www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:24:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368183 alkalommal)
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17004 Dátum:
2012 Július 31, 16:06:39 »
Minek csinálod, ha nem értesz hozzá? :-)))))
Mi tette be a kaput? Amúgy meg légy kemény, alvás nélkül még sokminden belefér.
Idézetet írta: tati - 2012 Július 31, 14:14:57
kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17003 Dátum:
2012 Július 31, 16:00:12 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 31, 14:14:57
kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
Papírmunkával is végeztél már???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17002 Dátum:
2012 Július 31, 15:44:57 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 31, 14:14:57
kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
Ez aztán a tiszta munka
http://sparkafer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17001 Dátum:
2012 Július 31, 15:18:22 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 31, 14:14:57
kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17000 Dátum:
2012 Július 31, 14:14:57 »
kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16999 Dátum:
2012 Július 30, 15:32:50 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 30, 13:52:07
Abba a nadrágba úgy nézel ki mint valami hülye gyerek
mert hülyegyerek vagyok
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 15:34:59 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16998 Dátum:
2012 Július 30, 13:52:07 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 30, 10:13:20
na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz
Abba a nadrágba úgy nézel ki mint valami hülye gyerek
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16997 Dátum:
2012 Július 30, 13:45:27 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 30, 10:13:20
na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz
Mindkét kezed elől volt
És szerencse. hogy rend van az asztalon, mert valaki biztos beírná.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 14:14:55 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16996 Dátum:
2012 Július 30, 10:13:20 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 25, 22:56:50
szóval most is találtam csinálni valót és
szóval hengerfej szét aztán turbómarót neki itt van mintának a CB044 fej
na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 10:25:29 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16995 Dátum:
2012 Július 28, 12:15:34 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 22:02:19
Eszméletlen drágák ezek a csonkok...
Ha a komplett szettet veszed, a nem ültetőshöz képest nem sok a különbség, persze, ha utólag csak a csonk kell, soknak tűnik.
De lehet, hogy megéri, ha végre egyszer kerékre kerül Kamilla, még az is lehet, hogy kiveszem alóla a magos hidat, összerekva meglepően mélynek tűnik.
Bácsi Győző
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16994 Dátum:
2012 Július 28, 10:16:26 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Július 28, 10:12:44
nem baj ha mag is van benne aki nagyon leakarja rakni......
mag is uj gömbfejekkel kis idő mulva belazul es komfotosabb(nem sokkal) lesz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16993 Dátum:
2012 Július 28, 10:12:44 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 28, 08:47:59
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16992 Dátum:
2012 Július 28, 08:47:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Július 27, 23:15:12
50e körül....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16991 Dátum:
2012 Július 27, 23:15:12 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 22:02:19
Eszméletlen drágák ezek a csonkok...
50e körül....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16990 Dátum:
2012 Július 26, 22:04:11 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 22:02:19
Eszméletlen drágák ezek a csonkok...
MINDEN eszméletlen drága. Ennyi pénzből helyből felszálló tuning BMW-t lehet építeni, amennyiből egy közepesen jó bogár alig jön ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16989 Dátum:
2012 Július 26, 22:02:19 »
Eszméletlen drágák ezek a csonkok...
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 21:44:17
Én nem értek az ültetőmaghoz, még soha nem csináltam. Nem is tartom túl jó megoldásnak és az ültetőcsonk mellé nem is kell. Az ültetőcsonk az okés, de sajnos keskenyíteni kell.
Az ültetőmag a csaphátradőlést is változtatja, meg a gömbfejeket is feszíti...túl sok kellemetlen mellékhatás egy ültetésért.
A tárcsafékes ültetőcsonknál egészen pontosan 5 cm-rel kell keskenyíteni. Kimértem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16988 Dátum:
2012 Július 26, 21:44:17 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 21:41:16
Ez baj:) vághatom szét megint az egészet.Akkor azt mondod minimum 5 centi keskenyítés mindenképp kelleni fog?És azt meg tudod mondani hogy az ültetőmagot milyen szögben kell behegeszteni vagy valami viszonyítást?
Én nem értek az ültetőmaghoz, még soha nem csináltam. Nem is tartom túl jó megoldásnak és az ültetőcsonk mellé nem is kell. Az ültetőcsonk az okés, de sajnos keskenyíteni kell.
Az ültetőmag a csaphátradőlést is változtatja, meg a gömbfejeket is feszíti...túl sok kellemetlen mellékhatás egy ültetésért.
A tárcsafékes ültetőcsonknál egészen pontosan 5 cm-rel kell keskenyíteni. Kimértem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16987 Dátum:
2012 Július 26, 21:41:16 »
Ez baj:) vághatom szét megint az egészet.Akkor azt mondod minimum 5 centi keskenyítés mindenképp kelleni fog?És azt meg tudod mondani hogy az ültetőmagot milyen szögben kell behegeszteni vagy valami viszonyítást?
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 21:33:42
Gondolni én is gondoltam, de aztán kipróbáltam és koppantam, nekem is keskenyíteni kellett, hogy gyári nyomtáv maradjon.
Persze nem kell megfogadd a tanácsot, gondolj mást.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16986 Dátum:
2012 Július 26, 21:33:42 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 21:23:20
Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.
Gondolni én is gondoltam, de aztán kipróbáltam és koppantam, nekem is keskenyíteni kellett, hogy gyári nyomtáv maradjon.
Persze nem kell megfogadd a tanácsot, gondolj mást.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16985 Dátum:
2012 Július 26, 21:25:51 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 21:23:20
Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.
honnan tudod, hogy nem voltak keskenyítve? ültetett csonk mellett 5 centi keskenyítés kb olyan széles lesz, mint a gyári csonk keskenyítés nélkül
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16984 Dátum:
2012 Július 26, 21:23:20 »
Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 21:14:38
Az ültetett tengelycsonk (dropped spindle) megoldja a dolgot, de a dobos és atárcsás meg pláne szélesíti a nyomtávot és bele fog érni a sárvédő perembe a gumi, ha normális méretet használsz, nem virslikereket.
-> keskenyíteni kell, tárcsaféknél summa 5 cm-t, dobféknél meg 3.5-4 cm-t.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16983 Dátum:
2012 Július 26, 21:14:38 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 20:54:49
Sziasztok,
Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?
Üdvw, Wega
Az ültetett tengelycsonk (dropped spindle) megoldja a dolgot, de a dobos és atárcsás meg pláne szélesíti a nyomtávot és bele fog érni a sárvédő perembe a gumi, ha normális méretet használsz, nem virslikereket.
-> keskenyíteni kell, tárcsaféknél summa 5 cm-t, dobféknél meg 3.5-4 cm-t.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16982 Dátum:
2012 Július 26, 21:02:49 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Július 26, 20:54:49
Sziasztok,
Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?
Üdvw, Wega
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16981 Dátum:
2012 Július 26, 20:54:49 »
Sziasztok,
Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?
Üdvw, Wega
Robpanzer
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16980 Dátum:
2012 Július 26, 16:53:47 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 26, 08:30:58
Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
nekem a Baditznál újonnan kapható 009 van. Ez Dán a doboza alapján. (Egyébként sztem kínai, mint minden.) A kondi és a rotor cserés volt benne, de egyébként működik. egy 70-es évekbeli Beru elektronikus gyújtással (gyújtótrafóval) házasítottam.
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16979 Dátum:
2012 Július 26, 16:45:49 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 26, 12:54:46
Az én 009-esemet eladom vagy elcserélem egy elektronikusra ha izgat valakit.
Miért nem alakítod át? nagyfesz trafó+hall jeladó.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16978 Dátum:
2012 Július 26, 12:54:46 »
Az én 009-esemet eladom vagy elcserélem egy elektronikusra ha izgat valakit.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16977 Dátum:
2012 Július 26, 12:54:04 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 10:16:22
Igen, meg Stone motorján is egy egész jófajta volt. Ezek jelöléseit meg kellene jegyezni, hogy tudjuk...bár én csak Bosch-t használok.
Érdes felületű az elosztó, és az van rágravírozva hogy "Bosch Made in Germany 009"
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16976 Dátum:
2012 Július 26, 12:48:33 »
Van csinált elektronikusom elado...sok embernel bevált mar
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16975 Dátum:
2012 Július 26, 12:40:13 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Július 26, 12:38:15
Van egy eladó BOSCH 050 elektronikus. te_o-nak már jeleztem.
beállnék a sorba, de még konzultálnom kell valakivel
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16974 Dátum:
2012 Július 26, 12:38:15 »
Van egy eladó BOSCH 050 elektronikus. te_o-nak már jeleztem.
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16973 Dátum:
2012 Július 26, 11:56:20 »
Idézetet írta: abes - 2012 Július 26, 11:34:32
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1998/gyujtaseloszto-vakumdobbal
Ez melyik lehet?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=448471627180&rub1=Elektrik&rub2=Z%FCndung%2CZ%FCndverteiler&artnr=24080b&pn=0&sort=0&all=
egyik se, mert vákuum nélküliről volt szó
valami jófajtára én is vevő lennék
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
abes
Hozzászólások: 14980
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16972 Dátum:
2012 Július 26, 11:34:32 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 26, 08:30:58
Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1998/gyujtaseloszto-vakumdobbal
Ez melyik lehet?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=448471627180&rub1=Elektrik&rub2=Z%FCndung%2CZ%FCndverteiler&artnr=24080b&pn=0&sort=0&all=
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 26, 11:37:07 írta abes
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16971 Dátum:
2012 Július 26, 10:16:22 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 26, 09:46:58
Az én motoromon van olyan. azt mondtad az elég jó.
Igen, meg Stone motorján is egy egész jófajta volt. Ezek jelöléseit meg kellene jegyezni, hogy tudjuk...bár én csak Bosch-t használok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16970 Dátum:
2012 Július 26, 10:15:09 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 26, 10:10:18
Mi baj a nem Bosch-okkal? Mi lehet a hiba? Vagy csak egyszerűen az általános minőség?
Írtam már róla sokat. Minden tekintetben gyengébb minőség, pontatlanabb illesztés. A legszembetűnőbb különbség a tengely perselyezése (csapágyazása) és a röpsúlyok mozgása. A gyári Bosch-ban, mindegy, hogy indiai vagy német a röpsúlyok alján és az alaplap alatt egy kicsike teflon pogácsa van, azon tud könnyedén csúszni. Az utángyártottakon csak (jó esetben) egy nyomás (púp) és a lemez a lemezen csúszik. Van ahol még ez sincs, csak a két lap egymásra van nyomva és lesz ahogy lesz. Közé meg egy kis kosz és szorul, nem 2000-nél húz rá, hanem 3000-nél vagy soha, aztán meg úgy marad.
stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16969 Dátum:
2012 Július 26, 10:10:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 08:44:20
Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.
Mi baj a nem Bosch-okkal? Mi lehet a hiba? Vagy csak egyszerűen az általános minőség?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16968 Dátum:
2012 Július 26, 09:46:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 26, 08:44:20
Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.
Az én motoromon van olyan. azt mondtad az elég jó.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16967 Dátum:
2012 Július 26, 09:38:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Július 26, 09:34:42
Esetleg egy BOSCH 050? Ha jól emlékszem az csak röpsúlyos. Kompletten elektronikával. TBK-001 ilyet használ.
Így van... Jól teccik tudni... És meg is vagyok vele elégedve... (főleg, ha jól beállította a Miki a gépet...)
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16966 Dátum:
2012 Július 26, 09:34:42 »
Esetleg egy BOSCH 050? Ha jól emlékszem az csak röpsúlyos. Kompletten elektronikával. TBK-001 ilyet használ.
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 26, 08:30:58
Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16965 Dátum:
2012 Július 26, 08:44:20 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 26, 08:30:58
Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...