www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:25:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3361648 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18244 Dátum: 2013 Május 24, 18:04:01 »

Olyan érzésem van, hogy nálad sem csak egy múló hóbort ez a bogarazás. Szép autó lesz.


Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18243 Dátum: 2013 Május 23, 14:53:08 »

A kompresszió viszony 10,5:1 csak 98 as vagy 100 as benzinnel megy mert különben kopog ( nagy tengely miatt vittem fel ennyire)! Szerintem teljesen át lesz alakítva injektorosra kap egy kop szenzort meg 2 lambda szondát hengerenkénti fojtószelepet eg map szenzort aztán meglátjuk mit lehet vele kihozni Vems-el. Az egész motor építése úgy történt hogy felvettem egy alap koncepciót meg volt a vezérmű tengely hengerfej dugattyúk löket és bemodelleztem ebbe a power GT szimulációs programba... Miután készen lett a modell elkezdtem játszani a paraméterekkel és lefuttattam egy csomó szimulációt hogy nagyságrendileg mi az a teljesítmény amit szeretnék és ehhez miket kell átalakítani a meglévő cuccokon!! utána építettem meg azok alapján amiket számoltam! Volt egy félelmem hogy mennyire lesz pontos a valóságban de szerencsére elég jól működik ez a program.Tudom minden  tuningmumusnak ajánlani mert nagyon sok szívástól lehet megkímélni magunkat! A SE fejek mellett még ezeket nézegettem elég szépen meg van csinálva!
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=17731815541&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CCylinder%20Heads%2CType-1&artnr=21876a&pn=0&sort=0&all=
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 23, 14:59:50 írta reitim »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18242 Dátum: 2013 Május 23, 14:17:39 »

VW Käfer VW T3 Porsche 20 Zoll Felgen

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18241 Dátum: 2013 Május 23, 07:26:42 »

Akkor ez nem is az a motorod amelyik volt? Ahaaa... Mondjuk így, hogy még autóban nem volt, még szarabb lehet, hogy tört a főtengely  Undecided Bár én anno azt mondtam amikor először beindult az oxyboxer (és lehetett érezni, hogy jó lett), hogy ha valami meg is döglik, legalább már tudom, hogy jó a koncepció, úgyhogy akkor simán cserélem a hibás alkatrészt és hajrá! Meg szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem egy hajtórúd adta meg magát, ami rendet tett volna a motorban.
De akkor ezek szerint terheletlenül, üresben forogva tört a főtengely?  Shocked Vagy padon volt megterhelve?
A hengerfej melegedésre kíváncsi leszek, ha üzemben van a motor, mert azért ott dől majd el a dolog, ha 35 fokban tartósan terhelve kapja az ívet. Azért is vagyok erre kíváncsi, mert eddig csak külföldiektől hallottam erről a problémáról, most végre lesz itthoni, közelebbi tapasztalat is. De nekem az a tapasztalatom, hogy elsődlegesen a megfelelő hűtőfelület számít, a bordák közti levegőcsere másodlagos . Undecided
És elég nagy a különbség a typ1 design fejek és az SE fejek bordázata között. Ha már a melegedésnél tartunk: Mekkora egyébként a sűrítés?
Szerintem ha 44-es Webereket méreteztél hozzá, illetve 38-as venturikat, akkor felesleges visszalépni a 40-es Dellortokhoz. 40-es Dellortóknál szerintem 32-es az a venturi méret amivel igazán egészségesen tud működni. Ez felemelhető 34-ig, de véleményem szerint ott azért már a határon dolgozik. 36-os venturikkal is használják őket, de inkább csak verseny alkalmazásban, amikor fordulaton tartják a motort és akkor is beépítik hozzá a Delloro update kittet, hogy az alacsony légsebességel is tudjon boldogulni.
http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=7345
Ezzel szemben a 44-es Webereknek olyan a 36-os venturi, mint a 40-esnek a 32, és a 38-asokkal úgy boldogul kb. mint a 40-esek a 34-36 venturikkal. Szóval én nem lépnék vissza ekkorát ha simán visszavehetnék a 44-es karbi venturi méretéből 2mm-t. Főleg akkor nem ha azért tetted fel a 44-est, mert azt találtad ideálisnak.


Ami a martonvásáriaknál volt az a hengerfej meg van még csak az egy másik motoron! A Fékpadon amikor mértem akkor nem voltak rajta a terelőlemezek hanem egy nagy ventilátorral hűtöttük hogy ne melegedjen! Eddig nem vettem észre hogy melegedés béli probléma lépne fel (teszem zárójelbe a motor még autóba nem volt). Egy kicsit át is dolgoztam a terelőlemezeket lehet hogy azért nem! 44 Weberek vannak fent rajta Külön rá méretezett tűtékkel! azt hiszem mérésnél    38( szerintem nagy) venturival csak a fúvókázással szívok mert van benne egy torpanás amit nem tudok ki karburálni belőle!!Lehet vissza rakom rá a 40-es Dellortókat mert azok sokkal közelebb állnak a szívemhez és megpróbálok avval valami eredményt kihozni! Azért is gondolkozok az injektorosításon! Ez lesz a diploma munkám úgy, hogy remélem sikerül orvosolni.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 23, 07:28:38 írta callook »

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18240 Dátum: 2013 Május 22, 23:32:09 »

Csak addig az a fránya mérnöki fizika  Grin Wink  remélem majd publikus lesz azért, érdekelnek ezek a standalone ecus dolgok! Tongue
Mindenképpen publikus lesz!!
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #18239 Dátum: 2013 Május 22, 23:30:54 »

"Ez lesz a diploma munkám úgy, hogy remélem sikerül orvosolni."
Csak addig az a fránya mérnöki fizika  Grin Wink  remélem majd publikus lesz azért, érdekelnek ezek a standalone ecus dolgok! Tongue

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18238 Dátum: 2013 Május 22, 23:25:28 »

Az én fejemben mindig a szíjjal szerelt számok vannak, ezért rögtön arra gondoltam. Nem mintha szíj nélkül ez kevés lenne  Wink Hengerfejből meg én még a 043-asokra emlékeztem, amik ott voltak a Martonvásáriaknál. Vagy keverek valamit?! Egyébként az SE fejekkel nem volt gondod melegedés terén, mert azokon a fejen elég spórolósan bántak a hűtőbordákkal? Meg kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyi lett az eredmény szíjjal? Gondolom nem hajtottad a motort végig a fúvókázás alatt hűtés nélkül?! Míg nincs meg a hengerenkénti injektor addig mit használsz? Weber? Dells? 36?40?44?48?


Ami a martonvásáriaknál volt az a hengerfej meg van még csak az egy másik motoron! A Fékpadon amikor mértem akkor nem voltak rajta a terelőlemezek hanem egy nagy ventilátorral hűtöttük hogy ne melegedjen! Eddig nem vettem észre hogy melegedés béli probléma lépne fel (teszem zárójelbe a motor még autóba nem volt). Egy kicsit át is dolgoztam a terelőlemezeket lehet hogy azért nem! 44 Weberek vannak fent rajta Külön rá méretezett tűtékkel! azt hiszem mérésnél    38( szerintem nagy) venturival csak a fúvókázással szívok mert van benne egy torpanás amit nem tudok ki karburálni belőle!!Lehet vissza rakom rá a 40-es Dellortókat mert azok sokkal közelebb állnak a szívemhez és megpróbálok avval valami eredményt kihozni! Azért is gondolkozok az injektorosításon! Ez lesz a diploma munkám úgy, hogy remélem sikerül orvosolni.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 22, 23:31:37 írta reitim »
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18237 Dátum: 2013 Május 22, 23:12:25 »

Az nagyon jó!  152 lóerő egy 1915-ösből valóban remek munka. Nem volt nagyon forgós? Úgy értem alul is erős volt?
Nincs meg a jegyzőköny? Nagyon szívesen megnézném a görbét meg a nyomatékot.

Scat főtengely van az enyémben is, eddig tökéletes és nagyon kemények a csapok rajta.

Megkeresm és felrakom a jegyzőkönyvet! De sajnos alacsony fordulaton elég halovány volt de nem is vártam mást a 130as tengely miatt! 7300 as fordulatszám közelében volt a maximum teljesítmény.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18236 Dátum: 2013 Május 22, 20:25:24 »

Ha minden jól alakul, akkor 1 hónap múlva ott leszek látogatóban abban a műhelyben  Cheesy

esetleg ha bebújnék a szerszámos táskádba nem vinnél el? Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18235 Dátum: 2013 Május 22, 17:57:23 »

Ha minden jól alakul, akkor 1 hónap múlva ott leszek látogatóban abban a műhelyben  Cheesy

de szar hely ! sokkal jobb egy tescóba 70ezerér dolgozni mint egy ilyen fos zajos helyen kerülgetni ezeket az ócska kocsikat pfuj!  nem is nézem tovább

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18234 Dátum: 2013 Május 22, 17:55:58 »

Az én fejemben mindig a szíjjal szerelt számok vannak, ezért rögtön arra gondoltam. Nem mintha szíj nélkül ez kevés lenne  Wink Hengerfejből meg én még a 043-asokra emlékeztem, amik ott voltak a Martonvásáriaknál. Vagy keverek valamit?! Egyébként az SE fejekkel nem volt gondod melegedés terén, mert azokon a fejen elég spórolósan bántak a hűtőbordákkal? Meg kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyi lett az eredmény szíjjal? Gondolom nem hajtottad a motort végig a fúvókázás alatt hűtés nélkül?! Míg nincs meg a hengerenkénti injektor addig mit használsz? Weber? Dells? 36?40?44?48?

Én is fékpadon fúvókáztam be a kicsikét! Street Eliminator fejek vannak rajta még azok is át vannak egy kicsit gondolva!GT powerbe modelleztem le őket áramlástanilag és ehhez mérten alakítottam át a fejeket hogy minden a legoptimálisabb legyen!! Igazából azt az elvetemültséget akartam elkövetni hogy hengerenkénti fojtószelepet rakok rá hengerenkénti injektorral és Vems-el vezérlem de ez a jövő zenéje még... Az hozzá tartozik az igazsághoz hogy én is ékszíj nélkül hajtottam... Maradok a széria löketnél szerintem...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18233 Dátum: 2013 Május 22, 17:34:05 »

Ez 152 lovacska volt. Polírozva is volt a főtengely! A következő setup az scat főtengely és H hajtókar! Csak érdekességnek raktam ki nem elrettentésnek! Ami vicces hogy miután ez történt még járt a motor... és nem vert szét semmit!

Az nagyon jó!  152 lóerő egy 1915-ösből valóban remek munka. Nem volt nagyon forgós? Úgy értem alul is erős volt?
Nincs meg a jegyzőköny? Nagyon szívesen megnézném a görbét meg a nyomatékot.

Scat főtengely van az enyémben is, eddig tökéletes és nagyon kemények a csapok rajta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #18232 Dátum: 2013 Május 22, 13:25:01 »

http://vwbug.blog.hu/2013/05/22/valto_639

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18231 Dátum: 2013 Május 22, 11:11:26 »

Hűtéssel

Smiley

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18230 Dátum: 2013 Május 22, 11:10:54 »

Nekem is soknak tűnik, de ő mindig mér szíjjal és anélkül is:

http://patvw.skynetblogs.be/archive/2011/08/01/johnny-s-vw-181-test-and-tune-on-the-dyno.html

Johnny's Vw 181 (thing) was back on the dyno for a test & Tune last saturday.
He already passed on the bench at our Dyno Day event in june with a result of 112 HP "without belt".
(1915 cc, 42x37, 130 camshaft, 10.5 compression ratio, 1.25 rocker arms, 48 IDF Weber)

And so, after some ignition advance adjustments and correct jets
here are 150 HP "without belt" (and 125 HP with the belt ...)

That's easy 37 HP gain.
In this case, that's 25% more power for the price of a few hours of labor !


20 lovacska veszteség a hűtéstől meg a töltéstől???
hiszek neked, csak kissé soknak tűnik

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #18229 Dátum: 2013 Május 22, 10:46:16 »

20 lovacska veszteség a hűtéstől meg a töltéstől???
hiszek neked, csak kissé soknak tűnik
Smiley
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18228 Dátum: 2013 Május 22, 10:10:14 »

A 152 LE az nagyon komoly egy 1915 motortól! Oda kell már fordulat is, mekkora fordulaton tudta leadni ezt a teljesítményt?
Szoktam nézni a Pat méréseit padon és az 1915 motorjait olyan 120-130 LE körülre szokták mérni úgy, hogy a hengerfejeket Flow meteren mérve optimalizálja, a fúvókázást pedig fékpadon csinálja. Egyszer mért 150 LE-t egy komoly hengerfejes 48-as Weber karbis 1915-ön, de azon is csak leakasztott ékszíjjal. A fenn lévő szíjjal az is 130 LE körül tudott.

http://patvw.skynetblogs.be/dyno-test/

Szóval a 152 LE az nagyon profi munka volt!
 Az új főtengely az széria löketű lesz?


Én is fékpadon fúvókáztam be a kicsikét! Street Eliminator fejek vannak rajta még azok is át vannak egy kicsit gondolva!GT powerbe modelleztem le őket áramlástanilag és ehhez mérten alakítottam át a fejeket hogy minden a legoptimálisabb legyen!! Igazából azt az elvetemültséget akartam elkövetni hogy hengerenkénti fojtószelepet rakok rá hengerenkénti injektorral és Vems-el vezérlem de ez a jövő zenéje még... Az hozzá tartozik az igazsághoz hogy én is ékszíj nélkül hajtottam... Maradok a széria löketnél szerintem...
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 22, 10:14:35 írta reitim »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18227 Dátum: 2013 Május 22, 09:35:56 »

de azon is csak leakasztott ékszíjjal. A fenn lévő szíjjal az is 130 LE körül tudott.

20 lovacska veszteség a hűtéstől meg a töltéstől???
hiszek neked, csak kissé soknak tűnik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18226 Dátum: 2013 Május 22, 09:29:08 »

Akkor azért volt ott fordulat, és zizegtek az alkatrészek Smiley

hát nekem már ötezerpárszázon is komoly hang és rezgés van  Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18225 Dátum: 2013 Május 22, 09:25:12 »

Akkor azért volt ott fordulat, és zizegtek az alkatrészek Smiley

Ez 152 lovacska volt. Polírozva is volt a főtengely! A következő setup az scat főtengely és H hajtókar! Csak érdekességnek raktam ki nem elrettentésnek! Ami vicces hogy miután ez történt még járt a motor... és nem vert szét semmit!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18224 Dátum: 2013 Május 22, 09:24:43 »


Illetve igaza van abban Varázslónak, amit egyszer mondott nekem: Ő tuning motorba csak olyan eredeti hajtórudat tesz, amit még bontatlan motorból szedett ki. Így azért kisebb az esély, hogy lestrapált példányok kerülnek egy motorba, főleg ha az a bontatlan motor amiből kiszedjük, még üzemképes is.


talán én még nem is láttam bontatlan motort  ,illetve lehet hogy a blokközép még nem volt szétszedve de összességében bontatlan motort még nem láttam .... Undecided (na jó a 26ezerkm-es ultimát)

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18223 Dátum: 2013 Május 22, 09:22:07 »

de szar hely ! sokkal jobb egy tescóba 70ezerér dolgozni mint egy ilyen fos zajos helyen kerülgetni ezeket az ócska kocsikat pfuj!  nem is nézem tovább

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18222 Dátum: 2013 Május 22, 09:02:37 »

Egyébként a hajtórudakkal is ugyanaz a helyzet mint a főtengellyel, hogy elég sokat bírnak a gyáriak, de sajnos nem lehet tudni az előéletükről semmit. Nem tudni, hogy 30-40 év alatt mi történt velük: Hányszor futottak olyan motorban aminek nagy volt az előgyújtása, hányszor szedték ki őket beállt motorból, hányszor tépték meg az anyáikat, stb.
Én is ezért cseréltem 1 év után a gyári hajtórudakat CroMo H hajtórudakra, mert picit megviselt volna, ha egy leszakadó hajtórúd rendet tesz a motorban.
Illetve igaza van abban Varázslónak, amit egyszer mondott nekem: Ő tuning motorba csak olyan eredeti hajtórudat tesz, amit még bontatlan motorból szedett ki. Így azért kisebb az esély, hogy lestrapált példányok kerülnek egy motorba, főleg ha az a bontatlan motor amiből kiszedjük, még üzemképes is.


Ez 152 lovacska volt. Polírozva is volt a főtengely! A következő setup az scat főtengely és H hajtókar! Csak érdekességnek raktam ki nem elrettentésnek! Ami vicces hogy miután ez történt még járt a motor... és nem vert szét semmit!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18221 Dátum: 2013 Május 22, 08:53:27 »

A 152 LE az nagyon komoly egy 1915 motortól! Oda kell már fordulat is, mekkora fordulaton tudta leadni ezt a teljesítményt?
Szoktam nézni a Pat méréseit padon és az 1915 motorjait olyan 120-130 LE körülre szokták mérni úgy, hogy a hengerfejeket Flow meteren mérve optimalizálja, a fúvókázást pedig fékpadon csinálja. Egyszer mért 150 LE-t egy komoly hengerfejes 48-as Weber karbis 1915-ön, de azon is csak leakasztott ékszíjjal. A fenn lévő szíjjal az is 130 LE körül tudott.

http://patvw.skynetblogs.be/dyno-test/

Szóval a 152 LE az nagyon profi munka volt!
 Az új főtengely az széria löketű lesz?

Ez 152 lovacska volt. Polírozva is volt a főtengely! A következő setup az scat főtengely és H hajtókar! Csak érdekességnek raktam ki nem elrettentésnek! Ami vicces hogy miután ez történt még járt a motor... és nem vert szét semmit!

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18220 Dátum: 2013 Május 21, 20:29:59 »

Ez 152 lovacska volt. Polírozva is volt a főtengely! A következő setup az scat főtengely és H hajtókar! Csak érdekességnek raktam ki nem elrettentésnek! Ami vicces hogy miután ez történt még járt a motor... és nem vert szét semmit!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 21, 20:32:17 írta reitim »
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18219 Dátum: 2013 Május 21, 20:05:44 »

Akkora nem lehet, hogy ilyen jellegű problémát okozzon. Ahogy Tati mondja, simán pech. Nagyon durva motorok futnak gyári főtengellyel és olykor tök széria motorokkal is előfordulhat ilyen.
Az osztrákok is évekig mentek 12 másodperces időket a gyorsulós bogarukkal mire leszakadt a tök gyári hajtórúd, pedig azzal az autóval keményen kétkerekeztek. (Épp 11 tetejét futotta mielőtt ez történt.) De történt ilyen már olyan autóknál is amik 30 másodperc alatt sem tudták volna teljesíteni a 400 métert.

Ezt csak azért írom, nehogy mindenki elkezdjen veszettül taiwani zárványos főtengelyeket vásárolni az 1,6 motorjába  Wink

Reitimet meg sajnálom, nem öröm az ilyesmi  Undecided

megnyugtattál

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18218 Dátum: 2013 Május 21, 19:41:08 »

Akkora nem lehet, hogy ilyen jellegű problémát okozzon. Ahogy Tati mondja, simán pech. Nagyon durva motorok futnak gyári főtengellyel és olykor tök széria motorokkal is előfordulhat ilyen.
Az osztrákok is évekig mentek 12 másodperces időket a gyorsulós bogarukkal mire leszakadt a tök gyári hajtórúd, pedig azzal az autóval keményen kétkerekeztek. (Épp 11 tetejét futotta mielőtt ez történt.) De történt ilyen már olyan autóknál is amik 30 másodperc alatt sem tudták volna teljesíteni a 400 métert.

Ezt csak azért írom, nehogy mindenki elkezdjen veszettül taiwani zárványos főtengelyeket vásárolni az 1,6 motorjába  Wink

Reitimet meg sajnálom, nem öröm az ilyesmi  Undecided

Esetleg némi kiegyensúlyozatlanság a forgó tömegekben.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18217 Dátum: 2013 Május 21, 19:23:09 »

Esetleg némi kiegyensúlyozatlanság a forgó tömegekben.

kdf józsi is így járt mert erős volt a motorja bár ő nem mérette de biztos volt vagy 25lóerő .
szerintem peched volt  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18216 Dátum: 2013 Május 21, 19:21:12 »

Sziasztok! Ez történik ha az ember erős motort épít és nem cseréli ki a főtengelyt!!
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
kdf józsi is így járt mert erős volt a motorja bár ő nem mérette de biztos volt vagy 25lóerő .
szerintem peched volt  Undecided

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18215 Dátum: 2013 Május 21, 18:08:06 »

Sziasztok! Ez történik ha az ember erős motort épít és nem cseréli ki a főtengelyt!!

részvétem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #18214 Dátum: 2013 Május 21, 17:58:09 »

Sziasztok! Ez történik ha az ember erős motort épít és nem cseréli ki a főtengelyt!!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18213 Dátum: 2013 Május 21, 14:20:10 »

Es csinaltal kepeket?
Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18212 Dátum: 2013 Május 21, 14:18:49 »

Es csinaltal kepeket ?
Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18211 Dátum: 2013 Május 21, 10:04:33 »

Valaki tudna segíteni?

Egy ilyen kartergázszellőző mennyiért megy újban?

Mennyi lehet a reális ára,így használtban?

A válaszokat előre is köszönöm!!
Eladni szeretnéd, vagy venni ? nem mindegy  Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18210 Dátum: 2013 Május 21, 09:57:37 »

Valaki tudna segíteni?

Egy ilyen kartergázszellőző mennyiért megy újban?

Mennyi lehet a reális ára,így használtban?

A válaszokat előre is köszönöm!!

Misinél 15e az új szellőző, de hasznaltan a fele se szokott lenni. A termosztát izgalmasabb, a racimex újban 50 EUR használtan 20-30-ért lehet találni. (Most pl. van a bugneten 29-ért új)...úh minden cucc, ami a képen van az 60-70 EUR reális szerintem.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18209 Dátum: 2013 Május 21, 00:20:14 »

Család alszik,az ülések meg már szépen bent figyelnek a vendégszobában! ;DBehordtam őket.

Es csinaltal kepeket ? Mar holnap van ... :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18208 Dátum: 2013 Május 20, 23:58:15 »


Hazaállítottam velük,annyira szépek,meg annyira féltem őket,hogy mondtam a páromnak,hogy ezek pedig bejönnek a lakásba!Lenne helyük bőven a padláson is meg a garázsban is,de ezek nem az a kategória,hogy félreteszem őket valahová aszalódni,porosodni,pókfészeknek.Nem értette meg,most ezen áll a bál,egyenlőre kintmaradtak a garázsban. Undecided

Család alszik,az ülések meg már szépen bent figyelnek a vendégszobában! ;DBehordtam őket.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 21, 00:06:06 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18207 Dátum: 2013 Május 20, 22:50:37 »

Valaki tudna segíteni?

Egy ilyen kartergázszellőző mennyiért megy újban?

Mennyi lehet a reális ára,így használtban?

A válaszokat előre is köszönöm!!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18206 Dátum: 2013 Május 20, 22:08:59 »

Ő vette meg úgy hogy felesleges lett!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #18205 Dátum: 2013 Május 20, 21:56:44 »

eladóvá válik?

Ő vette meg úgy hogy felesleges lett!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.