www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:03:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3369642 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17004 Dátum: 2012 Július 31, 16:06:39 »

Minek csinálod, ha nem értesz hozzá? :-)))))
Mi tette be a kaput? Amúgy meg légy kemény, alvás nélkül még sokminden belefér.

kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17003 Dátum: 2012 Július 31, 16:00:12 »

kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek

Papírmunkával is végeztél már??? Evil Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #17002 Dátum: 2012 Július 31, 15:44:57 »

kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
Ez aztán a tiszta munka  Grin Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17001 Dátum: 2012 Július 31, 15:18:22 »

kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17000 Dátum: 2012 Július 31, 14:14:57 »

kész befejeztem ::)gyomára voyagerrel megyek

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16999 Dátum: 2012 Július 30, 15:32:50 »

Abba a nadrágba úgy nézel ki mint valami hülye gyerek 
mert hülyegyerek vagyok   
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 15:34:59 írta tati »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16998 Dátum: 2012 Július 30, 13:52:07 »

na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket  hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám Roll Eyes
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz
Abba a nadrágba úgy nézel ki mint valami hülye gyerek 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16997 Dátum: 2012 Július 30, 13:45:27 »

na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket  hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám Roll Eyes
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz
Mindkét kezed elől volt  Grin Grin
És szerencse. hogy rend van az asztalon, mert valaki biztos beírná. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 14:14:55 írta sparkafer »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16996 Dátum: 2012 Július 30, 10:13:20 »

szóval most is találtam csinálni valót és
szóval hengerfej szét aztán turbómarót neki itt van mintának a CB044 fej
na pénteken adtam a fejeknek, a turbómaróval ,meg a szelepvezetőket is átköszörültettem .
Aztán jött szelepfészek marás csiszolás...
annyiszor szereltem már ezeket hengerfejeket  hogy bekötött szemmel is megy vagy akár az egyik kezem a seggembe is dughatnám Roll Eyes
és a tömítéseket is szépen hozzá illesztettem a csatornákhoz

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 30, 10:25:29 írta tati »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16995 Dátum: 2012 Július 28, 12:15:34 »

Eszméletlen drágák ezek a csonkok...

Ha a komplett szettet veszed, a nem ültetőshöz képest nem sok a különbség, persze, ha utólag csak a csonk kell, soknak tűnik.
De lehet, hogy megéri, ha végre egyszer kerékre kerül Kamilla, még az is lehet, hogy kiveszem alóla a magos hidat, összerekva meglepően mélynek tűnik.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16994 Dátum: 2012 Július 28, 10:16:26 »

nem baj ha mag is van benne aki nagyon leakarja rakni......
mag is uj gömbfejekkel kis idő mulva belazul es komfotosabb(nem sokkal) lesz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16993 Dátum: 2012 Július 28, 10:12:44 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16992 Dátum: 2012 Július 28, 08:47:59 »


50e körül.... Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16991 Dátum: 2012 Július 27, 23:15:12 »

Eszméletlen drágák ezek a csonkok...

50e körül.... Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16990 Dátum: 2012 Július 26, 22:04:11 »

Eszméletlen drágák ezek a csonkok...


MINDEN eszméletlen drága. Ennyi pénzből helyből felszálló tuning BMW-t lehet építeni, amennyiből egy közepesen jó bogár alig jön ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16989 Dátum: 2012 Július 26, 22:02:19 »

Eszméletlen drágák ezek a csonkok...

Én nem értek az ültetőmaghoz, még soha nem csináltam. Nem is tartom túl jó megoldásnak és az ültetőcsonk mellé nem is kell. Az ültetőcsonk az okés, de sajnos keskenyíteni kell.

Az ültetőmag a csaphátradőlést is változtatja, meg a gömbfejeket is feszíti...túl sok kellemetlen mellékhatás egy ültetésért.

A tárcsafékes ültetőcsonknál egészen pontosan 5 cm-rel kell keskenyíteni. Kimértem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16988 Dátum: 2012 Július 26, 21:44:17 »

Ez baj:) vághatom szét megint az egészet.Akkor azt mondod minimum 5 centi keskenyítés mindenképp kelleni fog?És azt meg tudod mondani hogy az ültetőmagot milyen szögben kell behegeszteni vagy valami viszonyítást?


Én nem értek az ültetőmaghoz, még soha nem csináltam. Nem is tartom túl jó megoldásnak és az ültetőcsonk mellé nem is kell. Az ültetőcsonk az okés, de sajnos keskenyíteni kell.

Az ültetőmag a csaphátradőlést is változtatja, meg a gömbfejeket is feszíti...túl sok kellemetlen mellékhatás egy ültetésért.

A tárcsafékes ültetőcsonknál egészen pontosan 5 cm-rel kell keskenyíteni. Kimértem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16987 Dátum: 2012 Július 26, 21:41:16 »

Ez baj:) vághatom szét megint az egészet.Akkor azt mondod minimum 5 centi keskenyítés mindenképp kelleni fog?És azt meg tudod mondani hogy az ültetőmagot milyen szögben kell behegeszteni vagy valami viszonyítást?

Gondolni én is gondoltam, de aztán kipróbáltam és koppantam, nekem is keskenyíteni kellett, hogy gyári nyomtáv maradjon.
Persze nem kell megfogadd a tanácsot, gondolj mást.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16986 Dátum: 2012 Július 26, 21:33:42 »

Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.


Gondolni én is gondoltam, de aztán kipróbáltam és koppantam, nekem is keskenyíteni kellett, hogy gyári nyomtáv maradjon.
Persze nem kell megfogadd a tanácsot, gondolj mást.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16985 Dátum: 2012 Július 26, 21:25:51 »

Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.

honnan tudod, hogy nem voltak keskenyítve? ültetett csonk mellett 5 centi keskenyítés kb olyan széles lesz, mint a gyári csonk keskenyítés nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16984 Dátum: 2012 Július 26, 21:23:20 »

Keskenyíteni? Megnézegettem egy pár videót youtubeon de hogy ezek nem voltak keskenyítve az tuti.Én azt gondoltam hogy ezek a tengelycsonkok a gyári mérettel megegyeznek.

Az ültetett tengelycsonk (dropped spindle) megoldja a dolgot, de a dobos és atárcsás meg pláne szélesíti a nyomtávot és bele fog érni a sárvédő perembe a gumi, ha normális méretet használsz, nem virslikereket.

-> keskenyíteni kell, tárcsaféknél summa 5 cm-t, dobféknél meg 3.5-4 cm-t.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16983 Dátum: 2012 Július 26, 21:14:38 »

Sziasztok,

Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?

Üdvw, Wega

Az ültetett tengelycsonk (dropped spindle) megoldja a dolgot, de a dobos és atárcsás meg pláne szélesíti a nyomtávot és bele fog érni a sárvédő perembe a gumi, ha normális méretet használsz, nem virslikereket.

-> keskenyíteni kell, tárcsaféknél summa 5 cm-t, dobféknél meg 3.5-4 cm-t.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16982 Dátum: 2012 Július 26, 21:02:49 »

Sziasztok,

Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?

Üdvw, Wega

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16981 Dátum: 2012 Július 26, 20:54:49 »

Sziasztok,

Van egy kérdésem, szereltem egy ültetőmagot az első hídba,az az igazság hogy szerintem túl jól sikerült mert úgy ugrál a kocsi mintha rugó sem lenne benne.Átgondoltam és átnéztem, arra jutottam hogy a gömbfejek teljesen ki vannak fordulva és ezek nem engedik rugózni az egészet ugye.A kérdés annyi hogy egy ilyen "dropped spindle" nevű cuccal meg lehet e oldani a problémát?Örülnék ha felhívnátok a figyelmem hogy mi lehet a bökkenő még ha szerzek egy ilyen ültetett öntvényt pl. van e több típusa ennek stb stb?

Üdvw, Wega
Robpanzer
« Hozzászólás #16980 Dátum: 2012 Július 26, 16:53:47 »

Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?

nekem a Baditznál újonnan kapható 009 van. Ez Dán a doboza alapján. (Egyébként sztem kínai, mint minden.) A kondi és a rotor cserés volt benne, de egyébként működik.  egy 70-es évekbeli Beru elektronikus gyújtással (gyújtótrafóval) házasítottam.
Robpanzer
« Hozzászólás #16979 Dátum: 2012 Július 26, 16:45:49 »

Az én 009-esemet eladom vagy elcserélem egy elektronikusra ha izgat valakit.

Miért nem alakítod át? nagyfesz trafó+hall jeladó.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16978 Dátum: 2012 Július 26, 12:54:46 »

Az én 009-esemet eladom vagy elcserélem egy elektronikusra ha izgat valakit.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16977 Dátum: 2012 Július 26, 12:54:04 »

Igen, meg Stone motorján is egy egész jófajta volt. Ezek jelöléseit meg kellene jegyezni, hogy tudjuk...bár én csak Bosch-t használok.
Érdes felületű az elosztó, és az van rágravírozva hogy "Bosch Made in Germany 009"

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16976 Dátum: 2012 Július 26, 12:48:33 »

Van csinált elektronikusom elado...sok embernel bevált mar

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16975 Dátum: 2012 Július 26, 12:40:13 »

Van egy eladó BOSCH 050 elektronikus. te_o-nak már jeleztem.
beállnék a sorba, de még konzultálnom kell valakivel  Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16974 Dátum: 2012 Július 26, 12:38:15 »

Van egy eladó BOSCH 050 elektronikus. te_o-nak már jeleztem.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16973 Dátum: 2012 Július 26, 11:56:20 »

egyik se, mert vákuum nélküliről volt szó  Wink
valami jófajtára én is vevő lennék

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16972 Dátum: 2012 Július 26, 11:34:32 »

Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1998/gyujtaseloszto-vakumdobbal
Ez melyik lehet?

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=448471627180&rub1=Elektrik&rub2=Z%FCndung%2CZ%FCndverteiler&artnr=24080b&pn=0&sort=0&all=
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 26, 11:37:07 írta abes »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16971 Dátum: 2012 Július 26, 10:16:22 »

Az én motoromon van olyan. azt mondtad az elég jó.

Igen, meg Stone motorján is egy egész jófajta volt. Ezek jelöléseit meg kellene jegyezni, hogy tudjuk...bár én csak Bosch-t használok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16970 Dátum: 2012 Július 26, 10:15:09 »

Mi baj a nem Bosch-okkal? Mi lehet a hiba? Vagy csak egyszerűen az általános minőség?


Írtam már róla sokat. Minden tekintetben gyengébb minőség, pontatlanabb illesztés. A legszembetűnőbb különbség a tengely perselyezése (csapágyazása) és a röpsúlyok mozgása. A gyári Bosch-ban, mindegy, hogy indiai vagy német a röpsúlyok alján és az alaplap alatt egy kicsike teflon pogácsa van, azon tud könnyedén csúszni. Az utángyártottakon csak (jó esetben) egy nyomás (púp) és a lemez a lemezen csúszik. Van ahol még ez sincs, csak a két lap egymásra van nyomva és lesz ahogy lesz. Közé meg egy kis kosz és szorul, nem 2000-nél húz rá, hanem 3000-nél vagy soha, aztán meg úgy marad.
stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #16969 Dátum: 2012 Július 26, 10:10:18 »

Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.
Mi baj a nem Bosch-okkal? Mi lehet a hiba? Vagy csak egyszerűen az általános minőség?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16968 Dátum: 2012 Július 26, 09:46:58 »

Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.
Az én motoromon van olyan. azt mondtad az elég jó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #16967 Dátum: 2012 Július 26, 09:38:27 »

Esetleg egy BOSCH 050? Ha jól emlékszem az csak röpsúlyos. Kompletten elektronikával. TBK-001 ilyet használ.


Így van... Jól teccik tudni... És meg is vagyok vele elégedve... (főleg, ha jól beállította a Miki a gépet...) Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16966 Dátum: 2012 Július 26, 09:34:42 »

Esetleg egy BOSCH 050? Ha jól emlékszem az csak röpsúlyos. Kompletten elektronikával. TBK-001 ilyet használ.

Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16965 Dátum: 2012 Július 26, 08:44:20 »

Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?

Nem, Bosch-t kell keresni. Van azonban elég jó utángyártott is, de nehéz találni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.