www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 18:30:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337883 alkalommal)
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18884 Dátum:
2013 Szeptember 08, 09:05:44 »
Sportlégszűrőnél van jelentősége, hogy milyen vastag a légszűrő?
Lökettérfogat, vagy karburátor torokátmérő függő esetleg?
Láttam olyat , ami 4-5 cm vastag, és olyat is, ami ennek a duplája.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18883 Dátum:
2013 Szeptember 08, 08:45:27 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Szeptember 07, 18:41:31
turbós motorhoz:
ez egy mekkora ostobaság! 20 éve egy csomó ilyet dobáltam ki a parasztok autóiból....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18882 Dátum:
2013 Szeptember 07, 18:41:31 »
turbós motorhoz:
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18881 Dátum:
2013 Szeptember 07, 18:01:41 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 07, 17:55:16
Lazán lehet reális. Tök sokat számít a terhelés, a környezeti hőmérséklet. Amíg nem értem el Tatabányára, addig azalatt az 3-400 km alatt amennyit mentem az autóddal, sose mértem 80 feletti hőfokot.
akkor jó, azért csinálok egy összehasonlító tesztet, hogy totál megnyugodjak
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18880 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:55:16 »
Lazán lehet reális. Tök sokat számít a terhelés, a környezeti hőmérséklet. Amíg nem értem el Tatabányára, addig azalatt az 3-400 km alatt amennyit mentem az autóddal, sose mértem 80 feletti hőfokot.
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 07, 17:44:53
már bent van a vdo, viszont ma hazafelé az m0-on óra szerint 100as tempónál néha kicsit gyorsabban még 80 fokig sem ment fel a hőfok, amit nem tartok reálisnak. sajna nem volt nálam a te műszered, hogy átdugjam és csekkoljam az mit mond, de holnap kipróbálom
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18879 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:44:53 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 07, 17:40:54
Én kipróbáltam, nekem az equs jeladóval ugyanannyit mutatott a 924-es Porsche VDO-ja, meg a VDO classic sorozatú műszere is. Az Equs meg ugyanannyit mutatott a TypeR jeladóval mint a TypeR saját műszerével.
Egyébként nem kell túlagyalni, mert nincs olyan nagyon sokféle hőfok jeladó, ha meg különbség van, akkor nagy (kétszeres, ötszörös értékeket mutatnak). Szóval ha van egy jeladó a motorodban egy műszerrel, te pedig csak műszert akarsz cserélni, akkor elmész egy körre az új műszerrel, és ha az hidegen gyújtásra csak kimozdul, majd melegen ugyanannyit mutat mint a másik, akkor ugyanaz a jeladó.
már bent van a vdo, viszont ma hazafelé az m0-on óra szerint 100as tempónál néha kicsit gyorsabban még 80 fokig sem ment fel a hőfok, amit nem tartok reálisnak. sajna nem volt nálam a te műszered, hogy átdugjam és csekkoljam az mit mond, de holnap kipróbálom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18878 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:43:32 »
Nem kell, ezt én sem értettem.
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 03, 09:44:06
<beszúrt kép törölve> mérkell a szárazféltengelyes váltóhoz szétgányolni a vázat (gyárilag sincs)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18877 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:40:54 »
Én kipróbáltam, nekem az equs jeladóval ugyanannyit mutatott a 924-es Porsche VDO-ja, meg a VDO classic sorozatú műszere is. Az Equs meg ugyanannyit mutatott a TypeR jeladóval mint a TypeR saját műszerével.
Egyébként nem kell túlagyalni, mert nincs olyan nagyon sokféle hőfok jeladó, ha meg különbség van, akkor nagy (kétszeres, ötszörös értékeket mutatnak). Szóval ha van egy jeladó a motorodban egy műszerrel, te pedig csak műszert akarsz cserélni, akkor elmész egy körre az új műszerrel, és ha az hidegen gyújtásra csak kimozdul, majd melegen ugyanannyit mutat mint a másik, akkor ugyanaz a jeladó.
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 07, 17:20:19
Olajhofok merot lehet kalibralni, vagy ha ket kulonbozo marka elter, akkor jeladot kell cserelni? Az egyik equus, a masik vdo
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18876 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:35:04 »
Egy ilyen réz csavart lazán megdolgoz a dugó, majd kilöki a kipufogó szelepnél.
Idézetet írta: stonemen - 2013 Szeptember 07, 16:21:04
Mi lett a csavarral?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18875 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:34:01 »
Átpörgettem. Ez egy 98-as cikk és a Scat adta hozzá a Zero Miles széria 1,6 blokkját. De majd Abes közzéteszi a scannelt cuccot.
Idézetet írta: te_o - 2013 Szeptember 07, 14:52:36
Az al-linket is nézd, sok cikk van egy oldalon egymás után (amúgy ez az eleje):
"Would You Believe ‘Stock’ 1500 = 100 bhp?
By Dave Long
February 1990
Scanning some old magazine articles recently, my attention was drawn to a piece to do with bolt-on modifications to an ordinary Type 1 1500 engine. This was Hot Rod magazine (USA), November 1969."
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18874 Dátum:
2013 Szeptember 07, 17:20:19 »
Olajhofok merot lehet kalibralni, vagy ha ket kulonbozo marka elter, akkor jeladot kell cserelni? Az egyik equus, a masik vdo
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18873 Dátum:
2013 Szeptember 07, 16:21:04 »
Mi lett a csavarral?
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 07, 13:52:53
Újabb Dellorto hiba
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18872 Dátum:
2013 Szeptember 07, 16:00:47 »
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 07, 15:09:52
hol láttál árat?
Mondjuk a bugparts oldalon. Ha nem barkácsolni akarsz, egy keskenyített első híd bőven kétszáz fölött áll meg. Lepadlóztam, én a hidamat még negyvenért vettem. Szóval barkácsolni fogok, ha már...
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18871 Dátum:
2013 Szeptember 07, 15:09:52 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Szeptember 07, 12:09:34
Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.
hol láttál árat?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18870 Dátum:
2013 Szeptember 07, 14:52:36 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 07, 11:48:16
Ez egy másik cikk a 90-es évekből, amelyikben egy duplaszívós 1,6 motort méregetnek.
Az al-linket is nézd, sok cikk van egy oldalon egymás után (amúgy ez az eleje):
"Would You Believe ‘Stock’ 1500 = 100 bhp?
By Dave Long
February 1990
Scanning some old magazine articles recently, my attention was drawn to a piece to do with bolt-on modifications to an ordinary Type 1 1500 engine. This was Hot Rod magazine (USA), November 1969."
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18869 Dátum:
2013 Szeptember 07, 13:52:53 »
Újabb Dellorto hiba
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/hiba-az-uton.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18868 Dátum:
2013 Szeptember 07, 13:51:50 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 07, 13:22:36
Csináld meg magad, vagy haverokkal!
- Szedd darabjaira a futóművet.
- Míg egyben van a híd, csinálj egy sablont: 2db 60-80cm hosszú szögvasat ráfektetsz hátulról a híd 2 csövére, majd összekötöd őket 2 zártszelvénnyel. Később ebbe a 2 párhuzamos ágyba be tudod majd fektetni összehegesztéskor a hídtest 2 felét.
- 2db laposvassal kösd össze a hídtest 2 csövét (épp csak csípesd össze), majd ugyanígy 1 laposvassal csípesd össze a 2 konzolt ami felfogja a hídtestet az alvázfejre.
- Fejtsd le a 2 konzolt a hídtestről.
- Mérd ki, hogy mennyivel akarsz keskenyebb hídtestet, majd annyit + az ültetőmag szélességét jelöld fel középre, ahonnan majd kivágod.
- Vágd ki a 2 csőből az előbb kimért szélességet. (Maszkoló szalaggal szépen körkörösen bejelölheted a vágás helyét.) Vigyázz ha flexet használsz, mert lehet feszültség a hídtestben, így az első vágás végénél befeszítheti a korongot! Egyébként vasfűrésszel is lazán átvágod.
- Tedd be a sablonba a 2 felet meg a magokat. (A magok alá tegyél kis hézagoló lemezkéket, mert kisebb az átmérőjük a híd csövénél.) hegeszd össze a hídfeleket és a magokat, majd vágd le a 2 összekötő laposvasat.
- Tedd rá a laposvassal összekötött felfogató konzolokat a csövekre, hegeszd fel azokat, majd vágd le az összekötő laposvasat.
- Köszörüld le a kormánymű pozicionálóját, majd hegeszd odébb a kormánylengéscsillapító tartóját és az irányítókar ütközőjét.
- Told be a rugókötegeket, told fel a lengőkarokat, majd egy hegyesre köszörült lengőkar rögzítő csavarral jelöld fel a rögzítőcsavarok helyét a rugókötegekre.
- Vegyél 2db jó minőségű fúrót (6mm, 13mm), melyeknek a 60 fokot kúpjait köszörüld át 90 fokosra.
- Fogd össze pillanatszorítókkal a rugókötegeket, majd fúrd beléjük 2 lépcsőben a rögzítő vájatokat.
- A fúrás mellett vád le a rugókötegekből a felesleget.
Ha többet keskenyítesz mint 5cm, akkor biztosan kell az összekötőkből is lefaragni.
Köszi a részletes leírást! A kormánymű eszembe sem jutott...
Bácsi Győző
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18867 Dátum:
2013 Szeptember 07, 13:22:36 »
Csináld meg magad, vagy haverokkal!
- Szedd darabjaira a futóművet.
- Míg egyben van a híd, csinálj egy sablont: 2db 60-80cm hosszú szögvasat ráfektetsz hátulról a híd 2 csövére, majd összekötöd őket 2 zártszelvénnyel. Később ebbe a 2 párhuzamos ágyba be tudod majd fektetni összehegesztéskor a hídtest 2 felét.
- 2db laposvassal kösd össze a hídtest 2 csövét (épp csak csípesd össze), majd ugyanígy 1 laposvassal csípesd össze a 2 konzolt ami felfogja a hídtestet az alvázfejre.
- Fejtsd le a 2 konzolt a hídtestről.
- Mérd ki, hogy mennyivel akarsz keskenyebb hídtestet, majd annyit + az ültetőmag szélességét jelöld fel középre, ahonnan majd kivágod.
- Vágd ki a 2 csőből az előbb kimért szélességet. (Maszkoló szalaggal szépen körkörösen bejelölheted a vágás helyét.) Vigyázz ha flexet használsz, mert lehet feszültség a hídtestben, így az első vágás végénél befeszítheti a korongot! Egyébként vasfűrésszel is lazán átvágod.
- Tedd be a sablonba a 2 felet meg a magokat. (A magok alá tegyél kis hézagoló lemezkéket, mert kisebb az átmérőjük a híd csövénél.) hegeszd össze a hídfeleket és a magokat, majd vágd le a 2 összekötő laposvasat.
- Tedd rá a laposvassal összekötött felfogató konzolokat a csövekre, hegeszd fel azokat, majd vágd le az összekötő laposvasat.
- Köszörüld le a kormánymű pozicionálóját, majd hegeszd odébb a kormánylengéscsillapító tartóját és az irányítókar ütközőjét.
- Told be a rugókötegeket, told fel a lengőkarokat, majd egy hegyesre köszörült lengőkar rögzítő csavarral jelöld fel a rögzítőcsavarok helyét a rugókötegekre.
- Vegyél 2db jó minőségű fúrót (6mm, 13mm), melyeknek a 60 fokot kúpjait köszörüld át 90 fokosra.
- Fogd össze pillanatszorítókkal a rugókötegeket, majd fúrd beléjük 2 lépcsőben a rögzítő vájatokat.
- A fúrás mellett vád le a rugókötegekből a felesleget.
Ha többet keskenyítesz mint 5cm, akkor biztosan kell az összekötőkből is lefaragni.
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Szeptember 07, 12:09:34
Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18866 Dátum:
2013 Szeptember 07, 12:09:34 »
Híd keskenyítésében ki van otthon? Megnéztem az árakat, eldobtam az agyamat.
Bácsi Győző
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18865 Dátum:
2013 Szeptember 07, 11:48:47 »
Alakul a Vintage Speed motor:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/16-vintage-speed-motor-igy-allunk.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18864 Dátum:
2013 Szeptember 07, 11:48:16 »
Ez egy másik cikk a 90-es évekből, amelyikben egy duplaszívós 1,6 motort méregetnek.
Idézetet írta: te_o - 2013 Szeptember 07, 08:55:57
Ez a téma?
http://www.clubvw.org.au/oldart015#eng05
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18863 Dátum:
2013 Szeptember 07, 08:55:57 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 06, 20:02:33
Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.
Ez a téma?
http://www.clubvw.org.au/oldart015#eng05
VW Beetle - the original since 1938
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18862 Dátum:
2013 Szeptember 06, 23:39:40 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 06, 20:02:33
Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.
Megjött. Jövő héten tudok vele foglalkozni.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18861 Dátum:
2013 Szeptember 06, 20:02:33 »
Elküldtem mail-ben. Egyébként most elolvastam megint, és múltkor amikor azt írtam, hogy beleolvastam, akkor elnéztem a dolgot, mert az 1,4 himba is hozott még plusz lovakat az 1,25-höz képest.
Idézetet írta: abes - 2013 Augusztus 23, 22:53:18
Jöhet.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18860 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:46:22 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 06, 18:40:11
Fasza!!
Nektek mondjuk ez az évjárathelyes.
Nekem meg a bimetállos-lamellás.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18859 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:40:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Szeptember 06, 18:23:04
És lehet is hozzá kapni (használt,bontott),thermosztátot és lamellákat!
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5715_Klappe-mit-Thermostat-fuer-Cabrio-Haube-Bj-08-73---gebraucht.html
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18858 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:23:04 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Szeptember 06, 18:16:41
Ja,és itt 300-Euroért adják,én meg 25-Euroért vettem,postával együtt fizettem érte 35-Eurot.
Oda is van írva a vásárolt géptetőmre az ára.
(Az én autómon még az eredeti gyártáskori motorháztető van,de az csak sima négyrácsos.Még ott figyel a kék festék alatt,az eredeti gyári metálsárga.Viszont nekem ez a kivágott jobban tetszik,és nem szentségtörés,mert évjárathelyes,gyári kabrió alkatrész).
És lehet is hozzá kapni (használt,bontott),thermosztátot és lamellákat!
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5715_Klappe-mit-Thermostat-fuer-Cabrio-Haube-Bj-08-73---gebraucht.html
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18857 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:16:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Szeptember 06, 18:12:44
És ilyen is!
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5713_Motorhaube-Cabrio-mit-Schlitzen--passend-ab-Bj-08-73--gebraucht.html
Ja,és itt 300-Euroért adják,én meg 25-Euroért vettem,postával együtt fizettem érte 35-Eurot.
Oda is van írva a vásárolt géptetőmre az ára.
(Az én autómon még az eredeti gyártáskori motorháztető van,de az csak sima négyrácsos.Még ott figyel a kék festék alatt,az eredeti gyári metálsárga.Viszont nekem ez a kivágott jobban tetszik,és nem szentségtörés,mert évjárathelyes,gyári kabrió alkatrész).
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18856 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:12:44 »
És ilyen is!
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5713_Motorhaube-Cabrio-mit-Schlitzen--passend-ab-Bj-08-73--gebraucht.html
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18855 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:12:05 »
De volt ilyen is!
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5712_Motorhaube-Cabrio-mit-Schlitzereihen--passend-von-Bj-08-69-bis-07-73--gebraucht.html
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18854 Dátum:
2013 Szeptember 06, 18:10:07 »
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p5711_Motorhaube-Cabrio-mit-vier-gleichen-Schlitzreihen--passend-von-Bj-08-67-bis-07-69--gebraucht.html
Ennek a kabrió gépháztetőnek utánakeresgéltem,és több helyen is azt írták,hogy 1967/08-1969/7-ig szerelték így az állólámpás 1500-as kabriókat.Tehát ilyen géptető gyárilag az 1303-asokon nem volt.Az érdekessége,hogy míg a sima négyrácsos gépháztetőnek a két szélén eggyel több hűtőborda van a két középsőhöz képest,viszont ennél a kabrió géptetőnél mind a négy hűtőrács azonos bordaszámot takar,azaz kettővel több hűtőborda van rajta.Ritka és drága alkatrész.
Az 1303-as kabriókra a sima négyrácsos gépháztetőket rakták mint amiket a csukott modellekken is alkalmaztak,és kijött pár modell (1302-es is),a rendszámvilágítás alatt kivágott szellőzővel,amit egy bimetállos thermosztát nyitott és csukott.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18853 Dátum:
2013 Szeptember 05, 22:25:38 »
Idézetet írta: MatroX - 2013 Szeptember 05, 14:48:16
1303 lemezlengőkaros fogasléces kormányműves dologhoz kormányösszekötőhöz lehet kapni külön gömbfejet meg a másikfelébe szilentet amit ügyanúgy bekell csavarni vagy egyben kell megvennem az egész összekötőt???? Nemtalálok hozzá sehol semmit csak egyben.
Erre gondolok :
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1339/kormanyosszekoto-rud-1303-
`75-
a két végébe való kéne nekem külön.
külső gömbfejet biztos kapsz .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18852 Dátum:
2013 Szeptember 05, 19:30:35 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 05, 17:47:59
És ettől kevésbé hiteles?
Dehogynem, nagyonis
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18851 Dátum:
2013 Szeptember 05, 18:17:21 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Szeptember 05, 16:35:01
de már régóta újra megy
igy van...de akar le is menthettem volna.
Mindenesetre a lufi kipukkant, sima ab valto volt, elirta...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18850 Dátum:
2013 Szeptember 05, 17:47:59 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 05, 15:26:07
Az már régóta nem megy.
És ettől kevésbé hiteles?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18849 Dátum:
2013 Szeptember 05, 16:35:01 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 05, 15:26:07
Az már régóta nem megy.
de már régóta újra megy
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18848 Dátum:
2013 Szeptember 05, 15:26:07 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 05, 15:01:08
vaciak oldalan szerepel a sperr
Az már régóta nem megy.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18847 Dátum:
2013 Szeptember 05, 15:01:08 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Szeptember 05, 07:21:25
akkor az összes váltó ilyen vagy itt rossz szókapcsolatot használnak?
egy sperres autót így nem lehetne beindítani? vagy ha be lehet de utána a földön lévő kerék is forogni akarna és megpróbálná eltolni magát vagy lefullad, nem? (bár lehet hogy több fajta sperr van)
meg most nézem hogy az eredeti idézetben szó sincs sperről, de valamiért csak odaírták hogy "limited slip"..
én is kíváncsi vagyok a megfejtésre
vaciak oldalan szerepel a sperr
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18846 Dátum:
2013 Szeptember 05, 14:58:55 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 05, 08:41:08
Ezt úgykell érteni, hogy az 1500-as kocsikban ilyen volt 1970 augusztusig, és néhány 1300-asban is 1970 augusztus után.
A Limited Slip Differential elvileg .....
Ennek hol lehetne utánajárni?
Nekem kicsit hihetetlennek tűnik, hogy szériában nyomták volna a sperr-es kocsikat.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18845 Dátum:
2013 Szeptember 05, 14:54:07 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 05, 08:41:08
Ezt úgykell érteni, hogy az 1500-as kocsikban ilyen volt 1970 augusztusig, és néhány 1300-asban is 1970 augusztus után. Az 1300-asba pakolt AF váltó opcionális/rendelhető volt. Ez alapján a mondat alapján nincs többféle AF váltó (gyárilag) - hogy mit építettek házilag AF váltóházba az más kérdés.
AF váltó egyfajta szerintem.
Ha nem akarsz mellélőni, akkor kiveszed a diffi alatti olajleeresző csavart 17-es imbuszkulccsal (leereszted az olajat, ha van benne), és zseblámpával bevilágítva megjelölöd az egyik fogat a tányérkeréken pl. alkoholos filccel (nehezebb látni) vagy krétával, és megszámolod a fogakat ahogy körbeforgatod a tányérkereket a nyelestengely, vagy féltengely forgatásával. Ha 35-öt számolsz, akkor 4,375, ha 33-at akkor 4,125, ha 31-et akkor 3,875 végáttételű váltó van a kezedben. A középső a félhosszú- ez az amiről az idézés is beszél, az utolsó a hosszú, az első értelemszerűen a rövid.
A Limited Slip Differential elvileg azt tudja, hogy ha az egyik kerék elveszíti a tapadását, akkor a kihajtás 50-50%-ban oszlik meg a két kerék között. Ellentétben a normál diffivel, aminél ilyenkor 100%-ban a nem tapadó kerékre megy a kihajtás. Ha igaz az írás, akkor ez egy remekjó portékának tűnik. Tedd fel a pirosra a pénzt, ha stimmel benne a 33-as tányérkerék
koszonom, szuper valasz
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...