www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365784 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16644 Dátum: 2012 Március 28, 17:00:15 »

1972-es Porsche 914 motor "W" 1.7L. T2B motortakaró lemezek, Ahnendorp 210mm könnyített lendkerék, CSP tömítések, és felújítókészlet, generátor elektronika felújítva, gyári hűtés. Motorszám eredeti Porsche W024363X (nem VW 411/412 typ4 / T2 busz) T2B buszba tökéletes: Felújítása óta kb.1000km-ert futott. Technikai adatok: furat - 90mm; löket - 66mm; hengerűrtartalom 1679cc; nyomaték 98@2700; teljesítmény (gyári hp@rpm 79@4900) http://i1177.photobucket.com/albums/x349/bushiur/splitscreen%20restoration/engine/IMG_0106.jpg i.á: 300e

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16643 Dátum: 2012 Március 27, 21:33:31 »

http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
szerintem darab ár
Süni
« Hozzászólás #16642 Dátum: 2012 Március 27, 09:53:30 »

http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
Martonvásáriak azt mesélték, hogy ezek kínai másolatok. Találkoztak már jóval is, de volt sok olyan, amiből alkatrészek, furatok, stb hiányoztak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16641 Dátum: 2012 Március 27, 09:51:24 »

http://weberkarburator.hu/
láttátok már? elég jó árak vannak tekintve, hogy mennyiért mennek a használt karbik
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16640 Dátum: 2012 Március 21, 19:43:32 »

végül még 2 összehasonlító kép mindkettőn baloldalt a ct-s
egyébként a hidrotőkékhez nem alakítottak ki komolyabb olaj csatornákat mint a sima typ1 blokknál csak a tőke furatai lettek sokkal nagyobbak ezért különleges a szelepemelő vezető csöve is

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 19:46:56 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16639 Dátum: 2012 Március 21, 12:43:03 »

2. rész  ha idejében találom meg a képeket hogy hogy kell levágni a felesleget és mit kell tenni az olajhűtő helyével akkor már rég készlett volna az egész  csak közben történt egy smás. Ja igen a lényeget kihagytam azért csinálom CT-s blokkból mert ez volt relatíve ingyen  már  vonalba fúrva , köszörült főtengellyel és a kutyának se bírtam eladni, na meg akkor még jó ötletnek tartottam  ami azóta már  megváltozott vagy a fene tudja végül is ez a typ 1 blokk evolúciójának csúcsa  és kemény munkára tervezték hogy egy 1400kilós teherautót vonszoljon. Most már csak azért is össze lesz rakva kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle ,végül is technikailag szinte minden marad az eredeti 3évvel ezelőtti terv szerint.
  040 hengerfej 32-35 szelepek ( eredetileg akartam volna 041-es fejeket de akkor még a varázsló nem tulajdonított olyan nagy szerepet a fejnek és mondhatni rábeszélt a gyárira,úgysem akarom hogy szétforogjon a motor )
1,25 tűgörgős himba  mégiscsak kompenzálni a kicsi szelepet
Engle W110,  hidrotőkék
AApistons 94mm hd garnitúra
Egyenlőre  öntöttvas házas 34mm olajszivattyú (remélem nem löki ki a blokk oldalát a nagy nyomás)
36mm dellortok 30as ventúri 130 főfúvóka
Szokásomhoz híven saját kókányolmány elektronikus gyújtás és szintén gány szívócső
Gyárinál nem sokkal szellősebb rozsdamentes kipufogó .

80 lovat , 5000ig forgathatót szeretnék , rövid váltóval 110utazót 8literes átlagfogyasztást .Ez volt a koncepció 3éve mikor elkezdtem gyűjtögetni a vackokat hozzá és ez nem is változott .

persze időközben lett 120as tengelyem wbx 76os főtengelyem meg magnum fejek  de a speedster -be nem lenne értelme ilyen tüzes motort rakni .
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 12:56:04 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16638 Dátum: 2012 Március 21, 12:38:27 »

Ez szerintem magánügy, mint minden perverzió Smiley  - amíg nem bánt másokat.

 
 1.kép  amit elbasztam, a második kép amit írtam hogy az olajelengedő szelep olyan mint a typ 1, bár a szökő furat meg árok talán nagyobb

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16637 Dátum: 2012 Március 21, 11:41:59 »

Ez szerintem magánügy, mint minden perverzió Smiley  - amíg nem bánt másokat.

lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele Roll Eyes
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16636 Dátum: 2012 Március 21, 10:47:01 »

lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele Roll Eyes

Igen  Wink

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16635 Dátum: 2012 Március 21, 09:35:36 »

Köszi a saga első részét. Egy kérdés:
Minek van útjában az olajhűtő kivezetés, amit befalaztál.

maga a kivezetés még semminek de mire rágányoltam  a 3/8" -os könyököket meg olajnyomás gombát, olajnyomás mérő jeladót már a középen fordítós rudazat sem fért fel és tényleg úgy nézett ki mint valami kazánház hőközpont Undecided és azt nem szabad elfelejteni hogy a 1/4" os könyök vagy vékonyka cuccok turbóhoz használt olajcsövek 6-7mm furatúak az nem elég a bogár főolajköréhez ami 9-10mm
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 21, 09:40:43 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16634 Dátum: 2012 Március 21, 09:32:20 »

Ez egy igáslónak tervezett motor, mikor kiderült, hogy a sima 1,6 typ1 kevés a T3 buszba. Próbálták kihagyni a typ4-et, de nem sikerült.

lehet mákos arra kíváncsi hogy én miért szivatom magam vele Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16633 Dátum: 2012 Március 21, 08:22:44 »

Ez egy igáslónak tervezett motor, mikor kiderült, hogy a sima 1,6 typ1 kevés a T3 buszba. Próbálták kihagyni a typ4-et, de nem sikerült.

Persze, nyomjad !

Egyébként miért indult el ez a prodzsekt ? Nagyobb, erősebb, jobb motor építhető belőle, vagy épp ilyen blokk volt kéznél ? Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16632 Dátum: 2012 Március 21, 08:20:20 »

Köszi a saga első részét. Egy kérdés:
Minek van útjában az olajhűtő kivezetés, amit befalaztál.

az olajhűtő csonk nem a typ1 turbinaház alá esik hanem mellé ill. menetirány szerint mögé ha valaki azt akar rábiggyezteni. Ennek elsőnek örülni lehetne mert könnyebbnek tűnik az olajhűtő kivezetés de sajna nem mert mindennek útba van ezért célszerű levakolni és az olajszűrő alól csinálni az olajhűtő kivezetést .
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16631 Dátum: 2012 Március 20, 23:43:58 »

ha lesz érdeklődés folytatom  Roll Eyes
Kérném...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16630 Dátum: 2012 Március 20, 23:06:50 »

Persze, nyomjad !

Egyébként miért indult el ez a prodzsekt ? Nagyobb, erősebb, jobb motor építhető belőle, vagy épp ilyen blokk volt kéznél ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16629 Dátum: 2012 Március 20, 22:40:50 »

ha lesz érdeklődés folytatom  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16628 Dátum: 2012 Március 20, 22:34:22 »

hátha érdekel valakit  a CT-s tortúra:
1.rész, amit én tudok róla 
Kb.1980 -83 közt gyártott  T3  1.6 -os  AS 21 ötvözetű hidrotőkés külső papírbetétes olajszűrős  blokk  ékszíjtárcsás végén elhelyezett turbinával, hasonló a turbina  a typ4 hez,  az olajhűtése a typ3-hoz de 60mm-rel közelebb van az ékszíjtárcsához tehát az olajhűtő csonk nem a typ1 turbinaház alá esik hanem mellé ill. menetirány szerint mögé ha valaki azt akar rábiggyezteni. Ennek elsőnek örülni lehetne mert könnyebbnek tűnik az olajhűtő kivezetés de sajna nem mert mindennek útba van ezért célszerű levakolni és az olajszűrő alól csinálni az olajhűtő kivezetést .
Mielőtt azt hinnék hogy más móka nincs is ,dehogy nincs ! Az eredeti turbinaház konzolja az ékszíjtárcsa köré van öntve így ott bőven van flexelni való és természetesen a typ1 ékszíjtárcsa mögött lévő lemezburkolat is csak bőséges szopás és alakítgatás árán rakható fel a gyári két hatos csavart elfelejthetjük . Ha már a lemezelésnél tartunk akkor jó hír hogy a D-s és F-es egyszerű turbinaházát átalakítás nélkül használhatjuk, duplaszívós hengertakaró lemezekkel. A generátorbak helye meg egyezik a typ1-el itt nincs mit mókolni de nem kell messzire menni csak  kb 2cm-t mert máris kínlódhatunk a nívópálca helyével ,mert az nem nagyon van ,eredetileg ugyanis kb2-3centi vastag vas olajbeöntő cső csatlakozik a blokk aljába és abban van a nívópálca mint a typ3-nál ,oda az AS –kódú motorokhoz hasonlóan fedő lemezt kell tenni. Amennyiben pörgős motort tervezünk akkor érdemes a hidrotőkét kihagyni és a wbx tuning könnyített tőkét használni vagy beperselyezni  könnyített typ1tökéhez , egyik sem olcsó megoldás .  Mindezt azért mert a hidrotőke elég nehéz  és ráadásul még ha beszarik akkor hengerfej és szelepemelőcső levétel után tudjuk csak cserélni és ez sem olcsó viszont igen bosszantó mutatvány .  Olajat és olajszivattyút is jól kell válasszunk mert csak egy olajnyomás szabályzó van a rendszerben a blokk olajszivattyú felöli végén ,csalóka a hatalmas záró csavar mert  csak a typ1nél már ismert dugó és rugó van alatta  ráadásul nem a karterba engedi az olajat hanem egy külön kamrába ami össze van nyitva az olajszivattyú szívócsonkjával így  talán még kevésbé hatékony  de hát csak mérnökök találták ki.

1.kép pirossal a meglepetés ,sárgával amit amputálni kell
2.-3. kép így kellett volna megcsinálnom

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 20, 22:38:56 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16627 Dátum: 2012 Március 19, 08:05:09 »

Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16626 Dátum: 2012 Március 18, 22:53:01 »

Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.

Minőségi szórás, hamisítás, stb. manapság bármely olajnál lehet. Ha pedig hoz egy átlagos szintet, akkor nem tudod megkülönböztetni az alsó szintet a felsőtől, mert nincs sem valós üzemi körülményeket szimuláló tesztpadod, sem laborod, ahol bevizsgálhatnád.

A zajosabb, feketébb stb. pedig SEMMIT nem mondanak a kenőolaj kenőképességéről és gépelemként betöltött szerepéről.

Én nem tudom milyen a Valvoline, (bár most is van itthon DuraBlend 10W40), de azt tudom, hogy én jó (nem kopott) motorba nem szeretek 20W50-es olajat tenni.
ilyesmivel kezdtem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16625 Dátum: 2012 Március 18, 22:51:57 »

Azt hiszem nekem van itt egyedül papírom arról, hogy értek az olajokhoz, de én nem tudok okos lenni.

Minőségi szórás, hamisítás, stb. manapság bármely olajnál lehet. Ha pedig hoz egy átlagos szintet, akkor nem tudod megkülönböztetni az alsó szintet a felsőtől, mert nincs sem valós üzemi körülményeket szimuláló tesztpadod, sem laborod, ahol bevizsgálhatnád.

A zajosabb, feketébb stb. pedig SEMMIT nem mondanak a kenőolaj kenőképességéről és gépelemként betöltött szerepéről.

Én nem tudom milyen a Valvoline, (bár most is van itthon DuraBlend 10W40), de azt tudom, hogy én jó (nem kopott) motorba nem szeretek 20W50-es olajat tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16624 Dátum: 2012 Március 18, 19:49:26 »

igy van 20w50 et kopottba mert sürü....de ez Zsolti is leirta mi a hátránya....

Amugy te kérdeztél és le is irták alul h 20w50 nem a legjobb választás....meg ha minden jó lenne nem is kérdeztél volna meg nem is lenne olaj folyás



Én kiszálltam a beszélgetésböl

Beszéltem Szekyvel...
Nem az olajjal van gond, szerinte sem, hanem a szűrővel.
Fram van neki több darab, az lesz a motoron, azzal nem lesz ilyen gondom...

Köszönöm mindenkinek az érdemi tanácsokat Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16623 Dátum: 2012 Március 18, 16:38:28 »

Este törlöm a 2-3 havonta felmerülő olaj-saga aktuális felvonását. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16622 Dátum: 2012 Március 18, 16:34:29 »

Egesz pontosan kerestem 20w50es Valvoline olajat. Ebbol csak a 20w50et ( csak szar motorba raksz mar) es a Valvoline-t fikaztad tok veletlenul az en hozzaszolasom utan Smiley)))
igy van 20w50 et kopottba mert sürü....de ez Zsolti is leirta mi a hátránya....

Amugy te kérdeztél és le is irták alul h 20w50 nem a legjobb választás....meg ha minden jó lenne nem is kérdeztél volna meg nem is lenne olaj folyás



Én kiszálltam a beszélgetésböl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16621 Dátum: 2012 Március 18, 16:24:05 »

Töröljön már valaki.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16620 Dátum: 2012 Március 18, 16:18:28 »

de még mindig 1 témán ugrálsz....Nem a racing olajad fikáztam le hanem hogy valvoline ba én futottam bele szarba.......
De mindenki azt önt oda ahova akar!

Egesz pontosan kerestem 20w50es Valvoline olajat. Ebbol csak a 20w50et ( csak szar motorba raksz mar) es a Valvoline-t fikaztad tok veletlenul az en hozzaszolasom utan Smiley)))

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16619 Dátum: 2012 Március 18, 15:00:53 »

En nem, de a Szeky szerintem igen, aki mindenbe ilyet rak nem 1, nem 2 eve... Ha szar lenne, nem ezt ajanlana nekem sem..
de még mindig 1 témán ugrálsz....Nem a racing olajad fikáztam le hanem hogy valvoline ba én futottam bele szarba.......
De mindenki azt önt oda ahova akar!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16618 Dátum: 2012 Március 18, 14:58:05 »

tul vagy 20. motor épitésen vagy 150. olaj cserén? Wink

En nem, de a Szeky szerintem igen, aki mindenbe ilyet rak nem 1, nem 2 eve... Ha szar lenne, nem ezt ajanlana nekem sem..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16617 Dátum: 2012 Március 18, 14:56:12 »

A tapasztalat a legjobb erv
tul vagy 20. motor épitésen vagy 150. olaj cserén? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16616 Dátum: 2012 Március 18, 14:54:35 »

nem de nem olavsol amikor irsz?????
nem azt irtam hogy valvoline racing szar......
hanem hogy nekem valvoline olajjal van rossz tapasztalatom.......
 erre irtad te:

ÉN Gsaattila nem ölte motort
erre te:Azert racing az olaj neve

ez hogyan kapcsolodik ide???????sehogy


amugy egyéb érved meg tapasztalat vagy szakmai hozzá füzni való azon kivül hogy mert Xy is ezt használja?????



A tapasztalat a legjobb erv

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16615 Dátum: 2012 Március 18, 14:51:39 »

Szerinted a Valvoline racing meg a tesco racing ugyanaz??
Ugyanilyet hasznalt anno az osztrak Ghia-s csoka is (Mexx) biztos o is szart akart az autojanak, azert hasznalt azt... Meg nem is rugta
nem de nem olavsol amikor irsz?????
nem azt irtam hogy valvoline racing szar......
hanem hogy nekem valvoline olajjal van rossz tapasztalatom.......
 erre irtad te:

ÉN Gsaattila nem ölte motort
erre te:Azert racing az olaj neve

ez hogyan kapcsolodik ide???????sehogy


amugy egyéb érved meg tapasztalat vagy szakmai hozzá füzni való azon kivül hogy mert Xy is ezt használja?????


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16614 Dátum: 2012 Március 18, 14:40:19 »

volt a tescos olajbol is racing...akkor az becsukott szemmel jó minden be mert racing?
Szerinted a Valvoline racing meg a tesco racing ugyanaz??
Ugyanilyet hasznalt anno az osztrak Ghia-s csoka is (Mexx) biztos o is szart akart az autojanak, azert hasznalt azt... Meg nem is rugta

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16613 Dátum: 2012 Március 18, 14:38:57 »

konkrétan volt egy széria valvoline olaj amivel ford sierrába és anno indián t4 be nem volt egyböl csere után rendes nyomás.....(ezt müszerrel mérve)...majd késöbb saját astránka is beprobáltam és szintán ez volt...
ezek után letettem erröl.....nem is csinálok magamnak plusz munkát.


Egyik partnerünk kintröl Hajóval hozznak be olajat.....ipari szinten ezeket ök bevizsgátatják majd forgalmazzák...mivel rég ota ismerem öket pl szolnak mikor ne vegyek gyengébb minöségő(román Castrolt) mert van hogy környékröl is vesznek meg készletet..
pl FAvorit olaj mobil finómitobol van silányabb csomagolásba....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16612 Dátum: 2012 Március 18, 14:37:28 »

Azert racing az olaj neve Smiley

volt a tescos olajbol is racing...akkor az becsukott szemmel jó minden be mert racing?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16611 Dátum: 2012 Március 18, 14:35:31 »

Elmeséled nekem vidéki suttyónak hogy milyen szempontok alapján hasonlítod más márka azonos olajához? És hogy milyen mérések után fejted ki véleményed egy Márkáról?
Köszi.

konkrétan volt egy széria valvoline olaj amivel ford sierrába és anno indián t4 be nem volt egyböl csere után rendes nyomás.....(ezt müszerrel mérve)...majd késöbb saját astránka is beprobáltam és szintán ez volt...
ezek után letettem erröl.....nem is csinálok magamnak plusz munkát.


Egyik partnerünk kintröl Hajóval hozznak be olajat.....ipari szinten ezeket ök bevizsgátatják majd forgalmazzák...mivel rég ota ismerem öket pl szolnak mikor ne vegyek gyengébb minöségő(román Castrolt) mert van hogy környékröl is vesznek meg készletet..

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16610 Dátum: 2012 Március 18, 11:03:57 »

Na, úgy látom, itt mindenki űrhajóval jár.

Bácsi Győző
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16609 Dátum: 2012 Március 18, 10:57:37 »

és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment... Wink

Azert racing az olaj neve Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16608 Dátum: 2012 Március 18, 10:12:25 »

Gulf olaj van nálam probára.......eddig jol szerepel
Elmeséled nekem vidéki suttyónak hogy milyen szempontok alapján hasonlítod más márka azonos olajához? És hogy milyen mérések után fejted ki véleményed egy Márkáról?
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16607 Dátum: 2012 Március 18, 09:52:11 »

Ez tény. De 5000 km az Alpokban azért nem volt sétagalopp. Kanyarokban felfelé nagyon szeretek menni Smiley

és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment... Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16606 Dátum: 2012 Március 17, 21:10:25 »

A 20W50-es olajat azért nem szeretik sokan, mert hidegen és melegen is viszonylag sűrű és állandóan nyitva tartja a hátsó olajszelepet és a pumpált olaj kis része megy csak a hűtőbe. Ez akkor is így van, amikor az olaj már 70 fokos, mert akkor is sűrű.

Ne felejtsük el, hogy a typ1 motor eredeti olaj gyári előírása SAE30-as olaj volt a mi hőmérsékletünkre és télen pedig SAEW10.

Én azt mondom, hogy SAE10W40 a jó motorba és SAE15W40 a kopottabb motorba.

Nekem nincs tapasztalatom a Valvoline-nal, azonban GSA motorja, amit kb 10e km után szedtem szét belül újszerű volt. Mondjuk szűrővel üzemelt. Nulla lerakódás, nulla kormosodás, kokszosodás. Szép csapágyak.
és nem is forgatta ölte inkább nyugisan ment... Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16605 Dátum: 2012 Március 17, 21:08:44 »

A 20W50-es olajat azért nem szeretik sokan, mert hidegen és melegen is viszonylag sűrű és állandóan nyitva tartja a hátsó olajszelepet és a pumpált olaj kis része megy csak a hűtőbe. Ez akkor is így van, amikor az olaj már 70 fokos, mert akkor is sűrű.

Ne felejtsük el, hogy a typ1 motor eredeti olaj gyári előírása SAE30-as olaj volt a mi hőmérsékletünkre és télen pedig SAEW10.

Én azt mondom, hogy SAE10W40 a jó motorba és SAE15W40 a kopottabb motorba.

Nekem nincs tapasztalatom a Valvoline-nal, azonban GSA motorja, amit kb 10e km után szedtem szét belül újszerű volt. Mondjuk szűrővel üzemelt. Nulla lerakódás, nulla kormosodás, kokszosodás. Szép csapágyak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.