www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 21:03:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3349020 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18564 Dátum:
2013 Július 23, 09:37:11 »
Idézetet írta: d1987 - 2013 Július 23, 00:32:31
boxter
helyesen: Boxster
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18563 Dátum:
2013 Július 23, 08:45:00 »
Sajátodra tennéd? Akkor csak az számít, hogy neked mi tetszik! Az a legfontosabb, nem pedig, hogy másnak mi a szép, hogy mennyire ritka, hogy mennyire drága. Ha ezek számítanának, akkor nem lenne bogarad... De van, mert el tudtad dönteni, hogy neked az tetszik.
Én éppen ezért magamban tartom, hogy nekem melyik tetszik jobban.
Idézetet írta: Narancs - 2013 Július 23, 00:19:13
Nektek melyik felni jön be jobban,a Cup II-es vagy a Boxter?
Nekem régebben a Cup II-es tetszett jobban,mostanában viszont egyre jobban kezd tetszeni,és talán még vagányabbnak,sportosabbnak és szebb dizájnosnak tartom a Boxtert.
Bár mondjuk a Boxter gyakoribb,és nem olyan drága felni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18562 Dátum:
2013 Július 23, 00:32:31 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Július 23, 00:19:13
Nektek melyik felni jön be jobban,a Cup II-es vagy a Boxter?
Nekem régebben a Cup II-es tetszett jobban,mostanában viszont egyre jobban kezd tetszeni,és talán még vagányabbnak,sportosabbnak és szebb dizájnosnak tartom a Boxtert.
Bár mondjuk a Boxter gyakoribb,és nem olyan drága felni.
boxter
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18561 Dátum:
2013 Július 23, 00:20:36 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Július 23, 00:19:13
Nektek melyik felni jön be jobban,a Cup II-es vagy a Boxter?
Nekem régebben a Cup II-es tetszett jobban,mostanában viszont egyre jobban kezd tetszeni,és talán még vagányabbnak,sportosabbnak és szebb dizájnosnak tartom a Boxtert.
Bár mondjuk a Boxter gyakoribb,és nem olyan drága felni.
Cup II-es.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18560 Dátum:
2013 Július 23, 00:19:13 »
Nektek melyik felni jön be jobban,a Cup II-es vagy a Boxter?
Nekem régebben a Cup II-es tetszett jobban,mostanában viszont egyre jobban kezd tetszeni,és talán még vagányabbnak,sportosabbnak és szebb dizájnosnak tartom a Boxtert.
Bár mondjuk a Boxter gyakoribb,és nem olyan drága felni.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18559 Dátum:
2013 Július 17, 16:01:14 »
Igen, nekem a 112LE-s 2,1 WBX motorban, amiből épült az oxyboxer, gyárilag 24mm-es volt. Helyette van most a 26-os, de mondom, alaposan átdolgozva és minimális hosszirányú fogaskerék játékkal.
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Július 16, 21:52:12
Amerikai motorépítők (Chicco, VW Paradise, Art Thraen, stb.) nem szoktak 26 mm-esnél nagyobb olajpumpát tenni semmilyen, tehát full flow, külső szűrős és külső hűtős motorba sem.
Pláne nem tuning motorba, ahol minden LE számít.
Megjegyzem gyáriban sem volt nagyobb, sőt, azt hiszem még 26 mm-es sem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18558 Dátum:
2013 Július 16, 21:52:12 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 15, 19:26:12
Nekem 26-os van az oxyboxeren
Amerikai motorépítők (Chicco, VW Paradise, Art Thraen, stb.) nem szoktak 26 mm-esnél nagyobb olajpumpát tenni semmilyen, tehát full flow, külső szűrős és külső hűtős motorba sem.
Pláne nem tuning motorba, ahol minden LE számít.
Megjegyzem gyáriban sem volt nagyobb, sőt, azt hiszem még 26 mm-es sem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18557 Dátum:
2013 Július 16, 17:09:36 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Július 16, 15:57:23
van benne olaj.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18556 Dátum:
2013 Július 16, 15:57:23 »
Idézetet írta: tati - 2013 Július 16, 15:37:28
de a te motorodba 2éve olaj sincs milyen nyomásról beszélsz te
van benne olaj.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18555 Dátum:
2013 Július 16, 15:41:15 »
Idézetet írta: tati - 2013 Július 16, 15:37:28
de a te motorodba 2éve olaj sincs milyen nyomásról beszélsz te
de a garázsban egyenletes a hőtágulás
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18554 Dátum:
2013 Július 16, 15:37:28 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Július 16, 08:38:05
Az én motoromba 32mm öntöttvas olajpumpa van. Azért jobb mint az alu, mert a hőtágulástól nem növekszenek meg az illesztési hézagok, és nem csökken az olajnyomás.
de a te motorodba 2éve olaj sincs milyen nyomásról beszélsz te
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18553 Dátum:
2013 Július 16, 08:38:05 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 15, 19:14:14
Tehat az olajpumpanal is ugy tartjak a bogarasok ahogy egy fehermaju csaj, "minel nagyobb annal jobb"?!
Az én motoromba 32mm öntöttvas olajpumpa van. Azért jobb mint az alu, mert a hőtágulástól nem növekszenek meg az illesztési hézagok, és nem csökken az olajnyomás.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18552 Dátum:
2013 Július 15, 23:19:36 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Július 15, 22:59:55
Húúúúú, még az ütő is megállt bennem
Torziók is tetszenek?
huh a torziók nagyon brutálisak szerintem ez nem rugózik semmit
próba cseresznye
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18551 Dátum:
2013 Július 15, 22:59:55 »
Idézetet írta: tati - 2013 Július 15, 22:49:03
nah,ma átnéztem dadan dellortóit ezek is olyan szarok mint ami webert Mákos rámsózott nem érnek még 10eft-sem
Húúúúú, még az ütő is megállt bennem
Torziók is tetszenek?
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 15, 23:01:41 írta Dadan
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18550 Dátum:
2013 Július 15, 22:49:03 »
nah,ma átnéztem dadan dellortóit ezek is olyan szarok mint ami webert Mákos rámsózott nem érnek még 10eft-sem
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 15, 22:50:44 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18549 Dátum:
2013 Július 15, 22:27:27 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 15, 19:14:14
Tehat az olajpumpanal is ugy tartjak a bogarasok ahogy egy fehermaju csaj, "minel nagyobb annal jobb"?!
a túl nagy olaj "punpa" felesleges terhet jelent a nyomás szabályzó szelepekre és a gyári olajhűtőre mikor még nem tűzforró az olaj .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18548 Dátum:
2013 Július 15, 20:37:06 »
Koszi a valaszt ismet!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18547 Dátum:
2013 Július 15, 19:28:15 »
Szerintem fontosabb, hogy jók legyenek a járatok, a fedél legyen passzosan illesztve a ház síkolásával, illetve a blokkba szorosan illeszkedő legyen a pumpa, mint, hogy nagy legyen.
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 15, 19:14:14
Tehat az olajpumpanal is ugy tartjak a bogarasok ahogy egy fehermaju csaj, "minel nagyobb annal jobb"?!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18546 Dátum:
2013 Július 15, 19:26:12 »
Nekem 26-os van az oxyboxeren és az kergeti át az olajat a szűrőn és a külső hűtőn is. Szerintem elég, de én át szoktam dolgozni a pumpákat:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/04/1776-full-flow.html
Illetve Én úgy alakítottam ki a külső olajrendszert, hogy rövidek a csőszakaszok és mindenhol ügyeltem a nagy keresztmetszetekre. Szerintem 30-asnál nagyobbat felesleges raknod, ha mindent jól csinálsz meg.
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 15, 18:16:59
Olajpumpa teren lattam 26 30 es 32 mm-est. type-1 motorra ha olajszurot szeretnek, akkor melyik az idealis? Az ar elteres nem tul nagy.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18545 Dátum:
2013 Július 15, 19:14:14 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 15, 19:11:01
A kérdés a 3-4 szegecs eltérése volt, arra reagáltam, hogy ez a fajta kell neked sportvezérműtengelyhez. Azt már te döntöd el, hogy mekkorát veszel belőle.
Tehat az olajpumpanal is ugy tartjak a bogarasok ahogy egy fehermaju csaj, "minel nagyobb annal jobb"?!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18544 Dátum:
2013 Július 15, 19:11:01 »
A kérdés a 3-4 szegecs eltérése volt, arra reagáltam, hogy ez a fajta kell neked sportvezérműtengelyhez. Azt már te döntöd el, hogy mekkorát veszel belőle.
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 15, 02:01:31
A 30 mm nem nagy nekem? Vagy ebben nem lehet nagy soha? Mellesleg olyant szeretnek amire ki lehet epiteni az olajszuro csovezeset!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18543 Dátum:
2013 Július 15, 18:16:59 »
Olajpumpa teren lattam 26 30 es 32 mm-est. type-1 motorra ha olajszurot szeretnek, akkor melyik az idealis? Az ar elteres nem tul nagy.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18542 Dátum:
2013 Július 15, 13:45:50 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Július 15, 13:14:16
még 2őt is
látom figyelsz ,nagyon helyes
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18541 Dátum:
2013 Július 15, 13:14:16 »
Idézetet írta: tati - 2013 Július 15, 11:22:06
arról hogy fostalicska nem nyitnék vitát maradjunk annyiban hogy nem repült még szét mint neves szerelők motorjai de még útszélén sem kellett szerelni mint másik neves szerelő kocsiját
mondjuk van itt olyan1,2es tuningmotor ami meg simán kibír egy évet is olajnélkül mint a prolong reklámba
még 2őt is
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18540 Dátum:
2013 Július 15, 11:22:06 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Július 14, 15:05:42
arról hogy fostalicska nem nyitnék vitát maradjunk annyiban hogy nem repült még szét mint neves szerelők motorjai de még útszélén sem kellett szerelni mint másik neves szerelő kocsiját
mondjuk van itt olyan1,2es tuningmotor ami meg simán kibír egy évet is olajnélkül mint a prolong reklámba
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18539 Dátum:
2013 Július 15, 02:01:31 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 10, 23:11:06
Ez kell neked:
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/77/oelpumpe-30-mm-3-bolzen-7.71?c=110238
71 előtt volt a 3 szegecses, ez jó a 71 előtti gyári tengelyhez és az Engle vezérműtengelyekhez (Mert azok 71 előtti designnal készültek)
A 30 mm nem nagy nekem? Vagy ebben nem lehet nagy soha? Mellesleg olyant szeretnek amire ki lehet epiteni az olajszuro csovezeset!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18538 Dátum:
2013 Július 14, 18:12:22 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Július 14, 15:05:42
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18537 Dátum:
2013 Július 14, 16:06:29 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Július 14, 15:05:42
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18536 Dátum:
2013 Július 14, 15:05:42 »
Idézetet írta: tati - 2013 Július 14, 09:46:05
most sikerült elolvasnom a duplakarbis történetet a blogon nagyon jó!
A svéd túrát is olvastam rohadjatok meg stónnal hogy ilyet megenegedhettek magatoknak az egész évi összes félretett lóvém nem lett volna elég benzinre
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18535 Dátum:
2013 Július 14, 10:13:06 »
mennyire alkatrész ölő az 1,4es himba? csak versenymotorokon használják vagy a turkált fejen 32-35ös szelepekhez tud még valami pluszt adni?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18534 Dátum:
2013 Július 14, 09:46:05 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 12, 20:44:16
Miért kell mindent megmérni még széria motorok összerakásánál is:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/07/671-keves.html
most sikerült elolvasnom a duplakarbis történetet a blogon nagyon jó!
A svéd túrát is olvastam rohadjatok meg stónnal hogy ilyet megenegedhettek magatoknak az egész évi összes félretett lóvém nem lett volna elég benzinre
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18533 Dátum:
2013 Július 12, 20:44:16 »
Miért kell mindent megmérni még széria motorok összerakásánál is:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/07/671-keves.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18532 Dátum:
2013 Július 12, 12:56:27 »
meg nem nevezett összegért eladó egy Porsche 914 motoros 200 lovas T1 pritsche és egy Porsche Formel V
http://www.automotor.hu/hirek/szokatlan-paros-otszor-erosebb-a-vw-szallito-a-porsche-versenyautonal-506448
nem is tudtam, hogy a Porsche is épített ilyen Formel V gépeket
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18531 Dátum:
2013 Július 10, 23:11:06 »
Ez kell neked:
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/77/oelpumpe-30-mm-3-bolzen-7.71?c=110238
71 előtt volt a 3 szegecses, ez jó a 71 előtti gyári tengelyhez és az Engle vezérműtengelyekhez (Mert azok 71 előtti designnal készültek)
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 10, 22:46:13
Pontosabban vazolom a temat. Arra gondoltam hogy veszek a motoromhoz egy olajpumpat. Most H kodos motorom van ami ha jol tudom 70 elotti. Kesobb viszont arra gondoltam lecserelem egy as 41esre ami gondolom 70 utani. Az oldalakon viszont olvasgattam arrol hogy nem midegy hogy 3 vagy 4 csavaros a vezermukerek felfogatasa a tengelyhez---> Kulonbozo olajpumpa kell hozza. Mivel a 70 elottiek 3 az utaniak meg 4 csavaros vezermuvel keszultek. Viszont ha jol lattam az osszes tuning vezermutengely 3 csavaros felfogatasu scat, engle....
Szoval elore terveznek, ha tudnek. 70 utani motorra szeretnem de sport vezermuvel.
Most akkor melyik olajpumpa kellene nekem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18530 Dátum:
2013 Július 10, 23:04:32 »
Hamarosan beájulok az ágyba, szóval amit ilyen állapotban tudok mondani, az a következő:
Ha nem a régi M6 olajpumpa-tőcsavaros blokkokról beszélünk, hanem a már M8 tőcsavarosokról, akkor ott nagyvonalakban kétféle pumpa volt. Méghozzá azért volt kétféle, mert változtattak a vezérműtengelyvég-vezérműtengelykeréken. Így van olyan vezérműtengely aminek a pumpa felfekvő felületétől számítva mélyebben ül és van amelyik nem ül olyan mélyen. Az Engle sportvezérműtengelyek nem ülnek olyan mélyen, ezért ha a másik pumpát veszed, annak a háza eléri a vezérműtengelyt és nem tudod berakni. Nekem úgy rémlik, hogy 71-ben volt a váltás és az Engle tengelyeket úgy gyártották, hogy a 71 előtti pumpákhoz passzolnak. Egyébként a fiatalabb pumpa is beépíthető, csak kell kb. fél órát faragni rajta. Azért írják úgy, hogy 3 vagy 4 csavaros (ami egyébként nem csavaros gyárinál hanem szegecselt), mert gondolom változhatott a szegecsszám a kialakításnál?! De ez csak gyáriakra vonatkozik, tuning tengelynél (Engle-nél biztos), hogy a régebbi pumpát tudod beépíteni.
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 10, 22:46:13
Pontosabban vazolom a temat. Arra gondoltam hogy veszek a motoromhoz egy olajpumpat. Most H kodos motorom van ami ha jol tudom 70 elotti. Kesobb viszont arra gondoltam lecserelem egy as 41esre ami gondolom 70 utani. Az oldalakon viszont olvasgattam arrol hogy nem midegy hogy 3 vagy 4 csavaros a vezermukerek felfogatasa a tengelyhez---> Kulonbozo olajpumpa kell hozza. Mivel a 70 elottiek 3 az utaniak meg 4 csavaros vezermuvel keszultek. Viszont ha jol lattam az osszes tuning vezermutengely 3 csavaros felfogatasu scat, engle....
Szoval elore terveznek, ha tudnek. 70 utani motorra szeretnem de sport vezermuvel.
Most akkor melyik olajpumpa kellene nekem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18529 Dátum:
2013 Július 10, 22:46:13 »
Pontosabban vazolom a temat. Arra gondoltam hogy veszek a motoromhoz egy olajpumpat. Most H kodos motorom van ami ha jol tudom 70 elotti. Kesobb viszont arra gondoltam lecserelem egy as 41esre ami gondolom 70 utani. Az oldalakon viszont olvasgattam arrol hogy nem midegy hogy 3 vagy 4 csavaros a vezermukerek felfogatasa a tengelyhez---> Kulonbozo olajpumpa kell hozza. Mivel a 70 elottiek 3 az utaniak meg 4 csavaros vezermuvel keszultek. Viszont ha jol lattam az osszes tuning vezermutengely 3 csavaros felfogatasu scat, engle....
Szoval elore terveznek, ha tudnek. 70 utani motorra szeretnem de sport vezermuvel.
Most akkor melyik olajpumpa kellene nekem?
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18528 Dátum:
2013 Július 09, 23:07:51 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 09, 22:48:18
Mi a kulonbseg a 3 es 4 csavaros vezermutengelyek kozt? Olajpumpat szeretnek venni es ott dobtak fel ezt a temat hogy 3 es 4 csavaros kulonbozik.
(:Oke ez szerintem a legtobbeteknek alap de vegyetek szamitasba hogy tudatlan bogaras vagyok aki akarja magat fejleszteni!:)
Jah es megvalami! Egy 68 elottiekhez valo valtokart eselytelen berakni egy 68 utani autoba?
Sajna én sem vagyok szakmabéli, de én a vezérműtengely fogaskerék felfogatására gondoltam. Mármint ennyi csavar rögzíti a tengelyhez a fogaskereket. 4 csavarost még nem láttam, de pl. a buszomban 5 csavaros van. A szakértők majd megválaszolják.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18527 Dátum:
2013 Július 09, 22:48:18 »
Mi a kulonbseg a 3 es 4 csavaros vezermutengelyek kozt? Olajpumpat szeretnek venni es ott dobtak fel ezt a temat hogy 3 es 4 csavaros kulonbozik.
(:Oke ez szerintem a legtobbeteknek alap de vegyetek szamitasba hogy tudatlan bogaras vagyok aki akarja magat fejleszteni!:)
Jah es megvalami! Egy 68 elottiekhez valo valtokart eselytelen berakni egy 68 utani autoba?
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Július 09, 22:59:58 írta tusam
»
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18526 Dátum:
2013 Július 09, 05:24:21 »
A féktisztító hozta ki egyből a problémát. A bal oldali karbira gyanakodtunk már akkor. Direkt a jobb oldalit fújkodtam körbe először, de semmi nem változott. Aztán jött a bal oldal, és egyből ment fel az alapjárat pár másodpercig. Kb. 4-5 alkalommal próbáltam, mindig hozta a tüneteket. Ezután bontottam le a karbit, belenézve nem látszik semmi érdekes. Ha gondoljátok, csinálok róla fotókat.
Akkor a szívócsonkot nem viszem haza, kap egy vékony réteget a javításnál, aztán ha visszajöttem, összeraom pasztával az egészet.
A szívócsonk csavarjai szépen meg voltak húzva, de a hátsóhoz nagyon nehéz hozzáférni. Sok levegő biztosan nem ment be, tényleg csak annyi volt a baj, hogy alajáraton remegett a motor, semmi más.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18525 Dátum:
2013 Július 08, 22:40:24 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 08, 22:32:45
Az egyik oldal gyengébb, de ha megpróbálom eltekerni a szinkront, akkor is az az oldal a gyengébb. A torkokat oldalanként lefogva hasonló a reakció.
Én sem értem, valami biztos van, hiszen levegő az kell. 1-2 éve amikor Stone Sopronban volt akkor a munkahelyemen kb. fél órát voltak a kezemben a leszerelt karbik. Akkor, elsőre szemmel látható hibát nem láttam (fordítva betett pillangó, durva kopás, görbe pillangó, stb.) Akkor még a tengelyeken nem voltak fenn a rudazat karjai az anyákkal, most finoman ráhúztam azoknak az anyáira is úgy, hogy a helyén voltak a karbik, de nem voltak lazák, sem megtépve.
Én azt mondtam most így, hogy az autón voltak a karbik, hogy azok nem lettek leszerelve, hogy ez nem fúvókázási, beállítási gond. De ehhez nyilván meg kellett ezeket a dolgokat próbálni. Én azt mondtam, hogy van valami szervi baj a karbiban, vagy esetleg fals levegő, vagy több probléma együttese. Ezek közül elsőre a fals levegőt lehet tesztelni féktisztítóval, ezért ezt javasoltam Stonnak.
Kurvára hasonló a helyzet most egy Fiat X1/9-essel, amit csinálunk. De ott még alapjáraton a gyorsítókból megy is befelé a benzin, pedig minden tiszta és jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...