó portékának tűnik. Tedd fel a pirosra a pénzt, ha stimmel benne a 33-as tányérkerék  Wink
koszonom, szuper valasz 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.