www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365795 alkalommal)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17244 Dátum: 2012 Október 02, 14:55:01 »

mert csak erre van szükseg, es hatra lehet dölni !

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17243 Dátum: 2012 Október 02, 14:47:49 »

Nekem van Motometer szinkronműszerem, valamint van hozzáférésem digitális és analóg mkp. szinkronműszerekhez is, tehát minden van, azonban a sok állítgatással arra jöttem rá, hogy a henger teljesítménye nem biztos, hogy a beszívott levegővel arányos. Persze ez is egy alap, azonban úgy lehet a legtutibban állítani, hogy egy digitális fordszámmérőt ráteszel és megnézed, hogy ha egy pipát lehúzol mennyit esik vissza a fordulat. Ezt oldalanként szépen összejátszod, akkor nagyon szép és egyenletes lesz az alapjárat.

Ha a szomszédos henger nem megy egyformán, akkor annak a következő okai lehetnek:

- pillangószelep pontatlanul van a tengelyen
- karbiház megkopott
- benzint nem kap egyformán (pl. alapjárati fúvóka)
- fals levegő
- megkerülő levegő járat ki van nyitva (ha van, pl. DCNF karbi)
- rossz gyertya, túl kormos, stb.
- rossz gyertyakábel, nagy ellenállású
agyonkulminalod a dolgaidat, honapokat cseszteted a regi kikopott szarokat , azt hiszed hogy ha egy-ket alkatreszt ujjal lecserelsz beall a motor es 7000-nel is jatsza majd a Himnuszt.

En:
a sok melo helyett összeszednek egy Golf befecs.rendszert (amire egyszer azt mondtad szar es  fölösleges ) es minden hengered varatlanul egyenletesen müködne, tudnad az üveghangodat elerni, es jobb lenne a fogyasztas, a gyorsulas, az inditas stb  .

tevedek ?
en mar nekialltam regebben, de a mostani költözködesemnel rengeteg cuccot-nagy ladat kidobtam, ezt viszont nem Smiley)
Foto:


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 02, 14:49:32 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17242 Dátum: 2012 Október 02, 14:08:09 »

A Varázsló lőtte sk, bár inkább érzésre, mert tüte hiányában a műszer nem sokat ért. :-(


Nekem van Motometer szinkronműszerem, valamint van hozzáférésem digitális és analóg mkp. szinkronműszerekhez is, tehát minden van, azonban a sok állítgatással arra jöttem rá, hogy a henger teljesítménye nem biztos, hogy a beszívott levegővel arányos. Persze ez is egy alap, azonban úgy lehet a legtutibban állítani, hogy egy digitális fordszámmérőt ráteszel és megnézed, hogy ha egy pipát lehúzol mennyit esik vissza a fordulat. Ezt oldalanként szépen összejátszod, akkor nagyon szép és egyenletes lesz az alapjárat.

Ha a szomszédos henger nem megy egyformán, akkor annak a következő okai lehetnek:

- pillangószelep pontatlanul van a tengelyen
- karbiház megkopott
- benzint nem kap egyformán (pl. alapjárati fúvóka)
- fals levegő
- megkerülő levegő járat ki van nyitva (ha van, pl. DCNF karbi)
- rossz gyertya, túl kormos, stb.
- rossz gyertyakábel, nagy ellenállású

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17241 Dátum: 2012 Október 02, 13:58:56 »

én akkor is arra tippelek, lehet még egy részleges alapjárati fúvóka eltömődés is de inkább szinkron. nekem a vákumos mérés után még kellett érzésre finomítani de ehhez bizony idő kellett hogy próbálgassam .Na arról nem is beszélve hogy ilyet kapkodva nem lehet csinálni csak nyugodtan mikor az ember csak erre figyel és az autóban van elég benzin meg jó akkumulátor+ a műhelybe elég málnaszörp és csoki mert különben ezeknélkül lehetetlen megcsinálni Roll Eyes
te sehogyan se tudod megcsinalni, mert semmit nem talalsz a mühel... sorry Chaos-odban .-
felora , mire atbotorkalsz  a cuccok on

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17240 Dátum: 2012 Október 02, 09:31:00 »

A Varázsló lőtte sk, bár inkább érzésre, mert tüte hiányában a műszer nem sokat ért. :-(

én akkor is arra tippelek, lehet még egy részleges alapjárati fúvóka eltömődés is de inkább szinkron. nekem a vákumos mérés után még kellett érzésre finomítani de ehhez bizony idő kellett hogy próbálgassam .Na arról nem is beszélve hogy ilyet kapkodva nem lehet csinálni csak nyugodtan mikor az ember csak erre figyel és az autóban van elég benzin meg jó akkumulátor+ a műhelybe elég málnaszörp és csoki mert különben ezeknélkül lehetetlen megcsinálni Roll Eyes

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17239 Dátum: 2012 Október 02, 08:46:29 »

A Varázsló lőtte sk, bár inkább érzésre, mert tüte hiányában a műszer nem sokat ért. :-(

karbiszinkron, nekem az egész augusztusom ráment
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17238 Dátum: 2012 Október 02, 08:39:31 »

Nekem meg az egyes henger alapjáraton alig megy, sőt, most bejött ici-pici durrogás is. :-(
karbiszinkron, nekem az egész augusztusom ráment

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17237 Dátum: 2012 Október 02, 05:48:46 »

Nekem meg az egyes henger alapjáraton alig megy, sőt, most bejött ici-pici durrogás is. :-(
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17236 Dátum: 2012 Október 01, 23:04:03 »

Itt biztos nem jó minden, különben menne. Az én autóim ilyenek, ha minden jó, akkor megy, ha valami nem jó, akkor nem megy.   Tongue
jóvanna
Írhatnál már valami szösszenetet a blogodra is.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17235 Dátum: 2012 Október 01, 22:58:51 »

ájj de tudod pedig ilyenkor osztani az embereket ,hogy olyan nincs hogy mindenjó oszt mégse jó Kiss

de azért mi közönséges földi halandók várjuk a fejleményeket  Wink

Itt biztos nem jó minden, különben menne. Az én autóim ilyenek, ha minden jó, akkor megy, ha valami nem jó, akkor nem megy.   Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17234 Dátum: 2012 Október 01, 22:42:14 »



Egyébként hazafelé egyszer csak leállt a 3. henger, nem is tudom most sem miért. Kompresszió van, nem kopog, szikra is van, de ilyen hirtelen a teljesítmény és alapjárati rendszer egyszerre nem tud eldugulni...nem tudom mi lehet. Lepattintottam a szelepfedelet, minden okés ott.
 basszameg.
ájj de tudod pedig ilyenkor osztani az embereket ,hogy olyan nincs hogy mindenjó oszt mégse jó Kiss

de azért mi közönséges földi halandók várjuk a fejleményeket  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17233 Dátum: 2012 Október 01, 22:00:57 »


Igen, tegnap este megkértem a lányomat, hogy nyomjon egy teljes gázt és a pillangók nem nyitottak teljesen. Állítottam a rudazat geometriáján és most pontosan koppon telibe nyitja a pillangószelepeket. Próbakör még nem volt.

Mentem ma egy rövid próbakört, valóban jobban megy, de már a 6000 is a leszálló ága a teljesítmény görbének, a 7000-t teljesen felesleges kiforgatni.
Úgyhogy nekem még mindig valami nem okés, belepróbálom majd a nagyobb venturikat.


Egyébként hazafelé egyszer csak leállt a 3. henger, nem is tudom most sem miért. Kompresszió van, nem kopog, szikra is van, de ilyen hirtelen a teljesítmény és alapjárati rendszer egyszerre nem tud eldugulni...nem tudom mi lehet. Lepattintottam a szelepfedelet, minden okés ott.

Lehet gyertya hirtelen halál vagy gyújtókábel. Könnyű onnan kivenni a gyertyát, basszameg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17232 Dátum: 2012 Szeptember 30, 10:19:20 »

és jó hozzá a 95-ös?
szerintem igen.

Nem csörög, tehát azt hiszem jó.

A kompresszióviszony önmagában nem egyértelműen határozza meg a használható benzin oktánszámát, sok egyéb dolog is közrejátszik benne, pl. az égéstér formája, a keverékképzés minősége, az áramlástani viszonyok, stb.

Bizonyos esetekben a 13:1-hez kompr. viszonyhoz is jó a 95-ös, néha meg a 9-hez sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17231 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:56:22 »

9.3:1 kb.

és jó hozzá a 95-ös?
szerintem igen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17230 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:43:00 »

egy bogármotoron mivel kéne?
a kompresszió nem hinném, hogy 9 fölött lenne, ahhoz teljesen megfelel a 95-ös.

9.3:1 kb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17229 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:41:23 »

egy bogármotoron mivel kéne?
a kompresszió nem hinném, hogy 9 fölött lenne, ahhoz teljesen megfelel a 95-ös.
hat te mar csak tudod

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17228 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:36:11 »

mindezt 95-ös Benzinnel csinalod ?
egy bogármotoron mivel kéne?
a kompresszió nem hinném, hogy 9 fölött lenne, ahhoz teljesen megfelel a 95-ös.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17227 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:30:21 »


Igen, tegnap este megkértem a lányomat, hogy nyomjon egy teljes gázt és a pillangók nem nyitottak teljesen. Állítottam a rudazat geometriáján és most pontosan koppon telibe nyitja a pillangószelepeket. Próbakör még nem volt.
mindezt 95-ös Benzinnel csinalod ?

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17226 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:15:48 »

Én azért azt kizárnám, hogy a venturi miatt kezd elfogyni 5500 után. Tudom, hogy a Te motorod kb. 100 köbcentivel nagyobb, jobbak a hengerfejek, és azt is tudom, hogy megérdemelne 34-es, 36-os venturikat, de én az enyémmel tavaly úgy voltam gyorsulásin, hogy 32-es venturik voltak a Dellortokban (Konkrétan azok, amik most a tiedben vannak  Wink ). Szóval, a gyorsulásin minden fokozatban ott váltottam el, ahol éreztem, hogy nincs értelme tovább forgatni, és a váltás pillanatában mindig ránéztem a fordulatszámmérőre, ami 7500-at mutatott. Szóval inkább gyanakodnék rudazat-karburálás gondra.



Igen, tegnap este megkértem a lányomat, hogy nyomjon egy teljes gázt és a pillangók nem nyitottak teljesen. Állítottam a rudazat geometriáján és most pontosan koppon telibe nyitja a pillangószelepeket. Próbakör még nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17225 Dátum: 2012 Szeptember 30, 08:49:46 »

Én azért azt kizárnám, hogy a venturi miatt kezd elfogyni 5500 után. Tudom, hogy a Te motorod kb. 100 köbcentivel nagyobb, jobbak a hengerfejek, és azt is tudom, hogy megérdemelne 34-es, 36-os venturikat, de én az enyémmel tavaly úgy voltam gyorsulásin, hogy 32-es venturik voltak a Dellortokban (Konkrétan azok, amik most a tiedben vannak  Wink ). Szóval, a gyorsulásin minden fokozatban ott váltottam el, ahol éreztem, hogy nincs értelme tovább forgatni, és a váltás pillanatában mindig ránéztem a fordulatszámmérőre, ami 7500-at mutatott. Szóval inkább gyanakodnék rudazat-karburálás gondra.


Ami nem tetszik, hogy 5500 után kezd elfogyni, talán a 32 mm-es venturi kicsi, illetve a fojtószelepek pont nem nyitnak teljesen ki, mert valahogy játszani kell még a rudazat geometriájával.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17224 Dátum: 2012 Szeptember 29, 09:47:50 »

Nekem van róla acad-os rajzom átküldöm és elviszed esztergályos emberhez és legyártja... (A gyári csészés csavar nem jó magas fordulaton széttörik nem jó az anyag avval óvatosan bánjatok nekem széttörött)
én is kérek rajzot ,bár remélem nem kell majd cserélnem ,nagyon sokat geciztem a jó himbageometriával szelepkupakom is van ,hézagot is könnyebb mérni mint a szétvert végű csavarokkal nekem tetszik és egyenlőre meg vagyok elégedve vele Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17223 Dátum: 2012 Szeptember 28, 23:06:56 »

http://www.roxracing.eu/index.php?oldal=webshop&id=_01_&show_term=01_01&p_title=IGC-60

Letöltések menüpontban részletesebben.

Erről lehet többet tudni?
Biztos érdekelne még mást is.
 Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17222 Dátum: 2012 Szeptember 28, 21:49:35 »



A következő lépés az lesz, hogy a programozható elektromos gyújtást (ICG 60) állítgatom hozzá.

Erről lehet többet tudni?
Biztos érdekelne még mást is.
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17221 Dátum: 2012 Szeptember 28, 20:56:17 »

Lett volna egy kérdésem de már választ kaptam rá!
Ez a csavar akkor nyílik szét, ha:

- a nyomórúd gömbje pontatlan
- rosszul van a himbageometria beállítva
- összeül a rugó és kitámaszt kicsit
- valami egyéb támaszt ki (pl. szelepvezető)
- nem megfelelő tengellyel használos az áttételes himbát, pl. W125-össel.

Egyébként ezt a himbát azért nem szeretem, mert a szelepet nem forgatja rendesen és ha megkopik, akkor nem tudsz nagyon mit csinálni vele, ráadásul mindenképpen kell szelepvég kupak, mert "megeszi" a szelepvéget, pláne erős rugóval.

A golyós vagy elefánttalpas (mint a korai 911-esnek) szelephimbák a jók, abból is a Scat ProStreet 1.25 vagy ProComp 1.4-es.

Az áttételes himbát nem szabad minden tengelyhez használni, mert egyes tengelyeknek a felfutó éle eleve meredek és problémát okoz. Vannak kimondottan nagy áttételű himbához készített tengelyek, pl. FK-8 vagy FK-10, vagy ha valaki megalomán akkor FK-89. Ez utóbbihoz már okos hengerfej is kell, hogy ki tudd használni.

A W120 tengelyhez megoszlanak a vélemények, sokan használják 1.25-össel, de az 1.4-est már nem javasolják.
A W110 mindkettővel jó.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17220 Dátum: 2012 Szeptember 28, 20:44:11 »

Nekem van róla acad-os rajzom átküldöm és elviszed esztergályos emberhez és legyártja... (A gyári csészés csavar nem jó magas fordulaton széttörik nem jó az anyag avval óvatosan bánjatok nekem széttörött)

Én is kérném ! Köszi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17219 Dátum: 2012 Szeptember 28, 20:07:00 »

Remélem, a ringen nem egy csoportban leszünk! Beülnék melléd egy körre. :-)

Azt hiszem ez életem legélvezetesebb autója, ehhez képest a 323-as BMW-m egy lomha, lusta, unalmas dög volt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17218 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:10:43 »

Voltam ma kint egy kicsit élesebb körön a kék Bogárral. Mentem 55 kilométert és elfogyott nagyjából 9 liter benzin.
Mentem gps szerint 180-at, valamint egy körforgalomban fél kört drifteltem kettesben csak gázadással és picit agresszívebb kormánybehúzással.  Evil Evil Evil Grin Grin Grin

Mindeközben a motor nagyon szépen szól, alapjárat után is halál pontosan 900 és az autó nagyon megy. Én még soha nem ültem ilyen gyors Bogárban, a sperdifi meg istenkirály.  Evil

Azt hiszem ez életem legélvezetesebb autója, ehhez képest a 323-as BMW-m egy lomha, lusta, unalmas dög volt.

Ami nem tetszik, hogy 5500 után kezd elfogyni, talán a 32 mm-es venturi kicsi, illetve a fojtószelepek pont nem nyitnak teljesen ki, mert valahogy játszani kell még a rudazat geometriájával.
További probléma, hogy a gyorsítók sokat nyomnak, ha kettőt rányomok a pedálra, akkor leesik az alapjárat és alig szedi össze magát.

A következő lépés az lesz, hogy a programozható elektromos gyújtást (ICG 60) állítgatom hozzá.

Kellett már ez a lelkemnek...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17217 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:02:27 »

Ez azért nem pontos. Vannak különböző gyártók, gagyik és jók. Van jó minőségű himba és jó minőségű csavar és van gagyi.
Pl. a golyós állítócsavarból a SCAT már ránézésre is minőségibb az EMPI-nél. EMPI-ből már láttam széthullott golyós csavart, SCAT-ból még nem. És akkor még van ezer gyártó, más-más minőségű és árkategóriájú alkatrészekkel

Az általatok említett csavarból pl. ami a JPM motorsport 1200 Euro-s himbáiban van és 8000 fölött forgó Dragsterekben használják, az tuti nem hullik szét  Wink


Ez a csavar akkor nyílik szét, ha:

- a nyomórúd gömbje pontatlan
- rosszul van a himbageometria beállítva
- összeül a rugó és kitámaszt kicsit
- valami egyéb támaszt ki (pl. szelepvezető)
- nem megfelelő tengellyel használos az áttételes himbát, pl. W125-össel.

Egyébként ezt a himbát azért nem szeretem, mert a szelepet nem forgatja rendesen és ha megkopik, akkor nem tudsz nagyon mit csinálni vele, ráadásul mindenképpen kell szelepvég kupak, mert "megeszi" a szelepvéget, pláne erős rugóval.

A golyós vagy elefánttalpas (mint a korai 911-esnek) szelephimbák a jók, abból is a Scat ProStreet 1.25 vagy ProComp 1.4-es.

Az áttételes himbát nem szabad minden tengelyhez használni, mert egyes tengelyeknek a felfutó éle eleve meredek és problémát okoz. Vannak kimondottan nagy áttételű himbához készített tengelyek, pl. FK-8 vagy FK-10, vagy ha valaki megalomán akkor FK-89. Ez utóbbihoz már okos hengerfej is kell, hogy ki tudd használni.

A W120 tengelyhez megoszlanak a vélemények, sokan használják 1.25-össel, de az 1.4-est már nem javasolják.
A W110 mindkettővel jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17216 Dátum: 2012 Szeptember 28, 17:23:43 »

Ez azért nem pontos. Vannak különböző gyártók, gagyik és jók. Van jó minőségű himba és jó minőségű csavar és van gagyi.
Pl. a golyós állítócsavarból a SCAT már ránézésre is minőségibb az EMPI-nél. EMPI-ből már láttam széthullott golyós csavart, SCAT-ból még nem. És akkor még van ezer gyártó, más-más minőségű és árkategóriájú alkatrészekkel

Az általatok említett csavarból pl. ami a JPM motorsport 1200 Euro-s himbáiban van és 8000 fölött forgó Dragsterekben használják, az tuti nem hullik szét  Wink

(A gyári csészés csavar nem jó magas fordulaton széttörik nem jó az anyag avval óvatosan bánjatok nekem széttörött)

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17215 Dátum: 2012 Szeptember 28, 13:23:46 »

Emilre jöhet.A tiéd adatai kellenének. Wink
Nekem van róla acad-os rajzom átküldöm és elviszed esztergályos emberhez és legyártja... (A gyári csészés csavar nem jó magas fordulaton széttörik nem jó az anyag avval óvatosan bánjatok nekem széttörött)

VW 1200.1963.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #17214 Dátum: 2012 Szeptember 28, 13:14:37 »

Ilyen csészés csavarokat lehet venni külön.Mert nekem is van egy ilyen szettem.

Nekem van róla acad-os rajzom átküldöm és elviszed esztergályos emberhez és legyártja... (A gyári csészés csavar nem jó magas fordulaton széttörik nem jó az anyag avval óvatosan bánjatok nekem széttörött)
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17213 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:42:01 »

Ilyen csészés csavarokat lehet venni külön.Mert nekem is van egy ilyen szettem.

VW 1200.1963.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17212 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:36:12 »

a himbáim Wink http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xX3iaHUI-SA&feature=endscreen

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #17211 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:11:52 »

Igen igen még!!
A stingernek nincs párja!
Persze motor is kell hozzá!
http://youtu.be/6YuABcrLamc
Nem tudom működik-e

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17210 Dátum: 2012 Szeptember 26, 19:59:00 »

Igen igen még!!
A stingernek nincs párja!
Persze motor is kell hozzá!

VW 1200.1963.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17209 Dátum: 2012 Szeptember 25, 19:31:22 »

libabőr szmájli
(max hangerőn!)

http://www.youtube.com/watch?v=KtA18SqSOQM&feature=player_embedded#!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17208 Dátum: 2012 Szeptember 24, 22:31:34 »

engem azok a merevítő-kitámasztó csövek izgatnak de nagyon mert nagyon elpattogós a kerekem (meg kéne erősebb rugó is de nem 100ezerért)

Sajnos az elpattogás tuti megakadályozásához kell:
- váltórögzítés
- keményebb torziók
- keményebb gátlók
- kitámasztó rudak (cup brace)

Ha valamelyik hiányzik, akkor nem biztos, hogy jó lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17207 Dátum: 2012 Szeptember 24, 22:16:20 »

 

Meg kell egy erős váltólefogatás, ezt se felejtsük el, esetleg egy sperdifi.

300-ból megvan minden. ;-)
engem azok a merevítő-kitámasztó csövek izgatnak de nagyon mert nagyon elpattogós a kerekem (meg kéne erősebb rugó is de nem 100ezerért)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17206 Dátum: 2012 Szeptember 24, 22:01:35 »

ez a lényeg Roll Eyes
 

Meg kell egy erős váltólefogatás, ezt se felejtsük el, esetleg egy sperdifi.

300-ból megvan minden. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17205 Dátum: 2012 Szeptember 24, 21:48:21 »


kell egy erős motor hátra, és akkor kicsinyítheted a fordulókört kedved szerint Smiley
ez a lényeg Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.