www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:35:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3352920 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18444 Dátum:
2013 Június 22, 19:56:21 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 22, 07:42:38
Az van a karbimmal (IDF), hogy teljesen kitekert alapjarat csavarral is van alapjarat. A szinkron is teljesen rendben van, mindegyiknel hajszal pontosan 6.
Callooknak nincs otlete, honnan kaphat levegot, ha zarva vannak a pillangoszelepek. Latott mar 1-2 karbit, de ilyet meg nem. Van valami otletetek?
Falsot valoszinuleg nem sziv, mert akkor a szikronteszter nem igy reagalna es nem menne ilyen szepen.
Gondolom a pillangószelep megkerülőket megnézte, és azok zárva vannak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18443 Dátum:
2013 Június 22, 19:37:37 »
otthon is ki lehet "reszelni"
http://2s-koncept.skynetblogs.be/archive/2013/02/04/levier-choko-flake.html
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 18:56:16
Köszi.
329 euro
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18442 Dátum:
2013 Június 22, 18:56:16 »
Idézetet írta: Balage - 2013 Június 22, 18:49:56
http://bugtech.de/
Köszi.
329 euro
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18441 Dátum:
2013 Június 22, 18:49:56 »
http://bugtech.de/
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 18:33:02
Nem tudja valaki, hogy ez milyen váltókulissza és kar?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18440 Dátum:
2013 Június 22, 18:33:02 »
Nem tudja valaki, hogy ez milyen váltókulissza és kar?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18439 Dátum:
2013 Június 22, 07:42:38 »
Az van a karbimmal (IDF), hogy teljesen kitekert alapjarat csavarral is van alapjarat. A szinkron is teljesen rendben van, mindegyiknel hajszal pontosan 6.
Callooknak nincs otlete, honnan kaphat levegot, ha zarva vannak a pillangoszelepek. Latott mar 1-2 karbit, de ilyet meg nem. Van valami otletetek?
Falsot valoszinuleg nem sziv, mert akkor a szikronteszter nem igy reagalna es nem menne ilyen szepen.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18438 Dátum:
2013 Június 22, 00:42:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 21, 23:28:18
Megpróbáltam, hátha. Sajnos nem jött be. +1 tapasztalat. Így megy ez.
EFI?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18437 Dátum:
2013 Június 21, 23:28:18 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 21, 22:45:19
ezt a lelked mélyén igazából te is tudtad. nagy motorhoz 7000/perc legalább 44es vagy nagyobb karbi
Megpróbáltam, hátha. Sajnos nem jött be. +1 tapasztalat. Így megy ez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18436 Dátum:
2013 Június 21, 22:45:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 21, 12:43:01
Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.
ezt a lelked mélyén igazából te is tudtad. nagy motorhoz 7000/perc legalább 44es vagy nagyobb karbi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18435 Dátum:
2013 Június 21, 14:14:37 »
+ 1 kacsa(nem élő)
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 21, 14:08:37
Gondolom két sörért.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18434 Dátum:
2013 Június 21, 14:08:37 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 21, 12:59:04
Valaki keresett 40-es karbit
Gondolom két sörért.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18433 Dátum:
2013 Június 21, 12:59:04 »
Valaki keresett 40-es karbit
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 21, 12:43:01
Ez az ok a karburátor.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18432 Dátum:
2013 Június 21, 12:54:49 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 21, 12:43:01
A teljesítmény mérés után felvettem a kapcsolatot pár amerikai ismerőssel, pl. Shaun McCarthy-val, akinek az állandó és önzetlen segítségét nem győzöm megköszönni.
Teljesen egybehangzó véleményt mondtak, amikor elküldtem a motorom teljes leírását, de szinte szóról szóra azonosan jelölték meg a problémát, ami miatt nem forog a motorom rendesen fent és nem hozza azt a teljesítményt, amit kellene.
Ez az ok a karburátor.
Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.
Azt mondták, hogy a motornak valahol 6500-7000 között kell tetőzni (nem 5300) és 150+ lóerőnél.
Akkor csere 48-ra?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18431 Dátum:
2013 Június 21, 12:43:01 »
A teljesítmény mérés után felvettem a kapcsolatot pár amerikai ismerőssel, pl. Shaun McCarthy-val, akinek az állandó és önzetlen segítségét nem győzöm megköszönni.
Teljesen egybehangzó véleményt mondtak, amikor elküldtem a motorom teljes leírását, de szinte szóról szóra azonosan jelölték meg a problémát, ami miatt nem forog a motorom rendesen fent és nem hozza azt a teljesítményt, amit kellene.
Ez az ok a karburátor.
Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.
Azt mondták, hogy a motornak valahol 6500-7000 között kell tetőzni (nem 5300) és 150+ lóerőnél.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18430 Dátum:
2013 Június 20, 20:35:04 »
Idézetet írta: Mákos - 2013 Június 20, 16:18:10
Stunt, ez a "verseny" olaj mit takar ?
http://www.granvilleoil.com/pdfTechData2.php?ptdID=147
Nagyobb a hőméséklettűrése, viszont hidegen nem teljesít olyan jól, mint egy utcai ?
Szerintem szimpla marketing.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18429 Dátum:
2013 Június 20, 19:43:23 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 19, 22:55:35
A képen látható DFEV Weber 32/36 karbi jó lehet bogárra?
A szívócsonk az Typ4 2.0 Motor-hoz való.
A szívócsonk szerintem type 1-esre nem jó. A karbi ha jól van fúvókázva és beállítva akkor jó.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18428 Dátum:
2013 Június 20, 17:15:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 14:48:36
A sok pénzt hagytad ki. Arra is szükségem lenne.
Ha kell van négy pirelli 16os pályagumim.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18427 Dátum:
2013 Június 20, 16:18:10 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 14:49:04
Nem írt hülyeséget, csak kimondta a nyilvánvalót.
Stunt, ez a "verseny" olaj mit takar ?
http://www.granvilleoil.com/pdfTechData2.php?ptdID=147
Nagyobb a hőméséklettűrése, viszont hidegen nem teljesít olyan jól, mint egy utcai ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18426 Dátum:
2013 Június 20, 14:49:04 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 20, 13:25:08
Miért hurrogjátok? Hülyéseget nem írt, ezekben igaza van. Ott téved, hogy almát (rendszámos, utcai autó) hasonlít a körtéhez (versenyzésre épített autó), nem az volt a téma, hogy miért nem tud 2.20-at a bogár! Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni (a torzión, fékeken és sperren kívül kb. mindenhez). Utcai gumis, nem becsövezett, kikönnyített kocsik között viszont jó eredmény a 2.40-es köridő, és ez az, aminek örül(ünk).
Nem írt hülyeséget, csak kimondta a nyilvánvalót.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18425 Dátum:
2013 Június 20, 14:48:36 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 20, 13:50:33
A sok pénzt hagytad ki. Arra is szükségem lenne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18424 Dátum:
2013 Június 20, 13:50:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 20, 13:25:08
Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18423 Dátum:
2013 Június 20, 13:30:28 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 13:17:46
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18422 Dátum:
2013 Június 20, 13:25:08 »
Idézetet írta: moody - 2013 Június 19, 23:32:36
ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség).
Miért hurrogjátok? Hülyéseget nem írt, ezekben igaza van. Ott téved, hogy almát (rendszámos, utcai autó) hasonlít a körtéhez (versenyzésre épített autó), nem az volt a téma, hogy miért nem tud 2.20-at a bogár! Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni (a torzión, fékeken és sperren kívül kb. mindenhez). Utcai gumis, nem becsövezett, kikönnyített kocsik között viszont jó eredmény a 2.40-es köridő, és ez az, aminek örül(ünk).
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18421 Dátum:
2013 Június 20, 13:17:46 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 20, 09:25:55
400 bandit is volt pálya motorod, ha jól emlékszem egyszer mondtad.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18420 Dátum:
2013 Június 20, 11:41:06 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 09:13:20
A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Moody kimondta a nyilvánvalót, egyetlen dologban téved, ha szar a futómű és a fék,azt nem tudod tapasztalattal pótolni, mert a harmadik kanyar előtt már elmelegszik a fék, akkor semmit nem tudsz csináálni, csak hosszabb féktávot venni vagy kiforogni a bukótérre.
Én soha nem akartam pályaautót építeni és mivel volt pár BMW-m (és öt évig ott dolgoztam az importőrnél) tökéletesen tisztában vagyok a képességeikkel. Nem akartam gyorsabb lenni egy otthon szögelt 1974-es dudukocsival, mint egy gyári, kicsit megültetett, nagyházas sperrel szerelt, alapban 170 lóerős e30-asnál, pláne nem a 2:20 körül menő BMW Challenge autókkal.
Nagyjából el tudom magam helyezni az univerzumban.
Ez egy léghűtéses népautó, aminek a tervezésekor az a szó, hogy sportosság teljesen ismeretlen volt.
Ehhez képest otthon átfaragtam, megreszeltem és utcai gumival (hátul téli!
) lazán mentünk 2:40-et.
25 percig nyomtam a 2:45-2:40 közötti köröket, olajhőfok 100 alatt maradt, fék nem melegedett el és amikor lejöttem tökéletes 900-as alapjáratom volt és semmi olajpára vagy folyás. Itt ezek az eredmények, nem a rekord idő!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18419 Dátum:
2013 Június 20, 09:25:55 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 09:13:20
A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Na erre nem emlékeztem, hogy milyen kategóriában! Akkor csak ragadt rád valami
400 bandit is volt pálya motorod, ha jól emlékszem egyszer mondtad.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18418 Dátum:
2013 Június 20, 09:13:20 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 20, 08:59:18
Megkaptad, az útirányt, tehát összegezve csinálj egy jó autót, és tanulj meg vezetni
Mennyi évig versenyezték, hivatalosan? Csak a kupákat láttam a garázsban
A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Moody kimondta a nyilvánvalót, egyetlen dologban téved, ha szar a futómű és a fék,azt nem tudod tapasztalattal pótolni, mert a harmadik kanyar előtt már elmelegszik a fék, akkor semmit nem tudsz csináálni, csak hosszabb féktávot venni vagy kiforogni a bukótérre.
Én soha nem akartam pályaautót építeni és mivel volt pár BMW-m (és öt évig ott dolgoztam az importőrnél) tökéletesen tisztában vagyok a képességeikkel. Nem akartam gyorsabb lenni egy otthon szögelt 1974-es dudukocsival, mint egy gyári, kicsit megültetett, nagyházas sperrel szerelt, alapban 170 lóerős e30-asnál, pláne nem a 2:20 körül menő BMW Challenge autókkal.
Nagyjából el tudom magam helyezni az univerzumban.
Ez egy léghűtéses népautó, aminek a tervezésekor az a szó, hogy sportosság teljesen ismeretlen volt.
Ehhez képest otthon átfaragtam, megreszeltem és utcai gumival (hátul téli!
) lazán mentünk 2:40-et.
25 percig nyomtam a 2:45-2:40 közötti köröket, olajhőfok 100 alatt maradt, fék nem melegedett el és amikor lejöttem tökéletes 900-as alapjáratom volt és semmi olajpára vagy folyás. Itt ezek az eredmények, nem a rekord idő!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18417 Dátum:
2013 Június 20, 08:59:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 08:57:08
Köszönjük, Emese!
Megkaptad, az útirányt, tehát összegezve csinálj egy jó autót, és tanulj meg vezetni
Mennyi évig versenyezték, hivatalosan? Csak a kupákat láttam a garázsban
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18416 Dátum:
2013 Június 20, 08:57:08 »
Idézetet írta: moody - 2013 Június 19, 23:32:36
ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség). 130 lóval nincsenek csodák,de 150el se lennének,azt is nézd,hogy a légellenállás ott már rengeteget számít.
ami tapasztalataim szerint pályán a legtöbbet ér: 4 jó gumi,jó áttételezés a motorerőhöz képest,és nem ár a vezetési tudás sem... persze fék-futómű sem árt,de 1-1 körre,és kicsit bátrabb sofőrrel ezek orvosolhatók
nemtudom pontosan milyen 325ös BMW ment jobbat nálad,az e36 az gyári állapotában is 190 ló volt,jobb légellenálással,könnyedén variálható áttételekkel,és gyárilag is annyival jobb futóművel mint az e30,hogy a komoly versenyautók is megleckéztethetők vele,ha pedig a 325ös Challenge BMW-ket szeretnéd megverni,ahhoz azért fel kell kötni a gatyát,ott motorerő nemsok van,viszont a többi...
Köszönjük, Emese!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
moody
Hozzászólások: 54
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18415 Dátum:
2013 Június 19, 23:32:36 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 17, 11:00:58
A Totalcar pályanapon beültettem magam mellé egy barátomat, aki számos autót épített már és tudja mi a pálya és szlalomversenyzés.
Semmit nem tudott az autómról, teljesítmény, futómű tekintetében és az autózás után kikértem a véleményét.
Azt mondta, hogy az autó meglepően jól fordul és semlegesen viselkedik, a fék teljesen hibátlan és erős féktávon is stabil az autó. Kicsit nagy a kasztni dőlése pályára, de nincs veszélyes átterhelődése és terhelésváltási rekciója.
A váltó fokozatkiosztása rossz pályára, nagyokat ejt és a harmadik és negyedik között nagyon nagy a lépcső.
A difi (sper + torsen) tökéletes, ezért fordul az autó szépen és ezért lehet ráadnia gázt hamar a kanyar kijáratánál.
A motorra azt mondta, hogy a célegyenes végén mért 159.7 km/h-n látszik, hogy a motor nem túl erős, inkább nyomatékos, mert középtartományban nagyot tol, nyomaték van, de elfogy 5500 felett. A célegyenesben veszítettünk ezért értékes időt és azért mentek jobban a 325-ös BMW-k, mert a célegyenesben gyorsabbak voltak.
Nyomaték van, teljesítmény nincs.
Azt mondta, tapasztalatai és véleménye szerint (elemezte a kanyarsebességeket, a kigyorsításokat a GPS log segítségével) ha az autót 1 tonnásnak vesszük, + mi ketten benne, akkor az autóm kb. 130 lóerős és tud 200 Nm-t.
Hamarosan teljesítménymérés, majd meglátjuk mennyire tud jól saccolni.
ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség). 130 lóval nincsenek csodák,de 150el se lennének,azt is nézd,hogy a légellenállás ott már rengeteget számít.
ami tapasztalataim szerint pályán a legtöbbet ér: 4 jó gumi,jó áttételezés a motorerőhöz képest,és nem ár a vezetési tudás sem... persze fék-futómű sem árt,de 1-1 körre,és kicsit bátrabb sofőrrel ezek orvosolhatók
nemtudom pontosan milyen 325ös BMW ment jobbat nálad,az e36 az gyári állapotában is 190 ló volt,jobb légellenálással,könnyedén variálható áttételekkel,és gyárilag is annyival jobb futóművel mint az e30,hogy a komoly versenyautók is megleckéztethetők vele,ha pedig a 325ös Challenge BMW-ket szeretnéd megverni,ahhoz azért fel kell kötni a gatyát,ott motorerő nemsok van,viszont a többi...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18414 Dátum:
2013 Június 19, 22:55:35 »
A képen látható DFEV Weber 32/36 karbi jó lehet bogárra?
A szívócsonk az Typ4 2.0 Motor-hoz való.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18413 Dátum:
2013 Június 19, 18:05:50 »
Monyó autója 1200 kg: 1303 kabrio, nagy fékek, typ4 motor, 5-ös váltó, cup brace, gewinde hátul, elektromos állításu és fűthető Porsche ülések, 4 elektromos ablak, 2 erősítő, 2 mély, középmély, középmagas, magas, olajhűtő, 17-es kerekek, srb...
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 18, 21:43:38
És akkor mennyi lesz majd az enyém,ha már alapból az 1303-as kabrió a legnehezebb bogármodell?
944-es Porsche tárcsafékeim vannak,a motoros Porsche ülések nálam is baszott nehezek,a kocsiban ott figyel egy rakás merevítés,a fém tetőváz sem lehet könnyű,és jómagam is egy lóbaszó vagyok a 93-94kilómmal.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18412 Dátum:
2013 Június 19, 16:27:16 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 19, 13:55:05
Azon mit értesz?
Mi az,hogy szlalom autó?
Csak váltott irányú kanyarodásra alkalmas kormánymű-szerkezettel van ellátva, kétszer egymás után balra illetve jobbra fordulni nincs mód.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18411 Dátum:
2013 Június 19, 15:47:01 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 19, 13:55:05
Azon mit értesz?
Mi az,hogy szlalom autó?
gondolom szlalom versenyeken fogja használni
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18410 Dátum:
2013 Június 19, 13:55:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 19, 12:18:45
szlalom kocsimhoz
Azon mit értesz?
Mi az,hogy szlalom autó?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18409 Dátum:
2013 Június 19, 13:33:13 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Június 19, 13:28:51
Nem is drága
http://washingtondc.craigslist.org/mld/cto/3875529642.html
omfg
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18408 Dátum:
2013 Június 19, 13:28:51 »
Nem is drága
http://washingtondc.craigslist.org/mld/cto/3875529642.html
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18407 Dátum:
2013 Június 19, 12:18:45 »
szlalom kocsimhoz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18406 Dátum:
2013 Június 19, 12:15:47 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 19, 10:46:55
Akkor eddig a három szakiból akinek köze van a motorhoz kettő hibázott.
Gépműhely,Bugmaster,(Maresz?).
Bugmaster kétlem hogy dilettáns hibát vétett volna.
Többet nem kommentálom a témát.
Sajnálom a srácot aki szopott vele.
gépmühely hibázott
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18405 Dátum:
2013 Június 19, 10:53:15 »
Nagyon kicsi hibából is lehet méretes sz*pás. Elég egy laza csavar a vezérlésben vagy egy rosszul beállított gyújtás.
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...