www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 23:16:31
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365542 alkalommal)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18284 Dátum:
2013 Május 29, 09:26:07 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 28, 21:52:37
Meg szerintem a 924-esnek az osztóköre sem 5x130.
Igen most nézem hogy 4 furatos csak. Nyergeket összehasonlítottam azzal a képpel amit te felraktál a multkor és az egyformának tűnik.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18283 Dátum:
2013 Május 28, 21:56:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 28, 21:52:37
Meg szerintem a 924-esnek az osztóköre sem 5x130.
csak a turbo-é
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18282 Dátum:
2013 Május 28, 21:52:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2013 Május 28, 18:01:46
Csaltak az emlékezeteim.....
Meg szerintem a 924-esnek az osztóköre sem 5x130.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18281 Dátum:
2013 Május 28, 18:01:46 »
Csaltak az emlékezeteim.....
De talán a nyereg az egyforma így látszatra...
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18280 Dátum:
2013 Május 28, 17:39:15 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 27, 23:03:06
Itt egy 944-es tengelycsonk és egy 944 S2-es tengelycsonkja. Az S2-esnek van a négydugattyús brembo féke (mint az autómon) a sima 944-esnek meg az úszónyerges (Ate?) féke.
Ennyi a különbség, szépen felrakható a 1303 (1974) gólyalábra, kis módosítással.
Nagyon gyanus hogy a 924- nek is ilyen teljesen a csonkja, mindjárt kiszaladok és képelek mert akkor lehet hogy az első tengelyre meg is lenne a porke fék.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18279 Dátum:
2013 Május 28, 15:43:15 »
PéZsé-nek volt T1, az úgy tudom szintén fordítva megy.
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Május 28, 13:09:30
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18278 Dátum:
2013 Május 28, 13:09:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Május 28, 12:47:04
nem volt benne már
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18277 Dátum:
2013 Május 28, 12:47:04 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Május 28, 12:27:40
Ha a kübel kihajtással nincs tervetek, az érdekelne
nem volt benne már
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18276 Dátum:
2013 Május 28, 12:27:40 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 27, 09:24:09
egy kűbel váltót,
Ha a kübel kihajtással nincs tervetek, az érdekelne
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18275 Dátum:
2013 Május 28, 11:52:07 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 27, 14:35:17
Az igazi ritkaság az AO-s váltó 1971 körüli Karmannból, olajos féltengellyel, vezetett kinyomócsapággyal.
Könnyű összekeverni a Anullás (A0) 1968 előtti rövidváltóval, amely egyébként nem vezetett kinyomócsapágyas.
Nekem volt egy. B_sanyitól vettem és Quzmához került
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18274 Dátum:
2013 Május 28, 07:47:33 »
Igen, a 944 ATE gyártmány.
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 27, 23:03:06
Itt egy 944-es tengelycsonk és egy 944 S2-es tengelycsonkja. Az S2-esnek van a négydugattyús brembo féke (mint az autómon) a sima 944-esnek meg az úszónyerges (Ate?) féke.
Ennyi a különbség, szépen felrakható a 1303 (1974) gólyalábra, kis módosítással.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18273 Dátum:
2013 Május 27, 23:03:06 »
Itt egy 944-es tengelycsonk és egy 944 S2-es tengelycsonkja. Az S2-esnek van a négydugattyús brembo féke (mint az autómon) a sima 944-esnek meg az úszónyerges (Ate?) féke.
Ennyi a különbség, szépen felrakható a 1303 (1974) gólyalábra, kis módosítással.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18272 Dátum:
2013 Május 27, 17:35:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 27, 14:33:12
Nekem is van egy nagyon keveset futott AT-s váltóm, de nem hinném, hogy alap állapotban akár 500 Euro-t is érne.
Szerintem az ellenőrzött, esetleg részben felújított váltók érnek 500 Eurót.
Annyira nem értek hozzá,csak pár hírdetés után gondoltam,hogy olyan drága.
Pl:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-s-getriebe-bj-72-59337468?adId=59337468
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?169231
Meg azért az jelent valamit,hogy egy napon,egyszerre,két kereső hírdetés is ment a bugneten (tegnap).
AT getriebe
"Hallo Freunde, bin auf der suche nach einem AT Getriebe für ein 1302, kann mir vielleicht jemand helfen? bitte melden
Gruß Sven"
Langes Getriebe
"Suche für meinen 1303 bj 79 ein langes Getriebe.
oder geändert......für meinen EJ 22 ."
1303S-ből anno sem sok futott.Manapság meg már ilyeneket nem nagyon bontanak szét.Lassan el fog jönni az az idő,hogy egy ilyen váltóért is annyit kér az eladó amennyit akar,és a vevő kénytelen esz kifizetni,mert nem lesz már választék,örül,hogy egyáltalán hozzájut egyhez szvsz.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18271 Dátum:
2013 Május 27, 14:35:17 »
Az igazi ritkaság az AO-s váltó 1971 körüli Karmannból, olajos féltengellyel, vezetett kinyomócsapággyal.
Könnyű összekeverni a Anullás (A0) 1968 előtti rövidváltóval, amely egyébként nem vezetett kinyomócsapágyas.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18270 Dátum:
2013 Május 27, 14:33:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 27, 10:01:08
Akkor elvileg van két olyan felesleges hosszúváltótok,amit pont Black keres.Váltót sem kell építeni,mert már készen vannak,és az autója is ott áll Nálatok,akkor elvileg minden adott helyben.
Nagy mák,AT-s hosszúváltó is elég ritka dolog már manapság.A bugnet alkatrészkereső rovatjába tegnap is keresett kettő hírdető is.Kint meg már olyan 500-1.000-Euro egy ilyen váltó.
Nekem is van egy nagyon keveset futott AT-s váltóm, de nem hinném, hogy alap állapotban akár 500 Euro-t is érne.
Szerintem az ellenőrzött, esetleg részben felújított váltók érnek 500 Eurót.
Én az utóbbi években nagyon ráálltam a váltó javításra.
Csináltam kapcsolóvilla beállító nyitott váltóházat, csináltam hátsó csapágy kinyomó állványt /keretet. Csináltam olyan adaptert, amivel az indikátor órát mérő állásba tudom hozni a kúpkerék és tányérkerék viszonylatban is.
Nagyon sok váltót szétszedtem, sok alkatrészem is van.
Van 0.82-es negyedik fokozatom is, van 4 bolygókerekes vadi új super difim is száraz féltengelyeshez.
Van egy 82e km-t futott olajos rövidváltóm is, lassan más az is ritkaság, pláne a keveset futott.
Nem ördöngősség a váltó javítás, de nagyon sok variáció volt, hiába néznek ki ugyanúgy a váltók, belül sok apró eltérés van és nem lehet mindent mindennel párosítani.
A másik baj pedig, hogy különböző használt alkatrészeket nem jó párosítani, mert zajos lehet a váltó a különböző kopások miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18269 Dátum:
2013 Május 27, 14:14:07 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 27, 12:12:35
Aput kifaggatom, hogy melyik váltóval mi a terve...
koszi!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18268 Dátum:
2013 Május 27, 12:12:35 »
Aput kifaggatom, hogy melyik váltóval mi a terve...
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 27, 11:11:14
ha az egyik elado lenne...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18267 Dátum:
2013 Május 27, 11:11:14 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 27, 09:24:09
Nekem apu a váltó szerelőm. 3db ilyen váltót csinált: 4db száraz hosszú váltónk volt, amiből egyet eltett az 1302-es bogarunkba, egyet átpakolt egy olajos házba a kabriójához és egyet megcsinált az én bogaramba. Aztán a kabrióban lévőnek lett valami baja (az átépítéstől független dolog). Akkor apu nem akarta, hogy hetekig szétszedve álljon a kabrió, ezért épített inkább megint egy száraz hosszúból olajosat kompletten lehomokolt, lefényezett csőtengelyekkel, stb. és egy szombat délelőtt motort, váltót kikapta, délután meg már benn volt az „új” váltó és a motor az autóban. A kiszereltről meg meg is feledkeztünk, úgyhogy azóta is félretolva van a garázsban, pedig valami piti baja van. De idő közben vettünk a Maresztól egy kűbel váltót, szóval a mostani hosszú váltó is ugrik ki a kabrióból és bekerül a kűbel váltó.
Az én autómban meg már 9 éve szépen szolgál az épített váltó.
ha az egyik elado lenne...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18266 Dátum:
2013 Május 27, 10:01:08 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 27, 09:24:09
"A kiszereltről meg meg is feledkeztünk, úgyhogy azóta is félretolva van a garázsban"
"a mostani hosszú váltó is ugrik ki a kabrióból"
Akkor elvileg van két olyan felesleges hosszúváltótok,amit pont Black keres.Váltót sem kell építeni,mert már készen vannak,és az autója is ott áll Nálatok,akkor elvileg minden adott helyben.
Nagy mák,AT-s hosszúváltó is elég ritka dolog már manapság.A bugnet alkatrészkereső rovatjába tegnap is keresett kettő hírdető is.Kint meg már olyan 500-1.000-Euro egy ilyen váltó.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18265 Dátum:
2013 Május 27, 09:24:09 »
Nekem apu a váltó szerelőm. 3db ilyen váltót csinált: 4db száraz hosszú váltónk volt, amiből egyet eltett az 1302-es bogarunkba, egyet átpakolt egy olajos házba a kabriójához és egyet megcsinált az én bogaramba. Aztán a kabrióban lévőnek lett valami baja (az átépítéstől független dolog). Akkor apu nem akarta, hogy hetekig szétszedve álljon a kabrió, ezért épített inkább megint egy száraz hosszúból olajosat kompletten lehomokolt, lefényezett csőtengelyekkel, stb. és egy szombat délelőtt motort, váltót kikapta, délután meg már benn volt az „új” váltó és a motor az autóban. A kiszereltről meg meg is feledkeztünk, úgyhogy azóta is félretolva van a garázsban, pedig valami piti baja van. De idő közben vettünk a Maresztól egy kűbel váltót, szóval a mostani hosszú váltó is ugrik ki a kabrióból és bekerül a kűbel váltó.
Az én autómban meg már 9 éve szépen szolgál az épített váltó.
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:31:30
ti csináltátok? lassan el se hozom a bogarat
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18264 Dátum:
2013 Május 26, 21:38:09 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Május 26, 21:06:04
Az zsivany lesz
es mi hajcsa?
1600 weber amig kinem fingik......
aztán marad 1600 de szétreszelve:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18263 Dátum:
2013 Május 26, 21:06:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Május 26, 19:32:24
Én most fogok játszós kocsit csinálni......
heggesztett difis rövid száraz váltó
és olajos futómüből szárazat kap(váltó gyorsabb szerelhetösége miatt)
Az zsivany lesz
es mi hajcsa?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18262 Dátum:
2013 Május 26, 19:32:24 »
Én most fogok játszós kocsit csinálni......
heggesztett difis rövid száraz váltó
és olajos futómüből szárazat kap(váltó gyorsabb szerelhetösége miatt)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18261 Dátum:
2013 Május 26, 19:31:30 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 26, 19:24:32
Tulajdonképpen az én autómban és apu kabriójában is ilyen váltó van.
ti csináltátok? lassan el se hozom a bogarat
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18260 Dátum:
2013 Május 26, 19:24:32 »
Tulajdonképpen az én autómban és apu kabriójában is ilyen váltó van.
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:18:18
szóval ha találok pl AT-s váltót, annak a bele könnyebben átrakható olajos rövid váltó házába
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18259 Dátum:
2013 Május 26, 19:23:17 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 26, 19:22:09
Víz + kiemelt motorháztető, de nem volt gáz.
motorháztetőn gondolkodok, hogy cserélni kéne gyári rácsosra vízelvezetővel, ez a kiemelés nem tudom mennyire lesz szerencsés (ahogy nézem semennyire)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18258 Dátum:
2013 Május 26, 19:22:09 »
Víz + kiemelt motorháztető, de nem volt gáz.
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:16:49
isten vagy. mitől néztek így ki a karbik? szinte nem is használtam
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18257 Dátum:
2013 Május 26, 19:20:30 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:18:18
szóval ha találok pl AT-s váltót, annak a bele könnyebben átrakható olajos rövid váltó házába, mint átfaragni az alvázat? és mi a jobb, kopmlett hosszú váltót átrakni, vagy a háromszögben is beszerezhető végáttételt módosítani? (bocs, ha hülyeséget kérdezek...)
Komplettet átrakni, mert akkor pár hézagolással megoldható, a végáttétel cseréhez MINDENT újra kell hézagolni, plusz lehetnek kis buktatók is. (ékes vagy ricnis negyedik fokozat, tengelyátmérő a peremes csapágynál, stb.)
AT-t átrakni könnyebben megy és biztosabb az eredmény.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18256 Dátum:
2013 Május 26, 19:18:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 26, 19:13:14
Az autót szárazra alakítani azért macera, mert akkor lehet igazán jól (és könnyen) ha lent a bódé. Vagy ha mexikói, ahol ott a helye a lengőkar belső bekötési pontjának. Akkor már csak konzol kell és faragni, reszelni, hegeszteni és mérni nagyon sokat. Nagyon nagy meló, nem ajánlom.
A legjobb száraz féltengelyes hosszú váltót átalakítani (áttenni) olajosba. Itt is van kis hézagolgatás, de megoldható és jó lesz.
szóval ha találok pl AT-s váltót, annak a bele könnyebben átrakható olajos rövid váltó házába, mint átfaragni az alvázat? és mi a jobb, kopmlett hosszú váltót átrakni, vagy a háromszögben is beszerezhető végáttételt módosítani? (bocs, ha hülyeséget kérdezek...)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18255 Dátum:
2013 Május 26, 19:16:49 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 26, 19:10:22
Jár a motorod, élőben nagyon kulturált a hangja.
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/1776-holnaputan.html
isten vagy. mitől néztek így ki a karbik? szinte nem is használtam
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18254 Dátum:
2013 Május 26, 19:13:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:04:05
autót szárazra. bár, ha nagy macera, akkor inkább rövid váltó hosszúvá alakítása lesz belőle...
Az autót szárazra alakítani azért macera, mert akkor lehet igazán jól (és könnyen) ha lent a bódé. Vagy ha mexikói, ahol ott a helye a lengőkar belső bekötési pontjának. Akkor már csak konzol kell és faragni, reszelni, hegeszteni és mérni nagyon sokat. Nagyon nagy meló, nem ajánlom.
A legjobb száraz féltengelyes hosszú váltót átalakítani (áttenni) olajosba. Itt is van kis hézagolgatás, de megoldható és jó lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18253 Dátum:
2013 Május 26, 19:10:22 »
Jár a motorod, élőben nagyon kulturált a hangja.
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/1776-holnaputan.html
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 19:04:05
autót szárazra. bár, ha nagy macera, akkor inkább rövid váltó hosszúvá alakítása lesz belőle...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18252 Dátum:
2013 Május 26, 19:04:05 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Május 26, 18:54:51
Most mit akarsz mire váltani?
Autót átépíteni száraz féltengelyes váltósra, vagy száraz váltót olajosra építeni?
Előzőt esetleg mexikói autó esetében ajánlom, de ott sem igazán nyerő, utóbbit meg lehet jól csinálni, csináltam is már.
autót szárazra. bár, ha nagy macera, akkor inkább rövid váltó hosszúvá alakítása lesz belőle...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18251 Dátum:
2013 Május 26, 18:54:51 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Május 26, 18:52:13
mekkora művelet olajos féltengelyesről szárazra váltani? mik az előnyök, hátrányok? nagyon nem találok olajos féltengelyes hosszú váltót
Most mit akarsz mire váltani?
Autót átépíteni száraz féltengelyes váltósra, vagy száraz váltót olajosra építeni?
Előzőt esetleg mexikói autó esetében ajánlom, de ott sem igazán nyerő, utóbbit meg lehet jól csinálni, csináltam is már.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18250 Dátum:
2013 Május 26, 18:52:13 »
mekkora művelet olajos féltengelyesről szárazra váltani? mik az előnyök, hátrányok? nagyon nem találok olajos féltengelyes hosszú váltót
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18249 Dátum:
2013 Május 26, 18:48:30 »
Idézetet írta: te_o - 2013 Május 26, 14:30:54
Aki használ android appot méregetni, nyilatkozzon egy objektívet, hogy mit érdemes menniyre komolyan venni.
Varázsló használ valamit, azt láttam a blogján régebben....
Én a Car Performance android app-ot használtam, nem tudom igazán mennyire pontos, mert nem volt olyan autóm, amit azzal mértem és utána kontrolláltam volna valós (mért) negyedmérföldön.
Viszont egymást követő mérésekben nagyon pontos, nagyon azonosakat mér, valamint az Opelem esetében a gyári adatokat hozta pl. a 100-ra gyorsulásnál.
Állítólag telefon függő is a pontossága.
Fogok is majd kicsit játszani vele a mostani autómmal is...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18248 Dátum:
2013 Május 26, 14:30:54 »
Aki használ android appot méregetni, nyilatkozzon egy objektívet, hogy mit érdemes menniyre komolyan venni.
Varázsló használ valamit, azt láttam a blogján régebben....
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18247 Dátum:
2013 Május 24, 18:19:18 »
Hajrá!
Idézetet írta: MatroX - 2013 Május 24, 18:13:21
Hát nem fog múlni az biztos
Vasárnap lesz a meglepetés már csak számomra is szinte mint karácsony
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18246 Dátum:
2013 Május 24, 18:18:50 »
És terhelés nélkül tört el a főtengely? (Ha nem volt még autóban)
A 10,5: 1 sűrítéshez nem kellett szeleptáskákat készíteni a dugattyúkba? Én nemrég mértem a Formel Vau hengerfejeit, aminek 9,5:1 lesz a sűrítése és annál bele kell marnom a dugattyúkba, hogy a W120 tengely emelésével ne érjenek bele a dugattyúba a szelepek. Igaz, hogy az 1,3-nál jobban ki kell venni a hengerfejből ugyanahhoz a sűrítéshez mint egy 1,9-nél, de neked meg magasabb a sűrítésed, több mint 0,5 mm-rel nagyobbat emel a tengelyed, az SE fejeknek nagyobb az égéstere, na meg ha mérve nem éri el, akkor is kell biztonsági tartalék. Meg vannak marva a dugók, vagy épp elfért minden?
Én ezeket a typ1 style fejeket jobban szeretem utcai alkalmazásnál. Főleg az olyanokat, amilyeneket Bripery is belinkelt párszor Shaun-tól, vagy amilyenek a Varázsló Steve Tims fejei. (Én azokat kaptam kölcsön lemásolni a saját fejeimhez.)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18245 Dátum:
2013 Május 24, 18:13:21 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 24, 18:04:01
Olyan érzésem van, hogy nálad sem csak egy múló hóbort ez a bogarazás. Szép autó lesz.
Hát nem fog múlni az biztos
Vasárnap lesz a meglepetés már csak számomra is szinte mint karácsony
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...