www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:23
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365784 alkalommal)
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16644 Dátum:
2012 Március 28, 17:00:15 »
1972-es Porsche 914 motor "W" 1.7L. T2B motortakaró lemezek, Ahnendorp 210mm könnyített lendkerék, CSP tömítések, és felújítókészlet, generátor elektronika felújítva, gyári hűtés. Motorszám eredeti Porsche W024363X (nem VW 411/412 typ4 / T2 busz) T2B buszba tökéletes: Felújítása óta kb.1000km-ert futott. Technikai adatok: furat - 90mm; löket - 66mm; hengerűrtartalom 1679cc; nyomaték 98@2700; teljesítmény (gyári hp@rpm 79@4900)
http://i1177.photobucket.com/albums/x349/bushiur/splitscreen%20restoration/engine/IMG_0106.jpg
i.á: 300e
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16643 Dátum:
2012 Március 27, 21:33:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 27, 09:51:24
http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
szerintem darab ár
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16642 Dátum:
2012 Március 27, 09:53:30 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 27, 09:51:24
http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
Martonvásáriak azt mesélték, hogy ezek kínai másolatok. Találkoztak már jóval is, de volt sok olyan, amiből alkatrészek, furatok, stb hiányoztak.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16641 Dátum:
2012 Március 27, 09:51:24 »
http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16640 Dátum:
2012 Március 21, 19:43:32 »
végül még 2 összehasonlító kép mindkettőn baloldalt a ct-s
egyébként a hidrotőkékhez nem alakítottak ki komolyabb olaj csatornákat mint a sima typ1 blokknál csak a tőke furatai lettek sokkal nagyobbak ezért különleges a szelepemelő vezető csöve is
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 19:46:56 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16639 Dátum:
2012 Március 21, 12:43:03 »
2. rész ha idejében találom meg a képeket hogy hogy kell levágni a felesleget és mit kell tenni az olajhűtő helyével akkor már rég készlett volna az egész csak közben történt egy smás. Ja igen a lényeget kihagytam azért csinálom CT-s blokkból mert ez volt relatíve ingyen már vonalba fúrva , köszörült főtengellyel és a kutyának se bírtam eladni, na meg akkor még jó ötletnek tartottam ami azóta már megváltozott vagy a fene tudja végül is ez a typ 1 blokk evolúciójának csúcsa és kemény munkára tervezték hogy egy 1400kilós teherautót vonszoljon. Most már csak azért is össze lesz rakva kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle ,végül is technikailag szinte minden marad az eredeti 3évvel ezelőtti terv szerint.
040 hengerfej 32-35 szelepek ( eredetileg akartam volna 041-es fejeket de akkor még a varázsló nem tulajdonított olyan nagy szerepet a fejnek és mondhatni rábeszélt a gyárira,úgysem akarom hogy szétforogjon a motor )
1,25 tűgörgős himba mégiscsak kompenzálni a kicsi szelepet
Engle W110, hidrotőkék
AApistons 94mm hd garnitúra
Egyenlőre öntöttvas házas 34mm olajszivattyú (remélem nem löki ki a blokk oldalát a nagy nyomás)
36mm dellortok 30as ventúri 130 főfúvóka
Szokásomhoz híven saját kókányolmány elektronikus gyújtás és szintén gány szívócső
Gyárinál nem sokkal szellősebb rozsdamentes kipufogó .
80 lovat , 5000ig forgathatót szeretnék , rövid váltóval 110utazót 8literes átlagfogyasztást .Ez volt a koncepció 3éve mikor elkezdtem gyűjtögetni a vackokat hozzá és ez nem is változott .
persze időközben lett 120as tengelyem wbx 76os főtengelyem meg magnum fejek de a speedster -be nem lenne értelme ilyen tüzes motort rakni .
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 12:56:04 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16638 Dátum:
2012 Március 21, 12:38:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 21, 11:41:59
Ez szerintem magánügy, mint minden perverzió
- amíg nem bánt másokat.
1.kép amit elbasztam, a második kép amit írtam hogy az olajelengedő szelep olyan mint a typ 1, bár a szökő furat meg árok talán nagyobb
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16637 Dátum:
2012 Március 21, 11:41:59 »
Ez szerintem magánügy, mint minden perverzió
- amíg nem bánt másokat.
Idézetet írta: tati - 2012 Március 21, 09:32:20
lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16636 Dátum:
2012 Március 21, 10:47:01 »
Idézetet írta: tati - 2012 Március 21, 09:32:20
lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele
Igen
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16635 Dátum:
2012 Március 21, 09:35:36 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 21, 08:20:20
Köszi a saga első részét. Egy kérdés:
Minek van útjában az olajhűtő kivezetés, amit befalaztál.
maga a kivezetés még semminek de mire rágányoltam a 3/8" -os könyököket meg olajnyomás gombát, olajnyomás mérő jeladót már a középen fordítós rudazat sem fért fel és tényleg úgy nézett ki mint valami kazánház hőközpont
és azt nem szabad elfelejteni hogy a 1/4" os könyök vagy vékonyka cuccok turbóhoz használt olajcsövek 6-7mm furatúak az nem elég a bogár főolajköréhez ami 9-10mm
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 09:40:43 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16634 Dátum:
2012 Március 21, 09:32:20 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 21, 08:22:44
Ez egy igáslónak tervezett motor, mikor kiderült, hogy a sima 1,6 typ1 kevés a T3 buszba. Próbálták kihagyni a typ4-et, de nem sikerült.
lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16633 Dátum:
2012 Március 21, 08:22:44 »
Ez egy igáslónak tervezett motor, mikor kiderült, hogy a sima 1,6 typ1 kevés a T3 buszba. Próbálták kihagyni a typ4-et, de nem sikerült.
Idézetet írta: Mákos - 2012 Március 20, 23:06:50
Persze, nyomjad !
Egyébként miért indult el ez a prodzsekt ? Nagyobb, erősebb, jobb motor építhető belőle, vagy épp ilyen blokk volt kéznél ?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16632 Dátum:
2012 Március 21, 08:20:20 »
Köszi a saga első részét. Egy kérdés:
Minek van útjában az olajhűtő kivezetés, amit befalaztál.
Idézetet írta: tati - 2012 Március 20, 22:34:22
az olajhűtő csonk nem a typ1 turbinaház alá esik hanem mellé ill. menetirány szerint mögé ha valaki azt akar rábiggyezteni. Ennek elsőnek örülni lehetne mert könnyebbnek tűnik az olajhűtő kivezetés de sajna nem mert mindennek útba van ezért célszerű levakolni és az olajszűrő alól csinálni az olajhűtő kivezetést .
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16631 Dátum:
2012 Március 20, 23:43:58 »
Idézetet írta: tati - 2012 Március 20, 22:40:50
ha lesz érdeklődés folytatom
Kérném...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16630 Dátum:
2012 Március 20, 23:06:50 »
Persze, nyomjad !
Egyébként miért indult el ez a prodzsekt ? Nagyobb, erősebb, jobb motor építhető belőle, vagy épp ilyen blokk volt kéznél ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16629 Dátum:
2012 Március 20, 22:40:50 »
ha lesz érdeklődés folytatom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16628 Dátum:
2012 Március 20, 22:34:22 »
hátha érdekel valakit a CT-s tortúra:
1.rész, amit én tudok róla
Kb.1980 -83 közt gyártott T3 1.6 -os AS 21 ötvözetű hidrotőkés külső papírbetétes olajszűrős blokk ékszíjtárcsás végén elhelyezett turbinával, hasonló a turbina a typ4 hez, az olajhűtése a typ3-hoz de 60mm-rel közelebb van az ékszíjtárcsához tehát az olajhűtő csonk nem a typ1 turbinaház alá esik hanem mellé ill. menetirány szerint mögé ha valaki azt akar rábiggyezteni. Ennek elsőnek örülni lehetne mert könnyebbnek tűnik az olajhűtő kivezetés de sajna nem mert mindennek útba van ezért célszerű levakolni és az olajszűrő alól csinálni az olajhűtő kivezetést .
Mielőtt azt hinnék hogy más móka nincs is ,dehogy nincs ! Az eredeti turbinaház konzolja az ékszíjtárcsa köré van öntve így ott bőven van flexelni való és természetesen a typ1 ékszíjtárcsa mögött lévő lemezburkolat is csak bőséges szopás és alakítgatás árán rakható fel a gyári két hatos csavart elfelejthetjük . Ha már a lemezelésnél tartunk akkor jó hír hogy a D-s és F-es egyszerű turbinaházát átalakítás nélkül használhatjuk, duplaszívós hengertakaró lemezekkel. A generátorbak helye meg egyezik a typ1-el itt nincs mit mókolni de nem kell messzire menni csak kb 2cm-t mert máris kínlódhatunk a nívópálca helyével ,mert az nem nagyon van ,eredetileg ugyanis kb2-3centi vastag vas olajbeöntő cső csatlakozik a blokk aljába és abban van a nívópálca mint a typ3-nál ,oda az AS –kódú motorokhoz hasonlóan fedő lemezt kell tenni. Amennyiben pörgős motort tervezünk akkor érdemes a hidrotőkét kihagyni és a wbx tuning könnyített tőkét használni vagy beperselyezni könnyített typ1tökéhez , egyik sem olcsó megoldás . Mindezt azért mert a hidrotőke elég nehéz és ráadásul még ha beszarik akkor hengerfej és szelepemelőcső levétel után tudjuk csak cserélni és ez sem olcsó viszont igen bosszantó mutatvány . Olajat és olajszivattyút is jól kell válasszunk mert csak egy olajnyomás szabályzó van a rendszerben a blokk olajszivattyú felöli végén ,csalóka a hatalmas záró csavar mert csak a typ1nél már ismert dugó és rugó van alatta ráadásul nem a karterba engedi az olajat hanem egy külön kamrába ami össze van nyitva az olajszivattyú szívócsonkjával így talán még kevésbé hatékony de hát csak mérnökök találták ki.
1.kép pirossal a meglepetés ,sárgával amit amputálni kell
2.-3. kép így kellett volna megcsinálnom
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 20, 22:38:56 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16627 Dátum:
2012 Március 19, 08:05:09 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 18, 22:51:57
Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16626 Dátum:
2012 Március 18, 22:53:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 18, 22:51:57
Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.
Minőségi szórás, hamisítás, stb. manapság bármely olajnál lehet. Ha pedig hoz egy átlagos szintet, akkor nem tudod megkülönböztetni az alsó szintet a felsőtől, mert nincs sem valós üzemi körülményeket szimuláló tesztpadod, sem laborod, ahol bevizsgálhatnád.
A zajosabb, feketébb stb. pedig SEMMIT nem mondanak a kenőolaj kenőképességéről és gépelemként betöltött szerepéről.
Én nem tudom milyen a Valvoline, (bár most is van itthon DuraBlend 10W40), de azt tudom,
hogy én jó (nem kopott) motorba nem szeretek 20W50-es olajat tenni.
ilyesmivel kezdtem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16625 Dátum:
2012 Március 18, 22:51:57 »
Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.
Minőségi szórás, hamisítás, stb. manapság bármely olajnál lehet. Ha pedig hoz egy átlagos szintet, akkor nem tudod megkülönböztetni az alsó szintet a felsőtől, mert nincs sem valós üzemi körülményeket szimuláló tesztpadod, sem laborod, ahol bevizsgálhatnád.
A zajosabb, feketébb stb. pedig SEMMIT nem mondanak a kenőolaj kenőképességéről és gépelemként betöltött szerepéről.
Én nem tudom milyen a Valvoline, (bár most is van itthon DuraBlend 10W40), de azt tudom, hogy én jó (nem kopott) motorba nem szeretek 20W50-es olajat tenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16624 Dátum:
2012 Március 18, 19:49:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 16:34:29
igy van 20w50 et kopottba mert sürü....de ez Zsolti is leirta mi a hátránya....
Amugy te kérdeztél és le is irták alul h 20w50 nem a legjobb választás....meg ha minden jó lenne nem is kérdeztél volna meg nem is lenne olaj folyás
Én kiszálltam a beszélgetésböl
Beszéltem Szekyvel...
Nem az olajjal van gond, szerinte sem, hanem a szűrővel.
Fram van neki több darab, az lesz a motoron, azzal nem lesz ilyen gondom...
Köszönöm mindenkinek az érdemi tanácsokat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16623 Dátum:
2012 Március 18, 16:38:28 »
Este törlöm a 2-3 havonta felmerülő olaj-saga aktuális felvonását. :-)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16622 Dátum:
2012 Március 18, 16:34:29 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 18, 16:18:28
Egesz pontosan kerestem 20w50es Valvoline olajat. Ebbol csak a 20w50et ( csak szar motorba raksz mar) es a Valvoline-t fikaztad tok veletlenul az en hozzaszolasom utan
)))
igy van 20w50 et kopottba mert sürü....de ez Zsolti is leirta mi a hátránya....
Amugy te kérdeztél és le is irták alul h 20w50 nem a legjobb választás....meg ha minden jó lenne nem is kérdeztél volna meg nem is lenne olaj folyás
Én kiszálltam a beszélgetésböl
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16621 Dátum:
2012 Március 18, 16:24:05 »
Töröljön már valaki.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16620 Dátum:
2012 Március 18, 16:18:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 15:00:53
de még mindig 1 témán ugrálsz....Nem a racing olajad fikáztam le hanem hogy valvoline ba én futottam bele szarba.......
De mindenki azt önt oda ahova akar!
Egesz pontosan kerestem 20w50es Valvoline olajat. Ebbol csak a 20w50et ( csak szar motorba raksz mar) es a Valvoline-t fikaztad tok veletlenul az en hozzaszolasom utan
)))
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16619 Dátum:
2012 Március 18, 15:00:53 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 18, 14:58:05
En nem, de a Szeky szerintem igen, aki mindenbe ilyet rak nem 1, nem 2 eve... Ha szar lenne, nem ezt ajanlana nekem sem..
de még mindig 1 témán ugrálsz....Nem a racing olajad fikáztam le hanem hogy valvoline ba én futottam bele szarba.......
De mindenki azt önt oda ahova akar!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16618 Dátum:
2012 Március 18, 14:58:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 14:56:12
tul vagy 20. motor épitésen vagy 150. olaj cserén?
En nem, de a Szeky szerintem igen, aki mindenbe ilyet rak nem 1, nem 2 eve... Ha szar lenne, nem ezt ajanlana nekem sem..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16617 Dátum:
2012 Március 18, 14:56:12 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 18, 14:54:35
A tapasztalat a legjobb erv
tul vagy 20. motor épitésen vagy 150. olaj cserén?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16616 Dátum:
2012 Március 18, 14:54:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 14:51:39
nem de nem olavsol amikor irsz?????
nem azt irtam hogy valvoline racing szar......
hanem hogy nekem valvoline olajjal van rossz tapasztalatom.......
erre irtad te:
ÉN Gsaattila nem ölte motort
erre te:Azert racing az olaj neve
ez hogyan kapcsolodik ide???????sehogy
amugy egyéb érved meg tapasztalat vagy szakmai hozzá füzni való azon kivül hogy mert Xy is ezt használja?????
A tapasztalat a legjobb erv
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16615 Dátum:
2012 Március 18, 14:51:39 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 18, 14:40:19
Szerinted a Valvoline racing meg a tesco racing ugyanaz??
Ugyanilyet hasznalt anno az osztrak Ghia-s csoka is (Mexx) biztos o is szart akart az autojanak, azert hasznalt azt... Meg nem is rugta
nem de nem olavsol amikor irsz?????
nem azt irtam hogy valvoline racing szar......
hanem hogy nekem valvoline olajjal van rossz tapasztalatom.......
erre irtad te:
ÉN Gsaattila nem ölte motort
erre te:Azert racing az olaj neve
ez hogyan kapcsolodik ide???????sehogy
amugy egyéb érved meg tapasztalat vagy szakmai hozzá füzni való azon kivül hogy mert Xy is ezt használja?????
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16614 Dátum:
2012 Március 18, 14:40:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 14:37:28
volt a tescos olajbol is racing...akkor az becsukott szemmel jó minden be mert racing?
Szerinted a Valvoline racing meg a tesco racing ugyanaz??
Ugyanilyet hasznalt anno az osztrak Ghia-s csoka is (Mexx) biztos o is szart akart az autojanak, azert hasznalt azt... Meg nem is rugta
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16613 Dátum:
2012 Március 18, 14:38:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 18, 14:35:31
konkrétan volt egy széria valvoline olaj amivel ford sierrába és anno indián t4 be nem volt egyböl csere után rendes nyomás.....(ezt müszerrel mérve)...majd késöbb saját astránka is beprobáltam és szintán ez volt...
ezek után letettem erröl.....nem is csinálok magamnak plusz munkát.
Egyik partnerünk kintröl Hajóval hozznak be olajat.....ipari szinten ezeket ök bevizsgátatják majd forgalmazzák...mivel rég ota ismerem öket pl szolnak mikor ne vegyek gyengébb minöségő(román Castrolt) mert van hogy környékröl is vesznek meg készletet..
pl FAvorit olaj mobil finómitobol van silányabb csomagolásba....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16612 Dátum:
2012 Március 18, 14:37:28 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 18, 10:57:37
Azert racing az olaj neve
volt a tescos olajbol is racing...akkor az becsukott szemmel jó minden be mert racing?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16611 Dátum:
2012 Március 18, 14:35:31 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 18, 10:12:25
Elmeséled nekem vidéki suttyónak hogy milyen szempontok alapján hasonlítod más márka azonos olajához? És hogy milyen mérések után fejted ki véleményed egy Márkáról?
Köszi.
konkrétan volt egy széria valvoline olaj amivel ford sierrába és anno indián t4 be nem volt egyböl csere után rendes nyomás.....(ezt müszerrel mérve)...majd késöbb saját astránka is beprobáltam és szintán ez volt...
ezek után letettem erröl.....nem is csinálok magamnak plusz munkát.
Egyik partnerünk kintröl Hajóval hozznak be olajat.....ipari szinten ezeket ök bevizsgátatják majd forgalmazzák...mivel rég ota ismerem öket pl szolnak mikor ne vegyek gyengébb minöségő(román Castrolt) mert van hogy környékröl is vesznek meg készletet..
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16610 Dátum:
2012 Március 18, 11:03:57 »
Na, úgy látom, itt mindenki űrhajóval jár.
Bácsi Győző
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16609 Dátum:
2012 Március 18, 10:57:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 21:10:25
és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment...
Azert racing az olaj neve
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16608 Dátum:
2012 Március 18, 10:12:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 20:56:03
Gulf olaj van nálam probára.......eddig jol szerepel
Elmeséled nekem vidéki suttyónak hogy milyen szempontok alapján hasonlítod más márka azonos olajához? És hogy milyen mérések után fejted ki véleményed egy Márkáról?
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16607 Dátum:
2012 Március 18, 09:52:11 »
Ez tény. De 5000 km az Alpokban azért nem volt sétagalopp. Kanyarokban felfelé nagyon szeretek menni
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 21:10:25
és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16606 Dátum:
2012 Március 17, 21:10:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 21:08:44
A 20W50-es olajat azért nem szeretik sokan, mert hidegen és melegen is viszonylag sűrű és állandóan nyitva tartja a hátsó olajszelepet és a pumpált olaj kis része megy csak a hűtőbe. Ez akkor is így van, amikor az olaj már 70 fokos, mert akkor is sűrű.
Ne felejtsük el, hogy a typ1 motor eredeti olaj gyári előírása SAE30-as olaj volt a mi hőmérsékletünkre és télen pedig SAEW10.
Én azt mondom, hogy SAE10W40 a jó motorba és SAE15W40 a kopottabb motorba.
Nekem nincs tapasztalatom a Valvoline-nal, azonban GSA motorja, amit kb 10e km után szedtem szét belül újszerű volt. Mondjuk szűrővel üzemelt. Nulla lerakódás, nulla kormosodás, kokszosodás. Szép csapágyak.
és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16605 Dátum:
2012 Március 17, 21:08:44 »
A 20W50-es olajat azért nem szeretik sokan, mert hidegen és melegen is viszonylag sűrű és állandóan nyitva tartja a hátsó olajszelepet és a pumpált olaj kis része megy csak a hűtőbe. Ez akkor is így van, amikor az olaj már 70 fokos, mert akkor is sűrű.
Ne felejtsük el, hogy a typ1 motor eredeti olaj gyári előírása SAE30-as olaj volt a mi hőmérsékletünkre és télen pedig SAEW10.
Én azt mondom, hogy SAE10W40 a jó motorba és SAE15W40 a kopottabb motorba.
Nekem nincs tapasztalatom a Valvoline-nal, azonban GSA motorja, amit kb 10e km után szedtem szét belül újszerű volt. Mondjuk szűrővel üzemelt. Nulla lerakódás, nulla kormosodás, kokszosodás. Szép csapágyak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...